Sake

Sake

Przeszukano 118 773 289 wypowiedzi na 1 501 forach

kassel - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

opiekunka- Kassel

Witam wszystkich, poszukuje pracy w Kassel jako opiekunka dla dzieci lub pomoc dla osoby starszej popoludniami, \od pn do pt od godz 14 oraz weekendy\..ciagle ucze sie jezyka i poszukuje pracy dodatkowej:)) Jezeli jest tkos zainteresowany czekam z usmiechem!

Re: Kassel

Nareszcie, w Kassel nie byłem, a chętnie zobaczyłbym więcej fotek. -- Fotoforum Niemcy AustriaSzwajcaria Fotoforum Wielka Brytania iIrlandia

Re: kassel..

Pozdrawiam z Niemiec srodkowych a mianowicie z Kassel:))ps. zawsze to urozmaicenie od Warszawy:)))

Re: KASSEL

hej Bratka1975, nareszcze ktos z Kassel! jak bys miala ochote pogadac pisz na maila:)pozdrawiam

Szukam przewoźnika do KASSEL!

Szukam jak najtańszego przewozu do Kassel (tam i powrót) busem, autokarem, samochodem, T.I.R.-em lub innymi tanimi środkami transportu. Jeśli ktoś mógłby pomóc lub choć ma jakieś informacje o takowych,proszony jest o kontakt: pawel21pl@yahoo.com lub tel. 506 258 434

Szukam przewoźnika do KASSEL!

Szukam jak najtańszego przewozu do Kassel (tam i powrót) busem, autokarem, samochodem, T.I.R.-em lub innymi tanimi środkami transportu. Jeśli ktoś mógłby pomóc lub choć ma jakieś informacje o takowych,proszony jest o kontakt: pawel21pl@yahoo.com lub tel. 506 258 434

Kassel - Herkules

Tu mocie pokozane piyknie tyn efekt z wodom: schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=444&pos=73 schlesien.

weltkulturerbe kassel wilhelmshöhe

/Kassel-schloss-wilhelmshoehe-001i.jpg/800px-Kassel-schloss-wilhelmshoehe-001i.jpg https://www.geo.de/reisen/community/images/icons/img_ctrl_max.png https://www.geo.de/reisen/community/bild/bigImage/231830/Loewenburg-auf-Wilhelmshoehe-Kassel

Kassel- Hessen

pozdrawiam rowniez:) Moj synek Lars ma 17 miesiecy. -- Rzekla roza do motyla: Nikt nie widzi, niech pan zapyla...

Kassel, Witzenhausen, znajomych szukam:)

Chyba jestem jedyna Polka w miescie.Chyba zaczne chodzic w polskich barwach, zeby kogos poznac.Moze jest gdzies w poblizu ktos, kto tez ma wiele czasu i nie ma z kim sie spotkac?

Szukam transportu busem do Kassel.

Szukam przejazdow busem z odbiorem z domu do Niemiec - miasto Kassel. Prosze zglaszac oferty na ffm8011@yahoo.de albo na ffm8011@gazeta.pl Dziekuje!

Jest ktos moze z Kassel ?

Witam :) Poszukuje jakiejs bratniej duszy z Kassel lub okolic...mieszkam tu od niedawna a umiem pieccalka niezla szarlotke wiec szukam chetnych na kawke lub piwko i troszeczke plotek w wolnych chwilach...

POSZUKIWANE REGULARNE PRZEJAZDY DO KASSEL!!!!!

Poszukuję jak najtańszych przewoźników, mogą być także osoby prywatne, które jeżdżą do lub w okolice Kassel, najlepiej na weekendy. Jeśli jeździsz tam choć od czasu do czasu np. na studia, do pracy itp. daj znać. Mój numer to 506 258 434. Z góry wielkie dzięki

Czy ktoś jedzie do KASSEL?

Szukam najtańszej możliwości przejazu do Kassel (tam/powrót). Może to być bus, autokar, samochód, czy T.I.R. Jeśli ktoś może pomóc w przewozie lub ma jakieś informacje o takowych proszony jest o kontakt: pawel21pl@yahoo.com lub tel. 506 258 434

POSZUKUJĘ REGULARNYCH PRZEJAZDÓW DO KASSEL!!!!!

