Sake

Sake

Przeszukano 115 631 638 wypowiedzi na 1 357 forach

a beach - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

life's a beach

a na plazy jak wiadomo dzieja sie rozne rzeczy:) movies.msn.com/movies/weekinphotos/?photoidx=2 -- te 10 przykazan to bog dal zydowi w reke, ktory je przestrzega do dnia dzisiajeszego....d33 w pospisie slowno

Kapusciana a South Beach

Czy po stosowaniu przez tydzien diety kapusicanej mozna przejsc na south beach bez efektu jojo. Czy moze lepiej po kapuscianej zrobic sobie kokres przejsciowy 1200-1500 kcal i tydzien pozniej zaczac SB. Dziekuje za odpowiedzi. -- Jestem służacym Romka G...bosko

Kopenhaska a South Beach?

Czy to sa podobne diety? czy mozna po kopenhaskiej stosowac South Beach? pomozcie bo bardzo mnie zainteresowałyscie ta dieta. Kopenhaska jest dla mnie za ciezka, bo nie ma przekasek pomiedy posiłkami.. 2 posiłki to dla mnie za mało..;-( Ania

Akassia Calimera a Beach

Witam, czy ktoś był w którymś z tych hoteli i moze napisać czy jest róznica w standardzie? Czy te hotele mają odzielne restauracje czy też wspólne lub można korzystać z wszystkich na terenie całego kompleksu? Różnica w cenie jest spora, koło 900zł od osoby a opisy bardzo podobne. Dziękuję za

Cocco beach

www.mmwroclaw.pl/844/2008/6/11/plaza-na-wzgorzu-partyzantow?category=news Pomimo wielu basenów i kąpielisk w ubiegłym roku otwarto w centrum Wrocławia plażę "Cocco beach" Wiem

chrom a south beach

Mam do Was dziewczyny pytanko, a mianowicie: Chciałabym zacząć tą dietę, bo ostatnio rzuciłam palenie i nazbierało mi się troszkę tu i tam, stosowałam kapuściana, ale nie mogę już patrzeć na kapustę. Dodam, że mam okropną ochotę na słodycze i dlatego w temacie jest chrom, czy na tej diecie

ducan a south beach?

czy ktoś był może na wspomnianej w temacie diecie i ma porównanie do protein? diety mają nieco podobną strukturę, aczkolwiek w southbiczu nie jada się nabiału. jestem ciekawa Waszych doświadczeń. dodam, że jestem na ducanie od początku lutego, nie ważę się, ale po ubraniach widzę progres. i tak t

south beach a zaparcia:-(

jestem juz od ponad tygodnia w 1 fazie(musialam do niej powrocic po powrocie z wakacji) i pojawil sie nowy problem: z przemiana materii!wczesniej nie bylo z tym klopotow, codziennie rano po pobudce mialam swoje "5 minut":-) i co ja mam teraz zrobic??? sliwki, morele suszone niedozwolone..moze

South Beach a montignac

Która dieta łatwiejsza? Skuteczniejsza? trwalsza? Obie opierają się na indeksie glikochemicznym ale sporo się różnią. Może ktos z Was ma doświadczenia w tym temacie?

South Beach a Kopenhaska????

Hej :) Jestem na SB od marca. Mam 170 cm wzrostu i aktualnie ważę 69kg i schudłam tylko 6 kg pomimo, że dużo ćwicze (trenuje pływanie 2h trzy raz yw tyogdniu i godzina aerobiku dwa razy w tygodniu)-może to dlatego tak mało? jestem dość "zbita" (chodzi o mięśnie). Chciałabym zastosować teraz dietę

sunset beach

gdzie online mogę oglądać serial Sunse Beach po Polsku , sex w wielkim mieście jest a Sunset Beach gdzie jest ? pomożecie???

emir beach

czy ktoś leci z krakowa 5 lipca do emir beach?? a może ktoś tam był?? jak tam jest??

Kiani Beach

Witam, Czy ktoś z Was był w hotelu Kiani Beach na Krecie? Jeżeli tak to proszę o Wasze uwagi. Warto jechać do tego hotelu? Wahamy się między Kiani Beach a Creata Palm. Z góry dzięki za wszystkie informacje.

