Sake

Sake

Przeszukano 115 654 236 wypowiedzi na 1 357 forach

wylew do oka - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Wylew do oka

Witam! Dzisiaj zauważyłam, że moja kotka ma jedno oko całkowicie przekrwione. Stało się to chyba w ułamku sekundy, bo parę minut wcześniej oko było normalnego koloru, czyli zielone. Od razu pobiegłam do weta, stwierdził, że to wylew wewnętrzny, nie żaden uraz. Dał Dicortineff-Vet. Po drugim

Wylew krwi do oka???

Słuchajcie, proszę o jakieś informacje na temat wylewu krwi do oka, na ile jest to groźne, czy mija / osłabiony wzrok, jak przez " siateczkę" /, może ktoś to przeszedł. Z góry dzięki

Wylew krwi do oka

Witam prosiłaby o jakieś rady w rekonwalescencji po wylewie krwi do oka( oczywiście oprócz leków bo te przepisał lekarz) chodzi mi o diede zioła co można a czego nie można robić itp... Z góry dziękuje

wylew w oku

oj pomocy! jestem 2 tygodnie po operacji i nie moge sie uporac z -podobno typowymi- pooperacyjnymi wylewami w oczach..takie czerwone krwiaki, ktore tez pojawiaja sie u niektorych pan po porodzie. bardzo zalezy mi, żeby dobrze wygladac juz za tydzien, a wylewy sa wyjatkowo uparte..krople do

wylew w oku

oj pomocy! jestem 2 tygodnie po operacji i nie moge sie uporac z -podobno typowymi- pooperacyjnymi wylewami w oczach..takie czerwone krwiaki, ktore tez pojawiaja sie u niektorych pan po porodzie. bardzo zalezy mi, żeby dobrze wygladac juz za tydzien, a wylewy sa wyjatkowo uparte..krople do

Wylew w oku

Wylew w oku-taką diagnoę postawiła lekarka rodzinna,gdy poszłem do niej ,poniewaz pół oka mam jakby zalane krwią.Natomiast okulistka powiedziała ,ze to nic grożnego mała zyłka pękła w oku.Lekarz rodzinny dała leki i każała uważac na siebie,nie dzwigac trochę odpoczynku.Okulistka (wizyta

wylew,krwotok do siatkówki oka

witam!Właśnie dowiedziałam się ,że moja kruszynka ma krwiaka w siatkówce oka Boże nie wiem co to oznacza, czy są jakieś szanse na uratowanie jej wzroku? Czy któraś z was miała taki problem ? Prosze odpiszcie!Załamałam się...

wylewy na dnie oka

Witam ponownie.Podejrzenie padaczki odpadło(po zrobioeniu rezonansu) od mojego syna,ale teraz mam kolejny problem.Poszłam z nim do okulisty na ogólne badanie wzroku i okazało sie ze ma wylewy na dnie oka i obrzek tarczy oka.Dostalismy skierowanie do szpitala,zrobiono mu wszystkie mozliwe

Re: Wylew do oka

Bardzo się cieszę, że pomimo takiego stanu rzeczy kotka miewa się dobrze i nie wykazuje niepokojących objawów - to najważniejsze. Oznacza to, że nie jest tak źle. Taki wylew do oka może być spowodowany wieloma czynnikami. Od urazów oczka, czy głowy, przez wzrost ciśnienia, problemy natury

wylew

proszę o informację: czy po wylewie krwi do mózgu (tętniak)ok.pół roku temu można odbyć podróż samolotem?

Re: Wylew do oka

Dziękuję za odpowiedź :). Kotka miała dzisiaj przez większość dnia oczko bez wylewu, natomiast teraz znów tęczówka nabiegła krwią (białko nie). Jeśli chodzi o kondycję - nic się nie zmieniło, ma się dobrze. Nie kojarzę, aby w ciągu ostatnich dni uderzyła się (zdarza jej się skakać z szafy, ale

Re: Wylew do oka

Czekamy w związku z tym na relacje. Ciekawe też jakie będą wyniki krwi i co z tymi nerkami. Choć czasami koty dość rzadko siusiają ale zależy to oczywiście od ilości wypitych płynów. Przy problemach z nerkami raczej siusia się częściej także jest to dość dobry znak. Pozdrawiam - Ava

Re: Wylew krwi do oka

moja mama po operacji oka (jaskra) miała wylew krwi do oka ,bierze trusopt diclac

Re: Wylew krwi do oka

jak to sie stało?? wylew krwi do oka?????????????

