Przeszukano 110 556 339 wypowiedzi na 4 078 forach

wynik progesteronu - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

wynik progesteronu

-hormony m in. Progesteron. Na usg tv lekarz dopatrzyl sie jakis pecherzykow w jajnikach ale powiedzial zebybsie jeszcze nie martwic bo to nie musi byc zespol policystycznych jajnikow.wczoraj zrobilam badanie hormonow i wyszlo ze progesteron 0,44 ng/ml. Co to oznacza? I czy jestem bezplodna? Jestem

progesteron wyniki

odebrałam dziś wynik progesteronu wynik mam 19,22 ng/ml czy to znaczy ze mam owulacje????

Re: wynik progesteronu

Progesteron jest produkowany przez powstałe z pęcherzyka jajnikowego ciałko żółte, przez łożysko w ciąży oraz w śladowych ilościach przez nadnercza. Odpowiada za właściwe przygotowanie śluzówki na przyjęcie zarodka, utrzymuje ciążę, a spadek jego stężenia, przy odpowiednio przygotowanym endometrium

Re: wynik progesteronu

Boje sie strasznie ze jak nie mam tego progesteronu to nigdy nie zajde w ciaze ;-( No ale pisałam przecież - że progesteron wzrasta po owulacji. A skoro Tobie w wynikach wyszło, ze aktualnie jego poziom wynosi 0,44, to znaczy że owulacji nie było. Coś ja zahamowało. Co do reszty wyników - FSH

Re: wynik progesteronu

poczekajmy na wyniki hormonow. Ja caly czas krwawie,krwia albo na brazowo ;-( a dzisiaj doszedl tez bol jajnikow mocniej prawego nawet.tzn tak odczuwam jak przy okresie ukucia takie Boje sie strasznie ze jak nie mam tego progesteronu to nigdy nie zajde w ciaze ;-( a wizyte u doktor mojej moge miec dopiero w

Wynik progesteronu

Witam, dzisiaj odebrałam wynik progesteronu który robiłam w 23dc i wyszło 4,81ng/ml . Lekarz zlecił mi to badanie gdyż od jakiegoś czasu mam długie cykle (nawet do 43dni). Może któraś z Was podpowie czy mam zbyt niski progesteron? Z góry dziękuję za odpowiedź.

wyniki progesteronu

Dziewczyny, Jestem we wczesnej ciąży i odebrałam dziś wynik progesteronu,niestety nie ma norm i nie mam do czego porównać.Wyszło 18,55 ,nie wiem czy to nie za mało czy ok.Nadmienie że hcg robione 13.02 było 107 a robione 19.02 dało wynik 1724 ,więc chyba przyrost ok?

wynik progesteronu

witam!! Mam taki problem lekarz zlecił mi wykonanie badań podejrzewał obniżony progesteron. Nie umiem sama zinterpretować tych wyników czy ktoś zechciałby rzucić okiem czy są ok? Lekarzowi wysłałam wyniki e-mail ale się nie odzywa,pewnie nie ma czasu za bardzo a ja nie wiem co

Re: wyniki progesteronu

Niski ale nie przejmuj sie.Tez tak mam.Jestem w 13 tc i moj progesteron to 22. Jestem na douphastonie i nie dzieje sie nic zlego.Badam sie regularnie i wszystko wskazuje na to ze z malenstwem jest w porzadku;-) Bylas juz u lekarza z tym wynikiem? W ktorym jestes tygodniu?

Re: wyniki progesteronu

No taki troche niski ten progesteron, ale sa ciaze, ktore bezproblemowo sie rozwijaja przy niskim prg, byla tu nawet dziewczyna z wynikiem 13 ng/ml i nic sie nie dzialo. Mysle, ze moj gin by Ci zapisal Luteine jednak, jak masz watpliwosci, czy powinnas ja brac od razu, to moze sprobuj do niego

Re: Wynik progesteronu

Byłam u lekarza z wynikiem progesteronu i powiedział, że mogłoby być lepiej ale nie ma tragedii. Zlecił mi więc zbadanie prolaktyny. Na czczo wysza w normie, zaś po obciążeniu za wysoka. Mam więc pytanie do "mmm" : czy jak brałaś leki wszystko wróciło do normy , jaki lek brałaś? Mi

