Sake

Sake

Przeszukano 118 952 324 wypowiedzi na 1 505 forach

zmywarka miele - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Naprawa zmywarki Miele

Gdzie naprawiają zmywarki "MIELE" ? Miałam dobrych fachowców ,ale namiary się zmieniły i nie mogę się z nimi skontaktować .Czy ktoś może zna kogoś od napraw sprzętu "MIELE" ?Bardzo proszę ,będę wdzięczna

zmywarka firmy MIELE

Potrzebujemy opinii o zmywarce firmy miele link do podobnej - www.miele.pl/i.php?i=2015 Tyko nie typu miele to świetna firma czy coś tam będzie tańsze, tylko konkrety (np. bo ma fajny patent na sztućce, super programy lub jest

Kosze w zmywarce Miele

gdzie moge dokupic? Mam juz troche zuzyte kosze w tej zmywarce i chcialabym wymienic , czy jest nadzieja , ze mozna je gdzies dokupic?

Zmywarka Miele Czy Bosch

Szanowni, Proszę o poradę. Czy Miele rzeczywiście lepiej domywa?? Zastanawiam się nad miele, chyba model G 1272 SCVi (poprzednik 1270), Zalety: - osobna szuflada do mycia sztućców, - ale poza tym wydaje się trudniejsza do zapakowania niż Bosch. Od 5 lat mam BOSCHA, wtedy najwyższy

Re: Naprawa zmywarki Miele

Zmywarki firmy MIELE mają dożywotnią gwarancję i się nie psują, więc serwis jest niepotrzebny. Jeśli Twoja zmywarka się zepsuła, to na pewno nie była wyprodukowana przez firmę MIELE. J. Sielberstein MIELE - distrikt Polen

Re: Naprawa zmywarki Miele

Szanowny P. Sielberstein, moja zmywarka się zepsuła i była wyprodukowana przez firmę Miele w Niemczech. Nie jest to więc prawda, że się nie psują i również mam kłopot z jej naprawą. pozdrawiam, Ewa Kucharska

Re: zmywarka firmy MIELE

(odporne na przypadkowe uszkodzenie np. upuszczonym nozem, co widzialam w przypadku zmywarki z plastikowym ramieniem).Jesli chcesz kupic zmywarke z bialym frontem, pamietaj, ze miele ma nie snieznobiale fronty, ale z zoltawym odcieniem, wiec w przypadku innnych bialych frontow moze byc widoczna

Re: Naprawa zmywarki Miele

Owszem jest to sprzęt Miele i się zepsuł a zmywarka ma ponad 10 lat .Co to znaczy się nie psuje ? psuje się tylko nie są to poważne awarie. Serwisy są w innych miastach ale nie we Wrocku dlatego szukam człowieka ,który się tym zajmie .Miałam takiego pana ale zgubiłam nr.telefonu .Po co piszesz

Re: zmywarka firmy MIELE

Od 1988 r użytkuję Miele G 678 SC na 12komletów, wolnostojąca, ale oczywiście zabudowana, bo to nie problem 2 śrubki i już można zabudować pod blat ( razem z górną płytą również się mieści- obecnie to już "babcia" ale pierwsza mała awaria dziś 10.05.2008, minimalny przeciek obok czujnika

Re: MIELE?

wymieniłam starą białą zmywarkę na inox, która mi bardziej pasowała. I wszystko to mam za cenę niższą, na dodatek płaconą w dwóch ratach. Pomijam ten drobny szczegół, że jak kupowałam pierwszą ze zmywarek to firmy Miele nie było na naszym rynku (rok 1995).

czy Miele to dobry wybór??

Zastanawiam sie nad zmywarką Miele G 1730 SCi czy to dobry wybór??

MIELE

Też słyszałam, że są najlepsze ze zmywarek, niestety ceny już poza moja kieszeń :-) musiałam się zmieścić w 2000 zł, w końcu świeta idą i prezenty trzeba kupić jeszcze.