Poszukuję jak najtańszych przewoźników, mogą być także osoby prywatne, które jeżdżą do lub w okolice Kassel, najlepiej na weekendy. Jeśli jeździsz tam choć od czasu do czasu np. na studia, do pracy itp. daj znać. Mój numer to 506 258 434. Z góry wielkie dzięki

Re: Kassel - Herkules

to je pieronym skomplikowane - niy byda godou co wuasciwie te suowo znaczy we suowniku, bo to niy o to idzie. Sam momy sprawa na kero skuado sie regionalno tradycja, geszichta, godka pounocnoniymiecko, gwara i jeszcze pora inkszych rzeczy. tyn Hummmel to wuasciwie sam by cza pedziec je okresly

Re: Kassel - Herkules

szwager_z_laband napisał: > Rita, tyn nosiwoda to je suawny hambueski Hummel. Sam mosz ich wiyncyj na > obrozkach knipsniyntych;) > > www.schirmernet.de/hummel-wassertraeger/ Faktycznie , jest

poszukujemy mieszkania do wynajecia w Kassel!!!!

Witajcie! Niedlugo czeka nas przeprowadzka do Kassel. Moze ktos z Was ma namiary na mieszkanie do wynajecia(po rozsadnej cenie:))) w Kasel\Fuldatal , bedziemy bardzo wdzieczni, poniewaz tereny te sa nam obce:(( pozdrawiamy i buziakujemy

szukam przyjaciol z kassel i okolic..

..niedlugo czeka mnie przeprowadzka do kassel,nie zam tam nikogo:(( szukam chetnych na pogaduchy, czasami ciepla kawke a czasami a lodowate piwko, na rozmowy wazne i calkiem banalne..

Gdańsk kupił 14 tramwajów z Kassel

ZKM w Gdańsku podpisał umowę z KVG Kassel na zakup 14 dwukierunkowych tramwajów typu N8C. Pojazdy zostały wyprodukowane w 1981 roku. Wszystkie tramwaje zakupione w Kassel zostaną poddane modernizacji. Uzyskają m.in. nowy wygląd, nowe siedziska oraz niskopodłogowy człon z miejscem na wózek

Re: Kassel - Herkules

szwager_z_laband napisał: > bo sie Hamburczyki skuli niego do dzisiej poznajom po prziwitaniu "Hummel, > Hummel" > > a odpowiado sie na to "Mors, Mors" A co to oznacza ? Hummel - to nosiwoda ? a Mors ?

Re: Kassel - Herkules

Bardzo piękny. Zauważcie , że podobny efekt miał ołtarz papieski w Stary Sączu schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=129&pos=2 pomysł podobny Śr, 02-05-2007 Forum: Glywice - Gleiwitz - Gliwice - Re: Kassel - Herkules

Szukam dowolnej pracy w okolicach Kassel

Szukam pracy w okolicach Kassel,jade tam do rodziny pod koniec marca.Mam 27 lat,znam angielski i francuski.Pracowalam jako kelnerka we Wloszech i mam doswiadczenie w opiece nad dziecmi.Moze byc tez praca przy zbiorach. moj meil pati78_78@tlen.pl Bede wdzieczna za jakiekolwiek propozycje

Re: układamy limeryki ! :-) Kassel

Pewnego dziadziunia z Kassel, bardzo męczył ostry kaszel. Połknął sztuczną szczęke, i dlatego miał udrękę. Straszył go bezzębny pasz(cz)el. -- Ciesz się dziś czym możesz, bo jutro może być gorzej, chi chi cha!

Szukam najtańszego przejazdu do KASSEL!

Witam, jeśli ktoś prowadzi firmę oferującą przewozy osobowe do Niemiec, zna takiego przewoźnika, kierowca T.I.R.-a lub inne rodzaje tanich transportów, prosze o kontakt. pawel21pl@yahoo.com lub tel. 506 258 434

Re: mieszkanie w kassel

hej! Ja niedlugo, a raczej ja z Moim przyszlym mezem:) od listopada przeprowadzamy sie do kassel....szukaj na stronach nieruchomosci niemieckich....ale powiem Ci szczerze, ze trudno o kawalerke:\my jestesmy w fazie szukania mieszkania tez mieszkania, nie jest to latwe a z akawalerkami jest

Nocleg getynga lub kassel szukam

jak w opisie, jedziemy przelotem do paryża z dwojgiem dzieci, 9 i 12. Cos ciekawego i nie rujnującego, może ktos może polecić? 13 na 14 czerwca.

Re: Kassel - Herkules

po slonsku pedziec "ty dupo", to idzie we roztomaitych sytuacjach, no jak ktos je zawalaty(stawio sie zawalato= stawio sie dupoiato), abo jak sie kogos chce sorzezywac i sie go raczyj niy lubi, to tysz idzie pedziec "ty dupo" - trocha podobnie to bouo z tym "Mors" downo tmu we Hamburgu. We

Re: Kassel - Herkules

bo sie Hamburczyki skuli niego do dzisiej poznajom po prziwitaniu "Hummel, Hummel" a odpowiado sie na to "Mors, Mors"

Re: Kassel pozdrawia Jelonke

Jelonka pozdrawia Kassel. Jeżeli najwyżsi moga sie spotykac na moscie we Frankfurcie, to spotkanie Jelonki z kassel powinno mieć o wiele lepsze rezutlaty, dajace korzyść zarówni Jelonce jak i Kassel - miasta, które niegdys było tym pierwszy po przkroczniu granicy z dederonkim. Mam miłe

Re: Kassel - Herkules

Rita, tyn nosiwoda to je suawny hambueski Hummel. Sam mosz ich wiyncyj na obrozkach knipsniyntych;) www.schirmernet.de/hummel-wassertraeger/

Szukam dowolnej pracy w okolicach Kassel

Szukam pracy w okolicach Kassel(jade tam do ciotki w kwietniu).Mam 27 lat,znam angielski i francuski, mam doswiadczenie w pracy kelnerki we Wloszech i w opiece nad dzieckiem.Moze byc tez praca przy zbiorach.Moj meil pati78_78@tlen.pl Bede wdzieczna za jakiekolwiek informacje

Kassel - Wczorajszy spacer wieczorny...

http://www.hna.de/kassel/stadt-kassel/mitte-kassel-ort248256/wieder-demo-kasseler-innenstadt-4587932.html Januszek/Krzysiek/Christian, Wielki Polski Patriota i Pogromca Faszyzmu Niemieckiego - Pyta się na Forum Maryjnym jak było na spacerze (Jeszcze przed Stanem Wojennym spierdolił do Niemców

düsseldorf > kassel > amsterdam > gorzów

Kassler napisał(a): > Ostatnio jak byłem w Kassel, to miasto leżało w środku Niemiec... redaktorowi zabrakło wyrazu "pochodzące"... właściwie to te popularne powojenne tramwaje pochodzą z nadrenii północnej - westfalii z miasta düsseldorf gdzie je opracowano i dla wielu miast

Kassel - Dzisiejszy spacer wieczorny...

http://tinyurl.com/nhuscae KAGIDA - KASSEL 29.12.14 - 18:30h Poniedziałek Postscriptum Kiedyś i w Polsce były >>spacery wieczorne,<< gdy w TV pokazywali >>Osiągnięcia Socjalizmu<< w Głównych Wiadomościach... Czym byłyby Niemce bez naszego Atamana z

Chciałem wpaść...

...na herbatkę, ale nie wiedziałem, czy brać zjazd Kassel Nord, czy Kassel Süd;)

Szukam transportu busem do Kassel przez Poznan!

Pilnie szukam transportu busem do Kassel przez Poznan. Prosze zglaszac oferty na ffm8011@yahoo.de lub ffm8011@gazeta.pl DZIEKUJE!

Będziemy mieli znów tramwaje z Kassel?

Nagle się okazuje, że jakieś 3 miliony da się wysupłać z miejskiej kasy na zakup taboru. (Pożyjemy, zobaczymy - komuś trzeba będzie zabrać.) No i znów robi się to bez sensu. Proste wyliczenie. Do zakupu środków komunikacji miejskiej, z budżetu UE można dostać dofinansowanie na poziomie 85%. (Licz

może jakas chustowa-mama z okolic Kassel??

witam, moze jest wsrod Was chustowa mama z okolic Kassel?? moze sa jakies spotkania organizowane?? bedzie mi milo otrzymac jakas odpowiedz :)) -- Julia - 17.03.1999 Viktor - 12.11.2003 Emma - 15.06.2007

Tu odpowiedz z Kassel

Werner Hilpert-Str- 2 34112 Kassel Tel.: 05617009179 Fax : 05617009246 www.volksbund.de Jak mi przesla, to chetnie "przedluze" do Was. PZDR! Semperfrei

