Sake

Sake

Przeszukano 118 773 289 wypowiedzi na 1 501 forach

smith&nephew - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Cica-care od producenta?

Poszukałam trochę i dystrybutor na Polske to: Smith & Nephew Sp. Z o.o Alpha Building (Eurocentrum Complex) Al. Jerozolimskie 124/138 02-305 Warszawa Poland Tel:Fax: +48 (0) 22 570 30 63 +48 (0) 22 570 30 62 E-mail:info.poland@smith-nephew.com oraz nasza znana firma Zarys" Sp. z o.o. ul

Re: plastry hypafix lub fixomull stretch

wound.smith-nephew.com/AU/node.asp?NodeId=3704 -- Michałek i Ania OPARZONE DZIECI

Re: Cica-care od producenta?

Szanowni Państwo; Smith& Nephew to producent, a "Zarys" to jedyny (!) dystrybutor na Polskę. Pozdrawiam Dariusz Wyrzykowski

Re: nie mogę kupić Hypafixu

Szanowna Pani: Hypafix to obecnie marka firmy BSN, która powstała z częściowej fuzji firmy Bayersdorf i Smith&Nephew, a więc ten "niemiecki" to jedyny i właściwy "Hypafix". Pozdrawiam Dariusz Wyrzykowski

Re: Dystrybutor cica-care w Polsce

jeszcze konkretna osoba zajmująca się cica-care: Leszek Garbacz Product Manager Smith&Nephew Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego www.zarys.com.pl e-mail:leszek_garbacz@zarys.com.pl 0 601 492 658

Re: look what I found!

Shorts, they are for real ....and it's not a giggling matter www.smith-nephew.com/businesses/W_TransCyte.html

niece vs. nephew---- do Nobull

precyzuje i rozgranicza: nephew-siostrzeniec, bratanek niece- siostrzenica, bratanica

Re: Szpital na Solcu zarabiał kosztem pacjentów.

Zaraz, zaraz, to gipsiarz albo pacjent decyduja w PL o sposobie unieruchomienia zlamania? Fajnie macie... wound.smith-nephew.com/au/node.asp?NodeId=3745

Re: hypafix

Szanowni Państwo; Stany to w ogóle nie ten kierunek, chociaż pewnie można go tam dostać. Produkt należy oryginalnie do firmy Smith&Nephew, która jest firma brytyjską. W Polsce dystrybutorem jest firma SKAMEX z Częstochowy. Maja oczywiście stronę w Internecie. Pozdrawiam Dariusz Wyrzykowski

Re: Przepuklina pępkowa.

plastry Opsite Flexigrid, producent Smith&Nephew. Używaliśmy plastry o szerokosci 10cmx12 cm, obejmowały w sam raz caly brzuszek malucha i trzymały wszystko idealnie. Jesli mieszkasz kolo Częstochowy ( my - 12 km ) - może akurat .... - dałabym Ci jeden do wyprobowania zanim je kupisz. trzymaj sie

Re: look what I found!

mara-boo napisała: > Shorts, they are for real ....and it's not a giggling matter > <a href="www.smith- nephew.com/businesses/W_TransCyte.html"target="_blank > ">www.smith-nephew.com/businesses/W_TransCyte.html</a> Yep

Elliott Smith

Muzyka Elliotta Smitha wywołuje we mnie taką surową, naturalną reakcję. Był świetnym artystą i naprawdę denerwuje mnie, że dyskutują na temat muralu z cyfrą 8. Odkąd usłyszałem jego muzykę, stał się artystą, którego nie mogę przestać słuchać. Ziarnisty wokal i starannie napisana folkowa gitara

Netanyahu's Nephew refuse to join isr.occup.army

objector. Artzi hates war and would rather spend time in jail than serve in the army. But, he is not just any conscientious objector, he's the nephew of Israel's ultra-nationalist foreign minister, Benjamin Netanyahu, according to Agence France-Presse (AFP).

Zadie Smith

Trafiam w Merlinie na książkę Zadie Smith "O pięknie". Zapowiada sie interesująco, ale przypomniałam sobie, że Smith jest też autorka " Białych Zębów". Ja nie czytałam tej ksiązki, więc może odezwie się ktoś kto ją czytał i podzieli się swoimi spostrzeżeniami?:) Warto przeczytać

Re: blizny po 10-ciu latach...

