Sake

Sake

Przeszukano 119 074 208 wypowiedzi na 1 502 forach

kiedy bielactwo - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

bielactwo

mój mąż ma bielactwo wiem że to jest w genach , chcę sie dowiedzieć kiedy u mojego bobasa mogą pojawić sie pierwsze oznaki i czym one się objawiają?

bielactwo :(((

Witam! Niedawno stwierdzono u mnie bielactwo. Na moje nieszczęście dokładnie w momencie kiedy planuję ciążę :( Od dermatologa usłyszałam, iż ciąża i leczenie bielactwa jednocześnie są absolutnie wykluczone. Proszę o rade! Czy bielactwo w ciagu dwóch lat (zakładam w tym czasie ciążę i

Bielactwo

Wczoraj u mojej 12 letniej siostrzenicy lekarz dermatolog stwierdzil bielactwo. Co wiecie o tej chorobie? Cofa się? Warto ją leczyć? Ona wchodzi w okres kiedy uroda się liczy. Na razie ma niewielkie plamki na czole? Jaj jej pomóc? Będę wdzięczna za wszelkie inofamcje także na priva - magdalena

bielactwo!!! błagam

Witam! Niedawno stwierdzono u mnie bielactwo. Na moje nieszczęście dokładnie w momencie kiedy planuję ciążę :( Od dermatologa usłyszałam, iż ciąża i leczenie bielactwa jednocześnie są absolutnie wykluczone. Proszę o rade! Czy bielactwo w ciagu dwóch lat (zakładam w tym czasie ciążę i

bielactwo

u mojej mamy pierwsze objawy dały się zauważyć, kiedy była krótko przed trzydziestką. myśleliśmy, że to jedyny przypadek w rodzinie, jednak jak się później okazało, na bielactwo chorowała jeszcze nasza ciocia (rodzona siostra taty mamy, czyli mojego dziadka). czy w związku z tym można uznać, że

zioła babći na bielactwo

No własnie, czy ktoś stosował indyjskie zioła babći na bielactwo? Jakie były objawy? I kiedy nastapiły jakieś efekty? Czy mieliscie po posmarowaniu bolącą jakby poparzoną skórę? Czy to normalny objaw czy nie? maga

Bielactwo, proszę o pomoc !

Witam! Niedawno stwierdzono u mnie bielactwo. Na moje nieszczęście dokładnie w momencie kiedy planuję ciążę :( Od dermatologa usłyszałam, iż ciąża i leczenie bielactwa jednocześnie są absolutnie wykluczone. Proszę o rade! Czy bielactwo w ciagu dwóch lat (zakładam w tym czasie ciążę i

Re: bielactwo

Oj z tym nastawieniem moze byc problem,bo jak pisalam-sa dni ze jest ok a potem sa inne dni,kiedy chce mi sie usiasc i plakac:/ Daggy,powiedz mi jeszcze czy kiedy sie opalasz to czyms sie smasrujesz? Kremy,filtry? I jak? Na cale cialo czy tylko miejsca przebarwione? Pozdrawiam:)

Re: bielactwo

Witam U mojego 8 letniego synka stwierdzono bielactwo-(lekarz dermatolog w przechodni rejonowej),skierowano nas na badania i ewentualne leczenie do Poradni Dermatologiczno Klinicznej w Zabrzu,wizytę mamy 1 lipca.Bardzo się boję to taki paraliżujący strach,a mój synek pyta kiedy mu te białe

Re: bielactwo

MarkiO przepraszam,myslalam ze to coreczka... U mnie pojawilo sie to mniej wiecej kiedy bylam w wieku Twojego synka. Teraz mam prawie 24 lata. O siebie nie musisz sie martwic:) Jest bielactwo nabyte-czyli takie,ktore ma Twoj synek-pojawilo sie po kilku latach zycia,oraz wrodzone-z ktorym sie

Re: bielactwo

Choruje na bielactwo od 15 lat-a moze i dluzej. Sa takie dni kiedy wogole nia zwracam uwagi na te biale plamy ale sa tez i takie,kiedy sie wstydze gdzies pokazac. Wydaje mi sie,ze wszyscy sie tylko na nia patrza. i rzeczywiscie-czasem tak jest. Pytaja mnie-o Boze,co ci sie stalo?,To jest

Re: bielactwo

wysmarowalam sie samoopalaczem i wszystko wylazlo:(( sa dni, kiedy nawet do sklepu nie wyjde bo wstydze sie swoich prawie calych bialych dloni... opracowalam sztuke kamuflazu do perfekcji, ale sa wieczory kiedy nie mam juz sily sie tym smarowac i siedziec bez ruchu pol godziny... oczywiscie nastepnego

Re: bielactwo

Witam, mam 26 lat, ale nie pamiętam kiedy pojawiło się u mnie bielactwo.Chyba na swoje " sczęście" mam je po jednej stronie okolic intymnych( z białym owłsieniem-to chyba jest straszne) oraz plamkę na biodrze i troszkę większą powyżej pośladka. Niestety ta w olicy intymnej jest naprawdę spora

