Sake

Sake

Przeszukano 118 773 289 wypowiedzi na 1 501 forach

bu?garia forum - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Bułgaria Złote Piaski -- kilka pytan

Właśnie znalazłam fajne forum turystyczne, info o Bułgarii jest tu: voyageforum.pl/forums/43-Bu%C5%82garia

Re: trasa Rumuni- piekno krajobrazu.

: www.cro.pl/forum/viewtopic.php?t=17704&highlight=bu+garia

Bu bu bu, oszukał mnie!!!

Oszukał mnie!!! Drań jeden! Ludzie ratujcie mnie przed moją własną naiwnością! Juz nigdy nie zaufam nikomu z tego forum! Przestaje wierzyc w ludzi! bu bu bu iza waliza głupia naiwniaczka

bu... Malopolskie forum...

kurcze... wlasnie sie dowiedzialam ze malopolskie forum otworza dopiero 31 pazdziernika... a ja potrzebuje dja, juz, natychmiast i teraz.... tam najlatwiej byloby mi o opinie nt jakiegos dja z krakowa... a tak? Krakuski, moze zalozymy jakies tymczasowe forum malopolskie

Re: A Bułgaria na lato?-kto był i co poleca?

: szukaj.gazeta.pl/forumSearch.do?&s.sm.query=bu%C5%82garia&s.sm.forumXx=595&sf=tresc&s.sm.author=&s.sm.title=

Buuuu bu buuuu buu bu bu

Nie będzie dzisiaj napisów do Supka :(. Buuuuuuuuuuuuuuuuu -- https://images.yuku.com/image/gif/9861524b9e4450c3b434fef150d0312488104a2_t.gif Forum Supernatural Dla

bu...z forum humorum

Myślałam, że padnę. Przeczytajcie tekst do końca. (trzeba mieć włączone głośniki): people.freenet.de/freeek/SajjadAli.swf pzdr m PS. zaczerpnięte z FH od koscistego. Przepraszam, ale nie umiem tworzyć linków:(

Apres avoir bu vs ayant bu

Czy miedzy tymi konstrukcjami jest jakas istotna roznica znaczeniowa, ledwie wyczuwalny odcien czy sa one zupelnie rownoprawne i zamienne? -- <><> apreS avoiR bU dE lA bierrE kicioR erciT celA <><> ------- Dlaczego giną polskie dialekty? - to temat tygodnia na forum

BU kwasy

Za wątkiem: forum.gazeta.pl/forum/w,580,122726612,,B_U_serum_z_kwasami_i_co_dalej_.html?v=2Witam, natchniona tym wątkiem, mam pytanie: czy kuracja kwasami

bu

-- pozdrawiam Monika <a href="https://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=32203"> 32gg --> 32h </a>

Bu

... forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Bu... ha... ha..., czyli forum humorum

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=26334&w=33907075&a=34450952

do Gagi-bu ...

nie mogłam odpisać na maila, dlaczego, w wątku forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=13419&w=61409598&a=61655468 odezwę się wkrótce pozdrawian Ciebie i synka, mam nadzieję już po zabiegu Iwona

Re: Buuuu bu buuuu buu bu bu

Bubu to taki misio, kolezka Yogiego :D -- Supernatural forum

Re: Bułgarskie hity 2010

radio WERONICA - 999,5 u mnie. tak patrzę teraz, coś z przecinkiem nie tak;) a radyjko nadal nie działa, ale znalazłem http://pl.delicast.com/radio/Bu%C5%82garia/Cyber_Folk_Radio kilka stacji radiowych działających, jest nawet drum&bass,elektr oraz dubstep.Widać że radyjko Sofijskie

Re: bu... Malopolskie forum...

oj... przesuwaja date otwarcia forum...niedobrze... co do wizazystek - na slub przyjaciolki znalazlam jedna surfujac po portalu wizaz.pl W akcie desperacji sciagne jakas z Warszawy :D ale dekoracja, fotografem itd.,itp. to teraz bedzie troszke ciezej - bardzo liczylam na to malopolskie

I Bu... Bu...

im potrzebne. -- Franz C*uje i Całuski Precz!!! Zapraszam na forum prywatne Mp3 - DivX - p2p

Re: Bu bu bu, oszukał mnie!!!