...ponoć dzialają i po 10 latach, producent chwali sie na swoich stronach www przypadkami usunięcia nawet kilkunastoletnich blizn wound.smith-nephew.com/uk/node.asp?NodeId=3051 Skuteczność pewnie zalezy od

Hollie Smith

W ramach popularyzowania kultury kiwi... Hollie Smith podpisala wlasnie kontrakt z Blue Note Label Group, ta sama ktora wylansowala Norah (Nore?) Jones. Brzmi obiecujaco. Widzialam ja raz na zywo. W lipcu bedzie kolejna okazja w Christchurch i pewnie sie wybiore. Warto. Glos od

Dick Smith

. news.smh.com.au/breaking-news-national/no-one-wants-big-australia-dick-smith-20100124-msmf.html

Joe Smith

Joe Smith started the day early having set his alarm clock (MADE IN JAPAN) for 6am. While his coffeepot (MADE IN CHINA ) was perking, he shaved with his electric razor! (MADE IN HONG KONG). He put on a dress shirt (MADE IN SRI LANKA), designer jeans (MADE IN SINGAPORE) and tennis shoes (MADE

Smith

reichman: > www.lucidcafe.com/library/96jun/smith.html > Smith was the Scottish political economist and philosopher, who became famous > for his influential book "The Wealth of Nations" written in 1776

Keely Smith

Na wieczór:) www.youtube.com/watch?v=zCAzO17PybE&feature=related

GlaxoSmith...

Nie bądżcie tacy, i napiszcie - warto zahaczyć się na długo w tej firmie? Jakie są zarobki (praca w administracji)? Napiszcie ludzie, proszę :-)

zadie smith

białe zęby - świetne. łowca autografów - mniej sprawnie napisany. o pięknie - znudziło mnie już na dwudziestej stronie. czuję się oszukana recenzjami pełnymi zachwytu.

kevin smith

zastanawiam sie nad fenomenem jego wczesnych dzieł- clerksów i ...w pogoni za amy, dlaczego świat to kocha? amy z trudem obejrzałem , a co do clerksów, to film spoko, ale żeby od razu rewelacja

Dodie Smith

Zdobywam zamek- slicznie napisana ksiązka,jakby Zdobywam zamek, super ksiązka na jesienne wieczory,rozsmakowałam się w stylu...jakby Bronte ale lzejszy klimat, Duma i uprzedzenie w lajtowej wersji:-),dobrze napisana.

Re: Parę słów o ubrankach uciskowych

no to jeszcze raz zareklamuję inne plastry silikonowe - my cały czas używamy cica-care (producent smith&nephew) - droższe od tych z adv, ale o niebo lepsze - idealnie przylegają do blizny i są superelastyczne, jak taka grubsza błona na skórze. dla nas super. jest problem z ich kupieniem, ale

Re: Blizna po cc

Dziewczyny, ja mialam operacje (nie cc, ale takie same rany pozostaly), po roku od operacji lekarz zalecil mi Cica-Care( www.cicacare.com/ ) plastry silicone zelowe (firma Smith Nephew). Rany szybko zaczely sie goic. Teraz, cztery lata po

Cordwainer Smith

kiedys, kiedys, dawno temu przeczytalam zbior opowiadan tego autora. tyle ze z 10 lat temu, we francji i do tego po francusku. podobaly mi sie, cos w nich bylo ;-) ale kupic przed wyjazdem mi sie nie udalo, w polsce nie widzialam... i ciekawosc mnie bierze - jak ocenilabym teraz te ksiazki. koj

Paul Smith

Czy ktoś zna ten zapach? www.perfumeemporium.com/womens/details.cfm?id=3676 Tak się składa, że mąż wylicytował mi go na alegro i nie wiem , czy się cieszyć, czy płakać... -- Depeche Mode-Warszawa, Stadion

elliot smith

jeszcze jednO niezrozumiałe dla mnie odejście. Wiadomości na film, onet -- music of the cultural force is a way of life

nie mogę kupić Hypafixu

Co się dzieje? W Skamexie mnie notorycznie ignorują- na maile nie reagują, telefony załatwiają wykrętnie np. obiecując że oddzwonią i nie oddzwaniają, w aptekach w Cambridge twierdzą, że Smith and Nephew od 5 lat nie produkują Hypafixu, w Warszawie dowiedziałam sie w Allmedzie od pana Łukasza

Filmy Kevina Smitha

Witam! Co sądzicie o filmach Kevina Smitha? A więc: "Sprzedawcy", "Szczury z supermarketu", "W pogoni za Amy", "Dogma", "Jay i Cichy Bob kontratakują", "Dziewczyna z Jersey". Albo o innych, w których wystąpił lub do których napisał scenariusz. Jak traktujecie tego typu humor, dowcipy? Co

Zadie Smith; czytacie?