Re: bielactwo a laser

Witaj, chciałam zapytać co Ci powiedziano na temat depilacji laserowej przy bielactwie? Kiedy można ją wykonać a kiedy jest to bezwzględnym przeciwwskazaniem? Z góry dziekuje

Re: bielactwo

Ma to 5 letni syn, córka nie i mam nadzieje że miec tego nie bedzie.A kiedy to się u Was pojawiło.u mojego synka jak miał 4 latka? Czy u mnie 33 letniej baby tez może sie to pojawić? U nas w sumie w rodzinie to nikt tego nie ma oprócz tej jednej wspomnianej cioci. A w Warszawie na Targowej to

bielactwo u 2-latka,rokowania?

Witam,u mojego 2-latka stwierdzono bielactwo,kazano obserwować i pokazać się za rok(??),na leczenie ponoć za wcześnie,bledsze plamki występują w okolicy klatki piersiowej i na plackach,mają kszalt owalny i łączą się w większą grupę, w przodu to ok. 1/4 powierzchni klatki piersiowej,z tyłu

Re: bielactwo

takiego u nas jest.To ja sama się pytałam kiedy powinniśmy sie spotkac? I to ja mam zdecydowąc czy pijedziemy do niej, czy =też bedę chodzic do dermatologa z rejonu/u którego zostało vitiligo zdjagnozowane rok temu u mojego dziecka/.Podpowiadała tez jak uzyskać skierowania na badania które daje

Re: bielactwo

Martha,widzisz,Ty nie mozesz pojac,ja tez nie ale sa tacy ludzie,uwierz mi. Wyskakuja nagle jak Filip z konopii-" o matko co ci sie stalo?","o ale sie strasznie pparzylas","ojej obrzydliwe to jest,nie zaraze sie?"...itd. Kiedy bylam mlodsza na obozie ktos sie mnie spytal co to jest. Pomysleli

lupiez v bielactwo nabyte

widze, ze problem troche sie powiekszyl, nastepuje to jednak tak wolno, ze czasami trudno uchwycic moment kiedy zaczyna sie kolejne "ognisko" zmiany. Znajoma zasugerowa lupiez pstry i polecila szampon. Ja jednak wole skonsultowac sie z lekarzem i upewnic sie ze to nie cos innego. Do wizyty jeszcze

Re: mamy z bielactwem

Oj, dziewczyny... Bielactwo wrodzone, to nie wtedy, kiedy dziedziczysz po kimś, tylko jeśli juz sie rodzisz z plamami. A nabyte, kiedy zaczynasz chorować w pewnym wieku. Podobno 30 procent przypadków jest uwarunkowana genetycznie. Pozostałe - nie wiadomo. Z tego, co juz się dowiedziałam

Re: Bielactwo. Możecie pomóc?

Nie ma leku na bielactwo.Pani dr dermatolog zapisała mojej siostrze bardzo drogą masc Protopik 0,1%.Kiedy siostra trafiła do innej lekarki to ona wysmiała ten Protopik i rzeczywiscie nic nie pomógł.Z tego co wiem to na Wólczanskiej leczą laserem.Polega to na tym,że powstaje mnóstwo piegów

Re: bielactwo-jak rozpoznać?

A może raczej odwiedź dermatologa? Moja młodsza córeczka (2,5 roku) ma praktycznie od urodzenia taką białą plamkę na nóżce. Nie zmienia się i nie powiększa. Mam nadzieję że to nie bielactwo, ale też się bardzo boję. Aha, kiedy u Ani wyszły pierwsze plamy, też przez prawie rok nic się z nimi nie

Re: Przebarwienia czy bielactwo

Dlaczego? Moja sąsiadka choruje i próbuje jakiś to leczyć ale to dama 70-letnia. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: Przebarwienia czy bielactwo

Z wszelkimi zmianami na skórze warto iść do dermatologa. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: bielactwo latem-jakie zabezpieczenie?

A ja od kilku lat opalam bielactwo bez filtrów. I pojawiły się delikatne plamki barwnika i zaczynaja zrastać się ładnie. Wygląda to troszkę jak łaciata krówka, ale dwie plamy zniknęły całkowicie. Pierwsze reakcje pojawiły sie po pobycie w Grecji (dwumiesięcznym), kiedy parę razy zdarzyło sie

Bielactwo - a Morze Martwe. Proszę o każdą radę.

Czy warto, jeśli tak to kiedy, w jakie miejsce, z jakim biurem, ... Z góry bardzo dziękuję!

Re: Bielactwo a ciąża

leczyć u dobrego dermatologa? Oczywiście wiem, że nie ma 100% szansy wyleczenia u nikogo chorego na bielactwo ale może w tej sytuacji, kiedy obserwujesz nasilenie, warto spróbować skonsultować się z dobrym specjalistą?

