Sake

Sake

Przeszukano 118 902 299 wypowiedzi na 1 502 forach

peeling kwasami - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

peeling kwasami

chciałbym poddać sie takiemu peelingowi,konkretnie glikolem. czy któraś z was próbowała ? jakie efekty? polecacie? szczególnnie ze takie zabiegi tanie nie są...

peeling żólty- kwasami ???

hej! kolezanka zrobila sobie peeling zolty . czy ktos wie dokladnie co to jest??? czy sa to kwasy??? efekt jest super!po pierszym zabiegu blizny potradzikowe sa znacznie mniejsze i mniej widoczne! jaki jeszcze mozecie polecic peeling bardzo mocny, u kosmetyczki??? dzieki

peeling kwasami owocowymi

Witam. Potrzebuje troche informacji na teamt peeling kwasami owocwymi.Kiedys cos takiego czytalam i ponoc pomocne to jest w usuwaniu wszelkich blizn choc do najtanszych nie nalezy.Niestety mam blizny po tradziku n tle nerwowym i niestety od pól roku walcze z nim dermatologicznie ale po

głęboki peeling kwasami

chyba sie zdecyduję żeby odświeżyc skórę. Czy nadaje się dla każdej cery, gdzie go zrobić najlepiej,czy wiecie coś więcej na ten temat?

przepis na peeling kwasami

chcialabym zrobic sobie peeling kwasowy w domu ale nie wiem jakich proporcji uzyc. kupilam na mazidlach glikolowy,mlekowy i migdalowy. chce te trzy kwasy polaczyc tak aby wyszedl 60% peeling powiedzmy 20% glikolowy+20%mlekowy+20%migdalowy. wie ktos jak otrzymac taki peeling?

Czym zmywacie peeling (kwasy)

Dziewczyny, czym zmywacie peeling (np kwas mlekowy) z twarzy, czy można olejem OCM? -- Usta opływające miodem, a dusza niespokojna z nutką karmelowych uczuć...

kwasy czy peeling migdałowy?

Pomóżcie! Przebarwienia powakacyjne żyć mi nie dają - walczę i walczę, ale... dla lepszych rezultatów muszę zafundować sobie wizytę u kosmetyczki, albo parę wizyt... Moja kosmetyczka twierdzi, że przebarwienia usuwa się lub minimalizuje zabiegiem z kwasów, a także peelingiem migdałowym, który ma

kwasy-kremy kontra peelingi

), rozszerzone pory i kilka nieładnych śladów po trądziku. Ślady, a raczej blizny juz wiekowe, "dobrze zakonserwowane" :(. Wiem, powinnam do kosmetyczki......ale może coś z domowych sposobów. Nigdy nie stosowałam kwasów więc boje się zacząć od wysokoprocentowych peelingów, a podobno nisko procentowe nic nie

po peelingach z kwasami...

Bardzo duzo zostalo napisane o kwasach,tych stosowanych w gabinetach, i kremach, ktore mozna kupic w aptece i samej stosowac. Ja sie zastanawiam nad ta druga opcja. Ale jestem ciekawa,czy, jak juz sie zaczelo stosowac te dosyc powazne srodki, czy jest jakis punkt koncowy, po ktorym ma sie juz

Peeling kwasem glikolowym

Mój dermatolog polecił mi peeling kwasem glikolowym. Czy ktoś robił sobie taki peeling, jesli tak to prosze o opinię czy warto poddać sie takiemu zabiegowi. Jakie będą efekty po ok. 8 zabiegach i czy mogą przydarzyc się jakieś powikłania? Zależy mi na wygładzeniu i poprawie kolorytu cery. A

Jakie serum po peelingu z kwasami

Pomóżcie bo próbuje sobie rozpisać pielęgnację. Używam serum z peptydami, a w dni kiedy wieczorem nie stosuje peptydów, używam serum na przebarwienia (kwasy i witamina c). Chcialabym raz, dwa razy w tygodniu zrobić peeling z kwasami aha. Czy po tym mogę użyć serum z peptydami (bo z kwasami chyba

Re: peeling kwasami

Moja koleżanka jest kosmetyczką i powiedziała,że zabiegi kwasami są na prawdę skuteczne(dokładnie nie wiem którym)ale z tego co mi opowiadała wiele dziewczyn ,które uczyły sie w szkole kosmetycznej-wreszcie doprowadziły twarz do normalności.Jednak jeśli zdecydujesz się na taki zabieg

