Sake

Sake

Przeszukano 116 302 246 wypowiedzi na 1 383 forach

anetap_1 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Program do wydatkow, w exelu -moj wlasny

Bardzo proszę o przesłanie mi tego programu.Bardzo dziękuję.Adres anetap404@NOSPAM.gazeta.pl

ann_a30

a jak bedzie córa to Atena?a może Aneta:P ? -- Historia małej Emmy Marii Emka

Re: Szukam partnera/partnerki na ściankę Warszawa

Hej, czy ktoś jeszcze nie ma partnerki na ściankę? Mam 29 lat, początkująca ale sprawna i ambitna;) Piszcie na anetap3@tlen.pl:)

Re: poszukuję gazety DZIECKO ze stycznia tego rok

Ja mam gazety rodzice,dziecko,mama to ja i mi są już nie potrzebne.Proszę o kontakt anetap4@o2.pl

Re: Wyjazd na Cypr z Triadą

Cześć, czy możesz mi przesłać na maila jakiekolwiek zdjęcia z Cypru? Jadę z Triadą do Roussos 16 sierpnia :) mam jeszcze do Ciebie maleńkie pytanie: czy w hotelu są gniazdka tylko z wejściem angielskim? Czy w recepcji można wypożyczyć tzw. "przejściówkę"? z góry wielkie dzięki :))) anetap

1% 1% 1% 1% !!!!

Kolejny rok z rzędu zwracam się z apelem o przekazywanie swojego 1% podatku na rzecz tarnogórskiego "Cichego Kąta" gdzie pieniądze te na pewno zostaną wykorzystane na ważny cel. Wszystkie dodatkowe informacje i numer do wpisania w Twoim PIT znajdziesz tutaj

1, 1 i 1 + 1 & 1?

19.12, 12:45 biskupin, wyjeżdżam 2-ką, przede mną pojechała właśnie 1-ka, na pętli stoi jeszcze jedna 1-ka, po drodze na pl. grunwaldzki (10 minut jazy) minąłem jeszcze trzy 1-ki w odstępie 2-3 przystanków od siebie, ciekawe, czy miały jakieś zatrzymanie, czy była inna przyczyna. -- 2

#1# Internet kontra Telewizja #1# #1# #1# #1# #1#

Jak wygląda Internet kontra Telewizja pod względem wyborów ? img638.imageshack.us/img638/1549/1089084.jpg

1% wer. 1.1

Warto przeznaczyć 1% podatku na organizację pożytku publicznego. Nie wymaga to żadnego wysiłku. W tym roku nie trzeba już wypełniać żadnych przelewów, samodzielnie wpłacać pieniędzy - wystarczy wpisać dane organizacji w deklaracji PIT a resztą zajmie się urząd skarbowy! Wpisuję się tylko KRS i

1+1=?

Śledząc to forum, mam wrażenie iż czasami znudzeni Ci - spod Warszawska 71, słownie przepychają się z Tymi - spod Warszawska 115 (nie dotyczy oczywiście wik endu, łik ędu, week end'u i wszelakiej maści czerwonych kartek w kalendarzu). ;) A jak nasz Kochany Burmistrz Ratusz Wam zafunduje

Oceny Polaków: 1, 1, 1+, 1+...

minucie. Inna sprawa, ze PZPN przecwaniakowal, gdyz chcial zarobic jak najwiecej na biletach w pierwszym meczu, wiec juz co bardzo prawdopodobne nie zarobi na awansie do finalow. Publicznosc nie dala impulsu do lepszej gry reprezentacji, bo wyzsze cisnienie na trybunach byloby na 1/16 Pucharu Polski w

1:1

wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Sensacyjne-wyniki-najnowszego-sondazu-Kukiz-ma-szanse-na-II-ture,wid,17519284,wiadomosc.

Trabant 1,1

1. Czy w Trabancie 1,1 wyłączał się kierunkowskaz po wyprostowaniu kierownicy? 2. Czy w Trabancie 1,1 można zainstalować wspomagania układów hamulcowego i kierowniczego?

1:1 czy 2:1

musze wymienic biegi w rowerze, mam tylko male pytanko co to znaczy ze shimano dziala w systemie 2:1 a sram 1:1 i co to oznacza w praktyce? thx

1 1 1 = 6

Można wsatawiać pomiędzy te jedynki dowolne działania matematyczne, tak aby rowność byla prawdziwa i wynosiła 6. Nie wolno tylko wstawiać żadnych cyfr.

#1#1#

Po prostu nuda. -- Wbrew pozorom zachowuję trzeźwość oceny... Żałoba "made in Poland".

