Sake

Sake

Przeszukano 119 081 231 wypowiedzi na 1 502 forach

posiew z szyjki macicy - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Posiew z szyjki macicy

Czy posiew z szyjki można pobrać przez cały cykl? Czy tylko w określonej fazie cyklu? I jak długo ważny jest posiew potrzebny do HSG?

posiew z szyjki macicy

Mam takie pytanko. Jestem po poronieniu i teraz zastanawiam się nad badaniami jakie zrobić. Chce zrobić sobie posiew z szjki macicy tylko zastanawiam sie czy ten posiem to jest robiony w kierunku różnych bakterii (np. paciorkowców, na mycoplazmę, uroplazmę, chlamydię)? Jak to jest z tym posiewem?

Posiew z szyjki macicy

Czesc, powiedzcie mi dziewczyny gdzie robicie posiew w Warszawie i ile to kosztuje. Generalnie interesuje mnie środmiescie, ochota, mokotow. Pozdrawiam Kra

posiew z kanału szyjki macicy

posiew z kanału szyjki macicy-w jakim laboratorium w łodzi można zrobić? Kiedyś robiłam na ul.Piotrkowskiej ale nie pamiętam adresu

posiew z kanału szyjki macicy

Witam. Miałam robiony posiew z kanału szyjki macicy i znaleziono mi niestety cos co nosi nazwę Staphylococcus homini.Czy wiadomo wam coś na ten temat i jaki ma to wpływ na dziciątko. Pozdr.

posiew z kanalu szyjki macicy

jestem w 31 tygodniu ciazy lekarz kazal mi zrobic posiew z kanalu szyjki amcicy , mialam diziaj odebrac wyniki ale okazalo sie ze nie ma jeszcze wynikow bo "coa tam jest " co to moze oznaczac ?? czy to moze byc cos groznego ??

wyniki posiewu z szyjki macicy

Witam, jestem w 23 tyg. ciaży, poniewaz zaobserwowałam u siebie od paru tygodni niewielka przezroczysta wydzielinę, lekarz zlecił posiew. oto wyniki: wynik dodatni, flora bakteryjna - liczne formy cylindryczne gram- dodatnie, wyhodowano - escherichia coli (++), streptococcus agalactiae

posiew z pochwy a posiew z szyjki macicy????

bakteria. I tu pytanie: czy wystarczy ten posiew z pochwy, czy powinnam zrobić też posiew z szyjki macicy? Czy możliwe żeby bakterii nie było w pochwie a były tylko w szyjce?? Chciałabym sprawdzić wszystko dokładnie bo mam jakieś złe przeczucia co do tych bakterii. Strasznie się denerwuję i nie wiem

Kiedy posiew z szyjki macicy?

Napiszcie kiedy Wasi lekarze zlecili Wam to badanie (który tydzień ciąży)??? Czy jesli zauważycie u siebie jakies infekcje, to lekarze automatycznie robią Wam posiew? Ja nie miałam jeszcze tego badania, ale troche sie denerwuję, bo ostatnio coś sie do mnie przyplątało. Niby nic groźnego bo

Posiew z kanalu szyjki macicy

Chcialam zrobic to badanie majac skierowanie od ginekologa ale powiedzial ze taki wymaz robi sie dopiero pod koniec ciazy. Ale w zwiazku z tym, ze w cytologii wyszlo "Dosc obfita flora bakteryjna. Drozdzaki" zdecydowalam sie zrobic na wlasna reke. Moja gin powiedziala ze jesli nie mam zadnych

Posiew z szyjki macicy w Warszawie?

Muszę zrobić posiew z szyjki macicy i w związku z tym, mam pytanie gdzie najtaniej uda mi się je wykonać w Warszawie? Z góry dziękuję za odpowiedź

Re: Posiew z szyjki macicy

W Przychodni Przyszpitalnej Św. Zofii na Żelaznej posiew szyjki macicy kosztuje 50 złotych A Niespodzianka

posiew z kanału szyjki macicy.