Kwasy owocowe - peeling na przebarwienia

Witam. Czy ktoś miał może robiony peeling kwasami owocowymi? Jeśli tak, to chciałbym poznać rezultaty. Sam bowiem mam przebarwienia (stosunkowo niewielkie) i jestem po piątym zabiegu kwasami AHA (czeka mnie jeszcze drugie tyle) - stężenie 30% na początku, 40% teraz. Niestety, efekty nie są

Re: peeling kwasami

jest taka jedna firma co sie nazywa Environ i oni mają tam zabiegi z kwasem glikolowym i nie tylko (mlekowym, TCA). zabiegi rzeczywiście nie są tanie 150- 250 zł, ale naprawdę skuteczne. Jak się robi serię to można dostać znizkę. Zajrzyj na stronę www.herbea.pl

Peeling kwasem migdałowym?

Czy ktoś moze probowal tego zabiegu u dermatologa?Jaki sposob na oczyszczanie jest najlepszy? Mechaniczne oczyszczanie u kosmetyczki czy może cos innego?Ja zaczynam wątpić w zabiegi u kosmetyczki tego rodzaju, bo po tygodniu nie widać różnicy. Czy ktos cos wie na temat tego kwasu migdalowego

Kwasy, peeling, jaki zabieg polecacie?

odswierzającym. Mam 29 lat i byłam już na serii zabiegów mikrodermabrazji, kilkunastu zabiegach kwasami i powiem, że bez jakiś super efektów. Dlatego teraz chciałabym coś może bardziej inwazyjnego, ale za to po czym bedzie efekt i zebym nie musiala co tydzien latac do kosmetyczki, bo wiadomo przy

MOżna peeling przy kwasach i retinoidach?

Używam na noc Zoracu, na dzień kwasów PHA. Trochę się łuszczę, czy mogę raz w tygodniu zrobić zwykły peeling (np. AA do cery wrażliwej), żeby zetrzeć trochę tych schodzących skórek?

gdzie w W-wie peeling kwasami?

Drogie forumowiczki, polećcie proszę w którym gabinecie bez obaw można poddać się peelingowi kwasami owocowymi o stężeniu 30%. I ewentualny koszt zabiegu.

Peeling kwasami owocowymi a laktacja

Dziewczyny wiecie coś na ten temat? czy można pójśc do kosmetyczki na taki zabieg karmiąc piersią? Mam tragedię na twarzy i już na siebie patrzeć nie mogę i strasznie chciałabym pójśc. Ale nie wiem czy można - pomóżcie kobiety bardziej oświecone:)

gdzie w W-wie peeling kwasami?

Drogie forumowiczki, polećcie mi proszę gabinet w Warszawie lub okolicach, w którym wykonują zabieg p.t.- peeling kwasami owocowymi w stężeniu 30%. I ewentualny koszt zabiegu. Pozdrawiam.

Re: peeling kwasami owocowymi

Jeśli ktoś mówi byś uważała na kwasy, to albo się nie zna, albo był w rękach kogoś kto się nie zna. Kwasy jeśli robione fachowo mogą tylko pomóc. Bardzo dobre efekty przynosi łączenie mikrodermabrazji z peeligiem chemiczncym (kwasy).

Re: peeling kwasami owocowymi

moja kosmetyczka przynajmniej raz na rok robi mi serie zabiegow z kwasami i jestem bardzo zadowolona z efektow,podtrzymujemy efekt mikrodermabrazja i jest super gladka i nie swieci sie jak kiedys no i te obrzydliwe pory na nosie zmiknely:)))

peeling kwasem glikolowym 12%

Mam takie pytanie: od miesiąca stosuję peeling glikolowy 12% w domu, i rzeczywiście efekty są - przebarwienia są jaśniejsze. Zastanawiam się nad mocniejszym stężeniem procentowym w gabinecie kosmetycznym. Czy którejś z Was zniknęły przebarwienia po kwasie glikolowym? A może lepszy będzie np. kwas

peelingi chemiczne i kremy z kwasami

Czy w czasie karmienia piersia moge stosowac na twarz krem z 10% kwasem migdalowym? Co z peelingami chemicznymi wykonywanymi przez lekarza/kosmetyczke? We wszystkich opisach tych zabiegow kp jest wymienione jako przeciwskazanie. Nie mam jakiegos wielkiego cisnienia na korzystanie z takich

Re: peeling kwasami owocowymi

.Salon nazywa sie ZŁOTA RYBKA ul.Zamiany 6 tel.022 643 27 97.Pozdrawiam i życzę powodzenia. Na kwasy bym bardzo uważala.

