Przeszukano 111 267 032 wypowiedzi na 4 107 forach

ziarnica złośliwa - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Ucieszą się palacze i miłosnicy czerwonej ceb

Bywa że nowotwór jest do wyleczenia powiedzmy w 90 % ale bywają sytuacje niezależne od pacjenta które to uniemożliwią. Jak w przypadku mojego syna. Miał wczesne stadium ziarnicy złośliwej /była szybko wykryta/ ale na dzień dobry zakażono go w szpitalu żółtaczką /mimo że był zaszczepiony/ i zamiast

Re: Duże węzły chłonne.

nikki30 napisała: >ziarnicy złośliwej. zuarnica to nie infekcja,to chłonniak,choroba onkologiczna i to prawda-nie bolesne węzly to zawsze trzeba wykluczyc ziarnice

Re: Duże węzły chłonne.

Wiesz dość dobrze wiem co to takiego:) Nigdzie nie napisałam, że ziarnica złośliwa to infekcja... -- Kobieca definicja słowa "już" zawsze zawiera zwrot "jeszcze tylko..."

Re: Ziarnica złośliwa

Ziarnica złośliwa jest uleczalna w dziewięćdziesięciu kilku procentach! Leczenie - chemioterapia. Głowa do góry Psotka

Re: Witamina C dożylnie i koniec raka

Może to i jakaś przyszłość póki co ludzie umierali i umierają na raka. Np mój syn zmarł na ziarnicę złośliwą chociaż nie musiał. Dlaczego nie musiał ? bo było wczesne stadium choroby ale niestety, został zakażony żółtaczką /na dzień dobry w szpitalu/ i zamiast szybko leczyć ziarnicę leczył

ziarnica złośliwa po terapii

Jestem po przebytej chorobie nowotworowej : ziarnicy złośliwej. MOj tryb zycia podczas choroby , jak i po niej prawie się nie zmienił. Nie zrezygnowałam z pracy zawodowej. Ograniczyłam jedynie aktywność fizyczną:swoje amatorskie treningi.Po chorobie nie czuję się fizycznie tak dobrze jak sie

Ziarnica złośliwa a laserowa korekcja wzroku

Chciałabym się dowiedzieć, czy osoba, która choruje na ziarnicę złośliwą (nowotwór) może się poddać laserowej korekcji wzroku? Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

Ziarnica złośliwa!!!

Mam tylko jedna małe pytanie, bardzo wazne dla mnie. Czy duszności mogą byc jednym z pierwszych opbjawów ziarnicy lub chłoniaka??dodam zec od około 2 tygodni mam powiększone węzły chłonne.oprocz tego zadnych innych typowych objajwów. a moze ta dusznosc jest wywołana astmą??co o tym myslicie

ziarnica złośliwa!

Bliska mi osoba została własnie zdiagnozowana 2 stadium,jestem przerażona. Nasuwa mi sie setki pytań co dalej. Czy na to sie umiera?

Re: Duże węzły chłonne.

ale było podejrzenie ziarnicy złośliwej. -- Kobieca definicja słowa "już" zawsze zawiera zwrot "jeszcze tylko..."

Re: ziarnica złośliwa

A skąd te pytanie??? Czyżby wynikło z samowolnej interpretacji wyników i objawów za pomocą internetu? To fakt tu można ciekawy diagnozy wyciągnąć i niepotrzebnie się zamartwiać? -- b2.lilypie.com/jsDUp2/.png img206.imageshack.us/my.php?image=hpim4885mh3.jpg

Ziarnica złośliwa

To diagnoza postawiona wczoraj 5-letniemu dziecku w naszej rodzinie. Przeczytałam już chyba wszystkie materiały dotyczące tej choroby i dostępne w internecie. Jestem przerażona. Może ktoś z was, lub waszych znajomych miał jakiś kontakt z tą chorobą, jak przebiegało leczenie, jakie są szanse .... Moż

Re: Ziarnica złośliwa!!!

powiększone węzły chłonne to też nie od razu musi być ziarnica, może np. mononukleoza, wtedy węzły przez dłuższy czas mogą być powiększone. pzdr.

Re: Ziarnica złośliwa!!!

