Sake

Sake

Przeszukano 115 840 437 wypowiedzi na 1 362 forach

słabnie silnik i zapala się kontrolka stop - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

nie zapala i świeci się kontrolka

P306 nie chce odpalić ani jak jest zimny, ani ciepły. Wygląda to na tak jak bardzo słaby akumulator, gdyby nie to, że świeci kontrolka max temp silnika mimo, że np. silnik zimny. Na pych zapala i jedzie normalnie, temp na wskaźniku normalna, po zgadzeniu silnika jeszcze chwilę chodzi wentylator

Zapalają się kontrolki: EPC i "silniczek"...

Witajcie! Mam skodę 1.4 16V z 2003r. Dotychczas było ok. Czasami zapalała się kontrolka takiego "silniczka" - na dole po prawej stronie wyświetlacza. Byłam z tym w serwisie i nic nie zdiagnozowali, zrestartowali komputer i wspomnieli coś o sondzie lambda. Potem jeszcze się to zdarzało, ale jak

Megane / Scenic - co to za kontrolki?

Scenic 2000r dCi, podczas jazdy co jakiś czas zapalają się i gasną po chwili kontrolki "stop" i "silnik" (jednocześnie). Samochód pracuje chyba normalnie.. Co to może być? Z góry dzięki.

kontrolka silnika opel astra

mam opla astrę 1994 silnik 2.0 150 km. od jakiegoś czasu co jakiś czas zapala mi się kontrolka pomarańczowa silnika, i od 1500 obrotów odcina dopływ paliwa.silnik nie gaśnie. wymieniłem filtr paliwa bo myślałem że brudny.woda w paliwie też raczej nie bo dzieje się to po tankowaniu na różnych

Zapalanie - start silnika

Jakiś czas miałem spokój, aż znów pojawiło się coś, co nie wiem, czy ignorować, czy gonić do mechaników ... Samochód - Vito, silnik 2,3 TD, z 1998 po kapitalnym remoncie. Na zimno (np. po nocy) - startuje bez wysiłku - dosłownie 1, 2 obroty rozrusznika i rusza. W eksploatacji, gdy jest ciepły

Punto - zapala się kontrolka wspomagania DualDrive

Witam! Od kilku dni mam taki efekt, że w czasie jazdy czasami zapali mi się kontrolka wspomagania kierownicy. Czasem jest to po przejechaniu 1, 2 km, a czasem po przejechaniu 30 km. Jak zatrzymam auto i wyłączę silnik, to kontrolka zapala się (jak zwykle po włączeniu) i gaśnie - czyli jest

Re: Zapalają się kontrolki: EPC i "silniczek"...

warto sprawdzić wiązkę pod sterownikiem silnika. Sondy też nie są wieczne. Sprawdzenie błędów to nie wszystko, poproś o wydruk i napisz jaki błąd był w sterowniku silnika. Mój mail trodat42@gmail.com

kontrolka oleju

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie po przekręceniu stacyjki nie zapala mi się kontrolka oleju (przedtem zapalała się, a po uruchomieniu silnika gasła). Sprawdzałem stan oleju, "wizualnie" szczelność silnika (ew. wycieki) i wszystko jest OK. Co to może być? Może to kwestia elektryczna

kontrolki

Mam problem czasami gdy hamuję z w włączoonym biegiem np. 50 km/h na 5- biegu i wcisnę sprzęgł na chwilę zapalają mi się kontrolki od ładowania i oleju tak jakby gasł silnik. Czy to jest coś poważnego?

zapala sie na gazie kontrolka wtrysków

bardzo nierówno i jakby sie dusi (obroty spadają poniżej 1000 bez dodawania gazu oczywiście) 2) kontrolka silnika pokazuje mi nawet 120 stopni a wentylator załącza się dopiero przy ponad 100stopniach. myśle ze to termostat ale był wymieniany i dlatego sie dziwie, a może to czujnik wentylatora na

kontrolka wtrysku 156 2,0 TS

przodu po prawej stronie i koniec silnik nie odpala. Gdy silnik nieco ostygnie, rusza mimo świecenia kontrolki. Kontrolka po rozruchu gaśnie. Potem silnik się nagrzewa i stop. Gdzieś doczytałem, że to ponoć czujnik położenia wału korbowego tak może rozrabiać. Może, ktoś z kolegów miał podobne

Kontrolka

Witam, ostatnio zapaliła mi się kontrolka informująca o przepaleniu jakiejś żarówki, jednak wszystkie światła działają. Światło stopu wykluczam gdyż już kiedyś miałem je przepalone i kontrolka zapalała się jedynie przy naciśnięciu hamulca. Co może być powodem?

