Sake

Sake

Przeszukano 115 653 178 wypowiedzi na 1 357 forach

gruczolaki - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

gruczolak

Moja 11-letnia suczka będzie miała w przyszłym tygodniu zabieg wycięcia listwy mlecznej z powodu gruczolaków. Podobny zabieg przeszła około pół roku temu i neistety gruczolaki wróciły. Podejrzewam,że pomimo dobrej renomy lekarza,który zabieg wykonywał nie zrobił on tego dobrze, ponieważ

Gruczolak

ok 3mm wielkosci na przysadce mozgowej. Od pol roku przyjmuje parlodel, teraz pravidel. Dodatkowo lekarz przypisal mi w zeszlym miesiacu Agnucaston. Czy Agnucaston posiada jakiekolwiek zalety, ktore wplywaja pozytywnie na zmniejszenie gruczolaka jak twierdzi moj ginekolog? Odkad zaczelam

gruczolak

niedawno wyczulam w pochwie niewielka gulke od ginekologa dowiedzialam sie ze to gruczolak zazywam tabletki po ktorych powinien zninac sumamed i metronidazol w internecie przeczytalam ze te tabletki sa na cos zupelnie innego.chcialabym sie cos wiecej dowiedziec na temat tego gruczolaka

Gruczolak..

Gruczolak cewkowo-kosmkowy. T3N0? Czy wiecie coś na temat tego nowotworu? Oporny na leczenie???

gruczolak przysadki

Witam Was ponownie! Mam pytanie czy któraś z Was choruje może na gruczolaka przysadki i wie czy zawsze w tej chorobie prolaktyna jest podwyższona?Moja endo skierowała mnie na rewzonans magnetyczny,żeby sprawdzić czy nie mam gruczolaka!Dodam,że mam TSH 0,07,a wszystkie inne wyniki czyli:T3,FT

POMOCY! Gruczolak

Lekarz stwierdził gruczolak wchodzacy na opłucną, 4 stopien zaawansowania, nieoperacyjny. Prosze , moze ktos powie gdzie w Polsce można to leczyc? Pomozcie , strasznie pilne.

gruczolak nadnercza ?

mój mąż miał robione usg jamy brzusznej dzisiaj i ma podejrzenie gruczolaka nadnercza? czy ktoś spotkał się kiedys z tym problemem i jak sie go leczy?

Gruczolak piersi:(

Witam:) Mam gruczolaka w piersi;(Chirurg kazał go usunąć,zabieg mam pod koniec lipca w znieczuleniu miejscowym.Strasznie się boję bólu i martwię,bo wiadomo,że dopiero badanie histopatologiczne daje pewność jaki to nowotwór:(

Prolaktyna - gruczolak

Dobry wieczór. Znana mi osoba miała zdiagnozowanego gruczolaka w przysadce. Na rezonans wysłał ją endokrynolog z powodu bardzo wysokiej prolaktyny. Bierze Dostinex, prolaktyna ładnie spadła (jeszcze nie w normie, ale jest zdecydowana różnica). I tu pojawia się pytanie - czy wskazane jest

Gruczolak wątroby

Witam Okazało się, że mam na wątrobie gruczolaka o wymiarach 6,0 x 3,5 cm. Jak na razie mam tylko wynik tomografii komputerowej, czekam na wizytę u lekarza. Do wizyty jeszcze trochę zostało a ja się tak denerwuję, że już nie wyrabiam. Wiem,że nie jest to złośliwy guz, no ale podobno może zmienić

Gruczolak przysadki

2611!!!! Póki co dostałam Dostinex i mam powtórzyć badanie za miesiąc. Może jednak powinnam szybko zrobić rezonans przysadki na okoliczność gruczolaka? Tak mi radzą "niefachowcy". Dajcie znać!!!! Okropnie się boję!!!!!!!! Ola

Gruczolak przysadki

falować, bezwiednie poruszała gałakami ocznymi. Czuła się bardzo źle i miała nudności. Stan taki trwał aż do następnego dnia. Na razie atak taki nie powtórzył się, ale sądzę, że związany jest on z rosnacym gruczolakiem, który prawdopodobnie naciska na nerw wzrokowy. (nie jestem ekspertem, ale

Gruczolak nadnercza

w badaniu usg u mojej mamy stwierdzono guz w nadnerczu(w watrobie naczyniak..) Tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny wskazuja na gruczolaka lewego nadnercza(14 na 28 mm).Prawdopodobnie jest to guz hormonalnie nieczynny.Czy ktos z Was zetknął się z tym? Wiem, ze trzeba to szybko usunąć

gruczolak

poczytaj to, powinno cie to skutecznie uspokoic:) www.endokrynologia.net/content/gruczolaki-guzy-przysadki-m%C3%B3zgowej

Gruczolak NADnerczy - ?

Witam, Mam zrobione TK, a czekam na MRI. Czy ktoś też choruje ? Jakie są konsekwencje i sposób leczenia ww ? Dzięki za odp!

wyciecie gruczolaka

Witam, mam poddac sie operacji u doktora Andrzeja Stankowskiego. Ktos wie cos na jego temat? Pozdrawiam

gruczolak przysadki

dokladnie mikro- ,czy jest tu ktos kto ma badz mial cos takiego?? jakie byly objawy i jak to u Ciebie lecza/wyleczono?

GRUCZOLAK PRZYSADKI

Czy ktos wie jak dlugo leczy sie hyperprolaktynemie? Od kilku miesiecy zazywam Bromergon, bo wykryto mi malego guzka w przysadce mozgowej, ktory zaburzal wydzielanie prolaktyny, jest to tez przyczyna probleow z plodnoscia. Czy ktoras z Was to miala i wyleczyla sie skutecznie???

gruczolak

go czemu uważa badanie za konieczne i co wynik badania może wnieść nowego do sposobu leczenia. A przy prolaktynie 180 jest duże prawdopodobieństwo, że się znajdzie jakis gruczolak. W kazdym wypadku nie pali się i można z badaniami poczekać. Trzymam kciuki za Ciebie i Maretine. Ilona

Gruczolak przysadki

... powstały prawdopodobnie w wyniku nadmiernego wydzielania somatotropiny. Znacie kogoś, u kogo badania wykazały takowy? Jakie były rokowania? Ponoć nie zawsze konieczne jest leczenie inwazyjne. Zrobiono badania endokrynologiczne, w planie jest tomografia. Co jeszcze można zrobić? Lekarze niewiel

Gruczolak przysadki

Na forum o karmieniu sztucznym ktos postraszyl nowotworem przysadki przy ponad rocznym karmieniu piersia. ja swoje dzieci w sumie karmilam kolo 7 lat :>, do tego jak poczytalam objawy - bóle glowy, otylosc brzuszna :D, to mi troche podpasowaly, choc z drugiej strony po odstawieniu miesiacz

GRUCZOLAK-guz piersi

Bardzo prosze o informacje na temat gruczolaka-guza piersi.Jezeli znacie Panstwo adresy stron www gdzie moglbym uzyskac jak najwiecej szczegolowych informacji na ten temat bardzo prosze o odpowiedz.

Operacja gruczolaka przytarczyc

Wiem, że ten gruczolak to rzadka przypadłość, dlatego trudno znaleźć jakieś informacje na forach. Chciałabym dowiedzieć się, czy ktoś z Państwa ma taką operację za sobą. Jak się wtedy funkcjonuje? Czy nie było żadnych powikłań? Moj lekarz twierdzi, że rezultat nie zawsze jest zadowalający i

gruczolak przysadki mózgowej

Mam wysoki poziom prolaktyny, od 1,5 roku biorę bromocorn. W listopadzie ginekolog, kazała brać połówkę i prolaktyna znowu 'podskoczyła'. Kilka dni temu byłam z wynikiem prolaktyny i doktor powiedziała, że w styczniu trzeba będzie zrobić rezonans by wykluczyć gruczolaka przysadki mózgowej

Gruczolak nadnercza prawego!!!!

