Sake

Sake

Przeszukano 118 948 464 wypowiedzi na 1 505 forach

otwarcie lodowiska - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

otwarcie lodowiska

Pam pytanie, czy ktoś moze wie kiedy dokładnie zostanie otworzone lodowisko na Globusie i czy to w ogóle nastąpi. Dochodziły mnie słuchy, ze w tym roku lodowiska ma nie byc:(

Jutro otwarcie lodowiska!!!

Jutro(sobota 2 grudnia) o 15:30 planowane jest otwarcie lodowiska. Będzie impreza "Mikołajki jak z bajki", czyli zabawy na zamrożonej wodzie i prezenty od mikołaja. -- Zapraszam do galerii

Uroczyste Otwarcie Lodowiska

. Jednocześnie serdecznie zapraszamy w piątek 4 grudnia br. na godzinę 18.00 na uroczyste otwarcie LODOWISKA MIEJSKIEGO w LEGIONOWIE . W programie: - otwarcie lodowiska przez Prezydenta Miasta Legionowo - pokaz jazdy figurowej na lodzie podczas którego zaprezentują się: Konstantin Tupikov - Mistrz

KIedy otwarcie lodowiska?

Nie wiecie może kiedy będzie czynne lodowisko przy Aqua Parku? Wchodzę na ich stronę, ale chyba mają jakieś problemy bo nic się nie wyświetla.Z góry dziękuję za info. Pozdrowienia dla Forumowiczów.

Uroczyste otwarcie lodowiska

najlepsze z całego tego otwarcia były .. dziewczyny z "klubu łyżwiarkiego" bo i stroje miały odpowiednie a i popatrzec było na kogo :)Czekam z niecierpliwościa na pokaz płockich dziewczyn

Otwarcie lodowiska przesunięte

Miało być w piątek , potem w niedzielę... Trzeba będzie znaleźć inny sposób zrzucania świątecznego sadełka:) www.forumzabki.pl/index.php?pdst=3&idwpisu=218

Lodowisko miejskie - wkrótce otwarcie

enjoybydgoszcz.pl/bydgoszcz/znamy-date-otwarcia-miejskiego-lodowiska-sprawdz-to

Uroczyste otwarcie sztucznego lodowiska

Tradycją w sezonie zimowym w Zabrzu stało się sztuczne lodowisko. Podobnie jak w ubiegłym roku lodowisko zostanie udostępnione przy Hali Widowiskowo-Sportowej, ul. Matejki 6. Uroczystego otwarcia lodowiska dokona Prezydent miasta Zabrze - Pani Małgorzata Mańka - Szulik w niedzielę 6 grudnia o

Przesunięty termin otwarcia lodowiska

Cały czas trwają prace przy budowie lodu, prawdopodobny termin otwarcia lodowiska to 12 grudnia. Trzymajcie kciuki!

Otwarcie lodowiska z fajerwerkami

Marcinkowski załatwił lodowisko a Fałek otworzył ,ale jaja. A najbardziej mi się podobają zniżki dla emrytów a zwłaszcza rencistów.

Otwarcie sezonu na LODOWISKU

Informujemy że otwarcie tegorocznego sezonu na lodowisku nastąpi jutro tj. w sobotę 27 XI 2004 godziny wejść - 16.00 i 19.00 Sobota - bezpłatnie Niedziela - wejścia na godz. 9.00, 12.00, 16.00, 19.00 Bilety w cenie: 2,5 zł ulgowy 4,5 zł normalny wypożyczenie łyżew 5

Otwarcie lodowiska opóźnione

Otwarcie lodowiska opóźnione (15-12-2010 16:09) Mimo sprzyjających warunków atmosferycznych mieszkańcy Pruszkowa nie mogą jeszcze korzystać z lodowiska. Lodowisko przy ulicy Gomulińskiego 4 w Pruszkowie miało zostać uruchomione 15 grudnia. Niestety z powodu awarii magistrali wodociągowej

Upragnione otwarcie lodowiska!

Upragnione otwarcie lodowiska już 14 grudnia! więcej info na: hokej.siedlce.pl/node/95

lodowisko - kiedy otwarte?

Jeśli ktoś się orientuje kiedy i o której godzinie jest otwarte lodowisko pod halą targową w tym okresie przed noworocznym to byłbym wdzięczny za informacje

Re: otwarcie lodowiska

lodowisko na wolnym powietrzu-może plac Litewski,bedzie otwarte w Maju i jest to normalne i zaplanowane przez aktualnie rządzących

Re: otwarcie lodowiska

lodowisko na Gliobusie ma byc normalnie otwarte od grudnia pozdrawiam -- ___ Sprzedam suknię ślubną: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=39&w=30608870

Sobota 4 XII otwarcie lodowiska

Dziś od godz. 12.00 otwarte będzie sztuczne lodowisko przy ul. Sanockiej. W dniu otwarcia wstęp bezpłatny - wypożyczalnia i ostrzenie łyżew zgodnie z cennikiem. Grafik funkcjonowania lodowiska na stronie

Lodowisko już otwarte.