kontrolka silnika w Vectrze PILNE

przeszukałam forum ale niestety nie znalazłam odpowiedzi, dlatego proszę o pomoc u mnie kontrolka silnika (vectra 97, 1,6 ecotec) zapalała się kiedy wskaźnik temp. silnika był na 2-giej niebieskiej kresce; palił się ok. 20-25 sekund i gasł; taka sutyacja pojawiła się pierwszy raz po b

Corsa B, 1998- kontrolka oleju i zasilania zapala

Witam Mam pewien dość dziwny problem. Po kilkunastu minutach jazdy, kiedy silnik nieco sie rozgrzeje zaczyna mi pulsować kontrolka zasilania i ciśnienia oleju. Dzieje się tak przy niskich obrotach. Kiedy dodam gazu kontrolki przygasają ...Czy to może być alternator ? Dalczego zapala się

Re: kontrolka diagnostyki silnika

U mnie co prawda w Oplu Vectrze 2.0 DTL zapalała sie ta kontrolka i okazało się że przepływomierz był do wymiany. Pozdrawiam!!!

Re: Start&stop a akumulator

W Mini córki wymieniłem ori aku po 10latach. Duży, a silnik benz 1.4. W sumie zapalał nawet bez problemu, ale start stop nie działał i od czasu do czasu pojawiała się kontrolka aku. -- . -Z TDCI NA ST, a teraz italia z bananami-

Re: kontrolka EPC

*********************************************************************** -- A jeśli to nie stop? mnie również lampka się "pali" a stop działa poprawnie.Widzisz jaki zonk ;).A tak serio to sam jestem ciekaw co i dlaczego się zapala.Elektroniczny układ sterowania silnikiem ma wpływ na czystość spalin więc może to? Tankuje na shell więc? I tak powiem.

Re: Zapalanie - start silnika

Tuleja rozrusznika.Co prawda,nie wiem dlaczego tylko po jeździe autostradowej ale od nagrzania metal się rozszerza i jak "mniej energicznie" kręci i kontrolki przygasają ,to obstawiam rozrusznik. -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring

vectra b 2.0 dti paląca się kontrolka silnika

jak jest zimny silnik po odpaleniu zapala sie pomaranczowa kontrolka silnika i za 30 sekund gasnie. wczesniej tego nie było. co to moze być?

Re: Kontrolka EPC i SILNIK

No to masz czujnik hamulca do wymiany (jak Ci się zawiesił to nie masz świateł STOP i błąd został zapisany w pamięci komputera) - ja już wymieniałem dwa razy w ciągu dwóch lat, na szczęście na gwarancji.

problem z kontrolkami w Punto

witam, mam problem z dwiema kontrolkami na desce w Punto - olejową i wtryskową. Obie powinny się zapalać w momencie częściowego (do połowy) przekręcenia kluczyka i gasnąć po włączeniu silnika. I tak też się dzieje. Problem polega na tym, że po wyłączeniu silnika i wyjęcia kluczyków ze

Re: kontrolka silnika opel astra

> zapala mi się kontrolka pomarańczowa silnika, i od 1500 obrotów odcina dopływ > paliwa. Masz jakiś błąd. Silnik wchodzi pewnie w tryb serwisowy i odcina (1500 trochę nisko wprawdzie). Najlepiej zczytać błędy ajrzyj tu

problem z kontrolką wtrysku i odpalaniem

alfa 156 1.6 ts alfa odpala normalnie na zimno.Po przejechaniu 4-10 km i zgaszeniu silnika ponowna próba odpalenia nie udaje się izapala się kontrolka wtrysku .Muszę wtedy odczekać 15-20 minut i mimo że kontrolka wtrysku nadal się pali auto zapala.sytuacja powtarza się po kolejnym wyłączeniu

kontrolka emisji

Układ kontroli emisji. Zapala się po włączeniu zapłonu i po rozruchu silnika gaśnie. A u mnie pozostaje świecąca. Wyczytałem że to może być usterka w kontroli emisji, ale o co chodzi czym to może być spowodowane? Dzięki z góry.

LPG i kontrolka "check"

do 800. Czasami w ogóle nie spada i zapala się kontrolka "check" - i nie chce zgasnąć. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu gaśnie. Do czasu regulacji pierwszy 1000 km na gazie było ok. Czy jest to wina złego wyregulowania instalacji? k.

Re: W dizlu co oznacza kontrolka...

rysunek:sylwetka koreczka wlewu z dwoma szlaczkami poniżej. kontrolka minimalnego poziomu płynu chłodzącego silnik, jest sprzężona z kontrolką centralnego alertu "STOP"(przynajmniej u mnie). Kontrolka zapala się po kazdym włączeniu zapłonu na ok.3s. Po zapaleniu Koniecznie zatrzymać pojazd.

światło stop pali się cały czas!!!