1+1

JEDEN PLUS JEDEN TO NIE ŻARTY , teledysk + cale demo do ściągnięcia, prawdziwy rap, prawdziwy MC, za dużo udawanego, komercyjnego hip-hopu powstało ostatnio w Polsce. Radze posłuchać numerów JEDEN PLUS JEDEN, mocne bity Dr. K.O + wokal i rymy B2, sprawdź to. Jakiś czas temu chłopaki wygra

1test1

-- lt2f.lilypie.com/ZBwbp1.png"" target="_blank">lt2f.lilypie.com/ZBwbp1.png"</a> width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day

(1) Gość: (1) Gość (1) Gość: (1) Gość (1)

Wiadomość nie została wysłana, powód: możesz założyć tylko jeden wątek na 3 minuty. Testowe Uwaga: Nie odpisuj na posty łamiące regulamin! Lepiej zgłoś je, klikając czerwony kosz. Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do jednej minuty

system 1/1

mam pytanie, czy idac tym systemem 1/1 mam szanse na lepsze wyniki, niz ostatni tydzien? spadlo 0,3kg :/ to byl dopiero drugi tydzien diety (3 dni uderzeniowki, 7 dni mieszanego dukana i sb calkowity spadek -2,1, plus ostatni tydzien metoda 1/1 zakonczony wynikiem -0,3), mam z czego spadac (bmi

Seicento 1.1

Witam poszukuję samochodu seicento z silnikiem 1.1, rok produkcji od 2002 w górę bez ogrąmnego przebiegu za rozsądną cenę.

rzęsy 1:1

Kto w Świeciu robi tanio rzęsy 1:1? nie musi być renomowana kosmetyczka, może być robione w domu.

Rzesy 1:1

Wiatam przede wszystkim PANIE:D prosze o polecenie mi kosmetyczki zakładającej rzesy 1:1 i norek w Świeciu. Dotychczas zakładałam w bydgoszczy bylam bardzo zadowolona i szukam czegos nie drogiego a dobrego w Świeciu

PUNTO 1,1

co sądzice o punto 1,1 ,jak ze spalaniem , co sie najczęciej psuje i czy warto kupywac takowy samochód

Relacja 1:1

W Warszawie coraz bliżej ceny równowagi, tj 1 pensja = 1 m2 Wczoraj czytałem że średnia pensja w W-wie to 5200zł (zapewne brutto, ale tak sie przyjęło we wszelkich porównaniach/0. Spadną jeszcze ceny czy wzrosną pensje ? ;-)

1anetta1

1anetta1 to nazwa doswiadczalnej wersji beta softwear-u opracowanego do rozmowy z emigrantami. Oznacza sie on najnowoczesniejszym podejsciem do spraw skladni i gramatyki, posiada nawiekszy zbior slow oraz jego sieci neuronowe wytrenowane sa na wyszukiwaniu stereotypowych zagadnien

1 - Marucha1

Marucha1 - bardzo proszę! :) Twoja własna szufladkowa "przegródka" na smutki, troski, a - nade wszystko - nadzieje i radości :) -- zapraszam.. piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź - może cud się zdarzy

1+1 szukam do 2+1

Witam Planuje ktoś urlop w lipcu 13-30 w Turcji w opcji 1+1 (dziecko). Ponieważ moje dziecko już dorosłe i nie ma zniżek ,chciałbym znaleźć rodzinę 1+1 i zrobić na 2+1. My będziemy mieć taniej ,nie musimy wykupywać opcji dla singla ,także pozostałe osoby będą miały taniej .jak wiadomo 1+1 jest

1.1.1986

Witam serdecznie! Jestem tutaj pierwszy raz i widzę że każda data urodzenia faktycznie coś za sobą niesie :) Nigdy nie byłam dobra z matematyki... Czy ktoś mógłby mi pomóc w interpretacji mojej daty urodzenia? Pozdrawiam Edyta 1.1.1986

seicento 1.1

Czy są tu uzytkownicy seicento 1.1 ? Ciekawi mnie ile pali Wasze autko.Mam wrażenie,że moje trochę za dużo

Radomiak - Znicz 1:1, Kozienice - Mlekovita 1:1

Kto Wam daje informacje??????????????????????? Pelikan wygrał 1:0, ale po golu Tomka Styszko w 58!!! WSTYD!!!

0-1-1-1-0-0-1-0-1-0

taka, ze uniwersalne to letnie. I ze na uniwersalnych jedzie sie prosto na cmentarz, zabierajac po drodze "niewinnych" obutych w zimowe. Juz wiem! Zrozumialem! Zyjemy w epoce elektroniki cyfrowej! Wszystko ma dwa stany 0 i 1 - stanow posrednich nie ma :-P I tak w calym zyciu... -- Pisze to

Anglia - USA 1:1. Dempsey (1:1)

Dajcie już spokój z tymi komputerowymi animacjami, kogo to interesuje? Szukam tu goli aby obejrzeć, nie mogę znaleźć, bo ciągle te animacje. Niedługo zamiast meczów będziecie dawać pokaz gry komputerowej, może nawet takie mistrzostwa zorganizują, piękne bramki i zero kibiców.