Bardzo, bardzo dobry artykuł: wyborcza.pl/AkcjeSpecjalne/7,155762,21164627,zadie-smith-o-optymizmie-i-rozpaczy.html

Riley Smith <3...

Czy jest na kotku osoba ktora uwielbia Riley Smitha jezeli tak to dlaczego ?<br /> ja dlatego bo jest cudny i jego glos mmmm:) ...<br /> gral on : to nie jest kolejna komedia dla idiotow, bring it on( on it ?) , Radio , Motocrossed (love <3) nowy jork nowa milosc i jeszcze

"Gloria" Patti Smith

Czy Patti "zerznela"z Van Morrisona? Jak to było? Bo nie rozumiem :D Na płycie pisze Patti Smith oraz Van Morrison version

CALIFORNIA JACLYN SMITH

Czy ktoś pamięta zapach CALIFORNIA JACLYN SMITH ??? Bezskutecznie poszukuję tego zapachu. Znalazłam na Allegro CALIFORNIA WOMEN al enie jestem pewna czy to jest to czy po prostu całkiem inny zapach.

Kto czyta Smitha?

czy wśród szanownych internautów jest jakiś miłośnik powieści Wilbhura Smitha? Bardzo bym sie ucieszyła, gdyby ktoś taki sie znalazł. Chętnie wymienię sie spostrzeżeniami na temat twórczośi tego pisarza. Serdecznie zapraszam.

Patti Smith wyróżniona

Patti Smith jest wspaniałą artystką! Zasługuje na wszelkie wyróżnienia. Bardzo się cieszę, że cały czas gra, a inni potrafią docenić jej twórczość. PEOPLE HAVE THE POWER!

Smith i Bellucci ....

Familie "und meinem Helden Nelson Mandela". (AFP, Francois Guillot) (AFP) Hollywood-Star Will Smith otrzymuje francuska film_nagrode z rak wloskiej aktorki Monica Bellucci ... Otrzymal honorowego-Cesara i poswiecil to trofeum swojej rodzinie i + mojemu bohaterowi Nelson Mandela + jak

Patti Smith - BOGINI

tak tak.......nie boję się do tego przyznać. Kocham ją. Patti Smith - pieśniarka, poetka, artystka, kobieta, która była jednym z prekursorów punkowej estetyki. Ma piękny, natchniony głos i wcale nie uważam, że jest brzydka - jest na swój sposób piekna....Do płyt: Horses i Gone Again

Ashbel Smith Professor...

Przygotowujemy notkę biograficzna o I. Prigogine. W anglojęzycznych opracowaniach prof. Prigogine piszą o nadaniu mu tytułu "Ashbel Smith Professor" kiedy pracował na Uniwewrsytecie Teksańskim (Austin). Czy ktoś wie co oznacza taki tytuł i czy ma jakiś polski odpowiednik??? Z góry dzięki za

Willow Smith ściąga!!!!

Widzieliście już teledysk Century Girl Willow Smith. www.youtube.com/watch?v=AfuHSJqqgAo A czy widzieliście ściąge na jej lewej ręce w 3:09 minucie??? Widać jak młoda piosenkarka tańczy lecz gdy odwróciła ręke

Mr. Smith i Mrs. Smith i samochody

Najnowszy film z Bradem Pitt i Angelina Jolie: - on na codzien jezdzi Cadillaciem CTS (mozliwe ze CTS-V, ale nie jestem pewien); raz na jakis czas wsiada do Lincolna Town Car. - ona jezdzi Mercedesem C kombi (320?) W scenie poscigu poruszaja sie Dodgem Caravan ktory bez problemu daje sobie ra

Dr. Lonnie Smith

Dr. Lonnie Smith Trio zakonczyl w sobote jazz na starowce. Towarzyszyli mu znakomity gitarzysta Mark Whitfield i swietna, mloda perkusistka Alison Miller. Bawilam sie swietnie, moze dlatego, ze byl to pierwszy koncert od kilku m-cy? A moze za sprawa mistrza hammondow, jego muzyki i ogromnego

Re: Plastry silikonowe

mzuzi napisała: no to jeszcze raz zareklamuję inne plastry silikonowe - my cały czas używamy cica-care (producent smith&nephew) - droższe od tych z adv, ale o niebo lepsze - idealnie przylegają do blizny i są superelastyczne, jak taka grubsza błona na skórze. dla nas super. jest problem z

Wilbur Smith zmarł

Kiedyś czytałem kilka jego książek i mi się podobało,teraz się dowiedziałem o śmierci i tak się zastanawiam czy by nie odświeżyć któregoś cyklu i sprawdzić jak to się będzie czytać po latach. Mamy jakiś znawców twórczości na grupie?

