Sake

Sake

Przeszukano 115 850 815 wypowiedzi na 1 362 forach

chleb razowy - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

chleb razowy

Uwielbiam chleb razowy! Postarałam się wyeliminować całe białe pieczywo z mojej diety, ale nie mam stuprocentowej pewności,że chleb razowy który jem na śniadanie zamiast białego jest faktycznie lepszym rozwiązaniem. Czy najlepsze są koniecznie muesli? -- A question that sometimes drives me

razowy chleb!!!

pamiętacie razowy chleb z dzieciństwa? ciemny, twardy i sycący-gdzie mogę go dostać w Poznaniu?? dotychczas natrafiałam na barwioną miękką bułę, a nie prawdziwy razowiec. dzięki za pomoc:)

chleb razowy

witam,mam pytanie,czy podajecie swoim pociechom pieczywo razowe,ja do tej pory podawalam grachamka.a ostatnio przez dwa dni podalam male kanapeczki chleba razowego i w nocniku pojawily sie ladne kupy nie rozlazle mniej intensywny zapach.problem jest w tym ze slyszalam ze pieczywo razowe

Chleb razowy

miejscu na ew. życzenie klienta. Zakładam ten wacik bo mam osobistego bzika na punkcie niepodrabianego razowego chleba. Jeśli macie jakies sprawdzone patenty na wyłapywnaie podróbek to chętnie je poznam. -- ....

chleb razowy

zakwas: po 4 lyzki maki pszennej chlebowej i zytniej razowej 15 g drozdzy szklanka wody Wymieszac i odstawic w cieple miejsce na 24 godziny Chleb 60 dag maki zytniej razowej 40 dag maki pszennej (moze byc biala chlebowa lub razowa lub orkiszowa) 1 lyzka soli 2 lyzki molasy (mozna dodac

Mąka razowa - chleb razowy

Cześć Wszystkim. Kupiłam mąkę razową - pierwszy raz - i planuję chlebek razowy. Ale, w przepisach jest chleb składający się wyłącznie z tej mąki. Zastanawiam się jaki będzie, czy nie bardzo "czarny". Wolałabym pomieszać ze zwykłą mąką, ale nie wiem czy to znowu w ogóle ma sens. Dotąd

Chleb razowy

Chleb z mąki żytniej i graham. Razowe chleby piekę już od kilku lat, ale ten wyjątkowo mi zasmakował . Razowce to naprawdę nic trudnego, ja nawet zwykle nie odmierzałam składników, dawałam je "na oko", a procedura jest maksymalnie uproszczona. Na początek potrzebny jest zakwas. Jak go zrobić

chleb razowy

cukru, więc własnoręcznie mieszam płatki z orzechami). Dużo słyszy się o całkowitym zrezygnowaniu z chleba, ale co w taki przypadku jeść zamiast niego? Macie może jakieś fajne diety bez chleba?

chleb razowy

polki.pl/?page=dom_i_kuchnia_kuchnia_przepisy_artykul&cmn_id=10001317 czy ktos moze robil ten chleb? Wyszedl? bardzo prosze o rade. Ania

chleb razowy

witam często zaglądam na to forum, ale piszę pierwszy raz ;) do chleba potrzebny jest zakwas (ja go dostałam, a teraz po prostu sobie odkładam) pozostałe składniki: łyżeczka soli 2 łyżeczki miodu 0,5 kg. mąki żytniej 0,5 kg. mąki pszennej szkl. otrębów (płatków owsianych) szklanka

suchy chleb razowy

Zapodziala mi sie w w lodowce paczka chleba razowego, pelnoziarnistego. Bialy chleb lub bulki susze , zeby miec wklad do kotletow mielonych lub klopsikow. Ta paczka chleba razowego to oczywiscie nie sa wielkie pieniadze, ale strasznie nie lubie wyrzucac zywnosci. Moze macie jakis pomysl co z

Po chlebie razowym ....

