Sake

Sake

Przeszukano 117 000 186 wypowiedzi na 1 411 forach

gry do pobrania na sony ericsson k550i - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

sony ericsson k550i- karta pamięci

Mąż prosił abym mu "coś takiego" kupiła. Kompletnie się na tym nie znam. Jutro wybieram się do tesco a oni mają w ofercie karte micro SD, czy taka będzie pasować? Proszę pomóżcie, bo jestem zielona :)

Gry do Sony Ericssona

Witam. Szukam stronek do darmowych gier do Sony Ericssona K800i(chodzi o takie ze masz na stronce i kablem USB wrzucasz na kome). Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Re: konfiguracja mms do sony ericssona k 550i !!!

Madziu, poniżej,na stronie Sony Ericsson Polska znajdziesz wszystko co potrzebujesz do k 550i: www.sonyericsson.com/cws/support/products/mms/k550i?cc=pl&lc=pl Enjoy it !

Gry na sony ericsson k510i.

Witajcie!!! Wczoraj moja kochana córeczka skasowało mi wszystkie gry jakie miałam w komórce, oczywiście te które były juz w pakiecie. Nic nie ściagałam. Był tam mini golf i jeszcze jedna bardzo fajna gra w takie kosteczki kolorowe cos jak tetris. Jak mam ja odnaleść lub ściągnąć kompletnie sie

sony ericsson k300i Zdjęcia

Witam, posiadam telefon sony ericsson k300i z kabelkiem usb do komputera. Uzywam programu floAt's Mobile Agent - mogę wgrywać różne gry, obrazki itp, tylko mam problem ze zdjęciami i filmikami. Nie potrafię ich zrzucić na kompa. Czy potrzebny jest jeszcze jakiś inny program czy tylko trzeba coś

sony ericsson k300i kabel, gry

Mam problem z moim kablem do telefonu. Sam kabel jest dobry ponieważ wcześniej przeżucałem dzięki niemu pliki na komórkę bez problemu. Jednak po formacie dysku C i ponownym zainstalowaniu Windowsa program ktory wczesniej dzialal wyswietla napis "Error" i jeszcze cos. Moze zna ktos jakis dobry

Gry, motywy i inne na SE K510i

Skąd można bezpiecznie pobrać gry, motywy, tapety na Sony Ericssona K510i? Dzięki za info.

Re: sony ericsson k550i- karta pamięci