Sake

Sake

Przeszukano 118 629 102 wypowiedzi na 1 498 forach

wyjazd do bułgarii z dziecmi 13 lipiec - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

wyjazd z dziecmi Antalya w lipcu

witam, wybieramy sie z dziecmi do Turcji ( Antalya) w lipcu. wyjazd okolo 18 dni . Dzieciaki w wieku prawie 3 i 10 . Terminu wakacji zmienic nie mozemy . Troche obawiamy sie upalow. Czy ktos ma wlasne doswiadczenia z takiego wyjazdu z malymi dziecmi?

WYJAZD DO HISZPANII LUB BUŁGARII POD KONIEC LIPCA

Hej! Poszukuję chętnego lub chętnej na wspólny wyjazd - Costa Brava, Majorka lub Słoneczny Brzeg. Termin 20-27 lub 21-28 lipca. Mam 30 lat i nie stwarzam poważniejszych problemów... ;) Chodzi mi o kompana do dziennego plażowania i zwiedzania, a wieczorem żeby było z kim wyjść w miasto od czasu do

koleżanka na wyjazd do BUŁGARII poszukiwana!

inne oferty,byle byl to wyjazd STUDENCKI. Studiuje (teraz bedzie IV rok) i chcialabym sie bawic w towarzystwie rownolatkow (mniej wiecej), a nie np. 40-latkow z dziecmi. PS moje poszukiwania dotycza tylko KOBIET. Z obcym facetem nie bede spac w jednym pokoju-sorry:) pozdrawiam

Do Bułgarii - wyjazd 11 lipca wieczorem z Warszawy

jak ktoś jest chętny się przyłączyć (ale raczej dynamiczna jazda niż pyrpanie ;) ) planuję jechać tą trasą, ale się nie upieram (nigdy nie byłem w bułgarii) balczik.com/dojazd.html pasażerami są (małżeństwo ok. 29lat

wyjazd do Bułgarii 10.07.13

Wyjeżdżamy do bułgarii na 2 tyg. 10.07.2013 z Zamościa woj. Lubelskie 1 pojazd pierwszy raz jedziemy planujemy przenocować w Rumunii i przejechać trasą transfogarską, chętnie się dołączymy, zainteresowani proszę pisać na mail. seba30.sw@gmail.com

wyjazd około 13 lipca

Witam Wyjeżdżamy 4 osobową rodziną do Gracji. Palnujemy ruszyć około 13-go lipca. Czy ktoś wybiera się w tym terminie? Na kilka aut zawsze raźniej podróżować. Będziemy szukać miejsc dobrych do nurkowania (polowanie z kuszą)i kwater w rozsądnych cenach. Nocleg gdzieś po trasie, żeby się

samochodem z roczniakiem i 3-latką do bułgarii???

lub chorwacji... co o tym myślicie? pytanie jest bardzo ogólne poniewaz interesuje mnie wasze zdanie jak i wasze doświadczenia związane z tak daleką podróżą z tak małymi dziecmi... najpierw myślałam o wyjeździe jak zwykle nad polskie morze ale poczytałam kilka watków o wyjazdach za granicę

Wspólny wyjazd 13/14 lipca

Witam ! Szukam współtowarzyszy podróży w trasie do Bułgarii. Wyruszamy 13 lub 14 Lipca z okolicy Gorlic. 791859705

pierwszy samochodowy wyjazd z dziecmi

Witam pierwszy raz jestem na forum i mam mały problem.Wybieram się pierwszy raz do Chorwacji z dziećmi ( 10lat i 4 lata) chciałabym uzyskać informację an temat noclegów w ok.Dubrownika i trasy jak najszybciej dojechać z Warszawy z dwójką dzieci.Jakie są ceny kwater i ceny autostrad

lipiec wspólny wyjazd

hej.jedziemy na poczatku lipca do chorwacji.poszukujemy chętnych do wspólnego wyjazdu.jedziemy pod namiot ,nasz cel to kompleks solaris koło szybenika.jestesmy z zielonej góry w wieku 36/33 dzieci 13/5

wyjazd z rocznym dzieckiem

Witam, z lipcu wyjeżdzamy do bułgarii z rocznym synkiem , dokładnie nessebar:) jeśli ktoś wypoczywał z takim maluchem prosze o informację jak dzieciaczki dają rade w tamtych warunkach :) zalezy mi przedewszystkim na inf o jedzonko pieluszki itp nie chciałabym brac za duzo z Polski, dodam że synus

Wyjazd w ciemno z dziecmi-mozliwe?