OLIMPIC BEACH

a ja wrocilam przed tygodniem z Olimpic Beach i nie mysle o niczym inyym a trzeba wracac do rzeczywistosci - to byly moje najlepsze wakacje - polecam tez biuro Oskar - warunki byly lepsze niz gwarantowali :) jest ktos kto tez byl w Olimpic ????

Sunny Beach

Czy ktoś może wybiera się w czerwcu z Wezyrem do Turcji do hotelu Sunnz Beach. A moze ktos byl i moze podielic sie wrazeniami.

dieta south beach a candida

Witam wszystkich! zastanawiam sie czy mozna zastosowac diete south beach w przypadku candidy? jest to dieta która wyklucza węglowodany i cukry oraz pozwala stosować tylko produkty o niskim indeksie glikemicznym.czyli raczej o.k. a co wy myslicie??dodam tylko ze jesli mozna ja stosowac to pozwoli

Olimpic Beach

Witam Tegoroczny urlop zamierzam spędzić w Grecji, znajoma poleca miejscowość Olimpic Beach. Jeżeli ktoś odwiedził te rejony, proszę o info, a może jakaś galeria zdęć. dzięki

DC a dieta South Beach

zechcieć mnie oszukać i ... szkoda by było tego trudu i wysiłku, bo widzę już dobre efekty (4 kg) A co myślicie o diecie South Beach ??? Czy ktoś ją zastosował po DC, a jeśli tak to z jakimi rezultatami? Za opinie i rady dziękuję już z góry Trzymajmy się dzielnie i nie dajmy pokonać głodowi ;-)

Rosa Beach

Jestem zawiedziona.... Czy nikt nie był w Rosa Beach Skanes/Monastir?? No tam się dopiero działo. A zwłaszcza w listopadzie:))) Jeśli ktoś coś wie o tamtejszych animatorach, to ja się bardzo chętnie wymienię info:)) pozdro.

Escape Beach

Niedługo wybieram się z rodzinką do Bodrum, a wlaściwie do Torby do hotelu Escape Beach. POczytałam opinie na polskich i zagranicznych stronach i chciałabym zapytać kogoś kto tam był czy ta wspominana przez niektórych głośna muzyka przy basenie jest faktycznie tak nieznośna? A jak wygląda to

SULTAN BEACH

Chciałbtm się dowiedzieć czy Sultan Beach to fajny hotelik i co można w pobliżu niego znaleść np: sklepy czy ciekawe restauracje. A jeszcze może ktoś się wybiera na początku maj do sultana, było by miło.

Sindbad Beach

Witam. Czy któraś z was miała okazję poznać animatora z Sindbad Beach? Zapowiada wszystkie konkurencje z budki DJ-a i prowadzi latino dance. Bierze również udział w wieczornych animacjach w Sindbad Aquaparku... Za wszelkie informacje będę bardzo wdzieczna. POzdrawiam

CORAL BEACH

Pilnie potrzebuję informacji na temat hotelu CORAL BEACH w Hurghadzie. Wiem że sa tam tylko bungalowy, ale w jakim stanie, czy daleko do centrum miasta, jaka plaża? Z góry dziękuję za informacje. A może wiecie coś o miasteczku SAFAGA i hotelu Menaville. Napiszcie proszę Czekam.

Kiani Beach Kreta? AQuis Sandy Beach Korfu?

Witam ! Kiani Beach Kreta, a może AQuis Sandy Beach Korfu? był może ktoś w tych hotelach i może podzielić sie opiniami na ich temat. z góry dzieki :)

Long Beach???