Witajcie mam pewien problem. Wyłączam silnik a tu palą się światła stop. próbowałem wciskać hamulec ale nie pomagało. w koncu wykręciłem bezpieczniki. następnie po uruchomieniu silnika pali sie kontrola spalania paliwa oraz EPC. co z tym zrobić? zmienić bezpieczniki? może jakiś czujnik? ale co

Kontrolka ciśnienia oleju

Autko AR 155 2.5 V6. Mam pytanko. Zapalam silnik, kontrolki ożywają i wszystko jest OK, zapala elegancko. Ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna żarzyć się kontrolka ciśnienia oleju i mam wrażenie, że im temperatura wyższa tym mocniej się pali i wskazówka ciśnienia niżej dochodzi

Kontrolka ABS

jak się rozrusznik kręci ABS nie świeci, i zaraz po odpalenu czyli jak juz silnik pracuje ABS zapala się na 2-3 sek i gaśnie. I wszystko jest OK. Dodam, ze ABS działa. Pytam, czy tak ma być, czy po włożeniu kluczyka jak gasną kontrolki, potem po odpalenu ABS nie powinien sie juz zaświecać

Re: Zapalanie - start silnika

loyezoo napisał: > Tuleja rozrusznika.Co prawda,nie wiem dlaczego tylko po jeździe autostradowej a > le od nagrzania metal się rozszerza i jak "mniej energicznie" kręci i kontrolki > przygasają ,to obstawiam rozrusznik. > rozrusznik się nagrzewa? od czego? przecież

Felicja i kontrolka ładowania

Co oznacza zapalanie się na parę sekund i gaśnięcie kontrolki ładowania w Felicji 1,3. Dieję się tak niezbyt regularnie i tylko wtedy gdy samochód stoi ,, na luzie" lub gdy podczas jazy wciśnięte zostanie sprzęgło. Zauwazyłem że wtedy na ułamek sekundy spadają obroty na wskaźniku obrotów

kontrolka silnika i gaśnięcie w astrze 1.6

Witam!Mam II problemy: podczas jazdy co jakieś 20km zapala się kontrolka silnika(znika po ponownym rozruchu i zwiększeniu obrotów)oraz auto gaśnie( nie zawsze) po wyrzuceniu na luz lub po naciśnięciu sprzęgła (obroty wtedy spadają do zera).Jeżdżę na gazie.Czy może być to wina sondy

jazda bez paska klinowego

zepsuł się napinacz paska klinowego i przejechałem mimo to /musiałem/ ok 15 km. Oprócz kontrolki braku ładowania zapaliła się kontrolka "check". Silnik słabł. Jakie mogą być konsekwencje dla silnika?

gaśnięcie silnika SDI

posiadam vw polo 1,9SDI przejechane 150tys km. zdarza się coraz częściej że silnik po prostu zgaśnie w czasie jazdy lub nie mogę go odpalić - nie zapala się dioda świec żarowych; ale dlaczego podobnie gaśnie w czasie jazdy? wtedy muszę chwilkę odczekać (od kilku sekund do 1 min) i ponownie

Opel Movano 2.5 DTI - problem z kontrolką oleju

Witam serdecznie. Po wymianie oleju na nowy 10W40 i wymianie filtra oleju, pojawił się problem, mianowicie po dłuższej jeździe na wolnych obrotach kiedy samochód stoi zapala się kontrolka stop i oleju. Stan oleju jest w normie. Jak samochód chwile postoi jakieś 5min znów jest wszystko ok. Czy

Vectra, a czujnik elektr.ukł.silnika

układu silnika. Uruchamiam silnik i po upływie około 1 do 2 sekund - przy już włączonym silniku zapala się ponownie kontrolka elektronicznego układu silnika i gaśnie dopiero po upływie 1 do 2 sekund po ruszeniu samochodem i potem już się nie zapala w czasie jazdy, jak również nie zapala się

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

W serwisie wymieniają bez problemu ten automat od świateł stopu. Trudno, w moim przypadku dosyć często sie psuje, bo codziennie jedżę w ogromnych korkach. Dzisiaj też jadę, bo właśnie się popsuł automat stopu pod pedałem hamulca. Kontrolka EPC zapala się min przy uszkodzonym automacie od

Re: kontrolka wtrysku

Kuźwa koledzy, mam to samo, co jaiś czas zapala mi się kontrolka wtrysku, 2,4 JTD, nie za często jakieś raz na 2-3 tyg. ale wtedy momentalnie alfa słabnie, traci moc, idzie jaki POLONEZ na gazie:) Kupowałem juz jakieś specyfiki czyszczące układ, ale nic to niedało, byłem w ASO na examinerze i

Re: paląca sie kontrolka sterowania silnika fabia

Też miałem taki problem kiedyś. Kontrolka zapalała się i gasła,Po podpięciu do kompa pokazało że silnik dostaje za dużo powietrza. Wymieniłem filtr na nowy i wyczyściłem przepustnicę. Problem znikł.