Re: Wylew krwi do oka???

Wylew do oka? Może po prostu pękło Ci naczynko?

jak leczy się (likwiduje) wylew do oka?

Nasza znajoma (leczona na nerki i szpiczaka) niespodziewanie "dostała" wylewu do oka. Oko powiększyło się, jest na wierzchu i przekrwione. JAKIE MOGĄ BYĆ ROKOWANIA ?

Wylew krwi do mózgu

Chciałabym się dowiedzieć,czy wylew może być w jakiś sposób dziedziczny.Moja mama 5lat temu miała silny wylew,okazało się,że to był tętniak,niestety nie przeżyła.Od jakiegoś czasu mam "dziwne"bóle głowy po prawej stronie nad okiem.Jest to okropny,silny,przeszywający ból który trwa 2

Re: Wylew w oku

Ja miałam kilka razy takie krwawe wylewy w oku i było to zapalenie twardówki. To trzeba leczyc. Moja znajoma miała ogromny krwawy wylew do oka i okazało się, że miała duże nadciśnienie o którym nie wiedziała i okulistka powiedziała jej, że miała ogromne szczęście że dostała wylewu do oka, a nie

Re: Wylew w oku

Mialam to samo (tzn. moj synek mial). Dwa tygodnie temu zalapal wirusa, stan podgoraczkowy i okrutny kaszel. A do tego jedno oko czerwone jak u krolika, wylew z boczku. Lekarka przepisala sulfacetamidum, a ja zakroplilam na noc kropelke atecortinu. Na drugi dzien bylo o wiele lepiej (z okiem

Re: "Wylew" w oku

Rutinoskorbin wzmacnia naczynia krwionośne, czyli zapobiega tworzneiu się sinaków bo ten wylew w oku to właśnie jest taki mały siniak. I robą się właśnie jak ciśnienie w oku skoczy gwłatownie w górę. Przy dźwiganiu ciężkich rzeczy, parcie w czasie porodu, duży wysiłek fizyczny, skok na

Wylew w oku a zapalenie gardła.

temperaturą 38 stopni. Poszłam do lekarza, który przepisał mi antybiotyk na gardło i pomógl, jednak wylew w oku nie schodzi pomimo robienia zimnych okładów. Daje sobie jeszcze kilka dni i jak nie przejdzie to idę do okulisty, ale ciekawa jestem Waszych opinii. -- Miłość prawdziwa zaczyna się wówczas

Re: wylew w oku.

do okulisty - nawet gdyby to nie bylo nic powaznego to i tak wszystkie leki przyspieszajace wchlanianie sie takiego krwiaka (czyt. krople do oczu) sa na recepte. Poza tym zamglone widzenie to niedobry objaw. Mozesz isc nawet na ostry dyzur. Gdybys sie nie zdecydowal - niech syn łyka duze dawki

oznaki wylewu?

Dziewczyny proszę o radę! w ciągu tygodnia kilka razy zdarzyło mi się dziwne samopoczucie.Zdrętwiały mi palce u jednej ręki,miałam "mroczki" przed oczami i nie rozumiałam co czytam.Musiałam wpatrywać się w każdą literkę pokolei!Do tego bolesne pulsowanie w głowie. Teściowa nastaraszył mnie

Re: Wylew w oku

Wedlug mnie powinienes isc jeszcze raz do okulisty , ale innego, i regularnie mierzyc ciśnienie.

Re: wylew,krwotok do siatkówki oka

Ania dowiedz się czy oprócz tego coś się dzieje.Ja rozmawiałam dzis z okulistką z Warszawy i mi powiedziała wylewy się wchłaniają i tyle,więc jeśli to jest tylko to to bądz dobrej myśli!