Marikka dlaczego ziarnica? napisz dokladnie ktore wezly masz powiekszone od kiedy i o ile. czy jest to jedna kulka czy wiecej, ze tak"fachowo to okresle, czy bola? powiekszone wezly to objaw reakcji organizmu na cokolwiek, a ziarnica to powazna choroba. Czy te badania krwi byly w pozadku?

Re: Ziarnica złośliwa!!!

Moga ale nie muszą. Jednoznaczną odpowiedź da Ci tylko biopsja węzła chłonnego. -- Anioł z lewego ramienia

Re:ziarnica złośliwa

moze jednak zamist sie ze mnie nabijac to postaracie sie mnie uspokoic. ostatnio przypomniałam sobie, ze w maju robiłam badanie krwi. czy dałoby sie w nim zauważyć jakies objawy??

Re:ziarnica złośliwa

marikka napisała: > moze jednak zamist sie ze mnie nabijac to postaracie sie mnie uspokoic. > ostatnio przypomniałam sobie, ze w maju robiłam badanie krwi. czy dałoby sie w > nim zauważyć jakies objawy?? Toż jest już lipiec. Od maja na pięćdziesiąt chorób już mogłaś zachorować. S. --

Re: Ziarnica złośliwa!!!

no własnie obawiam się ze ja juz mam nerwice, regularnie co dwa trzy miesiące wynajduje sobie jakąs nowa chorobe i jestm pewna że umieram. teraz tez tak niestety jest, tylko ze tym razem boje sie chyba najbardziej, bo to jak narazie jest najgorsza z chorób, które sobie wymysliłam

Re: Ziarnica złośliwa!!!

To jest z całą pewnością rak nieborak, jak się przysłuchasz to powie Ci: nie szalej, idź do lekarza bo to lekarz po zbadaniu stawia diagnozę. Duszności mogą mieć tak wiele przyczyn, że nie starczyłoby miejsca na ich wymienienie. Bez sensu jest szukanie raka w każdym schorzeniu, w ten sposób można

Re: Ziarnica złośliwa!!!

marikka napisała: > no własnie obawiam się ze ja juz mam nerwice, regularnie co dwa trzy miesiące > wynajduje sobie jakąs nowa chorobe i jestm pewna że umieram. A ile razy już umarłaś ? > teraz tez tak niestety jest, tylko ze tym razem boje sie chyba najbardziej, bo > to jak naraz

Re: ziarnica złośliwa

Witam, Moja mama zakończyła leczenie ziarnicy w kwietniu tego roku. Mam nadzieję,że to choróbsko więcej nie wróci. Wzruszył mnie ten wątek. Dziękuję. -- A tu się kryje MAKSYMILIANEK

Re: Ziarnica złośliwa!!!

Jesli to juz kolejna choroba, na ktora sadzisz, ze chorujesz, a poprzednie okazalo sie ze byly jedynie urojone, to cierpisz na zaburzenia hipochondryczne. Dobrze ci radze - zglos sie do psychologa, bo im dluzej to bedzie trwalo, tym trudniej bedzie wyleczyc. Wiem do czego moze prowadzic hipochond

Re: ziarnica złośliwa!

Wynocha akwizytorze! To wasze wpychanie sie z buciorami do chorych i ich bliskich, czesto przerazonych i zdezorientowanych tu, na forum, jest skandaliczne. Czy wy nie macie za grosz jakiegos wyczucia? :-(((

Hashimoto i ziarnica złośliwa

Kochani trafilam dzis do Was bo szukalam czegos wiecej na temat mojego Hashi- ktore poltora roku temu okazalo sie blogoslawienstwem. Dzieki niemu wykryto u mnie takze LGM-czyli ziarnice zlosliwa. A od poczatku: w grudniu 2002 zauwazylam, ze urosla mi dziwna kulka na szyi w ciagu dwoch tyg do 5cm

ziarnica złośliwa a cukrzyca

prosze o informacje czy ktoś miał ziarnice a po 10 latach (około) wykryto u niego cukrzyce. Czy te choroby można powiązać ze sobą. Proszę o informacje. Dziękuję

Re: ziarnica złośliwa!

uve napisał: > Za wyrzucanie z forummmmmmmmm? Ten facet ma takie same prawo zabierac tutaj > glos tak jak ty, od kiedy to jest twoje forummmmmmmmmm???? Ten facet uprawia zwykla akwizycje. Jest to sprzeczne z netykieta i slusznie go tu nie chca. Zacielo ci sie "m". A w ogole po

Re: ziarnica złośliwa!