Wybieram sie 25 lipca do hotelu Long Beach z BB. Prosze o info o hotelu, jedzeniu, atrakcjach w hotelu (np. sporty) i jego okolicy i oczywiscie o cenach (co jest odplatne a co nie?). Ile kasy musze zabrac na 2 osoby na 2 tygodnie (czy 600$ wystarczy?) Jakie wycieczki polecacie? Z gory

Beach Party

Oto nowa moda w klubach. Nie trzeba juz wyjezdzac nad morze,zeby potanczyc na plazy.W katowickim Sqandalu na nocnych markow czekala specjalnie przygotowana sala.Mozna tam co tydzien probowac tanca na piasku,a potem wypoczywac na lezakach. Amatorzy szalenstw na swiezym powietrzu mogli wybrac

Incekum Beach

Wybieram się na wakacje do Incekum Beach, i moje pytanie hotel leży na uboczu i wycieczki przez biuro podróży czy jest możliwość w hotelu lub jego okolicy przez jakieś lokalne biura taniej. Będe tam tylko tydzień -- gdzie mogę pojechać nie daleko żeby coś ciekawego zobaczyć jak to jest

GC - Patalavaca - Ballito Beach vs. Green Beach ?

wybieram się pod koniec września na Gran Canarię,na własną rękę i rozglądam za hotelem. Mam niezły problem bo opinie są skrajne - od "terrible" do "awesome" ;-) czytam głównie na stronach brytyjskich,a wiadomo że Brytyjczycy mogą miec jednak inne oczekiwania niż ja. A więc: Balito Beach vs. Green

Transel Beach

Wybieram się w pod koniec sierpnia do Hotelu Transel Beach i miałabym pytanie do osób które już tam były; jaka jest plaża i czy są jakieś sporty wodne na plaży np. skutery, rowery, itp. czy coś dzieje w hotelu czy można się tam zanudzi?Wybieram się też na nurkowanie czy może też ktoś już

Albatros Palce a Beach Albatros

Lecimy pod koniec czewca do tego pierwszego,a poniewaz bedzie nasz juz drugi pobyt w tym hotelu(pierwszy mial miejsce w 2009r),i nasza starsza corka troszke juz podrosla wiec ten mini "aquapark" ktory jest w albatrosie moze juz jej nie wystarczyc,mam pytanko bo wiem ze w bech albatrosie jest

Dieta South Beach a karmienie

czy można stosować tę dietę karmiąc piersią? pytam, bo muszę sporo zrzucić, a nadal karmię:)

Lonicera Resort a Incekum Beach

Miałam przyjemność być w obu tych hotelach. Dla niezdecydowanych : Lonicera zdecydowanie lepiej wypada niż Incekum. Dla zainteresowanych z przyjemnością udzielę odp. na konkretne pytania.

Marmaris Palace a Bodrum Beach Club?

Marmaris Palace a Bodrum Beach Club? Witam którym są lepsze warunki mieszkalne, jedzenie, ładniejsza plaża , baseny opcja All ?? Które miasto ładniejsze ?

Coral Beach

Witam Chciałem się podzielić z wami informacją jaką znalazłem na angielski forum. Niejaka elsaj66 z Machesteru, przebywająca w Coral Beach w kwietniu, opisała ten hotel najtragiczniej jak się chyba tylko dało - ok anglicy są snobami i myślą, że wszystko ma być jak w Anglii, ale nie to mnie

Rosa Beach

Kto był ostatnio w hotelu Rosa Beach... wybieram się 22 na dwa tygodnie z dzieckiem. Wiem, że hotel jest po remoncie ale ostatnie (wszystkie bardzo dobre) opinie są jeszcze sprzed sezonu. Może ktoś wrócił z wakacji w tym hotelu ostatnio... Jadę z dzieckiem i interesuje mnie zwłaszcza kwestia

A u kangurow...

...lato. funnyjunk.com/funny_pictures/1480950/Day+at+the+Beach/

dieta south beach a karmienie?...

karmienie piersią... czy nie zaburzę laktacji kiedy zacznę stosować tę dietę?... czy ktoś się wypowie?... -- Zobaczcie Amelkę i Damianka Wiek Amelci Wt, 21-11-2006 Forum: Zdrowie - dieta south beach a karmienie?...

A pamiętacie serial SUNSET BEACH?

Brat bliźniak Bena który go więził Wredna Annie Douglas Klejnoty DeChanela Oliwia której ukradziono dziecko i dano córce Zmartwychwstała Maria , siostra policjanta i księdza... itp itp...