Re: wylew,krwotok do siatkówki oka

Cze, mój Grześ jest właśnie po zabiegu laseroterapii na retinopatię. Ma właśnie kilka takich wylewów pooperacyjnych. Nam pani okulistka powiedziała że to już nic strasznego, bo to się powchłania ładnie i nie będzie znaku po zabiegu. Także nie ma co sie martwić :)) -- Marta i Grześ, rodzice

wylew krwi na oku

mi tez sie cos takiego ostatnio przydarzylo ale nie poszlam do okulisty. nie wiem czy dobrze zrobilam? poza tym nic mi sie nie dzieje, krwiak powoli sie wchlania. Od czego to moglo sie stac? Zrobilo mi sie to po nocy

Re: wylew w oku

). Homeopata doradziłby pewnie coś bardziej indywidualnie dobranego, ale ta rada jest podstawową radą do uzyskania w aptece i dość uniwersalną. Za tydzień stan będzie znacznie znacznie lepszy. Pozdrawiam.

powod do niepokoju - wylew postepuje

bardzo sie martwie - Piotrus ma juz 6 miesiecy - po urodzeniu zdiagnozowano u niego wylew I - II stopnia , bylismy na kontroli 2 mce temu i bylo w miare ok - zostala tylko torbielka i asymetria komor , a teraz przy kolejnej kontroli okazalo sie ze jest wylew III stopnia... boje sie

Re: WYLEW KRWI NA OKU

Nie czekaj na kolejkę do okulisty. Idź do prywatnego. Z reguły każdy zrobi Ci podstawowe badania oka i zmierzy ciśnienie.

Wylew podskórny??

od tych butow (wysokie, wiec pracowaly mi inne partie miesni, ktore na codzien nie pracuje, moze "zmiazdzyly" mi naczynka)..i ok, tylko ze TO NIE JEST NORMALNE..wyglada naprawde fatalnie. co to moze byc? slabe naczynka czy cos wiecej??? PS: Nie musicie kierowac mnie do lekarza, bo ide do

Re: wielki wylew w oku

W Warszawie okulistyką zajmuje się między innymi dr Garncarz. Ma swoją stronę internetową, chyba garncarz.pl. Odwiedż go, jeśli możesz, albo chociaż napisz do niego, odpowiada na maile. -- Moje koty do adopcji

Re: WYLEW KRWI NA OKU

Nikt nic nie wie? Pytałam wśród znajomych, ale to raczej każdy mnie sie pyta co mam na oku i dlaczego. A do tego czuję jakieś takie ciśnienie, jakby zatykanie w obu uszach. Czy to może mieć coś wspólnego z tą plamką na oku?

Re: WYLEW KRWI NA OKU

Udaj sie natychmiast do okulisty powinien przyjac po za kolejnoscia bo jest to nagly przypadek

Re: wielki wylew w oku

Witam, Krwiaki w obrębie gałki ocznej resorbuja się dość długo, jeszcze w zależności od tego jaki jest ich zasięg i czy nie ma uszkodzeń struktury wewnętrznej oka. Nie zostawiałabym tego bez dokładnego zbadania i leków (choćby uruchamiających źrenicę, żeby nie doszło do zrostów). To jeden z

Wylew I stopnia... :(

Byłam dzisiaj na z Zuzią na USG główki, zalecone przez lekarza przyjmującego poród gdyż mała urodziła sie niedotleniona. Stwierdzono hyperechogenny obszar o wielk.6 mm- najpewniwj po przebytym krwawieniu do strefy podwyściółkowej I stopnia. Rozumiem że był to wylew I stopnia. Kazano mi sie

Re: wylew do móżdżku

rehabitujemy sie dwa razy w tyg ndt bobath w maltanskim centrum troszke robimy same w domu jak do tej pory wiecej czasu ania spedziła po szpitalach niz w domu ( zapalrenie płuc potem oskrzeli) co do okulisty pani dr powiedziała nam ze oczy ok kontrola jak dziewczyny skoncza rok ale chyba z ania

czy to objawy wylewu?!?

kilkakrotnie zdarzyło mi śię dziwne samopoczucie.Zdrętwiały mi palce jednej ręki,miałam pulsujące bóle głowy i mroczki przed oczami.Do tego nie byłam w stanie niczego przeczytać!Musiałam analizować literę po literze i składać wyraz do kupy.Teściowa mnie nastraszyła,że takie są objawy wylewu

Wylew II stopnia

obustronne wylewy dokomorowe II stopnia. Strasznie sie tym zmartwilam , bylam pewna , że wszystko będzie porządku, tym bardziej, ze z tego co czytalam ryzyko wylewow na tym etapie ( porod po 32 tyg. masa urodzeniowa 2700, pierwsze usg ok ) jest bardzo małe. No i znow jestem cała w nerwach co będzie dalej