Tez to u mnie zdiagnozowano miesiac temu, jestem juz po I chemii, rozni lekarze z ktorymigadalam, mowia ze "mam szczescie w nieszczesciu", bo to dobrze wyleczalny rodzaj nowotworu. Wierze, ze bedzie dobrze. Podobno wzrasta liczba zachorowan po tym glupim Czrnobylu - teraz takie skutki s

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Domyslam sie, ze ziarnica to nie chloniak. Niestety o ziarnicy i Hashi nic nie bylo. Wyglada na to, ze Twoj przypadek jest nietypowy... pozdrawiam i tez sciskam mocno ulka

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

niestey Kochani, wczoraj wynik obdarl mnie ze zludzen..znow jest ziarnica...dzis byla kolejna chemia..czeka mnie autoprzeszczep szpiku..powoli sie oswajam....

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Helu, Dopóki jeszcze coś można zrobić zawsze jest nadzieja. A dopóki jest nadzieja, to nic jeszcze nie jest pewne. Głowa do góry.

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

tess-hashi napisała: > hela1980 napisała: > > > > niech moja historia bedzie dla was przestroga, ze czasem warto isc do 4, > 5 > > lekarza ale nie mozna popasc tez w zbytnia paranoje-zawsze kiedy nie > > jestescie pewni pytajcie lekarzy oni od tego sa by udzie

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

jedno wyjasnienie: ziarnica nie jest chloniakem tarczycy, moze na niej tworzyc nacieki ziarnicze(sa one jednak wtorne do samej choroby), a miejscem jej pierwotnego powstawania sa wezly chlonne calego ciala czyli uklad limfatyczny-a poniewaz jest ich troche w okoliach platow tarczycy niestety u

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Kochana Helu, Trzymam kciuki za Ciebie,nie poddawaj się, będzie dobrze bo musi być- inaczej być nie może!!!!!!! WYGRASZ TĄ WALKĘ!! Tak jak Tess napisała czekamy na Twoje wpisy codziennie!!! Ada

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

trzymamy kciuki za Twoje zdrowie i bądź dobrej myśli, ludzie nie z takich opałow wychodzili. Ty też wyjdziesz i bedziesz cieszyc sie raaazem z nami.

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Witam:) Kiedy utrzymywal sie przez rok - nie bolal. Za jakis rok od jego wyzdrowienia i potem znowu powiekszal sie nieco przy przeziebieniach - wtedy pobolewal. USG mialam 3 razy, mam w tarzycy jakies guzki plynowe - ale nie mowili ze to cos groznego. Dziekuje za odpowiedzi. Buziaczki,Ania.:*

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Awitue, witaj! I proszę nas o to nie pytaj, bez badań nikt Ci nie powie i nie pomoże. Biegaj do lekarza lub do laboratorium. Jeśli czujesz, że coś jest nie tak - to czym prędzej tym lepiej. Niepewność jest 100 razy gorsza od jakiejkolwiek diagnozy, zeżre Cię psychicznie. Pozdrawiam Tess

Re: Ziarnica złośliwa

Nie wiem jakie było postepowanie diagnostyczne. Ale czasami warto zrobić jeszcze badanie na chorobę odzwierzęcą. U mojego brata właśnie tak było, podejrzenie ziarnicy, a po pobraniu wycinka okazało się że to właśnie choroba odzwierzęca. Ale to nie jest jeszcze wyrok. Ogromny procent uleczalności.

ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Witajcie, zaczelam chemioterapie - stwierdzono u mnie ziarnice zlosliwa. Mam prosbe: nie jestem w stanie czytac roznych list dyskusyjnych na ten temat, jestem bardzo roztrzęsiona, bardzo mnie to przeraża, a wiem, ze wiele ludzi zna rozne sposoby - jak przetrwac ten okres. Lekarze nie

Re: Ziarnica złośliwa

Chorowałam na ziarnicę 17 lat temu. Co do rokowań i sposobu leczenia wszystko zależy od typu ziarnicy(ja miałam z przewagą procesów twardnienia) i stopnia zaawansowania tzn. czy obejmuje jedną czy więcej grup węzłów, czy zajęta jest śledziona, wątroba i szpik kostny. Ja ze względu na szybkie

