Sake

Sake

Przeszukano 116 185 824 wypowiedzi na 1 380 forach

1.3 multijet jaki olej - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

Pytałem w serwisie, mam oryginalna instrukcje. To drugie subaru jakie mamy. Serwis zaleca 12 tys. Przy ostrej eksploatacji można zejść do 10 tys. U Was zawsze się olej częściej zmieniało. W poprzednim dodgu miałem 15 tys w wersji Europejskiej a w US 6000 -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

diesle 2.0 w bmw który cierpi na podobny problem może być łatwo wyleczony. Wystarczy wymieniać olej co 10-12 tys a nie co 20-24 tys jak zalecają ustawienia komputera. To kolejny przykład ze producenta nie warto słuchać -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

Japonii zalecana wymiana oleju jest co odpowiednik 9-10tys km... A w UE jest 20tys km lub 1 rok... Tak jest wpisane w książkę serwisową. I jak zapytałem skąd różnice w zaleceniach (myśląc, że powiedzą coś o klimacie, krótkich trasach itp.) to dostałem info, że wynikają tylko i wyłącznie z norm eko i oni

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

A ty masz 2.0 czy 2.5 w tym Legacy? Ja dolewam ale rzadko moze z 2 czy 3 razy pomiedzy zmiana oleju (zmieniam co 6tys. km) a i to zazwyczaj niezbyt wiele. A leje M1 0-30 wiec dosc rzadki. Jak czesto dolewasz to bym pare rzeczy sprawdzil na poczatek EGR.

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

2.5 120 tys km Przy 110 wymieniana UPG plus śruby ARP Soft na 280 KM (tak ściągnąłem że Szwajcarii) Jak zona jeździ to oleju nie ubywa nic. Jak zdarzy mi się wyskoczyć na autostrade (czyli raczej 200+) to dolewka konieczna. I lokalny spec od subaru mowi ze tak ma być Jeżdżę na 10w40 LM z Mo

Re: Jezdzil ktoś 1.3 multijet?

Napisałem prawie Żonie wychodzi 11.8 wg komputera z ostatniego roku. W lecie nieco spada a w zimie rośnie. Ale ona jeździ zawsze zgodnie z przepisami. Ja jak jadę się przejechać to wychodzi pod 20 bywa + obowiązkowa dolewka oleju , A tamtym jak się postarasz to 4 a jak się nie starasz to 5. Poza

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

... a wszyscy znawcy tych silników to wiecie iż biorze olej to cudo jak licho... i to nie jednostkowy przypadek na 100 tych samochodzików(duza firma telekomunikacyjna) z tym silnikiem olej bierze ok 90 z nich. Srednio 2 litry na 7000 -8000 km .Wiekszosc z uzytkowników jeżdzi z bańką oleju jak

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

"starej" generacji), rozsadne zuzycie paliwa (jak na autostrade) - srednio 6 l/100 km, w dodatku bardzo regularne od 5.5 do 6.5. Poza tym swietna dynamika ("trzyma sie" drogi i bardzo dobrze hamuje), i przeglady co 50000 km. "Czarny" punkt to zuzycie oleju (3 litry przez 20000 km, wprawdzie moja

Re: spalanie Grande Punto 1.3 Multijet diesel ??

wg fiat.pl wersja 1.3 Mutijet 16v 75KM Active kosztuje 49600 porównywalny 1.4 77 KM Active 42100. róznica 7500zł. wg danych katalogowych w mieście zużyjemy 7,5l/100km benzyny lub 5,9l/100km oleju napędowego. sto kilometrów benzyną to 7,5*3,51=26,32 a dieslem 5,9*3,29=19,41 (ceny z dzisiaj

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

jeszcze mniejsza, w niemczech czy włoszech jest to ok. 1000-1200 euro. zresztą jak 1.0 spali 5,3 litra, disel spali góra 4 przy takiej samej jeździe. tylko że jadąc tak, on się po prostu marnuje. jeżeli 13cdti spali ci 5,2-5,5 to 1.0 jadąc z tą samą prędkością i przyspieszeniami w 8 się nie zmieści

