Sake

Sake

Przeszukano 116 918 720 wypowiedzi na 1 410 forach

lokal na urodziny - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Lokal na urodziny.

1 listopada kończę 16 lat i chciałam zrobić sobie urodziny w jakimś lokalu i zamówić zespół. Zespół już mam, nie mogę tylko znaleźć odpowiedniego lokalu. Impreza zamknie się w 30 osobach. Na lokal mam 400zł. Czy może mi ktoś doradzić jakiś lokal w Sosnowcu lub okolicach?

lokal na urodziny

powiedzcie kochani w ktorym lokalu zaorganizowac urodziny.w tym roku planuje troche wiecej osob i zdecydowalem sie na jakis lokal.problem tylko ze nie wiem gdzie bedzie milo,bezpiecznie!!! dla mnie i dla moich gosci.mile widziany kacik do tanczenia gdyz ronie bywa jak sie towazystwo rozkredci

lokal na urodziny

chce wyprawic urodziny dla grona swoich znajomych... chetnie skorzystałbym z waszych drodzy forumowicze doświadczen jesli chodzi o wybór lokalu/sali... nie chciałbym sie przy okazji spłukać doszczętnie :)

lokal na urodziny

chce wyprawic urodziny dla grona swoich znajomych... chetnie skorzystałbym z waszych drodzy forumowicze doświadczen jesli chodzi o wybór lokalu/sali... nie musze dodawać że jako przeciętny student mam ograniczone fundusze (choc troche zaskórniaków posiadam) :)

lokal na urodziny

chce wyprawic urodziny dla grona swoich znajomych... chetnie skorzystałbym z waszych drodzy forumowicze doświadczen jesli chodzi o wybór lokalu/sali... nie musze dodawać że jako przeciętny student mam ograniczone fundusze (choc troche zaskórniaków posiadam) :)

Lokal na urodziny

Chcę zaprosic ok 25 osób bez konieczności wunajmowania sali. Może ktoś zna fajny lokal z muzyka na żywo-do potańczenia.

Lokal na urodziny

Czy możecie polecić jakąś restaurację na przyjęcie urodzinowe dla 10-12 osób? Interesuje mnie smaczne jedzenie, miła atmosfera, niezbyt drogo.

lokal na urodziny?

Latem mam urodzinki,chciałabym zrobić fajną imprezkę,ale nie chcę jej robić w domku.Czy znacie jakieś fajne miejscówki(proszę o adres,telefon), z dobrym jedzonkiem? około 25 osób,towarzystwo mieszane,trochę wapniaków(rodzinka) i reszta szalonych przyjaciół;) jaka jest cena:sali?jedzenia?

Lokal na urodziny żony

Chciałbym zabrać żonę na kolację w jej urodziny. Nie chodzimy często do lokali dlatego nie mam doświadczenia w warszawskich restauracjach. Czy moglibyście coś polecić gdzie będzie smacznie, klimatycznie, tanio?

lokal na osiemnaste urodziny

Witam poszukuje jakiegoś przyjemnego, niedrogiego lokalu na osiemnaste urodziny, dla około 15 osób. Przydałby sie jakiś parkiet do tańców, do tego kawałek siedziska żeby można było spokojnie coś wypić ;) Interesują mnie tylko tereny Gliwic ;)

lokal na okrągłe urodziny

Pomozcie jaki lokal mozna wybrac w Sosnowcu na okragle urodziny. Chodzi mi o miejsce gdzie mozna posiedziec, potanczyc i zjesc tez ( ale zeby ceny byly w granicach normy :) Nie ukrywam, ze bardzo licze na pomoc Wasza tutaj :)

szukam lokalu na urodziny

szukam lokalu z dobrym jedzeniem i żeby można potańczyć,zarezerwować stolik na 20 osób

lokal na 20 urodziny

jak w temacie poszukuje ciekawego miejsca, kameralnego(około 30 osób) na impreze urodzinowa. Interesuje mnie impreza bardziej na zasadzie spotkac sie pogadac wypic jakies piwko,a nie typowy klub, gdzie jest bardzo glosno i nie ma gdzie usiasc. Najchetniej zeby lokal byl w przystepnej cenie

Lokal na 18 urodziny?