Re: Ziarnica złośliwa

Ziarnica złosliwa jest wyleczalna w 98%. Polecam Szpital Dziecięcy przy ul. Litewskiej w W-wie, właśnie dzisiaj otworzyli nowy Pododdział Dziennego Pobytu, to są ich dane. Przyjmują 5 dni w tygodniu, leczą dzieci z całej Polski. Podobnie nie czeka się na przyjęcie na oddział. Powiedz rodzicom

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Tess ma 100% racji, prosze mi tu Awitue nie panikowac!!!!:) po pierwsze jesli wezel zniknal to pocieszam-przy ziarnicy wezly nie znikaja, a raczej sie powiekszaja i pojawiaja sie nowe..poza tym jest u Ciebie niestety dwuznacznosc wypowiedzi-najpierw piszesz ze byl bezbolesny a potem, ze

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

hela1980 napisała: > niech moja historia bedzie dla was przestroga, ze czasem warto isc do 4, 5 > lekarza ale nie mozna popasc tez w zbytnia paranoje-zawsze kiedy nie > jestescie pewni pytajcie lekarzy oni od tego sa by udzieliac kompetentnych > odpowiedzi....a jesli nie potrafia

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Witaj Hela !!! Jestś b. dzielna kobitka. Jestem pod wrażeniem. Z Twojej opowieści, mimo że to wszystko nieźle musiało dać Ci w kość, bije optymizmem, wolą walki. Ja to czasem tracę Twoje słowa > i modle sie zeby to bylo tylko Hashi.... uświadomiły mi jakie to jest względne. Ta diagnoza - mam

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Helu! a z czym Ty się oswajasz, z chorobą?. Zobacz ile nas tu jest! i każda cierpi, i myśli, że już tak mocno, to napewno nikt nie cierpi jak ona. Ileż to razy, ja rano, myślę, że to tak dłużej nie może być, a jednak słońce zagląda w okno i ja zwlekam się z wyrka i dalej ciągnę to dobre i to złe.

Przesuwający się guzek na szyi

się tym guzem? Naczytałam się dużo o ziarnicy złośliwej, chłoniakach... Czy może to być coś takiego? Ktoś miał podobne? Dodam, że jutro idę na usg.....

Re: Hashimoto i ziarnica złośliwa

Witam O zwiazku Hashimoto i chloniakow wspominalam kiedys w jednym z postow, w starym watku na temat innych chorob ktore "lubia" razem z Hashimoto wystepowac. Podobno chloniak tarczycy wcale nie wystepuje tak rzadko u chorych na Hashimoto. Czasami na poczatku choroby lekarze nie sa w stani

Re: ziarnica złośliwa po terapii

Znajoma jest już po drugiej terapii - nawrót choroby po 9 latach, teraz jest 3 lata zdrowa. Funkcjonuje normalnie, nawet lepiej niż inni. Co do treningów to nie wiem, ona nigdy nie uprawiała żadnego sportu

Badania konieczne do wykrycia ziarnicy złośliwej

Cześć Marlena! Trzymam kciuki, żebyś wyzdrowiała. Czy mogę Ci jakoś pomóc? Rok temu chciałam zostać dawcą szpiku- oddałam w tym celu krew, ale do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. Dowiedziałam się niedawno, że badania zostały wstrzymane z braku funduszy (Pozostawiam to bez

Re: Węzły chłonne

Tanoshi ma racje .Ja mam ziarnice złośliwą.Takie sae objawy jak u ciebie.

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Jest suplement który może znacznie złagodzić nieporzadane skutki chemii a także pomóc w całkowitym wyleczeniu zobacz www.zdrowie.republika.pl

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

ogolnie przy nowotworach trzeba unikac cukru(w tym miodu) i tluszczu, wskazane sa potrawy i napoje alkalizujace ustroj coca-cola zawiera ogromne ilosci cukru

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Ahh i podsune Ci jeszcze jeden link forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=22678 Uczestniczki tego forum są w trakcie walki z tą chorobą.