Peeling kwasami owocowymi - gdzie (W-wa)?

Czy mogłybyście mi polecić gabinet kosmetyczny w Warszawie, gdzie mogłabym zrobić delikatny piling kwasami owocowymi? Jeszcze nigdy nie byłam u kosmetyczki i nie za bardzo wiem czym się kierować przy wyborze. Może któraś z was już sprawdziła któryś z salonów i może polecić? Nie mogę wydać zbyt

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

ivess napisała: > minimalizuje zabiegiem > z kwasów, a także peelingiem migdałowym, który ma podobne działanie. Ale nie wi > em, który zabieg wybrać, który będzie skuteczniejszy? Czy oba mają takie samo d > ziałanie? Zabieg z kwasami, to to samo co peelingiem migdałowym

peeling medyczny

gdzie w naszym miescie mogę zgłosic się na głęboki peeling kwasami? ma ktos doswiadczenie?

peelingi

Witajcie, szukam informacji na temat peelingu. Jak usunac blizny (odbarwienia) po wypryskach na podbrodku na cienkiej i delikatnej skorze? Czy peeling kwasami jest dobry? Jezeli tak, to gdzie mozna go zrobic w Poznaniu lub Warszawie? Czy dermatolog, a moze kosmetyczka, ile to kosztuje? Bardo

Re: przepis na peeling kwasami

justa2909 napisała: > chcialabym zrobic sobie peeling kwasowy w domu ale nie wiem jakich proporcji uz > yc. kupilam na mazidlach glikolowy,mlekowy i migdalowy. chce te trzy kwasy pola > czyc tak aby wyszedl 60% peeling powiedzmy 20% glikolowy+20%mlekowy+20%migdalow > y. wie

peeling kwasami-gdzie i kot już robił?

Cześć możecie poradzić mi gdzie wybrać się na peeling kwasami w Warszawie.Chodzi mi o kuż sprawdzone miejsce.

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

Każdy przypadek jest inny, bo same przebarwienia powstają na różnym tle. Na pewno jeden zabieg z kwasem nie spowoduje radykalnego rozjaśnienia. Warto połączyć te dwie formy peeling i kwas, tylko w dobrym salonie to należy zrobić gdzie pracują na dobrym kwasie migdałowym. Tu nie jest tak, że

Peeling kwasem lipohydroksylowym LHA

Macie moze jakies doswiadczenia z tym kwasem? Wiem, ze La Roche Posay ma w ofercie dermatologia.gazeta.pl/?s=8&r=131&v=352 , nawet rozwazalam zakup, ale korci mnie zeby sobie samej ukrecic i poeksperymentowac. f

peeling chemiczny kwasem thc

Siema, zafundowalem sobie peeling chemiczny wczoraj i dzisiaj twarz wyglada jak robocop, mialem pryszcze na twarzy (cos ala tradzik) teraz to jest jedna wielka rana z ropa, czy to tak ma byc (lekarz mowi ze tak), przechodziliscie to? macie jakies wyniki na plus? dzieki, pozdrawiam

Peelingi enzymatyczne

Możliwe, że był już gdzieś taki wątek, ale nie mogę znaleźć. Ze względu na raczej suchą, wrażliwą skórę i skłonność do trądziku różowatego nie mogę stosować konwencjonalnych peelingów ścierających. Do niedawna znosiłam całkiem dobrze kwasy, więc wystarczało mi to jako odnowa naskórka, teraz jednak

przygotowanie do peelingu

hej, mysle o zrobieniu glebokiego peelingu jesienia. Wiem, ze trzeba przygotowac twarz slabszymi kwasami. Czy ktos wie na jak dlugo przed zabiegiem nalezy zaczac stosowac kremy z kwasami? dzieki za odpowiedz s

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

A nie boicie się stosować kwasów na własną rękę? Mnie kosmetyczka powiedziała, że absolutnie nie można tego robić, bo można sobie krzywdę zrobić... Ja chodzę do swojej kosmetyczki na kwasy (robi kwasami Synesis- to oni polecili mi ten salon tak naprawdę) i widzę efekty, wcześniej miałam

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

zgadzam się, że dobór metody zależy od tego, jak poważne są to przebarwienia, nie wiem jak z peelingiem migdałowym, ale słyszałam, że ogólnie peelingi medyczne czy mikrodermabrazja pomagają zwalczyć takie defekty... jeśli problem jest jednak poważniejszy to kosmetyczka może polecić zabieg laserem.