Re: Uruchamianie silnika

Na pewno musisz nacisnąć pedał sprzęgła. Jak już masz kluczyk w stacyjce to przekręcasz go i zapalają się kontrolki, jak zgasną przekręczasz jeszcze trochę i silnik powinien odpalić.

Re: ABS-kontrolka zapala mi sie

zapala Ci się 30 s po uruchomieniu, czy nie gaśnie po uruchomieniu? U mnie zdarza się, że niekiedy nie gaśnie, muszę zgasić silnik, zapalić ponownie i jest spokój. W serwisie stwierdzili, że albo jest przerwa na czujniku na kole, albo na wiązce doprowadzającej i komputer po teście wyłącza

Re: ABS-kontrolka zapala mi sie

Tutaj stacje telewizyjne maja radoche z odkrywania takich rzeczy. Przyklady: - jest sobie firma ktora obiecuje ze za $99 zmieni Ci klocki/okladziny i przetoczy tarcze/bebny na wszystkich 4 kolach. Ale jak pojechali do niej z 10 roznymi samochodami to okazalo sie ze trzeba zmienic tarcze (choc

Honda Concerto pomarańczowa kontrolka

Witam Niedawno kupiłem Hondę Conceto 1.5 16v z gazem i żarówka w takiej pomarańczowej kontrolce zdaje się że nazywa się ona check engine była spalona... No to wczoraj wymieniłem i przy przekręcenu kluczyka tkz włączenie zapłonu ona się zapala potem gaśnie a potem powinno się odpalac autko no i tak

kontrolka cisnienia oleju

wodna, którą już wymieniłem ).Co ewentualnie jeszcze sprawdzić?Czujnik i kontrolka, gdyby padły,świeciłyby się non-stop

Załączanie się kontrolki ESP -----> Polo IV 2002 r

Witam, Nabyłam używany samochód Volkswagen Polo IV, silnik: 1.9 TDI 100KM. 1,5 roku w Polsce, ciągnięty z Niemiec rocznik 2002. I jest w nim taki feler: po 5-10 minutach jazdy zapala się (ciągle-nie miga) kontrolka ESP w postaci trójkącika z wykrzyknikiem w środku otoczonym przez okrągłą

Honda Concerto pomarańczowa kontrolka

Witam Niedawno kupiłem Hondę Conceto 1.5 16v z gazem i żarówka w takiej pomarańczowej kontrolce zdaje się że nazywa się ona check engine była spalona... No to wczoraj wymieniłem i przy przekręcenu kluczyka tkz włączenie zapłonu ona się zapala potem gaśnie a potem powinno się odpalac autko no i tak

Re: paląca sie kontrolka sterowania silnika fabia

Boże Boże nie panikujcie...Elektroniczny układ sterowania silnikiem,ma wpływ na czystość spalin.Owszem może to być przyczyna zapalania się tej lampki z innych powodów np...usterki w tym mini komputerku,ot przekłamuje dane i tyle.Już to przerabiałem kilkanaście razy,likwidowane to miałem

Re: Felicja i kontrolka ładowania

Uczył Marcin Marcina.Prawda jest taka,że alternator ja każda maszyna prądu zmiennego daje napięcie z grubsza proporcjonalne do obrotów i osiąga 12-14v przy obrotach silnika 500-800.Jeśli twój silnik pracuje nierówno i obroty spadają poniżej tej granicy to zapala się kontrolka a świadczy to

Re: zapala mi się check engine

Ja jeżdzę "zagazowaną" 1.4 i też mam ten problem. Na gazie nie zapala się a na benzynie tak. Zauwazyłem, że pomaga czasem przejście na gaz. Problemem jest wyłączenie tej kontrolki bo w serwisie policzyli mi ostatnio, że trawło to 45 min (w innym, gdańskim zrobili to od reki bez brania kasy) Nie

Re: kontrolka silnika w Vectrze PILNE

Ja bym się nie przejmował. Moim zdaniem to właśnie było "krótkotrwałe". Gdyby błąd był poważny - kontrolka by nie zgasła i silnik wszedłby w "tryb serwisowy". Jeśli koniecznie chcesz dokładnie sprawdzić dlaczego kontrolka się zapalała (błąd został zapisany w kompie) to możesz odczytać błędy

Zapala się Check Engine!! Co to może powodować?

Zalożylem w swoim Suzuki Swifcie (1993, 1.3) gazik. Auto sprawuje sie bardzo przyzwoicie, silnik chodzi rowno i stabilnie, generalnie jest OK (przejechalem ok 5tys. km na gazie) Jednak zapala mi sie lampka Check Engine - dziwne bo nie od razu tylko po jakims czasie, np po 30 minutach jazdy

Re: Kontrolka oleju w Daewoo Lanos

nagle tylko stopniowo. Najpierw kontrolka zaczyna się zapalać na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku i zjawisko się pogłębi. To oznacza że silnik jest do remontu.

świecąca kontrolka wtrysku w 1,9 JTD

Witam Od niedawna (nastania "wielkich" mrozów) po przejechaniu paru km zapala mi się kontrolka wtrysku w AR 146 1,9 JTD. Kontrolka gaśnie po ponownym uruchomieniu silnika i przejechaniu paru następnych kilometrów. Wyglada to tak: kiedy rano jadę do pracy - zapala się, jak wracam, lub jadę

Corsa C disel 1.7 kontrolka

Mam pytanie do ekspertów. W Corsie C (disel 1.7) po przekroczeniu 3000tys. obrotów lub przy jeździe ponad 120/h, zapala się kontrolka układu elektronicznego silnika . Po zatrzymaniu się i wyłączeniu samochodu na 30 sek. wszystko wraca do normy. Czy jest to poważny problem ?. Dzięki za

Honda Concerto pomarańczowa kontrolka

jest zgaśnie itd i na benzynce jest wszystko pięknie niezapala się i nic się nie dzieje ale jak przełącze na gaz to odrazu się zapala i świeci cały czas podczas jazdy na gaz... Silnik pracuje normalnie nic sie podejrzanego nie dzieje... Ma ktoś może jakiś pomysł? Pozdrawiam!!!

Re: Punto - zapala się kontrolka wspomagania Dual

kod bledu jest zapamietany na 100% - pytanie tylko gdzie. Bo ja osobiscie watpie, aby kody ukladu kierowniczego byly w komputerze glownym silnika (ECM). Do tego sa moduly BCM albo VCM. I specjalny scaner. Kody zaczynaja sie litera B. W zwyklym serwisie pewnie nawet nie maja takiego komputera

Re: Problem z uruchomieniem ciepłego silnika

kontrolki się świecą, nie przygasają, na pych też zapala i rzęzi dziwnie (słychać na zalinkowanym filmiku) --

Czasem gaśnie silnik w Skodzie Felicji

Mam problem czasami gdy chamuję z w włączoonym biegiem np. 50 km/h na 5- biegu i wcisnę sprzęgł na chwilę zapalają mi się kontrolki od ładowania i oleju tak jakby gasł silnik. Ccy to jest coś poważnego? pzdr

kontrolka sondy w Golfie IV

Pali mi się kontrolka sondy (a właściwie silnika) w Golfia IV - silnik 1,4. Sprawdziłem to u kilku mechaników i w zasadzie do niczego nie doszedłem. Oczywiście w autoryzowanym serwisie wymienili mi sonde! Ale to nic nie zmieniło. Zapaliło się po kilkudizesięciu kilometrach. Potem sprawdzałem

Re: Skoda fabia-kontrolka EPC

jego funkcje a na desce zapala się wspomniana kontrolka. Radze w miare możliwości szybko usunąc usterkę bo w przypadku uszkodzenia drugiego potencjmetru silnik przechodzi w stan pracy awaryjny i jest problem.

Re: kontrolka wtrysku

Jeżeli chodzi o osiągi to jeździłem AR 156 kolegi z takim samym silnikiem i wydaje mi się że do momentu kiedy nie zapala się u mnie w AR kontrolka jest tak samo, ale w momencie kiedy zaczyna się świecić kontrolka delikatnie czuć że silnik trochę słabiej ciągnie - generalnie wolniej wkręca

Krótka kariera Renault Scenic 1.9 dCI

Autostrada pod Bezancone we Francji .Zapalaja się jedna czerwona kontrolka stop , druga czerwona stop ,zjeżdzam na pobocze gaszę silnik . Zaglądam pod maskę .Wyrażnie wyczuwalny zapach spalonego oleju smarnego , ale silnik suchutki.Próbuję zapalić .Ani rusz .Silnik nawet nie chce się obrócić

Re: W dizlu co oznacza kontrolka...

Gość portalu: maxturysta napisał(a): > rysunek:sylwetka koreczka wlewu z dwoma szlaczkami poniżej. > kontrolka minimalnego poziomu płynu chłodzącego silnik, > jest sprzężona z kontrolką centralnego alertu "STOP"(przynajmniej u mnie). > Kontrolka zapala się po kazdym włączeniu

Kontrolka ster. silnika w 1.2 htp z gazem! Pomocy!

mam Fabię 1.2 HTP zasilana gazem. Bardzo często zapala się kontrolka sterowania silnika. W serwisie komputer pokazuje zbyt ubogą mieszankę. Regulacja i zwiekszanie mieszanki nic nie pomaga. Jeżeli macie podobne problemy i wiecie jak je usunąć proszę o pomoc.