Re: Poznań - był kiedyś bardzo dobry homeopata

ziarnicę złośliwą. Był także właśnie w lecznicy o. Bonifratrów, dostał zioła. Stosował głodówki oczyszczające itp alternatywne leczenie, oprócz standardowego, czyli naświetlań i chemii. Rokowania dobre nie były ale coś, a może wszystko, pomogło. Wyleczył się i przeżył jeszcze 30 lat, choć już nie jako mój

Re: Ziarnica złośliwa a laserowa korekcja wzroku

Sama choruje na ziarnice ,niestety takich informacji nie posiadam. Najlepiej będzie jesli ta osoba skonsultuje sie ze swoim lekarzem prowadzącym.

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Bardzo dziekuje za te slowa. Juz tam zajrzalam i chyba sama odwaze sie napisac. To o coli i slonych paluszkach mysle ze prawda, pojadalam w czasie chemii pikantne wafle i zabijaly smak chemijki. Popije cola i bedzie komplet.

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

lagodzic trzeba, ale wspomagajac organizm, a nie oslabiajac go coca-cola jest takze jednym z najbardziej zakwaszajacych napojow na swiecie, pH 2-3 sa ziolowe mieszanki oczyszczajace, odzywcze i wzmacniajace na bazie tradycyjnej med.chinskiej o wlasciwym pH

Re: Dziczyzna, mniam, mniam!

A po jakimś czasie mój syn zachorował na ziarnicę złośliwą, chorobę nowotworową. Może przez Czarnobyl może nie ? Fakt że przez blisko cztery lata choroby napatrzyłem się i nasłuchałem między innymi od lekarzy że po Czarnobylu nastąpił gwałtowny wzrost zachorowań na choroby nowotworowe głównie wśród

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

.Niewskazane jest natomiast spozywanie cytrusow czy tez sztucznych preparatow witaminowych.To w skrocie bo tak naprawde to temat rzeka.Co do samej choroby - powinnas sie uspokoic ziarnica to ten typ nowotwora ktory leczy sie efektywnie jej rokowania roznią sie od innych typow chłoniakow.W poczatkowych stadiach

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Gość portalu: Teresa napisał(a): > lagodzic trzeba, ale wspomagajac organizm, a nie oslabiajac go > coca-cola jest takze jednym z najbardziej zakwaszajacych napojow na swiecie, pH > 2-3 > sa ziolowe mieszanki oczyszczajace, odzywcze i wzmacniajace na bazie tradycyjne > j > med.

Re: ziarnica złośliwa - prośba o podpowiedzi

Gość portalu: teresa napisał(a): > ogolnie przy nowotworach trzeba unikac cukru(w tym miodu) i tluszczu, wskazane > sa potrawy i napoje alkalizujace ustroj > coca-cola zawiera ogromne ilosci cukru Tak ale tu juz jest mowa o diecie stosowanej w profilaktyce i podczas leczenia chorob nowo

Re: ziarnica złośliwa! / co to znowu??????????

Gość portalu: dali napisał(a): > Wynocha akwizytorze! To wasze wpychanie sie z buciorami do chorych i ich > bliskich, czesto przerazonych i zdezorientowanych tu, na forum, jest > skandaliczne. Czy wy nie macie za grosz jakiegos wyczucia? :-((( Za wyrzucanie z forummmmmmmmm? Ten facet

Re: Tenis. Rosyjska tenisistka Alisa Klejbanowa m

a ziarnica złośliwa jest chłoniakiem - rakiem układu chłonnego organizmu

Re: wątek aleksandr-aleksandra 1124

ja z Mostowej:) teraz już tam nie ma pielęgniarstwa a miałam ziarnicę,złośliwego chłoniaka,gdzies tu na forum jest moja historia;) -- www.zakatek21.pl/portal/

Re: Andrzej Turski nie żyje

Walczył wcześniej z ziarnicą złośliwą - jemu się udało a Gabrielę Kownacką ta choroba szybko zabrała. Ceniłam go jako dziennikarz. Żal. Młody jeszcze był. aga

Pomoc

Witajcie. Uprzedzam z góry że zaraz będzie kolejna ckliwa historia:) Jestem chora na ziarnica złośliwą jakieś 2 lata-obecnie w remisji. Mogę pisać jak to mi było źle ale Ci co byli chorzy lub mają bliską osobę która jest chora wiedzą a Ci którzy są zdrowi lepiej żeby nie wiedzieli ile można