Wyniki PROGESTERONU - pomocy! :)

Dziewczyny, dziś odebrałam wynik badania progesteronu i zastanawiam się, czy jest ok. Mój lekarz nie chciał mi zlecić tego badania, bo twierdzi ze ten hormon jest tak chwiejny, że ciężko go zbadać, ale ja i tak postanowiłam to zrobić na własną rękę.... Badanie zrobiłam w 23dc (6 lub 7 dzień po

wynik progesteron i estradiol

ok 36 stopni, mało śluzu) więc w 21 dniu cyklu zrobiłam badanie progesteronu, estardiolu oraz prolaktyny.Moje wyniki: estradiol 519, 9 pmol/l progesteron 48, 94 nmol/l prolaktyna 515,5 mU/i Czy wg. Was są one OK? Pozdrawiam

Wyniki progesteronu testosteronu prolaktyny

Mam wyniki testosteronu, progesteronu i prolaktyny: Badania robiłam w 21 dc lub 25, a dlatego lub bo miałam plamienie. Jak z plamieniem liczac to byl 25 dc jezeli od dnia normalnego okresu to 21 dc. Progesteron - 0,44 ng/ml f. pecherzykowa 0,2 - 1,5 f. owulacyjna 0,8 - 3,0 f. lutealna 1

Re: wynik progesteronu

Magda: no nie jest dobrze. Koniecznie naciskaj na lekarzy żeby postawili diagnozę. Przy tak długim krwawieniu możesz nabawić się anemii, a progesteronu nie masz praktycznie wcale :( Moja rada: idź do jakiegoś sensownego lekarza, zbadaj jeszcze raz progesteron i przy okazji żelazo, dobrze się

Re: wynik progesteronu

Dziekuje bardzo za cenne rady :* na pewno wezme sobie je do serca. W poniedzialek ide do lekarza zobaczymy co powie. Dam znac.

Wyniki: estradiol i progesteron

8 dnia wyższych temperatur (21dc) zbadałam estradiol i progesteron. W nawiasie podaje normy dla fazy lutealnej. Progesteron 20,87 (3,28-38,63) Estradiol 368,4 (27-246) Czy mogłybyście mi powiedzieć czy te wyniki są dobre? Co oznacza tak wysoki poziom estradiolu? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Re: Wynik progesteronu

Witaj, Ekspertem nie jestem, więc najlepiej skonsultuj wyniki z lekarzem. Te normy w nawiasach, to podało laboratorium? Wg nich: - TSH i LH są w normie - stosunek LH:TSH chyba za małe. Stosunek stężeń obu gonadotropin jest istotny. W przypadku prawidłowego cyklu stosunek LH:FSH jest bliski 1, w

Re: wynik progesteronu

No wlasnie tyle czasu :( jestem tym strasznie juz sflustrowana ;-( nie wiem co juz robic. A brzuch to mnie nie boli ale czasami odczuwam jakby mnie bolaly jajniki czy macica :-(

Re: wynik progesteronu

Dziekuje za rady. Jestem tym wszystkim ogromnie przerazona ;( chodze do dobrego gina wlasnie ona zlecila mi te hormony i inne badania. Ale kuzwa do niej jest multum kobiet i nastepna wizyte mialabyn dopiero w lutym. Przeciez ja do tego czasu to ocipieje z niewiedzy ;( pozostalo mi isc do innego. Moz

Re: wynik progesteron i estradiol

oj sorki ja mam na wynikach podane inne normy więc jak się mieścisz zgodnie z tym co masz na wyniku podane to jest ok. Estradiol wysoki czyli ok ale na progesteronie to srednio się znam. A mąż robił badania?