Czy zabrze może być podobne do Kassel

Kassel to miasto w NIemcech w regionie o podobnej do śląskiej przemysłowej historii. Dziś nikt nie kojarzy tego miasta z przemysłem lecz z najważniejszą w Europie wystawą sztuki współczesnej DOKUMENTA. Zabrze może nie ma szans na podobne osiągnięcia ale my również mamy pewne niepowtarzalne

Kassel, Kolonia, Frankfurt, Norymberga, Studgart,

Wszystko nawet o polowe mniejsze miasta od Krakowa (Kassel) a maja minimum 2 lub wiecej lini metra. Fr. Nad Menem 650 tys mieszkancow i 5 lini. W trakcie godzin pracy Frankfurt powieksza sie do 1,8 milionowej populacji i wiecie.. tam nie ma korkow!!! Mimo gigantycznego 1,2 mln strumienia

Re: Pozdrawiam z Kassel

Ja jestem w Szczecinie (jeszcze tydzien, we wtorek mam obrone) i tutaj jest nieznosny upal, do tego dzisiaj jest strasznie duszno, mam nadzieje, ze w nocy przejdzie jakas burza :/ -- Make love, not war :)

Re: moze byc kassel...

Heidi zapytom se, on ale jedzie tylko do Rudzinca. Jesli jedzie to mosz jutro emaila, jesli niy, nie dostaniesz nic ;) -- pyrsk Ballest

Swego czasu w Kassel

na Documentach (cykliczna wystawa "sztuki nowoczesnej") strażacy ustawili dwie gaśnice w sali wystawowej zamiast zwyczajowej jednej. Ukazał się następnie, w biuletynie onej "wystawy" artykuł pewnego krytyka, "znawcy sztuki nowoczesnej" poważnie analizujący owo dzieło strażaków... Śmiechu w kręgach b

Perwersja

ttps://www.hna.de/lokales/kreis-kassel/kreis-kassel-gericht-prozess-gewalt-messer-attacken-baunatal-amtsgericht-92398103.html Pan z Etiopii chodzi po mieście Kassel i atakuje ludzi nożem. No ale został aresztowany, może ciachnął kogoś z CDU albo z SPD. Małżonka pana Etiopczyka mieszka we

Re: Kassel pozdrawia Jelonke

Gość portalu: Darek napisał(a): > co masz na mysli??? Moze wspolprace ponad granicami ;-)

DOCUMENTA KASSEL to entartete Kunst !

KASSEL to entartete Kunst, jak każde dziecko na świcie wie. Januszek ma rację, że to omija! Allahu Akbar !!! -- My country, right or wrong; if right, to be kept right; and if wrong, to be set right. My fellow Poles, ask not what your country can do for you, ask what you can do for your

Miasto kupuje tramwaje z Kassel. Tradycyjnie dw...

ten artykuł powinien być jaknajszybciej stąd sunięty, żeby nie robić anty reklamy temu miastu. a w tym samym czasie województwo wydaje 100 mln zł! na utworzenie parku naukowo-technologicznego w Kisielinie, gdzie utworzenie JEDNEGO stanowiska pracy będzie kosztowało jakieś 200 tyś. zł!

burmistrz Kassel z SPD jako sułtan

www.google.de/search?q=ditib+kassel++hilgen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKmf3ygr3bAhUpAZoKHZ9rDB8Q_AUIDCgD&biw=1536&bih=770

Re: Kassel - Dzisiejszy spacer wieczorny...

https://m.facebook.com/kagida2014 Uwaga na Fałszywki W komentarzach... Ktoś wstawił fałszywkę, że spacer niby odwołany... To "nasi" Partyzanci na Tyłach Odwiecznego Wroga... -- My country, right or wrong; if right, to be kept right; and if wrong, to be set right. My fellow Poles, as

Dobre i uczciwe władze miasta Kassel.