Witam. Chciałam się dowiedzieć w którym tygodniu ciąży powinien być wykonany posiew z kanału szyjki macicy? Słyszałam ze coś pod koniec ciaży, ale czy posiadanie nadżerki nie jest wskazaniem do zrobienia wcześniejszego posiewu? Dziękuję

posiew z szyjki

ZROBIŁAM ZALECANY PO PORONIENIU POSIEW Z SZYJKI MACICY NA WYNIKU NAPISANO,ŻE Z NADESŁANEGO MATERIAŁU WYHODOWANO: CAUDIDA ALBICAUS POJ. KOLONIE, LACTO...,STREPTOCOCCUS AGALACT..,STAPHYLOCOCCUS AURERUS I GAROHIER.... (NIE MOGĘ DOKŁADNIE ODCZYTAĆ NAZW). ALE CHODZI O TO,ZE NA DOLE JEST PRZYBITA

Badanie posiewu z kanału szyjki macicy.

Poroniłam pod koniec października. Było to poronienie zatrzymane, tzn. nie krwawiłam, szyjka była zamknięta, a zarodek obumarł w 9 tc. Obecnie mam robione różne badania, by znaleźć przyczynę poronienia. Odebrałam dziś wyniki posiewu z kanału szyjki macicy. Z badanego materiału wyhodowano

posiew z szyjki macicy czy pochwy?

dziewczyny, mam pytanie czy konieczne jest wykonanie i posiewu z szyjki macicy i pochwy? Czy to sa badania na inne bakterie, czy to jest takie same badanie? Choc logika wskazuje mi, ze raczej nie;) Chcialabym wiedziec, o co mam poprosic - mam zamowiona wizyte w instytucie Mikrobiologii na

Re: posiew z szyjki macicy

Posiew z kanału szyjki macicy jest pobierany, jak sama nazwa wskazuje, z zyjki macicy:) Pobierany tylko z pochwy jest funta kłaków nie warty, zwłaszcza w ciąży, jeśli ma wykazać, czy sa jakieś bakterie, które mogą zaszkodzić. Do pobrania uzywa się wziernika, ale samo pobieranie nic nie boli

Re: posiew z szyjki macicy

mój gin tłumaczył mi to tak: podczas pobierania posiewu z szyjki macicy konieczne jest zebranie materiału z samej szyjki, co w okresie ciaży może spowodowac lekkie plamienia (i to jest całkowicie naturalne, nie należy się tym przejmowac), w wyjatkowych przypadkach gdzy szyjka jest słaba może

Re: posiew z szyjki macicy

do tej pory nie wiem,jaka jest roznica miedzy posiewem a wymazem,a podobno jest! ja robilam WYMAZ hehehe!w J.Gorze w Wojewodzkim dalam 120 zl za wymaz z szyjki macicy i wymaz z pochwy (nie jesy to cytologia),w tym pod kątem chlamydii, muko cos tam hehe!u mnie byla ureaplazma!juz ją

Robiłyście posiew z kanału szyjki macicy?

z szyjki macicy ja przed ciążą pól roku robiłam jeden, wyszły mi bakterie enterococcus faecalis - liczne, byłam leczona antybiotykiem, teraz po poronienbiu wyszły mi bardzo liczne - streptococcus agalactiae pewnie znowu dostanę antybiotyk myślicie, że można się przed tymi nawrotamo uchronić

Re: posiew z szyjki macicy

z szyjki macicy. Nie wiem skąd jestes ja płaciłam za chlamydię 30zł., za bakterie 27zł. całe szczęście żadnej nie bylo, ale gdyby były to bym musiała dopłacic za każdą 25zł. Poza tym robiłam cytomegalie, toxoplazmozę, hormony i wizyta u endokrynologa. Pozdrawiam Cię cieplutko, trzymaj

paciorkowiec, ale z szyjki macicy

dziś odebrałam wyniki badania mikrobiologicznego - hodowla bulionowa ujemna, a posiew w kierunku grzybów - badanie mykologiczne ujemne - wszystko ok, tylko ze posiew był wyłącznie z szyjki macicy, nie z pochwy, nie z odbytu. Proszę o wyjaśnienie czy to wystarczy, czy powtórzyć badania.