Wyniki: estradiol i progesteron

Odebrałam wyniki (badanie robiłam 8 dnia wyższych temperatur) i chyba nie jest dobrze. W nawiasie podaje normy dla fazy lutealnej. Progesteron 20,87 (3,28-38,63) Estradiol 368,4 (27-246) anty-hbs 56 Co znaczy tak wysoki poziom estradiolu?

wynik progesteronu - zgłupiałam?

, owu jesli byla mogla byc w 19-20 dniu ale monitoringu nie kazala robic bo stiwerdziala ze owu w tym cyklu niemal na 99% nie bedzie ostatnie moje cykle to 28/29 dni no i dzis 23 dzien zrobilam progesteron wynik 10,5 i zglupialam czy to oznacza ze owu nie bylo?? zna sie ktos na tych normach?? prosze o

Re: wynik progesteronu

prolaktyna - wynik idealny progesteron - trochę mało jak na fazę poowulacyjną, ale "progesteron jest wydzielany w sposób pulsacyjny i jego stężenie we krwi zmienia się co kilka godzin nawet o 50 %. W związku z tym wynik pojedynczego badania w granicach 6-10 ng/ml nie wskazuje jednoznacznie na

wynik Progesteron

Robiłam w dn 22-24 progesteron - wynik 2,89 ng/ml. Czy to dobry wynik ?

Re: wynik progesteron i estradiol

Norma prolaktyny to 127- 637 mU/I- więc mieszczę się w górnej granicy normy. Czy się mylę? Problemy z prolaktyną zaczęły się u mnie 2 lata temu, wtedy mój wynik wynosił niecałe 1100!! Więc ten wynik to dla mnie rewelka :) Przez kilka miesięcy brałam Bromergon, który skutecznie zbił mi prolaktynę

Re: progesteron - nie rozumiem wyników na forum

kazde laboratorium ma inne normy, np. moje ma 1.7-27 dla progesteronu w fazie lutealnej zatem na wynik trzeba zawsze patrzyc pod tym katem i porownywanie z innymi nie mam sensu ze wzgledu na te normy wlasnie

Re: Pierwsze wyniki - progesteron

Aguniah jestem pod wrażeniem Twojego progesteronu WOW :-) Ja byłam dumna ze swojego wyniku 132 ale przy Twoim to pikuś ;-) -- http://lmtf.lilypie.com/WWSGp2.png

wyniki Progesteron

Odebrałam wyniki progesteronu - 2,89 ng/ml (robiony w 22-24 d.c.). Niby wynik w normie ale przy samej górze. Co sądzicie o takim wyniku ?

Re: wynik progesteron i estradiol

25,77 ( a norma jest bodajże do 25). Cóż... to co trzeba to za niskie a co nie za wysokie... kurcze no a cieszyłam się jak odebrałam wyniki, bo wg tych jednostek co mam na wynikach wychodzi że estradiol w fazie lutealnej norma 161.0- 774.0 ( u mnie 519,9) Progesteron w fazie lutealnej norma 5

Re: Wyniki: estradiol i progesteron

Hmm chyba nie. Przy ciąży progesteron byłby podwyższony. Nie dość, że zdołował mnie ten wysoki wynik estradiolu, to jeszcze dodatkowo nadzieja na ciążę zniknęła i szykuj się człowieku do hsg.

progesteron - nie rozumiem wyników na forum

Dziewczyny, nie rozumiem wyników progesteronu w fazie lutealnej, o których tutaj piszecie. Dostałam dzisiaj wyniki (8 dzień po owulacji - potwierdzonej na monitoringu) i mam 14,2 ng/ml (mój gin bardzo zadowolony), a normy są od 0,9 do 20 ng/ml. Natomiast w wątkach na tym forum widzę wielkości rzędu

wynik progesteronu

Witam Wiem, że jest tu dużo Dziewczyn, które mają ogromną wiedzę, więc chciałabym o coś zapytać. Przepraszam, jeśli pytanie jest niedorzeczne. Wiem, że na podstawie badania progesteronu nie można stwierdzić ciąży, ale chciałam zapytać, czy wynik tego hormonu (badanie 6 dni po owulacji) na

Wyniki hcg i progesteronu 5-6tc

Witam:) mam pytanie do Was - bardziej doświadczonych przyszłych mam:). Trzy dni temu zrobiłam test - pozytywny. Nazajutrz powtórzyłam i również był pozytywny. W czwartek zrobiłam badania hcg z wynikiem 253,60 mIU/ml. Niestety nie zrobiłam wówczas progesteronu. Dzisiaj powtórzyłam badanie hcg 735

wynik progesteronu

cześć pytałam już wcześniej o wynik progesteronu, jaki powinien być przy wczesnej ciąży? Czekam na Wasze odpowiedzi. Gratulacje dla tych, którym się udało!