No to faktycznie..zranił jak diabli.Ale jak już sie stało to znajduj plusy w tej historii. Że np tak atrakcyjnie wypadasz na forum,że aż o zdjęcie Twoje się dobijają. I rózne takie rzeczy na pocieszenie sobie wymyslaj.. I zrób sobie herbatke ziołowa. To typek, no! Do "Wisniowego sadu " nie

Re: bu... Malopolskie forum...

Margot7...ja mam ten sam problem z dj'em...prześlesz mi też namiary? p.s. po "katastrofie" małopolskiego również na Gimbli powstał osobny wątek dla małopolanek

Re: bu... Malopolskie forum...

No to nie za dobra wiadomosc. Przeciez to koplania wiedzy jest. Tam mam namiary na makijazystke, ktora chcialam miec. Tutaj na gazecie jest watek o Krakowie, wiec chyba tylko to nam pozostaje. Mam nadzieje, ze szybko sie sprawa wyjasni i znowu bedzie dzialac.

Re: bu... Malopolskie forum...

zeby bylo weselej posialam gdzies numer telefonu DJa i czekam az moja przyjaciolka, na ktorej weselu gral, przysle mi numer :) ech, nie ma to jak goraczka przygotowan dam namiary jak tylko dostane maila od przyjaciolki. kiedy macie slub? pozdrawiam, margot

Re: bu... Malopolskie forum...

margot7 napisała: kiedy macie slub? > Ja mam ślub 25.08.07 A wiesz Margot jak się nazywa ten dj? Ja dziś dzwoniłam do jednego, którego polecili znajomi (grał na balu palestry, podobno niezły) niestety mój termin ma zajęty. Ale mogę podać namiary, może komuś się przydadzą. Pozdr

bu ha ha, bu ha ha ha, ha bu bu bu

. Ciekawe kto na ten temat podyskutuje? Osoba chce być polityczno-hygienicznaa- nie jest osobą z tego forum. Wiec huzia - na Juzia nie b. pasuje.. Chodzi zaledwie o votum. Ufności badz nie ;)

Re: Bu bu bu, oszukał mnie!!!

izalil napisała: > Dziewczyny! > > Nie wierzcie w bezinteresowną pomoc! > Coś takiego nie istnieje! bezinteresowna pomoc - tylko na forum, pod warunkiem, że jej nie wcielisz w życie ;) > Potrzebuje wsparcia! Potrzebuje dobrego słowa! masz nawet kilka - specialnie

Re: Buuuu bu buuuu buu bu bu

Rozumiem, że jesteś na bieżąco :>. Który sezon teraz leci :>? -- https://images.yuku.com/image/gif/9861524b9e4450c3b434fef150d0312488104a2_t.gif Forum Supernatural

Re: Bu bu bu, oszukał mnie!!!

Nie wyrzucaj sobie. To nie Twoja wina. z natury jesteś ufna i dobra a tacy najczęściej po dupie dostają. Kazdy by sie nabrał. A forum jest po to zeby dyskutowac i trafia sie takie gówno czasami , jak w życiu. Moze nie wie dokładnie gdzie mieszkasz i nie bedzie chciał szukac. On cały czas w

Re: Buuuu bu buuuu buu bu bu

Och dziękuję. Od razu mi lepiej :D. -- https://images.yuku.com/image/gif/9861524b9e4450c3b434fef150d0312488104a2_t.gif Forum Supernatural Dla miłośników grozy

Skarga na mali_bu

Mali_bu - troll i spamer nie odpowiedział za podbijanie wątków i spamowanie na forum Rzeszów. Próbuje prowokowac mnie i Gwiazde, oraz Jetpilota do takich wlasnie zachowan. Dlaczego on pozostaje bezkarny a osoby ktore sprowokowal dostaja bana?