Witam!!! U naszej 7-dmio letniej córeczki jakieś 2 miesiace temu stwierdzono podwyższone stężenie estradiolu które nadal się utrzymuje.Miesiąc temu Pani doktor endokrynolog zadecydowała o zrobieniu TK jamy brzusznej. Wynik -gruczolak nadnercza prawego o wymiarach : 3,0 cm na 1,5 cm

Gruczolak u psa

Dzisiaj odebrałam wyniki biopsji guzka mojej suni, no i ma gruczolaka. Znajduje się on przy sutku i jest wielkości ziarna fasoli. Czy jest to coś bardzo groźnego? Jakiego specjalistę weterynaryjnego moglibyście polecić (Łódź).Lekarze którym do tej pory zgłaszałam problem nie stwarzali wrażenia

zaburzenia hormonalne = gruczolak???

od kilku lat leczę się z powodu zaburzeń hormaonalnych: testosteron plus prolaktyna. Ostatnio koleżanka nastraszyłą mnie gruczolakiem przysadki który produkuje nadmiar tych hormonnów. Czy nadmiar prolaktyny moze miec inna przyczynę??? Ginekolog- endo nic mi o gruczolaku nie wspomniał, a może

gruczolak przysadki mózgowej

Drogie Kobiety! Mam problem , otóż podejrzewam u siebie dość wysoki poziom prolaktyny, a z nią również gruczolaka. Mam wszystkie objawy tzn. wyciek z brodawek wydzieliny koloru ropy, bolesne piersi, nagly przyrost masy ciała (przez 2 lata 25 kg), potworne bóle głowy , zaburzenia widzenia

Re: gruczolak przysadki mózgowej

Witam. W listopadzie 2020 roku mialam zdiagnozowany gruczolak przysadki mózgowej co widać tez na rezonansie. W grudniu moja endokrynolog kazała powtórzyć rezonans za 6 tygodni. Z racji na terminy poszłam gdzie indziej wykonać rezonans. Wlasnie otrzymałam płytę i opis. Chcę się dowiedzieć czy może

Gruczolaki w piersi

że mam gruczolaki w prawej piersi. Jeden lekarz zalecił mi branie Cilestu lub zajście w ciążę, lecz ani jedno ani drugie nie jest możliwe przez leczoną cały czas depresję.Dlatego nie biorę obecnie żadnych środków oprócz Coaxilu. Jakie powinno być moje leczenie aby nie wywoływać depresji ale

gruczolak na tarczycy

normy, na pograniczu cieśni i dolnego bieguna płata prawego tarczycy uwidoczniono owalne ognisko izoechogeniczne odpowiadające najpewniej gruczolakowi. Poza tym miąższ tarczycy o jednorodnym bieniowaniu bez zmian ogniskowych. Wyniki biopsji cienkoiglowej robilam co rok i co rok wyniki słowo w

Operacja gruczolaka przytarczyc

Wiem, że ten gruczolak to rzadka przypadłość, dlatego trudno znaleźć jakieś informacje na forach. Chciałabym dowiedzieć się, czy ktoś z Państwa ma taką operację za sobą. Jak się wtedy funkcjonuje? Czy nie było żadnych powikłań? Moj lekarz twierdzi, że rezultat nie zawsze jest zadowalający i

gruczolaki a torbiele

czesc dziewczyny, troche poczytalam i wyczytalam ze gruczolaki sie zazwyczaj operuje a torbiele nie , hmmm to wyczytalam tutaj www.zdrowie.med.pl/tarczycz/badania/b_tarczyca.html a ze z guzami mam doczynienia co roku w innych narzadach, to wertuje wszystko co sie da .jak myslicie czy oni

gruczolak na tarczycy

normy, na pograniczu cieśni i dolnego bieguna płata prawego tarczycy uwidoczniono owalne ognisko izoechogeniczne odpowiadające najpewniej gruczolakowi. Poza tym miąższ tarczycy o jednorodnym bieniowaniu bez zmian ogniskowych. Wyniki biopsji cienkoiglowej robilam co rok i co rok wyniki słowo w

Re: gruczolak

gruczolaki w większości się podobno łatwo leczy, nalezy jednak pamiętać, że takie zmiany szczególnie w głowie, to nie jest takie ot zadrapanie moja teściowa miała np. bardzo poważną operację, bo gruczolak był bardzo duży i szybko rósł i musiała być poddana kraniotomii

Re: gruczolak

Dziekuje za takie szybkie reakcje.I tak zamierzam udac sie do innego (trzeciego lekarza)na konsultacje.Dzis ta lekarz-enokrynolog (dodam,ze bardzo nieuprzejma) mnie przestraszyla.Powiedziala,ze bez rozpoznania nie nalezy przepisywac bromergonu,a przeciez jesli mam gruczolaka to leczy sie to

Rezonans magnetyczny - gruczolak przysadki

Gin podejrzewa, że wysoki poziom prolaktyny spowodowany jest gruczolakiem przysadki mózgowej i proponuje rezonans magnetyczny mózgu. Czy któraś z Was miała robiony rezonans lub stwierdzony gruczolak? Jeśli tak to proszę o info nt. leczenia, wyników etc. GG 455 03 61. Buziaczki!

Urolog- Warszawa- gruczolak prostaty

mam stwierdzonego badaniem USG gruczolaka-szukam w Warszawie stałego lekarza prowadzącego .gdzie się leczyc w Warszawie ?

gruczolak przysadki gdzie operować

Rozpoznzno u mnie gruczolak przysadki,badanie MR przysadki - guz o średnicy 3,5 cm, mój lekarz mówi o konsultacji neurochirurga - specjalistę od guzów przysadki czy ktoś zna takich lekarzy ?

Re:gruczolak

Jeszcze trochę i będziesz miał zaparcia a potem gruczolaka jelita grubego!Stosowałem dietę dr Kwaśniewskiego.

Re:gruczolak

dokladnie, mozna z tym zyc. Nawet z gruczolakiem:) Prawie 2 lata temu mialam rezonans magnetyczny przysadki i wykryto mi tego mikrogruczolaka, ale to nie jest jakis zlosliwy guz. I nie zlosliwieje. Mozna go znacznie zmniejszyc biorac leki. Przy makrogruczolaku problemy sa wieksze, ale gdybys

Gruczolak na przysadce mozgowej!!!!

prolaktyna bedzie dalej wysoka to przepisze mi dostinex. Stwierdził ,ze u mnie moze to byc ,,czynnościowe,, A jesli okaże sie ,ze to gruczolak??? To ten dostinex nie zaszkodzi? A co jeśli to nie jest gruczolak a bede przyjmowała dostinex???Czy moze mi sie cos stac??? I czy gruczolaka wycina sie

autnomiczny zdekompresowany gruczolak

Co to oznacza? badanie wykazało również że lewy płat tarczycy jest niewidoczny. Czy to żle? Napiszcie proszę.

Parkinsonizm, gruczolaki a hashimoto..

podawać im hormon uniknęliby tego co się teraz z nimi dzieje???? Tata ma ponadto gruczolaki w mózgu, których jednak się nie leczy bo na nic nie uciskają.

gruczolak lub naczyniak wątroby

skierowanie do innego lekarza który na.ile n atych sprawach... No i on stwierdził nowotwór wątroby. Najprawdopodobniej naczyniak... Później byłam w klinice i tam badali mnie inni lekarze. Oni z kolei mówili, że to chyba gruczolak... Markery nowotworowe wyszły negatywne ale mówili mi, żeto nie zmienia faktu

Gruczolak przysadki. Bromergon. PCO.

prolaktyny z obciążeniem -wyszedł mi nieprawidłowy - 16 krotny wzrost (mimo iż pierwotny wynik był w normie - uznaje się to za hiperprolaktynemię czynnościową) - ostateczna diagnoza brzmi: gruczolak przysadki. Trafiłam do endokrynologa - który chcę rozpocząć leczenie bromergonem - poszperałam

Gruczolak przysadki. Bromergon. PCO

prolaktyny z obciążeniem -wyszedł mi nieprawidłowy - 16 krotny wzrost (mimo iż pierwotny wynik był w normie - uznaje się to za hiperprolaktynemię czynnościową) - ostateczna diagnoza brzmi: gruczolak przysadki. Trafiłam do endokrynologa - który chcę rozpocząć leczenie bromergonem - poszperałam

Gruczolak tarczycy i piersi..!??

hej pisałam w innym watku o moim guzku tarczycy-gruczolak ładodny-teraz pod obserwacja, pewnie na jesieni operacja. Niedawno robiłam USG piersi, a tak zobacze czy wszystko ok... no i wyszło że w prawej piersi ma gruczolakowłókniaka!! Czy to może się jakos łączyć-2 guzy? Guzek w piersi

gruczolak przysadki a psychozy

mama trafiła do szpitala w powaznej psychozie. po kilku dniach minęły halucynacje itp, ale słyszę coś od lekarzy o gruczolaku przysadki. Kto wie jaki związek ma jedno z drugim? co bedzie dalej?

TSH 20. USG gruczolak

normechogeniczny(-nie wiem czy dokładnie tak) z bezechowa obwódka o śr. 15 mm będący wyrazem gruczolaka. Może znajdzie się ktos kto zna to z własnego doświadczenia.

Re: gruczolak

"Podobny zabieg przeszła około pół roku temu i neistety gruczolaki wróciły." Które dokładnie sutki zotsały wycięte przez chirurga??? Czy zmiany pojawiły się w tych samych miejscach - gdzie już nie ma sutków czy też w sutkach pod drugiej stronie czy też wyżej badź niżej??? Kiedy Twoja suczka

gruczolak watroby

Witajcie Ja mialam guza fnf 6cm na iles nie pamietam juz dokladnie,wykryli go rok temu ponad bylo ok na poczatku potem przyszly bole,dzis jestem po operacji usuneli mi czesc chora czekam teraz na odbior wynikow histop. Lekarze nie chca usuwac za bardzo guzow poniewaz mowia ze da sie z tym zyc

Re: Gruczolak..

.. a lekarz > chocby i chciał nie jest w stanie wszystkiego usunąć, bo pacjent nie > przeżyłby tak rozległej operacji. No tak,lekarz właśnie tłumaczył mamie ,że tato to nie 20stolatek a operacja i tak trwała 6 godzin. Myślałam po prostu ,że nas zbył bo z kolei teść podczas jednej

Re: gruczolak

Chciałam ślicznie podziękować za rady w sprawie pieska. Psinka jest już po operacji.Wszystko poszło dobrze, badania wyszły super,serce jak dzwon, morfologia świetna,płuca czyste.Żadnych przerzutów. Następna listwa za około dwa miesiące. Teraz psinka leży i odpoczywa. Zachowuje się troszkę inac

Re: Gruczolak..

Podejrzewam ,że chodzi Ci o raka jelita. Zobacz na początek w samej wyszukiwarce jest tego b. dużo.

Gruczolak przysadki

Mialam ten sam problem. Zrobilam badanie pola widzenia, wyszlo negatywnie. Zaraz - jako ,ze w mojej rodzinie wszyscy sa lekarzami, wreczono mi skierowanie na rezonans magnetyczny ( rzekomo drogie badanie ok. 500 zl plus kontrast jakies 300zl), na drugi dzien rano wykonalam rezonans. Wynik dost

Re: gruczolak

masz racje kasiu:) przewertowalam meza ksiazki medyczne, w ktorych bylo o prolaktynie:)) wcale nie trzeba robisc rezonansu zeby brac bromergon.znajdz dobrego gina, ktory zajmie sie leczeniem nie straszeniem. -- Uwaga sigma! Uwaga pi! Nadszedł kolejny rozkaz z matplanety!:)

Re: gruczolak

No dobrze. Nic się więc nie denerwuj. Na ogół guzki powiększają swą objętość po lub w trakcie cieczki - dzieje się tak w wyniku działania hormonów. Do czwartku przemywaj proszę badź roztworem jodyny bądź też Rivanolem owe guzki. Dobrze by było aby sunia dostawała jednak antybiotyki również prz

Re: gruczolak

Wycięte zostały dwa górne sutki po prawej stronie patrząc od strony głowy psa.Zmiany pojawiły się po tej samej stronie, gdzie już nie ma sutków tylko niżej pomiędzy tymi sutkami które zostały. Nowe guzki wyrosły zaraz po cieczce (cieczka skończyła się krótko po nowym roku). Dwa tygodnie po cie

Re: Gruczolak NADnerczy - ?

Dzień dobry. Poszukuje osoby z gruczolakiem nadnercza. Najlepiej hormonalnie czynnym. Bardzo proszę o kontakt. Mam parę pytań:(

Re: gruczolak nadnercza ?

Dzień dobry. Poszukuje osoby z gruczolakiem nadnercza. Najlepiej hormonalnie czynnym. Bardzo proszę o kontakt. Mam parę pytań:(

usunięcie gruczolaka nadnercza - gdzie zabieg?

Może ktoś mi napisze gdzie najlepiej usuwać (szpital, lekarz chirurg) gruczolaka nadnercza. Mieszkam w woj.lubelskim.

Gruczolak sutka u kotki

Moja ośmioletnia kotka będzie mieć usuwany guz sutka i sterylizację.Guz jest nieduży.Jak należy się nią opiekować po zabiegu i na co zwrócić uwagę.

Re: GRUCZOLAK PRZYSADKI

niestety nie leczę się jeszcze z powodu podwyższonej prolaktyny, boję się bardzo jednak, że mam gruczolaka. Czy mogłabyć powiedzieć mi, jakie miałaś objawy, że zdecydowano się na badania w kierunku gruczolaka? dzięki

Chirurg# przyzwojak/ gruczolak pod paznokciem ręki

zdjeto mi paznokieć i usunieto zmiane spod paznokcia i macierzy. W miedzyczasie miejsce po zabiegu bardzo źle sie goiło, na żywca mi czyszczono i próbowano usunąć szwy z macierzy (traumatyczne przeżycie, nie życze nikomu) Badanie histopatologiczne wykazalo gruczolaka. Po czesciowym wygojeniu wydawalo

Gruczolak czy też nie? HELP

Mam wysoki poziom prolaktyny, miałam robiony rezonans aby wykryć czy nie mam gruczolaka na przysadce mózgowej. Wynik rezonansu jest następujący: "przysadka mózgowa o wymiarach 11\6,5\15mm o nieco niesymetrycznej budowie i równych obrysach, jednorodnie wzmacniająca się po podaniu środka

Re: gruczolak nadnercza ?

a mozna wiedzieć jakiej wielkości jest ten gruczolak u Ciebie? mozna gorączkę łączyć z tym?

Re: Gruczolak przysadki

ja miałam gruczolaka przysadki mózgowej. Wykazał rezonans głowy. Lekarze zadecydowali leczenie farmakologiczne. Odchodzi sie już od zabiegu usunięcia guza poprzez zatoke nosową.

Re: Gruczolak wątroby

cześć czy ktoś jest już po operacji gruczolaka wątroby prosze napiszcie jak wygląda cały przebieg i jak duża jest rana pooperacyjna

Re: gruczolak przysadki

Witaj Aniagz Choruje na Hashimoto. Ale na naszym forum Hashimoto zglaszaja sie osoby u ktorych tez lekarze zlecali im te badania i jeszcze nikt nie potwierdzil tej choroby. Gruczolak przysadki nie wystepuje za czesto. Jesli juz go ktos ma to najczesciej sa to gruczolaki ktore produkuja

Re: Gruczolak wątroby

Ja polecam szpital na Banacha w Warszawie. Mnie tam w koñcu dobrze zdiagnozowali i okazalo sie, ze nie man gruczolaka tylko fhn, z ktorym mozna spokojnie zyc. pozdrawiam!

Re: Gruczolak wątroby

Masz gruczolaka, naczyniaka cz fnh? I jakiej wielkości, ze została podjęta decyzja o wycięciu? Jesteś z W-wym czy też na Banacha trafiłaś, bo są najlepsi? Pozdrawiam

Re: Gruczolak..

Moniko .. niestety zdarza się tak, że dopiero podczas operacji okazuje się jak bardzo proces nowotworowy jest rozsiany .. a lekarz chocby i chciał nie jest w stanie wszystkiego usunąć, bo pacjent nie przeżyłby tak rozległej operacji. U nas tak było(nasz Tato- mój Teściu kochany ;-) - walczy o

prolaktyna, gruczolak przysadki jakie objawy?

Witam. Wiem, że ten wątek ju z był poruszany wielokrotnie, mimo to proszę o wasze opinie, czy moje objawy są właściwe dla gruczolaka przysadki mózgowej lub nieprawidłowego poziomu prolaktyny?? Otóż od dawna mam bardzo długie cykle miesiączkowe nawet do 47 dni. Miałam torbiele jajników. Mam

Re:gruczolak

witam. Dieta dr Kwaśniewskiego jest ciekawa i chyba dość już popularna. -- HEMOFOBIA forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=99&w=68763029 polecam

Re: Gruczolak wątroby

I jak wizyta u lekarza? Mam niemalże identyczną sytuację, gruczolak wątroby o takich samych wymiarach. Niedawno się o tym dowiedziałam, stąd moje pytanie - co ustalili Twoi lekarze? Pozdrawiam

Re:gruczolak

Dziękuję za napiusanie odrazu mi lepiej ze nie jestem sama choż zadne to pocieszenie dla nas wszystkich:( Na początku stycznia idę do szpitala i bardzo się boję ale mam nadzieję że to będzie mikrogruczolak. Pozdrawiam Serdecznie

Re: Gruczolak wątroby

W wyniku rezonansu było napisane że w pierwszej kolejności widać zmianę o charakterze fnh ale w różnicowaniu obrazów pokazuje gruczolaka więc zlecono dodatkowo scyntografię do pewności i jednoznacznie wynik pokazał zmianę fnh a różnica polega na tym że gruczolak często może ulec zezłośliwieniu i

Gruczolak włóknisty? Biopsja. Boję się...

Rok temu w piersi nic nie było widać na usg. Dziś - guzek o średnicy ok. 9mm. Lekarz mówi, że wygląda na gruczolaka włóknistego, dał mi skierowanie na biopsję i ewentualne wycięcie. Boję się jak cholera... Mam 2 córki i pełno czarnych myśli w głowie... Dlaczego najpierw biopsja? Nie można od razu

Re: Gruczolak wątroby

Witajcie :-) Czytam czytam te Wasze posty i postanowiłam napisać :-) Miałam gruczolaka wątroby 9 lat temu miałam operację na Banacha operował mnie prof. Krawczyk.Wycięto mi lewy płat wątroby.Co pół roku mam kontrolne usg jamy brzusznej. po jakiś 6 latach okazało się że mam jaką zmianę w

Re: Gruczolak przysadki

A zawroty głowy, nudności i oczopląs, czyli bezwiedne poruszanie oczami jest często objawem kłopotów z błędnikiem lub kręgosłupem. Może nie trzeba tych dolegliwości łączyć z gruczolakiem? -- Muranów

Re: Gruczolak przysadki

Miałam znajomą z gruczolakiem przysadki, powstał na skutek brania leków antydepresyjnych, nie wiem jak się skończyło, ale znajoma żyje i wiem na pewno, że nie miała operacji, może wyleczyła farmakologicznie albo jeszcze inaczej. -- https://www.suwaczki.com/ https://www.suwaczki.com/tickers/9

Re: Gruczolak wątroby

witaj,też jestem w podobnej sytuacji,mam gruczolaka w 3 segmencie wątroby,wiem to od 3 miesięcy,jestem po kilku konsultacjach,chirurdzy zalecają usunąć,a ja nie mogę się zdecydować. a co Tobie radzą?w jakim segmencie wątroby jest twój?jakie badania robiłaś?

Re: Gruczolak wątroby

Witam serdecznie! Przeczytałam w art. problem gruczolaka wątroby. U mnie jest podobna sytuacja. Stwierdzono najprawdopodobniej gruczolaka wątroby, 3,6 cm. Nie moż na wykluczyć zmian HCC. Miałam już tomograf komputerowy i rezonans magnetyczny, ale wyniki różnią się od siebie. Czytałam , że jest

Wysoka prolaktyna-czy zawsze gruczolak?

Witam, Mam pytanie, od 2 lat leczę się z powodu wysokiego poziomu prolaktyny, biorę bromergon. Po zażywaniu leku poziom prolaktyny spada. Zastanawiam się dlaczego żaden z lekarzy nie daje mi skierowania na badanie wykluczające gruczolaka, koleżanka mówiła mi, że jeśli po leku poziom

Re: Gruczolak przysadki

bliski mi temat eh... jesli wiadomo, ze to gruczolak czyli byl juz rezonans to po co tomografia? jak wymiki hormonow przysadkowych? zwlaszcza prolkatyna, hormon wzrostu, igf1. czy sa jakies objawy typu bol glowy, zaburzenia widzenia, mlekotok lub objawy niedoboru hormonow? -- dziekuje za

Zaczynam leczenie gruczolaka przysadki mózgowej .

Rozpoczynam nowy wątek dla tych , którzy tak jak ja mają problemy z hormonami i nie tylko . Dwa tygodnie temu został stwierdzony u mnie gruczolak przysadki mózgowej za pomocą www.wrozka.com.pl/04_99/68.htm .Dodatkowo mam

Gruczolak a PCO - szukam lekarza

Witam wszystkich, Jako posiadaczka gruczolaka przysadki (juz sie z nim oswoilam zwlaszcza jak juz nie jest taki duzy jak na poczatku) a do tego ostatnio stwierdzono u mnie PCO zwracam sie z prosba o namiary na jakiegos dobrego lekarza endokrynologa- ginekologa, ja jestem z wroclawia wiec jak

Re: GRUCZOLAK PRZYSADKI

femalespirit, dziękuję za wyjaśnienia, czy mogę z Twojej wypowiedzi wnioskować, że gruczolak przysadki to w gruncie rzeczy nic groźnego? Jak do tej pory kojarzył mi się tylko z guzem tzn. nowotworem. Czy mogłabyś powiedzieć mi także,jak wyglądały twoje wyniki prolaktyny?

Re: Gruczolak przysadki

To nie ja, tylko osoba z mojej rodziny. Nie wiem, czy był rezonans i jak ustalono, że to gruczolak. Z objawów - ból głowy, zaburzenia widzenia, zmiany w twarzy (w bardzo szybkim tempie rozwijają się cechy akromegaliczne), problemy z poruszaniem się i zachowaniem równowagi. Z tego, co wiem

Re: Gruczolak przysadki

Koleżankę również zawsze badają pod katem sprawdzenia pola widzenia, bo gruczolak może rozrastając się uciskać nerwy wzrokowe. Myślę, że skoro twpja siostra jest pod fachowa opieką to wszystko będzie dobrze. A kwestia dziecka to jak pisałam wyżej - na pewno się doczeka zdrowego potomka

Re: Gruczolak wątroby

No właśnie te wszystkie badania odpadły... Będą robione dopiero po porodzie... I dlatego tak się denerwuje... Lekarze mówili, że ryzyko, że to coś złego jest małe ale wykluczyć nie mogą... I tak mnie dręczy ta myśl, że te gruczolaki mogą się zezłośliwić... I że on jest tak duży... No nic, pozostaje

gruczolak tarczycy prosze o rade

w lutym po drugiej ciąży lekarz po badaniu usg wykrył gruczolaka tarczycy wielkości 2.5 cm.Przepisał euthyrox N 50 i jod 100.Nastepną wizyte mam w maju,martwie sie swoim stanem żle sie czuje jestem bardzo nerwowa i z byle powodu sie złoszcze.Kolejnym objawem są zawroty głowy i mdłości ,oraz

Re: Gruczolak wątroby

Ja o swoim gruczolaku wiem od sierpnia tego roku na początku byłam w szoku teraz już się uspokoiłam miałam tomografie potem rezonans magnetyczny i scyntografię wątroby mój guz jest duży ma 6cm i zajmuje 7 segment wątroby po kilku konsultacjach powiedziano mi że narazie tylko kontrola co 6miesięcy