Pierwsze wyniki - progesteron

Odebrałam dzisiaj pierwsze wyniki krwi i właśnie podziwiam swój piękny poziom progesteronu - 272 nmol/l w 4 tyg gdzie norma na III trymestr to 80-297 nmol/l :D za dwa tygodnie USG, mam wielką nadzieję, że coś już wtedy zobaczę :) -- http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3gov32axy200h.png

Re: Wynik progesteronu

@anejaa Cześć Anejkaa czy udało Ci się może docieć, co było u Ciebie nie tak? też tracę nadzieję, nie mam siły już do lekarzy. Te same hormony jak Ty mam w normie i te same nieprawidłowości: DHEAS i cukier: na czczo 111, po godzinie i po glukozie 130, po dwóch godzinach 130. Po jednym poronieniu ...

Re: mam już wyniki progesteronu ;)

Kochane moje dziś odebralam wyniki progesteronu - 27,26 ng/ml Opis: faza folikularna - 0-1,13 środek cyklu- 0,48-1,72 faza lutealna 0,95-21 po menopauzie 0-1 Ciąza 1-trymestr 9,3-33,2 Ciąża 2-trymestr 29,5-50,0 Ciąza 33- trymestr 83,1-160 I co Wy moje kochane myslicie o moim

Re: Wyniki: estradiol i progesteron

dzień cyklu, ale mu tłumaczyłam, że u mnie cykle są bardzo długie). Po 2 dniach tylko usg - cały czas był pęcherzyk. I następnego dnia sam progesteron (wyniku dokładnego nie znam, bo lekarz do mnie dzwonił i powiedział, że wynik jest prawidłowy i potwierdza, że owulacja była). Po 2 dniach na usg nie

Re: wynik progesteronu

Ten wynik nie pokazuje ciąży Ja dziś odebrałam wyniki progesteronu - 17,5 , gdzie w 2 fazie jest 10-27 Przy okazji odebrałam wynik bhcg i jest <0,1 czyli nie ma ciąży

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

Mam już wyniki progesteronu w poniedziałek wynosił 36 dziś natomiast 31, progesteron musi ciągle wzrastać? Czytalam, że po crio powinien być powyżej 20.

progesteron wyniki

duzy spadek przypoprzednm wyniku lekarz mowil, ze progesteron jest b.wysoki, zmniejszyla mi ilosc luteiny, biore tylko 1 dziennie. teraz jest znaczny spadek w ciagu 2 tygodniu. czy ktos wie jak to zinterpretowac. a moze ktos mial podobne wyniki. dziekuje za opinie!

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 3

Właśnie odebrałam wyniki progesteronu - mam 52.11 , to chyba dobrze :)

wynik progesteron pomóżcie

dziś odebrałam wynik z progesteron 245,6 jestem w 3tc, jak myślicie jest to dobry wynik

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

Luteinę zwiększyłam . Dziś zrobiłam jeszcze raz betę + progesteron. Wyniki po południu

Re: Wyniki hcg i progesteronu 5-6tc

Mój progesteron w 5-6 tygodniu był 12,15. Na początku ciąży krwawiłam, musiałam leżeć i brałam duphaston, ale urodziłam zdrową córeczkę. Wg mnie bHCG w porządku, ale ja lekarzem nie jestem. Wyniki najlepiej skonsultować z ginekologiem i trzeba myśleć pozytywnie :) -- http

