Sake

Sake

Przeszukano 118 894 495 wypowiedzi na 1 503 forach

zabezpieczenie kontakt?w z dzieckiem - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytanie??

taty w przedszkolu, bo on już "nie widzi sensu", on nie mam taty. Zaczynam się zastanawiać, czy nie wystąpić o inne zabezpieczenie kontaktów, np tylko popołudnia bez noclegu? czy istnieje możliwość aby męża skierować na jakieś rozmowy z psychologiem ( sądownie, bo ja nic nie zdziałam), czy babcia

Zabezpieczenie kontaktów

(córka 5 lat i syn 8 m-cy) pozostały pod moją opieką. W odp wniósł również o zabezpieczenie kontaktów codziennie i bodajże jeszcze w weekendy. Sąd wniosek oddalił bo uznał, ze domaganie się tak szerokich kontaktów nie znajduje uzasadnienia w przedmiocie sprawy. W związku z tym pan tatuś interpretuje

zabezpieczenie kontaktów !!!

do tej pory jakoś dzielnie znosiłam wybryki swojego jescze męża. wczoraj przesadził: na rozprawie rozwodowej którejś tam kolejny raz złożył wniosek o zabezpieczenie kontaktów, ostatnie złożył w styczniu tego roku po 2 latach nie widzenia dziecka!!! i od razu dostał 2 razy w miesiącu po 3h

zabezpieczenie kontaktów - problem

Pan tata ma zabezpieczone kontakty - bierze dziecko raz na dwa tygodnie. Powiadomił mnie,ze w tym tygodniu nie może, ale że będzie zajmowała sie dzieckiem tesciowa i nie ma problemu. Wymieniliśmy kilka smsów,ze młody nie cce iść do babci, ale nie padło żadna alternatywa dla takiego rozwiązania

zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - sąd rejonow

Witam, Złozylam pozew rozwodowy wraz z wnioskiem o zabezpieczenie kontaktów syna z ojcem, wyłącznie w mojej obecności (maz dwukrotnie wyladowal w szpitalu psychiatrycznym, jest agresywny). Myslalam ze obydwie sprawy (rozwodowa i o zabezpieczenie) beda rozpatrywane w sadzie okregowym, przy

ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

do tej pory jakoś dzielnie znosiłam wybryki swojego jescze męża. wczoraj przesadził: na rozprawie rozwodowej którejś tam kolejny raz złożył wniosek o zabezpieczenie kontaktów, ostatnie złożył w styczniu tego roku po 2 latach nie widzenia dziecka!!! i od razu dostał 2 razy w miesiącu po 3h

uregulowanie kontaktów wraz z zabezpieczeniem

Jeżeli mój mąż wniósł sprawe do sądu o uregulowanie kontaktów z dzieckiem wraz z zabezpieczeniem na czas trwania do rozprawy sądowej, to czy ja również dostane ową decyzje z sądu na temat tego zabezpieczenia, czy tylko to przyjdzie do mojego męża ? i ile ewentualnie będę miała czasu na odwołanie

Re: Zabezpieczenie kontaktów

I jeszcze jedno pytanie, czy jak będę formułować ten wniosek to przedstawię dni i godziny kiedy chciałabym żeby ojciec z dziećmi się widywał, ale nie mam pewności jak to napisać bo "wnoszę o zabezpieczenie kontaktów z małoletnimi..." żeby sąd zabezpieczył ojcu czy mi? Bo piszę we własnym imieniu

Re: Zabezpieczenie kontaktów

wnioskodawca swoje dane uczestnik postepowania dane męża. Wniosek o uregulowanie kontaktów z dziećmi Wnoszę o uregulowanie kontaktow z dziećmi ( dane dzieci ) w nastepujący sposób: 1. w dni takie i takie w godzinach tych i tych Wnosek swój uzasadniam nastepująco...... Proszę o

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

Nie moge mu nie dać dziecka,dlatego ze kontaktyzabezpieczone sądownie. Mam cholernego dola bo nie mam pojęcia co robić. Moje dziecię potrzebuje ojca,a jego tata traktuje go jak małpka. Jakoś to rozwiąże Ania

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

wozić jej gdzieś tramwajami. Jeżeli ojciec ma samochód, tym bardziej sąd powinien to uwzględnić. Zupełnie nie rozumiem. Opisz w odwołaniu dokładnie ile razy ojciec widział się z dzieckiem, w jakim stopniu wykorzystał przyznane mu dotychczas kontakty, opisz jak wygladały jego wizyty, poddaj w

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

Ojciec ma duże szanse na ustalenie zabezpieczenia na czas trwania postępowania do momentu ostatecznego uregulowania czasu bycia z dzieckiem. I TO BARDZO DOBRZE!!! Żeby matki utrudniające kontakty nie czuły się bezkarne w utrudnianiu tych kontaktów. _________________ Bądź jak zegar słoneczny