Re: Elocom?czy bielactwo

No niestety, ja w tym widzę niekompetencję lekarza. Kiedy kazał smarować do ustąpienia objawów, smarowałam, całe życie się człowiek uczy. Teraz już wiem, że wszystko trzeba sprawdzić. Pamiętam, gdy córa miała dwa tygodnie i potwornie odparzoną pupę, a ja cudowałam już na wszystkie sposoby

Re: Niedoczynność a bielactwo

Zeb1, ja choruje na hashi oraz mam bielactwo o slabym nsileniu (poczatki gdy mialam tez lat nascie, w okresie dojrzewania). Moja mama ma bielactwo juz bardzo zaawansowane(nie stosuje suplenentacji witamina d i nie ma diety, chociaz o wiele wiecej przebywa na swiezym powietrzu). Najwazniejsze, ze u

Re: Kiedy po antybiotyku można "na słońce"?

Dziękuję Ci za odpowiedź. Myślałam że chodzi Ci o bielactwo, nie sądziłam że może dojść nawet do poparzeń. W południe i tak nie chodzimy na słońce:)

Re: Odbarwienie pochwy i odbytu... bielactwo??

temptation_ona napisała: > Witam, chciałam zapytać czy ktos może słyszał o czymś takiem jak odbawienia > miejsc intymnych??? Może idź do dermatologa? Może to bielactwo,a może LSA,a może coś jeszcze? Tu o LSA: "był okres, przed rozpoznaniem choroby kiedy białe było wszystko

Re: Bielactwo, moze ktos cos wie???

nazwa choroby nie ma tu znaczenia,ale podanie duzej ilosci objawow jak najbardziej.wiec napisz jak te plamy wygladaja,czy maja np ciemne obwodki?a moze czasami zmieniaja kolor/te plamy/i kiedy,napisz wiecej o sobie.

Re: bielactwo u 2-latka,rokowania?

marki0,dziękuję za linki,poczytałam i czuję się strasznie skołowana,co człowiek to inne podejście,leczyć nie leczyć,kiedy zacząć,jak wielkie koszty??te i inne pytania kotłują sę w mej głowie,wygasa nadzieja,że może się nie rozwinie... jeszcze raz dzięki,pozdrawiam

Re: Bielactwo, proszę o pomoc !

bielactwie, że tak jak nie do końca znana jest etiologia, tak i nikt nie daje 100% wyleczenia . Jeżeli jest to prawda, co mówisz, to zwracam honor i życzę, żeby Twoja córka, jeżeli istnieje, naprawdę się tego pozbyła, i to nie tylko w czasie, kiedy będzie pacjentką dr.Bourian. Ale wiesz, ja też jestem

Re: znacie kogoś kto ma bielactwo?

kiedy to pani w zoologicznym wyjasniala klientce dlaczego BIALE fretki sa drozdze-wg pani bo to taka NIETYPOWA ODMIANA,smiechu warte,powinny byc tansze bo to przeciez wada genetyczna.

Re: Pocieszcie ....

Moją mamę dotknęło bielactwo i to w czasach kiedy nie było na to żadnego sposobu. Teraz jest ich co najmniej kilka plus masa kosmetyków kamuflujących, mama miała do dyspozycji tylko Dermacol o konsystencji pasty do butów. Co do gorszych chorób - jest ich cała przebogata lista, choćby rak czy

Re: Bielactwo, moze ktos cos wie???

Pozwolę sobie wkleić to co przeczytałam na liscie Tomka Kokoszczyńskiego, a właciwie to co On napisał na ten temat : Tomasz Kokoszczynski <homeopatia@OZZL.ORG.PL> Data: 2004-09-03 10:21 Do: HOMEODYSKUSJA@MAN.TORUN.PL Temat: Re: BIELACTWO NABYTE Witajcie

Re: Pocieszcie ....

Pocieaszam. Jest modelka, która z bielactwa uczyniła swoją rozpoznawalną matkę - była twarzą np. Desigual. No i znam jedna osobe która też ma bielactwo, ale po początkowej panice zaakceptowała i jest chyba ok. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w

Re: Kiedy Ala ma Asa

Nie mamy zamiaru tego jeść, ale i za normę tego uznawać też nie możemy. Od tysięcy lat rodzą się albinosi. Czy to znaczy, że bielactwo jest normą? Nie, jest defektem genetycznym. Od tysięcy lat rodzą się ludzie z wodogłowiem, ale nikt tego nie nazywa normą. Człowiek nie powinien rodzić się z

:((( BIAŁA PLAMKA na ciele :(((

kilka tygodni temu zauważyłam u siebie w okolicy pachwiny biała plamke wielkości fasolki, nie znika, kiedy potraktuje ja samoopalczem nabiera koloru jak reszta ciała. Dodam, ze na solarium chodzę ( a raczej chodziłam) sporadycznie ok, raz na 3 tygodnie góra 10min opalania. Czy ktoś może mi

Re: Dyskryminacja chorych na łuszczycę

Ja mam bielactwo. To tez nie jest zaraźliwe.W obu przypadkach jest to tylko defekt kosmetyczny. Plamy na zewnetrznej stronie dłoni (tylko) nasilają się latem ,kiedy reszte zdrowej skóry opali słońce. Zimą tych plam prawie nie widać, gorzej latem . Ludzie nie róbcie przykrości tym chorym .To

Re: Mankamenty urodowe, ktore lubicie

Mam znajomą z bielactwem, ma przepiękne dłonie. Uwielbiałam patrzeć na nie, kiedy coś robiła rękami. Przyznała mi kiedyś, że dzięki moim szczerym zachwytom przestała kryć łapki ze wstydem... bardzo mnie wtedy wzruszyła.

Re: Czy któraś z Was choruje może na bielactwo?

A czy kiedyś próbowałaś naswietlań PUVA? Późno się tym zainteresowałam, mam 26 lat a od kiedy mam te plamy, nawet nie pamiętam. Pocieszam się tylko tym, że są umiejscowione w miejscach, na co dzień nie widocznych, chociaż bikini nie wchodzi w grę, tylko spodenki. Mam nadzieję, że nie będą mi

Re: opalalam sie na sloncu-na rece mam jasne plam

Ja tez mam jedną plamkę, ktora sie nie opala,- ale na twarzy!(Tabletki antykon. odstawiłam 4 m-ce temu), kiedy poszłam do lekarza myślałam, że mnie zetnie z nóg diagnoza jaką usłyszałam - bielactwo!jest to nieuleczalna choroba która rozwija sie paktycznie do końca życia. Nie życzę żadnej z

Bielactwo - a dieta Kwaśniewskiego (cytat z prasy)

Kłobuck, 27.12.1999r. Mój syn choruje na bielactwo od 6 roku życia. Obecnie ma 15 lat. Na początku miał parę siwych włosów i jasne plamy wokół oczu, a mając 7 lat miał je na całym ciele. Po wyjściu na słońce, kiedy normalna skóra opaliła się wyglądało to, delikatnie mówiąc

Podejrzane biale plamki-Pomocy!!!

dzisiaj podczas oapalnia sie zauwazylam 3 podejrzane biale plamki,oddzielne ale bardzo blisko siebie na wewnetzrnej stronie nogi w okolicy kostki.Biore od dwoch miesiecy progesteron i lek wywolujacy stymulacje owulacji,czy to moze miec jakis zwiazek?czy to nie sa objawy bielactwa?jestem zalamana

Re: kiedy do pionu

prawdopodobnie później chodzić. I nie jest to powód do niepokoju. Każda dzidzia rozwija się we własnym tempie. No ale tak to jest, że wujek google przy bólu zęba od razu zdiagnozuje raka, bielactwo, alergię, wnm i inne "straszne" rzeczy.

białe przebarwienia na skórze

u mojego 2-letniego synka zaobserwowałam ,że od kiedy zaczęło się lato, czyli kiedy ma poodkrywane ciało, białe przebarwienia na skóże rąk, i nóg, plamy te nie schodzą a przeciwnie robi sie ich coraz więcej.Mają wielkość ok.2,3cm.Dodam że cierpi na AZS(atopowe zapalenie skóry),lekarka nie wie

Re: łupież pstry/swędzenie - prosze o rade

ni epowiedziałabym ze łupież jest wyedy kiedy plamy są czerwone - jesli są to jest stan zapalny i ajk zniknie to nadal tzreba stosowac preparaty zeby znow nie zaatakowal. Dlatego wlasnie myli się pstry z bielactwem - bo wygląda bardzo podobnie -- nie byłabym sobą, gdy byłabym inna

Powiedzieć teraz?

, mam je na twarzy, ukrywam starannie pod makijazem. Bielactwo to biale odbarwienia skory, wyglada to bardzo nieladnie , ale oczywiscie nie jest zarazliwe. Wiem, ze nadejdzie taki dzien, kiedy prawda wyjdzie na swiatlo dzienne. strasznie sie tego boje, jestem naprawde zalamana. Jak narazie

Re: Naturalna zmiana koloru włosów na rude

moj wujek zanim byl jeszcze w wieku kiedy zaczyna sie siwiec tez mial cos takiego. zaczelo sie od brody ktora miejscami zaczela mu własnie rudziec (mimo ze nie mial naturalnie bardzo ciemnych wlosow to jednak te zrudziale miejsca odznaczaly sie bardzo wyraznie). powodem jest bielactwo - czyli

Re: Kto ma hashimoto i cos jeszcze...??

Ja najpierw miałam zdiagnozowany Zespół Guillain-Barre (autoimmunologiczna), a po 3 latach doszlo Hashimoto, choć sama nie wiem, kiedy tak naprawdę sie pojawiło, bo wiele objawów Hashimoto brałam za pozostałości Guillain-Barre. No i mam piękne białe plamy, których przybywa po słońcu :( (nie

Re: odbarwienia skóry

Nie każde odbarwienia skory to od razu bielactwo. Co do odbarwienia skóry po lekach to sie nie znam Ale w ubieglym roku u synka (miał wtedy jakies 5-6 miesiecy) na brzuchu i nogach zauwazyłam właśnie takie jasniejsze plamy na skórze. takie własnie - odbarwione tez sie wystarszyłam bo

Re: Jak dobrze wyglądać

> Sa jakies normy od kiedy deformacja jest odrazajaca? Może wtedy, gdy ukrycie tej deformacji jest łatwe i niekłopotliwe? Na przykład w przypadku tego wczorajszego pasażera nie byłoby dla niego kłopotem przecież założenie spodni z długimi nogawkami, skoro nie pracował akurat? Albo dla ludzi z

Re: poprawa skóry- kiedy nowe do diety?

moje dziecko to nie działa, zresztą za bardzo sie go boje. Kupiłam tez protopic, bo skubany nie wiem jakim cudem dostał cześciowe bielactwo i ponoć super efekty daje protopic, ale nie u niego jak sie okazało. Mam też 5 miesieczna córcię wysypana od stóp do głów i mimo że wala mi sie ten protopic po

Re: Elvis

Kiedy inni kopali piłkę, to on stał przed mikrofonem, stracił to, czego nie dało się w żaden sposób od nowa przeżyć. Cierpiał na bielactwo, ale ile chemii musiał wchłonąć, by się tak równo wybielić... Operacje plastyczne, rysy twarzy, głęboka ingerencja chirurgiczna. Od czegoś uciekał, czy zwykła

Re: "a fuj, to obrzydliwe" - wątek mój wyżalny

Wiem o co chodzi. Miewam rzuty AZS, kiedy na nogach mam sączace się rany. Ale mieszkałam długo na Wegrzech, i tam na basenach termalnych widywalam ludzi z łuszczyca, AZs, bielactwem I innymi chorobami skóry. Wtedy przestałam się przejmować. Po prostu, trzeba wykształcić w sobie grubą skórę i tyle

Re: jasniejsze plami na cialku 4 miesieczniaka co

Ja bym radziła skonsultować się z lekarzem, aby wykluczył inne możliwości. Osobiście nie słyszałam aby taki sposób objawiała się alergia. Mój synek ma kilka jaśniejszych plamek i ciemniejszych od urodzenia (rosną razem z nim), kiedy konsultowałam to z lekarzem powiedział żeby narazie się nie

białe przebarwienia na skórze

u mojego 2-letniego synka od kiedy ciało jego jest eksponowane na słońce zaczęły pojawiać się najpierw różowe(takie atopowe) a potem ustępowały na białeplamki które nie schodzą a robi się ich coraz więcej na nogach i rękach.Mają one wielkość ok.2,3cm.i nie schodzą. Dodam że mały cierpi na AZS

Re: Problem, czy nie?

od rodziny, odetchnęłam psychicznie,i nawet nie wiem kiedy bielactwo zniknęło( podobno wiele osób wiąże powstanie bielactwa z jakimś silnym stresem , szokiem nerwowym itp). Po jakimś czasie poznałam chłopaka, któremu moja niepełnosprawność wcale nie przeszkadzała, pobraliśmy się i teraz

Re: Matysiaczek

ELOCOM to maść sterydowa. Jak dowiedziałam się od mojego pediatry długotrwałe stosowanie może prowadzić do bielactwa (cokolwiek to znaczy), albo innych problemów ze skórą. Mogę ją stosować tylko w ostateczności, jak inne metody zawodzą a dziecko np. płacze pół nocy i drapie się po skórze. Po każdym

Re: prosze o interpretacje wyników

natder napisała: > Słomcia, aż się serducho cieszy jak się czyta takie posty :) Fajnie, że idzie k > u lepszemu :) > Mąż też się pewnie cieszy ;) > A jak smakuje normalność, kiedy długo funkcjonuje się na poziomie zombie, więks > zość z nas tu wie :) > Będziesz

Re: Nie chce mi się żyć...

(a przecież sama w domu mam atopika, który do niedawna wyglądał jak zombi i ludzie się na niego gapili). To wszystko to głupia ciekawość. Kiedy ty widzisz kogoś bez nogi, albo z defektem - też się gapisz. I co? I pstro. Bielactwo jest raczej nieuleczalne więc weź się w garść, przełknij to że

Re: Czy to Hashimoto?

do potwierdzenia diagnozy brakuje Ci tg. Niestety... bielactwo to ta sama grupa chorob co cukrzyca i hashi.. Zasakowujace prawda? Wydaje sie ze to nie ma nic ze soba wspolnego. Jesli moge Ci dac rade .... podejdz do IVF dopiero jak bedziesz miala wyrownane hormony. Jak narazie tsh jest za

Polowanie.....

ataków spadła w ostatnim czasie, ale albinosi z Tanzanii nadal żyją w strachu. Kraj ten jest ojczyzną ok. 17 tys. osób z bielactwem. Kiedy w tym rejonie Czarnego Lądu umiera ktoś z albinizmem, jego grób jest często zamurowywany, by zapobiec świętokradztwu i rabunkowi. W maju identyczny proces

Re: hashimoto a dziedziczność

przekazuję dalej ;)) - nie konkretnie hashi, ale właśnie ogólna tendencja. Zasugerowała, żeby przebadać pod tym kątem mojego brata - od pewnego czasu pojawiają mu się na skórze jasne plamy, a bielactwo jest jedną z chorób autoimmunologicznych. Dlatego uważam, że warto upewnić się, że wśród bliskich nikt nie

Re: biała plama

witaj i nie płacz,nic tym nie zmienisz niestety.Plama rośnie razem z córcią na szczęście nic nowego się nie pojawiło.Jestem po konsultacji z dermatologiem i z tym filtrem to racja.tak naprawdę niewiele się da z tym zrobić,bo nie ma na to lekarstwa ,bielactwo na całe szczęście w nieszczęściu to

Re: Czy to tarczyca?

wszystkich pozostałych chorób,które mogą jej towarzyszyć.Czuje się od dwóch tygodni dużo lepiej.Lekarz kazał żyć jak do tej pory,unikać szczepień i infekcji a ja jestem od wczoraj przeziębiona.Niepokoję się też, bo wyszło mi na ramieniu parę jasnych plamek,nie wiem kiedy bo wcześniej nie zwracałam na to

łupież pstry na przedramionach

glowie sie leczy, to dlaczego ten powstaly na przedramionach ma zniknac sam? I niby kiedy? Za kilka miesiecy zrobi sie na tyle cieplo, zeby odslaniac ramiona a moje plamy sa coraz wieksze, zaczynam wygladac jak osoba z bielactwem a nie lupiezem(!). Na wlasna reke stosowalam przez 5 tyg clotrimazolum

Re: Powiedzieć teraz?

rozpaczy. Mianowicie moja choroba. Jestem chora na bielactwo, mam je na > twarzy, ukrywam starannie pod makijazem. Bielactwo to biale odbarwienia > skory, wyglada to bardzo nieladnie , ale oczywiscie nie jest zarazliwe. Wiem, > ze nadejdzie taki dzien, kiedy prawda wyjdzie na swiatlo

Re: Zmiany koloru skóry przy Hashi ?

Zawsze mialam ciemniejszą sórę i szybko się opalałam.kilka lat temu zaczęly mi wychodzic ciemne nierowne zabarwienia w miejscach gdzie dochodzilo slońce a przeważnie na dekoldzie i po bokach twarzy.Dermatolog uważala ze to nadmiar pimentu się odklada i mam unikac slońca.Teraz kiedy wiem że mam

Re: ja złożyłem podanie i wygram

Jarek - spoko, Krzysiek - też może być. W Zabrzu brakuje spokoju, w Zabrzu brakuje porządku i czystości. Pająk - babski obmacywacz i wizytator kucharek? Wloka - znęcacz i choleryk, uzewnętrzniający nienawiść w każdej chwili kiedy Marysia tego nie widzi... Emeryci - do wnuków, oszołomu - do

Re: 20 lat w charakterze zombi. Wracam do żywych

U mnie dziś zdiagnozowano Hashimoto.Lekarz już na początku wizyty zaczął oglądać moje dłonie i powiedział: nie muszę robić pani innych badań,już wiem,że ma pani niedoczynność,skóra dłoni jest bardzo sucha,ma pani bielactwo i otyłość.Swoje wcześniejsze stwierdzenie potwierdził badaniem usg

Niestety, nawrót po latach.

, wynik nadal był ujemny. Około 2010 tak samo. W 2015 pojawiły się manifestacje pozawątrobowe, które miałem przed rozpoczęciem leczenia i zacząłem nabierać podejrzeń, że nastąpił nawrót : osłabienie, chudnięcie, bielactwo. W kwietniu powtórzyłem badania HCV RNA: nadał był "-". W 2016 objawy się

Re: Michael J. - Trickster, Mesjasz, Narcyz, Piot

Nic ująć! > Jak myślicie dlaczego MJ nie mógł spać?. Własnie z powodu tych chorych pseudo analiz na jego temat.< Może tylko dodać, że Michael bardzo wyraźnie mówił, że kiedy podróżował po różnych kontynentach, podczas tras koncertowych, zmieniały się bardzo często strefy czasowe

Re: Czy jesteście fanami jakiś gwiazd na zabój ?