MONICA BEACH

WITAM. WCZORAJ PRZYLECIALAM Z WYSP KANARYJSKICH HOTEL MONICA BEACH. HOTEL JAK DLA MNIE NIENAJLEPSZY. MOWIA, ZE W AFRYCE SANDARD GWIADEK JEST ZAWYZONY, A JA TWIERDZE ZE NIE, ZE W TYM HOTELU JEST ZAWYZONY. PELNO STARYCH NIEMCOW, LATAJACYCH NA GOLASA PO PLAZY. NACZYNIA, FAKT BRUDNE. TALERZ TRZEBA

dieta south beach a cwiczenia

czy w 1 fazie gdzie z węglowodanów je sie tylko warzywka można cwiczyć? jak to jest? czy cwiczac przy tak małej ilosci węgli nie spalę mięśni? nie wiem, gdzieś cos takiego wyczytałam. poradzcie.

Hotel Sultan Beach a dziecko

Czy jest to dobry hotel na pobyt z 2-letnim dzieckiem w maju . Może jest ktoś kto może podzielić się ze mną informacjami na ten temat i da mi jakieś porady odnośnie dzieci.

karmienie piersią a soutch beach

Witam! Jestem mamą 9-cio miesięcznego szkraba, nadal karmię piersią. Chciałabym zacząć stosować tą dietę, ale nie jestem pewna czy to właściwe posunięcie z uwagi na moje maleństwo. Byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi na ten temat. Pozdrawiam.

a teraz sprobuje South Beach!

podczas wakacji przejadlam sie pieczywem i bulkami slodkimi wiec sprobuje. w sumie to tez urodowy watek wiec moze ktos sie dolacza? od dzis zaczynamy!

DIETA SOUTH BEACH,A CIĄŻA...!!!

DZIEWCZYNY POWIEDZCIE CZY BEDAC W CIAZY TEZ MOZNA STOSOWAC TĄ DIETE?? CHCIAŁABYM ZGUBIC PARE KILO ZANIM BEDE GRUBA JAK BEKA W ZAZWANSOWANEJ CIAZY!! CZEKAM NA RELACJE,MOZE KTORAS Z WAS JEST W CIAZY I STOSUJE SB I JEST OK?? MOZE JAKIS LEKARZ SIE WYPOWIE??/POZDRAWIAM!!

karmienie piersia a dieta south beach

Witam tak czytajac sobie troszke na temat diety south beach zastanawiam sie czy przy karmieniu piersia mozna ja stosowac?

Dana Beach czy Hilton Long Beach??

Który hotel doradzacie? Zależy nam zwłaszcza, żeby hotel miał ładną rafę, a tu niestety biura podróży rozkłądają ręce, nie potrafią nam nic powiedzieć.

Incekum Beach

To nieprawdopodobne co ludzie wypisuja na tym forum. Ma się wrecz wrażenie ,ze ludzie udają się na wakacje nie po to ,aby wypoczywać w odległym i odmiennym od siebie miejscu, ale po to ,by szukac uchybień, niedociągnięc, szczegółów,Hotel Inckem Beach to hotel naprawde bardzo piękny

Re:a po krymie przyjdzie Brighton Beach

Palm Beach, Omaha Beach, Miami Beach , South Beach, Norfolk Beach, Rosja bedzie miesz wszystkie Beache swiata.

Caretta Beach

Czy ktos leci ze Szczecina do tego hotelu 18.06.2008 A moze wiecie cos na temat pobytu tam? Wielkie dzieki z wszelkie info

Atlas Beach

Witam i proszę o opinie na temat tego hotelu.A może znajdzie się ktoś kto był w tym hotelu z biurem GTI to bardzo bym prosiła napiszcie jak wygląda opieka tego biura i jakie pokoje są przydzielane

Dieta south beach a reszta rodziny...