Re: bu... :/

no tak... sylwester był baaaardzo pomyslny :D heh... :) -- będę kobietą... jakoś to przełknę :D forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=36464

Re: Bu....

habitus napisała: > I podtrzymuję swoją opinię. Bu... Ale nie chodzi o butapren?;) -- Chaos nie jest taki zły, świat z niego powstał (c) Neptus -- Forum o astrologii dla astrologow

Re: bu

Oj tam zaraz gupia :>. A sygnaturka pikna :DDD. -- Forum Supernatural Forum (...)lolum "Może brakuje mi wielu cech, które współczesne społeczeństwo zwykło

Re: bu

forum.gazeta.pl/forum/71,1.html;JSESSIONID_GW=BbfcQKxDqaCj6rdXdEdJgn20HDADkcAbNmoZ7e6qMmdXVPbcEW42!-339599513?f=299

Zapraszam na forum Rzeszów!!!

Zobaczcie co w 10 min zrobil z niego troll mali_bu z lublina. Gratuluje slavresowi i adminom forum!

Re: bu

Pisz mnie tu zaraz co żeś robiła po kolei babo :D. -- Forum Supernatural Forum (...)lolum "Może brakuje mi wielu cech, które współczesne społeczeństwo zwykło

Re: Bu...

vaneo27 napisał: > > Ten typ tak ma > A ty nobullshit znasz a_sjm osobiście? "Ten typ" w sensie typu osobowości, a nie "typ" a_sjm. Osobowości prezentowanej na forum, bo tylko tę mogę oceniać - na podstawie jego postów. Ale też tylko ta osobowość mnie obchodzi. Typy tego typu

Re: bu

A co Ty chcesz mieć w tej sygnaturce? Bo normalnie to wchodzisz w Ustawienia (po prawej stronie obok loginu nad ulubionymi forami) i tam już masz miejsce na sygnaturkę. Wpisujesz co tam sobie chcesz i musisz zapisać. Potem się wyloguj i wyjdź w ogóle w gazety i zaloguj się i wtedy spróbuj

spokojnie bu...

...raki -- * * * pawlozsiul: A różne swoje urazy mozesz powyjaśniać w sądach, niekoniecznie na forum.

Re: bu!

< kwicząc ucieka kłusem z forum > -- gryfne, gryfno, gryfny, i jedna gryfna

Re: bu...z forum humorum

: www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html?f=63&w=1327415&a=1327415 -- pozdroofka Ixtlilto

Re: bu

bardziej go polecają od Cepanu). Z listy kremow na rozstepy: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=585&w=29079931&a=29079931 Pozdrawiam

Re: bu :(

): www.bradea.pl/biustonosze/biustonosz_gossard_satin_superboost_turkusowy A tu jest jak dziewczyny przerabiają same na multiwaye: forum.gazeta.pl/forum/w,32203,92951316,101077685,Re_Robotki_reczne_2.html -- Coś niecoś

Re: I Bu... Bu...

wpadła mi do łba myśl - dlaczego partie takie jak PO czy PiS nie wyciągneły ręki aby pozyskać do polityki np. Romana Kluskę zamiast jakiegoś rajdowca... -- Franz C*uje i Całuski Precz!!! Zapraszam na forum prywatne Mp3 - DivX - p2p

Re: bu...z forum humorum

przestraszyłem się;-) ale czemu miało to tak właściwie służyć?? -- "Z historii narodów możemu się nauczyć, że narody niczego nie nauczyły się z historii"...

Re: bu.

no mam ale to nie pomaga. dlatego wylewam swoje pretensje na forum. stosunkowo najmniej bolesna dla otoczenia forma odreagowywania. nigdy nie miałeś sponge-brain moment?

Re: bu...z forum humorum

Ja wczoraj w nocy:( Na dodatek ta muzyczka była dość cicha, więc sobie zrobiłam głośniej... Wylądowałam razem z krzesłem na ścianie, a moje biedne serce nie mogło się uspokoić przez 15 minut. pzdr m

Re: bu...z forum humorum

To jest klon stronki z poszukiwaniem jakiegos szczegolu w pokoju (a moze to tamta byl apierwsza?) Pozostaje przy pokoju. Na mnie zrobil wieksze wrazenie. Pozdrawiam, maruda

Re: bu...z forum humorum

8-0 <pikpik pikpik...> moje serduszko o mały włos nie wyskoczyło na klawiaturę! 8-0 -- pozdroofka Ixtlilto

Re: bu...z forum humorum

He he ja miałem okazję poznać owo cudo jakiś tydzień temu... około 1.30 w nocy :-((((( -- adamco "Są chwile, kiedy brak ludożerców daje się boleśnie odczuć." (A. Allais)

Re: Apres avoir bu vs ayant bu

Merci pour cette explication -- <><> kicioR <><> ------- Dlaczego giną polskie dialekty? - to temat tygodnia na forum jezykowym

Do Kobiet na forum...