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

Stąd, że kwas glikolowy ma małe cząsteczki przenikające głębiej do skóry i bardziej drażni naczynka. Setki razy czytałam, że kwasy AHA nie są polecane do cery naczynkowej. Przy naczynkach lepsze są kwasy łagodniejsze BHA, PHA, LHA. U mnie kwas salicylowy rozjaśnia cerę, ale nie podrażnia

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

> A salicylowy ma tę przewagę nad kwasami AHA, że nie podrażnia naczynek tak jak > kwas glikolowy A skąd taka karkołomna teoria? Salicylany podrażniają naczynka jak cholera, nie mówiąc już o tym, że zmniejszają krzepliwość krwi. -- Odwróć się od szyby, rozmawiaj na migi

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

Od niedawna tez stosuje kwasy, wczesniej uzywalam peelingow gruboziarnistych ,ale jednak musze przyznac ,ze kwasy wziely gore w temacie zluszczania i wygladzania skory. Tylko z kwasami tez trzeba uwazac. Jesli zaczniesz od tych slabszych to na pewno nic zlego ci sie nie stanie ,a zawsze jak

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

Ostatnio zawędrowałam do takiego małego saloniku na Woli (dwa fotele i wszystko), ale było baardzo bardzo miło. Zrobili mi właśnie kwasy (tej samej firmy), byłam już dwa razy, jeszcze ze 2-3 będę musiała przyjść i też jestem zadowolona i polecam. A co do robienia sobie kwasów na własną rękę to

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

Tu jest opisane o kwasach wykorzystywanych w kosmetyce. Trochę naświetla temat bardziej. www.serwisuroda.pl/arch_uroda_kwasy_na_pomoc_urodzie.php

kwasy do skóry głowy

unormowała się pod tym względem dzięki stosowaniu różnych kwasów i pochodnych retinolu - czy ze skórą głowy może być podobnie? Kupiłam ostatnio 2 preparaty - Bandi tricho peeling oraz cocpalm polynesian spa peeling. Oba stosuje się na 15 minut przed myciem co niezbyt mnie urządza gdyż wstaję bardzo wcześnie

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

freesolanka napisała: > Kosmetyczka też > odsprzedała mi krem z kwasami AHA, tej samej firmy, jako "dokończenie" kuracji, krem z kwasami AHA to powinno być rozpoczęcie kuracji, a nie zakończenie. > A nie boicie się stosować kwasów na własną rękę? Co za problem zapytać

Peelingi

Czy jest na grupie ktos, kto mial wykonany zabieg peelingu kwasem glikolowym, lub zabieg chemabrazji kolorowej?? Jesli tak, to na co mial robiony ten zabieg i jakie efekty po nim uzyskal?

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

Każdy kwas mniej lub bardziej wysusza, szczególnie w dużym stężeniu. A salicylowy ma tę przewagę nad kwasami AHA, że nie podrażnia naczynek tak jak kwas glikolowy i jest wskazany przy cerze tłustej, trądzikowej, bo radzi sobie dobrze z rozszerzonymi i zanieczyszczonymi porami skóry. Proponuję

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

12% innowacyjnie połączonych alfa i beta hydroksykwasów, 1,5% kwasu azelainowego, 0,5% soli cynku - to skład LYSANEL ACTIVE.