Witam. Chciałam zapytać czy dzieci mogą stosować się do 3 fazy diety south beach. Nie chodzi mi tu o odchydzanie a tylko i wyłącznie o zmianę nawyków. czy nie jest to da ich rozwoju w żaden sposób szkodliwe?? dziekuję z góry za odpowiedź Pyziulka

Re: aURA BEACH Turcja, Eliz Beach

gtiJa lecę 17 czerwca do eliz beach, jestem pracownikiem biura podróży i z tego co mi powiedziało będzie bosko.. jak coś to suchy28@autograf.pl

Dieta Soth Beach- Ksiazki

moja talie a ktorych ropaczliwie pragne sie pozbyc!! :( natknelam sie na diete South Beach, znalazlam sporo recenzji i kometarzy, ktore zachecily mnie do zastosowania tej oto metody. Natrafilam rowniez na ksiazki i tutaj kieruje pytanie do pan praktykujacych ta dietke, ktora z podanych ksiazek

EVELYN BEACH Kreta

Czy ktos z was byl na Krecie w hotelu EVELYN BEACH????????? A jesli tak to jakie wrazenia stamtad?

Rodos-Montemar Beach

Czy ktoś wybiera się do Montemar Beach w lipcu? A moze ktoś właśnie wrócił i moze podzielić się doświadczenimi?

hotel dreams beach

Witam czy ktos może leci 17 maja do egiptu hotel dreams beach, meil aga-a5@wp.pl

karmienie piersią a dieta soutch beach

Witam! Mam 9-cio miesięczną pociechę i nadal karmię piersią, ale już nie mogę na siebie patrzeć i strasznie chciałabym zacząć się odchudzać. Mam zamiar stosować dietę soutch beach(niskowęglowadanoą) i tu pojawia się moje pytanie: czy są jakieś może przeciwwskazania jeżeli chodzi o

SULTAN BEACH

Wybieram sie wew rzesniu i polecono mi ten hotel prosze osoby które w nim byłyo opinie czy na pewno warto?słyszałen ze jest brzydka plaza a arabska obsługa niezbyt miła.Piszcze o negatywach i pozytywach jeszcze mam troche czasu na decyzje.)

coral beach montazah

potrzebuję info o Coral Beach Montazah (4*) w Sharm. W necie ludzie piszą o nim jeszcze mało, a być może wybiorę się tam niedługo. Rozważam też Sharm Holiday. A w ogóle to szukam czegoś dosyć blisko piasku na plaży, jakieś cztery ****.

A Yiddishe Rumba

A Yiddishe Rumba - Miami Beach pl.youtube.com/watch?v=ALc3UxRyxe0

flipper beach

Naczytałam się róznych opinii na temat w/w hotelu i dobrych i złych.Bardzo proszę osoby które były w tym hotelu i są zadowolone aby napisały czy faktycznie ten hotel jest tylko dla starszych osób.Pytam gdyż jedni piszą ,że dla młodzieży a inni odwrotnie.Jedziemy z dwójką licealistów

Groszowice beach

Brawo radny kowalski, nawet nie zauwazylem kiedy odremontowano basen przy pl.Roz, a tu juz rusza nastepna inwestycja. Oby tak dalej. akwapark na zwm w miejscu po zburzonej kastoramie ? Nie ma to jak stare rzymskie zasady obietnic: chleba i igrzysk, ALE MY NIE JESTESMY PLEBSEM I NIE DAMY SIE

Beach Party

Zorganizowane w kilka dni. A my bidule nie możemy placu zabaw na plaży się doczekać. Gdzie w tym samym czasie ludzie z centrum mają wyemigrować? W promieniu dwóch kilometrów od epicentrum nie będzie spania (dla dzieci) podczas tej jakże zacnej imprezy. Przecież Babie Doły to takie fajne

Beach Albatros Hurghada

Poszukuję wszelkich informacji o hotelu Beach Albatros w Hurghadzie. A właściwie o hotelu Beach Albatros Palace. Wiem,że jest to hotel oddany do użytku w lipcu 2008 r. Dlatego na forum nie ma jeszcze żadnych info. Ale dużo pomogłyby mi informacje o Beach Albatros ponieważ ten nowy hotel

A co sadzicie o Coral Beach

Znalazlem inne biuro, ktore lata 10.10 i juz nie chce leciec z Exim - ponadto jak zadalem im pytanie via mail to mnie olali (zadalem przedwczoraj i cisza). Sensowne opisy znalazlem na temat Coral Beach (co prawda tylko HB), no i mam pare hoteli A.I. z tego biura, moze ktos cos poleci