Kombinacja 1-3-4 a 1-9-1 a 1-8-9

Zastanawiam sie nad zmiana numerologiczna Czy mógłby mi ktoś opisać poniższe kombinacje 1-3-4 , 1-9-1 , 1-8-9 Dziękuje z góry za odpowiedz Pozdrawiam

Widzew - KSZO 1:1 (1:0)

Widzew - KSZO 1:1 (1:0) miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,7012139,I_liga__Koniec_dlugiej_serii_Widzewa.html

1-1-9

Chciałam spytać co tak dokładnie zapowiadają takie wibracje - droga życia 11 przy takich cyklach 1-1-9. Wieczna samotność? Walka i poddanie się na koniec życia? Nie chcę już męczyć datą urodzenia bo mam rozpisaną piramidę. Jeszcze tylko dodam, że dzień plus miesiąc daje liczbę 29/11/2. Wibracje

1 +1 Tunezja

Ruszam z 5letnia corka do Tunezji, all inclusive etc. 1 wspolny wyjazd w takim skladzie. Jakies dobre rady abysmy obydwoje przezyli? Zastanawiam sie np. czy mozna pozwolic jej na w miare swobodne poruszanie sie po terenie hotelu? np. z basenu do baru po lody? czy martwic sie o dobytek

ŁKS - Ruch Chorzów 1:1 (1:1)

Tylko niebiescy strzelali w tym meczu. Szkoda, że stracilismy trzeci raz z rzedu 3 pkt. Jeszcze kilka takich meczów i bedziemy musieli podziekowac w koncu Rogali. Doprowadzil do tego, ze mqamy najgorsza druzyne w historii. Tak cienkich grajkow to nawet moj dziadek nigdy na Cichej nie widzial

1/3

Bardzo trudno okreslic liczbe mieszkancow Wroclawia ale statystyki mowia o ok. 600 tys. PLUS 300 tys. Ukraincow. Co ciekawe, liczby te zreszta sa zblizone do liczby Zydow w Polsce i Wroclawiu przed wojna, z tym, ze po wojnie Zydzi zostali w Polsce zdziesiatkowani a potem wygnani. Trudno s

1

-- 3 frytki? Moje dostają max 1/3 frytki naraz, a i tak staje im w gardle. Muszę w jarmuz owinąć.

1olczak1

Bardzo fajny pomysł ściągnięty od "Emily Valentine". To ja o sobie: Ślub za tydzień :) 06.06.2009r. Nabawiłam się przez te przygotowania nerwicy lękowej (ścisk żołądka itp.), no ale ja już na ostatniej prostej. Wszystko załatwione. Poniżej moje "akcesoria ślubne" :) moja suknia (już gotowa

1olczak1

Bardzo fajny pomysł ściągnięty od "Emily Valentine". To ja o sobie: Ślub za tydzień :) 06.06.2009r. Nabawiłam się przez te przygotowania nerwicy lękowej (ścisk żołądka itp.), no ale ja już na ostatniej prostej. Wszystko załatwione. Poniżej moje "akcesoria ślubne" :) moja suknia (już gotowa

etam 1+1=3

Czy którejś udało się skorzystać z promocji? Dodaaję objęte nią gacie do koszyka w ilości 3 i uparcie liczy mi cenę za 3 pary a nie za dwie. Na stronie nie widzę nic, co rozwiewa wątpliwości. -- Skąd są koty nie wiadomo, Spock jest z Wolkana, a ludzie są z Ziemi, oczywiście

1/1/74

I co?? Czy jest ktos kto tak jak ja uroidził się 1-go stycznia 1974 roku?? Mama pojechała na Sylwestra na wieś, była młoda i nie myślała o tym, żeby odpoczywac i chodzić do szkoły rodzenia. To były czasy dzieci kwiatów, szalone lata, wolność, mama studiowała, podróżowała, poznawała mnóstwo

Do właścicielek rzęs 1:1

Czy jest to upierdliwe w utrzymaniu? Co ile trzeba uzupełniać? Mocno osłabia własne rzęsy? zruinuje mnie finansowo? Strasznie mi się podoba u blondynek taki delikatny efekt a sama jestem blondynką no ale obawiam sie jak to wpłynie na moje własne rzęsy które są marne ale wzmacniane long4lashes do te

1.1 POIIŚ

www.wfosigw.pl/infrastruktura-i-srodowisko/konkursy/20177

1w1

z portalu : poszukujemy pilota na wyjazd do Krakowa, Wieliczki i Zakopanego w terminie 02.07 - 06.07.2013 Proponowana stawka: 750 zł netto/wyjazd następny poszalał z wynagodzeniem

Wda - Grom 1:1 (0:1)

Wda zremisowała z Gromem Osie 1:1. Bramkę dla Gromu zdobył Kierski w 20 min., bramkę dla Wdy strzelił Tatarowicz - 65 min.. Ponadto sędzia nie widział gola dla Wdy (ok. 40 min) - piłka była wybijana już z bramki. Słowa uznania dla Wdy, byli równorzędnym przeciwnikeim dla Gromu, a często

1%

Macie już miejsce, z którym chcecie podzielić się tym 1%? Złożyłam już nasze PITy ,, nasze 1% poszło na ucznia z mojej szkoły, który leczy się na białaczkę i jest pod opieką fundacji. Dzisiaj zobaczyłam taką prośbę o 1% na Twitterze, którą m.in. rozpowszechnia mąż zmarłej aktorki Anny Przybylskiej

1 apteka - 1 aptekarz, 1 Wódz - 1 Partia...

Jeden Naród, jedna religia, jedna Wolska. Bogu dzięki Kaczor też już jeden. -- Wieczorem siadam w fotelu, otwieram bogato oprawione "Dzieła Wybrane" Lenina i urywki czytam rodzinie... Zaraz, powiedziałem "rodzinie"? Przepraszam, to przejęzyczenie! Ja oczywiście nie mam rodziny! Dzieci wyskrob

Wisła Płock - Ilcziwets Mariopol 1:1 (1:1)

z tego, co słyszałem, w pucharze OE więc także w meczu z Legią ma bronić skrzypiec protestujmy przeciwko temu!!!

1/1/2013

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Matki Polki :) -- Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr. fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2197216,2,2,DSC00173.html

rover metro 1.1

witam i mam takie pytanko. do rovera metro 1.1 jakie świece, ciepłota i pod jaki klucz. pzdr.

przełożenie 1:1

Doradźcie: Czy to rzeczywiście jest z jedzeniem i jego konsekwencjami: Czy na dziecko przekłada się w 100% to jak czuje się matka po jakimś jedzeniu? Czyli jeśli mam wzdęcie i zatwardzenie, to dziecko prawdopodobnie też? Zastanawiam się co w mojej diecie może je wzdymać: jem gotowane jabłka, j

Smart Forfour 1.1/1.3/1.5

uwarzam,ze trzeba popierać takie koncepcje.cena wporównaniu z"normalnymi" autami wcale nie odstrasza. smart forfour to ciekawa propozycja jeśli szukamy auta z charakterem.

1 CAD = 1$

Co sie dzieje, hehehe... -- Panowie wybierają Panie, Panów wybiera policja...Z szaconkiem, bo się skończy źle!

system1/1

Tak lecę z II fazą, czy jest ktoś, kto stosuje również ten system? Ciekawa jestem, jak kształtuje się spadek wagi. Jestem po 3 dniach fazy I i szósty dzień na fazie II, waga spadła z 62kg do 58,9 kg, teraz obserwuję tendencję zastojową(zawsze idzie lekko w górę po PW i spada po P).Czy w inny

Motor Lublin - Kmita Zabierzów 1:1 (1:1)

Weeeeeeeee jakby Rodolfo wykorzystal sytulacje to by Motor wygral a Mierzwa uogule sie nie poruszyl w sytulacji ktora Kmita zdobyla gola Byl bedzie jest MOTOR RKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Superpuchar: Lech - Wisła 1:1 (Diaz 1:1)

Ku*** Dlaczego Wisla nie grała tak w Eliminacjack Ligi Mistrzów tylko czują sie panami w ekstraklasie.. !! Jak dla mnie to Skorża powinien ich wszystkich rozsiać po 4 stronach świata i rozwiązać ten nie klub tylko kurnik ! Sorki za takie słowa ale kogo oni nie wkur**** ?? ;/

1

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 11 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 11 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 11 1 1 1 1 1 1 1 1 1

25. kolejka. Korona - Polonia 1:1. Korzym (1:1)

:Korzym znów niezawdony" Ciekawe...poprawiamy słowniki? -- addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/4567

generator 8.1.1

Pobierz generator 8.1.1 pliki.pw/p/generator_8.1.1.zip

1%

Kochani, chciałabym w tym roku 1% przekazać na pomoc kotom. Proszę o jakieś sugestie, bo w moim miasteczku nie działa żadne stowarzyszenie pracujące na rzecz zwierzaków. Ps. Jeśli temat już był i został przeniesiony w inne miejsce, również proszę o informację