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

osiągi i jest praktycznie “niezniszczalna”: jej żywotność zaplanowano na 250.000 km bez jakiejkolwiek obsługi komponentów mechanicznych. Co więcej, odstępy między wymianami oleju wydłużają się z 20 do 30.000 km (1.3 Multijet 16v stosuje olej o niskiej lepkości – “fuel

Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynamic

W Encyklopedii PWN pod hasłem "katastrofa" powinno być tylko jedno wytłumaczenie: Stilo - Fiat, resztę dopowiada smutna rzeczywistość każdego, kto musi męczyć się tym włoskim luksusem niekończących się napraw tak szybko i bez sensu pojawiających się jak opisany wyżej sygnał "awaria silnika" Smerfuj

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

silnika olej należałoby wymieniać), średnie spalanie ON poniżej 5 l./100 km, w trasie 4-4,5 (na autostradzie 5ka), miasto 5,5-6,5 l. Przy czym spokojnie w trasie można zejść ze spalaniem nawet w okolice 3-3,5 l. ale to już wymaga sporego samozaparcia i wiatru w plecy :-) Mam nadzieję, że nie

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

km /raz na rok ,nie bez znaczenie jest tez fakt ,ze silnik fiata jezdzi na tanszym oleju (pełnisyntetyk ale bez wysrubowanych norm dotyczacyc pompowtryskiwaczy) i jego ubytki ekploatacyjne sa znikome. minusem fabii jest własnei 3 cylindrowy,6 zaworowy silnik,pali podobnie jak fiat ,ale jest

Re: Kupno Fiata punto rocznik 2005

fuiio napisał: > Wiadomo hamulce, opony ,układ kierowniczy olej to podstawa > > Wlasnie..o co chodzi z tym olejem? Czy nie cieknie. Czy nie ma oleju w płynie chłodniczym. Jakiego koloru są spaliny (jak czarne to spala olej). A jak oleju jest poniżej minimum to źle

Re: Fiat Croma 2.4 Multijet

leję tylko paliwo i czasami olej i jeżdżę na przeglądy. W ASO jest coraz lepiej choć do ideału daleka droga. Poważnie myślę o Cromie ale moja żona twierdzi, że upadłem chyba na głowę. Fiat, Jej zdaniem i niestety wielu Polaków, to Panda, Punto i może Bravo. Wyżej nie powinien podskakiwać. A moim

Re: Opel Corsa D 1.3 CDTi

wersji 90 konnej. To takie małe cacko. Ma rozrząd napędzany łańcuszkiem, 16 zaworową głowicę na dźwigienkach, turbo B&W ze zmianą geometrii kierownic, spory IC, koło dwumasowe, i inne ekstrasy jak np. natrysk oleju na denka tłoków, czy wielofazowy wtrysk CR Multijet (do 5 wtrysków na cykl). Osprzęt jest

Re: Pewnie się nie znam...

> Uturbione auta mają większe potrzeby olejowe i łatwiej o problem z olejem. mialem fiata crome 1.9 multijet 150. dosc wysilony (jak na tamte czasy) diesel. kupilem ja nowa, zrobilem 50 czy 60 tys. przez nieco ponad rok. nigdy nie dolalem grama oleju - na bagnecie nie bylo widac zmian

Re: zawór egr w stilo MW multijet

mielismy na demontowane setki koncowek opisamnych,pytalismy sie jakie auto jaki rok jaki silnik,montowalo sie koncowki na poczekaniu i jedna czwarta ceny nowego szlo jak woda.Nowe kosztowaly majatek w tym czasie ponad 1 tysiac koron a to byla kupa kasy.Pare lat interes sie krecil.Pozniej weszly

nowy silnik Fiata

wykonanego zgodnie z technologią “Common Rail”, którą stosują już wszyscy producenci. Najmniejszy Tak jak swego czasu silnik Fire, tak samo dzisiaj jednostka 1.3 Multijet 16v została zaprojektowana zgodnie z kryteriami maksymalnej racjonalizacji, wydajności i niezawodności. Czyli