Virginia Beach - strzelanina

Trzynaście osób zginęło w wyniku strzelaniny w miejscowości Virginia Beach w amerykańskim stanie Wirginia. Cztery osoby przebywają w szpitalu. Wśród zabitych jest sprawca, który został zastrzelony przez policjantów. "Jadąc Korwinem lub Kukizem to gdyby obywatele mieli swobodny dostęp do

Achilleas beach, Kos

Spędzilismy 2 tygodnie na Kos w hotelu Achilleas beach, a właściwie Euro village, jesli macie jakiś pytania odnośnie hotelu albo wyspy, chętnie odpowiem. Pozdrawiam Mati

Dukan a South Beach - refleksja po :)

dla facetów, lubiących mięso. Dla kobiet o wiele fajniejsze jest South Beach (warzywa, strączkowe, oleje roślinne, orzechy - na cerę i włosy!) i lżejsze do zniesienia. Efekt utraty wagi tylko minimalnie mniejszy niż w Dukanie, a dieta jest o wiele smaczniejsza, bardziej urozmaicona, bogata w składniki

Hotel Escape Beach

Prosze o opinie nt hotelu Escape Beach w Bodrum w Turcji. Na fotografiach w katalogach wygląda uroczo, a jak jest naprawde Bedę wdzięczny za informacje karol

Hilton Long Beach

Wybieramy się do Hurghady - 16.03 Hilton Long Beach - czy ktoś jedzie także do tego hotelu? A może chociaż ktoś był i zechce podzielić się wrażeniami? Podejrzewam że są pewne wiadomości niedostępne na stronach biura podróży a przydatne przy np. wyborze pokoju. Czy warto dopłacać do

Sirocco Beach TUnezja

Wybieram się do Tunezji 1.09.2005r do hotelu Sirocco Beach. Moze ktoś udzieliłby mi paru informacji na temat hotelu Sirocco Beach. Warto tam jechac? a może ktoś jedzie w tym samym terminie co ja. Ja wylatuję z Wrocławia. Proszę o kontakt atakama13.gazeta.pl -- ata

hotel Phaedra Beach

Czy ktoś był już może w hotelu Phaedra Beach (Malia)? Co możecie powiedzieć o tym miejscu złego, a co dobrego? Czy czekają mnie tam jakieś niespodzianki? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. Gna

Kleopatra Dream Beach

Hej Jade do Kleopatra Dream Beach 19.07 moze ktos tez w tym terminie jedzie?? A moze ktos wrocil z tego hotelu i ma jakies ciekawe fotki, rady jaki pokoj wziasc itp?? Pzdr

Wycieczki Incekum Beach

Witam , mam prośbę o przesłanie cennika i propozycji wycieczek oferowanych w Incekum Beach. Wiem , że pisaliście coś o Bogusi, a może jeszcze coś. Może być na priva gerjan@wp.pl. Z góry dziękuję i pozdrawiam

Marmaris- Delfina Beach

Wybieram się z chłopakiem 30 lipca do Marmaris (z Jeta). Proszę o tegoroczne opinie na temat hotelu Delfina Beach- podobno odnowili wstrętne łazienki. A moze macie jeszcze jakieś nowinki. Proszę też o info na temat jet touristic. Pozdrawiam

Kos, Nina Beach

Na przełomie maja i czerwca lecę na Kos do hotelu Nina Beach. Może ktoś z Was również wybiera się tam w tym okresie? Poproszę o opinie nt. hotelu, linki do zdjęć a może ktoś również ma jakiś filmik?

Olimpic Beach,pilne !

Czy ktoś był z biurem Victoria Travel z Rybnika w Grecji a konkretnie Olimpic Beach. Jesli tak proszę o opinię tego biura. Proszę również wszystkich którzy byli w tej miejscowosci o wrażenia. Dodatkowo bardzo mnie interesują hotele: Victoria i Sara w Olimpic Beach. Dodam, że na sieci nie mogę

Asena Beach - Oludeniz

a lovely feel about the place. All the locals we met were friendly and polite - not at all pushy. We arrived at the Asena Beach at midnight and all the ladies were presented with a red rose (nice touch). There was an enthusiatic porter to carry our luggage which was much

Palm Beach Resort

a może inaczej.kto był ze Scanem w Palm Beach i mieszkał w 3 piętrowym budynku,jakie jest jego położenie,jaka odleglość do plaźy,do resturacji,czy może lepiej w budynku głównym ale czy jest możliwość negocjacji i czy pokoje z dzieckiem to klitki.dzięki

Camyuva Beach - był ktoś?