Mam pytanie.Chcielibysmy w lipcu wyjechac z dziecmi (3,12 lat)do Grecji.Czy to jest wykonalne aby znalezc w ciemno noclegi lub miejsce pod namiot jezeli tak to moze ktos z was korzystal z takiej mozliwosci i moze cos podpowiedziec.Chcialabym wiedziec ile trzeba przeznaczyc pieniedzy na pobyt

Re: wyjazd z dziecmi Antalya w lipcu

Byłam z moimi bliźniakami2 lata temu na riwierze Tureckiej jak miały 1,5 roku na przełomie lipca i sierpnia i było ok. Gorzej było w zeszłym roku w Tunezji, 2 dni temp. dochodziła do prawie 50 stopni. Ale jak piszą pozostali dzieci znoszą to dużo lepiej jak dorośli, bo większość czasu siedzą w

Re: Kto do Bułgarii w II poł. lipca

Witam nazywam sie Nikolaj. Mogę wam pomóc w dojeżdzie do bułgarii. Polecam odwiedzenie portalu www.tylkobulgaria.eu którego jestem autorem. Portal działa od paru dni, lecz od paru lat pomagam znajomym w wyjazdach na wakacje do bułgarii. Końcem marca wybieram się nad morze czarne by

Re: lista wyjazdowa do bułgarii 2012

28.07 - 13.08 Obzor. Wyjazd z Lublina na 2 auta. Jedziemy przez Barwinek, Słowację , Węgry, Rumunię. Nocleg w Rumunii (około 600 km od Obzor)

Teneryfa z dziecmi w lipcu, kto jedzie?

gdzie ,do jakiego hotelu itd. Może ktos z Was jedzie w lipcu na Teneryfę?? Nina z Poznania

Wlochy lub Blugaria z dziecmi szukamy chetnych.

Mamy zamiar wybrac sie do Wloch lub Blugarii w pierwszej polowie sierpnia.Wyjazd planujemy samochodem.Poszukujemy osob z dziecmi ktore maja ochote na taki wyjazd.Mamy dwoje dzieci w wieku 2.5 i 1.3 .

wyjazd do Anglii z dziecmi w wieku 10 i 13lat ?

Witam Moze będę sie powtarzać ale nie mogłam znalesc konkretnych odpowiedzi na moich milion pytań:) Chciałabym sprowadzić dzieci do Anglii w EAST Grinstead (mala miejscowość pod Londynem) Moze znajdę jakąś mamę z tych okolic ?? Pytania moje sa o dzieci które najprędzej

Początek sierpnia od 30 lipca do 13 sierpnia

Szukam fajnego ośrodka lub domków dla rodziny z dziecmi w wieku 4 i 6 lat . Mazury,Kaszuby...na tydzień lub dwa

Wyjazd do Bułgarii lipiec 2012 z - Rajska Jabłoń

Witam sąsiadów - jadę w tym roku po raz 3 z rzedu samochodem osobowym z rodziną na wypoczynek letni do Bułgarii do miejscowości Nessebar - trasą przez Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię - łacznie w jedną stronę 1900 km w terminie 15 - 29 lipca - wyjazd z Jabłonny 13 lipca (piątek) ok. godz. 17

Mamy z Elbląga gdzie z dziecmi w wakacje

Kochane mamy co można pokazac dzieciom w Elblągu,mam zamiar spedzić w tym mieście około 3 tyg.,od polowy lipca do połowy sierpnia,dodam za dziewczynka wiek 13 lat ,chłopiec 6 lat,dziękuje za wszelkie informacje

poszukuje ofert wyj. zagr. z dziecmi-lato 2008

Chcialabym pojechać z dziecmi :16,14 i 2.5 roku na wakacje z dziecmi na poludnie europy , nad morze. Interesuje mnie wyjazd w drugiej polowie czerwca, lipca lub sierpnia na ok 10 dni. Może ktos zaglądajacy na forum ma do zaoferowania takie wyjazdy.bardzo chcialabym odpoczac w cichej okolicy

Wakacje w USA z dziecmi

Drogie Panie! Przegladnelam Forum, ale nie wiedze nic na temat wakacji z dziecmi, a szczegolnie chodzi mi o miejsca na poludnie od Nowego Jorku. Chcialabym sie zabrac z moimi dziewczynami (13 mcy) i mezem gdzeis na jakies tygodniowe wakacje..samochodem....w strone West Virginia, South

Re: Egipt z 5 letnimi dziecmi w lipcu

Witam, ja również wybieram się w lipcu z 5-latkiem. Proszę, napisz mi, jakie probiotyki stosowałaś i jak wcześnie przed wyjazdem zaczęłaś stosować? Czy warto kupować koszulki do kąpieli dla dzieci z filtrem UV50+?

Kto jedzie 25-26 lipca ??

Witam, Wybieramy sie na urlop w Bułgarii 25 lub 26 lipca. Wyjazd powrotny planujemy na 15 lub 16 sierpnia. Czy sa chetni do "konwoju". My jedziemy cala rodzinka z naszymi dziecmi. Trasa raczej przez Rumunię. To nasz pierwszy wyjazd w tamtym kierunku. Nie mamy doswiadczenia. Szczegolowa

Re: Nordkap z dziecmi

witaj, w międzyczasie wyszło, że może też pojadę i zaczęłam planować trasę. To zarys ogólny, pewnie się coś zmieni. Interesuje nas głównie północ, jeżeli tam dłużej zabawimy to Roros,Trondheim czy lodowiec wylecą z planów. Wyjazd w połowie lipca. Norwegia 2009 1. 1 dzień

Re: Egipt z 5 letnimi dziecmi w lipcu

Ten temat był wałkowany dziesiątki razy.... Nikogo nie bedę zachęcał ani zniechęcał, wiadomo wakacje to okazja na rodzinny wyjazd, a po powrocie i wydaniu sporej kasy wypada być zadowolonym... w 2010 roku żona pojechała do Egiptowa z 10 letnim synem na 2 tyg Wrócili wymeczeni i spieczeni

???Wyjazd do Hiszpanii z 7 miesiecznym dzieckiem???

Zastanawiam sie nad wyjazdem na caly lipiec do Barcelony. Lecz mam wiele obaw dotyczacych coreczki, czy w tak duzym i turystycznym miescie nie zarazi sie jakas choroba

przekraczanie granicy z dziecmi

w zwiazku z nowa interpretacja przepisow o ewidencji ludnosci od 9 lipca SG nie pozwala na przekraczanie granicy z dziecmi na dowod osobisty " .....Do przekraczania granic RP z państwami UE w przypadku osób małoletnich (dzieci) nie uprawnia natomiast wpis do dowodu osobistego (książeczkowego

Szukam domku dla 4 os z dziecmi

Witam, Szukam domku na Pomorzu wsch lub środkowym - max do Ustki dla 4 doroslych osob i 3 dzieci do 3 lat. W pobliżu restauracje, jakieś sklepiki, lodziarnie itp. czysta plaża. Domek najlepiej: piętrowy, osobne sypialnie, na terenie plac zabaw. Termin 30 maja-13 czerwca lub 27 czerwca-11

Kaszuby-szukamy rodz z dzieckie na wspólny wyjazd

Szukamy sympatycznej rodziny z dzieckiem (dziecmi) na wspólny wyjazd w Bory Tucholskie 4-11 lipca 2009; Bardzo dobre warunki-do dyspozycji pietro domu, w sumie 3 sypialnie,kuchnia,łazienka,taras,ogród,sauna. Jesteśmy niepalącym małżeństwem w srednim wieku z 5-letnią córką. Zapraszamy

Kaszuby-szukamy rodz z dzieckiem na wspólny wyjazd

Szukamy sympatycznej rodziny z dzieckiem (dziecmi) na wspólny wyjazd w Bory Tucholskie 4-11 lipca 2009; Bardzo dobre warunki-do dyspozycji pietro domu, w sumie 3 sypialnie,kuchnia,łazienka,taras,ogród,sauna. Jesteśmy niepalącym małżeństwem w srednim wieku z 5-letnią córką. Zapraszamy

KTO JEDZIE 27 LIPCA DO GB Z ORBISEM?

Poszukuje osob ktore beda jechaly z Orbisu do Anglii. Ja jade do Manchesteru ale te rejsy sa tez do Glasgow Edynburga itp. Ja mam wyjazd z Łodzi o 13.20 i w Manchesterze jestem o 18.45

Re: wyjazd z dziecmi a wyżywienie HB

osobę kosztowała 3 eur a 1 lipca już 5 eur. Chociaż mówią że Tunezja jest jedynym krajem w którym nie powinno się brac opcji All bo się przeplaca, nie wiem czy to prawda ale alkohol mają do bani.

Re: wyjazd do Anglii z dziecmi w wieku 10 i 13la

Betiis, znalazlaś juz odpowiedzi na swoje pytania ? podziel się wiedzą, ja zamierzam wyemigrowac z dziecmi - 11 i 13 lat. Co musze miec ze sobą, na co sie szykowac ?

Re: wyjazd po 8 lipca

Czy byłabyś zainteresowana wyjazdem 13.07 na 2 tygodnie do Portugalii? Wypoczynek połączony z wycieczkami fakultatywnymi. Szczegóły prześlę Ci e-mailem: latifah@poczta.onet.pl. Ja, kobieta, lat 40., z Warszawy.

Wspólny wyjazd do Czarnogóry

Witam. Na przełomie czerwca i lipca chcielibyśmy wyjechać samochodem do Czarnogóry na 10-14 dni. Znalazłem fajny i tani (1750zl) apartament 6-cio osobowy - 2 sypialnie + kuchnia. Nas jest trójka: ja, żona i 9 letnia córka. Chcielibyśmy wynająć wspólnie taki apartament dla towarzystwa i

Kwatera dla 3 rodzin (łącznie 12 osób) S Z U K A M

jak w temacie. Najlepiej cały dom, max 500 m do morza. Pierwsza połowa lipca. Rodziny z dziecmi w wieku 1 do 13 lat.

Re: wakacje lipiec 10-24 - agroturystyka czy turc

O, jak przyjemnie, że się odezwałaś !! mój telefon - 502223445 mail patrycja_dziklinska@wp.pl odezwij się proszę jak najszybciej. Ostatnio bardziej skłaniam się do wyjazdu z last minute - można do bułgarii trafić fajne oferty. Obawiam się o pogodę w polsce, bo zapowiadają marny lipiec. Ale

Re: Nordkap z dziecmi

nasze przygotowania też pomału idą do przodu. W końcu wykupiłyśmy bilety do Nynashamn. Dalej trasa bez zmian, no i powrót też z Nynashamn. Wyjazd raczej 13.07 i pełne 3 tygodnie, chociaż w tym wariancie nie załapiemy się na festiwal Wikingów w Borgu ( 5-9.08), ale może Ty się wpasujesz w ten

Re: beskid sądecki 13lipiec

przepraszam wszystkich, którzy do mnie pisali w sprawie wyjazdów ale miałam problemy z komputerem i nie odebrałam tych wiadomości na gg. napiszcie jeszcze raz, proszę.

13 lipca...feralny dzien?

bardziej sprawiedliwie rozlozone niz pogoda - wiec rozkoszuje sie ta chwila wytchnienia.. :-) Wlasnie zajrzalam do Wroclawskiej Galerii Karen i rozbawily mnie te wspomnienia zawarte w komentarzach - nie ma to jak wspomnienia do ktorych chce sie wracac... :-) Data mojego wyjazdu do AL juz ustalona

Re: Przyjazd do Anglii z dziecmi!Pomozcie!

Fakt pytania w pierwszych słowach o benefity nie wróży dobrze... Ale odpowiem na to, o co nie zapytałaś - zapisy do szkół kończą się wiosną. W lipcu i sierpniu szkoły są zamknięte na wakacje. Nie napisałaś ile lat ma starsze, ale niedawno spotkałam polskiego 13 latka, który od 8 miesięcy (od

wyjazd 19.07 - szukam chętnych do wspólnej podróży

Wyjeżdżamy rano 19 lipca do Sv. Wlas. z centralnej Polski - rodzice + dzieci 10,10 i 13lat . Planujemy jechać taką trasą: Krośniewice-Łódź-Kielce-Barwinek-Koszyce-Miskolc-Debreczyn (bez autostrad w Słowacji i na Węgrzech) -Artand

Chorwacja w lipcu

Szukamy chętnych - najlepiej pary - na wyjazd samochodem do Chorwacji w terminie od 13 do 27 lipca. Możliwe delikatne przesunięcie terminu. My jesteśmy z Częstochowy, ale możemy kogoś zabrać po drodze lub nawet zboczyć z kursu Jeśli ktoś jest zainteresowany, to prosimy o info tutaj. Można podać

Re: kurcze zostalem sam z dziecmi :-)))

to super wszystko bedzie oki jak co to sluze pomoca oczywiscie :-))) na kiedy byl termin a kiedy rodzisz cos juz jest ustalone czy czekacie ? co do moich barankow szatankow ulubione powiedzenie mojego trzy letniego syna natomiast Karolcia ma prawie 7 lat dokladnie 13 lipca

Re: Wyjazd do Sultan Beach Hurghada

Witam! My lecimy 13 lipca do Sułtan Beach z Katowic. Też jesteśmy zainteresowani wycieczkami fakultatywnymi. Moj adres: danka.sz@op.pl

Re: "Koci grill" w lipcu

ja do połowy lipca jestem z dziecmi na wyjeździe,ale potem... i macarthur-mogłabym się zabrac? to w razie czego jestem;) -- tnij.org/khsx

Samochodem do Grecji przez Serbię i Macedonię.

Planuję przejechać te kraje 13 lipca, tj. wyjazd z Szegedu 13 lipca 2.00 rano. Ponieważ nie jesteśmy teraz przyjaciółmi Serbów poszukuję większego towarzystwa do jazdy samochodem. Z Polski wyjeżdżam w sobotę nad ranem i będę nocował niedaleko granicy węgiersko- serbskiej. Z doświadczenia

Re: wyjazd do Anglii z dziecmi w wieku 10 i 13la

Zapytaj na Matki Polki w UK. A najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki na forum, bo takich watkow bylo juz kilka. forum.gazeta.pl/forum/f,37418,Matki_Polki_w_UK.html

Re: Wyjazd na Costa Brava na własną rękę ?

w lipcu w namiocie!?..z dziecmi!?, nie do wytrzymania z powodu wysokich temperatur, bylaby to meczarnia a nie wypoczynek.

bułgaria - początek lipca 2014

Planujemy (z trójką dzieci 13 5 i 2 ) podróz do Bułgarii samochodem przez Rumunię. Wyjazd o świcie 3 lipca przyjazd do Hajduszoboszloi tam chcemy spędzić resztę dnia i trochę odpocząć /(dzieci się zmęczyć) i wieczorem wyjazd w kierunku Bułgarii (chcę jechać całą noc) w przed południem być na

Re: wyjazd z dziecmi szkolnymi do UK na rok

> Krecik ale 7 klasa to 13 - 14 lat a nie 5 czy 9 a to znaczna różnica :) Ale to nawet lepiej, ze dzieci sa mniejsze. Najgorzej wlasnie prznosiny znosza nastolatki. Rany, jak ja bym chciala, zeby moj maz przyszedl do mnie i powiedzial, ze dostal propozycje super pracy gdzies za granica, to

Re: Nordkap z dziecmi

Własnie wróciłem z Paryża - mogę więc zacząć przygotowania do wyjazdu na Nordkapp. Zacząłem od kupna biletów na prom. 31 lipca płynę finnlinsem z Gdyni do Helsinek (nowa linia promowa działa od 2 czerwca). Ok.6.30-7.00 jestem w Helsinkach i zaczynam od zwiedzania miasta - bilet w promocji

Re: sierpien/wrzesien - Norwegia z dziecmi w nami

(dzisiaj rano - + 13 C - sciagalam gumka zakroplone szyby samochodu i lusterek, bylo tego tak duzo, ze nie dalo sie jechac) Ja bym radzila wstrzymac wyjazd i wyjechac za rok w lipcu, kiedy wszystko, co jest atrakcyjne dla dzieci, jest otwarte :)

Poszukiwana kolezanka do spa w gorach-lipiec

walking,calanetics, pilates,joga, studio fitnes,wycieczka do Pragi, wycieczki rowerowe,biesiada goralska.Koszt wyjazdu- 11 dni 1580 zl, 13 dni 1840.Mozna tez zorganizowac wypad do Wiednia lub Drezna - ok. 150 km . Mam34 lata, jestem z Poznania.Lubie troche poleniuchowac, troche zwiedzac i spedzac

Szukam duzego domu100,200m od morza ,17-31.07,13os

Jestesmy 3 rodziny z dziecmi,6 doroslych i 7 dzieci i poszukujemy duzego domu , pensjonatu na okres 17,18 lipca do 31 lipca. Istotna chyba odleglosc od plazy 100,200m. Moze ktos cos wie i moze cos fajnego polecic ?? Please ??

Re: Nordkap z dziecmi

Witam i dzięki za chęć pomocy. Płyniemy z Gdyni do Helsinek 31 lipca. W Helsinkach zlądujemy w sobotę - zamierzamy zwiedzic to miasto a następnie ruszyć na Północ. Obowiązkowo chcemy zahaczyć o Rovaniemi (ostatni dzwonek - córki 13 i 10 lat) a potem chcemy zobaczyc Laponię. Oczywiście będzie

Szukam towarzyszki - lipiec, Skandynawia?

Szukam towarzyszki na wycieczkę z biurem Rainbowtours, jeździłam już z nimi i byłam zadowolona. Najchętniej wybrałabym się do Skandynawii na 12 dni, wyjazd 6 lub 13 lipca. Nie chcę płacić za jedynkę, więc miło byłoby, gdybym znalazła towarzystwo. Jestem niekonfliktowa, mam poczucie humoru od

Re: SUN&FUN leci ktoś w lipcu??

Kto leci jeszcze 4 lipca do caribbean world cedria z dziecmi ? My lecimy z łodzi dzieci 2 i 13 lat

Re: A co Wy robicie z dziecmi w wakacje i ile

tydzień u jednych dziadków, tydzień u drugiej babci, dwa tygodnie obóz (2xpo 2400 chyba), tydzień w domu, tydzień wyjazd z dziadkiem i kuzynostwem, tydzień wspólny wyjazd a potem w domu. Najmlodszy w lipcu chodzi do zlobka a sierpniu będzie pod naszą opieką (na zmianę z mężem bierzemy urlopy).

Re: 13 lipca Palm Beach z Poznania

. Znajoma byla z eximem w ub roku,co prawda,w Tunezji,ale wrocila b.zadowolona. Jeszcze raz milego wyjazdu.:))

Re: wyjazd do Trogiru

polecam, bo na pewno wiąże się z to z prowizją-chyba że się mylę?Na pewno w większosci knajpek w Trogirze nie ma mozliwości zapłaty kartą kredytową, więc gotówkę mieć trzeba.Przed wyjazdem, w lipcu sprawdz jakie notowania w Chorwacji ma złotówka, czy warto złowtówke wymieniac czy euro.Natomiast co do

Re: Bułgaria z dziecmi czy wytrzymają podróż?

ja dla odmiany polecam wyjazd z dziećmi, co do których są wątpliwości, jak zniosą podróż - wyjazd albo na noc, ok. 12-1 w nocy, lub o 3-4 nad ranem. wtedy jedzie się super luźnymi drogami w polsce, a rankiem się jest już na autostradzie i można popędzić. poza tym dzieci wtedy 2 razy śpią w

Holandia wyjazd czerwiec/lipice 2009 Legnica

Witam! Chciałem wyjechać do Holandii z prywatnym pośrednikiem i jestem trochę zaniepokojony czy aby nie czekam na nic. Pośrednikiem jest Pan Piotr Kamiński z Legnicy z którym kontaktuje się przez numer 725985508. Wyjazd miał być 28 czerwca, został przełożony na 12-13 lipca z powodu złej pogody

Wrocław - Ancona w lipcu

Potrzebuję się dostać do Ancony w lipcu. Założenia są następujące: - wyjazd z Wrocławia 10 lipca około 20:00 - dojazd do Ancony 11 lipca, najpóźniej o 13:00 Pytania mam następujące: - czy jest to wykonalne (nie licząc rajdowej jazdy, to ma być udany urlop a nie wyścig) - którędy jechać? Przez

wakacje we włoszech jaki wybrać termin?

Planujemy wyjazd na 2 tygodnie do włoch z dziecmi 4 i 6 lat lepiej wybrać termin : początek lipca czy początek wrzesnia? prosze o rady a koże ma ktoś do polecenia ciekawe apartamenty lub mniejszy hotel

szukam drugiej rodziny, na lipiec, samochodem

planuję wyjazd na początek lipca do Grecji z rodziną 2+2(11,13 lat) samochodem - jest niezła oferta all inc. za rodzinę, niecałe 7 tys (Halkidiki) - promocja niestety tylko do końca stycznia, Raźniej i bezpieczniej byłoby jechać 2-oma, 3-ema autami wspólnie. Czy ktoś ma podobny problem ?

J-E-D-Z-I-E-M-Y do Poznania

Po znakomitym wyjeździe Płockich kibiców (250 osób) pora na wyjazd do Poznania. Koszt przejazdu to tylko 35 zł. Wyjazd odbywa się pociągiem na trasie Płock-Kutno-Poznań i Poznań-Kutno. W drodze powrotnej z Kutna podstawione będą autokary. Zbiórka już 30 lipca o 13:30. Należy zapisać się jak

Re: Rezygnacja z wakacji/wyjazdu

bedziemy tez na weekend majowy, czerwcowy, a ponadto w lipcu bedzie tam tydzien moja mama z dziecmi, a ja bede stamtad dojezdzac do pracy. Zatem traktuje to jako wakacje "po kosztach". Pewnie jeszcze bedziemy robic jednodniowe wypady nad morze :)

Re: Alania, hotel Gunes House wyjazd z Wrocławia

witam ja lece do mahmultaru 13km od alanii, hotel ulaslar, lece 20 lipca z wroclawia, 2 os. w wieku studenckim choc juz mgr :) ekonomii :D

Re: A co Wy robicie z dziecmi w wakacje i ile

mamy inny układ i jest to ok. 2-3 tygodni wyjazdów rodzinnych w sumie, albo za jednym zamachem (zazwyczaj lipiec) albo podzielone na dwa wyjazdy, + tygodniowy pobyt u babci w sierpniu. I leniuchowanie w domu, z ewentualnymi wyjściami do kina, do lasu, na rowery.

Egipt - koniec czerwca, poczatek lipca.

Szukam towarzyszki podrozy do Sharm El Sheikh. Planuje wyjazd na jeden tydzien pomiedzy 30 czerwca a 13 lipca. Moja znajoma jedzie w tym czasie z kolezanka, a ja ciagle szukam osoby (wiekszosc pokoi w hotelu jest dwu-osobowych) Latwo nawiazuje kontakty, jestem bezkonfliktowy. Osoby

wspólne wakacje na Chorwacji

jedziemy na Chorwacje na poczatku lipca - szukamy milego towarzystwa - jedziemy z 2 dziecmi on 13 i ona 9 - Ozujsko i Karlovacko naturalnie tez :)- Dokladny termin i trasa do uzgodnienia.

Rodzic z nastoletnim dzieckiem na wakacje w lipcu

Poszukuję rodzica z nastoletnim dzieckiem do wspólnej wyprawy wakacyjnej, w terminie od 14.07 do 28.07. W pierwszym tygodniu bedziemy zwiedzac Wlochy ( m.n Verona, Florencja, Asyż), potem tydzien bardziej stacjonarnie na plazy obok Vodice. Jadę moim autem z Krakowa.z 13 letnia corką. Wyjazd raczej

Re: Kto ze Śląska (okolice K-wic) leci do Egiptu

Lecimy 13 lipca do Hurgady do Alladyna-3 rodziny z dziecmi w wieku 2,8,8,9,12 lat. Jestesmy z Sosnowca. A o co chodzi z tymi odlotami z Katowic a właściwie z tymi nielotami...

Re: 13 lipca Palm Beach z Poznania

przy rezerwacji wylot był zaplanowany na 14:30 (tak tez jest podane na www). wczoraj zadzwonili, że jest przesunięcie o 15 min. czyli 14:45. tak, jedziemy z exima, choć jak do tej pory biuro to nie nalezało do tych które darzę prawie bezgranicznym zaufaniem typu Scan czy Neckermann. Zobaczymy

Egipt lub Turcja-tydzień od 14.07 lub od 21.07

Witam. czy była by chętna osoba (najlepiej dziewczyna) na wyjazd tygodniowy do Turcji lub Egiptu w przedziale czsowym od 13 lipca do 29 lipca. Niestety mam tylko tydzie urlopu a w robocie muszę byc 30 lipca. Mam 29 lat jestem z Wrocka.

sozopol-bulgaria-lipiec 2007

szukam fajnej dziewczyny na wczasy do sozopola (bulgaria) od 12.07-01.08.2007 za JEDYNE 1400zlotych.W tym zakwaterowanie, przewoz autkarem, ubezpieczenie i opieka pilota-rezydenta. Mozna dokupic jedzenie za dodatkowe 220 zl. Wyjazd zorganizowany przez biuro podrozy. ja:42 lata ze slaska

sozopol-bulgaria-lipiec 2007

szukam fajnej dziewczyny na wczasy do sozopola (bulgaria) od 12.07-01.08.2007 za JEDYNE 1400zlotych.W tym zakwaterowanie, przewoz autkarem, ubezpieczenie i opieka pilota-rezydenta. Mozna dokupic jedzenie za dodatkowe 220 zl. Wyjazd zorganizowany przez biuro podrozy. ja:42 lata ze slaska

Re: 13-20 Paradise Beach st.wlas

Chcemy wyjechać ok. 12 lipca (2+1) w rejon St. Wlas. Bierzemy pod uwagę szybką Serbię lub fajna Rumunię . Chętnie dołączymy do wyjazdu. Wyjazd z Krakowa. Noclegów jeszcze nie mamy :)

Re: Pozytywne rzeczy z 2003

- wspanialy zwiazek z Sebkiem mimo, ze do lipca na odleglosc - wyjazd na studia do Francji - i......wspanialy moment pod Wieza Eiffle 13,12 ;-))))))

Re: ostatnie porady przed wyjazdem do Tatralandii

w lipcu odwiedzilismy z dziecmi to miejsce ,dziecko do 90cm wzrostu nie placi za bilet,dziecko do 140 ma znizke za 2 osoby dorosle i 2 dzieci w wieku 3 i 6 zaplacilismy 170zl i nalezy dac kaucje zwrotna 300 koron za czipa zamykajacego szafke.przy pobytach tyg sa rabaty ale

Re: wyjazd do francji, szkoła od II semestru

Moja corka miala 13 lat jak trafila po podstawowce polskiej do college'u francuskiego, do klasy z dziecmi dwa lata mlodszymi. W ten sposob uczyla sie tylko jezyka. Z tym, ze miala za soba 10 m-y kursu w Instytucie Francuskim. Latwo nie bylo, ale odnosila sporo sukcesow. Uzdolniona jezykowo jest.

2 wolne miejsca w aucie Turcja lipiec

Jedziemy 13 lipca do Gruzji przez Turcję mam 2 wolne miejsca wyjazd z Leżajska 13 .07 ok 15tej.Nocleg na Węgrzech wieczorem ,rano jednym cięgiem do Turcji w okolicach Istanbułu powinniśmy być w niedziele rano .Dalej jedziemy na Ankarę a potem na Samsun i i Trabzon koło Unie nocleg jeden dzień

Re: Prosze o opinie - wyjazd z niemowlakiem

My byliśmy z 11-miesięcznym synem w Turcji w czerwcu a potem w lipcu/sierpniu (13 m-cy) w Grecji i upały mu bynajmniej nie przeszkadzały. Bawił się świetnie tym bardziej że było mnóstwo innych dzieci. A w Tunezji w dodatku są ładne piaszczyste plaże i będzie miał uciechę. W tym roku wybieramy

Re: A co Wy robicie z dziecmi w wakacje i ile

spedzi w domu łącznie 7 dni, które ledwo wynegocjowalam aby móc wyprać jej ciuchy. Najmłodszy będzie do 20 lipca w przedszkolu, potem wyjazd rodzinny, wyjazd ze mną, siostrą i znajomymi i resztę wakacji ze mną w domu. Nie liczę ile wydajemy na wakacje, to nie ma znaczenia. Najważniejsze żeby każdy był

Re: Nordkap z dziecmi

. Myślę, że wrócę ze swojego wyjazdu na Północ jeszcze w lipcu. Co prawda na Lofoty tym razem chyba się nie zapuścimy (choć kto wie...), ale może parę nowych informacji przywiozę. > Musze przysiąść > troche nad przewodnikami i bardziej szczegółowo przygotować wyjazd. Masz bogaty program, to

Norwegia i Szwecja autem 19 lipca wyjazd 1 miejsce

caly wyjazd w ciagu tygodnia zbiorów. Jeśli czas pozwoli mozna zostac dluzej i przywiezc z tej wyprawy pieniadz do kraju. Od dziewiczych rejonów centralnej Szwcji oraz tamtejszego runa zalezy termin powrotu do Polski, w granicach 5 do 13 sieprnia zakładam. Część noclegów w plenerze(namiot), a część

Małżeństwo . . . wyjazd do Kanady

towarzyszace . . . i jezeli bedziemy wypisywali ten druk to mamy napisac siebie nawzajem . . . czy nie . . . obecnie sie nie uczymy... a co do konta bankowego to mamy wspolne, niedawno zalozylismy i mamy na nim dosyc duza sumke, ale czy to wystarczy ?? chcemy wuyjechac w lipcu, ale boimy sie ze nie

poszukuje samotnych rodziców na wspólny wyjazd

Witam! Jestem samotna mamą 30+ z Zielonej Góry. Chciałabym wyjechać z 8 letnią córką do Bułgarii lub Chorwacji (ew. Grecji) na przełomie czerwca i lipca (wyż. aLL, 7-14 dni). Poszukuję towarzyszkę lub towarzysza z dzieckiem w podobnym wieku, najlepiej z zachodniej Polski żeby łatwiej było spotkac

Re: Wyjazd na wakacje bez paszportu

a tym bardziej jest prawdopodobny, skoro od 9 do 13 lipca czyli teraz Austria przywróciła kontrole graniczne, w związku z jakims szczytem unijnym (info z innego forum, z ostrzeżeniem dla podroznych ).

Mama i 13-latka szukają towarzystwa na wakacje

Witajcie, ja 38 lat i córka 13 lat...szukamy towarzystwa na wakacje. Termin koniec lipca...do 12sierpnia. Interesuje mnie wyjazd na 2 tyg...gdzieś, gdzie ciepłe morze, słońce i plaża (Grecja, Turcja, Egipt itp). Jesteśmy ze Śląska...okolice Katowic, więc wylot z Pyrzowic lub Balic. Super byłoby

Re: do Bułgarii na dwa auta? Kto jedzie?

Witam, też wybieramy się w lipcu (wyjazd ok. 13-15 lipiec) bo Bułgarii autem, z Wrocławia 2+2. W dwa samochody zawsze raźniej by sie jechało. Myslimy jechać przez Serbie.

Wjakim hotelu spotkam rodaków z dziećmi???

Nie wiem dokąd jechać z dziećmi (5 i 9 lat) aby było super i aby spotkać fajną ekipę z dziecmi w podobnym wieku z naszego kraju, gdyż tylko wówczas można odpocząć, kiedy dzieci się nie nudzą, a zajmą sobą. Planujemy wyjazd ok.10 lipca na 2 tygodnie i jesteśmy elastyczni i ciągle się

dług a wyjazd za granicę

komornika(ok.13 tys.) .wiem juz natomiast , ze zamierza wyjechac trzeci raz (nie pracuje tam)i tutaj pytanie-czy można mu tego zakazac-nie jedzie do pracy ale jako maż chce byc przy zonie gdyz staraja sie o potomstwo...wrócił w lipcu i nie zamierza podjąć pracy ani płacić..w tamtym kraju nie ma szans na

kto się wybiera???

do Bułgarii (okolice Obzoru lub dalej na południe, może byc Ravda, Primorsko...) wyjazd około 11,12,13 lipiec, przejazd przez Rumunię z noclegiem. Może razem w trasie???

odkupie Egipt

Jelsi ktos ma do odsprzedania wyjazd do Marsa Alam w terminie 30 lipca -13 sierpnia z Warszawy 2 osoby lub 1 dorosla + dziecko namiar na mnie mam1977@gazeta.pl

a taka sytuacja z Tesciowa ;-)

przekladal daty przyjazdu. W koncu do dzis nie wiem dokladnie kiedy przyjezdzaja, tyle tylko ,ze pod koniec lipca. Ja jestem sama z dziecmi przez 2 miesiace,bo w przedszkolu remont. Z uwagi na rozne sprawy nigdzie nie wyjedziemy z dziecmi w te wakacje. Mam wolny zawod wobec czego ja zajmuje sie z dziecmi