Gość portalu: Bernard napisał(a): > ... "dupe z fotela" poderwac... > A nie marudzic..... Tadeusz Jędrzejczak też nie powinien nie marudzić, że linie tramwajowe w centrum Kassel wyłączają z użytku, bo tam w centrum przebieg linii ciągle dostosowują do potrzeb. Budują po nowej trasie

z hanoweru lub kassel do gliwic na swieta...

halo.wybierasei ktos autem na swieta do gliwic, albo ogolnie na slask???i pierwsze dni stscznia z powrotem do niemiec??czkam na odp:) murer@poczta.onet.pl

Gorzów walczy z Gdańskiem o tramwaje z Kassel

Niedopowiedzenia są czasem gorsze od kłamstwa... A więc uzupełniam. Treść artykułu sprawia wrażenie, jakby te tramwaje były jakimś niesamowicie łakomym kąskiem, o który się trzeba bić. Zapewne (ktoś pomyśli) są tak atrakcyjne, że nawet Gdańszczanie chcą nimi jeździć. Otóż prawda wygląda tak, ż

Re: Nocleg getynga lub kassel szukam

getynga jest na tyle mala, ze zjazd nie jest szczegolnie klopotliwy; sprawdz info@leinehotel-goe.de etap jest w kassel tel. 0561 518485, jest tez ibis, gdybys jednak uznala, ze lepiej sie wygodnie wyspac; w getyndze nie ma; mam nadzieje ze masz swiadomosc tego, ze tzreba zaplacic z gory i karta

Janusz

Nasci pare obrazkow z "Kasseldorfu", czyli z mojej prowincjalnej wiochy. Doksztalc sie : https://www.kassel.de/imperia/md/images/cms02/054-bildergalerie/0521-bergpark/loewenburg_und_herkules_k-t_600.jpg https://www.monopol-magazin.de/img/locations/crop_534_298_Museum

Re: Między Getyngą a Kassel, przy autostradzie A7

kliknij tu www.aufreisen.de/de/ort/Kassel_100827/Hotel_Pension_Gasthof_in_Kassel_0.asp?IOS=100827&OUMK=20

Tramwaj podobny jak w Kassel

de.academic.ru/pictures/dewiki/66/BSAG_3102.jpg

Re: Szukam przewoźnika do KASSEL!

Zajrzyj na www.wikel.prv.pl - ta firma oferuje połączenia autokarem do Niemiec. Jak wyślesz im maila z zapytaniem, to otrzymasz rozkłady i cenniki.

Re: Nocleg getynga lub kassel szukam

a co to znaczy nierujnujacego? w getyndze i kassel wiekszosc srednej klasy hoteli jest w tej samej cenie, niezaleznie czy sa blisko czy daleko centrum; tylko nie wiem, czy to jest przedzial, ktory ci oodpowiada? getynga jest ladniejszym miastem i lepszym na nocleg jednorazowy;

Kassel dołącza do Nordhausen, Zwickau, Karlsruhe

Kassel Kassel w 2007 roku uruchamia tramwaj dwusystemowy. Trwają właśnie wykopki pod dworcem (dosłownie pod) które mają zakończyć się oddaniem krótkiego tunelu - wykopu, którym pociągi zwane Regiotram wożące ludzi po torach kolejowych w okolicy zaczną wjeżdżać na sieć miejską. Regiotram

Re: Będziemy mieli znów tramwaje z Kassel?

"Prezydent Tadeusz Jędrzejczak wraz z wiceprezydentem Stefanem Sejwą i Romanem Maksymiakiem, dyrektorem Miejskiego Zakładu Komunikacji 10 maja pojechał do Kassel na rozmowy w tej sprawie." Jeżeli przedsiębiorstwo MZK Gorzów kupuje tramwaje od przedsiębiorstwa KVG Kassel, to do dyrektora KVG

Re: Gdańsk kupił 14 tramwajów z Kassel

14 tramwajów dwukierunkowych N8C, które Gdańsk kupił niedawno z niemieckiego Kassel miały przejść przed wyruszeniem na tory gruntowną modernizację. Na razie nie przejdą, bo do przetargu stanęła tylko jedna firma z ofertą znacznie odbiegającą od oczekiwań miasta

Re: Przejazd do LUX 1/2.1.2006

Dokladnie, wal przez Kassel, Kassel mowie, bo inaczej bedziesz sie meczyc!!!

Re: Dobre i uczciwe władze miasta Kassel.

Gość portalu: Bernard napisał(a): > Poza toba nikogo nie obchodzi jakie rozwiazania > stosowane sie gdzies w "twoim landzie"... To nie mój land, tylko Jędrzejczaka. Jeździ tam kupować stare tramwaje. Oby tylko tych metrowych nie kupił, gdy będzie w Kassel, bo nie wie nawet jaki mają