Witam, piszę z zapytaniem czy znacie jakąś fajną miejscówkę w Rzeszowie gdzie można urządzić sobie 18 urodziny? Wzięło by udział w tej "imprezie" około 25 osób. Koszty powiedziałbym, że średnie. Nie chcę nic bardzo luksusowego i drogiego, ale i nie najtańszego, obskurnego pabu w Rzeszowie. Liczę

Lokal na urodziny, POMOCY

Hej. chcialabym zrobic 18tke na ok 50-60os. Wynajecie remizy to koszt 1000zl+jedzenie+alkohol wiec troche tego bedzie. Wie ktos moze czy dam rade wynajac jakas sale juz z jedzeniem w granicach do 1200-1300zl? Nie musi byc Otwock, mogą być okolice ;>

urodziny w lokalu

macie jakies fajne sprawdzone lokale, na urodziny dla 7 latka i dzieci 2-16 tak żeby razem spędzili imprezę? bo piłeczki odpadają, dla 8 latka nie bardzo, hihihi Tak aby dzieci małe i duze były razem....nic mi do głowy nie przychodzi

Lokal na roczek

Zamierzamy zorganizowac dziecku pierwsze urodziny szukamy sprawdzonego lokalu. Ktory lokal polecacie ?

urodziny w lokalu

kto moze mi podpowiedziec, gdzie warto zaprosic kilkanascie osob na urodziny? do jakiego klubu i na jakich warunkach? chcialabym piwko, jakies przystawki, hmmm... jakie sa ceny? z gory dziekuje za info

Lokal do wynajęcia na urodziny

Poszukuję lokalu do wynajęcia na urodziny, bez obsługi. Czy ktoś wie czy jest w Markach taka możliwość??

Lokal na 40-te urodziny

Szukam fajnego lokalu na zorganizowanie 40-tych urodzin. Coś fajnego, taniego z możliwością wniesienia własnego prowiantu Impreza na max 40 osób. Możecie coś polecić?

Lokal Do wynajęcia na Urodziny

Słuchajcie jaki lokal moglibyście polecic na 24 urodziny oczywiscie bedzie to impreza zamknięta..I głośna heh Znacie jakieś restouracje lokale ...A moze macie własne pomysły ??? Jeśli tak to piszcie ..

lokal na urodziny dla dziecka

Jaki sprawdzony lokal w okolicy polecacie, w którym mozna zorganizować urodziny dla dziecka (gry,zabawy,animator itd).

Urodziny w lokalu

Witam i prosze o rade:) W następna sobotę mój syn ma urodziny(6) i chce zaprosić kolegów ze szkoły. Najbliżej domu mamy wacky warehouse więc zamówiłem tam 2 godzinna imprezę - będzie bufet z przekaskami i party bags. Przyniosę tort (typowo angielski a nie polski) i tu zonk - z tego co pamietam na

lokal do wynajecia na urodziny

poszukuje malego lokalu na okolo 30 maks 35 osob zeby zorganizowac 20 urodziny, oczywiscie zalezy mi na tym zeby bylo w miare tanio:P

Lokal na 40-te urodziny

Prosze o podpowiedz i rade..poszukuje lokalu na bielanach/żoliborzu zeby zoorganizowac zblizajace sie 40-te urodziny:)(ups) taki w ktorym mozna coscik zjesc napic sie nie zza drogo;)a i potańcowac troche...macie moze jakies namiary sprawdzone adresy i polecacie jakies miejsce???

lokal na urodziny dla dwulatka

czy organizowaliście dziecku urodziny w którymś z "naszych" lokali? Jak organizacja, ceny, opieka? Myślę o spotkaniu raczej na słodko, ewentualnie z czymś do chrupania. Przy okazji pozdrawiam wszystkich forumowiczów i postaram się uczestniczyć w kolejnym spotkaniu.

Fajny lokal na urodziny? Sosnowiec...

niedługo mam urodziny i zastanawiam się gdzie zaprosić swoich współpracowników (ok. 20 osób). znacie jakiś fajny lokal z miejscem do tańca??? zakręcona już była... nie chcę dublować pomysłów. a sosnowiec ze względu na to, że wszyscy mają tu dobry dojazd... z góry dzięki.

szukam fajnego lokalu na urodziny

szukam fajnego lokalu gdzie można dobrze zjeść i potańczyć oczywiście,żeby zarezerwować stolik na 20 osób .

Fajny lokal na urodziny dziecka:)

Do urodzin Filipa zostalo coprawda jeszcze 2 m-ce ale juz zaczynam sie zastanawiac gdzie moznaby je urzadzic. W zeszlym roku byly w KidsFunHouse przy Fresh Pond Rd i nikomu nigdy tego miejsca nie polece. Wynioslo mnie to &750 na 2 godziny a lipa nie do zapomnienia na reszte zycia hahah

Lokal na Moje 18 urodziny...

Chciałabym się dowiedzieć gdzie najlepiej zorganizować niezapomniane 18 urodzinki??? Interesowałby mnie dość duży lokal dla ok.40 osób z parkietem i dobrym wyżywieniem... Z góry dziękuję za pomoc... Cena nie gra roli...

Lokal na urodziny - ale gdzie?

Witam, Poszukuję lokalu w obrębie miasta na przyjęcie urodzinowe /30 czerwca/ - moje 35 lat. Zaproszona będzie rodzina bliższa i dalsza ok 25 osób. Tort, szampan, kawa, później jakaś ciepła potrawa i po kilka piwek. Całość około 3 godzin. Może być ewentualnie jakiś grill. Ważne żeby był

Re: Lokal na urodziny

Cześć, Najłatwiej będzie Ci sprawdzić jakie lokale to dla Ciebie są w stanie zorganizować na Lokalowo. http://www.lokalowo.pl/ Lokal na urodziny , spotkanie po latach czy wyjście integracyjne w firmie - określasz na ile osób chcesz dokonać rezerwacji, czy potrzebujesz sali, czy może zwykły długi

Lokal na osiemnastkę

Witam, szukam miejsca na zorganizowanie 18-tych urodzin, impreza na około 35 osób. Zainteresowany jestem zarówno restauracjami, jak i salami do tego typu imprez. Proszę o pomoc :)

Lokal/sala do wynajęcia na urodziny

potrzebuję wynająć jakąś salę lub lokal na urodziny w maju, jakieś propozycje? organizacja w niektórych miejscach bardzo drogo kosztuje ze względu na płatność od osoby, a wiadomo znajomych dużo ... Proszę o pomoc w znalezieniu :)

Re: lokal na urodziny

Zorganizujemy urodziny Twoich marzeń. Skontaktuj się z nami tel.: 880-963-417 email: urodziny@kidsarena.pl Rodzinny Park Rozrywki Kids Arena ul. Staszica 1 Szczecin

sympatyczny lokal na spedzenie 30 urodzin

szukam jakiegos sympatycznego lokalu na spedzenie z przyjaciolmi w nim swoich 30 urodzin, myslalam o Verte, 2 ksiezycach, havanie, przy kominku ...i jakos nie moge sie zdecydowac. Jakie macie doswiadczenia w tej materii??? Pozdrawiam

Re: Lokal na urodziny

hej! jest fajny i niedrogi lokal na bielanach, blisko przystanku awf. jeżeli cię to interesuje to daj znać - 602 685 453. pozdrawiam,

Re: lokal na urodziny

proponuję Gubałowkę Szczecińską - wymarzone miejsce na zorganizowanie urodzin, a i jest czym pooddychać po biesiadzie. Pozdro Tycjan

Re: lokal na urodziny

Ale ile masz (ma Pan) lat? Bo to jednak dość istotne przy doborze lokalu i... w ogóle szansach na jego wynajęcie :) -- ILYA 02.09.2006 :)

kasa na urodziny

Ile byście dali pieniędzy na prezent na 18-te urodziny wyprawione w lokalu?