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

trudno powiedziec co byloby najskuteczniejsze - bez przeprowadzenia z toba wywiadu i obejrzenia twarzy..najskuteczniejszym zabiegiem bylaby mikrodermabrazja połaczona z kwasami - ale raczej nie z migdałowym - jest słaby - do tego nalozylabym preparaty wybielajace po zabiegu.. skora tak

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

. Tak więc i one przenikają do krwiobiegu. > Setki razy czytałam, że kwasy AHA nie są polecane do > cery naczynkowej. Temu nie przeczę. > Przy naczynkach lepsze są kwasy łagodniejsze BHA, PHA, LHA. To chyba dlatego, że są uznawane właśnie za "łagodniejsze" -- stosowane w

Re: kwasy-kremy kontra peelingi

Nie piszesz nic o tym jaką masz cerę. Suchą, przetłuszczającą się, czy mieszaną. Ja bym kwasu salicylowego nie wybrała, z racji tego, że bardzo skórę wysusza, wręcz na wiór. Wolę kwasy alfahydroksylowe - migdałowy, mlekowy, pirogronowy, glikolowy. Można równie dużo nimi zdziałać, ale o wiele

kwasy owocowe AHA

co myslicie o peelingu za pomoca kwasow owocowych AHA? czy mozna skutecznie pozbyc sie ta metoda tradziku?

Peeling domowy - kwas migdałowy 40%

zakupiłam na allegro, czekam na przesyłkę, ale już mam wątpliwości: www.allegro.pl/show_item.php?item=578568416 -czy można na skórę, która wcześniej kwasów nie znała? - czy trzymanie takiego stężenia przez 20

Re: po peelingach z kwasami...

rodzaj cery (a więc i rozszerzone pory, zaskórniki itp.) ma się najczęściej zapisany w genach, więc jeśli przestaniesz stosować kwasy, to cera po pewnym czasie powróci do stanu wyjściowego. nie jest to coś, to na stałe zmienia rodzaj cery

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

Nie jestem przekonana czy ci od razu pomoże takie coś ale może warto spróbować. Jeśli masz wrażliwą skóre albo naczynkową to najlepiej kwasem migdałowym by było...

Re: kwasy czy peeling migdałowy?

Na przebarwienia nie pomoże żaden z tych zabiegów, tzn. nie usunie silnych przebarwień. Wiem, bo testowałam. Migdałowy to b. łagodny zabieg (to też kwas, swoją drogą), na poprawę kondycji cery - nic mi nie zdziałał w sprawie przebarwień. Silne mieszanki z kwasem glikolowym w serii, które też

???peeling i balsam do ciała z kwasami AHA???

kilka lat temu uzywałam peeling do ciała Freemans z kwasami i do tej pory nie znalazłam równie dobrego. Czy znacie jakieś kosmetyki (peelini, balsamy) do ciała z kwasami AHA?

ŁÓDŻ-gdzie udać sie na peeling?(kwasy)Dermatolog??

Prosze o kontakt dziewczyny które robiły peeling z kwasami.Chciałabym usunac zmiany po trądziku,prosze o polecenie kompetentnej osoby(lekarz,kosmetyczka) Moze ktos zna dr.Walasek?

co zamiast- kwasy

hej, dziewczyny! Mam do Was pytanie, zwłaszcza do tych, z Was, które uzywały dwustopniowego peelingu avonu (stara wersja w dwóch pudełkach). Czym go zastapiłyscie?

Peeling z kwasem glikolowym-super!!!

Chcę się pochwalić:) stosuję od prawie 2 miesięcy peeling z kwasem glikolowym , z AVONu.Mam cerę mieszaną, która lubi sobie trądzikowo zaszaleć od czasu do czasu, miałam także (na dekolcie) przebarwienia , które zafundowałam sobie spedzając jeden czerwcowy dzień na plaży 13 lat temu

Kwasy

Podepnę się z troche offtopowym pytaniem do doświadczonych. Czy ktos kto robi peelingi (migdałowe) w salonie kosmetycznym, używa też kremów z kwasami w domu?

Re: przepis na peeling kwasami

justa2909 napisała: > chce przepis a nie porady wiec jesli go znasz to podaj a jak nie to sie nie wyp > owiadaj znam, ale po chamsku rozmawiać/pisać nie będę -- isseymiyakeuroda.blogspot.com/

Do kogo w Gdańsku na peeling kwasami

Cześć. Mam spore przebarwienia na twarzy. Czy ktoś tutaj może mi polecić dobry salon kosmetyczny, w ktorym można wykonać zabieg na przebarwienia?

kwas pirogronowy

Czy robiłyście peeling tym kwasem? Podobno, w odróżnieniu od innych, właśnie ten kwas znacznie zmniejsza przetłuszczanie się skóry. Ciekawa jestem, czy tak jest naprawdę? I jak ten peeling wygląda - czy boli, jak długo łuszczy się skóra

Re: Kwasy owocowe - peeling na przebarwienia

W zeszłym roku miałem peeling migdałowy - w lecie (ten akurat można wtedy wykonywać) i nic się nie działo (wykonywał dermatolog). Kwasy można robić wczesną wiosną i jesienią. Z tego, co wiem, słońce nie jest jeszcze tak ostre, więc nie powinno być problemu. Powiedziano mi, że maj odpada

Re: przepis na peeling kwasami

100%=20%+20%+20%+40% czyli np. 50 g = 10 g glikolowego + 10 g mlekowego + 10 g migdałowego + 20 g (woda destylowana + alkohol do rozpuszczenia) Chodziłaś do podstawówki? Osobiście odradzam takie połaczenie.

Mikrodermabrazja, oczyszczanie kwasami

No właśnie... Czy na takie zabiegi można sobie pozwalać w czasie karmienia piersią?? Czy można stosować silnie złuszczające kosmetyki lub peelingi (np. Glyco A)?? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Re: Kwas glikolowy - peeling

Niemczech w każdym razie peelingi z kwasami w dużych stężeniach mogą być wykonywane tylko przez lekarzy.

mikrodermabrazja czy kwasy?

hej mam blizny po tradziku i chciałam sobie zrobic mikrodermabrazje, byłam u kosmetyczki i poleciła kwasy, mam isc na pierwszy zabieg sprawdzajacy czy nie jestem uczulona ma byc to zabieg jakimis lekkimi kwasami, a jak bedzie ok to za tydzien peeling Jadwigi. myslicie ze warto, miała ktoras

dobre kwasy w Krakowie - gdzie?

Witam :) Gdzie w KRK jest sprawdzony gabinet dermatologii estetycznej lub gabinet kosmetyczny, w który m profesjonalnie zrobia peeling kwasami? Pozdrawiam!

Re: Kwas glikolowy - peeling

porównani, z serią kwasów mało, bo 250 zł. No i teraz mama stawia sobie pytanie w co lepiej zainwestować. Może jesteście w stanie dodać więcej informacji o peelingi kwasem.

peeling do tłustej cery

witam, jaki polecacie peeling, który pomógł oczyścić cerę? czy powinien zawierać kwasy?

Re: Kwasy

Mezoterapia jest swietna. Ewentualnie odswiezajacy peeling itd. ale takie zabiegi nalezy juz wykonywac seriami.

Re: Kwasy- cera trądzikowa

www.bandi.pl/sklep/peelingi/peeling-kwasowy-antytradzikowy-554/ a ten?

Re: Kwas glikolowy - peeling

kolagenu. W zeszłym roku stosowała Triacneal, po którym jej skóra bardzo ładnie > wyglądała, była właśnie taka promienna i świeża. Stąd pomysł zrobienia peelingu > - w celu zwiększenia tego efektu. Moja skóra po kwasach zawsze wygląda ładniej. Mnie (46 lat) jednak wystarczają te kosmetyki

Re: Kwas glikolowy - peeling

bardzo zaniedbaną cerę i korzystało jeszcze przez lata szczodrze ze słońca, to taki peeling może przynieść widoczne efekty, ale cudów anty- aging bym nie oczekiwała. Niech mama zastanowi się na czym jej zależy, bo preparaty z kwasami w mniejszych stężeniu stosowane przez dłuższy czas w domu też skórę

Re: Kwas glikolowy - peeling

To, że głębszych nic nie spłyci, oprócz botoksu lub skalpela, zdaję sobie sprawę. Zainteresowałam się kwasami, bo one mają pobudzać skórę do produkcji kolagenu. Mama nie ma ani blizn ani przebarwień, po prostu zmarszczki i zmieniony owal twarzy. W zeszłym roku stosowała Triacneal, po którym jej

Re: peeling

Zgadza sie ze kwasy swietnie dzialaja, ale nie znam tej maski i nie zaryzykowalabym. Jak na razie wystaraczaja mi kremy z kwasami (notabene 3 razy tansze niz ta maska), a jesli bedzie mi malo zdecyduje sie na peeling kwasami u dermatologa - taki zabieg jest najskuteczniejszy

Re: Kwasy owocowe - peeling na przebarwienia

1. ostrzegam.... nie rob tego tteraz... za duzo slonka jest. Tylko wzimie. Nawet jak zrobisz teraz i zablokujesz sie to i tak wyjda ci jeszcze gorsze plamska. 2. mam sama plamy.... walcze znimi... kwasy, maski z witamina c... ewekty sa... ale wszystko wraca popewnym czasie... odrbinka slonca i

Re: Peeling kwasem glikolowym

Sama jeszcze nie stosowalam ale po wakacjach zamierzam zrobic sobie eksfoliacje (peeling kwasem glikolowym). Moim zdaniem kwas glikolowy jest najbardziej bezpieczny. Po eksfoliacji twarz jest jasniejsza, znikaja male przebarwienia, twarz jest gladziutka i mniej sie przetluszcza. Taki efekt

Re: Peeling kwasem migdałowym?

Robiła easy peel i peeling migdałowy w gabinecie dermatologa estetycznego. Kwas migdałowy jest super do tłustej, zanieczyszczonej cery z przebarwieniami oraz do cery naczynkowej, gdyż jest w miarę delikatny. Potrzeba mniej więcej 6 zabiegów. Teraz robie go

Peeling azjatycki-słyszł ktoś???

Mam blizny potrądzikowe,ale obawiam się trochę kwasów.Słyszałam,że peeling azjatycki polega na złuszczaniu ziołami.Stosowałktoś?

Naczynka czy kwasy? co pierwsze?

Witam. Planuje udac się na zabieg usuwania naczynek i peelingu kwasami. Niestety zabiegi te mam u roznych kosmetyczek. Co zrobić najpierw żeby zabiegi sobie nie przzekadzaly a uzupelnialy?

Re: Peeling kwasem glikolowym

stezenia i stanu cery czy jest b. wrazliwa itd). Ocywiscie wczesniej trzeba ja przygotowac do zabiegu a po stosowac kremy nawilzajace i ochronne z SPF na dzien. Twarz moze byc jedynie lekko zaczerwieniona ale i tak uwazam ze eksfoliacja kwasem glikolowym to bezpieczny i wedlug mnie najlepszy sposob

Kosmetyczka - głęboki peeling

Witam, nie znalazłam forum "Dermatologia" dlatego korzystam z tego. A problem mam następujący: czy któraś z szanownych koleżanek forumowiczek mogłaby mi polecić dobry gabinet kosmetyczny w W-wie? Marzy mi się tzw. głęboki peeling kwasami owocowymi (czy jakoś tak) na wiosnę... Pozdrawiam

kwas pirogronowy

Czy ktoś wie coś;) o peelingu kwasem pirogronowym? Warto? Jak długo złuszcza się skóra? Pozdrawiam, babeczki:)))

Głęboki peeling???

Cześć, marzy mi się na wiosnę zabieg jak w tytule (chyba tak to się nazywa), który usunąłby nieco różne brzydkie ślady po (wyleczonym) trądziku. Słyszałam, że oprócz kwasów owocowych są też inne metody. Czy ktoś wie coś na ten temat? I gdzie można to bezpiecznie zrobić w W-wie? Pozdrawiam

powikłania po peelingu kwasem trójchlorooctowym!!!

Udałam się na ten zabieg za namową pani dermatolog (ona go również wykonywała),miał pomóc w pozbyciu się przebarwień potrądzikowych.Zabieg był dla mnie koszmarem,z bólu leciały mi łzy,ale przeżyłam.Skóra łuszczyła mi się prawie 3 tygodnie,a nie jak twierdziła pani dermatolog 1 tydzień(oczywiśc

Pielegnacja po kwasach.

Konkretnie peeling kwasem TCA. Robila ktoras? Jeden dr mowi mawilzac, drugi natluszczac. Mam kwas hialuronowy, moge zmieszac z mgielka oliwkowa (ta z Ziaji) - to odnosnie nawilzania. Ale czym natluszczac? Jakikolwiek tlusty krem, olejek? Myslalam zeby kupic cos z Ziaji albo linomag

Re: Kwas glikolowy - peeling

Wiecie, ile należy zrobić takich zabiegów, aby peeling rzeczywiście spłycił zmarszczki?

Jak dbać o cerę zimą? Od peelingów po mezoterapię igłową. Co dla kogo?

Jak dbać o cerę zimą? Od peelingów po mezoterapię igłową. Co dla kogo?