2009-01-06 Lodowiska już są Korzystając z typowo zimowej aury, Urząd Miejski uruchomił lodowisko przy ul. Akacjowej. Będzie ono czynne codziennie do godziny 21.00. Łyżwy i ciepłą czapkę należy zabrać ze sobą. Zespół Szkół w Dziekanowie Leśnym również uruchomił lodowisko na terenie

Godziny otwarcia lodowiska

Poniżej link do strony WPR z grafikiem lodowiska. wiadomosci.wpr24.pl/pruszkow_lodowisko_czynne_od_srody Poniżej zamieszczamy harmonogram pracy lodowiska w czasie ferii świątecznych: 23

Lodowisko w Krakowie - godziny otwarcia?

Cześć Wam, Czy ktoś wie w jakich godzinach otwarte jest lodowisko w "Krakowiance", czyli koło Hali Targowej? Chodzi mi o soboty i niedziele. A jesli jeszcze znacie ceny dla studentów to by było super. A co sądzicie o lodowisku koło Plazy? Jakie tam są ceny i gdzie jest lepiej? Pozdrawiam

lodowisko

Kiedy w tym roku planowane jest otwarcie lodowiska na Strumykowej? Czy ktos wie?

lodowisko

czy na Rynku powstalo juz lodowisko?? Czy ktos zna ew. date otwarcia?

Kiedy otwarcie lodowiska naPergoli ?

Może ktoś wie ? Bo są tylko lakoniczne informacje, a to,że będzie otwarte, a to,że jeszcze nie.

Lodowisko już otwarte

www.station.lu/newsDetails.cfm?id=14589

Lodowisko

pary). Sam wstęp na lodowisko jest bezpłatny. Godziny otwarcia: 10.00 - 20.00 Godziny otwarcia wypożyczalni łyżew: 12.00 - 20.00

Czerkawski otworzył lodowisko

No to swietnie, musze zabrac tam moja panne :) a tak poza tym to swietna robota. Gratrulacje dla wladz za to ze im sie udało. Pozdrawiam wszystkich fanow hokeja Wrocław tez chce :D

Re: otwarcie lodowiska

Ja o tym pod chmurką tez slyszlam, ale slyszalam rowniez, że loowisko na Globusie bedzie w tym roku dzialalo normalnie w tv mowili lub czytalam w gazecie juz nie pamietam :P

Re: KIedy otwarcie lodowiska?

strona parku wodnego działa. na niej umieszczono informację: "otwarcie lodowiska wkrótce". sami chyba jeszcze nie wiedzą. ale wygląda na to, że lodowisko istnieje :)

Re: otwarcie lodowiska

to w takim razie jestem druga osoba ktora slyszala ze w tym roku globus nieczynny.niestety.ale ponoc ma byc jakies pod chmurka.pozdro

Re: otwarcie lodowiska

A może i wcześniej, bo to po trochu zalezy przecież od temperatury. -- Doszedłes do końca liny i nie wiesz co zrobić? Zawiąż pętle i powieś się.

W sobotę otwarcie lodowiska na Szczecińskiej

BRAWO !!!!! Panie Wojciechu Dębski, dyrektorze. Jest Pan błyskotliwy jak rasowy magistracki urzędnik. Czy Pan nie zauważył, że lodowisko powinno być czynne niemal miesiąc temu. Szkoda, że otwarcie lodowiska nie zaplanował Pan na przykład w kwietniu.

Re: KIedy otwarcie lodowiska?

Jeżdziłam na lodowisku - otwarte.Mało ludzi - luzik i pełny komfort.

lodowisko?

witam;) czy wiecie moze, kiedy i gdzie beda otwarte w radomiu jakies lodowiska?;)

Lodowisko...

... Właśnie otwarte zostało moje ukochane lodowisko. Dziś wróciłam z treningu w lesie, padnięta, ale jutro z samego rana ruszam!