Re: wynik progesteronu

Olesiu do do mnie? Betę robiłam od razu jak zobaczyłam ten wysoki progesteron,wynik (co prawda 3 dni przed okresem i około 10-11 dnia po owulacji) 4,6 więc ciąży brak. Ale w tym cyklu brałam clo miałam 2 pęcherzyki,oba pękły i dwa ciałka żółte produkowały prg więc jakby rozdzielić ten mój "

Wynik progesteronu

Witajcie. Wczoraj odebrałam mój wynik progesteronu. Wynosi 16,84 ng/ml w 22dc. Norma od 1,5 do 20 dla fazy lutealnej.Wnioskuje z teo że jest ok ale mam pewne wątpliwości.Jestem na cyklu stymulowanym biorę clo i duphaston od 16dc. I się zastanawiam czy duphaston nie mógł zafałszować mojego

Re: progesteron wyniki

No nie wiem, ja miałam progesteron 22 na przykład, a owulacji nie było, bo pęcherzyk nie pękł. I co Twój ginekolog na to? -- http://global.thebump.com/tickers/tt1659ca.aspx

Re: wynik Progesteron

niziutki ten progesteron bardzo! jeśli się starasz o dziecko to zmykaj z wynikiem do lekarza i pokaż... ja mam 15,2 a norma do 15,9... im wyższy naturalny progesteron tym lepsze warunki do utrzymania ciąży...

Re: wynik progesteronu

Dziękuję Ci, Olusiu, bardzo serdecznie za odpowiedź. Ja wiem, że badanie progesteronu nie pokazuje ciąży, ale gdzieś na forum, nie pamiętam gdzie odpowiedzi na podobne pytanie (wynik był ciut niższy, ale podobny) położna odpowiadała, że oznacza on, że owulacja była, wynik jest prawidłowy dla fazy

Re: progesteron wyniki

W jakim dniu cyklu to badanie? Owulację potwierdzi jedynie usg albo ciąża. -- http://global.thebump.com/tickers/tt1659ca.aspx

Re: progesteron wyniki

Badanie to robi się 7 dni po owulacji. Czyli albo monitoring, albo ostatecznie mierzenie temp. Skąd wiesz kiedy miałaś owulację? Tak jak pisałam wcześniej - wysokość progesteronu nie odpowie Ci na pytanie, czy owulacja się odbyła, czy nie. Jedynie usg lub ciąża. Przy syndromie LUF (niepękający

Re: progesteron wyniki

właśnie też byłam w szoku, ale gin który mi to mówił (to nie moj ginekolog, tylko taki co przyjmował i diagnozował mnie w szpitalu) uważał, że dla niego monitoring, temp, śluz nie jest wystarczającym potwierdzeniem owu, tylko właśnie badanie progesteronu w 22 dniu

Re: progesteron wyniki

Normy dla progesteronu : z laboratorium gdzie robiłam badanie Faza folikularna: 0,33 -1,2ng/ml Środek cyklu: 0,48 - 1,72 ng/ml i Faza lutealna: 4,5 - 17,8ng/ml. U mnie jest 19,22ng/ml (21dc) czyli za dużo???? I zastanawia mnie jedno badałam prolaktyne mam 25,99 ng/ml przy normnie 2,8-29,20 czyli

Re: progesteron wyniki

według gin z którym ostatnio rozmawiałam taki progresteron w II fazie cyklu jest również potwierdzeniem owulacji - oczywiście super byłoby do tego mieć też monitoring, badanie temp, ale sam taki wynik też jest ok kiedyś dla pewności mozesz sobie powtórzyć progresteron w I fazie i zobaczysz jaki

Re: progesteron wyniki

Lutenizacja niepęknietego pęcherzyka inaczej LUF Gdzie pęcherzyk pęcherzyk ulega przed czasem lutenizacji bez uwolnienia komórki jajowej,wynikający z zaburzenia cyklu Przyczyn LUF może być kilka,jednak leczenie uzależnione jest od diagnozy z jakie przyczyny występuje. Badanie na progesteron

progesteron_wyniki

Cześć:) mam już wyniki poziomu progesteronu w ostatnim cyklu i tak: w pierszej fazie miałam poziom 4,04 nm ol/l tu norma jest 07-1,8 ale mój gin powiedział, ze to był skok przed owu, bo ja mam bardzo krótkie cykle a w trzeciej fazie miałam poziom 21,06 nm ol/l tu norma jest 11,6-90,0, więc niby

