Przeszukano 110 588 955 wypowiedzi na 4 079 forach

zdjecia z teatru - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Aktorzy z dawnych lat jako bhaterowie "Je

Macie Hajduka: http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/film/historia/polska/filmy/wilcze_echa_perepeczko_film_polski.jpg

remont teatru - zdjecia

czy ktos ma zdjecia z remontowanego teatru jadac autobusem, widzialem, ze teatr juz nabiera pastelowych kolorow od strony d. kina Apollo

Re: Kwiat Kalafiora - propozycje obsady

pi.asia napisała: > Bardziej bym widziała Stefanię Iwińską A ja raczej kogoś w typie Wandy Łuczyckiej http://grafik.rp.pl/grafika2/906562,973124,16.jpg albo Teofili Koronkiewicz http://e-teatr.pl/pl/zdjecia/biogramy/k/koronkiewiczteofila.jpg

Re: STARY WROCLAW

http://www.tuwroclaw.com/pliki/duze_zdjecia/wiadomosci/odkrywamy/VA_POLI_Teatr_Liebicha.jpg -- Bywam w ... forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

gdzie kupie taki sweterek?

www.pudelek.pl/artykul/90069/ciezarna_maja_bohosiewicz_na_premierze_w_teatrze_zdjecia/

Manipulacja we Wrocławiu

. Zapolskiej 3. www.gazetawroclawska.pl/kultura/a/wroclaw-protest-zespolu-teatru-polskiego-nie-chca-morawskiego-na-dyrektora-zdjecia

Re: Aktorzy z dawnych lat jako bhaterowie "Je

kurczę, rzeczywiście, ja też byłam przekonana, że to był bardzo wysoki facet, a tu proszę: z joanną żółkowską, która wysoka jakoś strasznie nie jest www.e-teatr.pl/pl/realizacje/zdjecia

Re: Aktorzy z dawnych lat jako bhaterowie "Je

guineapigs napisała: > Fornitta, przepraszam. Nie ma za co przepraszac, naprawde! :) > A swoja drogą, JSz kojarzę bardzo słabo (wstyd straszny, sromota okrutna). Głów > nie pamiętam ją z 'Con Amore' i 'Czterdziestolatka', w teatrze widziałam Ja chy Przyznam,ze ja kojarze ja jeszcze

Re: Porno za pieniędze podatnika już było U SOWY!

http://teatr.dlastudenta.pl/artykul/Pornospektakl_Smierc_i_dziewczyna_zobacz_zdjecia_z_proby_FOTO,116696.html Treści pornograficzne były zapowiadane w licznych zapowiedziach.

Jak robic zdjecia w teatrze???

Wybieram sie do teatru na spora impreze muzyczno-taneczna. Znajomi, ktorzy tam wystepuja, poprosili mnie o zrobienie im paru zdjec z wystepu. Jaki film powinnam wybrac, zeby bez lampy robic dobrze naswietlone zdjecia (pewnie bedzie dosc ciemno)? Dodatkowa przeszkoda jest to, ze trzeba bedzie

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

herya napisał(a): > Wybieram sie do teatru na spora impreze muzyczno-taneczna. Znajomi, ktorzy tam > wystepuja, poprosili mnie o zrobienie im paru zdjec z wystepu. Jaki film > powinnam wybrac, zeby bez lampy robic dobrze naswietlone zdjecia (pewnie bedzie > > dosc ciemno

Re: Co jest w klasycznej szafie?

Teatr i randki :D -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Ty jestes ciekawy Objekt dla mnie...

lilith45 napisała: > Wypełniam ją, robiąc to co lubię najbardziej...oglądam filmy, obrabiam zdjęcia, > idę do teatru, na spacer, na rower, robię zdjęcia, czy po prostu idę coś dobre > go zjeść na mieście... Wszystko pieknie. tylko poprosze bez zdjec. wszyscy sie starzejemy i w pewnym

szukam przyjaciół - Paryz

Witajcie dziewczyny, Mam 37 lat i mieszkam w Paryzu od 2,5 roku. Z wielka przyjemnoscia poznam nowe osoby, aby wspolnie wybrac sie na kawe, piwo lub spacer. Lubie robic zdjecia ( wieczorne wypady z aparatem w miasto ), mowie dobrze po francusku ( bede wiec dobrym kompanem do kina, teatru

