Przeszukano 118 166 561 wypowiedzi na 1 487 forach
matura matematyka 2013 odpowiedzi zadania otwarte - najlepsze wpisy
matura matematyka 2013 odpowiedzi zadania otwarte - pozostałe wpisy
Re: Matura 2010 - matematyka, odpowiedzi
Prawdopodobieństwo w zadaniu otwartym w rzucie kostką wyszło 1/6 pacany.
Ejjj a zadania otwarte miały różne dane? albo ja jestem ślepa, albo miałam dane, że tg= 5/3, a nie 5/12. Sprawdzałam kilka razy.
Ejjj a zadania otwarte miały różne dane? albo ja jestem ślepa, albo miałam dane, że tg= 5/3, a nie 5/12. Sprawdzałam kilka razy.
plis niech ktos mi wytlumaczy to zadanie otwarte z trapezem bo mnie wyszlo ze jego obwod to 12+6pierwiastka z 2
Ejjj a zadania otwarte miały różne dane? albo ja jestem ślepa, albo miałam dane, że tg= 5/3, a nie 5/12. Sprawdzałam kilka razy. ;(
Hej ja jestem uczennicą technikum.Z matmą większych problemów nigdy nie miałam.Na te 3 zawsze umiałam.Bardzo bałam się matury,ale sobie poradziłam.Zrobiłam dobrze 16 zamknietych i z 4 zadania otwarte,myslałam,że bedzie gorzej,ale dałam rade:)
Prostsza już nie mogła być :p tylko jakiś perfidny głąb jej nie zda. xd Zadania zamknięte banalne, otwarte troszke trudniejsze bo jednak trzeba liczyć ale nie było tego liczenia za wiele xD Ogólnie łatwiutko.
A jak myślicie jak w tym zadaniu otwartym z prawdopodobieństwa wybrałam 3 możliwe pary tj (2,6) (4,6) i (6,6) i tak poprawnie dalej rozwiązywałam i wyszło mi P(A)= 1/12 to dostane jakieś punkty??
właśnie - nie potraficie liczyc 1D . jeeeeeeeeny. w o ogóle ta matura miała obejmowac caly material , a nie tj w zadaniach otwartych sama geometria , trójkąty i inny chłam . !
również chodzę do zaocznej szkoły, bo muszę pracować i zgodzę się z przedmówcą, taka szkoła nie jest w stanie przygotować do matury. ja sama się przygotowałam i dla mnie była prosta, jednak trochę mi czasu zabrakło i pomieszałam troszkę otwarte zadania z pośpiechu. wniosek taki: jak chcesz zdać