Mikroekspresje Willa Smitha

natemat.pl/313737,skoda-octavia-czwartej-generacji-juz-w-polsce tak po ludzku to żal chłopa. Mogła mu to powiedzieć w cztery oczy. Ciekawe czy teraz będą razem...

Smith vs. Libby

Dlaczego newsy sa nasycone sprawa Anny Nicole Smith, podczas jak losy tego kraju i prawda o tej administracji przechodzi po cichu w zapomnienie. Libby pojdzie do wiezienia, ale ten kraj powinien wiedziec za co, jak rowniez ze za tym stoi caly Bialy Dom! To jest raczej retoryczne pytanie, bo

a Wilbur Smith?

ktoś czyta/ł? bo ja właśnie w pociągu zatopiłam się w lekturze i tak sobie myślę, że może to jest pomysł na kolejnego autora? (bo ja seriami czytam:D) no więc jak? - jakieś opinie, bo mi wyszukiwarka nic nie wypluła. -- If it tastes like chicken, looks like chicken, and feels like chicken, bu

George E. Smith

"dla francuskiej firmy telekomunikacyjnej Bell Laboratories" - to pewnie i tranzystor wynaleziono u Zabojadow, tak, szanowny autorze? Bell Labs to byl badawczy osrodek narodowej kompanii telefonicznej AT&T (taka polska TPsa :-))), pierwsza litera skrotu pochodzi od American. Ej dziennikarze,

Marka Miss Smith

Witam, ostatnio w lumpeksie zakupiłam świetne palto. Jestem ciekawa innych produktów od tej marki ale niestety nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Proszę o informacje oraz jeśli ktoś ma link do strony tej marki :)

Centrum Adama Smitha

Milczenie Kołodki Rozmowa z ANDRZEJEM SADOWSKIM, wiceprezydentem Centrum im. Adama Smitha ------------------------------------------------------------------------------ -- - Wicepremier Kołodko milczy jak zaklęty. Według Rosatiego, to milczenie przynosi straty państwu, według

GlaxoSmithKline

Czy ktoś coś wie na temat pracy w tej firmie. Jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna, jak z wymogami odnośnie jeżyków obcych (poziom) Dzięki

Lubicie filmy Kevina Smitha?

Wczoraj obejrzałam na Netflxie "Jay i Cichy Bob powracają". Nie jest to arcydzieło, ale klimat Smitha nadal został zachowany. Mam ogromny sentyment do obu części Clerks(kocham wręcz te dwa filmy), Szczurów z supermarketu, Dogmy, Dziewczyny z Jersey czy Zacka i Miri. Gdzieś tam w tych filmach

GlaxoSmithKline

Hej wszystkim mam pytanie odnośnie tej firmy, ktoś coś wie o zarobkach, atmosferze pracy, jak wygląda tam praca? Zostałam zaproszona na spotkanie rekrutacyjne na stanowisko asystentki dyrektora medycznego. Będę wdzięczna za informacje. Pozdrawiam.

piwo John Smith

czy ktos może wie gdzie w Trójmieście mozna je kupic, do domowego ze tak sie wyraze uzytku:) jakis sklep? hurtownia sprzedajaca nie tylko sklepom?

DOGMA Kevina Smitha

Apeluje o trzezwe opinie osob, ktore ogladaly ten film i prosze o ustosunkowanie sie wobec zarzutow o obraze uczuc religijnych, bluznierstwo itp.itd

Anne Nicole Smith

Nie wiem po co GW zajmuje sie tak obszernie wiadomoscia o smierci podrabianej MM- amerykanskie wiodace dzienniki nie poswiecaja 1/3 tego miejsca znacznie istotniejszym informacjom z Polski.Ale moja uwaga dotyczy czegos innego-skoro juz ktos zerznal zywcem z ametykanskich newsow to po pierwsze

Mr. & Mrs. Smith

- i jak? Ładna z nich para. W sumie to się NIE dziwię, że coś między nimi zaiskrzyło... o ile to nie chwyt marketingowy :-)

związek Smitha z Wyrocznią?