<podgłówek zastępczy>

1600/okna.jpg by damie ustąpić pola. Boć wątek wart tego. A gdybyż nie?... Nade mną biblioteczka-ucieczka, ciężka, obrzmiała, http://www.e-teatr.pl/pl/realizacje/zdjecia/2012_01/34100/it_t_65366.jpg nieco przeciążona może... Na tym protokół oględzin zakończono. Denat coś zapisał, jednak to

Re: Teatr Śląski nie ma środków na premiery

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/katowice-czarny-ogrod-przed-teatrem-slaskim-zdjecia-to,3350992,artgal,t,id,tm.html CZARNY OGRÓD PRZED TEATREM ŚLĄSKIM - Nasze Miasto - 16.05.2015 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Aktorzy z dawnych lat jako bhaterowie "Je

/fo_tym_stanislaw_portret_en_03_49234.jpg?itok=yUgUHMXF jak i bezwzględnego aparatczyka. Uwielbiam scenę z BBB, gdy Pieróg na wywiadówce zwraca się do rodziców: "- Zabolało mnie - zabolało Pieroga. - (że coś tam coś tam)" Bolejący Pieróg wygląda tak: http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/aktorzy/s-u/tym1.jpg Została nam

Re: Filharmonia Narodowa

Teatr wielki tez mozna zwiedzac. Scena jest serio ogromna! -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Re: Jego wina, jego wina...w końcu...

teatru. Najlepiej z przyjaciolmi, bo szczescie smakuje intensywniej, jak sie je dzieli. I koniecznie zrob zdjecia, zeby to uwiecznic. Za jakis czas bedziesz patrzec na zdjecia i pamietac, jak fajny byl ten weekend, a rozwod bedzie poczatkiem tych przyjemnych dni. Dlugofalowo zaprogramujesz sie, zeby

Re: Emocje wokół Katowickiego Rynku

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/katowice-czarny-ogrod-przed-teatrem-slaskim-zdjecia-to,3350992,artgal,t,id,tm.html CZARNY OGRÓD PRZED TEATREM ŚLĄSKIM - Nasze Miasto - 16.05.2015 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Dekoracja promująca Czarny Ogród jest ohydna

http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3825995,katowice-premiera-czarnego-ogrodu-w-teatrze-slaskim-to-kolejny-hit-zdjecia,id,t.html KATOWICE PREMIERA CZARNEGO OGRODU W TEATRZE ŚLĄSKIM - Dziennik Zachodni - 18.05.2015 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM

Re: Dekoracja promująca Czarny Ogród jest ohydna

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/katowice-czarny-ogrod-przed-teatrem-slaskim-zdjecia-to,3350992,artgal,t,id,tm.html CZARNY OGRÓD PRZED TEATREM ŚLĄSKIM - Nasze Miasto - 16.05.2015 -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Sprawdź, czy Twoi przodkowie walczyli w Legio

Boadziadek www.e-teatr.pl/pl/realizacje/zdjecia/2013_09/46869/it_t_14149.jpg -- pekińczyki POszczekują karawana idzie dalej....

Re: Grażyna Torbicka - uwierzyłybyście?

NA tym zdjęciu widać, że gładkiej twarzy już nie ma: http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/aktorzy/o-r/raksa19970228_01fandrzejrybczynski.jpg -- Misterni

Re: Opole

opole.gazeta.pl/opole/1,35114,13611304,Ruszyla_przebudowa_teatru__ZDJECIA_.html

Re: Golgota picnic

href="http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3487289,wroclaw-golgota-picnic-500-osob-modlilo-sie-w-protescie-pod-teatrem-polskim-filmy-zdjecia,id,t.html" target="_blank" rel="nofollow">www.gazetawroclawska.pl/artykul/3487289,wroclaw-golgota-picnic-500-osob-modlilo-sie-w-protescie-pod-teatrem-polskim-filmy-zdjecia

Re: Po zebraniu, część kolejna :)

No tu zgadzam sie z Triss - kasa byla do wziecia za szkolenie to pani szkolenie zrobila :) a ze sens marny? Lepiej by dzieciom teatr fundneli :/ -- dlaczego troll który o kilku miesiecy wkleia zdjecia penisów nie został zablokowany? (By anna)

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

pozwalają. Długie czasy i jasny obiektyw - to oczywiste. I uważaj, w niektórych teatrach fotoreporteów traktuje się niestety jak zło konieczne...