Re: posiew z szyjki macicy

Bądź spokojna, nie jest niebezpieczny. Lekarz jest specjalistą w tym zakresie :) Bardziej niebezpieczne jest niezrobienie tego posiewu. Najlepiej zacząć ciążę z nową cytologią, bo rozumiem,ze gin pobiera ci ten wymaz z szyjki do cytologii

Re: Posiew z szyjki macicy

W-wa Wileńska- Bakter. Może to nie jest Śródmieście, Mokotów czy Ochota, ale jest najtaniej. W Bakterze posiew na tlenowe, beztlenowe i czystość kosztuje 55 zł(nie wiem jak tylko tlenowe, chyba 45 zł, ale najlepiej zadzwonić). www.bakter.pl W Alfie dla przykładu kosztuje 60 zł i jest to tylko

Posiew z kanalu szyjki macicy

ja posiew mialam robiony w szpitalu. Wynik byl na nastepny dzien lub dwa dni po pobraniu.

Re: posiew z szyjki macicy

ariana chodzi mi o sprawdzenie czystości macicy czy nie ma w niej jakiś szkodliwych dla dziecka bakterii, np. gronkowców

Re: posiew z szyjki macicy

wymaz się chyba robi a posiew to to chodowanie z wymazu ;) chyba to o tak ..o ile dobrze zrozumiałam w labku...ale byłam zakręcona- ręki nie dam chyba zrobię sobie na ureaplazmę przy okazji wizyty...a to muko to jedyne co mi przychodzi do głowy to muko... wiscydoza ;))) ale to chyba nie to

wynik z posiewu szyjki macicy - grzyby!

Dziewczyny dopiero w poniedziałek mogę skontaktować się z moim lekarzem, jestem bardzo zaniepokojona, martwię się czy to może zaszkodzić mojemu maluszkowi. Czy któraś z was może miała podobny problem, proszę o odpowiedź.

Chlamydia a posiew z kanalu szyjki macicy?

Witam:) Mam pytanie ktore dreczy mnie od jakiegos czasu i mam nadzieje ze jak zwykle uzyskam od Was odpowiedz na moje watpliwosci. Od jakiegos czasu wyniki mojej biocenozy nie sa zadawalajace ale mimo tego posiew z kanalu szyjki macicy nie wykazuje obecnosci zadnych grzybow i bakterii

posiew z kanału szyjki macicy POCZYTAJCIE

Nie jestem w ciazy ale staram sie juz kilka cykli po stracie mojego malenstwa. Poczytajcie: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20515&w=14888072 -- •Czekam na moje niedz., 13-03-2005 Forum: W oczekiwaniu - posiew z kanału szyjki macicy POCZYTAJCIE

E.coli w posiewie z szyjki macicy????

W 34tc zrobiłam posiew z szyjki macicy.Wcześniej nie robiłam posiewu a jedynie badania moczu,które nic nie wykrywały.Jestem nieźle przestraszona.Oczywiście jutro idę do lekarki.Bakterie e.coli wyszły liczne,pozatym jakaś inna bakteria ale występująca nielicznie,niestety nazwa zbyt

posiew z szyjki

Dziewczyny czy robiłyście posiew z szyjki macicy? Jeśli tak, to czy zlecił wam to lekarz czy na własne życzenie? Zastanawiam się właśnie czy zrobić czy nie. Mój lekarz twierdzi, że nie ma takiej potrzeby i wystarczy tylko posiew moczu (mam liczną florę bakteryjną w moczu i jasne upławy). A

wyniki posiewu z szyjki

W przeciągu dwóch tygodni zrobiłam dwa posiewy z kanału szyjki macicy, każdy w innym gabinecie. W pierwszym przypadku miałam dwie bakterie: enterococcus faecalis oraz lactobacillus spp. formy poskręcane. Drugi wynik to streptococcus bovis. Skąd takie różnice? Czy ktoś wie co to za bakterie