Ilona dala dobry przyklad..wiec prosze piekne panie (te ,ktore jeszcze tego nie zrobily) bu siegnely po golarki, norzyczki czy cokolwiek i golic...

Re: bu :(

jmx napisała: > Na dyplomy? ;-) no mam jeszcze w perspektywie drugi dyplom, ale od czekania sie nie zrobi ;) choc udalo mi sie, nie powiem, zaliczyc tym forum jeden przedmiot :-P ale to juz inna bajka...;)

Re: bu

Mam dla Ciebie propozycję - jesli zadasz to pytanie w odpowiednim miejscu (patrz link w nagłówku Forum Muzyka) to ja na nie odpowiem ;) pzdr -- 'Cause we got a PhD in Advanced Body Movin'

Re: "...królewski ród Piastowy..."?

1zorro-bis napisał: > tak? Poczytaj dsobie DOKLADNIE. O innych krajach w szczegolnosci. > rel="nofollow">pl.wikipedia.org/wiki/Holocaust#Bu.C5.82garia No ale co chcesz mi udowodnić? Jest akurat faktem, że najwięcej Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata pochodzi z Polski. Co mają

Re: buHAHAHA

O fak! :D -- https://forum.gazeta.pl/forum/f,48746,Dla_milosnikow_grozy.html LUBISZ SIĘ BAĆ?

bu:)

po sobie slad w postaci zlamanych psychik mlodych naiwnych dziewczat(nie mowie o tych,ktore tego chcialy),zapewne kazdy z forum wie,ze nie ma ludzi idealnych ale nie zawsze sie chce o negatywach rozmawiac,pozdro

Re: bu.

jezu, julian, w zalewie postów o sikających na siedząco facetach i gołych solarkach na plaży ty się musialeś przypieprzyć właśnie do mojego. muszę się wygadać komus, taki sposób radzenia sobie ze napięciem. moglabym jeszcze kogoś obić po mordzie ale wolę się wypłakać na forum.

I zbliza sie noc bez forum :(((

jak w sygnaturce:(((((((((((((((((((((((((( Renowacja,restytucja,rekonstrukcja,reprywatyzacja,reprymenda,........czy co ? BU! -- Agoro, Agoro cożes uczyniła ?

Re: Apres avoir bu vs ayant bu

><> ------- Dlaczego giną polskie dialekty? - to temat tygodnia na forum jezykowym. www2.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html?f=10102

10 lat forum Mobbing w BU!

Forum martwe, co prawda, jednak 10 rocznicę jego zainicjowania warto chyba odnotować. Szkoda, że zapomniał o tym nawet tajemniczy *angelo.pardi* - ten, który zaczął. W uznaniu jego historycznego dokonania zacytujmy może jego post: 20.02.09, 00:11 "Państwowa Inspekcja Pracy potwierdziła istnienie

Re: bu.

molly.malone napisała: > moglabym jeszcze kogoś obić po mordzie ale wolę się > wypłakać na forum. ale czym się tu emocjonować? że jakiś facet ze skype się nie odzywa? załóż sobie profil na randkach jak szukasz faceta, a nie gadaj z byle kim więcej dystansu, szkoda zdrowia na

Bu!Ja,On i Kłótnia.

No to się pokłóciliśmy.O jego rodziców jak zwykle.To przede wszystkim.Poza tym jeszcze o kota,kumpla i kilka innych rzeczy.I w dooopie to mam,ale może towarzycho rozruszam:/ Kłótnie na tym forum to już normalka,ale jak czlowiek wkur....y,a emama włączona,to czemu by się nie pożalić?:)

Re: 10 lat forum Mobbing w BU!