Pęknięte naczynko w oku? Wylew? Coś jest nie tak

: images33.fotosik.pl/169/bab56ac0221b276f.jpg Pomiar ciśnienia: 115/73 Kierunek -> Okulistka. Oko zostało dokładnie zbadane. Brak krwi w źrenicy. Przyczyna wylewu nieznana. Krople do stosowania 3 x dziennie przez 5 dni - Tobradex (Tobramycinum, Dexamethasonum), oraz 3 x dziennie przez 14 dni - Posorutin (Ttoxerutinum). Rutinoscorbin

Lechu po wylewie???

stanu zdrowia, ale fakty az bija po oczach z ekranu tv, a ten moj french docteur zadko sie myli. a jakie zgliszcza w mozgu robi wylew to chyba nikomu nie musze tlumaczyc? a teraz czekam na te hordy pisiorow co to go beda bronic jak Czestochowy przed szwedem i robic ze mnie wariatke

Re: wylew do móżdżku

Magda po wylewach IV stopnia,w tym do móżdżku,na tomografie móżdżek w nieznacznym zaniku Trudno dokładnie powiedzieć jakie problemy będzie miała Twoja córeczka Mogą to być "jedynie" problemy z jazdą na rowerze (bo móżdżek jest odpowiedzialny za koordynację ruchową),ale móżdżek,a raczej jego

CZERWONA ZMIANA (WYLEW) NA TWARDOWCE

9 lat temu w akademii medycznej w gdansku rozpoznamo u mnie: Haemangioma conjunctivae bulbaris oc. sin. mialam lecznie laserem argonowym i znieczulenie alkaina, ale poniewaz bylam wtedy dzieckiem nie dalam sobie wyleczyc mojego oka do konca (zabieg byl bardzo bolesny).Lekarze rozpoznajac chorobe

Re: wylew krwi do oczka :(

Akurat skończyłam leczenie wylewu krwi do oka u naszej kotki,która mocno uderzyła się w głowę i miała wkraplane krople z antybiotykiem.Sam wylew się wchłonie,ale widocznie może dojść do infekcji,więc koniecznie pokaż małą okuliście.Widocznie pediatra nie jest tak uniwersalny jak weterynarz

Wylew podskórny po pobraniu krwi

Wczoraj miałam pobieraną nieumiejętnie krew do badania i od razu miałam lekki siniak, rano zaraz po otwarciu oczu ujrzałam wielki wylew podskórny-wylana plama krwi dosyć spora. co można z tym zrobic? jak ja teraz wyjdę z krótkim rękawkiem?? podpowiedzcie co z tym zrobic??

Po ciężkim wylewie

6 dni temu moja córeczka (30 lat) miała wylew,zabrano ją nieprzytomną z pracy.Po ok.2 godz.miała operację,usunięto krwiaka.Po dwóch dniach dokonano zabiegu embolizacji,była to jedyna możliwość zamknięcia tętniaka.Na dzień dzisiejszy leży nieprzytomna,ma znaczny obrzęk mózgu który niestety w

wylew1/2 pomocy !

sie do czego przyczepić i jeżeli był wylew to bardzo niewielki( zaokrąglony róg czołowy lewej komory bocznej 3,9 a prawa 3,3) Teraz byłam na 2 usg u innej osoby, ktora stwierdziła wylwe 1/2 stopnia.Czy jest to bardzo groźne i czy ten wylew ma się wchlonąc jak tak to w jakim czasie, czy mojemu

Re: oznaki wylewu?

Mój przypadek. Miałam 22 lata. Siedziałam podczas wigilii z rodziną, nagle zaczeła mi drętwieć dłoń, potem cała ręka i prawa strona ciała, dosłownie mrówy na ciele przez pół. I do tego oślepłam na prawe oko całkiem. Pojechaliśmy na pogotowie, gdzie lekarz stwierdził ze to pewnie jakas fanaberia

Re: wylew do móżdżku

Nie wiem jakie rehabilitacje stosujecie,ale to co mówisz o oczach sugeruje wizytę u okulisty a potem u tyflopedagoga,byc może dobre będzie wspomaganie wzroku tzw terapia wzroku (w ramach orzeczenia o potrzebie wczesnego wspomagania wydawanego w poradni pedagogicznej),jeśli chodzi o wrażliwość na

Re: Wylew w oku a zapalenie gardła.