Re: DIESEL - porównanie mocy z benzyniakiem

asfalcie te 255 Nm to ma silnik ,ale juz po przejsciu przez dluzsza w dieslu przekladnie, na kolach straci tak pi x oko 1.5 raza - porownywalnie do benzyny bedzie mial "uzyteczne" ok. 170 Nm -- skyddad - Olej polsyntetyczny jest robiony ta samo technologia co syntetyczny ale w polowie przerwana

Re: mazda 3, astra IV lub giulietta

, klimą automatem i jeszcze sporą ilością ekstrasów. 6ka jest cicha w środku, świetnie jeździ (sprawdziłem), ma kapitalne fotele przednie i pozycję za kierą, silnik jest dieslowsko elastyczny, cichy, oszczędny, z łańcuszkiem rozrządu, przeglądy co 30 tys. km. (olej co 15 tys.), możliwość przedłużenia

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

Dokładnie jest jak piszesz. Kupiłem nowe Grande Punto diesla 1.3 JTD Multijet za cenę wersji benzynowej. Ale nawet jeśli musiałbym dopłacić do diesla 2-3 tys. zł (bo takie są różnice) to bym dopłacił. Diesel 1.3 w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową, spala mi w trasie poniżej 4 litrów ON

Re: przglądy

wygodne i dobre dla kieszeni, bo nie ganiasz do ASO raz w roku, tylko po przejechaniu 30 tys. km., więc jak robisz 15 tys. w roku, to przegląd masz raz na dwa lata. Proste. Olej oczywiście wymieniasz wg wskazań kompa albo wieku (1 w roku) lub przebiegu (co 15 tys. km.). Z tego co pamiętam, jeszcze

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

bardzo udane motory. Byl test gdzie 1.0 ecoboost przejechal 750tys. km bez remontu!!! Jezeli chodzi o silniki turbo to jeszcze wart polecenia jest z fiata 1.4 multijet jak dobrze kojarze. W oplu, peugeocie, bmw problemy, a z grupy VW po prostu masakra!!! Jeszcze warto rozwazyc mazde 3 w ktorej dzieki

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

serwisowania aut typu Panda czy Punto z silnikiem 1.3 Multijet i ich benzynowych odpowiednikow. Nie dosc ze serwis jest TANSZY przynajmniej dla tych diesli (bo obsluga polega wlasciwie na wymianie oleju i co drugi przeglad jeszcze filtrow), to jeszcze obsluge i wymiane oleju wykonuje sie nie co 20000

nierówna praca i problemy z rozruchem na zimnym

wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód

Pomożecie koleżance?

wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód

Re: Czy diesle są długowieczne ?? Czy to tylko mi

do diesli - zazwyczaj stare, wolnossące, były 'nie do zarżnięcia'. W nowych TD, ze względu na takie elementy jak wysokociśnieniowy wtrysk, czy turbo, trwałość już nie jest tak duża. Np. silnik 1.3 Multijet Fiata ma trwałość 250kkm (w/g producenta) Pzdr Niknejm

Re: 2,0TDi VW - 1litr na 3000km

mniej wiecej jak komfortowa klekoczaca taksowka do cichej limuzyny klasy premium. Alfy sa kaprysne, kosztowne w utrzymaniu no ale jakie ladne.... pozdrawiam sil

Re: Czy diesel się opłaca?

) > mam go dwa lata i jest to najmniej nakładowy samochód jaki do tej pory miałem > > olej wymieniam co 15 tysięcy (Valvoline syntetyk do silników z przebiegiem pona > d 100 000 km) > naprawy: przejechałem nim 60 000 km i oprócz paska rozrządu (zaraz po kupnie) o > raz łożyska

Re: :) tak na luzie...

rok albo 20 tys. km. gwara 3 letnia, jak w każdym "japońcu" Mój wybór w tej klasie pojazdów po długich analizach z kalkulatorem w garści padł na Grande z silnikiem Multijet 1.3 (diesel), w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową. Mam nakulane 40 tys. km.. Złego słowa na jego temat nie powiem

Re: Skoda, Vw czy Fiat?

Wynegocjuj dobrą cenę i zastanów się nad Grande Punto albo bliźniaczą Alfą Mito z silnikiem 1.3 Multijet, wersja 90 KM, najlepiej ze skrzynią 6ką (Grande bo Mito ma seryjnie). Ewentualnie nowa Corsa, ale jest chyba droższa od Grande i nieco tańsza od Mito. Grande Punto z tym silnikiem jest

Re: diesel czy benzynowy?doradzcie

Osobiście jeżdzę Laguną z silnikiem bezynowym (przebieg roczny ok. 17 tys. km). Żona jeździ nową Pandą 1,2 benzyna (rocznie będzie nie więcej niż 10 tys. km), córka roczną Pandą 1,3 Multijet (diesel - roczny przebieg 16 tys. km). W przypadku Pand, diesel był droższy o ok. 5,5 tys.zł od

Re: Fiat Stilo

pił, to byłby OK. A najdroższy 1.9 16V Multijet 145 chyba KM jest tak drogi, że strach. Uważam, że 1.6 do samotnej jazdy większość w mieście jest wystarczający. Co innego jak się chce naładować rodzinę i bagaże...

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku CDN

lepsza jest redukcja czasu uruchomienia i dymienia, w innych ważniejszy jest wyższy moment obrotowy i ograniczenie hałasu, jeszcze w innych redukcja emisji i niższy poziom hałasu. Obecnie badania te doprowadziły do produkcji silników Multijet, a wśród nich najnowszej jednostki 1.3 JTD Multijet 16v o mocy

1,9 JTD 16V

silnik osiągnął moc 140 KM. Zużycie oleju napędowego jest blisko 10-15 proc. mniejsze niż w poprzedniej generacji tych silników przy jednoczesnym obniżeniu głośności o 3-6 decybeli (w zależności od zakresu obrotów). Wyposażona w nowy silnik Alfa 147 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,1 sekundy i

tak, na szybko....

Znany turbodiesel ?Multijet? o pojemnosci 1.9 litra pochodzacy od Fiata rozszerzy palete silnikow Saaba 9-3. W szwedzkiej limuzynie (marka jest czescia grupy General Motors) bedzie dostepny w wersji zarowno 8-mio jak i 16-sto zaworowej o mocy odpowiednio 88kW-120 KM oraz 110kW ? 150 KM

Re: Czy diesel się opłaca?

000 km,koszt ok. 20 000 zł serwisowane w firmie w Madrycie.. pali ok. 6 litrów w mieście, na trasie 4,5 l/100km (do 120 km/h), poza tym rozwija prędkość do 200 km/godź (wtedy pali jednak zdecydowanie więcej) mam go dwa lata i jest to najmniej nakładowy samochód jaki do tej pory miałem olej

Re: Co takiego złego było w biznesie warsztatowym

najlepszym stanie do 1.9 jtd 105 km oraz koło pasowe wału .." "Witam.Jak w temacie.Kupię turbosprężarkę ze zmienną geometrią do Alfy Romeo 166 2.4 jtd cf2 z 2000r." "witam wszystkich klubowiczów, potrzebuję Waszej pomocy!!!!!!! Szukam przegubów wewnętrznych do Lanci Ypsilon 1,3 multijet z 2004 roku. A

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

skokowej silnika. Silniki Diesla mogą być bardziej przyjazne dla środowiska, między innymi poprzez wyeliminowanie cząstek stałych w spalinach i zastosowanie układu recyrkulacji spalin. Przykładowo najnowsza konstrukcja Fiata, silnik 1,3 dm3 JTD Multijet już teraz spełnia normę emisji spalin Euro 4

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

cichszy. A tyle było napierdywania, jaki to Golf jest najlepiej wyciszony w klasie. No i Megane ma lepiej brzmiącego diesla. Większy bagażnik. Ciut lepszy wynik testu zderzeniowego. I lepsze kierowanie. "Out on the road, it’s pleasant and quiet to drive. But the steering is far from the