Czy ktoś zna hotel Camyuva Beach ****. Zastanawiam się nad wyjazdem last minute do Turcji i znalazłam atrakcyjną ofertę na stronie Orbisu. Za wycieczkę all inclusive trzeba zapłacić 1549 zł. Byłam już w Turcji w hotelu Muz, byłam bardzo zadowolona ale zależy mi teraz na ofercie all

Horizon Beach Stalis

okazało się jednak że hotel Heliotrope na Krecie nie będzie otwarty w tym sezonie. Zaproponowali nam inny o nazwie Horizon Beach Stalis. Był ktoś z was w tym hotelu i może coś o nim powiedzieć? Tyle czasu pochłania latanie po stronkach biura i wybieranie odpowiedniego hotelu a 2 tyg przed

South beach

-- Remember, A Dragon is For Life, Not Just for Hogswatchnight x==x dla Kaiserki

Miami Beach-South Beach.

Gość portalu: Floryda napisał(a): > Mieszkalem w latach 80 na Florydzie w Miami Beach. Wtedy Miami >mozna bylo nazwac przygnebiajacym miastem , ale nie teraz. Przecietny Polak nie odroznia Miami Beach od Miami. Miami Beach to jest wizytowka miasta z hotelami,plazami i

Club Nergis Beach

hej!!byl z was moze ktos w hotelu Club Nergis Beach w Marmaris, jesli tak to podzielcie sie wlasnymi wrazeniami z pobytu wlasnie w tym miejscu:)a moze z ktos z was wybiera sie 0,4.07.2007r wlasnie do tego hotelu??miloby bylo poznac kogos juz wczesniej jesli sie tez tam wybiera:)

Desire Beach (****) - Kumkoy

Czystość hotelu niezadowalająca. Dystans pomiędzy hotelem a plaża jest za duży. Narzekam na kompetencję obsługi oraz możliwości komunikacji w językach obcych, która była poniżej normy. Jedzenie było naprawdę smaczne. Plaża nie była dobra. Pokoje powinny być lepiej posprzątane. W

Dieta South Beach

Wczoraj kupiłam książkę o Diecie South Beach. Już od dawna zamierzałam schudnąć kilka kilogramów, a dodatkowo zacząć zdrowo się odżywiać, więc pomyślałam, że ta dieta to doskonały pomysł. Zaczynam od przyszłego tygodnia (28.06.2004). Czy ktoś chciałby dołączyć? Na pewno łatwiej będzie wspólnie

Mitsis Roda Beach czy Lindos Princess Beach?

? A może znacie inny fajny hotel - warunki jak wyżej? -- mój suwaczek

Kleopatra Beach **** - Alanya

Witam. Lecimy w cztery osoby + 2 latek 7 września na 2 tyg. do Alanyi - hotel Kleopatra Beach **** (z Wezyrem) - nie mylić z Kleopatra Dreams Beach. Wg ofert katalogowych hotel ten znajduje się w odległości 1-4km od centrum Alanyi, przy plaży Kleopatry, od której oddziela go ruchliwa ulica

dieta south beach

czy ktoraś z was, z karmiących butelką, ją stosuje?jeśli tak to napiszcie co jecie, potrzebuję jakichś normalnych zestawów, mniej skomplikowanych niż w książce a smacznych -- src="<a

coral beach

wodą morską (ta sama zresztą jest w kranie), a nie jak np w Titanicu - przefiltrowanymi ściekami które dają interesujący bukiet zapachów... nie mówiąc o atrakcyjności położenia się na trawce Plaża duża, chociaż niestety żwirkowo-piaskowa.. więc klapki konieczne. Dojazd do miasta - taxi

"Manhattan Beach" - nowa powieść Jennifer Eugen

"Manhattan Beach" - nowa powieść Jennifer Eugen