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

Podobnie poradzil mi wlasnie znajomy i tak zrobie. Forsowanie to prostu reczne ustawienie wiekszej czulosci, niz film faktycznie ma, tak? Gdyby Zenit byl za slaby, postaram sie pozyczyc lepszy aparat. Dzieki!

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

Akurat na tym koncercie nikomu to nie przeszkadza, byle bez flesza. Dzieki za rade, wezme Zenita i stane na tyle blisko, zeby nie potrzebowac zooma. Czy 800 wystarczy, a moze wziac 1600?

Re: "Ida" nominowana do Złotych Globów

slo-onko napisała: > W teatrze bylysmy????? Za nic w swiecie nie pamietam, a czy to byla sztuka "Mis > trz i Makgorzata"? o wlasnie ta sztuka byla, nawet mam zdjecia jak wystroilysmy sie jakby na gale... -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

zostaw lampę w domu. swiatło w teatrze potrafi być piękne i plastyczne. zabierz czułe filmy i zdecyduj się na jasne obiektywy. jesli jest to taniec a więc dynamiczny ruch, nie bój się dłuższych czasów, nie staraj sie za wszelka cenę "zamrażać" ruchu tancerzy. Sprawdz wczesniej jakie

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

Akurat skala zenita wiele nie ma do rzeczy, bo i tak najlepiej robic zdjecia na "czuja" czyli manualnie. Ja na Jamboree uzywam slajdow 200 (sic!) tylko ze forsuje je potem +3 blendy (czyli tak jakbym robil zdjecia na slajdzie 1600). robilem ta technika zdjecia w Filharmonii Narodowej

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

> Jedna rada. Nie forsuj filmow, ktore wywoluje sie w technice C-41! Nie znalazle > m jeszcze labu, ktory > wywolalby mi taki film... > Jesli forsujesz to tylko E-6tki (slajdy) przy robieniu zdjęć zenitem z ustawieniem światła na oko lepiej nie robić takich rzeczy. tutaj 1/2 przesłon

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

Mozesz kupic i 3200... problem tylko w tym, ze w takich warunkach i z takim filmem swiatlomierz zenita jest raczej niezbyt przydany (skala chyba do 400)... poza tym moze byc dla niego za ciemno. Pozostaje zewnetrzny swiatlomierz, lub ustawianie na oko. Jesli chodzi o ladne rozmucie ruchu, to nie

Re: Czy ja wiem...

ja nawiąze do serialu o DYzmie tam tez w sumie całą Warszawe grala jedna ulica ze skrzyzowaniem, jedno wejscie do eleganckiego budynku ( ktory byl i bankiem, i teatrem i eleganckim hotelem) i jeden siwy kon ciiganacy albo wóz z weglem albo elegancka dorożke + druga ulica "na Pradze" chyab, ale

Re: Jak robic zdjecia w teatrze???

herya napisał(a): > Podobnie poradzil mi wlasnie znajomy i tak zrobie. Forsowanie to prostu reczne > ustawienie wiekszej czulosci, niz film faktycznie ma, tak? Gdyby Zenit byl za > slaby, postaram sie pozyczyc lepszy aparat. > > Dzieki! Jedna rada. Nie forsuj filmow, ktore wyw

SZÓSTA KLEPKA - obsada z dawnych lat

.jpg Pieróg - Stanisław Tym http://culture.pl/sites/default/files/styles/gallery_embed_thumb/public/images/imported/film/portrety/_galerie%20sylwetek%20filmowych/gl%20tym%20stanislaw%20w%20filmach/fo_tym_stanislaw_portret_en_03_49234.jpg?itok=yUgUHMXF http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia

czysta perwersja :)

smrodzie jaki sie wiazał z cała sytuacją. nie do uwierzenia a jednak sie dzieje... www.pudelek.pl/artykul/76268/monika_i_zbyszek_na_premierze_w_teatrze_zdjecia/ --

Re: *spacer w parku*

Ale za to paw pieknie pozowal do zdjecia. Park pusty i nieco smutny,taki aura i taki czas zimowy. Kaczuszki za to czuja sie dobrze w swoim towarzystwie. Czy to ten pafk przy teatrze i operze?

Re: Borsuk i Tete jest

, dniami, tygodniami - i on caly czas mieli cos czego nie akceptujesz - to w koncu moga Cie zabolec szczeki, ktore zaciskasz. > Dobrym przykładem jest tu Englert i Szapołowska. Otóż Englert jako dyrektor wyw > alił dyscyplinarnie na zbity pysk Szapołowską z teatru, bo nie przyszła na prze >

Re: **Tivoli Park**

lusia_janusia napisała: > http://i60.tinypic.com/vfi7ew.jpg > Wczoraj na swoim ostatnim spacerku jak juz wychodzilam > z parku. *Lusia tu umiescilam zdjecie, bo jakos sie wkleilo na drugiej stronie w sdodeczku, no glowna fontanna slicznie,za nia teatr widac, fajny kolor zdjecia

Nie chcąc prowokować długiej i nudnej dyskusji...

... odpowiem krótko i dosadnie: im bliżej ojczyzny wspomnianego Haska Jaroslava (świeckie Czechy), tym bardziej po ludzku i koncyliacyjnie rozwiązuje się tego rodzaju konflikty. Patrz -> http://www.radioram.pl/articles/view/26177/Pokaz-Golgota-Picnic-i-protest-pod-teatrem-ZDJECIA

Re: "Leci liści z drzewa co wyrosło wolne ...List

Uprzejmie donosze, ze jutro odbedzie w naszym miescie wojewodzkim spektakl na miare zburzenia muru...slynnego. Przyznaje, ze czekam z nieciepliwoscia na zdjecia:)) i medialna relacje . " Pierwszy raz od kilkudziesięciu lat przed placem dzisiejszego CSK, wcześniej Teatru w Budowie zniknie okalający

Re: książki dla 5, 8 oraz 11-latki

trudno radzić - bo wiek to jedno kryterium a indywidualne zainteresowania to drugie. poleciłabym też Magiczne drzewo. dla 5latki... u nas do niedawna na topie były "trzy małe ksieżniczki". "Mysi domek" - ze wzgledu na niezwykłe zdjecia/ilustracje - treść moim zdaniem taka sobie. A ostatnio Bajki

Re: Nine eleven

dodam ze granice przekraczalo sie wtedy na akt urodzenia bez zdjecia czy na zwykle prawo jazdy. malo tego gdy w tych czasach mojego kumpla z kanady zwinieto w arkansas do aresztu za przekroczenie limitu szybkosci i nastepnego dina gdy byl sadzie sedzia mial jego kilkuletni rekord kierowcy przed

co o ty sądzicie?

jakoś to dziwnie wygląda. za mała miska? co o tym sądzicie? www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/spektakle/1sezon2006-7/nawoli/matka_i_dzicko.jpg

Re: **karnawal 2014**

*Greis, swoja kupilam w Biedronce=sklepie byly w roznych wydaniach.... a co do stroju to moze macie wypozyczalnie stroii przy teatrze? wiem ze Slonko chodzilo na takie bale, moze zapytaj Jej to Ci podpowie skad miala suknie "balowe" bo zdjecia mi podsylala z takich bali i slicznie w nich

Dlaczego to nadal wygląda jak hangar?

Na wizualizacjach pokazywana była wciąż w ten sposób : www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/szczecin,inne_s/opera/projekt_namiotu1.jpg Gdzie jest to obudowanie namiotu ?

Nawet jak ktos nie wie co go trzyma na ziemi..

próbuje: http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/lublin/lalki/plakaty/kto_rozsmieszy_nosorazca_plakat.jpg

Re: Zamki i pałace na Podkarpaciu

Do zespolu palacowego nalezy rowniez Teatr Letni. Dwa ostatnie zdjecia.

Re: Zosia, Zosia, Zosia...

Ano....jako słomiana wdowa mam duużo czasu :). W czwartek idę na Iluzje w dobrej obsadzie. www.gazetakrakowska.pl/artykul/562401,wyrypajew-i-jego-iluzje-nadzieja-starego-teatru-zdjecia,id,t.html?cookie=1

Re: krzyk

Kilka przykładów rozpoczętych inwestycji img.photobucket.com/albums/v733/smar/Poznan/IMG_0858.jpg www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/lublin/inne/teatrbudowa2.jpg

Przedszkole tek czy nie

Kopernika teatru muzeow do parkow roznych. Malujemy piaskujemy bawimy sie ciastolina albo lezymy do gory brzuchami i zajmujemy sie swoimi sprawami. Warto poslac? Zawsze bede miec jeszcze pozostala czesc dnia (o 13 idzie spac na 2 godziny) wiec od 15 w gore powiedzmy - do 19. Malo jakos mi sie wydaje

Mistrzowie

Super "artykul." Chetnie przeczytalabym wiecej wywiadow z aktorami z kina i teatru lat. To sa tak ujmujace zdjecia, i ch slowa. Moze zestawic wiecej i zrobic ksiazke/album.

Jedność - nowości 2011

http://ksiegarnia.jednosc.com.pl/zdjecia_ksiegarnia_jednosc/6002maleokl.jpg ------------ Świat teatru http://ksiegarnia.jednosc.com.pl/zdjecia_ksiegarnia_jednosc/5454maleokl.jpg ------------ Uśmiechnij się, Misiu http://ksiegarnia.jednosc.com.pl/zdjecia_ksiegarnia_jednosc/3510maleokl

Tenzin Gjaco<>Dalajlama***100 LAT!!!***

Dziś swoje 75 urodziny obchodzi Dalajlama XIV :) Dużo,dużo zdrowia i 100 lat. http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/miedzynarodowka/inne/dalajlama_pap.jpg

derwisze

www.foto.pwsk.pl/fotki/albums/20060705_Turcja/tanczacy-derwisze.jpg www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/spektaklegoscinne/wirujacyderwisze.jpg i poproszę duuużą kwotę

Re: Luty ? - Luty !

://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdBbL9Y24kr-nuIH_06OrXqkLrQ7quUM5EokXrSV1pTCDW8x83Kw Nie umiem zrobic recencji, nie umiem nawet ubrac w slowa tego co czulam. Podejrzewam, ze siedzialam nieruchomo i wchlanialam cala soba. A na koniec, aktor stal sobie na sniegowym deszczu przed teatrem

Re: Kto kogo okradł... ?

filharmonie czy teatr operowy (a nawet zwykly teatr), gdzie co chwila ktos pstryka zdjecia z komorki, nagrywa itp? Wstaje czy wyciaga lapy do gory (wdrapuje sie na krzeslo?), zeby miec lepsze ujecie, swieci innym po oczach ekranem... rozprasza wszystkich, no ale przecie wolnoc Tomku... -- Non, rien de rien

Teatr w Budowie zostanie zburzony!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.kurierlubelski.pl/artykul/709955,burza-teatr-w-budowie-zeby-zbudowac-csk-zdjecia,id,t.html?cookie=1 Trwają prace przy częściowym wyburzaniu

Re: Nie przesadzaj:-)

Aha,nu to uspokoiles mnie. Szukalem w necie zdjecia,zeby oni byli widoczne razem,czylli stary i nowy teatry,ale nie znalazlem.Moze ty masz ? -- ***************************************************************** Zapraszam wszystkich,komu Rosja lezy na sercu,jak rowniez tych,kto od samego tego slowa

Teatr "Stara Prochownia" po renowacji!

Oprócz wielu adaptacji dokonanych w podziemiach starej bramy powszechnie widzialną (choć przez kraty) nowością jest amfiteatr letni na tyłach teatru i kładka prowadząca z baszty śladem XVI-wiecznego mostu Zygmunta Augusta. Tu można obejrzeć zdjęcia wnętrz na miesiąc przed oficjalnym otwarciem

Re: Szpilki w pełnej gotowości!!

ja ze swej strony zobowiązuję się do przygotowania częsci kulturalnej http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/film/filmy/polskie/rejs4.jpg

Audiofeels

www.gloswielkopolski.pl/artykul/542485,audiofeels-niezwykly-koncert-w-teatrze-wielkim-film-zdjecia,id,t.html?cookie=1 Byłam tam wczoraj. Koncert - REWELKA! No i jak już kupicie płytę dvd, to zwróćcie uwagę na moment, kiedy Illuk mówi: "jesteśmy żywym dowodem na to, że marzenia się spełniają

Re: Problem z... Pudelka

A ja mysle, ze jedno z drugim nie ma problemu. To, ze np. ja zdecyduje, zeby opublikowac - powiedzmy - swoje nagie zdjecia :-P nie oznacza, ze ktos inny ma prawo cyknac mi fotke przez okno w lazience i dac je do gazet. Kazdy publikuje to co chce, na co wyrazil zgode, co to w ogole znaczy 'byly

90 lat temu dało się a teraz (zdjęcia WSM)

spojrzcie na te zdjecia z przedwojennego WSMu orkiestra na dachu; teatr, klub szachowy, biblioteka, czytelnia, slizgawka .... 90 lat temu dawali radę a teraz ... miastospoleczne.pl/web/organization?id=9#audio

Wenus w futrze na Canal +

POlanski , Seigner i Amalric chywt "teatr w teatrze" = rezyser przeslchuje kandydatke do roli w sztuce , ktorą sam napisał a ktora jest adaptacja znanej powiesci markiza Masocha z XiXw., kandydatka choc nieumowiona jest bezczelna przebojowa, ma tupet , inteligencję cięty język i

Re: widzę, ze lubicie o seksie...

Księżno - rozumiesz, czemu bawi mnie wklejanie? Ot, z powodu takich żarcików :) http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/wroclaw/spektakle/teatrpolski/spektakle/czastki1.jpg

Re: Santiago de Chile ' Teatro Municipal cafe

Na zdjeciu jest ten teatr, a z lewejs strony zdjecia widac maly budynek z ovalnym oknem - to jest wlasnie ta mala urocza cafe. zamieszxcze pozniej swoje zdjecie. www.flickr.com/photos/guilhermino/4341957511/in/photostream/

Re: Jak radzą sobie mężowie?........

, gdy ludzie sobie zdają sprawę, ze rodzice trzymają sztamę, zupełnie inaczej z nami rozmawiają i duzo łatwiej cokolwiek osiągnąć. Choc wcale nie zawsze sie zgadzamy ;) ja zawsze byłam od czytania, muzyki i teatru, tradycyjnie w okolicach Bożego narodzenia chodzę z synem na jakiś balet Czajkowskiego

Re: Nie przesadzaj:-)

igor_uk napisał: > Aha,nu to uspokoiles mnie. > Szukalem w necie zdjecia,zeby oni byli widoczne razem,czylli stary i nowy teatry,ale nie znalazlem.Moze ty masz ? http://static.videocore.tv/images/previews/KPz5UvpwS4CKOe8tYvvdsG9t461pCa9F.jpg http

no to masz konkurencje..

bo wygrac z komputerem nei jest latwo... musisz jej pokazac jakas alternatywe.. np zabrac na biwak, do kina, teatru, na rower..dlego i zeby padla ze zmeczenia:) niestety tak juz jest, ze kiedy dziecko dossa die do kompa to caly swiat staje otworem, ael cierpia na tym stosunki miedzyludzkie

Re: Zwiedzanie zagraniczne z przedszkolakiem

Dla mnie ma sens. Jestesmy rodzina, tak spedzamy czas. I jedno nie wyklucza drugiego tzn moje corki znaja zapewne wiekszosc atrakcji oferowanych przez warszawskie muzea, teatry, filharmonie etc. W weekendy jezdzimy duzo po Polsce i naprawde mnostwo miejsc juz znamy. Na wakacjach AI zawsze zwiedzamy

wystarczy chwila, by dowiedzieć się,

powiedzieć: „No i k...a jest dyrektorką teatru, która donosiła na swoich współpracowników” www.fronda.pl/a/no-i-wybrali-ch-czyli-odpowiedzialnosc-ewy-wojciak,26910.html sami boja się lustracji jak ognia, innym ciągle by pod pierzyną siedzieli... żalosna lewacka banda hipokrytów! -- wwww.zdjecia

Lublin wygrya??

> Znacie bardziej w świecie?? > Teatr w budowie, oficjalnie w 1974, wykopy pod fundamenty zrobiono roku 1972 > ) Damy radę skończymy, serio, serio, wybudujemy:) > http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/lublin/inne/teatrwbudowie.jpg -- Główną motywacją mojej aktywności politycznej była

Re: Swiat powinien brac przyklad z Zydow

. Nawet w teatrach powinni zabronic nosic woalki muzulmanskie, pejsy, mycki, itd. w biurach nalezy zakazac strojow korporacyjnych jak krawaty stonowane do koloru ubrania. Nalezy ubierac austriackie fraki i szlafroki. W ten sposob moznaby odstraszyc tych islamuskow, latynosow i innych. Oczywiscie z

Re: Kilka nowych zdjec

A to aktorzy amatorskiego teatru ulicznego. A jak Wam sie zdjecia podobaja? Pozdr.

Lepszy by był Maliniak

www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/aktorzy/k-l/klosowski20081103_171901_0002pietruszka.jpg -- "Palikot pyta się Jarosława Kaczyńskiego tylko o to, czy jest tym kim jest, czyli homoseksualistą" -powiedział poseł Martyniuk w TVN24

Re: Żydowski cmentarz przy Chmielnej. Zatrzymaj s

jozefbizon.wordpress.com/2011/08/08/nie-bedziesz-mial-cudzych-bogow-przede-mna/ macie zdjecia ! czytac nie musicie !!!! to jest cała prawda o Kaczynskich !! wiec nie budujcie legend na KŁAMSTWIE ! KACZYNSCY SA ŻYDOWSKIEGO POCHODZENIA ! i nie sa POLAKAMI ! bo semici nie sa POLAKAMI

Re: Pozegnanie z wozkiem

i taki dwulatek najpierw idzie 700m do metra potrm tam siedzi 20 minut potem przechodzi przejsciem podziemnym na tramwaj jedzie do muzeum/teatru/placu/sali zabaw/znajomego dziecka 7min tam bawi sie aktywnie az przysiadzie na kocu/krzeslw knajpie zje odpocznie i z powrotem? Wydaje mi sie to mocno

Re: No to teraz czas na film o tzw IVRP i braciac

wykonawcę dwóch ról proponuję tego pana: > www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/aktorzy/k-l/klosowski20081103_171901_0002pietruszka.jpg > Doskonale sie sprawdził jako Maliniak, to sprawdzi się też jako Kaczyńscy, bo t > o podobne postacie! Uważam, że komedia powinna dotyczyć również czasów Tuska. Oj

No to teraz czas na film o tzw IVRP i braciach

Kaczyńskich. Myślę, ze to lepiej od Wajdy by nakręcił Machulski, no bo postacie nie są tak poważne jak Wałęsa i dorobek tez komiczny więc i film powinien być komedią, a mając na widoku tragikomiczny koniec to raczej tragikomedią. No wykonawcę dwóch ról proponuję tego pana: www.e-teatr.pl/pl/zdjecia

Jak to jest , ze inaczej sprawny ciagnie do inacze

j sprawnej, a down do downa ? www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/polityka,_politycy/polska/ministerstwo_kultury/merta_tomasz_20090608_0axpiotr

Re: nowa obsada starego filmu

Jako Borynę ( chociaż ciężko kogoś na miejsce rewelacyjnego Hańczy znaleźć) widzę Henryka Talara: www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/warszawa/aktorzy/s-u/talar00000003583144.jpg tu lepsza fotka z "Krakowiaków i Górali" strony.awf.edu.pl/ztl/zdjecia/krakowiacy_i_gorale/15.jpg

Re: Bierzecie udział w konkursach i czy..

Ja rowniez nie gram przez smsy, ale jak byly takie fajne, w dawnych czasach konkursy w radio RAM to wygralam np 1000 zl, mase zaproszen na imprezy/do teatru/kina. Poza tym w wyborczej wygralam ekspres do kawy cisnieniowy(trzeba bylo wycenic rzeczy ze zdjecia) Mysle,ze warto brac udzial w

żenada

niedawne zdjęcia z wypadu na plażę z koleżanką z teatru www.plotek.pl/plotek/56,111483,14403284,Borys_Szyc_i_Natalia_Rybicka,,8.html www.plotek.pl/plotek/56,111483,14403284,Borys_Szyc_i_Natalia_Rybicka,,9.html www.pudelek.pl/artykul/57833/szyc_z_kochanka_i_srodka_z_facetem_na_tej_samej_plazy_zdjecia

Obiecane fotki z wojazy

Napstrykałysmy sie z Agnieszką co niemiara - nie sa to artystyczne zdjecia ale kronika bardziej.Częsc juz wgrałam i jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do oglądania Najpierw Praha picasaweb.google.com/104625777591782493878/Praha2012 Park Miniatur w Kowarach picasaweb

Jutro beatyfikacja..

..w poniedzialek w Teatrze Telewizji.Ciekaw jestem jak czuja sie teraz byli sbecy,ktorzy nagrywali kazania,robili nam zdjecia na mszach za Ojczyzne,zakatowali Popieluszke i innych ksiezy? www.rp.pl/artykul/489656_Zginal_za_prawde.html -- Niemoralnym jest ten który żyje na koszt ogółu-prof.Rybarski

Re: dobre !

tete Ty marzycielka jestes, chcesz by ludzie ponosili odpowiedzialnosc za kretynstwo? gdyby karano za to wiezieniem, miejsc by nie bylo, recze, Ci. co do zdjecia. ostatnio byla afera z facetem z teatru, ktory byl podobny do hitlera,nie wiem czy czytalas, ale tu bylo pare watkow

Re: Niedziela, słońce i zimno

Wrocilismy. Wrazen i zdjec multum, trzeba najpierw wszystko posortowac w glowie i komputerze. Wyszukalam reportaz Bbetki z objazdu Hiszpanii jesienia 2011 i co widze? Prawie takie same zdjecia z tych samych miejsc czyli Barcelona, Girona, Figueres. Teatr - muzeum Dalego trzeba koniecznie obejrzec

Re: A to kto...:) (WIELKA ŚCIEMA:P)

tojajurek napisał: > A może zdjęcie jest celowo odwrócone? "Odwrócone" na pewno jest. Co do celowości, to nie wiem, jaki by ktoś miał cel. Wersja nieodwrócona też jest na sieci (choć błędy oczywiście nadal zawiera): http://www.e-teatr.pl/pl/zdjecia/film/seriale/kloss8.jpg

Śródmieście

Obszar zieleni położony pomiędzy Teatrem Muzycznym a Skwerem Kościuszki, nieopodal Hotelu Gdynia. Łączy miasto z Bulwarem Nadmorskim i miejską plażą. Inne moje zdjecia w watku pt.: Skwer Park_Rady_Europy_wiosna2010_01 Park_Rady_Europy_wiosna2010_02 Park_Rady_Europy_wiosna2010_03 Park

do Bajki nie na bajke...

Teatr BAJKA ul. Marszałkowska 138 00-004 Warszawa 17 lutego 2010 godz. 19.30 Studium kobiecej duszy. Rewelacyjna, zabawna sztuka jednego z czołowych litewskich pisarzy. Inteligentny głos w dyskusji o stosunkach damsko – męskich. Fenomenalna kreacja słynnej aktorki Hanny Śleszyńskiej

Dlaczego igor to robisz, dlaczego?

przystoi. Chyba, ze ... No wlasnie, jedynym racjonalnym wnioskiem z takiego stanu rzeczy jest celowe i perfidne dzialanie. Odpowiedzialem tobie na zamieszczone zdjecia i pytania w innym watku i do tej pory nie moge doczekac sie odpowiedzi na moje wyjasnienia. Malo, ty w dalszym ciagu zamieszczasz kolejne

Re: Bili kosami i motykami.

Niemcow ? Dorzucil jeszcze zdjecia z podobnym napisami z owczesnych warszawskich kin , kawiarni, teatru a nawet parku . Zapanowala cisza ....

Festiwal Literatury Dla Dzieci

inspirowana serią książek o Lassem i Mai Martina Widmarka, prowadzenie Grzegorz Strzeboński 16:00-17:30 Spotkanie z Martinem Widmarkiem, Teatr Ludowy, Scena Pod Ratuszem Niedziela, 18 maja http://www.ksiazka.net.pl/fileadmin/redakcja-zalaczniki/zdjecia/new/2014/kwiecien/festiwal_literatury_dla_dzieci.jpg

Re: Wtorek

Fed,trzymam kciuki,bo nie ma nic gorszego niz choroba w domu,szczegolnie dziecka. U nas lekkie chmurki,ale milo.Dzisiaj przyjedzie do mnie Syn aby pouczyc w sprawie Kindle. Idziemy na japonski lunch. Jak sie wklada na konto gazetowe te nieszczesne zdjecia?. Prosze o lekka rade. Choinke wczoraj

Re: Teatr pnie się do góry,zero śladów budowy kin

NIECH BYWALCY TEGO FORUM BEDą SPOKOJNI O TERMINOWE WYKONANIE INWESTYCJI DOTYCZąCEJ TEATRU.WSZYSTKO PRZEBIEGA TERMINOWO, TRWAJA ZAAWANSOWANE PRACE WYKONCZENIOWE. NIEDLUGO NA SZEROKA SKALE ROZPOCZETE BEDA ROBOTY DOTYCZACE PARKINGOW I CALEGO OTOCZENIA TEATRU. A SWOJA DROGA LEPIEJ NIECH STUNTMAN UWAZA

Re: Szpile?

To bylo jedno z jej zdjec jakie miala przy sobie. Jakis profesjonalny fotograf to zrobil bo ona mase tych zdjec miala, caly album aktorski. tez zdjecia sa tez w necie ale to jest oryginalne, na tasmie zdjeciowej, dala mi je i chowam je w moim pudeleczku z pamiatkami. A to piekna i madra kobieta

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zdjecia z teatru

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin