Sake

Sake

Przeszukano 118 760 559 wypowiedzi na 1 500 forach

jarda.pl - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

JARD, JARD, JARD......

tego nie da się oglądać (raz wytrzymałem czekając kiedy zacznie się program ale się skończył nim się zaczeło cokolwiek poza jardem)

Re: JARD, JARD, JARD......

Zgadzam się z przedmówcą. Nic poza Jardem tam nie ma! Zresztą i tak wszystko jest do du...y. I to ma być miejska, hahahaha... To jest telewizja Wiejska!!!

TV JARD

Zauważyłam wczoraj i dziś, że w TV Jard pojawiły się 2 nowe prezenterki. Czyżby wiosenne zmiany w stacji J.Dziemiana ? Jedna prezenterka to chyba dawna pracowniczka Radia Racja bo wyraźnie słychać u niej akcent białoruski lub ukraiński a więc raczej przyjęli ją z Racji bo chyba zwykłej kobiety

radio jard

matko co co za zenada przyjechalam z wawy uslyszlam tooo cos co nazywa sie jard radio porazka padlo nic wiecej z kad macie ludzie tych prowadzacych nie potrafia mowic poprostu zenada a co gorsze jest to jakies archaiczne prowadzenie audycji jak w latach 50 po 2 wojnie swiatowej nie

jard tv

i nic nowego genowefa pigwa na maxa sylwek z kregu i zeszloroczny festiwal tanca z talina i caly czas reklamy jardlandii

Tv JARD upadło :)

pokazywarka.pl/tvjard-16-06-2009/ Czyżby to już koniec Telewizji Jard ? :)

radio Jard

udaje mi sie czasami sluchac tego radia na internecie.A jaka jest opinia o nim tych co tam mieszkaja?

Urodziny Radia JARD?

Czyzby tradycja umarla?A moze radio juz umiera?Sluchacze Radia Jard!nie pozwolmy mu umrzec!Byc moze potrzebne beda dobrowolne wplaty. Prosimy o odzew.

nowa telewizja jard

powstala nowa telewizja jard i jest ok mam nadzieje ze bedzie szla do przodu tak trzymac panie jarku

jard 89,4

Czy mi radia się popsuły? czy faktycznie JARD ma nową częstotliwość 89,4. Mówią 89,2 a na skali 89,4 bez rds...

RADIO JARD SPRZEDANE

Od dnia 1 kwietnia nowym wlascicielem czestotliwosci 89 i 2 w Bialymstoku jest amerykanska siec radiowa LIGHT RADIO. Od dzis na antenie bylego Radia Jard uslyszec bedzie mozna wylacznie sprawdzona muzyke powazna oraz jazz. Wlasciciel Radia Jard - pan Jaroslaw Dziemian wraz ze wszystkimi

choinka w wiadomosciach TV JARD

czy ktos to widział ? dzis w wiadomosciach tv jard, www.jard.pl (tel JARD)pojawiła sie obok prowadzacego W.kUCZYŃSKIEGO choinka..SWIATECZNA.jak sądzicie czy wprowadzenie juz teraz nastroju świat to dobry pomysł, moze w tej szarudze listopadowej to troche radosci wniesie...

Urodziny radia Jard

A mówi^3em,?e nie bedzie ?adnych urodzin? Koniec jest bliski... tym bardziej, ?e Furiat znów siwk...i^3

Jard 2 - eeee...

Tę właśnie stację przypadkiem namierzyłam dziś rano. Własnie jakies dziewczę czytało wiadomości. Może wiecie, czy tak trafiłam, czy może zasadą w owym radiu jest przekręcanie słów lub w ogóle nie czytanie ich po kilkakrotnych próbach wysłowienia się, jąkanie i używanie zwrotów typu eeee....???

Tv jard czy btm?

Juz nawet fajne calkiem programy byly, takie miejskie, a ostatnio znow sam jard i jard. Znow nie ma co ogladac oprocz sportu i publicystki. Nawet doza sie strasznie posula :( Czy ludzie tam pracujacy tego nie widza?

JARD - nie chce umrzec...

interesuje mnie dzialanie sieci gastronomicznej JARD... dlaczego to cos jeszcze istnieje? nie dziwie sie, ze opustoszale sa obiekty w wasilkowie, przy wyjezdzie na jurowce, turkus... przeciez wszedzie brakuje modernizacji, gustu i czystosci. przyznam, ze pod turkusem jeszcze czasami widze

RADIO JARD I ...BUUUUU

Od jakiegoś czasu słucham Radia Jard IIpr. Nie mam zwyczaju wyrażać publicznie swoich negatywnych opinii o ludziach, ale kobieta prowadząca audycję naprawdę mnie irytuje. Często się myli, zdania nie mają sensu, gdyż sformułowane są w nieskładny sposób. Myślę, że media powinne zwrócić

Cenie sobie radio JARD

Przeczytalem na tym forum wiele negatywnych rzeczy o radio JARD. Nie jest to moze radio w najlepszym wydaniu ale JEST z BIALEGOSTOKU i jest dostepne na INTERNECIE. Moge go wiec sluchac to gdzie jestem a to sprawia ze czuje sie jakbym byl nie tu a tam w Bialym i jest to fajne uczucie.

Nagroda dla Radia Jard

www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=4&id_artykulu=3807&id_rubryki=2&id_podrubryki=29 normalnie mnie zatkalo

Re: jard tv

Gość portalu: koro napisał(a): > jard tv można podobno ogladać też w internecie www.jard.pl To co jest w necie to jest przekaz z kamery, ktora stoi w radio. Troche w I, troche w II. To nie jest jard tv.

XV MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL TAŃCA MlODZIEŻOWEGO

. Białostocka 94. Organizatorem Festiwalu jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JARD". W załączniku przesyłamy Państwu Regulamin Festiwalu oraz Kartę Zgłoszeniową. Informacje na temat Festiwalu będą dostępne na stronie www.jard.pl Zapytania prosimy kierować pod adres: marketing@jard.pl biuro@jard.pl

Radio JArd

Kiedyś słyszałem, jak facet dodzwonił się do Jardu. Pozdrowił kogo trza, a potem dodał: Mam jeszcze pytanie do dyrekcji. Natychmiast wyciszono człowieka, prezenter zachował dobry humor.

Radio Jard II

A ja dorzucę link do dziecięcego radia,Radio Jard II jard.pl/index.php?menu=&strona=jard2OnLine&rodzaj=S01 -- https://forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI

Wojna metra z jardem

widzę, że "profesjonalny" autor powyższego tekstu ma poważne problemy z matematyką skoro nie potrafi obliczyć wieku Napoleona Bonaparte!!!!! Napoleon urodził sie w 1769 roku, więc wystarczy odjąć od 1790 - 1769 i wyjdzie 21, a nigdy 1!!!!! A może autor ma też problemy z problemy z czytaniem?

Produkcja TV firmy Jard

Dziś oglądałem "program" o Unii Europejskiej zrobiony przez tą firmę. Całość prowadził nijaki Maciek Malinowski były robotnik "Fadomu". Żenujące.

Re: jard tv

Witam. Posluchajcie mnie moi drodzy. Ludzie pracujący w jard tv, to zgrana paczka fachowosci i pomyslow, To sa ludzie z wizją, ambicjami i trafnymi pomyslami, lecz niestety prezesem tego i nie tylko tego przedsiewziecia jest wszystkowiedzacy inzynier, ktorego gust jest powszechnie znany

jak przelicza sie jardy?

4500 yards per pound czyli 4500 jardow na funta wloczki-to ile to bedzie??? ja wiem, ze to pewnie ja powinnam wiedziec (bo mieszkam w USA) ale dla mnie te jednostki sa ciagle czarna magia. -- Don't look for problems look for solutions!

Radio Jard - posłuchajcie tego!!!

śpieający prezenterzy, pozdrawiajace stare babcie (te same co w R Maryja) disco polo i gwiazda jakis darko domian z jugoslawii :) niezly ubaw...

przelicznik metrów na jardy itp.

Dla tych, którzy nigdy nie wiedzą czy np. 45 jardów ogrodu do dużo czy mało :))) (jak ja), żeby sobie mogli sprawdzić i się nie stresować metric conversions

Re: RADIO JARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mój ulubiony wątek :)) po 1. NADAJNIKI żle wysterowane, nie pierwszy raz o tym mówie. Jak nie harczy to za głośno Awaryjność to chyba JARD przoduje. po2. STEREO za duża baza. Fachowcy wiedzą o czym mowa. Dźwięk jest nienaturalny. po3. Co tydzień albo awarja Jard1 albo Jard2 to tyle na

Re: radio jard

Trzeba przyznać, że to radio jest żenujące. Zwłaszcza ten jard gdzie mówi jakaś pani czy to dziecko takim piszczącym głosem jak z kreskówek, o to jest makabra :) -- ------------------------------------------------------------ Inteligentny wszystko zauważa, głupi wszystko komentuje.