..... mam potworne gazy.Czy ktos ma podobne problemy?. Niby nic mnie nie boli ale odchodzace gazy sa tak czeste ze utrudniaja zycie. Niby mowia za chleb razowy jest taki zdrowy a ja nie wiem czy to przejdzie kiedys w co watpie czy musze przestac jesc ten chleb.

Chleb razowy przepis

Cześć możecie podrzucić jakiś ciekawy i co najważniejszy sprawdzony, prosty sposób na chleb razowy do zrobienia w piekarniku. Z góry dziękuje. :) pozdrawiam

razowy chleb

Ale polski razowy chleb tez jest na zakwasie, wiec nie rozumiem? Ale jak masz jakis fajny i prosty przepis na chleb to ja chetnie. Jak dasz dzisiaj to nawet moze dzis zrobie, a jutro upieke (tak zrozumialam przepis). Napisz koniecznie co trzeba, nabralam ochoty. -- Pzdr. sqtek

Chleb razowy staropolski

Wynalazłam dziś po długiej lekturze etykiet chlebusiów różnistych, właśnie ten, razowy staropolski. Skład: mąka żytnia, sól, woda, kwas żytni razowy. Chyba mogę taki podać dziecku? Jeśli kogoś interesuje gdzie kupiłam, to w Marcpolu na Grochowie, przy ul. Podskarbińskiej. Mają tam różne

Razowy chleb tostowy?

Mam toster, ale nie chce uzywac bialego chleba tostowego-to najgorsze pieczywo pod wzgledem dietetycznym, sztuczne i wysoko przetworzone. Czy jest gdzies rozowy lub graham chleb tostowy?

Zdrowy chleb razowy

Jeżeli zależy wam na zdrowiu własnym i waszych dzieci przestańcie kupować trujące pieczywo w sklepach. Chleb można upiec w każdym piekarniku a za formę wystarczy zwykła keksówka. Zachęcam wszystkich do spróbowania swoich sił przy własnoręcznym wypieku, służę radą i zakwasem. Pozdrawiam - Krzysiek

Chleb razowy

OK, to ja mam pytanie z innej paki: od 1996 roku mieszkam i pracuję poza Czestochową, chociaz jestem tutaj na stałe zameldowany. W tej chwili siedzę w Częstochowie cały lipiec i mam dylemat. W Czestochowie nie ma razowego pieczywa. Szukam i szukam, ale wszędzie są tylko jakieś słodkie bułeczki

zdrowy chleb razowy....

normalnie szlag mnie trafił dzisiaj rano gdy w zebach ugrząz (ęz?) mi kamyk z kromki ciemnego pieczywa. Kilka miesięcy temu wyplulam kawałek szkla (wielkości paznokcia z małego palca)!!! Czy wy tez mieliscie podobne przygody?

Wzdecia po chlebie razowym

Czy to mozliwe zeby po chlebie razowym miec wzdecia?W zwiazku z odchudzaniem postanowilam zamiast bialego chleba jesc chleb razowy,bo tyle sie mowi,ze jest zdrowszy.Niestety nie wiem dlaczego ale nie moge go jesc poniewaz mam okropne wzdecia /delikatnie mowiac -odchodza mi gazy/ Czy ktos ma

chleb razowy - dobry polski

gdzie sie obecnie w londynie kupuje dobry swiezy razowy polski chleb - z ziarnami albo bez. albo jakis dobry zagraniczny w tym typie. chodzi mi o typowy razowy (te wszystkie ciemne polskie chleby) a nie w stylu tych paskudnych angielskich wynalazkow co wyglada na bialy tylko jakby podbarwiony na

dobry chleb razowy-znacie?

proszę, polećcie dobry chleb żytni razowy na naturalnym zakwasie. jadam ten z fawora, ale nie jestem z niego zadowolona.

Knedle z razowego chleba

Wymyśliłem kiedyś robiąc bułczane knedle z boczkiem, że można bułkę zastąpić razowcem.Jak pomyślałem tak zrobiłem i efekt był całkiem smaczny. Potrzebujemy razowy chleb (na 4 osoby biorę 40 dag bochenek), 2 jaja, mleko, wędzony boczek albo słoninę, natkę pietruszki,2-3 łyżki krupczatki oraz

Chleb razowy na zakwasie

Ten chleb to zaledwie półrazowy.Proponuję zwiększyć udział mąki razowej do 70%.Mąka pszenna musi być tzw.chlebowa 720 o grubszym przemiale.

Jak zrobic chleb razowy?

Witam, czy mozecie mi polecić wyprobowany przepis na chleb razowy? Z gory dziekuje. Zycze szczesliwego Nowego Roku 2006 -- No co ty, na zartach sie nie znasz? pogaduchy_do_poduchy

Razowy ?????

Witam, wiele tu czytam o dobrodziejstwach ciemnego pieczywa, a wiecie jak to u mie jest.Próbowałam juz chyba wszystkich gatunków ciemego pieczywa i zawsze po tym chlebie mam zaparcia, ale to jaaaakie... A gdy jem biały chleb nie mam żadnego problemu. Więc jak to jest z tym chlebem

chleb razowy a karmienie

kubus ma 3 miesiace.karmie tylko piersia.mial straszne kolki,ale przeszly.dzis i wczoraj zjadlam chleb razowy.czy moge miec przez to kwaskowe mlego?pytam bo od wczoraj poplakuje i widze ze boli go brzuszek?

chleb razowy a gazy

moja coreczka 1mc jest od dwoch dni dosc niespokojna i ma sporo gazow. ona generalnie ma tendencje do gazow, wiec podajemy gripe water. teraz jest ich wiecej. jem rzecy lekkostrawne, ale ostatnio przeszlam z pszennych buleczek na chleb zytni razowy. czy to on jest odpowiedzialny za zwiekszone gazy?

Re: Chleb razowy

doral - nic prostszego do upieczenia niz chleb razowy:) mąkę żytnią razową masz? razową pszenną? miód lub słód jęczmienny jest potrzebny, mleko w proszku, drożdże i sól i zakwas -- Edzitowicz

Chleb razowy orkiszowo-zytni

Chleb razowy orkiszowo-zytni Przepis ze strony www.kucinare.it / troche zmodyfikowany / Poprzedniego wieczoru: 125 g maki pszennej / ja uzylam wysokoglutenowej manitoby / 125 ml letniej wody 7 g drozdzy granulowanych - wszystkie skladniki bardzo dokladnie wymieszac / drozdze musza sie

Re: Chleb razowy

Niestety, ale w Częstochowie od dłuższego czasu nikt już nie piecze prawdziwego razowego chleba. Wszystko to jakieś paskudne wynalazki, a najbliższy razowego jest chleb z piekarni WSS. Kiedyś na rynku na Zawodziu bywał prawdziwy i pyszny chleb razowy, ale był przywożony z Radomska.

Tort z chleba razowego

Szukam przepisu na tort z dodatkiem czerstwego razowego chleba. Szukalam w wyszukiwarce ale bez skutku. Jadlam taki tort wiele lat temu, byl z bakaliami, mocno korzenny w smaku. Cos pysznego. Bardzo prosze o przepis jesli ktos takowy posiada. Z gory dziekuje

Re: Mąka razowa - chleb razowy

Mieszam z mąką pszenną w stosunku 1:1, lub 1/3 razowej, 1/3 pszennej i 1/3 grahama. To tylko parę przykładowych konfiguracji. Generalnie wszystkie prażone ziarna są smaczniejsze bo mają bardziej wyrazisty smak. Dynię jednak bym trochę potłukł ze względu na wielkość tych ziaren. Mogą być potem

Re: Mąka razowa - chleb razowy

mieszam make pszenna zwykla i razowa pol na pol na maszyne do pieczenia wychodzi troche za ciezkie i nie dipieka - razowa maka moim zdaniem potrzebuje wiecej wody ale do pieczenia w piekarniku jest super -- Inny Swiat - Zespół Aspergera

Re: Chleb razowy

No właśnie. Mam wrażenie, że aby "umilić" jedzenie razowego chleba, robi się takie pseudorazowe chlebki z połową mąki pszennej i dodatkami przeróżnych słodzików, a ja się niestety (?) przyzwyczaiłem do normalnego razowego chleba. I takiego w Częstochowie nie uświadczysz

Re: chleb razowy

"prawdziwy" chleb razowy można kupić na przykład w sklepach ze zdrową żywnością

Upiekłam chleb razowy i ...

Wydawało mi się, że teoretycznie jestem już przygotowana do upieczenia wzorcowego chleba; ciemnego, z lekkim kwaskowym posmakiem i na początek z dodatkiem np. kminku . Wczoraj upiekłam chleb razowy wg przepisu Lilu , z jednym odstępstwem: woda zamiast mleka; do pozostałych wskazówek

Re: chleb razowy

u nas sprzedają: "chleb całkowicie żytni" :D nie czytała składu ani nie jadłam. może nie wymyślaj problemów. moje współlokatorki pieką razowe bułeczki co trzy dni. cóż. podobno chleb tuczy. czymże jest życie bez chleba? nawet szczupłe... poza tym to zależy ile i czego jesz, sam chleb to nic, na

chleb razowy z maszyny

Czy ktoś ma jakiś przepis na dobry, nieskomplikowany chlebek razowy z maszyny severin ? Nie ma w załącznikach takiego przepisu. Dziękuję za pomoc

Re: chleb razowy

Witam, Pomysł z zamianą pieczywa białego na razowe jest dobrym krokiem i nie należy z niego rezygnować. Przetwory z pełnego ziarna, do których należy chleb razowy są cennym źródłem energii w postaci węglowodanów złożonych, błonnika, witamin z grupy B oraz składników mineralnych (żelazo, magnez

Re: razowy chleb!!!

herbatka.malinowa napisała: > pamiętacie razowy chleb z dzieciństwa? ciemny, twardy i sycący-gdzie mogę go dostać w Poznaniu?? Lili powiedziała, gdzie można kupić. A ja proponuje samemu upiec. Są liczne fora w internecie na ten temat a w sklepach różne maszynki do tego celu. To

Re: chleb razowy

Mi sie wydaje, ze to tylko zalezy od tego, na ile dziecko jest przyzwyczajone i w ogole chetne na taki chleb. Na poczatku podania chleba w ogole to bym moze sie powstrzymala od razowego i wybrala 'lzejsze', ale 2-latek chyba moze spokojnie. Osobiscie uwazam, ze im wczesniej dziecko

CHLEB PSZENNY RAZOWY

CHLEB PSZENNY RAZOWY Tradycyjny przepis na pieczenie chleba wg. 'Kosowskiej kuchni jarskiej' z 1929 roku z Wydawnictwa M, Arcta w Warszawie. • 5 litrów mąki pszennej razowej • 2 1/2 litra wody • 5 dkg drożdży • 1/2 - 1 łyżki soli Mąkę przesiać przez grube sito

Re: Chleb razowy

barszcz sklepowy jako starter a potem tylko uzupełniasz woda i zytnią maka razową -- Edzitowicz

Re: chleb razowy

o mniam! jaki pyszny chlebek byc musi=) uwielbiam razowy!!mmm ps: sliczny pokój! pozdrawiam =)

Re: Chleb razowy

Razowy, nieduży prostokątny chlebek piecze Musiorski. Jest bardzo dobry. A z wynalazkowego pieczywa świetny jest "chlebek słowiański" od Kitalów, a ich cebulowe bułki to już niebo w gębie. Bułki grahamki kupuję rano w sklepie na rogu Okrzei i Limanowskiego (chyba to jest SPOŁEM, ale nie

Re: chleb razowy

ja akurat mieszkam w Belgii, wiec problemow z makami chlebowymi nie mam. W Polsce widzialam make orkiszowa razowa i zytnia razowa oraz pytlowa w Piotrze i Pawle i w sklepie z ekologiczna zywnoscia, make pszenna 650 albo w Tesco albo w Piotrze i Pawle. I to nie w wielkim miescie tylko w Zielonej

Re: Chleb razowy

a może jakiś przepisik na chlebek razowy?? skoro tak nam fajnie idzie kiszenie barszczu, zuru i robienie przetworów to i chlebek to małe piwo...może ktoś zna?? -- zapraszam do piwniczki

Re: Chleb razowy

wielorybka napisała: > ja chadzam na wodny rynek po chleb żytni na zakwasie - nieoszukany:) > i po inne pieczywko do piekarni małej ale rewelacyjnej ja miałam u siebie taki malutki sklepik i chleb tez był prawdziwy, bez podróbek.. tesknię za tym chlebem :(( i nie tylko -- ....

Re: Chleb razowy

Razowy od Musiorskiego, tylko mowic ze sie chce bez karmelu (bo sa dwie wersje). Sam go kupuje, niestety ma tez ta wade ze czasem sie cholernie kruszy i rozpada, nie wiem czemu tak jest ale przez to rozpadanie powoli sie do nich zrazam. Produkuje jakas inna piekarnia cos podobnego

Re: razowy chleb

Ja zawsze robie podwojnej wielkosci. Te male chlebki sa z ilosci, ktora podaje: Dzien przed tylko wymieszac takie skladniki (nie zagniatac): 3 szklanki maki (pol na pol zytnia razowa i biala czyl 1,5 szkl kazdej) 1,25 lyzeczki soli 0,25 lyzeczki drozdzy sypkich Zmieszac te suche skladniki

Re: Chleb razowy

Miałam kilka podejść do tego tematu, ale moje chleby nie rosły i często bywały takie glutowate w środku. Może spróbuję Twego sposobu?

chleb razowy - na pierwszy raz

chciałabym upiec chleb razowy, pełnoziarnisty. będzie to moje pierwsze podejście do pieczenia chleba. jeśli chodzi o mąkę to mam ograniczony dostęp do różnych jej rodzajów. u mnie w mieście mogę dostać pszenną razową, żytnią razową i orkiszową pełnoziarnistą oraz zwykłą. no i oczywiście zwykłe

Tort z chleba razowego

Co prawda nie moje wykonanie, ale zdarzało mi się go już robić osobiści. Ten akurat zrobiony przez moja babcię na moja 18stkę. Jestem nietortowa (tzn. nie lubie tych wszystkich kremów) al ten tort mogłabym zjeśc sama w całości ;). Wg mnie najlepiej smakuje zrobiony z bardzo gorzkiej czekolady

przepis na chleb razowy

witam kiedys czytałam przepis na forum ale mi umknął był nawet ze zdjęciami proszę o link jeśli ktosik go ma pozdrawiam

Re: chleb razowy

Uwielbiam chleb...ziemniaczki też .Chuda jestem jak patyk .To zle pozbawiać sie pieczywa w jakiejkolwiek diecie.. Dobry jest chleb z pestkami słonecznika ,dyni.Dwie kromki dziennie Ci nie zaszkodzą..:-)

Chleb zwykły czy razowy?

A może jeszcze jakiś inny wymysł ze słonecznikiem, dynia czy inna fasola?? Jaki lubicie jeśc? Jaki wy jecie? Co uwazacie za lepsze (pomijajac badania i inne opinie naukowców..). Który wam bardziej smakuje? Który tepicie, a który namaszczacie? pozdrawiam:)

Re: chleb razowy

Dużo słyszy się o całkowitym zrezygnowaniu z chleba kto, gdzie, od kogo słyszy? chcesz być na diecie, czy chcesz się zdrowo odżywiać?

Re: chleb razowy

zapraszam na forum montignaca- tam mąka pszenna z wysokiego przemiału jest wręcz zabroniona, a jakos jemy chleb :) trzeba albo ufac piekarzom, albo czytac etykietki, albo piec samemu chlebek i... nie dać sie zwariować - nawet jak do razowca piekarz doda ci 10 % mąki z wysokiego przemiału to nie

Kupilem prawdziwy chleb razowy!

W Szczecinie co prawda,piekarnia Jan i Andrzej Baczynscy, ul.gen J.Rylskiego 17, ale za to prawdziwy!

Re: Chleb razowy

wit C wyrobić, odstawić na 3 godziny w temp 35 stopni, piec godzinę w 150 stopniach przepis z maszyny do chleba, z moimi własnymi modyfikacjami, chleb wychodzi rewelacyjny -- Edzitowicz

Re: chleb razowy

podoba sie! sama tez pieke chleb i az szkoda ze nie mozna "za ekran" siegnac i miec gotowy ladnie zaprezentowane -- spieszmy sie zyc tak szybko odchodzimy

Re: chleb razowy

ja słyszę, w mediach słyszę i od róznych ludzi. Chcę być na zdrowej diecie, czyli zdrowo sie odżywiać. A pytam o chleb, ponieważ o dobry trudno i szukam alternatywy. Nie chcę zajadać się mąką pszenną podbarwioną mąką żytnią.

Re: razowy chleb

Nie mam zeliwnego garnka. Hm. Ale chyba zrobie w takiej foremce do ciasta. Wyjdzie? No i ta maka zytnia, chyba sie skusze i kupie, do niczego jej nie uzywam, ale fajnie byloby z takim chlebem sobie cos zjesc... -- Pzdr. sqtek

Re: razowy chleb!!!

- niestety - Wielkopolskim) - tam sprzedają tzw "chleb z gór" i jest to klasyczny twardy, ciemny razowiec na naturalnym zakwasie, z ziarnami lnu i dyni i nawet trzymany kilka dni tylko zyskuje na smaku. Niedaleko w suterenie mozna dostać oryginalny turecki jogurt - taki co go mozna kroić nozem, na

Re: Chleb razowy

ja chadzam na wodny rynek po chleb żytni na zakwasie - nieoszukany:) i po inne pieczywko do piekarni małej ale rewelacyjnej -- Edzitowicz

Re: chleb razowy

można kupić w sklepach ze zdrową żywnością gotowe mieszanki (z drożdżami lub zakwasem) do samodzielnego wypieku chleba (z ziarnami, orkiszem lub amarantusem), możesz zamówić je przez internet

stłuszczenie wątroby a chleb razowy

czy pełnoziarnisty,razowy chleb jest przeciwwskazany przy stłuszczeniu wątroby wynikającej z nadwagi i złej diety?

Chleb ciemny, zytni czy razowy?

Mam takie pytanie: jak sie ma taki ciemny chleb sprzedawany w marketach do chleba razowego, zytniego czy grahamek? Tzn ktory jest najzdrowszy, ktory jesc podczas odchudzania? Czy kazdy ciemny chleb jest lepszy od bialego? Czy chleb zaciemnia sie np karmelem i jest to zwykle biale pieczywo o

Re: chleb razowy

Możesz napisać, jakie proporcje ustaliłaś (zakwas vs. reszta składników)? Autorka nie podaje, ile zakwasu użyła, a z tego co słyszałam stosunek wagowy (ewent. procentowy) zakwasu do dosypywanej mąki+dodatków dla różnych chlebów jest różny, ale nigdy dowolny? z góry dzięki za odpowiedź

Re: Chleb razowy

trochę ciepły. Chociaż ja kiedyś zapomniałam o wyłączeniu piekarnika, zaczyn stał w temp. 70*C. i chleb też się udał, tylko musiałam najpierw zdjąć skorupę z powierzchni ciasta.

chleb razowy pszenny a żytni

Czy też tak reagujecie: to chlebie żytnim na zakwasie mam od razu potworne wzdęcia, natomiast po razowym pszennym nie. Dlaczego skoro żytni jest zdrowszy???

Re: Chleb razowy

dzięki!! to dzisiaj spróbuję go upaprać :) -- zapraszam do piwniczki

Re: Chleb razowy

Przepis znalazłam taki: gala.onet.pl/2,1203692,kuchnia.html Mam zamiar wypróbować jak tylko ruszę się po mąkę na zakwas.

Z chleba razowego

Przypomniało mi się coś z dawnych czasów. Wspaniały tort. f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=5688 www.opoka.org.pl/varia/bn/ciastaitorty

Re: razowy chleb

> Posyp maka lub otrebami itp stolnice Haaa!!!! STOLNICY w USA w zyciu nie widzialam (a zastanawialam sie juz, czy to w ogole tu bywa). Makutry zreszta tez nie.

Re: chleb razowy

Jeszcze lepiej postapisz robiac kolejny krok - eliminujac pieczywo w ogole ze swojego jadlospisu. Produkty zbozowe i ziemniaki to takie bezwartosciowe zapychacze, tanie, snaczne, ale niestety zupelnie bezwartosciowe (wrecz szkodliwe) dla organizmu. Praktycznie niejadalne, ludzie staraja sie je obra

Chleb pszenno-razowy z garnka

Zainspirowana tym przepisem www.moja-piekarnia.pl/2009/12/12/chleb-cebulowy/ upieklam chleb. Troche zmodyfikowalam przepis- nie dodalam cebulki, ale dosypalam suszonego lubczyku, i zamiast maki z

Re: chleb razowy

Zrobiłam według Twojego przepisu, troche czasu mi to zajelo, bo pierwszy raz itd, ale warto bylo. Taki chlebek tylko posmarowac dobrym maslem, ja uzywam kerrygold i nic wiecej nie trzeba. Wysmienite

Re: Chleb razowy

dokładnie masz to czego trzeba :) -- Edzitowicz

Re: Chleb razowy

a może byc taki zakwas żurkowy?? bo akurat zrobiłam i mam... -- zapraszam do piwniczki

Re: Chleb razowy

Dzięki, w poniedziałek zabieram się za niego. -- Bożena

Re: chleb razowy

Piękny razowiec. Gratuluję wypieku! -- So why do witches burn? ...Because they're made of wood...?

Re: Chleb razowy

eee...no tak...teraz potrzebny jest przepis na zakwas... -- zapraszam do piwniczki

Re: chleb razowy

Jo.hanno - bardzo mi się Twoje chlebki podobają, dziś nastawiam zakwas i jutro piekę. Czy wrzucałaś może ten przepis na forum chlebowe - dziewczyny na pewno by się ucieszyły...

Re: chleb razowy

Gdzie wy kupijecie te mąkę???Byłam u nas w dwóch miastach i zero,jedyna mąka inna od pszennej to żurkowa:(((A je też chcę taki chlebek!!! Gosia

Chleb żytni razowy na zakwasie

Odstąpię po kosztach własnoręcznie upieczony chleb żytni razowy na naturalnym zakwasie z ekologicznej mąki. Znajoma zamówiła ten chlebek ale się rozchorowała i go nie odbierze a mnie niestety nie zmieści się już do zamrażalnika. Szkoda żeby się zmarnował. W tej chwili 13.38 wstawiłem go do

tylko chleb razowy dla dziecka

chciałam aby mój synek jadł tylko pieczywo razowe, czy są jakieś przeciwskazania, czy coś słyszałyście że pieczywo razowe nie jest dobre dla dzieci bardzo proszę o opinie

Re: Chleb razowy przepis

condor napisał: > To nieprawda że do upieczenia chleba razowego niezbędny jest zakwas. Pomyłka, pisałam o chlebie w 2 wątkach jednocześnie, chodziło mi o żytni, nie o razowy. -- Chaotyczna neutralna.

Re:szrótok - chleb razowy

szrótok - chleb razowy Szrutowy chlyb naziwa sia śitniok abo szrótok.

Re: suchy chleb razowy

Nigdy nie jadłam, nigdy nie robiłam ale kiedyś czytałam o szarlotce z chleba razowego.

Re: Chleb razowy przepis

To nieprawda że do upieczenia chleba razowego niezbędny jest zakwas. Można upiec z powodzeniem chleb pszenny z mąki razowej czyli tej o typie 2000, zarówno na drożdżach jak i na zakwasie. Pieczywo na zakwasie piecze się najczęściej z mąki żytniej, głównie dlatego żeby poprzez zakwaszenie nadać mu

Co trzeba jeść, żeby mieć takie mięśnie?

Co trzeba jeść, żeby mieć takie mięśnie?