Sake

Sake

Przeszukano 118 773 289 wypowiedzi na 1 501 forach

faceta - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

facet facetem...

...ale ja uwielbiam mojego brata :) właśnie poznałam potencjalną przyszłą bratową, pogadałam sobie, odebrałam wyrazy troski i sobie myslę, że facet facetem - ale grunt to rodzina i przyjaciele :))))))

faceci, faceci...

Piszę, bo mam problem z którym już bardzo długo się zmagam i nie mogę go przeskoczyć :( Od ponad 2 lat pracuję w firmie, w której poznałam pewnego chłopaka. Od ponad roku łączy nas dziwna relacja - nie jesteśmy razem, ale stosunkowo często spotykamy się poza pracą w gronie znajomych i nie tylko. Nie

Niski facet

Czy niski wzrost u faceta ( poniżej 175 ) i genetycznie uwarunkowane łysienie już na starcie czyni go dla Was mało atrakcyjnym ? Jeżeli tak to od jakiego wzrostu zaczyna byc atrakcyjny ?

Facet. Beznadziejny facet

Spotykam / spotkałam się z facetem od miesiąca czy dwóch. Normalnie kontakt, spotkania. Wiedziałam że od nowego miesiąca miał mieć współlokatora w mieszkaniu i szybko musiał je remontować i przygotować. Podczas remontu nie odezwał sie. Nie pisał, nie dzwonił ani słowem. Lokatorem okazała się być

Facet z facetem

Jak facet bierze ślub z innym mężczyzną, to jak to jest? Czy on się "żeni", czy "wychodzi za mąż"? -- proces www.pajacyk.pl

FACET Z FACETEM

Pytanie do Panow: czy nigdy nie mieliscie ochoty, chocby raz sprobowac przytulic sie albo i cos wiecej z drugim facetem? Tak dla sprawdzenia jak to jest?

facet faceta wawa

cześć, jestem żonaty i szukam faceta, też żonatego. Północno-wschodnia część wawki. Niedoświadczonego jak ja. Niestety portale branżowe pełne są chorych napaleńców... może więc tutaj? :) tylko mail ->mlopik@gazeta.pl

ach faceci, faceci...

Ach, zła jestem i to straszliwie. Parę dni temu poznałam faceta, coś tam zaiskrzyło i skończyło się w łóżku. Młoda jestem (lat dziewiętnaście mam), nie chce mi się bawić w związki narazie, zabawić się po prostu chciałam. Facet starszy o lat 10, zna się na rzeczy, gra wstępna pierwsza klasa. No i

facet, panna, byly facet...

Sluchajcie, jak to widzicie? Czy jest to normalne? Wystepuja: facet A, facet B i Kobieta (jedna przez cale opowiadanie) Jest facet A. Trzy lata temu zakochje sie w Kobiecie, sa ze soba para miesiecy. Potem jakos tak wychodzi, ze zrywaja ze soba. Facet poznaje kolejne kobiety, lecz TA

Zrozumieć faceta

". Wiem, faceci w Polsce mają inne standardy - chodzi tylko o szczere zadeklarowanie charakteru związku, które doceniłam, nie o romantyczne sceny, których u nas się nie praktykuje. Oczywiście od razu miał ochotę na seks, ale po moim nie, powiedział, że może czekać nawet rok. Nie trzymał rąk przy sobie

Facet - facet a facet - starszy brat.

Drogie Panie podpowiedzcie mi proszę. Co sprawia, że jednego mężczyznę traktujecie, jako partnera życiowego a innego, jako "starszego brata"? Dobijam 30, na brak zainteresowania z Waszej strony nigdy nie narzekałem, ale zdecydowana większość kobiet traktuje mnie nie jak faceta

Facet, facet i jeszcze raz facet!!!

powiedziałam mu, co do niego czuję i czy on mi się w ogóle podoba (to prawda, nie jestem typem kobiety, która niańczy faceta i podziwia jego mięśnie) Zaskoczył mnie totalnie tym bardziej, że już w ten piątek znów przylatuje do Polski i mieliśmy się spotać. Bardzo mi się on spodobał, to pierwszy chłopak

Poznam faceta

hejka :) mam na imie aneta, mieszkam w warszawie i szukam kogos z kim mozna fajnie spedzic czas ;) moze jakies winko i horror na netflixie ? jesli jestes realny i nie masz planow pisz meila sexyannett@gmail.com

faceci

Facet jest jak kawa: Najlepszy jest silny, gorący, pełen subtelnego smaku i nie pozwala ci zasnąć przez cala noc. Facet jest jak cement: po położeniu trzeba dużo czasu żeby stwardniał. Facet jest jak batonik czekoladowy: Słodki i pierwsze co robi to dobiera ci się do bioder. Facet

facet...

Poznalam faceta,wydawal mi sie bardzo interesujacym, ciekawym facetem,z ktorym moglabym sie zwiazac. Jednak odstraszylo mnie od niego to,ze mial z 4 dziewczyna sypial.Moze ja tylko przesadzam?

facet

dość często muszę tłumaczyć na angielski takie słowa jak facet, facetka, gościówa itd. Zawsze uważałam, że to żargon, no więc tłumaczyłam posłusznie bez wydawania osobistych sądów. Tymczasem czytając prasę przysyłaną mi przez rodzinę z Polski coraz częściej widzę tam faceta paradującego

FACECI...

Mój facet zabrania mi pić alkohol, czy to jest normalne? Twierdzi, że facet sobie może a kobicie nie wypada. Przecież to jest chore!!!

faceci

co ci faceci są tacy niesmiali Niech pan się nie boi tylko podejdzie i pogada odwagi!!!!!!

Facet

Czy prawdziwy facet powinien być taki który w warunkach "naturalnych" zapewni przeżycie, czy korporacyjny urzędowy gnom? Wiem to pytanie retoryczne teraz liczy się kasa:-/

faceci

Czesc:-) dziewczyny co zrobic zeby facet nie dowiedzial sie,ze macie ,,kolege"??????

faceci

Poznalam interesujacego faceta, sporo starszego ode mnie. Jestem atrakcyjna osoba, na ktora mezczyzni zwracaja uwage. Jak przekonac sie, ze facetowi naprawde zalezy na moim towarzystwie i nie chodzi mu wylacznie o jedno... pozdrawiam

faceci....

jestem z facetem 4 lata, kiedys bylo super, ale od 2 lat nei mam orgazmu, jestem tym juz wykonczona !! a moj facet jest na tyle zalosny ze jak ja mowie ze nie mam ochoty sie kochac < bo wsumie to po co?? > to sie obraza, foch i sie nei odzywa bo on sie nei zaspokoi... ale bardziej

faceci

Normalni faceci(poważnie podchodzący do życia)poukładane w głowie.Istnieją tacy???dyskoteki odpadają.

faceci

moje zycie juz uporzadkowalam, a tu w nocy przesladowaly mnie jakies zmory, straszna wizja tego co bedzie jak sobie nie poradze, jak sie zalamie. wstalam niewyspana i wsciekla, bo gdzie jest jakas sprawiedliwosc? jak by nie patrzec facetom jest lepiej i latwiej. w nastepnym zyciu chce byc

facet

czy w tym miescie sa normalni faceci jesli tak to gdzie, bo ja nigdy takiego nie spotykalam. Moze tylko ja mam pecha, moze jestem naiwna, moze przyciagam samych popaprancow, wlasnie kolejny facet wykorzystal moja naiwnosc. Od dzisiaj bede wyrachowana, nikt nigdy mnie juz nie skrzywdzi

Facety ...!!!!!!!!

Poszukuje faceta na stanowisko faceta. Idealny kandydat powinien spełniać nastepujące warunki: - Lincoln z bagaznikiem na dachu Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie życiorysów wraz ze zdjęciem i listu motywacyjnego na adres: silverstone@gazeta.pl P.S. no w sumie moze byc

Faceci?????

czytając posty facetów,tych młodych i tych wiekowych,mam poczucie że ich tak naprawdę nie ma.Bo taki prawdziwy istnieje tylko w naszych marzeniach.Czy prawdziwy facet,taki z jajami zadaje kretyńskie pytania?na jakikolwiek temat dotyczący kobiet?.Wpada na posty , na które nie powinien wpadac i

Faceci...

Ile wg was potrzeba doświadczenia, żeby ich dobrze poznać? Czy wg was są faktycznie mało skomplikowani i w większości przypadków często wystarczy jeden, żeby wiedzieć "w czym rzecz", czy trzeba jednak tego chleba zjeść trochę więcej, żeby się na nim dobrze poznać?

facet facetowi h**em

nie przesadzajcie z tym, ze kobieta kobiecie wilkiem. w porownaniu do tego jak zachowuja sie faceci w stosunku do siebie to swiat kobiecy jest rajem. -- Ameryka Lacinska

Faceci

Czy podoba wam się, gdy facet ma dłuższe, pofarbowane na blond włosy, jest modnie ubrany i chodzi na solare oraz silownie ?

..FACET..

Zakochany facet jak okazuje swą miłość?? Czy rzucanie słów "kocham", "tęsknię" są dowodem uczucia?? Co on może mieć na myśli??

faceci :)

Rozważałam ostatnio z przyjaciółką taką sytuację: załóżmy, że spotykacie faceta, przystojny, miły, całkiem do rzeczy :) Co mogłoby sprawić, że dyskwalifikujecie takiego faceta? Narodowość, rasa, wiara, a może coś jeszcze innego? -- Idźcie do nieba | Jeśli jest Bóg | Spójrzcie niech zna On

Faceci...

Myslę,a przeglądnęłam całą Romanticę,że my dziewczynki mamy jakąś wadę genetyczną...głupie nie jestesmy...ale jakos tak desperacko wierzymy w to co faceci mówią,a oni mówia i zaraz zapominają co mówią..a my to tak strasznie poważnie...A wszystko rozbija sie o to ,ze tak trudno o miłość

Facet

Witam w sfeminizowanym świecie bulimiczek , jestem facetem od ok 17-19 lat rzygam , objadam się kompulsywnie , robie sobie uczty , przesadnie ćwicze generalnie normalka w tym "zawodzie" , z różnym nasileniem bywało codziennie teraz raz na 2-3 tygodnie , generalnie ten syf siedzi w głowie

facet

czy na tym swiecie jest jakis fajny facet dla dosc wymagajacej kobiety, aledodam jeszcze wiecej wymagam od siebie..

facet

to najczesciej nurtujacy temat. przez nich cierpimy, kochamy, czujemy moc i niemoc. facet! nie wiem jak wiele z nas moze powiedziec, ze facet obok ktorego budzimy sie codzinnie to wlasne ten? to glupie, ale ja tak mam. Kazdego ranka, kiedy sie budze i widze jego potargana brode,dziwie sie

Facet

Mój facet pamięta o rocznicach,walentynkach itp.,a jdenak nic z tym nie robi ani kwiatka,ani nawet randki.Nie jestem jakaś specjalnie wymagająca,ale zaczyna mnie to już męczyć.Jakieś rady???

faceci...

mam 23 lata i nie mam obecnire faceta ,rok temu spotykalam sie z takim i jka przyszedl maly kryzysik to uciekl i juz wiecej nie zadzwonil ,nie zapytal nawet po kolezensku jak sie czuje.gdzie te chlopy?W pubie nikt nie podejdzie. zastanawiam sie nad biurem matrymonialnym.nie jestem brzydka ani

faceci

nie mam faceta od dwoch lat, seksu w zwiazku z tym tez nie, troche smetnie, ale jakos nie moge nikogo nalezc. czemu?

Faceci

Mam już dość durnych facetów, myślą że świat kręci się wokół nich, a nie widzą kto tak naprawdę podaje im życie na tacy!

FACECI

WYMIENIĆ FACETA Z KTÓRYM JESTEM OD 5 LAT (JEST SUPER, ALE MI SIĘ ZNUDZIŁ) NA EKS Z KTÓRYM BYŁAM ROK (SKRZYWDZIŁ MNIE, ALE JEST FAJNY I SIĘ ZMIENIŁ)?//

facet

Witam, i z gory przepraszam ze wkraczam na nie swoje tematy, ale zwracam sie z prosbą/pytaniem jak lubicie jak wyglada facet mam na mysli jak jest ubrany, fryzura, mały , duzy :)

faceci!!!

Oj tam z tymi facetami co oni takiego widzą w tych fotkach z tymi panienkami w internecie.Raz już tam zaglądał i wczoraj znowu to samo.Spaliśmy mimo mojego zaawansowanego stanu ale to chyba za mało skoro tam wiecznie zagląda. Ale już mnie to wkurza że niby co potrzeby mu sie nagle tak zwiększyły

faceci...

dlaczego faceci bawią się w jakieś gierki udają, ze wszystko jest ok nie dają żadnych znaków że jest ni etak flirtują na całego a potem z dnia na dzien znikają jak kamień w wode. tak trudno powiedziec sorry nic z tego nie będzie pożegnać się z kulturą a nie uciekać jak ostatni tchórz? im

facet

facet pol roku po rozwodzie i nadal nosi obraczke,i na dodatek chce byc wierny bylej zonie (rowniez w lozku) to jakas norma czy tylko on taki dziwny??

Facet...

Tylko prosze nie smiejcie sie!!! Ja pytam powaznie a trawil mi sie trudny przypadek i nie wiem :( Jak poznac,ze facetowi zalezy na dziewczynie??? Z gory dzieki za wszystki madre wypowiedzi!!!

facet...

Poznałam fajnego faceta, przyjaznimy sie.Po pewnym czasie zaczęło cos sie między nami 'dziać'. Patrzy na mnie inaczej, chce mnie dotykać,być blisko, przytulać,komplementy,ze bardzo mnie pragnie, mówi wszystkim dookoła ze mnie kocha i mi tez wyznaje miłość... Nie wiem co mam o tym myśleć

Faceci

A więc widziałam niedawno tutaj wątek czego faceci nie lubią w dziewczynach. Teraz zrobimy odwrotnie! Piszcie co wkurza was w płci przeciwnej. Ale nie bądźcie zbyt ostre, bo może i z nimi źle ale bez nich jeszcze gorzej. Sorry jeśli już coś takiego było. Nie szukałam

FACECI !!!!

Panowie otworzyłam wątek dla Was! Jeżeli uważasz , że zasługujesz na to aby Cię nazwać PRAWDZIWYM FACETEM , wpisz się... Warunkiem jest określenie Jednej Twojej cechy , która do tego upoważnia.. oczywiście poza noszeniem spodni :)))

Facet

Spotykam się od niedawna z super facetem wysoki przystojny wykształcony z dobrą pracą,bogaty- wydawałoby się ideał. Tylko jest jedno ale ma 33 lata i zero zwiazków na koncie dla mnie jest to strasznie dziwne i nie wiem co mam na ten temat myśleć. Znacie taki przypadki??

Facet.

Witam. Rok temu poznałam faceta. Przychodzę do jego miejsca pracy średnio co kwartał. Niezobowiązująco, mus to mus. Jednak od pewnego czasu, zaczelam doskwierać w nim cos intrygującego. Mieliśmy możliwość zobaczyć sie tylko jakies 4 razy. Jednak zawsze zwraca sie do mnie z większa uprzejmością

Faceci!!!

Wątek ten poświęcam facetom. Mówi się.że to kobiety są nieprzewidywalne ,naginają fakty,przejaskrawiają i nad...interpretują:D Fakty,fakty. "ale fakty mówią same za siebie" O! https://bi.gazeta.pl/im/1/6435/m6435521.jpg -- https://www.stylwolny.pl/signaturepics/sigpic2_1.gif

faceci

Prosze o rade!!! co robic??? moj facet juz drugi raz zapomnial o moich urodzinach i nadal nie wie kiedy mam a mnie to bardzo boli!!!! jak sadzicie czy to jest powod do zerwania??? z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

facet?

Hej, o co chodzi, dlaczego w moim związku, to mój facet ma ciągle jaieś humorki, wahania nastroju, ciągle nie pasuje mu coś co powiem/zrobię i ma jakies wymagania? Czy on jest normalny? Czy to facet? Bo zaczyna mnie juz wkurzac... Ja nauczylam sie zyc sma i niezaleznie od innych. Nieznoszę

faceci...

siedzimy gadamy o jakiejś tam koleżance, która chce zagadnąć kolesia, który jeździ z nią czasem rano autobusem.dziewczyny zaczynają dzwonić do swoich znajomych z prośbą o radę.jeden mówi "niech zaproponuje,że mu zrobi loda", drugi "połykasz?" jedynie ten trzeci sensowny był. i cóż...faceci

facet dobry = facet przegrany?

Uwaga, będę narzekał. Jestem spokojnym, ciepłym, czułym facetem z gatunku takich co lubią się przytulać, patrzeć w oczy, chuchać i dmuchać. I któryś już raz z rzędu obserwuję że w starciu z tzw. bad boyami jestem z góry skazany na porażkę. Niektóre z szanownych Pań zachowują się tak, jakby

Faceci!!!

Witam. Co sądzicie o facetach, którzy mają stanowisko, super samochód, dozo kasy, sa przystojni, ale nie potrafią zbudować trwałego związku, skacza od jednej do drugiej, wciskając ze kochają a zaraz potem uciekają dalej, czy kiedys zrozumieją jak wiele kobiet zranili obiecując tak wiele a

facet??

mam 22 lata. jak dotąd nie udało mi się znaleśc faceta, który potrafiłby mnie rozśmieszyć, który wyczuwałby kiedy chcę pomilczec, a kiedy pogadać, kiedy chciałabym po prostu pójść na spacer, a kiedy zostać w domu... jeśli też szukasz i nie możesz znaleśc, odezwij się do mnie... oboje nic nie

faceci

Podobno facetom podoba się w kobiecie to czego sami nie maja;) mam na myśli krągłe biodra, wcięci w talii, piersi, wydatne posladki itp.Mimo to, zwracają uwagę na kobiety o zupełnie przeciwnej budowie ciała!Hmm...no to jak to jest z nimi?

Faceci!!!!!

Chciałabym wiedzieć czy każdy facet myśli tylko o sexie?? Może poprostu tylko ja takich przyciągam?? Oczywiście jest to przyjemne:) ale są przecież inne rzeczy które można razem robić.

Facet..

Przychodzi facet do fryzjera, siada na fotelu, zamawia golenie. Podchodzi praktykant i zaczyna go golić. A że mistrz go obserwował to ręce mu się trzęsły okrutnie. No i zaciął gościa. Zobaczył to szef, podbiegł i chciał praktykantowi wypłacić "plaskacza", ale ten się uchylił i oberwał klient

facet??

mam 22 lata. jak dotąd nie udało mi się znaleśc faceta, który potrafiłby mnie rozśmieszyć, który wyczuwałby kiedy chcę pomilczec, a kiedy pogadać, kiedy chciałabym po prostu pójść na spacer, a kiedy zostać w domu... jeśli też szukasz i nie możesz znaleśc, odezwij się do mnie... oboje nic nie

FACECI

Mój facet to dupek.Zgorzkniały mamisynek.Jestem z nim prawie 20 lat i to są stracone lata.Miłość jest ślepa jednak.Dopiero teraz widzę jaki z niego świnia.Zdradza,jest bardzo bardzo wulgarny,czasami podnosi na mie ręke.Nie znam go.Jest mi całkiem obcy.Kiedyś bylam o niego zazdrosna płakałam

Faceci...

: chcesz się podobać innym facetom? ja: nie mój kochany, chcę się podobać innym kobietom, bo ja juz faceta mam ;) i nie mogł bidny pojąć, że nie zawsze kobieta stroi się, żeby podobać się mężczyźnie, czasem robi to żeby po prostu przez jeden wieczór zachłysnąć się samą sobą. A dziś mam za to

FACET

Małe pytanko: Sprawa wygląda tak: facet najpierw za tobą lata, potem się obraża, ze za mało się angażujesz, po 2 miesiącach spotykacie się niechcący, on mówi, że strasznie tęsknił, że szaleje za Tobą, itp A po paru dniach mówi, że, nie wie, czy chce z tobą być, to znaczy to, że NIE CHCE

facet

była jakos tak gó..ara ale czy zdarza wam sie mając już nie naście lat myśleć(podoba wam sie)o innym facecie??????? pozdrawiam

Faceci

YO jak to jest z facetami czy możecie mi wyjasnic dlaczego oni sa tacy niesmiali nie wiedza czego chca. Patrzy sie taki ale zyby zagadac to sie boi co oni myslą ze my kobiety bedziemy za nich wszystko robić?>

facet

Poznalam swietnego faceta na necie.Znamy sie ok 3 miesiecy.Kilka razy sie spotkalismy.Codziennie rozmawiamy po X godzin,sms,telefony.Nie wiem czy mu sie podobam,czy widze we mnie kandydatke na swoja dziewczyne,czy tylko zwykla kumpele.Wiem tylko,ze uwaza mnie za bfajna dziewczyne. Nasze

facet :(

proszę o rade półtora roku temu poznałam sympatycznego faceta, spotkalismy sie raz milo nam sie rozmawialo,potem kontakt sie urwal,poniewaz oboje myslelismy że kazde z nas sie nie chce wiecej spotkac teraz znow odnowilismy kontakt spotkalismy sie bylo cudownie,powiedzial że podobam mu sie i

Facet 46

Witam, szukam towarzystwa, rozmowy, bliskości. Czy są tu kobiety z Lublina i okolic którym też tego brakuje?? Nic na siłę, a co dalej będzie zależy od nas....

Faceci...

Już drugi raz mi się zdarza.. spotykam się z kimś przez jakiś czas, wszystko pięknie, po czym przypadkowo dowiaduję się, że on ma dziewczynę! Oczywiście, kiedy wszystko wychodzi na jaw, to facet się wycofuje, znika, nie odzywa się. Jak już dochodzi do spotkania, to przy wspólnych znajomych

Faceci.

Wszystkie wiemy, ze my, kobiety, mamy PMS. Zastanawiam sie, na podstawie obserwacji wlasnego meza, czy faceci nie maja rowniez jakiegos cyklu miesiecznego? Moze ma to wplyw z fazami ksiezyca? Normalnie...coraz czesciej mnie wkurza. Marudzi, zrzedzi, narzeka...Chyba, ze on taki z wiekiem bedzie

faceci..

zauwazyliscie pewna regularnosc.. a mianowicie facetci zazwyczaj jak juz sa nie zdecydowani i nie wiedza czy chca ciagnac dalej zwiazek z dziewczyna lub zrywaja niepewnie to potem zazwyczaj chca wrocic, a my dziewczyny juz ich nie chcemy.. panowie dlaczego tak??? moj facet wlasnie mnie

Poznam faceta

Witam z tej strony Natalia szukam przystojnego faceta który się mną zainteresuje ponieważ poprzednie związki mi nie wychodziły jestem sympatyczną i ciepłą kobietą która chętnie pozna jakiegoś fajnego mężczyznę napisz do mnie na natalia564@op.pl

Faceci

wrazenie jakby zycie bez mezczyzny nie mialo sensu. Tyle razy dostalam juz kopa w dupe... od niejednego faceta. Pomozcie mi spojrzec na swiat inaczej- w koncu mezczyzna nie jest calym swiatem...

facet...

pewnie powinnam z tym pójść do terapeuty ale napisze tu.jestem z facetem któremu nic w życiu sie nie udaje - studia skończone w połowie,pracuje w firmach zazwyczaj nie dłużej niż rok,a teraz usilnie, od pół roku szuka pracy bo ostatnie m-ce opuścił po 2 m-cach, zagraniczne wakacje ja

faceci !

potrafie tak po przyjacielksu . na co na drugi dzien: on mi mwoi ze wiecej sie nei widzimy i ze mam jakeis problemy ze soba itd i montuje jazdy ! czy facet bez seksu to nei moze sie spotykac ? nie wiem co myslec :/

facet

Chcilabym wiedziec co byscie zrobily z takim fantem. Poznalam faceta w pracy,mily sympatyczny. W sumie bardzo niewiele sie znamy. Zaprosil mnie jutro na lyzwy i spacer.Mialam ochote pojsc.Ale czy pwoinnam???Przez swieta nie odzywal sie do mnie,nie napisal tez wesolych swiat,nic cisza z jego

Facet

Witam serdecznie ?ulu mam prośbę o wrozbe na mój świeży związek. Ostatnio z Panem mieliśmy mała sprzeczke i są ciche dni. Proszę postaw karty hak to dalej się potoczy. Powiem szczerze, że liczę ba jego odzew i jakieś staranie się. Dziękuję bardzo

Poznam faceta

Witam z tej strony Natalia szukam przystojnego faceta który się mną zainteresuje ponieważ poprzednie związki mi nie wychodziły jestem sympatyczną i ciepłą kobietą która chętnie pozna jakiegoś fajnego mężczyznę napisz do mnie na natalia564@op.pl

"Facet do dziecka" - zwiastun

"Facet do dziecka" - zwiastun