Re: mam wynik progesteronu !

co nieco czytałam ostatnio o tym i wg mnie i norm z Twojego laboratorium to dobry wynik, jest wystarczający żeby podtrzymać ciążę gdyby do niej doszło , jak ciąża się pojawia progesteron rośnie , więc dziś mógłby być inny wynik Pn, 21-12-2009 Forum: P o c z e k a l n i a - mam wynik progesteronu !

Progesteron - wyniki

Witam, mam pytanie odnośnie wyniku progesteronu, otóż wynik w surowicy wyszedł mi 0,5 ng/ml. Mam 17 lat, nie wiem czy to jest dobry wynik, a do lekarza idę dopiero gdy zrobię drugie badanie. Proszę o pomoc..

Re: wynik Progesteron

Przy wynikach powinna być norma. Z tego co pamiętam chyba jesteś w dolnej granicy. Ja ostatnio robiłam i miałam wynik 16 właśnie w II fazie cyklu . Ważny jest też wynik prolaktyny, bo jedno wpływa na drugie. Jeśli się starasz to dobrze żeby progesteron był wysoki w II fazie a prolaktyna żeby

Re: wyniki badań progesteronu - proszę o interpre

acha, najpierw, jak mialam te wyniki ok. 17.50, gin mial pomysl, zebym badala progesteron w tych cyklach, w ktorych sie staram i jak tego 7 dnia bedzie za niski, to wtedy luteina - tak tez mozna zrobic. Potem, jak 2 razy mialam kiepskie wyniki, zdecydowal, ze bezpieczniej jednak brac od 3 dnia

Czy Luteina50 wpływa na wynik badania progesteronu

oprócz ostatniego (laparoskopowego). Do lekarza mam przyjść z wynikiem prolaktyny i progesteronu i się zastanawiam, czy jeśli ją wezmę tak, jak do tej pory i pójdę go zbadać, to czy Luteina wpłynie na jego realny wynik? -- enpr.pl/2356

Re: wyniki badań progesteronu - proszę o interpre

No moj gin od reki by ci luteine zapisal, od 3 dnia wyzszych temperatur, ale najlepiej zbadac progesteron w ten sam sposob jeszcze przez kolejne 2 cykle. Jest na pewno za niski. Ciekawe jak dluga bedzie faza lutealna, to tez wazne. Moj gin uwaza, ze przy staraniach progesteron powinien wynosic 18

wyniki badań progesteronu - proszę o interpretację

Witam, Witam odebrałam właśnie wynik badania progesteronu w 7 dniu wyższych temperatur (prowadzę obserwację cyklu poprzez mierzenie temperatury i obserwacje śluzu). Staram sie o drugie dziecko i mam obawy czy taki wynik nie jest za niski. Mam już za soba doświadczenie utraty jednej ciąży i wiem

Wynik progesteronu- inerpretacja

Wyszedł mi wynik progesteronu w 7 tyg ciąży na poziomie 18,48.W opisie mam podany przedział dla I trymestru 9,3 -33,2. Zrobiłam badanie bo wydawało mi się ,że progesteron spada min nie mam bolesnych piersi. Czy ktoś przy takim poziomie brał luteinę lub inny środek?Mam się czym martwic?

Re: Wynik progesteronu

Witaj, po pierwsze jakie są normy laboratoryjne, bo sama liczba nic nie mówi. Jeśli jest to w jednostkach ng/ml to faktycznie jest za niski... Progesteron niski może być przyczyną niepłodności, zaburzeń cyklu miesięcznego, krwawień między menstruacjami. Pozdrawiam -- @aneja@ mój Aniołek 25

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

nutkami myślałam, żeby zrobić betę we wtorek wynik już powinien być wiarygodny. Pofatyguję się chyba w piątek/sobotę z progesteronem.

