Przeszukano 112 362 448 wypowiedzi na 1 246 forach

zespół reynauda - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Zespół Reynauda a zawroty głowy?

mam takie pytanie czy przy tym schorzeniu moga wystapic zawroty głowy. Przyjmuje lek beta- blokier i od pewnego czasu, mam problemy z krazeniem. Białe palce i siniejace rece, szczególnie z rana jak wstane to znaczy do południa, zimne stopy i rece oraz zawroty głowy.Moze ktos wie cos na ten temat?

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

Zimne, nawet sinejące dłonie i stopy to jeszcze nie koniec świata - rzeczywiście, niektórzy "tak mają" (na przykład ja:)) i zwykle nie jest to nic groźnego. Zimne i siniejące dłonie nie oznaczają jeszcze zespołu Reynauda, który charakteryzuje się napadowym charakterem i pewną specyficzną

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

, o ile nie są szczególnie uciążliwe. A sam zespół Raynauda nie wiąże się z zawrotami głowy. I jeszcze jedno - nie każde zaburzenie krążenia w palcach jest zespołem Raynauda, ale być może Tobie akurat wspomniany zespół zdiagnozowano.

Re: choroba reynauda?

Pytanie zasadnicze: zespół, czy choroba. Jest to czasami jeden z elementów kolagenoz, ale nie tylko. Proponuję zgłosić się do dermatologa, reumatologa lub naczyniowca. W takiej właśnie kolejności. pozdrowienia Tomek Ps. Linki

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

Lecze sie niestety u kardiologa , neurologa ,endokrynologa, naczyniowca i niestety zawroty jak były tak sa, a na moje siniejace rece,wszycsy równo olewają,jak również niska temp. ciała zimne stopy i dłonie mowi sie ze niektórzy tak maja.

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

Jeśli chodzi o beta-blokery, mogą one zarówno wywoływać/nasilać zawroty głowy, jak i je leczyć (na przykład kiedy zawroty głowy są wynikiem zaburzonego rytmu serca, który te leki normalizują). Co do samodzielnego diagnozowania sobie schorzeń, to chyba nie muszę mówić, jaką ma wartość... Jeśli

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

Własnie u mnie sa takie objawy, bledna mi palce potem sinieją, i tak kilka razy dziennie. A pisze dlatego, ze poprostu szukam przyczyny moich zawrotów głowy.Diagnoza jest ustalona, kregi szyjne ale ja mam watpliwosci.problemy z lordoza mam od dawna i nie było zadnych zawrotów.Problem pojawił sie

Re: Zespół Reynauda a zawroty głowy?

Szukam włsnie przyczyny zawrotów głowy, z którymi mecze sie juz 2 lata.Przyjmuje betaserc juz 4 miesiace i zawroty nadal sa. Dzis wiruje mi caly dzien juz z rana wstałam z zwrotami.Jeśli chodzi o zaspół Raynauda to sama sobie zdiagnozowałam.tak mi pasuja objawy. Napweno problemy te zaczęły sie z

Re: Zespół reinaud

poszukaj w google zespól Reynaud'a- chodzi o schorzenia naczyn konczyn dolnych? -- Kinga. A to są zdjęcia Igi Iga ma dzisiaj:

Re: choroba/zespół Reynaud - proszę o pomoc!

To nie jest choroba dobrze zrozumiana. W duzej czesci przypadkow uciazliwa, ale bez wiekszych konsekwencji. Ale skoro piszesz, ze zmeczony to nalezy szukac innej choroby, ktora wywoluje zespół Reynaud'a. Bo taki zwykla choroba Reynaud'a na ogol nie powoduje zmeczenia. Przede wszystkim nalezy

Re: zimne dłonie, bolące palce

a co na to lekarz? moze to zespół reynauda (kurcze, nie pamiętam pisowni)

Re: Co można sobie zrobić

Moim zdaniem jest to zespół Reynaud'a a w lepszym wypadku regionalna dystrofia współczulna (RSD)

Re: zespół Raynaud'a w fibromialgii

Ja mam syndrom zespołu Raynaud'a,ale mialam kapilaroskopie i nic nie wyszlo.Miałam zaciśniete na czynia, ale nie te reynauda. Ja mam za tak ze rece do łokci mi sinieja i całe nogi, nabardzirj kolana. Ręce i nogi w lecie nawet lodowate i az sino fioletowe, ale nic mi nie dali na to.

Re: choroba/zespół Reynaud - proszę o pomoc!

Bardzo dziękuję i wysyłam go na wskazane badania. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy pęknięcie 6 kręgu kregosłupa mogło wywołać objaw Reynaud'a? I jeszcze nie mam pojęcia dlaczego moja matka powtarza, że objaw ten może być początkiem tocznia... Proszę wybaczyć kompletnemu laikowi.

Re: do jakiego lekarza się udać /zespół raynauda

Skuteczne leczenie zaczyna się od dobrej diagnozy, a tej jak rozumiem nie ma. Objawy zespoły Reynaud"a dotyczą czesto równiaż innych "czubków" ciała, np. czubków palców u rąk i nóg. Czy kiedykolwiek miała Pani z tym problemy? Czy Pani miała wrażliwe piersi również przed ciążą?

Re: zimne dłonie, bolące palce

justy1 napisała: > a co na to lekarz? moze to zespół reynauda (kurcze, nie pamiętam pisowni) justil czy oby mnie ma dotyczyc ta diagnoza, jestem juz cala roztrzesiona, prosze przypomnij sobie jak nazywa sie ta choroba i napisz o niej wiecej- pozdrawiam-Suzi

Coś dziwnego-żółte paznokcie

Czy ktoś z Was ma żółte paznokcie? Grzebiąc jak zwykle w necie na temat Hashi natnełam się na artykuł co prawda dotczący HIV ale w który jest coś o hashi. Wymieniane są tam choroby i stany zapalne związane z hiv i tak o to cytuję: "troficzne zmiany paznokci tzw. zespół żółtych paznokci o

Re: Lodowate dłonie - powód do obaw?

szkoda, że lekarze tak często to bagatelizują. ja mam czasami tak zimne ręce, że aż mi drętwieją :( bardzo przykra dolegliwość. a lekarz tylko spojrzał, nie skierował mnie na żadne badania, stwierdził, że zespół Reynauda to na pewno nie jest, bo nie mam sinych czy fioletowych dłoni

histroia Jess :)

( fajny doping) Ma nie wielkie objawy zespołu Reynauda - szczegolnie jak pływa w styczniu w Ocenie Spokojnym:). Obecnie ma 18 lat i intensywnie trenuje pływanie. -- wątek informacyjny o Chlamydii pn i

Re: Interpretacja wyników

galop - a teraz nic. Budzę się, przeciągam i nie czuję, że ja w ogóle mam serce. Zastanawiam się teraz czy wystąpienie objawów zespołu reynauda po zastrzykach z b12 to rzeczywiście objaw choroby naczyń - jak wszyscy mądrzy lekarze twierdzą - czy to jak to zwykle bywa w przypadku suplementacji

Re: Biały język przy Boreliozie?

podgorączkowy. Wyprawa do lekarza dyżurnego -objaw reynauda, reakcje alergiczne na skórze. Neurolog w szpitalu- opryszczkowe zapalenie jamy ustnej, bez negatywnych objawów ze strony UN, zakaźny- opryszczkowe zapalenie j. ustnej. Leczenie-HEviran( 2 tyg). Potem już coraz bardziej utrwalał mi się biały język

Re: wiara a NPR - wpływ na skuteczność :)

,kłopoty z jelitami (stany zapalne z naciekami+zespół złego wchłaniania),zespół Reynauda (który jest najprawdopodobniekj konsekwncją choroby tkanki łącznej),choroba kręgosłupa.Czasem czuję się jakbym miała 100lat;) Oczywiście chorób po mnie nie widać(poza chudością).Mam bardzo dużo siły(choć już nie

Re: coś silniejszego od bromergonu

bezpieczeństwa i skuteczności działania leku. Szczególnie ostrożnie stosować u pacjentek ze współistniejącymi chorobami układu krążenia, zespołem Reynauda, niewydolnością wątroby, niewydolnością nerek, chorobą wrzodową, krwawieniami z przewodu pokarmowego, poważnymi schorzeniami psychiatrycznymi

Re: bóle łydek i anty-tg - początek Hashimoto?

bólu się zmienia – są lepsze i gorsze dn > i. Na zespół Raynaud biorę lek rozszerzający naczynia – Vessle Due. Ma d > ziałanie podobne do heparyny drobnocząsteczkowej i zmniejsza marznięcie nogi, n > adal jest zimniejsza, ale nie robi się już sina i lodowata jak wcześniej

Re: ALOES

10 minut! Jaskra jest pojęciem określającym zespół chorób, które charakteryzują się następującymi cechami; · zmianami na dnie oka - dotyczącymi tarczy nerwu wzrokowego · postępującymi ubytkami w polu widzenia. · podwyższonym ciśnieniem

Zobacz wideo