Re: 156 i kontrolka "awaria swiatel"

ta lampka zapala się gdy wystąpi awaria świateł: -stopu -tylnych przeciwmgielnych -pozycyjnych -oświetlenia tablicy rejestracyjnej -przepalenie bezpiecznika -przewa w którymś z tych obwodów elektrycznych

Re: HELP !! Kontrolka 'check' - silnik toyoty 3.

większość "fachowców" przynajmniej w Polsce na temat 'check' nie ma zielonego pojęcia, albo są baaardzo leniwi i nie chce im się szukać przyczyny zapalania się bodajże najważniejszej kontrolki ostrzegawczej mówiąc, że to nic takiego, a przecież ta kontrolka to nic innego jak natychmiastowe

Re: akumulator czy ładowanie - co padło

heniek.8 napisał: > odpaliłem silnik - i kontrolki braku ładowania nie ma! czy po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się , a po uruchomieniu silnika gaśnie? Jeśli nie zapala sie w ogóle, to niestety altek nie ładuje

Re: Wyposażony w system Start/Stop

Szczerze powiedziawszy nie wiem jak to działa. Ustawiam auto i temperaturę na "minimum". Po 2 sekundach zapala się kontrolka A/C i odczuwam niewielki spadek mocy. Coś jakbym odjął nieco gazu. To wszystko.

EPC i pomarańczowy silniczek

zapalają się - silnik chodzi, ale pomimo duszenia na pedał gazu żadnej reakcji. Muszę odpalić od nowa i dalej jadę z zapalonymi kontrolkami. Pomocy...

Re: zapala mi się check engine

Kontrolka "check" często zapala się w tych silnikach i to bez instalacji gazowej. Zapala się po sygnałach z sondy Lambda. A masz chyba dwie, przed i za katalizatorem. Jeśli długo jeździsz na gazie to pewnie któraś sonda już padła, albo zwyczajnie skład spalin jest do d... Możliwa też jest

kontrolka wtrysku - bokser

Przepraszam, że znowu o kontrolce. Ale ja mam inny problem. Kontrolka awarii wtrysku zapala mi się jakieś 3-4 minuty po odpaleniu i po chwili (jakieś max 20 sekund gaśnie). Niezależnie czy odpalam ciepły czy zimny. Obroty i wskakują na jakieś 1200-1400, i słychać jakby nie paliło na wszystkie

Re: Kontrolka ukladu wtrysku-AWARIA!!!

Ja mam to samo. Zapala się kontrolka i silnik wkręca sie na 3 tys. PO wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną tego? Ktoś mi kiedyś powiedział że to jest to wina przewodów, że mogą gdzieś niełączyć. 146ti 1996r

kontrolka EPC w VW Polo Clasicu !!!

Mam VW Polo Classica z 2001r. !!! Przejechane ma 24 tys. km Ostatnio zapalała mi się kontrolka EPC ale gdy wyłączyłem silnik a później znowu go uruchomiłem to gasła !!! Natomiast ostatnio kontrolka zapaliła się i nie zgasła !!! Proszę o pomoc! Czy to jest groźne ! ? Od czego ta kontrolka jest

Kontrolka wtrysk "się pali"

Od czasu do czasu pali mię się ona. Parę misięcy temu podjechałem na examiner do mojego ASO. Był bład "przetwornicy fazowej". Został skasowany. ASO twierdzi, że możliwośi zapalenia kontrolki jest sporo i auto trzeba zostawić na 2-3 dni, że mogli potestować. Potem z rzadka zapalała się i

Re: Załączanie się kontrolki ESP -----> Polo

Podobne objawy pojawiły sie w jednej z naszych sluzbowych fabii (po ok. 10 min od odpalenia zapalała siekontrolka ESP i nie gasła az do zgaszenia silnika). W serwisie Skody naparwiono to za 125 zł ( w opisie było lakoniczne: naprawa instalacji elektrycznej)

kontrolka obd w Renault Megane

Mam 2.5 letnie Renault Megane. Od początku był problem z kontrolką obd. Ciągle się zapalała, mrugała. W instrukcji pisali, ze jak tylko ta kontrolka się zapali to natychmiast do serwisu. W serwisie uspakajali, ze to nic takiego, cos tam podkrecali, na jakis czas był spokój i znowu sie

Re: zimny silnik powiadasz

Witam ponownie.Podstawowym czujnikiem odpowiedzialnym za prawidłową pracę zimnego silnika jest czujnik temperatury silnika i jeśli nie zapala się kontrolka usterki - jest bardzo prawdopodobne,że jest on uszkodzony a generalnie bardzo trudno jest stwierdzić jego uszkodzenie. Pzdr.

Re: kontrolka oleju Seicento 0,9

Zapewne kontrolka zapala się tylko na rozgrzanym silniku i tylko na wolnych obrotach, prawda? Jeżeli tak jest to ozacza poważne luzu na panewkach.Istnieją dwa sposoby naprawy ale ja radzę jeżdzić i nie przejmować się bo najracjonalniej jest wymienić silnik (ok.500PLN)ze szrotu.

Re: W dizlu co oznacza kontrolka...

A kiedy się zapala ? U mnie jest kontrolka sygnalizująca zebranie się wody w filtrze paliwa, ale jest pomarańczowa i narysowany jest filtr paliwa (dosyć abstrakcyjnie). Zapala się gdy włączam stacyjkę i gaśnie w chwilę po uruchomieniu silnika. Służy to do sprawdzenia kontrolki, gdy naprawdę

Problemy z uruchomienim silnika...

Nastają cieplejsze dni i wrócił w moim aucie (Meganka '99 1.6 16V LPG) problem z którym pierwszy raz spotkałem się w pod koniec ubiegłego lata. Otóż po rozgrzaniu auta, przejechniu np. 40 km. i pozostawieniu go na 10 do 20 minut, próba uruchomienia kończy się fiaskiem. Wszystkie kontrolki się

Re: Kontrolka ciśnienia oleju

Mnie w takie mrozy w ogóle się w boxerku ta kontrolka nie świeci. Nie wie ktoś czy kabel od tego czujnika biegnie sobie gdzieś w widocznym miejscu, bo może wtyczka robi sobie żarty. Przy odpalaniu ciepłego silnika jest ok, zapala się i gaśnie kiedy trzeba Pozdrawiam

Re: Kontrolki bez tajemnic | Poradnik

U mnie świeciła się kontrolka poduszek powietrznych - powód zanieczyszczone styki w złączce pod fotelem. Obecnie pali się kontrolka ciśnienia oleju i bardzo wysokiej temperatury w chłodnicy, wraz z kontrolką STOP. Okazuje się, że STOP świeci tylko dla towarzystwa jak świecą się pozostałe kontrolki

kontrolka czujnika temperatury Fabia 1.4 MPI

Witam! potrzebuję pilnie porady! Mechanicy nie wiedzą co robić. zaświeciła się kontrolka na pulpicie od temperatury silnika! Nie swieci na stałe tylko mruga. Zapala się jedynie przy zimnym silniku. Już wymieniłem dwa czujniki temperatury wraz ze zbiornik wyrównawczym. Przy tym poszedł jeszcze

Re: dziwne zachowanie się wskaźnika oleju...

Taki stan tzn zapalanie się kontrolki oleju na wolnych obrotach, przy nagrzanym silniku napewno nie szkodzi silnikowi, i ma prawo występować, pod warunkiem że kontrolka gaśnie po lekkim zwiększeniu obrotów. Zdarza się to czasem przy wyeksploatowanych silnikach. Najczęściej przyczyną są zużyte

Re: W dizlu co oznacza kontrolka...

Najprostsza odpowiedź, jaka się nasuwa, to że jest to kontrolka rozgrzania świec żarowych. Zapala się ona po włączeniu zapłonu kluczykiem i po kilku sekundach gaśnie - dopiero wtedy można uruchomić silnik.

seat toledo-kontrolka epc

Witam!!!Posiadam od nowości SEAT TOLEDO z rocznika 2008 1.6/102KM/.OD roku borykam się z problem, a mianowicie zapalającą się kontrolką silnika epc .Był podpinany pod Vag,została przeprowadzona od nowa adaptacja przepustnicy-pomogło to tylko na 1000km,następnie wymiana na nową przepustnicę, dalej

Re: kontrolka wtrysku

Witam, Odebrałem wczoraj moją AR, i tak jak obiecałem piszę co było przyczyną zapalania się kontrolki wtrysku + niebieski dym z rury wydechowej, mechanik przeczyścił przepływomierz - podobno był zajebiście brudny, to poprawiło trochę osiągi auta, jeżeli chodzi o turbinę na teście okazało

seat toledo-kontrolka epc

Witam!!!Posiadam od nowości SEAT TOLEDO z rocznika 2008 1.6/102KM/.OD roku borykam się z problem, a mianowicie zapalającą się kontrolką silnika epc .Był podpinany pod Vag,została przeprowadzona od nowa adaptacja przepustnicy-pomogło to tylko na 1000km,następnie wymiana na nową przepustnicę

Nexia 97' 1.5 8V - zatarty silnik? POMOCY

Co myślicie o takiej sytuacji: kontrolka oleju miga pomimo tego, że olej jest w zbiorniku. Wkrótce kontrolka zapala się a samochód staje na światłach i nie ma możliwości by ruszył:-(. Czy to oznacza, że silnik jest już do wymiany??? Błagam pomóżcie! Gdzie tanio, szybko i dobrze naprawie Nexie

Re: kontrolka oleju

Witam Sprawć czy nie ma wycieków jeśli silnik jest suchy to niestety czekają cię spore wydatki.Prawdopodobnie silnik jest w kiepskim stanie jeśli w czasie ruszania i chamowania zapala się lampka od oleju to brakuje jakieś 2,5L oleju do pełnego stanu.Trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrach

Re: paląca sie kontrolka sterowania silnika fabia

Ten komputerek nazywa się poprawnie modułem i jeśli tak was to gniecie należy go wymienić jeśli tak jak w moim przypadku wykazuje przekłamania i się owa lampka pali non-stop.Ja noszę się z takim zamiarem.Pozdrawiam i nie cykajcie nic.Lepiej się usmiechnąć i powiedzieć sobie...jutro będzie lepiej

Re: Kontrolka ABS

Witam. Tak ma być. Najpierw lampki się zapalają, abyś wiedział, że są sprawne. Później gasną. Po starcie silnika abs się testuje i jeśli wszystko jest OK lampka gaśnie. Jeśli będzie świecić masz problem. Kiedyś w Lancii gasła mi dopiero gdy auto przekroczyło prędkość 6 km/h, ale to był starszy

ASTRA II 2.0 TDL-żółta kontrolka ! HELP

A więc dzieje się tak: na luzie zapala sie żółta kontolka silnika. Objawy= podczas ruszania jedzie jak żółw. Jak dam mu w gaz to gaśnie i jedzie normalnie. Podczas jazdy czasami sie też zapala i podobnie - ja w gaz lampka gasnie. Nie jest to przepływomierz - sprawdziłem w serwisie. W 2-m też

Re: peugeot 206 diagnostyka silnika

miałem coś podobnego w 306 po zatankowaniu V-power; jeszcze przez kilka miesięcy okresowo zapalała się kontrolka - bez jakichkolwiek zaburzeń w pracy silnika; w ASO stwierdzili, że spokojnie można tak jeździć - i mieli rację...

Kontrolka płynu chłodniczego Renault -brak zimnego

nocy (poniżej 10°C na zewnątrz było całą noc) i... nic: kontrolka (test stacyjki) działa (po przekręceniu stacyjki wszystko się zapala na chwilę) - ale w ogóle ani przez chwilę nie sygnalizuje mu zimnego silnika! To się kontrolki jeden kolor spalił, jakiś czujnik czy co.... bo ja mu nie umiem

Re: Kiedy zapala sie lampka rezerwy paliwa?

a mnie się kiedyś zapaliła kontrolka w ponym jak silnik zgasł i wtedy mi takisiarz powiedział, ze to kontrolka ładowania. Co za shit. Przez następny rok woziłem 10l w kanistrze ale bez sensu, bo instynktownie poniżej 1/4 tankowałem w panice. "ech życie życie ty durna pała"

Re: Skoda fabia-kontrolka EPC

przypadku gdy uszkodzeniu ulegnie jeden, to drugi przejmuje jego > funkcje a na desce zapala się wspomniana kontrolka. Radze w miare możliwości > szybko usunąc usterkę bo w przypadku uszkodzenia drugiego potencjmetru silnik > przechodzi w stan pracy awaryjny i jest problem. Owszem

Zawieszający się(?) gaz.

Wiatm. mam Opla Corse C 1,2 benzyna i gaz sekwencyjny, rocznik 2003. Problem jest taki, że od pewnego czasu auto dziwnie się zachowuje - po przejechaniu kilku(nastu) km w pewnym momęcie zapala się kontrolka sygnalizujaca brak gazu i kontrolki z symbolem klucza oraz z symbolem silnika. Samochod

Kontrolka oleju 156 2.0 TS

czy po włączeniu zapłonu kontrolka oleju powinna się zapalić na chwile ? (alfa 156 2.0 TS 2000r.) Bo zauważyłem że w mojej alfie ona wcale się nie zapala nawet przy przekręceniu kluczyka i nie pamiętam czy miałem tak od kiedy kupiłem moją alfe (rok temu ) czy to od ostatniego remontu

Re: dlaczego silnik gaśnie na wolnych obrotach?

Pojawiła się druga usterka związana z zapalaniem się kontrolki świec żarowych i usterki elektronicznej - mianowicie podczas jazdy zapaliła mi sie ta kontrolka i samochód stracił moc. Raz było tak, że jak się zatrzymałem, wziołem auto na luz i nie dotykałem pedału gazu, a obroty zatrzymały