) "rdzennych" bibliotek jest chyba podobnie. Małe lokalne biblioteki często jakoś potrafią animować życie intelektualne w swojej okolicy, a takie wielkie, jak BU, praktycznie nic lub niewiele dają z siebie. Można by sie zastanawiać co jest przyczyną tego, tylko komu się chce. > Brakuje tego forum i

Tamto forum

"Tamto forum" czytane z akcentem japońskim: TAMTOOOOO FORUM! Mistyczna sekta łącząca przeciwników PiSu. Bu ha ha ha

Re: bu rozczarowałeś mnie, bu!

wypowiedzi Uważnej rób to pod JEJ postem a nie mieszaj pod postami innych. Wprowadza to bałagan na forum. Ja zadałem kilka pytań w swoim poście. Jeśli masz coś do powiedzenia w tym względzie - śmiało pisz w tej gałęzi drzewa dyskusji. Jeśli nie - papa! Kornel

ponownie zapraszam adminów na forum "kobieta"

przydały bu się porządki: np. tu www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html?f=16&w=3248418&a=3269766 ale i w innych "zakamarkach" -- rzultyrzulw

szeregowce jakś-bu w biedrusku

Zastanawiam się nad zakupem szeregowca z jakś-budu w biedrusku, domy wyglądają ciekawie, cena od 550-600 tyś zł za szeregowca. Nie znalazłem nic na ten temat na forum, więc zawiązuje wątek. Okolica ładna, autobus miejski. Dojazd wiadomo naramowicką, ale jest szansa na nową za 2 lata

Re: nowe forum?

bu, popsułem coś, niedługo będzie dobrze :) -- PKP

Re: Bułgarskie hity 2010

kompleksik jest http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=42.672862,27.711659&daddr=Nesebyr,+Bu%C5%82garia&hl=pl&geocode=%3BCbQHfTl_Hl8yFf7xigIdL_GmASldfC6HOiGkQDFQTr9pEqAABA&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=42.672063,27.711328&sspn=0.005293,0.009645&ie=UTF8&t=h&z=17 tutaj , kawałek drogi jest

Re: 10 lat forum Mobbing w BU!

>>Szkoda, że zapomniał o tym nawet tajemniczy *angelo.pardi* Ciekawe, czy niejaki *Kontroler* i *Cyklon H2O* pamiętają? :) Zastanawia również, co obecnie dzieje się w BU? Jak rozwija się ta instytucja? Kto i jak tam pracuje, kto szefuje i zarządza? Nowe pokolenie? Brakuje tego forum i

Do mali_bu

1. Tarnowiak i Lublinianin1 to nie ja - przyrzekam. Nie ja założyłem wątek o likwidacji regionu i podregionach. 2. Mam duzo wolnego czasu, nudzi mi sie, nawet jak gram w gry to 4-5 godzin i potem surfuje w necie, w tym 1-2 h na forum 3. Jak jestem wkurzony po calym dniu, to wyladowuje sie na

Re: anielka.bu

: forum.gazeta.pl/forum/w,32203,149231212,149231212,plunge_dla_stozkow.html Stożek to taki kształt piersi, najczęściej spotykany w małych rozmiarach, tzn. nie wszystkie małe rozmiary mają taki kształt, ale jeśli ktoś ma taki kształt, to najczęściej ma mały rozmiar. A teraz, żeby jeszcze bardziej zamotać: jakbyś poszła do dobrego stacjonarnego sklepu, to mogliby Ci

Re: Pyt. o nowe forum

> do osob , ktore uczestniczyly w BU przychodzilo "zaproszenie" na e-mail podany > w > danych na forum BU. nie wiem czy do wszystkich, zeby nie bylo nieporozumien.

Re: Poziom agresji na forum

Sypialnia powinna budzić lepsze skojarzenia, niż parapet. Parapet, jeszcze w wieżowcu... https://youtu.be/8h1rHqBuBcU;;8h1rHqBuBcU;;https://i.ytimg.com/vi/8h1rHqBuBcU/default.jpg;;Edyta Geppert - Jaka róża, taki cierń -- Terlecki o członkostwie Polski w UE: musimy szukać drastycznych

Re: BU kwasy

forum Dla starających się

ale ucichly oszolomy na tym forum, he he he

Bu$h tu na forum dostaje po jajach ze hej wiec oszolomy ucichly. Ale wy odwazni jak z koziej dupy traba.

IPN BU 0604/854

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=44&w=19919314&a=19929476 listaipn.freestarthost.com

ojojku a to dopiero..... uaaaa ---

kobieta.wp.pl/kat,26253,title,Krol-Szwecji-mial-romans-z-gwiazdka-pop,wid,12823443,wiadomosc.html bu bu bu- krol ma tylko chciejki jak wile

Jogi-bu-bu i ich dwu

jeden czy drugi mądry człowiek wyjeźdża z Gorzowa nie znajdując tu miejsca dla siebie z tego powodu, że układy są ważniejsze od umiejętności. > Ten wątek wraz autorem uzyskuje nominację do najgłupszego jaki czytałem na > tym forum. Sam żeś głupi, albo znajdź sobie innego co Ci

Re: poczytaj, poczytaj, poczytaj

=&search_form_old_similar_type=refine&s.si%28navigation%29.breadcrumbs=&s.sm.query=wy%C5%BCywienie+bu%C5%82garia&x=0&y=0&s.sm.threadXx=0&previous_sort_by=news&previous_sort_order=&s.ac.sortBy=news&s.ac.sortOrder=&s.sm.author=&s.sm.title=&s.sm.forumName=&s.sm.forumNameType=simpleall&s.sm.authorType=equals&s.ac.hitsPerPage=10 wyżywienie 2

Re: Forum zdechło

No to mnie podcięłaś. Nawet wczorajsza rozpaczliwa trzyosobowa akcja nie zostala zauwazona? Bu... -- D.

Re: anielka.bu

, zarówno balkonetka jak i half cup (to najbardziej polecam) Szerokofiszbinowe są np. Panache, Bravissimo, Audelle/Lepel, Change - nie orientuję się zbyt dobrze w obecnym rynku, dlatego podpytaj na forum, możesz np. założyć nowy wątek pt. "Jakie marki szyją szerokofiszbinowce?" 3. możesz spróbować staników

psuje mi sie forum :(

i straaaaaasznie wolno sie loguje, a dopisywaniu postow to w ogole moge pomarzyc, ewentualnie czekac dlugo :( i do tego wyskakuje komunikat, ze brak odpowiedzi z serwera, a moja wypowiedx wyskakuje na serwer poo kilku minutach dopiero :( bu.. i przez to nie nadazam odpisywac ech ktos mi

Re: BEBE,BuBu,BleBle

zbiera wszelkie skargi na temat poziomu uslug biur podrozy i nastepnie stosujac tabele frankfurcka, drezdenska i hamburska i porownujac je z tabela Mendelejewa oglasza druzgodzacy wyrok! Lawyer i inni znani z forum doktorzy obojga praw obojga plci napewno urzycza swego czasu podczas kolejnego

Re: TO FORUM TO JEST PATOLOGIA

_grucha napisał: > iwusia napisała: > > > eeeee tam nuda jak w polskim filmie......;) > Ale.. bo wlasciwie... co pani chciala przez to wyrazic? :) Nie raz pisałem że iwusi brakuje piątej klepki to mnie nikt nie słuchał. Może kiedyś zmądrzejecie...kogo ja oszukuje? bu

Kto zakładał to forum...???

wiadomość to miało miejsce na zakopiance). Na drzewo bu...u banany prostować!!!!

bu ha ha - Netykieta

Troll zaśmiecający Forum swoim spamem wspomina o Netykiecie? Nie używaj słów, których znaczenie jest ci obce.

No żeby mi taki niewinny pościk wyciąć...

...na Forum o Forum... Administracja mnie nie lubi. Bu. -- mrug

Re: foRUM idzie na dno z RUMorem

o bubu, więcej nie bu dziemy, bu... ;( -- wszystkie sygnaturki odeszły do Dziada!