Gumowe uszy w Jard2

Przepraszam ze wyrażenie ale chyba tak jest. Od 2-3 dni , nie wiem bo nie slucham... Jard 2 gra tylko w lewym kanale i nikomu to nie przeszkadza?? :))

giełda staroci na terenie Jard

Kiedy jest giełda staroci na terenie Jard? -- "Życie jest ciekawe i piękne. Warto je poznać w rożnych formach i odmianach. Ani trochę nie żałuję przeszłości, nie oddalabym ostatniego roku za pięć lat spokojnego życia. Tylko mi mało, i dlatego żal"

Jarda, Jarek, Jarin

w ten sposób można zdrobniać imię Jaromír (tak samo Jaroslav). Tak po prostu się ustaliło, że Nohavicovi przypadł bardziej morawski "Jarek", a Jágrovi bardziej czeski "Jarda". Aspoň se to neplete. :)

z 70 ale JARDÓW!!!

Boże... kto zostaje redaktorem takiej gazety.pl? 70 jardów, a nie metrów. 70 jardów, czyli dokładnie 64 metry...

Re: Męskie pasy cnoty to hit???

Różnie, jeden kilt 6-jardów 13 oz/jard Black Stewart, jeden 6-jardów 14 oz/jard Black Stewart, dwa kilty 6-jardów 14 oz/jard Dress Stewart, jeden kilt 8-jardów 14 oz/jard Flower of Scotland, jeden kilt 8-jardów 16 oz/jard Freedom, Sport Kilt Black Watch (jakieś 12 oz/jard). Nie zapamiętasz

Re: RADIO JARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gość portalu: J napisał(a): > ROZPOCZYNAMY KOLEJNY WATEK O RADIU JARD... > MOZE MA KTOS COS MADREGO DO NAPISANIA? Jak chciałem tego posłuchać, to wyłączyłem po prognozie pogody. A prezenter powiedział tak: Dzisiaj słońce wstało o godzinie 7:16 (nie pamiętam minut, ale to nie

TV Jard, czy ktoś to ogląda?

Jestem ciekaw, czy ktoś ogląda w ogóle telewizję Jard? Ja czasami zaglądam na ten kanał. Nie jest tak źle, tylko żeby mniej Jardu w niej było.

Nie "sponad 50 jardów"...

... a "z ponad 50 jardów". sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2523143

Telewizja Pana Dziemiana BTM jard

mam pytanie, czy ktoś z was ogląda tą chorą telewizję ?? bo tam Wiadomosci powtarzają cały dzien na okrągło, po co on to zrobił ?? ps. jak wy oceniacie ofertę Tv Vectra ??, bo moim zdaniem jest kilka dobrych programów, ale cena 34 zł to już jest ostre przegięcie, tym bardziej że Polsat cyfrowy j

MICHAL PIEKAREK - W PW JARD :-)

Z tego co mi doniesiono p. Michal Piekarek dostal prace u p. Jaroslawa Dziemiana. Beda razem robili gazetke :-)

Re: radio jard

Ty, Warszawiak,naucz się najpierw pisać a później oceniaj innych. -- Kto trzęsie drzewem prawdy,temu na głowę spadają obelgi i nienawiść. /KONFUCJUSZ/

Re: RADIO JARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No tak..... RMF albo ZET normalne........ :))))))))) Nieźle mnie rozbawiłeś :)))))) A co w nich normalnego? jeśli można zapytać . Bo ostatnio próbuję słuchać RMF i oprócz muzyki w koło to samo, każdego dnia ten sam zestaw piosenek, i wiadomości co godzinę nie ma tam dosłownie nic. Chyba z prz

Re: jard tv

Gość portalu: minimax napisał(a): jesli sie nie ma mozliwosci to nietrzerba tego robic a pozatym potrzeba troszke fantazji i niezaleznosci i niech was tak niekontroloje wasz wodz naczelny bvo jego gust jest powszechnie znany wiec ludzieee niezaleznosci troszke > i nic nowego genowefa pi

Re: radio Jard

Poziom żenujący. Mają jedną zaletę - mało gadają, a dużo grają. Szkoda, że na ogół sieczkę bliską Disco Polo.