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

jak lekarz kazał zrobić posiew z szyjki macicy, to znaczy, że coś mu się tam nie spodobało, może jakaś infekcja, czy skracanie szyjki. pobranie posiewu nie jest niebezpieczne, nikt w szyjce nie dłubie, tylko z wierzchu wacikiem pobiera. po 36 tygodniu to się pobiera posiew z pochwy na

Re: posiew z szyjki macicy

Aha, czyli nie robił ci cytologii, tylko stopień czystości pochwy? To jest w ogóle bezpieczne, bo pobiera się wymaz patyczkiem zaraz z samego brzegu. Można robić wiele razy w ciąży :) -- Mój Bobas to już ósmy miesiąc :)

Re: posiew z szyjki macicy

antaris gzdie ty mieszkasz? ;) we wrocku samo badanie na chlamydię z wymazu kosztuje jak dobrze pamiętam między 100-120zł??? (mediconcept) a za 35-40zł to można zrobić jeden czynnik z krwi...(dolmed) -- "Lubię siebie bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro"

Re: posiew z szyjki macicy

Raczej nie można. U mnie to wygladało tak, że lekarz wsadzał "tam" taki patyczek, pobrał wymaz i tyle:)) A przeciez przy normalnym badaniu wsadza nie patyczek tylko wieksze palce:)). Pozdr.

Re: Posiew z szyjki macicy

W Izisie, np. na Chmielnej (blisko Nowego Światu). Nie pamiętam, ile kosztuje. -- To moja mała córeczka forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=18917478

posiew kału z szyjki macicy

Dziewczyny! Uświadomcie mnie co to za badanie i jak się je przeprowadza? Przeczytałam, chyba nawet, zbyt dużo róznych poradników i pierwsze o tym słyszę. DO lekarza idę w poniedziałek, napewno zapytam. Czy nie wystarczy czystość pochwy? Dzięki, pozdrawiam,jola (35 tydz.)

kiedy robić posiew z szyjki

dziewczyny, jak często robicie posiew z szyjki macicy? czy wystarczy na początku i około 30 tygodnia ciazy czy trzeba cześciej np raz w miesiącu?? co zrobić jesli nie wybije do porodu bakterii ,czy wystarczy powiadomic przy porodzie w szpitalu ze są bakterie, czy powinnam zrobic cos jeszcze

posiew z kanału szyjki macicy a hsg

Przed badaniem hsg zrobiłam posiew z kanału szyjki, odebrałam wyniki i zgłupiałam. Na wyniku jest zapis, że flory bakteryjnej patogennej w warunkach tlenowych nie wyhodowano. No dobrze ale sa jeszcze przecież bakterie beztlenowe - czy one też muszą być badane?????

posiew z szyjki-o co chodzi?

Witam, wlasnie wracam od lekarza (15tc), pobral mi posiew z szyjki macicy, bo "moze byc jakies zapalenie i trzeba bedzie leczyc antybiotykami". Posiew pobral dlatego ze mam niezindetyfikowane bole w srodkowej czesci podbrzusza, nie pomaga ani no-spa ani luteina...Wynik za tydzien. Czy ktoras

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

jakiś dziwny ten twój gin. Ja miała posiew z szyjki zrobiony bo miałam bakterie w moczu i nie wiadomo było czy są bezposrednio w moczu czy właśnie do pęcherza dostaja sie z pochwy. Oczywiscie wyszła ta druga opcja. No i posiew z szyjki miałam robiony coś koło 20 tc więc dokłądnie w połowie a

Re: posiew z kanału szyjki macicy

Przypuszczam, ze chodzi o posiew na obecnosc bakterii. Nie boli. Pobieraja wymaz z pochwy/szyjki macicy i "hoduja" ;) Badanie to ma na celu sprawdzenie czy nie masz jakis bakterii (np. e coli, chlamydia). Istnieje ryzyko, ze podczas porodu naturalnego, dziecko moze zarazic sie bakteriami i

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

przyspieszyc troche tego posiewu z szyjki macicy (podobno zwykle robi się około 36tc). Może by to wyjasniło te powracające infekcje i pozwoliło zastosowac właściwy lek??? Sama już nie wiem. Ale dzięki Waszym opiniom czyje się już znacznie spokojniejsza.

posiew z szyjki-o co chodzi?