Kilka przemyśleń: Wydaje mi się że istnieje związek Smitha z Wyrocznią bo: 1. Smith znał czas i miejsce spotkania Neo z wyrocznią. 2. Znał czas i miejsce dotarcia Neo do źródła Wydaje mi się że Smith odegra nieświadomie pomocną rolę coś jak Gollum, zresztą już pomógł Neo opóźniając

Patti Smith/Kevin Shields

rateyourmusic.com/release/album/patti_smith_and_kevin_shields/the_coral_sea/ Ja widziałem. A czy ktoś słyszał? Warto mieć?

Will Smith swój człowiek :-)

Prawicowcy kontra Will Smith (Megafon.pl/Ananova, Gal/6 grudnia 2004 06:25) Will Smith Will Smith doprowadził do szału prawicowe organizacje amerykańskie, porównując działania terrorystów do wybryków rasistowskich policjantów. W wywiadzie dla jednego z niemieckich dzienników

Anna Nicole Smith zamordowana?

Zawsze tu mowilismy! -- Seks, pieniądze i śmierć - Sekrety Anny Nicole Smith

Smith, Zadie

forum.gazeta.pl/forum/w,151,3226214,3226214,Fragment_powiesci_Biale_zeby_Zadie_Smith.html

Patti Smith

www.oceanstar.com/patti/lyrics/privlege.htm PATTI SMITH - PRIVILEGE (TEKST POWYŻEJ) BAAAAAAAAAARDZO PIĘKNA PIOSENKA

GlaxoSmithKline Polska

Witam: Czy ktos z Was probowal sie moze dostac do GlaxoSmithKline? Czy znacie jakas "zlota metode" na dostanie sie do ich dzialu finansowego? Wielkie dzieki za wszelkie rady! Gocha

Lubicie filmy Kevina Smitha? :)

film.gazeta.pl/filmnews/1,94586,6756987,Zack_i_Miri_kreca_porno__Czy_Smith_jeszcze_gorszy_.html Szczerze? Jakoś długo się broniłam (płytkie żarty, rozmowy tylko o

Patti Smith w Polsce

Patti Smith... lubię jej muzykę, jej bezpretensjonalny styl, buńczuczność...wszystko! Chętnie zasiedzialabym się nad wywiadem- rzeką z Patti!

Jimmy Smith 1928 - 2005

. PS. Dla chcacych posluchac - 25-minutowy trybut z kilkoma kawalkami Smitha: www.wefunkradio.com/show/2005-02-11

Kabel do RockSmith

Jeżeli znalazłby się jakiś dobrodziej z Bydgoszczy lub Torunia (ewentualnie okolic) kto posiada kabel do RockSmith , to chciałbym pożyczyć go na kilka dni w celu przetestowania dema ze Steam. Jestem bardzo ciekawy tej... "gry" i chciałbym sprawdzić, czy mój laptop jest w stanie poradzić sobie z nią

Ronda SMITH :)

Kolej na fantatstyczną basistkę, kompozytorkę Rondhę Smith: www.youtube.com/watch?v=PMpgiTrY1Mk&feature=related

Zaprośmy Smitha na Kryterium !

Dla tych dzialaczy, którzy przekreślili Andiego mam propozycję. Zaprośmy Smitha na Kryterium Asów i zobaczymy kto ile punktów przywiezie. W Bydgoszczy Andy udowodnił, że oprócz Jonssona nie ma sobie równych. Na wyjazdy nie miał sprzętu, ale proszę wszystkich o zwrócenie uwagi, że dwa

Zespół Smith Lemli Opitz

Witam.Mój Bartuś będzie miał robione badania w kirunku wykrycia zespołu Smith Lemli Opitz.Niewiele znalazłam na ten temat a jak było coś więcej to po angielsku. Może ktoś wie coś na ten temat?Proszę o wszelkie informacje i pozdrawiam.

Adam smith

Przeoczyles tylko jeden fakt ze ten sam Adam smith pisal rowniez ze zmowy sa nieuknione . Kapitalizm to bledne kolo ktore zawsze konczy sie rewolucja.

Niewidzialna ręka Adama Smitha

kolega profesor mógłby jednak zajrzeć do ksiażek, na które się powołuje. smith nie opisywał tylko proponował jakieś nierealne w jego czasach rozwiązani. nie pierwszy i nie ostatni. i nie napisał nic o "niewidzialnej ręce rynku". o niewidzialnej ręce, ale bynajmniej nie rynku. tylko jakiegoś

Adam Smith

Już Adam Smith, genialny filozof, w swojej pracy "Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów" pisał między innymi, że "Zapotrzebowanie na ludzi z konieczności reguluje produkcje ludzi." Wystarczy te słowa odnieść do dzisiejszej polskiej rzeczywistości.

Robert Smith - brak pieniążków?

Po kompilacji b-side'ów i nagraniu z Blank & Jones mamy kolejną rewelację... Junior Jack ft Robert Smith - Da Hype Polecam posłuchać i ..... (każdy niech sobie sam dopisze :]) Dość często leci na wszelkiego typu vivach Mnie się nasuwa tylko 1 wniosek - że niektórym ludziom to się

Patti Smith

Gość portalu: Crotalus napisał(a): > Pj Harvey Jeśli P.J. Harvey to oczywiście też Patti Smith.

Wadada Leo Smith - Eclipse

,a sam Wadada zupełnie inny niż kilka miesięcy temu w Tygmoncie,kiedy to wyglądał tak jakby przepraszał,że żyje...Na tym koncercie, bo film jest montażem fragmentów z koncertu i wypowiedzi Leo Smitha, zachowuje się jak pewny siebie i wymagający dla partnerów lider... A sama muzyka - wyjątkowa

Wilbur Smith

a ja polecam proze Wilbura Smitha... moze jest troche przyziemna, zale za to jaka Afryka została opisana. Bardzo bardzo lubię...

Robert Smith nas okłamywał :))))))))))))))))))

Za WP: "Wokalista The Cure nabrał fanów. Robert Smith przez kilka lat wmawiał wszystkim, że boi się latania samolotem, ponieważ wolał podróżować statkiem. Wokalista grupy The Cure przyznaje, że teoria o ogromnym lęku przed samolotami, w którą wierzyli jego fani i większość znajomych, była

Zespół Smith Lemli Opitz

Półtora roku temu urodziłam córeczkę Gabrysię , jej przyjście na świat było dla nas okropnym szokiem tym bardziej ,że zapewniano nas , że wszystko przebiega normalnie i dziecko jest zdrowe . Niestety nasz Aniołek odszedł od nas dwa miesiące póżniej . Lekarze stwierdzili u niej zespół Smith

Centrum Smitha

Od kilkunastu lat nie mieszkam w kraju ale staram sie sledzic sytuacje w Polsce. Czy moze ktos mi wytlumaczyc co to jest to "Centrum im. A. Smitha" i od kiedy jest to swego rodzaju wyrocznia na wszystkie tematy? jak wlacze tvn24 to ciagle sie ich o zdanie pytaja.... jakby innych ekspertow w

Paul Smith zielone (mięskie)

Po dłuższym nie-pobycie :-) w Sephora wróciłem. Paul Smith'a zobaczyłem całkiem przypakdowo. Bardzo zielona woda. Liście, trawa, ale nie odurzające, nie ostro-ziołowe (pomimo bazylia) i nie oleiste :-) Taka fajna, lekka, chłodna zieleń. Troszeczkę także dziwnie-gorzka. Czy to figi, a może

chleb wg Delii Smith

dziś rano mąż poszedł po chleb, a tu się okazało, że nie ma nic świeżego. zakasałam rękawy i zrobiłam chleb sama. przepis pochodzi z programu Delii Smith "How to cook" (Szkoła gotowania) nadawanego na programie kuchnia.tv. 70 dag zwykłej mąki wysokoglutenowej 1 łyżeczka suchych drożdży 1

Zadie Smith, "Łowca autografów"

książce odbija się lektura innych książek autorów, których lubię - Eco, Dicka i innych. Co ciekawe - kolejny smaczek - bohaterem jest facet sportretownany (jako facet) świetnie. W ogóle, Smith czytana poprzez Masłowską to ciekawe doświadczenie. Przy lekturze nasuwała mi się taka myśl, być może

Re: Elliott Smith

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/Elliott_Smith.jpg -- Lubię forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: Elliott Smith

The Elliott Smith mural, located in the Silverlake neighborhood of Los Angeles, was first featured on the cover of Smith?s album, ?Figure 8,?? released in 2000, the last album he would release before his death. After Smith?s apparent suicide in 2003, the ?Figure 8?? mural became a memorial to the