Michaela Jacksona... Zaczęło się od lipca 2009 kiedy oglądałam pogrzeb, ale potem szybko zapomniałam o nim... We wrześniu 2009 przez przypadek zaczęłam oglądać Historię Króla POP-u. Sam film w sobie bardzo mi się podobał, ale zwróciłam swoją uwagę na Alexandra Flexa, który grał Michaela. Dalej

Re: badania

Trichogram wykonuje dermatolog w gabinecie--określa fazy wzrostu włosa i można wydedukować jaka jest przyczyna wypadania włosów,pozostałe badanie ginekolog albo endokrynolog ,mięśniak do obserwacji rozumiem że powiedzieli Ci kiedy możesz do nich przyjśc i jak masz kontrolowac sytuację

Czy to Hashimoto?

choroby, teraz jednak, kiedy poczytałam o Waszych dolegliwościach, stwierdzam (to nie hipochondria!), że wiele z nich i ja odczuwam. Przede wszystkim ze strony skóry (b.sucha, dziwne pryszcze, itp). Poza tym od 2 lat mam bielactwo (wyszło - i na szczęście się zatrzymało - mam jednak spore

HASHIMOTO - przeczytajcie koniecznie

na to, że moze mam taką chorobę. 8 lat temu pojawiła się kolejna: łuszczyca a zaraz za nią bielactwo. Wiem, że to są choroby o podłożu immunologicznym i mogą (ale nie muszą) pojawić się przy Hashimoto. Zaznaczam, że zawsze leczyłam się u lekarzy, którzy mieli co najmniej tytuł dr hab. lub

Re: Jak spoko spędzić święta?

Hehe, też kiedyś byłam nawiedzoną wegetarianką. Przeszło mi po ośmiu latach. Od tej pory uważam, że wegetarianizm jest szkodliwy. Będąc wegetarianką urodziłam dwoje dzieci - oboje mają problemy. Jedno ma bielactwo. Oboje mieli paskudne alergie - na mleko, gluten, wszystkie owoce, nawet na

Re: Nietypowe wyniki, prosze o interpretacje

endo u ktorego juz bylem chyba nie pojde bo niema sensu, moglbym isc do jakiegos dobrego jezeli ktos moze polecic, ale szczerze mowiac, ma juz troche dosyc tych lekarzy, nawet prywatnych, za kazdym razem kiedy do nich ide slysze coraz bardziej deb... diagnozy, w ostatnich 4 latach, juz mialem miec na

Re: czy jest tu ktoś kto spodziewa się 3 dziecka?

bielactwo, zdaniem dermatologa na skutek stresu (!). Jestem ciągle zmęczona, zaganiana, brakuje mi rąk, kolan, czasu i cierpliwości. No i miejsca, mamy tylko dwa pokoje. Dużym problemem było prowadzanie do szkoły starszych dzieci z maluchem w wózku. Teraz syn szedł do komunii, a ja na wszystkie

co to jest dress code?

. wiesz, tak na marginesie - raz skrecilam sobie latem noge, dostalam do tego w miedzyczasie okres i kiedy wieczorem wyladowalam na pogotowiu, spocona, z brudnymi nogami (bylo lato i bylam boso) w obcym miescie, lekarz, ktory mnie opartywal, widzial, bo musial moje zakrwawione matjki, na szczescie nie

nadczynnosc, zmiany skorne,bole miesni

maja cos podobnego, ale nie zgrupowanego w placki. Po prostu sa szorstkie mimo stosowanych balsamow. Poza tym mam bielactwo, ktore podobnie jak Graves Basedow jest choroba autoimmunologiczna i nasililo mi sie w tym samym czasie kiedy wyszly problemy z tarczyca. 4. Od jakiegos czasu mam straszne

Re: Kiecki z dziwnym odicęciem w talii

jak powinna wygladac kobieta ale dopiero teraz ruch cialopozytywny przyszedl i powiedzial "kazdy moze sobie wygladac jak chce". Jeden moze byc chudy, drugi moze byc gruby, kojny niski a inny wysoki, bez reki, bez nogi, z tradzikiem, z bielactwem, wozku, w okularach. I kazda z tych osob jest OK. I moze

Re: aneto_wolf masz 100% racji

równiez bylam gruba , ale miłam mnóstwo przyjaciół.A kiedy zaczełma dojrzewac chudłam. Z tego co piszecie- wynika równiez- że osoby posiadające pewne wady powinny je zasłaniac ze względów estetytycznych. No więc choryu na bielactwo człowiek albo poparzony powinien chozić w masce- dla Waszego

Re: co zmienic na forum?

wartości hormonów tarczycy B WSKAZÓWKI DO ŻYCIA Z HASHI Co mogę dostrzec w niedoczynności? Co to jest endykrynologia? Kiedy powinnam odwiedzić specjalistę? Na co powinnam zwrócić uwagę u lekarza? Kiedy hormony potrzebują zmiany? Czy mogę brać leki na system immunologiczny? Czy mogę szczepić sie

Re: Leben mit Hashimoto-Thyreoiditis- Książka

choroby Normalne wartości hormonów tarczycy B WSKAZÓWKI DO ŻYCIA Z HASHI Co mogę dostrzec w niedoczynności? Co to jest endykrynologia? Kiedy powinnam odwiedzić specjalistę? Na co powinnam zwrócić uwagę u lekarza? Kiedy hormony potrzebują zmiany? Czy mogę brać leki na system immunologiczny? Czy

Re: Nie wiem, co dalej :(

Mam 30 lat. Czy wytrwam? heh, nie wiem, ostatnio coraz częściej bywają dni, kiedy nie mam siły kompletnie na nic i chodzę trzymając się ścian i mebli. Nie zapamiętam czegoś, jeśli nie zapiszę - kupiłam sobie kalendarz, ale zapominam zapisywać :( masakra. Niedobory być może jakieś mam, ale w sumie

Re: Wegeterianki do raportu :)

się chlebem z serem albo ziemniakami, bo juz dla siebie nie chciało mi się gotować. Kiedy szliśmy zjeść gdzieś na miasto, mi przeważnie dostawały się frytki... teraz juz są inne czasy, inne restauracje. No i nie wytrzymałam. Stwierdziłam, że albo zwierzątka, albo ja - prawo dżungli. Ach, jaki

Re: Brazylijska bossa nova. i zupa ogorkowa

przy dobrej muzyce :) rane kiedy to bylo Gunther, Ty lepiej z tym slonkiem uwazaj, nie ma zartow. Ja pierwszego roku pobytu w NZ spalilam sobie buzke, od tamtego czasu mam bielactwo, dobrze ze nie gorzej. Mojito, nie watpie ze wszystko sie dobrze ulozy, jak Ty pijesz za powodzenie nie moze

Re: Rodzina LGBT+ ?

nie w moim stylu, taki chudy, łysy, z tą brodą dwukolorową przez bielactwo. Ale był bardzo mocną istotą. I w którymś momencie to się wydarzyło. Dla niej to była tylko zachcianka. Kiedy zobaczyła, że nie jesteśmy w stanie się rozdzielić, wyszła z pokoju i trzasnęła drzwiami, ale było już za późno. Tego

Re: Trzecie?

nie pamięta, że jest dzieckiem. A naprawdę najbardziej pokrzywdzone są średniaki - najwięcej problemów jest potem z nimi. Moja średnia, gdy urodziła się najmłodsza, miała 5,5 roku - w tym momencie zachorowała na bielactwo, zdaniem lekarki na skutek stresu. Jeśli piszesz, że nie możecie odłożyć, to

Re: Czemu kobiety to sobie robią? Bo im się podob

bez wpływu na ogólny stan zdrowia. Powodowało uszkodzenia układu nerwowego i nerek, utratę włosów, krwotoki, ślepotę, chorobę skóry zwaną rogowaceniem arsenowym czy bielactwo. Koszt pogoni za pięknem był wysoki. W amerykańskiej prasie można było przeczytać na przykład o młodej damie z Indianapolis

Re: Wynik ASO

placówki sa w każdym większym mieście woj.Kraków,Wrocław etc.Na wyniki czeka się 1 miesiąc.Możecie spr ,kiedy bedziecie miały pieniązki bo jest to znaczny wydatek.A walery i latex można zrobić wpierw.Jesli w rodzinie występowała choroba autoimmunologiczna typu cukrzyca 1 typu,bielactwo

Re: Tak sobie..

alergią, bielactwem lub łuszczycą. 2. Czarne przebarwienia W niektórych przypadkach na języku pojawia się nalot przypominający ciemne włoski. Chociaż brzmi to groźnie, nie oznacza, że na jego powierzchni tworzą się mieszki włosowe. Tak wygląda gromadząca się ciemna wydzielina, która świadczy o tym

Re: mamy dzieci z alergiami łączcie się!!!- sonda

pochodzenia, dopiero jak ja mu pozwole.W sklepach też doskonale wie co może sobie kupic a co nie, choć były momenty kiedy kinder jaja albo lizaki mleczne wrecz mu musiałam wydzierać z rąk, bo jakaś pani go poczęstowała. Do szkoły też pójdzie normalnej bo nie wydaje mi się aby az tak różnił sie od innych

Re: po wizycie u endo

kalejdoskopie.Doszło mi bielactwo-nowy nabytek.Teraz mam fobię nie tylko przed glutenem, ale i przed słońcem. Co do wielkości tarczycy, to przetestowano też na mnie, czy moja prawie niewidoczna tarczyca sobie poradzi bez Letroxu, bo podobno mogłaby sobie poradzić. Odstawiono mi go i moje Ft4 spadło do 0,5 w

Re: Trzecie dziecko

melisę, Anka wisi nad bratem i się wtrąca, czym doprowadza go do szału, a bobas rozrabia pod biurkiem, albo ryczy uczepiona mojej nogi. Koszmar!!! I do tego jeszcze zazdrość. Ogromna, z każdej strony. Kiedy mała się urodziła, całe zło zwalano na ten fakt. To przez narodziny siostry Michał miał