Napisalam jzu na Ciza i porod,ale tam chyba nikt nie wie nic na tem temat, wiec moze tutaj... wlasnie wracam od lekarza (15tc), pobral mi posiew z szyjki macicy, bo "moze byc jakies zapalenie i trzeba bedzie leczyc antybiotykami". Posiew pobral dlatego ze mam niezindetyfikowane bole w

posiew z kanalu szyjki - pytanie

Jestem w 36 tyg. ciazy. Moja lekarka zalecala zrobic to badanie, ale nie dala mi skierowania, tylko zaznaczyla je na ulotce do laboratorium. Czy ogolne sformulowanie "posiew z kanalu szyjki macicy" wystarczy do zrobienia tego badania, czy mam dopytac lekarke o szczegoly tzn. czego konkretnie

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

Prawdopodobnie dostaniesz antybiotyk. Obecność bakterii w szyjce może być powodem przedwczesnego porodu - u mnie np. powodowały skurcze w tym okresie ciąży. Skontaktuj sie może z ginem telefonicznie i skonsultuj z nim wynik. Może mógłby wypisać Ci receptę wcześniej, a wtedy za 2 tygodnie

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

A u mnie lekarz po zobaczeniu wyniku wymazu z szyjki macicy (zrobiłam bez jego wiedzy), na którym były bardzo liczne bakterie E. Coli (byłam w I trymestrze, teraz jestem w II) powiedział, ze to normalne i ze tego się nie leczy. Co mam zrobić… :-(

Re: posiew z pochwy a posiew z szyjki macicy????

Ja miałam osobno robiony wymaz z pochwy i osobno z kanału szyjki macicy.

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

U mnie też dziś lekarz pobierał posiew z szyjki.Odbiór wyniku za 7 dni.Wyniki moczu i morfologia były ok,tylko delikatne czasami pieczenie.I przy badaniu papierkiem ph okazało się ,że lepiej posiew zrobić. Na ten czas oczekiwania na wynik dostałam Macmiror complex 500- globulki Po odbiorze

Re: posiew z szyjki

W trakcie ciąży zalecany jest posiew z pochwy i odbytu w kierunku Streptococcus agalactiae około 36 tygodnia ciąży. Czasmi wykonujemy posiew z kanału szyjki macicy na początku ciąży, a potem w zależności od sytuacji. Ja standardowo nie wykonuję pacjentkom posiewów za wyjątkiem tego w

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

Po pierwsze: wymazy pobierane z kanału szyjki macicy są najczęściej wykonywane nieprawidłowo! Wiem z doświadczenia mikrobiologa. Taka jest rzeczywistość, najczęściej zaciągana jest flora pochwy i wg mnie Twoje wyniki od początku na to wskazują. Oczywiście na 100% nie można wykluczyć, że

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

nic nie wiem na temat tego ze w jakims okreslonym czasie robi sie posiew z szyjki. Ja mialam robiony kilka razy (chyba z 5) w czasie ciazy, bo mialam zakazenie E.Coli i nie moglam sie tego pozbyc.Pierwszy posiew ok 16tc a ostatni jakos pod koniec (30-32tc). Wiesz, to jest o tyle wazne, ze jak

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

pytalam sie wymaz z knalau szyjki macicy - bakterie tlenowe i beztlenowe w kilku miejscach i tak np: - w Damianie ok 80 zl - u mnie w przychodni prywatnej na osiedlu ok 70 zl Ja zaplacilam po znizce (mam karte abonamentowa) w Centrum Medycznym 25 zl (dziwnie malo), normalnie kosztuje chyba

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

tak właśnie ja miałam tak robiony posiew - maiałm grzybicę a posiew służy temu aby dowiedzieć się co to za bakterie i później skutecznie je leczyć.

Posiew

Mam pytanie Jak robi sie posiew np z szyjki macicy?Czy to jest grozne?i w jaki sposob to sie robi Odpowiedzcie mi prosze pozdrawiam

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

Czy w ciąży standardowo (z NFZ) wykonuje się posiew na te bakterie?

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

podnoszę swoje pytanie: figutka123 napisała: > Czy w ciąży standardowo (z NFZ) wykonuje się posiew na te bakterie?

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

- z tego co tu czytałam i na innych podobnych forach większość uznaje ją za fizjologiczną w czase ciąży). Jednak lekarz uznał to za niepokojący objaw i jak widac słusznie. Myśle, że jeżeli masz obawy, że lekarz nie będzie chciał ci zlecic posiewu i nie chcesz go robic prywatnie, to powiedz

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

to rzeczywiście jakoś dziwnie... ale możesz to przeleczyć i bez dokładniejszego posiewu

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

hmmm... rzeczywiscie... Wiesz, ja ufam swojemu lekarzowi i skoro on twierdzi, ze posiew poiwnno sie robic dopiero w polowie ciązy, to pewnie tak jest. Gdzies na forum czytalam tez, ze dobre zrobienie posiewu (czy tez pobranie materialu do badan) to nie jest taka prosta sprawa i powininen sie

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

Myślę że w wypadku tej dziewczyny musiało być wskazanie do wykonania posiewu a nie było to widzimisię lekarza czy pacjętki. A straszenie że to za wcześnie na takie badanie nie ma sensu, bo lepiej zrobić posiew niż "nosić" jakąś infekcję:)Oczywiście należy kierować się zdrowym rozsądkiem ale

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

ja miałam posiew robiony w szpitalu i czekałam ponad tydz.Ja dostałam taką małą kartkę z wypisanymi drobnoustrojami - tlenowymi i beztlenowymi.( ich nazwa po łacinie )

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

na wynik czeka się do 7 dni, czasem trzeba poczekać dłużej jeśli w posiewie coś wykryto. ale nie ma powodów do obaw, głowa do góry

do P. Kasi, posiew z szyjki macicy, wynik

P. Kasiu odebrałam wyniki z posiewu z szyjki macicy i wynik jest zły. I co teraz? powiedzieli mi, że podczas porodu dostanę antybiotyk, ale jak dożylnie? a jeśli będę mieć cesarkę? hm... bardzo proszę o pomoc, z gory dziękuję

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

Mam nadzieje, ze moja odpowiedz ci pomoze. Ja od poczatku ciazy mialam problem z uplawami, stawaly sie coraz wieksze. Dostawalam lekarstwa do pochwowe, ale nic mi nie pomagaly. Wkoncu w 10 tc moja gin postanowila zrobic posiew. Zanioslam nawet osobiscie do labolatorium przy szpitalu, zeby miec

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

No właśnie ja tez mam wątpliwości co do terminu wykonania tego posiewu bo przecież bakterii można sie nabawić w różnych stadiach ciąży, a skoro to takie niebezpieczne to powinno sie w miarę często robić badania... Mnie postraszyła troche położna ze szkoły rodzenia, która podała różnego

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

Na wynik posiewu czeka się 4,5 dni (im "bogatsza" ta flora tym dłużej-lab. może wykonać od razu antybiogram). Na wyniku z cytologii nigdy nie maialm wyszczególnionej flory bakteryjnej, ani drożdzaków. lilypie

posiew z szyjki macicy-gdzie w W-wie?

