Sake

Sake

Przeszukano 118 340 103 wypowiedzi na 1 492 forach

marker ca 125 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Marker CA 125

Hej, napiszcie jakie miałyście wyniki Ca-125, a te które miały wysoki wskaźnik co oznaczało??? Ja mam chyba nieznacznie podwyższony: 65, i mam nadzieję że to nic strasznego.

marker CA 125

Witam serdecznie jestem nowa na tym forum. U mojej mamy 2 lata temu wykryto raka jajnika. W wyniku operacji usunieto guza w całosci i zastosowano chemioterpie, ktora dała całkowita remisje choroby. Markery nowotworowe od 2 lat ma na poziomie 7 - raz tylko jakieś pół roku temu miała 14 ale

marker CA 125

No właśnie- proszę o wszlekie informacje odnośnie tego markera- na czym polega, Wasze doświadczenia etc. P.S Ewentualnie-jakie są koszty oznaczenia i gdzie można wykonać to w Poznaniu. Pozdrowienia

Marker CA 125

Jestem po wizycie u lekarza. Mam zrobić to badanie, nie orientujecie się jak długo czeka się na wynik? -- Szydełko i kawa www.facebook.com/Szyde%

Wahania markera Ca 125

Czy przy endometriozie macie badany marker Ca 125?? Ja przed laparotomią przed wycięciem torbieli miałam Ca 125 równe 68, potem przez cały okres brania visanne marker równy 4. Od kilku miesięcy nie biorę już visanne i marker podskoczył do 22. To wprawdzie jeszcze norma bo granica normy to 35

wysoki marker Ca 125

Mam torbiel na jajniku, która mimo że biorę tabletki hormonalne nie chce się wchłonąć - choć nie jest duża bo ok. 3,5 cm x 3 cm. robiłam już dwa razy badanie na markery i najpierw było 68, a teraz 83. Teraz czeka mnie zabieg. Czy ktoś był w podobnej sytuacji i dobrze się skończyło, tzn

marker CA 125

problem z nim jest taki ze wtrakcie miesiaczki i jak sa torbiele (albo pecherzyki np w zaawansowanym pcos) tez wychodzi wysoki:( -- Moje wykresy "to TYLKO kwestia czasu..."

CA 125

witam. mam takie pytanko, gdzie trzeba robic badanie CA125. Wiem ze to badanie krwi na marker nowotworowy, ale nie wiem gdzie to robic.

Re: marker CA 125