Re: wyniki badań progesteronu - proszę o interpre

wiesz, to branie progesteronu nie szkodzi - ja brałam bo mi kazali ale wiem tez, ze to nie ma takiego działania jak w to chcemy wierzyc :) zeskanuje CI ten artykuł :) nasze matki nie brały progesteronu - nie miały za to niedoczynności tarczycy i hashimoto (to sie rozpowszechniło teraz to wynik

Re: Wynik progesteronu

Proszę o pomoc, z mężem od ponad roku staramy się o drugie dziecko (z pierwszym zajściem w ciążę nie było problemu).Zaczęłam mieć nieregularne miesiączki, ostatnie po 47dniach i po 49 dniach.Lekarz zlecił mi badania hormonów. Progesteron w 20dniu cyklu wyszedł mi 0.34 czy nie jest on zbyt niski

Wynik progesteronu- pomocy

Odebrałam wynik i mnie przeraził, nie wiem czy słusznie. Pomóżcie dziewczyny, bardzo proszę. Progesteron 0,79 ng/ml Obok jest wypisane coś takiego: faza folikularna 0,2 - 1,5 faza owulacyjna 0,8 - 3,0 faza lutealna 1,7 - 27,0 postmenopauza 0,1 - 0,8 Pomóżcie prosze.

badanie poziomu progesteronu - wynik

Witam Ponieważ wizytę u lekarza mam dopiero za dwa tygodnie, to chciałabym zapytać, co może oznaczać mój wynik. 8 listopada dostałam okres. Badanie wykonałam 27 listopada. Wynik - 1,47 ng/ml (progesteron). Nie jestem pewna do którego zakresu referencyjnego to zakwalifikować: f. folikularna 0

Wynik progesteronu- pomóżcie proszę.

Odebrałam wynik i mnie przeraził, nie wiem czy słusznie. Pomóżcie dziewczyny, bardzo proszę. Progesteron 0,79 ng/ml Obok jest wypisane coś takiego: faza folikularna 0,2 - 1,5 faza owulacyjna 0,8 - 3,0 faza lutealna 1,7 - 27,0 postmenopauza 0,1 - 0,8 Pomóżcie prosze.

Re: Wyniki hcg i progesteronu 5-6tc

Ojej przegiął z tym 70 ng/ml! Ja mam problemy z progesteronem od dawna i dość siedzę w temacie. W I ciąży miałam przeważnie ok. 38 ng/ml i w całym I trymestrze to było ok. Raz spadł do 25 ng/ml i wtedy lekarz kazał zwiększyć Luteinę. Poziom poniżej 40 miałam nawet w II trymestrze - na szczęście

Re: Wynik progesteronu

A norm na wyniku laboratorium nie podało? -- http://www.anikaos.com/0013-cats/kaos-cats28.gif

Wyniki progesteron!?

Nareszcie zrobiłam ten Progesteron, powiedzcie mi proszę co oznacza ten wynik?? Bo ja sie zupełnie nie znam. Badanie robiłam w 22 dc, 7 dni po owulacji. Progesteron 24,12 ng/ml

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Udało mi się odebrać dziś wyniki: 14dpt beta 526, Progesteron 30.3 martwi mnie bo znów spadł z 32 . I Estradol 356.4..Co myślicie?

Re: Wynik progesteronu

To doskonale mnie rozumiesz, co czuję. Też się trzymaj i życzę spełnienia się w roli mamy oraz dużo zdrowia. -- @aneja@

Re: wyniki progesteronu

Ja w 5tc, więc nieco wcześniej,ale u lekarza dopiero będę,więc ciekawa jestem czy lecieć na gwałt na wizytę,czy można poczekać.