Re: Uroczyste Otwarcie Lodowiska

Niestety, ale pogoda nas nie rozpieszcza i temperatura przekracza w dzień +10 stopni Celcjusza. To zdecydowanie za dużo do zmrożenia tafli lodowiska. W związku z powyższym jesteśmy zmuszeni przełożyć uroczyste otwarcie na piątek 11 grudnia . Jednocześnie codziennie w nocy trwają prace przy

Re: Godziny otwarcia lodowiska

Mała poprawka do godzin otwarcia: 26.12. (niedziela) - NIECZYNNE Przed chwilą wróciłem z lodowiska i informacja pochodzi od pana z szatni. -- Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie

Uroczystość otwarcia lodowiska na wrocławski rynku

Podobno na otwarcie pojawi się zaufane grono ZSMP oraz co ważniejsi towarzysze - mnie zastanwia jedno - w którym miescu zostanie zainstalowana 'ambona' ? Wzorem krajów zaprzyjaźnionych tuż po otwarciu wokół lodowiska rozpocznie się 'Pochód Radości', połączony z wręczaniem kwiatów

Re: Upragnione otwarcie lodowiska!

fotki robiłem ja, ale nie musicie mi być wdzięczni. Staram się uchwycić wszystkie elementy lodowiska i prace które prowadziły do takiego stanu jaki mamy w chwili obecnej. Fotorelacja z dzisiejszego otwarcie

Lodowisko

Czy jest otwarte jakieś lodowisko w Wołominie? A może w Kobyłce? z góry dziękuję za odpowiedź

LODOWISKO

Czy ktos wie, czy dzis (26.12.04r) otwarte jest lodowisko w Opolu?

Lodowisko...

....muszę powiedzieć, że nie wierzyłem w jego szybkie ukończenie.....tymczasem planowane otwarcie zapowiadane jest na 6-go stycznia....brawo !!!

3 grudnia otwarcie lodowiska na Białołęce

Blisko z Targówka. www.zw.com.pl/artykul/538649_Nowe-lodowisko-powstanie-na-Bialolece.html Drugie lodowisko, jest juz czynne na ul. Namysłowskiej.

Re: Uroczyste otwarcie lodowiska

W sobotę były famfary, a w niedzielę lodowisko było pokryte 5cm śniegu. Tafla przypominała pole minowe, z rozpadliną przez środek lodowiska. Obsługa wpuszczała co godzinę na 45 min. Ponoć 15 minut potrzeba na przygotowanie lodu posprzątanie, nikt jednak nie sprzątał, poprostu lud odpoczywał

lodowisko

Czy wie ktoś, czy jutro będą otwarte lodowiska w Olsztynie? Pogoda, stawia mój wypad na łyżwy pod znakiem zapytania:-(((

Re: KIedy otwarcie lodowiska?

Nie wiem czy mam rację, ale wydaje mi się, że te lodowisko zostało zlikwidowane..

Re: Otwarcie lodowiska przesunięte

Korzystanie z tego typu lodowisk jakim jest "biały orlik" jest bezpłatne. Natomiast za wypożyczanie łyżew trzeba płacić.

Lodowisko

kto wie kiedty wreszcie otworzą te lodowisko?? bo jedni mowia 10 inni 15 wrzesnia a jeszcze inni pod koniec pazdziernika

GODZINY OTWARCIA LODOWISKA Święta/ Nowy rok

uwaga w okresie świąteczno-noworocznym lodowisko jest czynne w następujących godzinach: 23.12.2010 r. 9:00-21:00 24.12.2010 r. 9:00-13:00 25-26.12.2010 r. nieczynne 27-30.12.2010 r. 9:00-21:00 31.12.2010 r. 9:00-13:00 01.01.2011 r. 12:00-18:00 Przypominamy o możliwości naostrzenia w ICSi

lodowisko?????

Wielka rozczarowana!!!!Wcale nie ma otwartego sztucznego lodowiska-gazeta kłamie -dopiero po 1 stycznia będzie czynne!! prace są w toku

Re: Sobota - otwarcie lodowiska

moze dla porownania: 3 zł godzina ulgowy (5 cały), 2 zł pożyczenie łyżew i 3 ich ostrzenie. Miasto - Dębica, lodowisko kryte :P

lodowisko

czy wiecie moze cos o lodowisku na bloniach??? mialo podobno byc dzisiaj juz otwarte?? z gory dzieki za odpowiedz ka_ha

Lodowisko2

Czy prawdą jest, że w tym roku nie mamy co liczyć na otwarcie lodowiska?

lodowisko - kiedy?

Witam. Czy ktoś orientuje się mniej więcej kiedy w tym roku będzie otwarcie lodowiska?

Lodowisko.

Kasa poszła na lodowisko i namiot, a nikt z niego nie korzysta. Zepsuty agregat. -- Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty - Francesco Vincent Zappa

Re: Uroczyste otwarcie lodowiska

Aniu, jestem z Tobą. Po takich ilościach alkoholu,jakie wlewa w siebie Ganc to chyba rzeczywiście już nie ma... i biskup tu wiele nie pomoże. Może Milewski w końcu to zauważy. Przecież to wstyd dla Płocka żeby ktoś kto ma tak rdzawą gębę od wódki jak Ganc był gospodarzem lodowiska i w

Lodowisko

W sobotę 18.11.2006 o godz. 10.00 będzie uroczyste otwarcie lodowiska koło ICRiS W najbliższy weekend wejście dla wszystkich bezpłatnie. Potem: dzieci i młodzież do 18 r.ż. z Józefowa - bezpłatnie dzieci spoza Józefowa i dorośli - bilety normalne - 5 zł

Re: Otwarcie lodowiska przesunięte

28 grudnia otwarcie. http://www.forumzabki.pl/index.php?pdst=3&idwpisu=224 Info na FZ

lodowisko

Za tydzień wybieram się do Świdnicy, tak więc mam pytanie: czy lodowisko jest juz otwarte, i w jakich godzinach w niedziele, jeśli wogóle jest. Pozdrawiam.

Re: Uroczyste otwarcie lodowiska

Przecież na otwarciu było mało osób, skąd więc stwierdzenie, że wszyscy dopisali. Nie widziałem jakoś wszystkich radnych, a doprawdy chyba nie przebrali się za mikołajów.

lodowisko

hej, macie moze link na hale "oliwie"?Chodzi mi o lodowisko chce pojechac ze znajomymi ale nie wiemy czy dzis otwarte i do ktorej?Dziekuje .

Re: Uroczyste otwarcie lodowiska

lodowiska dla własnego zdrowia. Przecież sport to zdrowie. Chyba lepiej, jak zamiast pod blokiem w kapturach, młodzież i dzieciaki będą jeździć na łyżwach. Jeśli jesteście innego zdania to już przestaję wierzyć w ludzi.

Lodowisko

Otwarcie oficjalne w dniu 12.12. Grupka obserwatorów. Co sprytniejsi wdrapują się na ławki. Leniwy Mikołaj powoli przemieszcza się po tafli. Czekolady nie znalazłam. A kolejka do kasy wciąż rośnie ;o) -- Bez ciemności nie ma snów...

Re: Upragnione otwarcie lodowiska!

Minąłeś się z otwarciem. Zielony dywan. Poseł Kozaczyński,Prezydent i zastępcy, Przewodniczący RM i wielu innych otwierających. www.siedlce.pl/galeria/index.php?ac=1&a=424 -- Mój jest ten kawałek podłogi Nie

Lodowisko sztuczne na Nowym Rynku: Otwarcie jutro

Lodowisko sztuczne na Nowym Rynku. Otwarcie jutro, wstęp: 5 lub 4 zł.

Re: Uroczyste otwarcie lodowiska

Ganc ze swoją brodą i gębą i brzuchem to nawet nie musi się przebierać za Mikołaja. Nie byłem na otwarciu w sobotę, ale podobno "jeździł" po lodowej tafli w butach i bez miotły, którą tak swego czasu promował w GW. Może nie miał kasy na wypożyczenie łyżew. Na kaucję 100-złotową nie każdego

Re: Upragnione otwarcie lodowiska!

lodowiskiem znalazłem, (na ostatnim zdjęciu) bardzo śmieszną rzecz: otóż nasi "mądrzy" inaczej postanowili wykożystać byłe fotele z kina centrum i ławeczke "żywcem spod klatki" :) no cóż w przyrodzie nic się marnować nie może :)))))) Z tymi fotelami to jak z torbą biodegradowalną/wielorazową można

Lodowisko

Ktos sie moze orientuje kiedy bedzie otwarte ?? I czy bedzie mozna wypozyczyc lyzwy na miejscu ??

Lodowisko

Ostatnio przechodziłem obok kortów na ul.Skoczyńskiego i widziałem, że zrobiono tam lodowisko. Niestety było zamknięte i żadnej informacji. Wiecie może kiedy jest otwarte? (i czy wogóle?) pozdrawiam -- Na posty mgr europeistyki nie odpowiadam od dziś :)

Lodowisko

Czy lodowisko przy Rawszczyźnie jest już otwarte? Jakie jest cennik, ktoś się orientuje? -- Smak herbaty to tylko nasze wyobrażenie o nim Jako Katolik dziękuje Bogu za heretyków.Herezja to tylko inne określenie wolności myśli - Graham Green

6 listopada otwarcie podświetlanego lodowiska na Targówku

6 listopada otwarcie podświetlanego lodowiska na Targówku