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

Do niczego młodego nie zmuszaj. Bądź neutralna - jeśli nie chce iść, to go nie puszczaj, jednak dobrze by było, żeby druga strona była poinformowana o tym. Może też przez to najdzie ich refleksja, że takim zachowaniem zniechęcają dziecko do siebie... choć raczej w to wątpię. Aniu, jako kobieta

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

do uczestnictwa w terapii dla ojca, a do czasu jej zakończenia po prostu ograniczyć mu kontakty tylko do takich w Twojej obecności, no i bez noclegu? Taka sytuacja, jak obecnie, bardzo kaleczy dziecko :( -- "Percepcja tego konfliktu interferuje z sieciową dyferencjacją w UE oraz w Chinach, gdzie

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

przed swietami Bozego Narodzenia i co chwila wystepuje o jakis zabezpieczenia kontaktow po 2 latach nieobecnosci w naszym zyciu.i to ja mam sie do niego naginac jeszcze.mala go po prostu nie zna, nie wie kto to jest, cieszy sie na widok kazdej nowej osoby bo to kolejny osoba do zabawy, a nie ze

zabezpieczenia przed dziećmi

: www.allegro.pl/item297433751_zabezpieczenie_zabezpieczenia_zamkniecie_szuflad.html Ja mam pozaślepiane kontakty ale zastanawiam się nad kupieniem zabezpieczeń do szafek z detergentami i tłukącymi się rzeczami.

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

-porazka i kompromitacja bieglych... konkluzja jest taka ze tylko matka /mam nadzieje ze kochajaca rozsadnie/ ponosi odpowiedzialnosc i konsekwencje decyzji sadow, dla ktorych jest to kolejna sprawa i dobro dziecka jest tu pojeciem szalenie elastycznym... zycze duzo wiary w siebie i koniecznie

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

niedojrzałości pseudoojca. Refleksja więc go nie najdzie, bo skoro nie rozumie tak podstawowych spraw, jak potrzeby własnego dziecka i własne obowiązki w kontekście ojcostwa, to już nie zrozumie... -- "Tylko młode kobiety (z reguły) są jak frutti di mare, można je kształtować, pokazywać świat, być mentorem

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

na pewno szukaj rozwiązań może ucz dziecko mówienia - proszę na mnie nie krzyczeć; proszę mnie nie bić ważne, żeby syn nie godził się na złe traktowanie w zamian z widywanie ojca to najgorsze co może być dziecko tęskni za ojcem mimo złego traktowania

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

ja mam prawnika, i wlasnie powiedzial mi ze apelujemy, bo to skandal zebym musiala wozic dziecko. zastanawialam sie nad tymi badaniami dlaczego nikt nas na nie nie wysyla, skoro on co chwila ma nowe zadania odnosnie dziecka.

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

Powiem szczerze, że nie wiem co radzić. Bardzo smutne :( I bardzo ci współczuję, że twoje dziecko jest w takiej sytuacji. Mam nadzieję, że któraś z mądrych głów tutaj coś mądrego doradzi. Trzymaj się. --

Re: Zabezpieczenie kontaktów

Piszesz wniosek do sądu o zabezpieczenie kontaktów, w dniac takich i takich, np każda środa i co drugi week,lub dwa razy w tyg od godziny do godziny, mozesz napisać o wakacjach i swietach. Masz malutkie dziecko więc nie wiem czy istnieje możliwość spania u taty? Uzasadniasz to tym co napisałaś

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

uzdrowiło, bo dotarło, że ten gość nawet anioła uważałby za diabła i nie był w stanie stworzyć z nim szczęśliwego związku :) Tak dobrze to się chyba w żadnej innej sytuacji nie poznaje drugiego człowieka. Patrzyłam na niego i tylko w myślach mówiłam sama do siebie "Bosche, co za pajac. Co za palant

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

Mikka, dopóki wyrok się nie uprawomocni nie możesz apelowac, możesz tylko złożyć wniosek do sądu o zmianę tymczasowego postanowienia w zakresie kontaktów. Sędzia nie powinna w wyroku rozwodowym okreslać kontaktów bez badania w RODK. Z tymi badaniami różnie bywa, ale raczej wątpię, aby

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

> Łapię doła, w jakiej patologii ja żyłam:( Aniu.... To jeszcze trochę potrwa... Miałam problem z wybaczeniem samej sobie tego, dlaczego nie widziałam goovna, w którym żyłam, przez te kilkanaście lat... Dlaczego tak długo nie podejmowałam decyzji, skąd ta moja naiwność się wzięła itp. Nie

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

odpowiada- to są jego dzieci, on je kocha i ma prawa. powtarza te parę słow jak mantrę i z uporem maniaka, a co najgorsze niektórzy sie na to łapią. myślę ze ktoś mu tak podowiedział, że to dobrze brzmi w sądzie. nawet jak sie go spytam gdzie je zabiera, albo czy coć jadły u niego to on to samo

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

Piszesz, dokładnie o tym, co mnie dobija:( Jak wybaczyc sobie? Nie kocham juz męża, jestem wolna emocjonalnie, ale serducho mam w gruzach. Jaki jest mój mąż mi wisi ogólnie, ale nie wiem co mówić młodemu. I jak to rozwiązać. Paradoksalnie myslę, że najgorsze za mną rozwód to formalność, i tego

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

No i niestety jest to dla mnie najtrudniejsza decyzja chyba w życiu. Mam pięciolatka, kopię zapasową swojego taty, który jest rozwalony, a ja juz nie mogę dalej udawać, że jest wszystko oki. Chodzi do psychologa do przedszkola, prosiłam męża żeby tam ze mną chodził, żebyśmy razem przygotowali

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

On mnie w sądzie nie zaskoczy, to już wiem, po tym jak powymieniał zamki, że ni emogłam wejść do domu, potem jak zamknął na patent pokój młodego, to że nie mam żadnego zdjęcia, paszportu, pitów itp...to mnie już w sądzie niczym nie zaskoczy. Paradoksalnie w sądzie jest chociaż kulturalnie

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - pytani

smutne to bardzo :-( ja wnosilabym o inne rozwiazanie, sprawa pewnie na 100% oprze sie o RODK, ale moze wtedy bedzie jakos normalniej niz teraz...

Re: Zabezpieczenie kontaktów

wizyty są niewygodne i to Ty musisz się z mężem dogadać. > Czy taka jest praktyka w sądach, że zabezpieczenie kontaktów oddalają a zabezpieczenie alimentów na czas trwania postępowania nie zawsze, ale przyznają? Wniosek o zabezpieczenie kontaktów składa się głównie wtedy, gdy te kontakty

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

Cześć,nie daj się, walcz. Kontaktuj się z osobami, które mają podobne doświadczenia. Jeśli facet wyczuje twoją słabość, to będzie cię gnębił. Poszukaj adwokata, mają różne cenniki.Nie wszyscy zdzierają kasę. Jak mogłaś zgodzić się na dowożenia dziecka? Trzeba było powiedzieć, że cię nie stać

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

Jej to rzeczywiscie nienormalne, facet wywala cie w ciązy a potem walczy o kontakty a sąd każe mu dowozic dziecko?? matce?? Nic nie rozumiem?? Taki wyrok wogole jest mozliwy, pierwsze slyszę. Sorki ale jako samotna matka mozesz niemeic czasu na takie eskapady z wozeniem, w sumie strata czasu

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

Wyraźnie jesteś dobrą kobietą i nie obsmarowałaś exa w sądzie. Moja rozprawa o zabezpieczenie kontaktów trwała prawie 4 godziny. Po czym sędzina stwierdziła, że nie muszę nawet wiedzieć, gdzie dziecko mieszka i nie mam prawa do samodzielnych kontaktów z dzieckiem. A liczyłem na inteligencję

Re: zabezpieczenie kontaktów !!!

, mozesz rowniez zlozyc wniosek o skierowanie do negocjatora - to nowa instytucja, w towarzystwie osoby postronnej mozesz dojsc do porozumienia z ojcem dziecka w najrozniejszych sprawach. sa one spisane na pismie i jestescie zobowiazani by przestrzegac zawartych tam uzgodnien, a jesli ich ojciec

Re: Zabezpieczenie kontaktów

maturelle napisała: > Właśnie w tym problem, że nie chodzi o uregulowanie tylko o zabezpieczenie kont > aktów na czas trwania postępowania rozwodowego. Sprawa jest w toku i czy ten wn > iosek proszę zeby dołączyc do akt głównych i czy oprócz tego am jeszcze wnieść > jakąś

Zabezpieczenia dla dziecka

Witam! Czy któraś z Was miała może taki zestaw zabezpieczeń domu dla dziecka

Re: zabezpieczenie kontaktów - problem

Aniu, w czym tkwi problem? Nie masz opieki do dziecka? Można domagać sie chyba finansowej rekompensaty za nierealizowanie planów kontaktów. Jak nie będzie kontaktował się z synem w ogóle to można pozbawić go praw rodzicielskich. Ale tak praktycznie to, o ile nie chcesz chodzić do sądu, nie masz

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

odebrania wladzy, robil wszystko zebym ta ciaze najperw stracila a teraz dokucza mi w inny wyrafinowany sposob, tylko zeby sie pozbyc problemu dziecka nawet w doslowny sposob.

Re: uregulowanie kontaktów wraz z zabezpieczeniem

Miałam podobną sytuację.Na rozprawie dowiedziałam się,że dzień wcześniej ojciec dziecka wniósł o zabezpieczenie kontaktów na czas trwania rozprawy.Sędzina była bardzo przychylna ojcu i chciała wyznaczyć nawet widzenia 4x w tygodniu,nie słuchając moich argumentów,że mam także własne życie i to za

Re: zabezpieczenie kontaktów - problem

Ania, a ja sama nie wiem czy zabezpieczać te kontakty, bo nie czuję się komfortowo z tym, żeby wymuszać na tatusiu chęć bycia z dziećmi, zresztą wiem, że zajmowałaby się nimi teściowa a nie on, i nie chodzi o teściową, żale i pretensje już za mną, ale właśnie o niego, żeby chciał. Jak można zmusić

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

boisz sie o dziecko bowiem ojciec uwazasz ze ojciec nie sprawuje nalezycie obowiazkow i nie umie sie opiekowac dzieckiem (poprzez to mozesz np. wywalczyc kontakty w miejscu zamieszkania w twojej obecnosci). Napisac ze wyznaczona forma dezorganiuzje twoje zycie i obciaza ciebie dodatkowymi kosztami

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - sąd re

, domaga sie tego kontaktu w porach jemu pasujacych, nie liczy sie z nikim. Po czesci sama sobie jestem winna, ze nie zalatwilam kwestii rozwodu, opieki nad dzieckiem, podzialu majatku, dawno temu. Faktem jest ze wowczas w kwestii opieki nie udaloby mi sie pewnie uzyskac ograniczenia, ale

Re: zabezpieczenie kontaktów z dzieckiem - sąd re

Właśnie dowiedziałam się, że sprawy związane z dzieckiem rozpatrują sądy rejonowe. Rozwód - sąd okręgowy. A czy nie możesz starać się o to, żeby Twój ex-mąż w ogóle nie kontaktował się z dzieckiem? Choroba psychiczna i agresja to nie byle co...

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

stukniety, a po drugie po prostu utrudnia mi skutecznie sprawowanie mojej i wymardza sie w szpitalu gdzie dziecko lezalo ze to on bedzie decydowalal czy mala bedzie miala taki czy taki lecz i czy wogole w tym szpitalu zostanie. taki tato chyba moze wiecej zaszkodzic niz pomoc, czyż nie??

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

najwyraźniej uważają, że jakiekolwiek kontakty z ojcem szkodzą dziecku, a tylko matka ma prawo głosu w sprawie dziecka... Wydawało mi się, że to jest standard w polskich sądach. A może po prostu Twój mąż wpadł w oko wysokiemu s.?;)

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

dzieki ze chociaz Ty odpisałeś, bo juz myslałam że ja jakaś nienormalna jestem. sad o występkach mojego męża wie, ja rownież sie sprzeciwiałam żeby zabierał dziecko tym bardziej że on przedstawia co rusz zaswiadzczenia że leczy sie psychiatrycznie i ma jakąs chorobe tego rodzaju - nie

Re: uregulowanie kontaktów wraz z zabezpieczeniem

się od postanowienia o zabezpieczeniu masz 7 dni, ale postanowienie o zabezpieczeniu w sprawach rodzinnych jest natychmiastowo wykonalne, tzn. pomimo złożenia zażalenia na postanowienie będziesz dziecko musiała mężowi wydać, dlatego radzę jak wyżej.

Re: zabezpieczenie kontaktów - problem

Weź pod uwagę, że Ania idzie do pracy - ojciec dziecka miał się nim zająć, co teraz? Na szybko organizować opiekę nad dzieckiem? A jeśli ktoś się zjawi? Ja się nie dziwię, że się wkurzyła. Choć z drugiej strony szkoda nerwów... -- "Prawdziwą sztuką życia jest śmiać się zawsze i wszędzie, nie

Łóżko z zabezpieczeniem

Niestety nic tu nie będzie pikantnego...Szukam łóżka dla małego dziecka z jakimś zabezpieczeniem, żeby nie wypadło - siatką, płotkiem, deską? Może ktoś widział w którymś bielskim sklepie coś takiego? A może gdzies w okolicy

zabezpieczenie dziecka

obawiam się że w przyszłości będzie chciał sprzedać lub przepisać wszystko na kogoś innego. Nie ma drugiej rodziny ale ma rodzeństwo na których może przenieść własność. Czy jest jakiś prawny sposób na zabezpieczenie majątku ojca na rzecz syna lub późniejsze odrzucenie roszczeń ze względu na celowe

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

babce ze to po prostu zły czlowiek.ja niestety tak okropnej bezwzglednej i ordynarnej w wypowiedziach i pismach nawet wobec dziecka nie mam.moze to blad.

Re: ratunku !!! zabezpieczenie kontaktów

jesli postanowienie nie jest jeszcze prawomocne chyba nalezalo by wniesc zazalenie. Wydluzysz sobie wowczas coprawda sprawe o rozwod o kilka miesiecy ale byc moze wywalczysz lepsze warunki spotkan. To co jest w postanowieniu o zabezpieczenie w dosc podobnej formie zazwyczaj umieszczane jest we

Re: zabezpieczenie kontaktów - problem

numer to ja polecę z pracą. Pozatym mój mąż ciągle podkreśla w swoich zażaleniach na wysokośc alimentów jaki to ma wspaniały kontakt z dzieckiem i tyle:) Ania

Re: zabezpieczenia przed dziećmi

ja kontakty koniecznie bo już go interesują zabezpieczenia z campola a do szuflad polecam kupić w pasmanterii zwykłego rzepa - taśmę wychodzi taniej

zabezpieczenie dziecka

, zniknal jak tylko dowiedzial sie o tym ze jestem w ciazy. Boje sie, ze kiedys, jednak moze przypomniec sobie o nas, a szczegolnie o synku i np. sam wniesc o ustalenie ojcostwa i ustanowienie alimentow czy renty dla siebie, biednego tatusia. Moze ktoras z was spotakala sie z takim problemem

zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pytanie

Witam! Zanim się będę kontaktować ze swoją adwokatką mam do Was pytanie. We wrześniu ubiegłego roku w piśmie wspólnym do sądu ustaliłam ja i mąż ze będzie się kontaktował z dzieckiem w następujący sposób: co drugi weekend bierze go, co drugie święta bierze go, tydzień ferii i wakacji

zabezpieczenie dziecka z wolnego związku

dodatek jest mi winny pieniądze. Czy dziecku należy się zabezpieczenie? Jeśli tata nie będzie płacił alimentów to czy mogę wnioskować o nie od dziadków dziecka? Mam mętlik w głowie, nie tak miało być

co to jest zabezpieczenie kontaktów z dziecmi?

:) warto też pomyślec nad jakoscią owych spotkan każdy rodzic pracuje na siebie i nie ma, że matka zrobi z ojca prawdziwego ojca dzieciom - jeśli on o to nie zadba, to jakkolwiek by to nie bolało dzieci, on ma podjąc decyzję, jakim jest ojcem można go namawiac, oświecac - ale na pewno nie

Utrudnianie kontaktów z dzieckiem

Nie mamy ustalonych kontaktów z dzieckiem. Syn mieszka z żoną. Pozwala mi jedynie widywać syna przy jej obecności w domu. Dziecko ma 9 lat i sam prosi matkę aby pozwoliła mu na odwiedziny taty z noclegiem czy inną formę spotkań. Matka jednak robi awantury. Wniosłem o zabezpieczenie kontaktów i

Re: zabezpieczenie kontaktów - problem

zabezpieczył (czyli raz na 2 tygodnie) były regularne i pewne. O co mi chodzi? przygotuj się do tego psychicznie i praktycznie o ile się da, ja na Twoim miejscu nie liczyłabym na exa w ogóle i z góry zakładała , że nie pomoże w ogóle. jeżeli by pomógł to byłabym tylko mile zaskoczona, ale nie brałabym tego

Spanie z dzieckiem zabezpieczenie łóżka

więc poważne obawy o jej bezpieczeństwo tj. ryzyko upadku z łóżka na podłogę. Znając moją córkę i jej problemy z usypianiem nie jestem gotowa na naukę samodzielnego usypiania w łóżeczku. Czy macie sprawdzone sposoby na zabezpieczenie łóżka przed upadkiem dziecka?

Re: zabezpieczenie alimentów, kontakty - PILNE

Ja nic nie pomogę, bo nie wiem. Ja najpierw wystąpiłam o alimenty, dopiero później o rozwód, a dzieci dawałam mu zawsze jak przychodził trzeźwy. Miałam co prawda w wniosku rozwodowych o zabezpieczenie majątkowe na czas trwania sprawy, ale to mi adwokat pisał i już na pierwszej sprawie sie z

zabezpieczenie nieślubnego dziecka

. zdaje sobie sprawę że najlepszym rozwiazaniem jest przyznanie się i uznanie dziecka ale wiem tez ze bedzie to miało destrukcyjny wpływ na moje życie rodzinne a chciałbym tego uniknąć.w zwiazku z tym mam pytania: w jaki sposób mogę zabezpieczyć finansowo to dziecko na wypadek mojej nagłej śmierci?wiem ze

kontakty z tatą.

Powiedzcie mi jak to wygląda w świetle prawa? Była sprawa o ustalenie częstszych widzeń.Sprawa się odbyła, została umorzona i oczekuję badan w RODK.Ex nie dołączył do pozwu zabezpieczenia o kontakty(jego ugoda sądowa sprzed 4 lat)Czy ta ugoda o kontakty jest jeszcze ważna i wedle niej

zabezpieczenia przed dziećmi

chroniliście zawartość szafek lub pomieszczeń przed niszczącą siłą ciekawskich szkrabów. Wasze zdjęcia mogą być inspiracją dla rzeszy rodziców! :) Oto moje propozycje - szafka w łazience i szuflady tamże z zainstalowanymi blokadami z IKEA oraz zabezpieczenie na gniazdko z tego samego sklepu

Re: zabezpieczenie dziecka

jedyna metoda to taka, że żyjesz i liczysz na to, że koleś sobie nie przypomni lub przypomni na tyle późno, że w razie uznania i założenia na starość sprawy o alimenty dla siebie, nie dostanie ich sąd bierze pod uwagę wszystkie rzeczy czyli kiedy i jak zostało uznane dziecko, jakie miał

przyszlość dziecka? Zabezpieczenie dziecka

zamierzam iść po poradę do prawnika ale najpierw spróbuję TUTAJ. Więc... samotnie wychowuję dziecko jestem panna z dzieckiem, ojciec dziecka uznal dziecko i córka ma jego nazwisko. Wykupilam polisy na siebie i na dziecko do wyplaty 100% wyznaczylam moją matkę. Obawiam się że w razie mojej

Re: zabezpieczenie alimentów, kontakty - PILNE

na Twoim miejscu napisalabym wniosek do sadu..oczywiscie z sygnatura akt itd..o zabezpieczenie alimentacyjne w wysokosci takiej a takiej na czas trwania procesu oraz o zabezpieczenie kontaktow z maloletnim dzieckiem w takim i takim wymiarze..( moze byc co drugi weekend i jakiej popoludnie

tymczasowe ustalenie kontaktów z dzieckiem

uczeszczaną wyszedł wzioł dziecko wsadzil do swojego auta i pojechal bez slowa ... raptem widział go wczoraj!!!! Gdyby mnie chociaż uprzedził lub cokolwiek ale NIE Co moge w tej sytuacji? Mozna ustalić kontakty na czas trwania sprawy tzn. tymczasowo tak jak np. zabezpieczenie finansowe? Tak też by

zabezpieczenie finansowe dzieci

, bo zysk nie jest gwarantowany, oparty na akcjach inawet nie mamy gwarancji, że odzyskamy sam "wkład". Może macie doświadczenie w tym zakresie. Chcialibyśmy jakoś zabezpieczyć dzieciaki finansowo, tylko nie wiemy jaki produkt jest najlepszy, polisa z funduszem, sam fundusz? -- "Trzy rzeczy

zabezpieczenia w piwnicy.

Kupiliśmy rowery. Mamy jednak spory problem. Nie mamy gdzie ich trzymać. Na balkonie nie bo to parter, w domu nie, bo małe dzieci mamy, więc strach żeby któreś nie przewróciło na siebie, poza tym brak miejsca. Nie mamy garażu, mieszkamy w bloku. Zostaje piwnica. Podpowiedzcie jakie zabezpieczenia

Ograniczenie kontaktu z dzieckiem

Witam Forum. Jestem nową, dlatego z góry przepraszam, jeśli coś napiszę "nie tak". Jestem w trakcie sprawy rozwodowej. Mamy z mężem cudownego synka (5 lat), który delikatnie mówiąc nie przepada za tatą. Zaoszczędzę Wam szczegółów, ale z pewnych względów chciałabym ograniczyć kontakty mojego

Re: Kontakty z dziećmi

Nie manipuluj procesem dorastania w sytuacji kiedy dzieci nie mają zabezpieczonych podstawowych potrzeb (stałego i zdrowego kontaktu z obojgiem rodziców).

zabezpieczenia w domu

Moje dziecko zaczęło się intensywnie przemieszczać i muszę jak najszybciej kupić wszelakie zabezpieczenia-na szuflady, narożniki, kontakty.A co zrobiliście z kablami które walają się po podłodze?zauważyłam że to dla mojej córci najlepsza zabawka obok pilotów, komórki. Jakich firm polecacie

Zabezpieczenie przyszłości dziecka

Witam Chciałam podpytać, czy ktoś z was, ma założoną jakąś formę oszczędności dla dziecka. Ja swojej córce chciałabym założyć coś w stylu polisy posagowej, inwestycyjnej itp. Nie bardzo wiem, gdzie ulokować pieniądze: np Arka czy CU a może jeszcze coś innego. Lokata w banku raczej odpada, bo

zabezpieczenia w mieszkaniu

Pytanie do rodziców starszych niemowląt: Jakie zabezpieczenia przydają się w domu, gdy dziecko zaczyna raczkować i chodzić (na drzwi, szuflady, szafki z lekami itp.)? Widziałam cały katalog takich zabezpieczeń w Ikei, ale napiszcie proszę, co naprawdę się przydaje, jakich producentów i

Re: co to jest zabezpieczenie kontaktów z dziecmi

Ustalenie kontaktów, a nie tak jak mu się przypomni.I zabezpieczenie alimentów.A tak w skrócie i ferworze....zabezpieczenie kontaktów z dziećmi. A swoją drogą...cóz znaczą słowa faceta który już kiedyś ich nie dotrzymał.Wydaje mi sie że chciał Ci dokuczyć.Jak nie będzie widział reakcji na

Zabezpieczenie rodz. z 17-ciorgiem dzieci

Telewizja (TVN) pokazała pewną rodzinę z 17-ciorgiem dzieci. Zgłosiło się wiele osób, oferujących pomoc w zabezpieczeniu bytu tej rodziny. Instytucji kościelnych tam nie było. A szkoda. To one, w naturalny sposób, sa predestynowane do niesienia takiego wsparcia.

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

niesprawiedliwie, bez serca, jest super ojcem i zaczął nawet Młoda brac pod uwagę poza tym wnioskowałabym o zmianę terminów opieki nad dzieckiem i konkretne uściślenie, o jaki czas "ciurkiem" Ci chodzi - z uzasadnieniem! - czyli to, co tu napisałaś - że ojciec nei utrzymuje w tygodniu kontaktów, nei interesuje

Re: zabezpieczenia przed dziećmi

My kontakty zabezpieczylismy jak tylko Antek zaczal raczkowac,na drzwi mamy blokady z canpola-te w ksztalcie podkowy-sprawdzaja sie,no i rogi blatow w kuchni,stolu i szafki pod telewizor zostaly juz zabezpieczone gumowymi oslonkami-tez canpola.Szuflad i szafek nie musimy na razie

Re: zabezpieczenie nieślubnego dziecka

(tata uznał syna, ale nie chciał się nim zajmować, uważał, że został "wrobiony" w dziecko) i unikanie kontaktów. Z tygodnia na tydzień uświadamiam sobie jak wiele spraw było przeinaczanych, pewne decyzje uzasadnianie czymś innym niż naprawdę. Strasznie mnie ta informacja przybiła i zniszczyła moje

Re: zabezpieczenie nieślubnego dziecka

Drogi Autorze wątku w Twojej sytuacji nie ma wyjścia, które nikogo nie zrani, ani teraz ani tym bardziej w przyszłości. Twoja chęć zabezpieczenia dziecka i utrzymywania z nim kontaktów Ci się chwali, ale po pierwsze zgadzam się z przedmówczynią, a po drugie, wybacz, ale z Twojego postu wynika, że

Jakie zabezpieczenia w domu?

Chcialabym sie przygotowac sie na dzien, w ktorym moj synek zacznie sie samodzielnie przemieszczac po domu, a moze to nastapic juz calkiem niedlugo. W zwiazku z tym mam pytanie odnosnie tego jakie zabezpieczenia stosujecie i mozecie polecic lub nie polecic do domu. Chodzi np o zabezpieczenie

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

Ania, jesteś niewyleczona ofiarą przemocy. Ciągle stawiasz exa przed dzieckiem, wypychasz dziecko do niego bo ON chce, prasujesz żeby ON nie miał powodu do uwag... Odpuśc exowi, odpępowij się. Bo dziecko cierpi. Zawalcz o dobro dziecka, jak na razie rzuciłaś go na żer exowi i jego babci-z

Re: kontakty z dzieckiem

Zgadzam sie z Chalsią. Miałam podobnie jak autorka wątku, groźby, straszenie, wzywanie policji, która g.. mogła zrobić, porwanie małego, wtedy też policja g.... zrobiła. Ustaliłam kontakty, tzn ustalam je nadal, ale mam już zabezpieczenie na czas trwania postępowania. W moim domu i w mojej

zabezpieczenie balkonu przed dzieckiem

Jak zabezpieczyc balkon przed malym dzieckiem?Macie jakies sprawdzone,niedrogie patenty?Moze macie jakies zdjecia?A jak zabezpieczyc wysoki prog balkonowy?Boje sie ze Mala bedzie sie wywracac,jakas deska pod katem?My mamy taki typowy balkon szczebelkowy,jak to w blokach z lat 70-tych montowano.