Re: lokal na urodziny

srednia wieku 30 lat.wlasciwie nie chodzi mi o wynajecie calego lokalu w gre wchodzi ok 15-20 osob

ciekawy lokal na 18 :)

Poszukuję interesującego lokalu, w którym można by zorganizować imprezę z okazji 18-stych urodzin. Czy zna ktoś przyzwoite, sprawdzone miejsca: kluby, puby itp. w naszym mieście?

lokal na 40 urodziny mojego męża

może znacie fajny lokal na okołó 26 osób.dobre jedzonko ładny wystrój za rozsądną cenę.proszę o namiary .

Re: Lokal na urodziny

Nie wiem jak jest z muzyką na żywo ale przez wzgląd na świetną atmosferę panującą w tym miejscu polecam Drugie Dno!

Lokal na zorganizowanie urodzin: Wałbrzych,okolice

Witam, Od dłuższego czasu poszukuję lokalu na zorganizowanie imprezy osiemnastkowej. Mój budżet nie jest nieograniczony, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Na pewno Wy lub Wasi znajomi wynajmowali lokale i orientujecie się w jakich cenach. Interesuje mnie wynajęcie sali na 80-100 osób. Przy tym

Gdzie lokal na 40stkę

Chciałam na 40 urodziny zaprosić około 20 gości. Zainteresowana jestem jakimś lokalem z jedzeniem i muzyką. Polecicie Coś?

SZUKAM lokalu do wynajecia Urodziny ...

Szukam lokalu do wynajecia na 24 urodziny ..Impreza ma miec charakter zamkniety wiec dyskoteki odpadaja co byście mogli polecic ...

Re: Lokal na urodziny

Rzygam już tym SPAMem karolchojniak5 /b] -- Musiałem zarejestrować nick, bo pojawiło się mnóstwo buców https://s2.rimg.info/9968084c97c517cc19279071930266e2.gif

Re: Lokal na urodziny.

Spróbuj w "szmaragdowej"to jest na Pogoni albo w no-name na Małachowskiego, życzę udanej imprezki:)

pub na urodziny

Ktory lokal polecacie na zorganizowanie urodzin dla ok.10 os. ok.30-tki z mozliwoscia potanczenia ? z Gory dziekuje ,pozdr.

Re: lokal na urodziny

Victoria na Markiewicza, Boss przy muzeum, nieśmiertelna Centrala ;) -- ILYA 02.09.2006 :)

Lokale w Opolu

Gdzie w Opolu jest jakiś tani lokal do wynajęcia na urodziny ?

Re: lokal na urodziny

Wydaje mi się, że na forum nie ma pana, pani ..., ja takich form nie stosuję, bo brzmią szucznie ;) -- Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne tam gdzie chcą ...

Re: Lokal na urodziny.

restauracja-green.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1Polecam

gdzie zrobić urodziny w lokalu

Moja córka ma nie długo urodziny i wpadłem na pomysł zorganizowania jej jakiejs imprezki w lokalu. Myslałem o kregielni w K2. Moze wy podsunieci mi jakis ciekawy pomysł.

Re: lokal na urodziny

boss raczej odpada, nie ma miejsca do tanczenia. reszta warta przedyskutowania z reszta imprezowiczow.dziekuje i czekam moze ktos cos jeszcze ma do zaoferowania

Re: lokal na urodziny

a Ty co tak zakłądasz nowe posty o podobnym brzmieniu, nie lepiej podbijać? To wprowadza mały chaos; forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=70&w=8288310Pozdro Tycjan

Re: lokal na urodziny?

znając moich znajomych to woleliby zjeść tego barana,a najlepiej pasowałaby im goloneczka w piwie z kiszonym ogóreczkiem:))

Re: Lokal na 18 urodziny?

Witaj Skaron, najłatwiej będzie Ci sprawdzić http://www.lokalowo.pl/ lokal na urodziny na Lokalowo. Określasz na ile osób chcesz dokonać rezerwacji (w zaawansowanym wyszukiwaniu), jakiego typu impreza to będzie i co chcesz zarezerwować: salę/stolik/cały lokal i dostajesz gotowe propozcje lokali

lokal na 70tke

Czy ktos moglby mi doradzic gdzie w Toruniu zorganizowac przyjecie urodzinowe na ok 25 osob z okazji urodzin? Mysle, ze obiad z deserem bylby ok. Jakie sa koszta mniej wiecej? Dzieki!

Pytanie o lokal na urodziny - kto kojarzy

Witam, czy ktoś kojarzy lokal na Woli Partycube warszawa? www.partycubewarszawa.pl Znajomy chce robić tam urodziny i zastanawiam się czy ktoś może ma jakieś opinie na ten temat. Pozdrawiam

imreza na 40 urodziny

hej, poszukuję sprawdzonego lokalu na 40 urodziny mojego męża. impreza na ok 30 osob. chcialabym, zeby lokal byl zamkniety na ten wieczor, pyszne jedzenie, mila obluga, muzyka i miejsce do tanca i - oczywiscie - to wszystko w rozsadnej cenie. marzy mi sie lokal, w ktorym grają salsę, nie jest

W jakim lokalu na Żoli urządzić urodziny?

Bardzo proszę o poradę: chciałbym urządzić przyjęcie urodzinowe (okrągłe, 40. urodziny - uff!) i szukam lokalu na Żoliborzu , gdzie mógłbym to sensownie i niedrogo zorganizować. Dobrze byłoby gdyby goście mogli przynieść swój alkohol / zamiast prezentu, potańczyć, pogadać. Przewidziane około 30

lokal na 1 urodzinki maluszka

Moze Ktos z Was robił w jakims lokalu w Koszalinie 1 urodziny i był zadowolony z organizacji? Jezeli tak bardzo prosze o opinie i jak to wyglądało cenowo.

Lokal, Klub na 40 urodziny męża Warszawa!!!

Wiem że to forum o zakupach ale dziewczyny na Was zawsze można liczyć:-) Czas mnie goni a ja szukam jakiegoś fajnego i sprawdzonego miejsca na 40 urodziny swojego męża. Może możecie polecić jakiś klub lokal w rozsądnej cenie??Będzie 15 osób ma być miło,dobre jedzonko, alkohol, i jakieś miejsce do

restauracja na urodziny trzylatka ????

Witam, mam pytanie czy ktoś może polecić jakiś lokal na trzy latka brzdąca. Myślałam o lokalu z miejscem zabaw dla dzieci ale nic mi nie przychodzi do głowy. Proszę o jakieś sugestie. PozdrawiAM

Sala na urodziny...

Witam! Wiecie może czy jest gdzieś w Jelczu sala do wynajęcia na urodziny? (osiemnastka dla rodziny).... Oczywiście chodzi mi o lokal tani... Kiedyś Mikron był do wynajęcia. Od razu prosiłabym o jakiś kontakt... Z góry dziękuję!

SALA na 18 urodziny!

Hej! Jaką salę/lokal/świetlice polecacie na wyprawienie urodzin? Zależy mi aby cena była przystępna, może być bez cateringu. Pomocy! :D

urodziny

Gdzie można zorganizować urodziny na Białołęce dla 25 latki aby napić się piwka i potańczyc :) kto poleci fajny lokal?

Re: Lokal na urodziny, POMOCY

dawny Proton przy ulicy Poniatowskiego,nie pamiętam jak teraz lokal się nazywa...polecam

Sala/lokal do wynajęcia na urodziny dziecka

Szukam niedużej sali (na ok.15 osób w sumie, dorosłych i dzieci) do wynajęcia na urodziny 3-letniego dziecka. Bez cateringu- sami przyniesiemy jedzenie, mam też koleżankę animatorkę, która urządzi zabawy dla dzieci. Impreza w domu niestety odpada ze względu na bardzo małe mieszkanie. Kto zna i

Szukam lokalu lub sala na małe urodziny

Czy ma ktoś do polecenia salę bankietową/lokal na niedużą kameralną imprezę ok. 30 os. możliwie nie drogo? Może być z obsługą, ale również sam wynajem - każda opcja wchodzi w grę. Najlepiej w okolicach Górnej. Jak coś proszę o info :)

Re: lokal na 20 urodziny

Ja swoje urodziny zrobiłem na lotnisku. Dostałem od chłopaków skok ze spadochronem w prezencie i było rewelacyjnie:)

Re: lokal na 20 urodziny

a ja swoje ostatnie urodziny (tez dla ok.20 osób)zrobiłam na kręgielni hulakula w budynku BUWu. było bardzo fajnie, nawet ci którzy pierwszy raz grali w kręgle bawili sie świetnie. na miejscu były drinki, piwo i smaczne jedzenie. moim zdaniem to lepszy pomysł na imprezę niż siedzenie przy

urodziny

Poszukuję lokalu na urodziny, mam zamiar zaprosić ok 20 osób ,ale nie wynajmować sali. Proszę o wskazanie jakis fajnych miejsc-muzyka do potańczenia.

lokal w Warszawie na 50tke?

jaki lokal byscie polcili na zorganizowanie urodzin ojca na ok. 30,40 osob ale blagam w miare rozsadna cena mnie interesuje. jakie sa wasze propozycje?

Re: lokal na 20 urodziny

Polecam Sofa Clubistro www.sofa.waw.pl z tego co wiem, bo znajoma organizowała tam swoje urodziny nawet możliwe jest wynajęcie części w weekend, kiedy są dj i grają muzykę klubową.

Impreza urodzinowa - lokal

Gdzie można zorganizować w Wałbrzychu urodziny? Impreza na około 80 osób. Tylko żeby cena była w miarę przystępna.

Jaka restauracje polecacie na urodziny ?

Witam, przyjecie urodzinowe na 15 osob, chcialabym zeby byl ladny wystroj lokalu, menu smaczne lecz bez wygorowanych cen i mila atmosfera. Czy zna ktos lokal godny polecenia ?

Re: Lokal na 18 urodziny?

Polecam Kręgielnie Bowling Club Jarosław Sama robiłam tam 18 córki polecam wszystkim naprawde wiele zabawy i wesoła atmosfera :) www.kregielniajaroslaw.pl/

Sala/lokal do wynejęcia na 18stkę.

Szukam sali/lokalu na 18ste urodziny. Musi zmieścić 30 osób i mieć parkiet do potańczenia :)

Re: urodziny w lokalu

cześć proszę o pomoc bo jestem kompletnie zielona chciałabym zrobić córce urodziny w lokalu ma 7 lat. Trochę wchodziłam na różne kluby ale ceny nie na moją kieszeń 700 zł to trochę sporo czy może wiecie o trochę tańszych miejscach. szukałam ale nic nie znalazłam.

LOKAL/KLUB NA ZAMKNIETA IMPREZE URODZINOWA??!

potrzebuje namiarow na miejsce gdzie mozna wyprawic urodziny w Warszawie.chce zeby to byla zamknieta imprezka.pomozecie? pozdrawiam

fajny lokal na urodziny / impreza dla studentów?

Co polecacie? Ale tak z własnego doświadczenia. Nie ukrywam, że liczy się też cena, ale nie za wszelką cenę;)

Szukam lokalu na impreze 30 tkową!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czy ktos może polecić mi lokal we Wrocławiu z dobrą musyzką i jedzeniem, gdzie można urządzić urodziny i gdzie zmiesci się prawie 30 osob? Gdzieś, gdzie nie zdzierają z człowieka za samo wejscie do lokalu...:-)

Re: tani lokal na urodziny

zależy czego oczekujesz. Jeśli kameralnie, to herbaciarnia marzenie, jeśli więcej osób, ale równie spokojnie, to restauracja green na małobądzkiej, a jeśli z dyskoteką to manhattan koło timkena. Ale wszystko w okolicach pogoni, ale uważam, że ceny przystępne i właściciele bardzo

Re: Lokal na urodziny żony

Cieszę się, że jest na tym forum ktoś normalny, kto może pomóc :) Masz rację, za malo sprecyzowałem o co mi chodzi, dlatego: - chodzi o polskie jedzenie, - klimatycznie tzn umiarkowanie romantycznie (nie tak ciemno, żebym nie widział co jem) ale nie knajpa z dziećmi (bo wychdzimy po to, żeby

Re: Lokal na 18 urodziny?

Pub Rambla - w rynku, super wystrój, średniej wielkości, najlepszy stosunek jakości do ceny, dużo 18tek fb.com/PubRambla a nr 609833893, pozdrawiam