Re: Jeżycjada - pierwsze wstrząsy

Wobec tego, ze dziecko bliskich znajomych miało białaczkę (na pocieszenie - wyrósł potężny drągal, już się ożenił), a znajoma maturzystka ziarnicę złośliwą (też zdrowa) to mnie to trząchnęło podwójnie. W czasie chemii obojgu zabraniano bardzo wielu rzeczy, bo organizm jest osłabiony. Wystarczy

Kredyt mieszkaniowy

Witajcie. Uprzedzam z góry że zaraz będzie kolejna ckliwa historia:) Jestem chora na ziarnica złośliwą jakieś 2 lata-obecnie w remisji. Mogę pisać jak to mi było źle ale Ci co byli chorzy lub mają bliską osobę która jest chora wiedzą a Ci którzy są zdrowi lepiej żeby nie wiedzieli ile można

Kolejna ckliwa historia

Witajcie. Uprzedzam z góry że zaraz będzie kolejna ckliwa historia:) Jestem chora na ziarnica złośliwą jakieś 2 lata-obecnie w remisji. Mogę pisać jak to mi było źle ale Ci co byli chorzy lub mają bliską osobę która jest chora wiedzą a Ci którzy są zdrowi lepiej żeby nie wiedzieli ile można

Re: Jestem na rencie,wstwanie rano

Działałam na "dopingu". Nasz córka miała ziarnicę złośliwą. Operacje, naświetlania, chemia. W tym czasie studiowała. Pomyślałam sobie - ona mogła a ja, jej matka mam nie poradzić. ;) aga Nie mogę wejść na Twoją gazetę. Napisz do mnie postaram się podzielić z Tobą moimi doświadczeniami. 26 05 minie

Re: Śpita ? chlata ?

Dobre :-) kiedyś gdy syn leżał w szpitalu to opowiadał mi co widział. Miał kolegę który też miał raka /ziarnicę złośliwą/ ale lał na to ciepłym moczem chemii nie brał a podawane prochy wypierdalał przez okno. Raz poszedł się golić z rana /syn/ a tam ten chłopak wali z gwinta małpkę żubrówki. Co Ty

Re: Warszawa podzielona

Nie wiem czy przez Czarnobyl ale syna który zachorował na ziarnicę złośliwą niestety straciłem. A ilu tam padło ,na miejscu i w okolicach ? grube tysiące. girl_42 napisała: > ...i teraz mamy (albo nasze dzieci mają) co mamy :(

Re: Dobry dermatolog

Też polecam dr Chałupczak-Winiarską.Bardzo dobry fachowiec.Wykryła u mnie ziarnicę złośliwą , podczas gdy inni dermatolodzy w Ostrowcu twierdzili,że swędzi mnie skóra bo się starzeję.Naprawdę polecam.To dobry lekarz.

Re: Tenis. Rosyjska tenisistka Alisa Klejbanowa m

Rak to nowotwór zlosliwy pochodzenia nabłonkowego, natomiast ziarnica zlośliwa (chłoniak ziarniczy) to nowotwór złośliwy pochodzenia limfoproliferacyjnego.

Re: Poznań - był kiedyś bardzo dobry homeopata

robi. A robi sie wszystko, do diabła idzie się po pomoc. I właśnie na tym chwytaniu się brzytwy zarabiają rozmaici szarlatani, sprzedając cukier lub wodę po kilka tysięcy PLN za kilogram. > Mój chłopak zachorował kiedyś na ziarnicę złośliwą. Był także właśnie w lecznic > y o. Bonifratrów

Re: guzki na płucach- wynik z tomografu

Ziarniniaki płucne (czy to tle na sarkoidozy, czy to na tle zespołu Wegenera) nie mają nic wspólnego z ziarnicą złośliwą, która jest nootworem węzłów chłonnych i stanowi odrębną jednostę chorobową: pl.wikipedia.org/wiki/Ziarnica_z%C5%82o%C5%9Bliwa www.ziarnica.pl/index.php?tekst=zz_etiologia

Re: Nie wiem co się dzieje. Ktoś ma podobne objaw

Witam, Z węzłami chłonnymi nie ma żartów, zwłaszcza jeśli są bardzo powiększone i nie bolą. Ja miałam ziarnicę złośliwą po tym jak odkryłam powiększone węzły chłonne na szyi. Najlepiej idź z tym do hematologa, który zajmuje się węzłami. pozdrawiam

Nowotwory

Częste infekcje dróg oddechowych, przeziębienie, które trwa dłużej niż 2 tygodnie, nie powinno być bagatelizowane. Jeśli dodatkowo chory ma powiększone węzły chłonne, jest osłabiony, trzeba wykonać badania krwi. Taki stan towarzyszyć może chorobom nowotworowym układu chłonnego: ziarnicy złośliwej

Re: 5latek-zalewa sie potem po zasnieciu-dlaczego

To jeden z objawów ziarnicy złośliwej, myślę, że morfologia i to szybko. To pewnie nie to ,ale na wszelki wypadek zbadać...

Re: 22 lata - szukam pryw.onkologa Katowice,Gliwi

Ziarnica złośliwa- węzły chłonne, teraz przerzuty na oba płuca i na domiar złego zakrzepica.

Re: doczarek dlaczego jesteś takim tchórzem?

Parę lat temu na Naszej szkapie i Salonie odrzuconych był temat chorych na raka. Opisywłem przypadek mojego syna który chorował na ziarnicę złośliwą i po ponad trzech latach mimo przeszczepu komórek macierzystych zmarł. Pewna osoba wówczas - kobieta, wykpiła to co opisałem. Mało tego - kpiła też i

Re: ..Urzędnicy odbierają nadzieję chorym na nowo

Chorzy na nowotwory to specyficzna grupa pacjentów. Tu każde opóźnienie skutkuje jak nie śmiercią to znacznie wydłużonym okresem drogiego leczenia. Syn zaraz po przyjęciu do szpitala miał mieć przeszczep komórek macierzystych /od brata/ ponieważ choroba /ziarnica złośliwa/ dopiero raczkowała i była

Re: Po cichu Ci powiem Girll

Przepraszam Girluś nie gniewaj się na mnie :-( wiesz, takie klimaty ciężko na mnie wpływają. Powiem Ci tak, ja dużo mogę strawić ale mam swoje granice. Gdy mój Pawełek zachorował na ziarnicę złośliwą myśleliśmy z Janeczką że damy radę że co to za choroba Paweł też był dobrej myśli. Po przybyciu

Re: jak dalej żyć!?

W zależności od stopnia zaawansowania choroby wyleczalność ziarnicy złośliwej wynosi do 95% !!! Wszystko będzie dobrze .

Tenis. Rosyjska tenisistka Alisa Klejbanowa ma ...

Ziarnica złośliwa JEST nowotworem złośliwym, ale NIE JEST rakiem!!! To nie są synonimy!!! Raki to jedna z grup nowotworów złośliwych, więc każdy rak jest nowotworem złośliwym, ale nie każdy nowotwór złośliwy jest rakiem. Rakami nie są np: białaczki, chłoniaki, mięsaki, czerniak.

Re: Rak żołądka

tak,na chłoniaka ziarniczego,inczej ziarnicę złośliwą badania mam różnie,teraz zaczynam 5 rok po skończeniu leczenia:) w zasadzie powinnam miec wizyty czesciej,niż mam,ale co zrobic,jak nagle któreś dziecko zachoruje,mąż nie dostanie wolnego czy ja się źle czuję;) a 3 lata po leczeniu urodziłam 4

Re: guzki na płucach- wynik z tomografu

Ależ skąd! Ziarniaki są następstwem Twojej choroby, a ziarnica to rzeczywiście nowotwór złośliwy, ale ZUPEŁNIE nie wiążąca się z tym co opisujesz. Nie martw się -- misiedlakazdego.blox.pl/html

Re: guzki na płucach- wynik z tomografu

Witam . DZiękuje wszystkim za podpowiedzi ale mam pytanie zasadnicze czy ziarniniak płucny to jest to samo co ziarnica? cZy jest to nowotwór złośliwy ,lub czy nadaje się do wyleczenia.

Re: Moje pokolenie

Mój synuś /Pawełek/ chorował trzy i pół roku nim zmarł - IX 1999 - VI 2002 r. W wieku 22 lat zmarł. Ziarnica złośliwa która podobno w większości wypadków jest uleczalna ale w przypadku syna nie było to możliwe. Tak mi powiedział prof Jędrzejczak, znany hematolog i onkolog. Czas leczy rany ale do

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ziarnica złośliwa

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin