Sake

Sake

Przeszukano 118 121 438 wypowiedzi na 1 484 forach

nissan primera 1.8 2004 wymiana rozrzadu - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Avensis 1.8 2004 wymiana paska rozrzadu

Czasem wydaje mi sie, ze mam najgorszy samochod na swiecie ale tylko dlatego, ze jak szukam jakiejkolwiek czesci to okazuje sie, ze zamiennikow do toyoty nie robia. Ale do rzeczy. Zbliza mi sie termin wymiany paska rozrzadu a, ze jestem mechanikiem I serwisy robie sobie sam to tak samo chcialem

Re: Avensis 1.8 2004 wymiana paska rozrzadu

rigmec napisał: > Zbliza mi sie termin wymiany paska > rozrzadu a, ze jestem mechankiem A ja jestem supermodelka i mistrzem formuly 1. 1,8 VVT-i nie ma paska rozrzadu, lecz lancuch. -- MfG C. Zachowawca, aby uniknąć postępu, nie pociągnął za sznurek wychodząc z ustępu.

Re: wymiana lancuszka (paska?) rozrzadu w nissani

W Nissanie Primerze 2.0 z tego samego roku zaleca się wymianę co 300tys km na pewno

Re: Avensis 1.8 2004 wymiana paska rozrzadu

Przy twojej znajomości tematu (patrz post wyżej)jedź raczej do serwisu lub dobrego mechanika nim z...sz samochód!

wymiana lancuszka (paska?) rozrzadu w nissanie

Witam Kupilem Nissana Sunny 1.6 lx estate z 93 roku - mam pytanie: czy jest w nim zastosowany pasek rozrzadu czy lancuszek? Co ile kilometrow wymienia sie pasek a co ile lancuszek? Przeszukalem internet i nic nie znalazlem na ten temat. Na jednym forum dostalem takie odpowiedzi: "Na

Nissan Primera P10, benzyna, 1.6

de.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera_P10 Silnik ten ma lancuch rozrzadu. Wiele egzemplarzy przejezdzalo 300.000 km bez jakichkolwiek problemow ze strony silnika.

nissan primera kombi

Interesuje mnie to auto: otomoto.pl/nissan-primera-C15059174.html Przebieg wydaje się dość spory (209 000 km) ale wiarygodny. Byłem już obejrzeć, zajechaliśmy na stację diagnostyczną i: do wymiany 1

Re: Ford Mondeo 2.0 Trend X / Nissan Primera 1.8