Ja też mam wylewy w oku. Raz w jednym, raz w drugim. Tak mi się zdarzyło już trzeci raz. Pierwszy raz jak miałam wylew w prawym oku (trzy lata temu) to dostałam od okulisty antybiotyk w kroplach do oka i przeszło (dodatkowo oko bardzo mnie wówczas bolało). Drugi raz w czerwcu tego roku miałam w

Re: wylew w oczku

mojemu dziecku tez czesto się zdarza-może ma wrazliwe oczka? wtedy wystarczy że lekko potrze i juz wylew gotowy. Moja córica miała z tym problemy dośc długo, potem okazało sie, że to jeden z objawów alergii na pyłki-odkąd dostałyśmy krople do oczu antyalergoiczne, które zapuszczamy

Re: Wylew w oku a zapalenie gardła.

Z mojego doświadczenia wynika, że nie ma co liczyć na zejście wylewu wcześniej niż po 4-6 tygodniach od jego wystąpienia. Związku między gardłem a okiem nie widzę, osobiście uznałabym to za przypadek, ale mogę się mylić ;) A do okulisty tak czy siak warto się przejść, czy zejdzie, czy nie

wylew I - go stopnia

Witam, moja córeczka urodziła się z wrodzoną wadą przełyku, była operowana w 1 dobie życia (teraz ma 7. tyg.). Wszystko bardzo pięknie i szybko się udało wspaniałym lekarzom naprawić. Przez to, że przed operacją miała szereg badań stwierdzono wylew I-go stopnia - najpewniej przez szybki poród

Re: Wylew krwi do mózgu

Niestety ale mam podobne zdanie na ten temat co Doki. Mając 20 lat i na dodatek będąc w 5 m-cu ciąży dostałam wylewu krwi do mózgu. Przeżyłam i właściwie poza pewnymi mankamentami, które mi się po nim zostały wszystko jest o.k. Jednak jeśli ja miałabym wtedy wybierać, to też nie chciałabym

Re: pieczenie oczu suche oczy męty

Jak u mnie pojawiły się męty i plamy przed okiem, udałam się na klinikę. Gdy zrobione mi usg, okazało się, że przyszłam w porę. Zaraz potem OCT i wyszedł wylew. Niestety był leczony nieprzyjemnie - zastrzykiem w oko. Nie bolało i wylew wchłonął się. Potem podano krople yellox. Męty zniknęły, plama

Re: powod do niepokoju - wylew postepuje

ja tez sie dziwie ze wylew postepuje, nam powiedzieli ze jezeli w ciagu 3 miesiecy nie pogorszy sie to pozniej bedzie ok. robilismy us kontrolne i bez zmian na szczescie. a co na to pediatra?

Re: czerwone oko

Może miałas jakis wylew w oku? Ale nie jestem specjalistą. Rutinoscorbin pomaga- uszcelnia naczynia krwionośne. Ale lepiej do okulisty z tym.

Re: Smieci przed oczami....

Szybko do lekarza! Może być taka "uroda" z krótkowzroczności. Mogą być zaburzenia ukrwienia siatkówki (niskie ciśnienie?) albo wylewy z drobnych naczyń, albo już nawet stare wylewy do ciała szklistego. Trzeba sprawdzić, możliwe, że to banał, ale możliwe, że poważna sprwa, a zaniedbane

Re: wylew II stopnia

na kontrolne USG główki jeździlismy do momentu wchłonięcia wylewów, obserwacja trwała kilka lat - w tej chwili (syn ma 9 lat) stwierdzam, że wylewy nie spowodowały trwałych uszkodzeń i nie ma negatywnych efektów widocznych golym okiem, syn rozwija sie bardzo dobrze

Krew w oku

Spojrzałam rano Kici w oczy i widzę, że w jednym ma jakby wylew - sporą czerwoną plamę. Coś jak u tego persa ze zdjęcia: https://kotyperskie.eu/wp-content/uploads/2014/01/ediw.jpg Nie wiem, czy mogła się uderzyć, jak spałam, czy może złapała się za kudły z Mizią. Czy to może być groźne

Re: przekrwione oko + ból głowy

Ja mam czasami takie czerwone oko, wygląda jak wylew, ale to nie jest wylew - jest to zapalenie twardówki. Zawsze z tym okiem chodzę do okulisty. Dostaję wtedy krople (sterydy + antybiotyk). Nie zauważyłam, żeby oko robiło mi się czerwone wtedy kiedy mam atak migreny. Zapalenie twardówki mam w

Re: Pęknięte naczynko krwionośne w oku

Wchłanianie wylewu podspojówkowego jest sprawą indywidualną - trwa tydzień do trzech. Jak czujesz swędzenie, to może sztuczne łzy pomogą. Może, niekoniecznie

Cholernie boli mie oko!!!!!

Od dwóch dni boli mnie lewe oko, teraz coraz to mocniej.Wcześniej bolała mie lewa strona głowy ,teraz tylko oko.Widzę normalnie.Jak dotknę rzęs to czuję bardzo mocny, kłujący ból. Co to może być? (nie jest to tzw. jęczmień,bo boli mnie w środku0. Dwa lata temu miałam wylew krwi do powieki w

wylew II st. a gaworzenie i sen

Dzień Dobry Zwracam się z pytaniem co mam robić czy przeprowadzić jakieś dodatkowe badania. Moja córka ma 5 miesięcy i od ok. 3 miesiąca w ogóle nie gaworzy. Jak miała ok. 2 miesięcy to coś nieco gurzyła a teraz zamilkła. Pragnę dodać, że córka miała wylew w główce II stopnia i podczas

Re: Wylew II stopnia

gatta u nas na poczatku nie bylo duzego opoznienia (tak do ok 4 miesiaca bylo ksiazkowo, ale to dzieki rehabilitacji w domu i 2 razy w tyg u rehabilitanta), ok 5 miesiaca zaczelo byc widoczne opoznienie, im dalej tym bylo gorzej, ok 10 miesiaca bylo wrecz bardzo kiepsko (ja mysle ze to efekt 2

Re: powod do niepokoju - wylew postepuje

jak wyrok. Taki wylew nie zawsze oznacza poważne uszkodzenia i powikłania. Amelka całkiem fajnie się rozwija - co prawda nie w jakimś rewelacyjnym tempie, ale nie narzekamy: ma 14,5 miesiąca, siedzi, siada, raczkuje jak torpeda, podciąga się do stania, chodzi bokiem przy meblach. Umysłowo też

Re: Pęknięte naczynka w oczach

Brzmi jak wylew do oka, miała moja matka. Ona ma nadcisninie i przy okazji tego wylewu i wizyty u okulisty wykryto jaskrę. Ostatnio nastolatka z rodziny miała, podczas choroby takiej przeziębieniowej powiedzmy, ale to też osoba z nieciekawą historią medyczną. U niej akurat wchłoneło się i tyle

Re: reumatyzm w oku?

Ten lekarz, który powiedział, że to od reumatyzmu to okulista był? Jeśli nie to pędź koniecznie do okulisty, bo to może być wylew w oku.

osoba po wylewie w domu opieki??

wyprowadzic... Osoba po wylewie sama w domu nie zostanie, musi przy niej ktos byc.... Co robic? Przychodzi nam do glowy tylko dom opieki... czuje sie paskudnie, ze to nie ja wezme te osobe do domu, ale chce miec swoje zycie :((( A ta osoba jest tez dosc mloda... w domu opieki bylaby pewnie najmlodsza, a

Zocha wylewy III/IV stopien - nowy nick

Witajcie jako że 40 zaraz za zakrętem i zapomniałem hasełka do mojego poprzedniego loginu od dziś jestem mam3córki. Tak tak z Zochną (wylewy III/IV stopień, wodogłowie pokrwotoczne masa urodzeniowa 1400 gramm) jest wszystko ok. Chciałem się pochwalić że od 8 września zawitała u nas Antonina

Re: Pęknięte naczynko w oku? Wylew? Coś jest nie

No cóż, zdawało mi się, że trafiam do dobrej okulistki. leczy całą moją rodzinę odkąd skończyłam dwa lata, uratowała moją matkę przed wylewem. A jednak w nią zwątpiłam i poszłam do innej która tylko potwierdziła, że przepisane specyfiki są najbardziej odpowiednie mając na uwadze moją ciążę

WAZNE PYTANIE DO SPECJALISTÓW

Mam znajomego ktory lezy w szpitalu bo obudzil sie i nie widzal na 1 oko/pierwsza diagnoza ze dostal jakiegos wylewu lub zatoru/ PROSZE I NFORMACJE LUB LINKI O TAKIM NAGLYM SCHORZENIU !!!!

Re: Krwiste oko

Ja z takim czerwonym okiem zawsze chodziłam do okulisty. I było ta zapalenie twardówki, a czasami nadtwardówki. Moja znajoma jak miała takie bardzo czerwone oko, to okazało się, że to był wylew do oka zamiast do mózgu. Miała nieleczone nadciśnienie. -- Gdy jedna osoba cierpi na urojenia

Re: wylew w oczku...

Moja tak miała tylko te oczko zaczęło jej ropieć poszliśmy do lekarza i dostała krople i maść do oka oraz antybiotyk bo miała przy tym infekcje gardła. Kiedyś miała popekane naczynka w oczku nic sie tym nie działo wiec nie poszłam do lekarza mineło chyba po 3 dniach. Jezeli nie ropieje

Re: wylew dokomorowy do mózgu II stopnia

Mój synek miał wylew III/IV stopień. Jak na razie wszystko jest ok. Wzrok już dobry , słuch też bardzo dobry , ruchowo rozwija się dobrze...tak dobrze , że trzech neurologów u których byłam nie zaleciło jeszcze rehabilitacji. Powiedzieli , że skoro mały rozwija się przwidłowo to nie trzeba go

Re: Czym przemywać przekrwione oko?

Z wylewami trzeba iść do lekarza. Szybko. -- Mops i kot img443.imageshack.us/my.php?image=znudzonyfh5.jpg

Re: Wylew III st

), w sobotę ma mieć zdejmowane szwy po operacji i jak wszystko będzie ok, to w poniedziałek albo we wtorek wypis do domu!!! Pozdrawiam, Karolina

Re: Zespół czerwonego oka

wysokie cisnienie mozna leczyc, a nie czekac az sie dostanie wylewu krwi do mozgu. Na uszczelnienie naczyn krwionoscnych jest dobry rutinoscorbin,nie powinien Ci zaszkodzic . -- www.zdrowydzien.info/

Re: Ciemna plamka przed okiem :/

Może być niewielki wylew. Tak, czy owak, musisz iść do lekarza. Są krople, które szybko na to pomagają, ale na receptę.

Re: Smieci przed oczami....

Ja tez mam problem z siatkowka i czesto wieksze lub mniejsze mety w polu widzenia. Na pewno trzeba do okulisty szybko i sprawdzic, czy np. nie sa to drobne wylewy z peknietego naczynka krwionosnego do oka

Re: wylew w oczku...

aleksandra1977 napisała: > nie kolyszesz czesto i energicznie swojej coreczki na rekach lub w wozku? > czasami to moze powodowac pekanie naczynek w oku. Nie, ograniczam kołysanie i noszenie do minimum. Tak wiec na pewno to nie od tego. Dzisiaj nic sie nie zmienilo,wiec nie jest

Re: Krew w oku?

Nie wiem, jak u tak małych dzieci, ale u mnie był to wylew krwi do oka, spowodowany nagłym podwyższeniem ciśnienia krwi, stresem, dużymi emocjami. Wchłonęło sie samo. Zapobiegawczo okulistka zaleciła rutinoscorbin i kontrolę ciśnienia.

Re: Wylew podpajęczynkowy

Gość portalu: Ania napisał(a): > Kochani pomóżcie, > czy ktos wie cos nt. wylewu podpajeczynkowego (prawdopodobnie z powodu > nadciśnienia tetniczego). Mojej mamie peklo (niby male) naczynie, jak mówią > lekarze ale od zeszłego czwartku włącznie (to juz prawie 5 doba) jest

Wylew do półkuli móżdżku - prośba o fachową poradę

Moja siostra Agata urodziła się 1.12.1970 r. Obecnie mieszka w Tarnowie (woj. małopolskie). 29 maja 2000 roku podczas pobytu w Londynie doznała wylewu do lewej półkuli móżdżku. Znaleziono ją z zatrzymaniem oddychania. Podobno 45 minut wcześniej narzekała na ostry ból głowy i z tego powodu

Re: wylewy podkskorne, krwiaki!!!

Witam wszystkich!!! Mam taki problem, od jakis dwoch tygodni mam krwiak podskornego na lydce, byl jeden, maly, takze nie wzbudzil we mnie niepokoju. ale teraz zrobil sie wiekszy, jest okragly ma srednice 1 cm. Pojawilo sie tez mase innych malych o srednicy ok. 2mm, na nogach i na rekach. Czy

Re:Wylewy i wodogłowie pokrwotoczne.

Jakbym czytała o moim Miłoszu. W skrócie: 880 gram, wylewy II/III st, powiększające się wodogłowie pokrwotoczne, 70 dni respirator, retinopatia II/III st. ok prawe i niestety V st. oko lewe + w tym oku jaskra wtórna. Przepuklina obustronna pachwinowa, zmiany w mózgu, wada genetyczna mózgu

Groźny uraz oka siatkarki Piasta Szczecin

To prawda, że w Szczecinie jest okulistyka jest bardzo dobra. Miałem podobny uraz do pani Edyty. Przyjął mnie stażysta ale mając wątpliwości co do stanu. Poprosił o konsultację panią doktor (nie pamiętam nazwisk). Potwierdzona diagnoza (mocne stłuczenie i wylew krwi na pole widzenia oraz

Re: Wylew II stopnia

litery. W wieku 24 mies mowila zdaniami, psycholog ocenila zasob słów na ok 3,5 roku. Teraz mając 27 mies zna teksty krotkich piosenek, krotkie wuerszyki, okolo 15 kolorow, nazywa ksztalty, zna troche słów po angielsku. Ma niewuelkie deficyty SI ale nie do terapii aledo stymulacji w domu. Po jej

Re: dzieci po wylewach

mój Mati ma teraz 7 m-cy, tez urodził się w 32 tc, miał IV/IV, komory poszerzone w części potylicznej, rehabilitujemy Vojtą od momentu wyjścia ze szpitala czyli od 4-ch m-cy, niestety do tej pory nie podnosi główki, brak kontaktu wzrokowego pomimo prawidłowej budowy oka, otoemisja i BERA

Re: Pęknięte naczynko w oku? Wylew? Coś jest nie

ostrość obrazka. Ostatnie, trzecie badanie - przyłożyła mi do oka coś małego, wielkości poszerzonego długopisu i świeciła mi w źrenicę pod różnym kątem, patrząc chyba przez jakieś szkiełko? Też miałam trzymać wzrok nieruchomo. Następnie wypisała karteczkę, receptę i poinformowała, że na Jej gust to

Re: Wylew II stopnia

gatta moj maly byl spokojny, bardzo spokojny, az wszyscy sie dziwili "jakby dziecka nie bylo", malo plakal, od 8 miesiaca malo sie usmiechal, raczej byl bierny, malo co go interesowalo poza drapanie buzi (pisalam Ci ze mial alergie), to sie zmienilo ok 9 miesiaca, buzia sie wygoila a dziecko stalo

Re: Podbite oko

mysle ze nie masz sie czym martwic, tylko zajrzyj do oczka czy nie ma wylewu bo jesli jest musisz sie zgłosic do okulisty wtedy przpisze odpowiednią masc, nie rób bardzo zimnych okładów bo możesz zaziebic oko, i jeli opuchlizna zejdzie i dziecko nie bedzie sie skarzyc na jakies problemy ze

do p. doktor-jak rodzić po "thrombosis"?

Jestem po wylewie do oka stan pozakrzepowy "thrombosis",mam 28 lat i pierwsza ciąża.Okulista doradzał mi pare lat temu cc.Czego mam sie domagac,cc czy porodu naturalnego.Jestem jednooczna.

Zosia 34 tydzień 1460 gram (wylewy)

% tlenu - przez półtora tygodnia) - 24. V. przewieziono ją samolotem do innego szpitala (w tamtym postawiono 4 różne diagnozy co to za wylew może być) - koszt jedyne 30 000 zł. Miała wtedy 1600 gramm (czyli w niecałe 14 dni przybrała prawie 300 gramm). W dniu przyjęcia w drugim szpitalu (CZMi

Re: Wylew II stopnia

mate i rozdrapywal rany. We mnie tez ciagle jest jakis niepokoj ale teraz przynajmiej potrafie sie cieszyc dzieckiem (wstyd sie przyznac ale do ok roku czasu byl tylko strach). Jesli chcesz pogadac pisz na gazetowego. Powiedz jak tam rehabilitacja, jak czesto cwiczycie, jaka metoda i co potrafi

Re: Pęknięte naczynko w oku? Wylew? Coś jest nie

Dodam, że już nie wracam do Pani Okulistki... Idę w inne miejsce. Jakoś nie mam zaufania, ehh -- NPR - wykresy Młode