byłam wczoraj u gina prywatnie(29/30 tc) i okazało sie ze mam jakas infekcje, mam zrobic posiew z szyjki macicy, ale gin nigdzie mnie nie skierował, moze wiecie gdzei takie cos sie robi i za ile?????? chodzi mi o W-we pozdrawiam

kiedy posiew z szyjki macicy? 2 poronienia, Pomocy

dzieczyny, pomózcie mi proszę! Kiedy mam zrobic posiew z szyjki macicy (czyli badania na chlamydie-tak?. Czy obojetnie, w którym dniu cyklu? Czytałam, że któraś z Was pisała o dniach okołoowulacyjnych- czy jeśli ja mam 18dzień cyklu, to jest to jeszcze dzień okołoowulacyjny? Długośc moich

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

Od zakończenia kuracji do kolejnego posiewu czy wymazu nie trzeba czekać aż tydzień. Wystarczy 3,4 dni. Ja poszłam na kolejne badanie po 2 dniach. -- Mój Bobas to już ósmy miesiąc :)

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

A mi właśnie drugi raz wyszły bakterie w posiewie - mimo brania globulek z amoksycyliną - E. Coli i E. Faecalis, nawet w większym stężeniu niż ostatnio. Lactovaginal stosuję co jakiś czas przez 10 dni:( -- MOJA DZIDZIA Uwaga

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

Ale u mnie nie ma slowa o stanie zapalnym. Dlatego wynik cytologii mnie zaskoczyl i zdecydowalam sie na posiew. -- Moja KinderNiespodzianka :0) tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1

Re: Posiew z kanału szyjki macicy

To jest najprostsze badanie jakie może być, nawet się go nie czuje. Po prostu lekarz na patyczek bierze trochę wymazu z szyjki, tak samo jak na cytologię i sprawdza czy nie ma tam jakiś bakterii itp.

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

a jeśli jest jakis stan zapalny, to trzeba zrobić posiew i to sprawdzić aby ewentualnie zastosować leczenie, wiec nie ma co przesadzać że nie powinno się robić wcześniej. oczywiście że w 36tc pownno się go zrobić ale jeśli istnieje potrzeba zrobienia go wcześniej-to nic groźnego. Pozdrawiam.

Kiedy zrobić posiew z kanału szyjki macicy?

Bardzo proszę o odp, kiedy należałoby zrobić to badanie. Ginka enigmatycznie rzekła-od 1 do 10 dc, po niedzieli bedzie już za późno, a z kolei do piątku na pewno jeszcze będę mieć końcówkę @. Nie bardzo mogę sobie wyobrazić to badanie, z (sorki za dosadność)tamponem w środku....No chyba, że

bakteria w posiewie z kanalu szyjki macicy

wyhodowali mi taka paskude pseudomonas maltophilia w necie na razie znalazlam liste lekow, na ktore moje bakterie sa odporne... czy ktos wie gdzie moge szukac ? dopiero wieczorkiem ide do gin jutro... -- -- iffka

Re: Kiedy posiew z szyjki macicy?

Robcie sobie posiew koniecznie pod koniec ciazy! Ja dlugo walczylam ze swoim ginem aby zrobil mi to badanie, on twierdzil ze to jest bez sensu, ale po moich naciskach zrobil mi Gdyby szpital w ktorym mam zamiar rodzic nie wymagal tego badania to pewnie bym sobie odpuscila a tu oczywiscie

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

fachowcow we Wroclawiu. Zdziwil sie, ze w tak wczesnej ciązy w ogole robiono mi posiew i uznal, ze branie tych lekow tez nie bylo konieczne. Uspokoil, ze na pewno nic zlego dziecku sie nie stalo, ale twierdzil, ze mozna bylo uniknac chemii... I ja mu wierze. Mysle, ze najwazniejsze jest zaufanie do

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

widzę w tym nic groźnego. A z kąd wiadomo(jak napisałaś), że ciąża jest zdrowa skoro się: w zdrowej ciąży się nie grzebie bez potrzeby. Nie bada > maniakalnie przy każdej wizycie, nie maca szyjek, nie usg-uje po 100 razy, nie > kłuje bez potrzeby - takie działania przynoszą więcej

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

przeleczona na owe drożdżaki i już, a posiew robi się gł w celu określenia przed porodem czy nie mamy w pochwie jakichś bakterii szkodliwych dla dziecka, którymi mogłoby się zarazić podczas porodu - bo wcześniej nie mają dostępu do dzidzi (i to jest sens robić rzeczywiście później bo jak zrobimy wcześniej

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

witam ponownie, niestety, przeszłam kuracje dwoma antybiotykami, po 2 tygodniach od zakończenia kuracji wykonano posiew kontrolny i o ile coli i enterococcus znikneły, to streptococcus agalactiae pozostał i to infekcja nawet nie uległa zmniejszeniu:( (+++) Jestem obecnie w 31 tc i mam

Re: posiew z kanalu szyjki macicy

Ale czy ja mówię coś niezrozumiale? Jak jest powód - to iść. Jak nie, a tylko lekarzowi "się ot tak przypomni", to może poczekać, co? Uważasz, że lekarze są bez skazy? Poczytaj inne fora, a będziesz wiedziała, ze tak nie jest. I nie straszę, tylko nakłaniam do patrzenia lekarzom na ręce

Re: posiew z kanału szyjki macicy

witam!!!! Ja miała robione to badanie dwa tyg temu, czyli byłam dokładnie tak jak ty w 36 tc. Jest to bardzo ważne badanie bo dzięki niemu lekarz stwierdz między innymi czystość twojej szyjki od różnych np. bakterii. Ja na wynik tego badania czekałam około tygodnia, ponieważ w warunkach

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

Nie jestem lekarzem i nie wypowiem sie co do skuteczności konkretnych preparatów z Lactobacillusem, myślę jednak, że każdy z nich zwiększa ilość tej bakterii. Ważne tylko jest to, żeby nie brać probiotyków razem z antybiotykiem, bo on Ci wytłucze wszystkie wrażliwe bakterie, też Lacto

wymaz i posiew

Czy wymaz i posiew z kanału szyjki macicy to to samo?

Posiew z szyjki macicy a poród przez cc

Witam serdecznie.Mam do pani takie pytanie,wiele się naczytałam że ok 35 tc pownno sie zrobić posiew z szyjki zeby wykluczyć bądź wykryć bakterie.Wiem, że jesli poród przebiega naturalnie a matka jest zarazona i nie leczona moze zarazić dziecko.Ja mam planowane cc ze względów medycznych,czy w

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

Witam, jestem w podobnej sytuacji, bo przed zalozeniem pessara jakies 3 tyg temu lekarz zlecil mi czytosc pochwy. Wyszla kiepska III z paciorkowcami, klebsiella i licznymi drozdzami. Mialam podane 2 antybiotyki wg antybiogramu, jednak klebsiella sie uchowala i dotarl jeszcze enteroccocus

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

wczoraj odebrałam wynik wymazu z pochwy,katastrofa enterococcus faecalis kolonie+++,do gina we wtorek idę.Jej czym to się leczy.Aja już 34 tydzień ciąży.

Re: Posiew z kanalu szyjki macicy

U mnie tydzień czasu i to w szpitalu. -- Ja i Alicja wbrzuszku która będzie z nami za...

Re: posiew z kanału szyjki macicy

Ja miałam przed ciążą problemy z chlamydiami dlatego wspomniałam o tym lekarzowi dzisial mam mieć pobrany wymaz (jestem w 31 tyg), ale takie badania bakteriologiczne powinna raczej mieć każda ciężarna - w karcie ciąży są rubryki na wyniki z takich badań, zawsze przecież możesz zapytać o nie

Re: wyniki posiewu z szyjki macicy

dziękuję za odpowiedź. Ponieważ jednak wciąż nie udało mi sie skontaktowac z moim lekarzem, ponawiam pytanie o pilność leczenia. Jeżeli te bakterie moga zaszkodzic dziecku to pójde do innego lekarza jak najszybciej... Z drugiej strony, nie mam żadnyc objawów, więc równie dobrze mogę te