Sake

Sake

Przeszukano 119 331 360 wypowiedzi na 1 504 forach

asia2020 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

2020

Krach gospodarczy, giełdowy, koronawirus, zamieszki rasowe... Przełomowy to będzie rok dla imperium. https://i.postimg.cc/JnmLJdGV/2020-05-31-150531.png https://i.postimg.cc/kXYwpbqM/demonocracy-derivatives-230-trillion-exposure.jpg

2020

Wbrew temu co sobie wydumał T.S. Elliot, świat kończy się na naszych oczach nie skomleniem a solidnym pierdolnięciem :) I nie chodzi mi bynajmniej o tą całą histerię koronawirusową. Ona jest tylko symboliczną kropką nad i. Kropką wymowną, bo okazało się, że do wzięcia ludzi za twarz niepotrzebna

2020-2025

Na początku 2020 Wielka Brytania wyszła z Unii jak i zaczęła się pandemia. Dziś jestem przekonany że sztucznie wywołana . Wyjście z Afganistanu. Później wojna na Ukrainie. Kryzys energetyczny Europy. Teraz protesty rolnicze. Trump zaczyna o rozwiązaniu NATO. Wszystko jak sądzę jeden dokładnie

2020

W minionymmroku pisalem ze bedzie to rok jqk 68. Beda rozne wybuchy spoleczne. I tak sie dzieje. Jest kryzysowy jak nigdy. A poczatek mialem bardzo dobry. Glowe pelna nadzieji. Pozniej choroba, kolejne problemy i tylko z wysmienitego poczatku turlam sie w dol i obumieram kawalek po kawalku.

2020

Powtórzę wytłuszczone. forum.gazeta.pl/forum/w,1,169595760,169595760,_.html Szczepionkę czy lek zwalczający objawy wcześniej czy później stworzą, jednak jeżeli wirus został wypuszczony

Bukmacherzy 2020

Jakich spodziewacie sie w roku 2020 bukmacherów? Myślicie, że Euro 2020 coś zmieni i w tej kwestii pójdzie to na plus w naszym kraju? Jacy http://bukmacherzy2020.pl/ bukmacherzy 2020 byliby najchętniej przez was widziani? :)

Zandberg 2020!

ekskursje.pl/2019/12/zandberg-2020/ -- Religia jest dla ludzi bez rozumu. /Józef Piłsudski/

Postanowienia 2020

W 2020 postanawiam jesc raz dziennie, acz tlusto i solidnie. Wyeliminowac nieaktywnych ludzi z zycia.

Bułgaria 2020