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

Moim zdaniem Miele to sprzęt prawie doskonały. Miałem okazje używać i pralki i zmywarki z ta różnicą, że zmywarki do naczyń laboratoryjnych. Uważam że ten sprzęt nadaje się szczególnie do miejsc gdzie go obsługuje kilka, kilkanaście ludzi (miejsca pracy, pralnie itp.) ponieważ obsługuje się go

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

miejsce na gary. W takim ukladzie przewaga Miele to wspomniana szuflada na sztucce, ktore wrzucone do jednego koszyka w Whirlpoolu (i innych zmywarkach pewnie podobnie) czasem sie nie domywaly,zbyt gestro stloczone. w przypadku szuflady sztucce nie stykaja sie ze soba i domywaja znacznie lepiej

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

Za Miele wcale się nie przepłaca. To np jedyne zmywarki, które mają wygodną, wysuwaną szufladę do sztućców. To niby drobiazg, ale bardzo ułatwia życie. Oczywiście, zalety w postaci trwałości nie będziemy dostrzegać w codziennym użytkowaniu, ale Bosch to już nie jest to samo, co kiedyś:(( Jeśli

Re: zmywarka...

Kiedys to bylo Miele, teraz to nie ma Miele :cool: -- https://forum.miau.pl/images/smilies/2014-99.jpg

maszynka do mielenia poszukiwana

- najlepiej ręczna - częsci nadające sie do mycia w zmywarce gdzie szukac ? -- "Emocje, ciepło, tęsknota... wtf? Facet to nie kot, nie trzeba miziac. "

zmywarka miele G 688 SC- pomocy

Witam! kupiłam używaną, ale ponoc sprawną. Załączyłam program, na wyświetlaczu pojawił się czas informujący o długosci mycia (55 min). Początkowo szło jak należy minutki leciały jak w zegarku, na 17 minucie się zawiesiło, tzn zmywara myła, ale czas stanął w miejscu. ta 17 minuta na wyświetlaczu

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

uważam że nie warto przepłacać za miele. nie domywa lepiej niż nowe bosche ja mam siemensa=bosch. najwyższy model. domywa świetnie, przypalone garnki również. w domku letniskowym mam nawet starszego o kilka lat boscha któy również domywa przypalone. myślę że kwestia domycia zależy od programu

Re: zmywarka...

Ok, ok, ale weź pod uwagę, że sprzęt Miele dziś to nie jest to samo co Miele kiedyś. Ja miałam zmywarkę, pralkę i suszarkę Miele wyprodukowane jeszcze w latach 90 tych. To był szał, pracowały prawie 30 lat do ostatniego tchu, a zmywarkę to musiałam wymienić jako ostatnią, bo rozleciał mi się

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

dziekuje Wszystkim za komentarze, SE czy moglabys: - porownac skutecznosc zmywania Whirp. - Miele? , o wypowiadanie sie nt skutecznosci zmywania prosze Wszystkich :) - metalowe ramie - na czym polega ta zaleta? Jak chyba pisalem Miele por. do Boscha wydaje sie mniej ustawna - dolny kosz

Re: MIELE?

Moja zmywarka bosch kosztowała niecałe 1200 zł, pracuje ponad 5 lat. Poprzednio miałam zmywarkę marki Zanussi, pracowała u mnie 15 lat (kosztowała jakieś 800 zł). Zatem za 2000 zł mam rozwiązanie działające już 20 lat no i szansę jeszcze na kilka kolejnych. Plus możliwość wymiany na urządzenie

Re: Maszyna do mielenia...

Kitchen aid To droga rzecz, ale niezastąpiona Nie wiem jednak jak że zmywarka Wydaje mi się , ze maszynki do mielenia nie myje sie w zmywarce w ogóle

Re: MIELE?

bardziej wspolczesna niz co? wiesz z tego co sie orientuje 99% zmywarek wyglada prawie identycznie. a juz skad przypuszczenie ze miele ma zrec wiecej pradu niz inne to ja nie wiem...

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

Miele i Bosch to rozne kategorie, porownywac je to tak samo, jak porownac skode z lexusem. Kiedys mialam zmywarke Whirlpool (jedna z drozszych), 5 lat bezawaryjnej pracy, wydawala mi sie osmym cudem swiata. teraz mam Miele i nie da sie porownac: jesli chodzi o glosnosc (znacznie cichsza

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

Winne są sztućce a nie zmywarka-mam porównanie moich i mamy-moje mają się świetnie mamy zczarniały.Co do mycia garów to mozna zmienić,wybrać wyższą temp lub dł€ższy program

zmywarka...

wlasnie padla, Bosch, seria 8, produkcja niemcy, pracuje lat 5.. zanim poszukam pompy i odczekam dostawe a jestem juz na bosza mocno obrazona, ogladam nastepce :P w miele promocja 50% sie skonczyla wiec wyboru wielkiego nie mam, wpadl mi w oko samsung

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

potwierdzam szkoda przepłacac robie kuchnie od ładnych paru lat i sprzedaje zmywarki głównie bosch lub siemens pracują ok.=klienci zadowoleni

Zmywarka domywa?

Dziewczyny czy wasze zmywarki naprawdę domywają np. przypalony tłuszcz, kratki z piekarnika itp.? Mam zmywarkę Miele - chyba dobra ale nie ma szans na doczyszczenie powyższego, zostaje mi szorowanie ręczne. Może to kwestia używanego proszku - ja ze względu na oczyszczalnię biologiczną nie stosuję

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

MOże Miele jest dobrą firmą ale obsługę mają fatalną. Probowałam się dodzwonić dziś do nich. Nic z tego , nie podnoszą słuchawki, na stronie internetowej nie ma wymiarów sprzetu oprócz szerokości. Dla mnie ważna jest wysokość. W sumie mam bardzo niemiłe wrażenia...

Maszynka do mielenia

Rozważam kupno maszynki do mielenia mięsa, maku i tym podobnych. Chciałabym, żeby była niedroga, ale fajnie by było, gdybym mogła ją myć w zmywarce, a to się pewnie wyklucza :) Doczytałam, że elektryczną można siekać warzywa, ale czy ta opcja ma sens, jeśli mam robota, który to robi? Czy taka

Re: MIELE?

Czyli oszczędność żadna a ja mam mniej prądożerną i bardziej współczesną (mam na myśli wygląd) zmywarkę. No i nie musiałam wydać od razu tych 2 tys.

Re: MIELE?

co do dlugosci dzialania zmywarek i zmian w ostatnich latach vs tego co ma miejsce dzis to odsylam do moich wczesniejszych wypowiedzi. A+++ nie energooszczedne? <wytrzeszcz>

Re: zmywarka...

Nie żałuj Miele, miałam Boscha, potem wymieniłam na Miele (jakieś 4 lata temu) i się do niego nie umywa. Gorzej myje, słabiej suszy, za to mogę ją włączyć telefonem. Najciekawsze jest kiedy chcę ją włączyć i pójść spać, a tu nic z tego - właśnie trwa update oprogramowania.

Re: Pralki Miele - opinie

A konkretnie? O jakich rozwiązaniach technologicznych mówisz? Jakie są parametry tej zmywarki. Jak podasz, to będziemy mieli konkrety. Na razie mamy tyle, że 14 lat temu była fajna i dziś też jest fajna. Tak patrząc na obecnie sprzedawane zmywarki Miele, to nie mają one nic ponadto, co oferują

Re: Zmywarka Miele Czy Bosch

Mój Bosch padł ostatecznie po 11 latach użytkowania. Nie wiem jak długo użytkował go pierwszy właściciel (kupiłem go z drugiej ręki za 350 zł). Teraz przymierzam się do zakupu nowego. Nie mam dylematu dotyczącego firmy. Pozdrawiam

Re: Zmywarka

Bzdura. Zmywarki i sprzęt kuchenny Bosch, a sprzęt audio i tv, Sony. A pralka to dla ematki jedynie Miele. Dla biednych pozostałe ;-P

Re: Zmywarka dla Bywalca

engine8 napisał(a): > MIELE K Bywalcu - tylko Miele. Ty to jestes niby antyniemiecki ale chwalisz wszystko co niemieckie: auto to BMW, zmywarka Miele (chociaż ponoć sam zmywasz!), to może kompa polecisz mi Siemens-Nixdorf, Fischer albo Schneider? :)))

Re: zmywarka...

Jeszcze dodam, że miałam kilkanaście lat temu starą suszarkę Miele i była doskonała. Starą oddałam, kupiłam nową i jest dużo gorsza. Być może gdybym kupiła nową zmywarkę Boscha też byłabym rozczarowana.

Maszynka do mielenia Zelmer - osad

Niestety umyłam maszynkę w zmywarce :-( i teraz wychodzi na niej taki szary, brudzący osad. Umyłam to ale znowu wychodzi. Czy da się to porządnie wyczyścić, żeby ten osad na zawsze zlikwidować?

Re: Zmywarka

Kupuje sie jak sa przeceny i szuka najprostszsgo modelu bez niepotrzebnych bajerow. Od 7 lat mam Miele.zmywarke. nie psuje sie

problem ze zmywarka

mam zmywarke firmy Miele, zarowno garnki jak i sztucce sa dostosowane do mycia w zmywarce, a mimo tego wszystko mi rdzewieje, a do tego garnki maja takie dziwne zacieki :/ za duzo soli? zla twardosc wody? nie wiem juz, a rdzewiejace sztuce nie wygladaja ladnie :( co moze byc nie tak?

Re: Miele

Gość portalu: ryszard napisał(a): > super ale nie ma takiej bo jak by była to tylko jedna byłaby produkowana Na pewno jakaś zmywarka jest najlepsza. A inne produkowane są dlatego że na tamtą mało kogo stać. GS

Re: zmywarka

Taa sprawdziłam: miele od 3700 do 7600. -- Pijpulkowo

Re: zmywarka

Warto czekac na Miele. Ze wzgledu na czas dostawy zamowilam inna. Blad nad bledy. Zero szuflady na sztucce, zero pakownosci. Za rok ma nowy dom. Czaas zamowic miele prosto do constuction loan. -- Don't take life too seriously; No one gets out alive.

Re: zmywarka

Ja mam boscha, miele to chyba bardzo drogie są. -- Pijpulkowo

Re: Jaka zmywarka?

Miele to także przepisy: www.miele.com/usa/cooking/mielerecipe/recipe_list.aspx -- Od przybytku głowa nie boli.

Re: Maszyna do mielenia...

Ja mamKA i myję przystawkę do mielenia mięsa w zmywarce. Nic się nie dzieje. Mam tą plastkową (bo jest jeszcze metalowa)

Re: Jaka zmywarka?

Miele, uwielbiam, sprzety nie do zdarcia:) pralke mam Boscha, jest ok, ale czekam na jej rychly zywot, bo marzy mi sie praleczka Miele;) --

Re: zmywarka z uszkodzonym programatorem Miele,

Gość portalu: adam napisał(a): > ktos może cos pomóc? Moje przygody z Miele www.ccwhois.net/parisvarsovie/pralka-i-piekarnik.html Tzn material jest fantastyczny (im starsze modele tym dluzej

Pomocy!! Zmywarka zniszczyła mi...

Maszynkę do mielenia mięsa. Beztrosko wrzuciłam do zmywarki metalowe (czy też niklowane) częśći elektrycznej maszynki (komora mieląca, ślimak i nakrętka). Wszystko było błyszczące (nie wiem chyba niklowane), a po wyjęciu jest matowe i brudzi wszsytko na szaro. W serwisie powiedzieli mi ze

Re: zmywarka

Odradzam 45 i odradzam Indesit, Whirpool niezła, ale Miele najlepsza ale zmywarkę MUSISZ mieć; może niektórych to zdziwi, ale bardzo oszczędza sie na wodzie myjąc w zmywarce

Re: Zmywarka

Miele się skiepściło. Nafaszerowanie elektroniką źle im wpłynęło na trwałość sprzętu. -- https://forum.miau.pl/images/smilies/2014-99.jpg

Re: zmywarka...

a nie, nie Eliszka za elektroluxa, whirpoola, LG to ja podziekuje :P miele moze bym i kupila ale jakos waz mi sie w kieszeni odzywa, no nie dam 12tys zlotych za zmywarke, 6-7 bym przelknela (tak jak przy suszarce-tez bosz padl ale miele mialo akurat promocje 50% , hmm trzeba bylo kupic i zmywarke

Re: Gwarancja Miele

princesswhitewolf napisała: > I tylko podobno. Naprawianie czy wymienianie pralek suszarek I zmywarek co 2-3 > lata mnie meczy. Mnie też-dlatego kupuję boscha/siemensa i mam sprzęt ekonomiczny, oszczędny, z potrzebnymi "gadżetami" w cenie niższej niż "prostolinijne" miele.

Re: zmywarka/kuchenka/lodówka

jakie bzdury :D najlepiej zrobić zestaw miele miele miele Jednakże: lodówka: wysoki model electroluxa, bosch, siemens, liebhrer zmywarka: bosch albo siemens. EWENTUALNIE electrolux kuchenka: może być electrolux, albo inne w zależności od funkcji

Re: Zmywarka. Rozkminki nieperfekcyjnej.

Ja wcześniej miałam Miele i teraz ten electrolux, to jest kompletna porażka. Miele została w poprzednim mieszkaniu. Mąż się śmiał, że mam iść do właściciela mieszkania i zaproponować mu wymianę 14-letniej Miele na rocznego electroluxa ?

Re: Maszyna do mielenia...

polaczyc, mam kitchenaida ale nie spelnia warunku mycia w zmywarce, poza tym jest swietny

Ach..., Miele

Ja kupiłem Miele za 1000 zł(!!) w sklepie od gości, którzy sprowadzaja je z Niemiec i dają 12 m-cy gwarancji. Zmywarka ma coś czego nie ma żadna inna: OSOBNY (na samej górze - poziomy) kosz na sztućce! Poza tym cicha, ster. elektroniczne, cicha, super!! Już chodzi 2 lata. Nowa taka kosztuje

Re: najlepsza zmywarka to....

Miele Miele Miele i zadnej innej nie mam i nie kupie. Nawet najprostsza jesli kupisz to cie nie zawiedzie przez wiele lat. To samo z ich pralkami

Re: zmywarka...

Zmywarki Samsunga nie znam (mam ich pralke i jestem baaardzo zazdowolona), ale 3 miesiace temu kupilam zmywarke Siemensa i jest ona zdecydowanie najlepsza z wszystkich, ktorych dotad uzywalam (w tym Miele i 3 modele Boscha). -- https://forum.miau.pl/images/smilies/2014-99.jpg

Re: Maszynka do mielenia

: www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mielenia/maszynka-do-mielenia-diana/ Nie pamiętam, kiedy ją kupili, ale minimum 10 lat temu - i nie słyszałam, żeby coś złego się działo. Do zmywarki nie wkładają. -- logiczka.blogspot.com

Re: zmywarka...

Ja jestem team Miele. Miałam kiedyś sprzęty Boscha i to w czasach kiedy one zazwyczaj długo trwały, ale potem kupiłam Miele i jednak są lepiej zrobione, szuflady w zmywarce gładko chodzą, rodzaj plastiku jakiś mniej badziewny. Niedawno córce kupiłam zmywarkę Boscha i specjalnie nawet wybierałam

Re: zmywarka

no i nam zmywarka padla na dobre, to byl Bosch Apexx, wytrwala nam ponad 10 lat i czas na nia przyszedl. Przegladalismy zmywarki Miele ale w koncu zdecydowalismy sie na Boscha z 800 serii, ze wzgledu na dodatkowa szuflade na sztucce i to ze jest bardzo cicha (poprzednia zmywala 44 decybeli a ta

Re: zmywarka...

U mnie pralka Boscha się dobrze sprawdza. Piorę często, płuczę i wiruję po każdym praniu dodatkowo, co jest dodatkowym obciążeniem. Bosch sprawdza się na razie lepiej od ostatniej Miele. Co osoba, to doświaczenie. ;-)

Re: Zmywarka

a tez sie wahalam miedzy samsungiem a miele, w koncu stanelo na nowej pompie -- https://www.gify.net/cat-koty-209.htm https://www.gify.net/data/media/209/kot-i-kicia-ruchomy-obrazek-0338.gif

Re: zmywarka - wybór

Bosch albo Miele. Nigdy Amica, Beko ani tym podobne jednorazowki, chyba, ze lubi sie zmywac recznie. Lepiej wybrac najtanszy model Boscha czy Miele , niz najbardziej wypasiona Amice. Co jest tanie to jest drogie.

Re: Pralki Miele - opinie

Patrząc na dzisiaj sprzedawane zmywarki Miele, nie widzę jakoś nic takiego, co BSH / Whirlpool, Electrolux i inni producenci wprowadziliby do swoich produktów za jakieś 5 lat...

Re: Miele

super ale nie ma takiej bo jak by była to tylko jedna byłaby produkowana .Czy ma to byC do zabudowy czy wolno stojąca ?Ceny od 900 do 4000 zł.więc może za 1000 zł i co5-8 lat zmiana ? jeżeli chcesz abym coś ci doradził musisz określić swoje oczekiwania.Mam zmywarkę i sprzedaję więc może coś

Re: zmywarki

zdecydowanie cos niemieckiego, a na pewno nie chinski Haier (podobno znaczy morze...), gdybym mial na to fundusze zainwestowalbym w Miele.

Re: zmywarka...

Tez czytalam, ze blizniak, ale ta obecna wykonczeniem, programami, rozplanowaniem wnetrza i jakoscia mycia bije na glowe wszystkie dotad przeze mnie uzywane Bosche, a nawet Miele. -- https://forum.miau.pl/images/smilies/2014-99.jpg

Re: zmywarka...

suszarke miele i pralke kupilam chwile temu (padla suszarka boscha wiec i pralke wymienilam) nie narzekam :) ta zmywarka to byl najwyzszy model i dlatego jestem wsciekla, 5 lat! -- https://www.gify.net/cat-koty-209.htm https://www.gify.net/data/media/209/kot-i-kicia-ruchomy-obrazek-0338.gif

Re: maszynka do mielenia poszukiwana

reczna stara zeliwna nie nadaje sie do zmywarki zreszta w ogole metalowych czesci lepiej nie wkladac do zmywarki noze tepi, a metalowapowloke matowi lub plami ja mam elektryczna zelmera dodatkowa z nakladkami do tarcia i jest cudowna

Re: Wysoka zmywarka?

montaz zmywarki na cokole(szufladzie) lub np. zmywarka Miele modele XXL na 14 zestawow, www.miele.pl/index.php?mnu=168 Lub tak, jak kiedys sama zrobilam, tj. do zmywarki z w pelni zintegorwanym panelem (niewidocznym

Re: zmywarki

Zmywarki Bosch i Siemens,a takze Bauknecht,Neff,Seppelfricke sa technicznie identyczne,roznica to cena,nazwa i design.Elektrolux ma juz innych rodzicow.Za najlepsze (skutecznosc i niezawodnosc) sa uwazane zmywarki niemieckiej firmy Miele (dotyczy to takze pralek). Pozdrowienia

Re: czy Miele to dobry wybór??

Miele to najlepszy wybor :-) Nie moge znalezc zdjecia tej zmywarki, ale jesli nie jest do zabudowy, musisz pamietac, ze miele ma sprzety bardziej kremowe, zolte, niz snieznobiale, wiec jesli bedziesz miala inne biale sprzety w kuchni, odcien zmywarki moze sie roznic od reszty. Za to jakosc

Re: zmywarka...

siemensa, aeg, nie ma, jest bosch, miele, samsung, elektrolux (z brazyli), candy, lg i jakies marki meksykanskie/brazylijskie -- https://www.gify.net/cat-koty-209.htm https://www.gify.net/data/media/209/kot-i-kicia-ruchomy-obrazek-0338.gif

Re: Pralki Miele - opinie

a ja bym kupiła. Ostatnio weszłam w posiadanie odkurzacza miele, nie kupilam go sama bo pewnie też szkoda by mi było kasy. Ten odkurzacz to po prostu mercedes wśród odkurzaczy. Ma tyle funkcjonalnych rozwiązań, ułatwień, że obsługiwanie go to prawdziwa przyjemność, naprawdę. Zawsze myślałam, że

Re: zmywarka...

Niestety, mam tego świadomość. Dlatego jeszcze się zastanawiam i nie wiem, czy faktycznie zdecyduję się na Miele. Za to jestem pewna, że nigdy już nie kupię żadnej zmywarki electrolux. Lodówki z resztą też nie. Tę wymieniliśmy po roku. To znaczy nadal stoi w piwnicy jako lodówka dodatkowa i

Re: zmywarka...

drozszy, jesli kupie boscha z kuponem i obnizka na karte sklepu ale da sie wytrzymac ? nie jest poziom miele -- https://www.gify.net/cat-koty-209.htm https://www.gify.net/data/media/209/kot-i-kicia-ruchomy-obrazek-0338.gif

Re: Jaka zmywarka?

klienta, z nieco innymi priorytetami. Swoją drogą, moja zmywarka Miele zmywała ponad 20 lat, jakieś 2-3 lata dużej prała u mnie pralka tej marki. Teraz mam nową, też Miele. Miele reklamuje swoje sprzęty jako takie na całe życie, oznacza to jednak czas jednej generacji, czyli około 18-25 lat, w zależności