Re: RADIO JARD SPRZEDANE

Szkoda , ze to tylko zart! Lepsze dobre radio z muzyka powazna niz takie gowniane radio jard z przebojami. A swoja droga wlasciciel pewnie nigdy nie sprzeda radia jard, bo kto mu wtedy bedzie nalesniki i turkus reklamowac...

Re: RADIO JARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

podałem nazwy stacji w których co pięć minut nie leci reklama jakiegoś zajazdu,nalesników czy gabinetu lekarskiego. kiedyś musiałem jardu słuchać w pracy ( kolega był fanem disco-polo). moja recenzja: RZYGI !!!

Re: jard tv

Pigwa Genowefa jest nie zniszczalna. Dwa lata temu wystapila w domu kultury w Elku. Mialem przyjemnosc to obejrzec.

Przedsiębiorca - prezydentem?

Jest "Radio - Jard", bedzie "Bialystok - Jard". Ciekawe jak nasz ekonomiczny geniusz bedzie sprzedawal powietrze!

Jard media - o Yard od płofesjonalizmoo

Nie wiem, czy oglądaliście już najświeższą białostocką superprodukcję medialną Jard media. Ja oglądałem i na myśl mi przyszedł jeden post sprzed chyba ze dwóch miechów dotyczący fonii najpopularniejszego radia w Bialymstoku czyli Jard 2. Notka dotyczyla oczywiście tego, że słychać, a raczej

Re: RADIO JARD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popracujcie nad jakością przesyłu bo to co teraz jest to po prostu TRAGEDIA. Radio jest spoko, ale technicznie leży. Zatrudnijcie jakiegoś akustyka i będzie ok.

Re: radio jard

no cóż to radio pod wieloma względami jest "inne", ale wielu je słucha hmm... i nie każdy jest "inteligentką" z Warszawy ( a propos powinno być "z kąd" tylko skąd)

Re: RADIO JARD SPRZEDANE

Gość portalu: ap napisał(a): Od dzis na antenie bylego Radia > Jard uslyszec bedzie mozna wylacznie sprawdzona muzyke powazna oraz jazz. Jeśli bedzie jazz to bardzo bardzo :)

Re: nowa telewizja jard

pozdrowionka z monachium dla calej redakcji btm czy raczej moze jard tv! aga odezwij sie! piter

Radio Jard ostrzega kierowcow

Od niedawan Radio Jard 89,2 FM i Radio Jard II 103,9 FM o rownej godzinie (zaraz po wiadomosciach) podaje informacje o ulicach gdzie w danym dniu ustawiony bedzie fotoradar. Wiec jesli chcecie uniknac wpadki - sluchajcie Radia Jard. Najlepiej jednak starac sie jezdzic zgodnie z przepisami

Re: Urodziny Radia JARD?

Gość portalu: Sluchacz napisał(a): > Czyzby tradycja umarla?A moze radio juz umiera?Sluchacze Radia Jard!nie pozwolm > y mu umrzec!Byc moze potrzebne beda dobrowolne wplaty. Prosimy o odzew. .........Jestem z wami................

Re: jard radio awaryne

Znowu mój ulubiony temat :))) Najbardziej chyba awaryjną stacją w Polsce jest RADIO JARD 89i2 Znowu awaria ..... MONO bez rds.....

Re: jard tv

mam juz tego dosc nic innego w kolo to samo macieju informacje przestarzale sprzed tygodnia sa nadawane non stop i ta audycja Podziwiamy swiat albo jakos tak ludzieeeeeeeeeeeeee zrobcie cos normalnegoooo plizzzzzzzzzz

Re: jard tv

na szczescie Polska to wolny kraj - kto chce ten oglada - kto nie - to nie - po co wogole ta dyskusja

Re: jard tv

jezeli to tv jest takie jak radio to współczuję.chyba ze ktoś nie ma gustu ,słuchu i w ogóle mózgu.

Co o tym myslicie ile typ moze spuscic z ceny??

www.moto.jard.pl/pokaz.php?idn=pokaz_motocykle_rekord&co=rekord&id=272

Re: Urodziny Radia JARD?

Ludzie odwalcie się od Radia Jard. Kto nie chce niech go nie słucha. Do cholery komu ono przeszkadza. Czlowieku zmień stacje jak Ci nie pasi. Czmu natura polaków jest taka wstrętna, jak ktoś się wychyli i coś zrobi ponad przeciętną - to go zgnoić, zgnoić - niech ma. Zostawicie Dziemiana i

Re: Urodziny Radia JARD?

Gość portalu: Sluchacz napisał(a): > Sluchacze Radia Jard!nie pozwolmy mu umrzec! Byc moze potrzebne beda dobrowolne > wplaty. Prosimy o odzew. Chętnie wpłacę odpowiednią kwotę, podaj tylko numer konta. Czy 100.000 $ wystarczy na początek?

Re: Urodziny Radia JARD?

Gosc portalu: dyzio napisal/(a): > Ludzie odwalcie sie od Radia Jard. Kto nie chce niech go nie sl/uch(...) Nie jest kolego tak jak myslisz. Dopoki sprawa zamyka sie w wewnatrz tej firmy, mozna zastosowac Twoja teorie. Kiedy jednak nie chodzi juz o JARD a o miasto, region czy kraj, podlega

Re: Tv JARD upadło :)

Widać, jaki z Ciebie przeciwnik JARDU.A co Ciebie obchodzi telewizja JARD?Powinny Ciebie interesować takie tematy jak oczyszczalnia w Hryniewiczach czy drzewka połamane przez jakiegoś wandala i koro teraz po nich rozpacza.

Re: nowa telewizja jard

To chyba telewizja przemysłowa firmy Jard, bo jest na poziomie telewizji zakładowej, poczynając od lektorki, - która kiedys pamiętam na łamach forum obiecywała, że popracuje nad intonacją i barwą licealistki czytającej nudne wypracowanie - po dłużyzny w kręconych materiałach i ich dobór, po

stony JARDU nie ma , Kononowicz działa

Nie trzeba było długo czekać. Jak to Kononowicz mówił " niczego nie będzie" i prosze . www.jard.pl - nie ma

Kłopoty warsztatów terapii zajęciowej firmy Jard

ja tez bym nie dala kasy na przedsięwzięcia p. Dziemiana...szkoda zachodu i tak po jakimś czasie okaże się, że coś jest nie tak jak byc powinno

Re: Brawo Bialystok!

Cały Jard to jeden wielki żal i pomyłka. Jard to wieś, a nie miasto, Jard wyłącznie słuchają wiejskie gospodynie, i starsi ludzie, a co normalniejsi zmieniają stację na Eska bądź Akadera. Jard powinni zrównać z ziemią, bo wstyd przynosi i hańbę naszemu miastu, tak jak Kononowicz! Jard to nic

Re: a co tu tak pusto?

no jego jego, zobacz na stronie Imperium Dziemiana www.jard.pl i kliknij na JARD TV :] -- Zapraszam na forum czterech województw!

Re: Radio Jard i rds

Gos´c´ portalu: Radio Jard napisa?(a): > mamy pewne problemy techniczne, ale postaramy sie by jak najszybciej zacza˛? > dzia?ac´ > dzie˛ki za sygna? > pozdrawiamy Mam nadzieje ze wprowadzicie rowniez do Jard 2 :)) Przydalo by sie jednak od czasu do czasu zmieniac informacje

Re: Produkcja TV firmy Jard

Kiedys pracowalem w jardzie i wiem, ze z niezaleznosci nici. Nie da sie nic zrobic po swojemu, bo nad wszytskim czuwal wszystkowiedzacy... jak znam zycie niedlugo ci ludzie sie wykrusza, bo wszyscy z pomyslami laduja w lepszych miejscach, pewnie ludzie juz pomalu sie wykruszaja. A ze sprzetem

Re: BIALYSTOK- Radio

JARD 2 - 103,9 MHz - radio dla dzieci cala dobe nadaje. mozesz ich sluchac tez przez internet. www.jard2.of.pl

Re: RADIO JARD SPRZEDANE

a tak na powaznie, to 89,2 jest to pechowa czestotliwosc dla B-stoku rok 1993 -AGREX MARKET (Radio BIT- 89,2) 3 miesiace pograli i do widzenia na zawsze i teraz DIEMIAN ... :)

Re: nowa telewizja jard

myslalem ze jest lepiej ale ciagle puszczaja to samo i tylo 2 kawalki discopolo jakby niczego inego niebylo info maja stare i przeterminowane

Re: Urodziny Radia JARD?

To znaczy.... ja nie wiem czy nareszcie..... Wystarczylo by zmienic sposob prowadzenia programu (target sie to chyba nazywa), troche profesjonalizmu, wyrzucic pewne stale punkty i ze 2 nowe glosy i wystarczy