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

sie z ojcem niż zasądzone, a czasem będzie chciała zostać w domuz mamą i jest to jedna z mądrzejszych rzeczy, które usłyszałam w sądzie dziecko zawsze, choćby zasądzić nie wiadomo jaką cudowną wersję spotkań, będzie się czuło opuszczone przez rodzica mieszkającego gdzie indziej jak drugi

Kłamliwy wniosek i absurdalne zabezpieczenie ! Pom

odwołanie dodając dowody ? Acha, mój mąż złożył też wniosek o zabezpieczenie kontaktów do czasu rozprawy i wnosi tam o udzielenie mu więcej niż chce w samym głównym wniosku. Czy sąd może to rozpatrzyć pozytywnie ? We wniosku głównym mój mąż prosi o przyznanie mu spotkań z dzieckiem na kilka godzin w

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

Aniu, ja przebrnęłam przez rozwód starając się zobaczyć sytuację oczami dziecka może on kiedyś będzie dbał o dobra relację z dzieckiem, może będzie tez chciał się dogadywać - ale teraz sama widzisz jak jest zadbaj więc o jak najlepsze samopoczucie dziecka, żeby oszczędzić mu przykrych chwil

Emerytura, inwestycje, zabezpieczenie dzieci

Skoro już się przywitałam, to teraz merytorycznie. Pracuję w księgowości od 5 lat, ale to zawód nabyty, wcześniej robiłam coś zupełnie innego (służba zdrowia). Generalnie obsługujemy sporych klientów (albo małych, ale b. dobrze radzących sobie finansowo). Czasami jest okazja porozmawiać z nimi

Re: Zabezpieczenia dla dziecka

mój syn też ma tłumaczone 'nie ruszać' i ma to w głębokim poważaniu. A że zaczął raczkować jak miał 7 miesięcy a chodzić jak miał 10 to zanim do jego mózgownicy dotarłoby co oznacza 'nie wolno, kopnie Cię prąd' to pewnie byśmy parenaście razt wylądowali na ostrym dyżurze. Mimo że zabezpieczenia

Re: zabezpieczenia przed dziećmi

Ja na razie tez mam zaslepione kontakty, a nad blokada szuflad ciagle sie zastanawiam i troche nie przechodze do czynu z lenistwa. O zawartosc szafek na razie sie nie boje, bo maly sie jeszcze nia tak bardzo nie interesuje, za to drżę ciagle o jego palce, bo z takim imepetem wali drzwiczkami i

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

Fakt, na razie Ania robi wszystko co najlepsze dla exa, dziecko jest z tyłu...

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

wszystko co najlepsze dla dziecka. A i cdlatego, by móc realnie ocenić czy ja przesadzam, czy rzeczywiscie coś jest w niechęci synka do taty. Ar.

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

Nie przesadzasz absolutnie, wręcz podziwiam Twoją ugodowość. Szkoda że ex mojego partnera nie daje mu tyle swobody w kontaktach z dzieckiem, o żadnych uroczystościach w przedszkolu go nie informuje, nie zgodziła się nawet na tydzień wakacji, ani na jakikolwiek nocleg u ojca. A że masz prawo

Re: zabezpieczenie kontaktów na czas procesu pyta

Ania, nic nie winose tym komentarzem, ale szkoda tak mi szkoda Twojego synka:( Powiem tylko tyle, ze dobrze ze sie rozwodzisz:( Zaraz dostane razy od facetow ale przy takim zachowaniu to nie nalegałabym na kontakty exa z dzieckiem, bo szkoda by mi bylo dzieciaka.

Re: sprawa rozwodowa-kontakty z dziećmi

pytanie brzmi: a czy on wnosił o ustalenie kontaktów w trybie zabezpieczenia na czas trwania procesu ? -- Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem.

Re: zabezpieczenia przed dziećmi

dzięki za ten wątek :) ja mam w domu 3 i półlatka i 20-miesięczniaka - obaj baaardzo rezolutni. o zabezpieczeniu na lodówkę nie wiedziałam, tzn. nigdy nie dowiadywałam się. u nas na topie jest wypijanie lodowatego mleka, a w konsekwencji chrypa, ból gardła, ale młody jakoś nie jarzy skąd się

Zabezpieczenie finansowe dla dziecka

Chcialabym w jakis spsob zabezpieczyc finanowo na przyszlosc dziecko tylko przyznam sie ze jeszce nie robilam rozeznania co by bylo najlepsze. Moze Wy podpowiecie? Nie wiem- jakies konto oszczednosciowe, ubezp. posagowe czy cos innego. Nie znam sie wcale na tym wiec prosze Was o rade