Re: Wynik progesteronu

Przepraszam, że umieściłam swoje badania w tym miejscu, ale nigdzie indziej nie mogę otrzymać pomocy. A tutaj pewne osoby fachowo wypowiadają się. dziękuję. -- @aneja@

Re: Wynik progesteronu

Dziękuję rotkaeppchen1. Ja już sama nie wiem co do tych wyników. Nie mogę otrząsnąć się po poronieniu 25.10.12r. Jestem zdesperowana tym wszystkim. Nie mam siły już iść do lekarza. Ale muszę... -- @aneja@

Re: Wyniki PROGESTERONU - pomocy! :)

Czyli, mimo że nie jest idealnie, to problem naszej niepłodności chyba raczej nie leży w progesteronie, prawda? Mamy za sobą 10 bezowocnych cykli... Podejrzewałam, że mogę mieć problemy z progesteronem, bo faza wyższych temperatur trwa u mnie zazwyczaj ok 10-11 dni...

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Witaj rabarbara :-) ja też się lecze w invicta. Kurcze niski ten progesteron jak na 2 weryfikację :-/ Daj znać jak dzisiejszy wynik bety, oby ruszyła.

Re: wyniki progesteronu

Wyluzuj.Bedzie dobrze:-) Jesli nie masz plamien ani skurczow wiec nie jest tak zle.Na pewno dostaniesz douphaston lub luteine i bedzie ok. Twoj wynik jest niski ale sa dziewczyny ktore z nizszym maja bezpieczna ciaze.Glowa do gory.

Re: Wynik progesteronu

jak już ktoś napisał, prawdopodobnie przy tak długim cyklu byłaś jeszcze przed owulacją. badaj owulację, temperaturą, usg czy nawet testami owulacyjnymi i wtedy zrób badanie tydzień po. ja mimo tego że owu miałam w 17 dniu, to w 21 dniu badania progesteron wynosił 13 (norma do 15) -- we've been

Re: Wynik progesteronu

Czyli, mam dokładnie przebadać się w kierunku tarczycy, by wiedzieć dlaczego mam wysoki cukier oraz DHEA-s... Dlaczego lekarze tego nie mówią.... Już nie mam siły... -- @aneja@

Re: in vitro 2017

chyba będziemy podejmować decyzje kiedy transfer . teraz biorę od 2dc progesteron mam nadzieję że wynik wyjdzie mi dobrze

progesteron prośba o interpretację wyników

Zrobiłam wczoraj tj w 21 dc badanie na progesteron który wyszedł 54,9 nmol/l gdy normy w moim laboratorium są nastepujące: f. lutealna 5,3-86 dla I trymestru ciąży 52-154 moje pytanie brzmi czy mój wynik może byc początkiem ciaży jesli robiłam monitoring owulacji na usg, była ta owulacja i były

Re: wynik Progesteron

Twój wynik jest w normie, ale zbyt niski by wystarczyć do utrzymania ciąży. Ja miałam 9,85 ng/ml (tez badanie w okolicach 21-22 dc) i nie jest to poziom zbyt dobry. Przy prolaktynie 35 i stwierdzonej hiperprolaktynemii czynnosciowej (badanie po obciążeniu >200) biorę Bromergon juz od ponad 2 m

Re: Wyniki PROGESTERONU - pomocy! :)

kama1312 napisał(a): > Czyli, mimo że nie jest idealnie, to problem naszej niepłodności chyba raczej n > ie leży w progesteronie, prawda? raczej nie, choć nie jestem lekarzem :) > Mamy za sobą 10 bezowocnych cykli... jakie badania robiliście? czy staracie się o 1 dziecko? pierwsze

Re: Wynik progesteronu

Tak, zrobiło się "fajnie". Cykle po 30, 33 dni, a nie po 60, 70 dni. Brałam Bromergon (lub Bromeocorn jak nie było Bromergonu - skład ten sam). Ale wiem, że są i inne leki na zbicie prolaktyny.

Re: in vitro 2017

Gratulacje Agusia:) moje wyniki tragiczne wcale się nie dziwię że się nie zagniezdzilo estriadol 29.3 pg/ml Progesteron 12ng/ml

Re: IVF kwiecień/maj 2016 wątek szczęśliwy :)

Dziewczyny mam wynik!! W 15 dpt beta 1143! :-D progesteron 35 :-D cieszę się bardzo!!!

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wynik progesteronu

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin