Przeszukano 112 227 236 wypowiedzi na 1 240 forach

wszia - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

WSZiA

Witam. Szukam nowych znajomych z którymi zobaczę się w październiku. Kto dostał się na studia zaoczne do WSZiA na kierunek ekonomia w roku akademickim 2003/2004 niech pisze!!! Pozdrawiam i czekam.

WSZiA

Czytam sobie, jak wysoko w rankingu jest ta szkoła i się cieszę wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/ranking-uczelni-wprost-wyzsza-

WSZiA - Fizjoterapia

Hej Fizjoterapia jest renomowanym kierunkiem na WSZiA, ale czy ja znajde po tym pracę, ewenualnie po MGR zrobie podyplomówke z Wychowania fizycznego również na WSZiA bo bez sensu iść na inną uczelnie skoro można wszystko na jednej, jak wam się widzi moja sciezka edukacyjna?? Są po tym jakieś

WSZiA

wlasnie Neewsweek sprawdził, po której uczelni najłatwiej o dobra pracę zamojska WSZiA jest bezkonkurencyjna, przed nią w lubelskim jest tylko Politechnika Lubelska. Nawet KUL i UMCS są gorsze

WSZIA=KUPA

wystarczy porównac reklame w nto piątkowej WSZiA i AE we Wrocławiu.Wielkość jest duża ale poziom nauczania nie mówiac o znalezieniu prasy po WSZY jest żenujące,chyba ze na kasie w castoramie.A pozatym panowie Duczmalowie maja niezle wypasione bryki z tych biednych studentów.PZDR

WSZiA w Opolu

Czy ktoś studiuje może na WSZiA w Opolu (zarządzanie i marketing)? Polecacie tę uczelnie, jakie przedmioty sprawiają najwiecej problemów, jacy prowadzący? Życzliwych proszę o opinię. Pozdrawiam

WSZiA

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu jest bardzo dobrą chociarz młodą uczelnią, dopiero się rozwija! Ale należy ją pochwalić za tak ciekawe kierunki, teraz nowy uruchomiony kierunek Budnownictwo inżynierskie. Jednak uważam ze prestiżowym kierunkiem na WSZiA jest Fizjoterapia

WSZiA w Opolu

Skrót: WSZiA (Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji)ze względu na to, co się w niej dzieje proponowałbym od dzisiaj nazywać:WIEJSKA SPÓŁKA ZŁODZIEI i ALKOHOLIKÓW. Pseudostudenci prywatnych uczelni łączcie się!!!

WSZiA w Opolu

Czy ktoś studiuje może na WSZiA w Opolu (zarządzanie i marketing)? Polecacie tę uczelnie, jakie przedmioty sprawiają najwiecej problemów, jacy prowadzący? Życzliwych proszę o opinię. Pozdrawiam

WSZiA Zamość- Informatyka

Witam Mam kilka pytań: Od tego roku zaczynam studia w Zamościu – Wszia – kierunek informatyka. Czy ktoś studiował tam? Jeśli tak to czy ciężko jest ? Ja wybrałem ten kierunek ponieważ mój wybrany nie będzie otwarty w tym roku i byłem zmuszony a szczerze mówiąc to ciężko u

Podyplomowe w WSZiA!

Cześć! Czy ktoś robił studia podyplomowe w Zamościu w WSZiA? Interesuje mnie rachunkowość. Jaki poziom reprezentuje ta uczelnia( czytałam ze jest to też połaczenie UMCS i SGH)?. Czy trudno zalicza sie przedmioty na studiach podyplomowych. Czy to ze dużo się za nie płaci sprawia ze łatwiej

WSZiA będzie miała nowy obiekt

WSZiA jest skończona!!! Dopiero teraz zaczęli przyznawać się, że boją się konkurencji? Szkoła Jańskiego zabierze nie część jakąś, ale większość studentów WSZiA. No bo kto przy zdrowych zmysłach zapisze się do WSZiA??? Pozdrawiam.

WSZiA a moze WSHE ?

Witam. Obecnie jestem na PWSZ filologii angielskiej jednak bardzo mi ciezko i nie daje rady. Angielski w miare dobrze mi szedl w liceum jednak przecenilam swoje mozliwosci idac na FA. Planuje zmienic kierunek jak i uczelnie. Zastanawiam sie nad WSZiA finanse i rachunkowosc a WSHE administracja

laur dla WSZiA

To chyba jekieś jaja. Opolska Izba Gospodarcza wyróżniła "wszę" nagrodą jakości. Uwaga prezesem rady OIG jest Duczmal. Czyli sam sobie przyznał nagrodę. To jest promocja bylejakosci opolskiej. Gratulacje!

Ratusz chce budować trasę średnicową przez Pasiekę

Naukowcy z WSZiA ? A w jakich czasopismach naukowych publukują ci "naukowcy z WSZiA"? Naukowcy pracują na UJ, w WSZiA pracują "naukawcy".

WSZiA, IiE

Planuję studia na tej uczelni na kierunku Informatyka i Ekonometria specjalność: Zarządzanie systemami informatycznymi. Chciałabym przeczytać opinie studentów o szkole i kierunku o warunkach studiowania oraz przykładowych przedmiotach. Z góry dziękuje

Uczniowie WSZiA w Zamościu

Allo mam pytanie :) Czy ktoś z uczniów WSZiA w Zamościu posiada jakieś materiały z prawa cywilnego ?:) najlepiej testy z rozwiązaniami albo coś takiego :) Będę wdzięczna za udostępnienie :) Jeśli koś takowe posiada proszę o kontakt: gg: 393 636 78 Za pomoc stawiam kawę na rynku w Zamościu ;P

WSZiA ZBANKRUTUJE!!!

Albo za kilka lat ograniczy liczbę studentów o 50%. Dlatego wszyscy z tej szkoły trzęsą dupskami o kasę i o nic więcej WSZiA odrzuciła jakiś czas temu ofertę na ul. Torowej. Wolałą kupic domek z ogrodem przy placu kopernika z myślą o wzroście wartości spółki w momencie powstania drugiego

pozycja WSZiA

Na pewno nie należy do ekstra ligii, ale wśród prywatnych szkół na lubelszczyżnie jest najlepsza. Zobacz ranking: www.wszia.edu.pl/test/prasa/index.php?artykul=0931.txt

Studia w opolskiej WSZiA

Interesuje mnie, jak oceniancie studiowanie w opolskiej WSZiA? W ogólności wszystko - poziom, wykladowcy itd., a w szczególe - zaoczna informatyka (ekonometria) Bardzo proszę o rzeczowe opinie na forum lub na maile Pozdrawiam -- Tenar therru@gazeta.pl

WSZIA jest ok

a ja dostałem pracę z dyplomem WSZiA. CO prawda zaraz zacząłem studia na polibudzie (zaocznie), ale pracodawca i tak ceni predyspozycje i umiejętności niż piątki na dyplomie. Szkoła jest dobrze zarządzana, a wykładowcy super. Był to najlepszy okres w moim życiu. polecam gorąco.

Jaka jest WSZiA ??

Myślę sobie, że jeśli tam ktoś przychodzi, aby wymigać się od Wojska to znalazł odpowiednie miejsce.

Budownictwo - WSZiA - kto studiuje?

witam, mam pytanie do studentow kierunku budownictwo. Jaki jest poziom? Jak wyglada sprawa zajec "praktycznych" i generalnie czy jesli mialbys kolejny raz isc na ten kierunek do WSZiA to: a. bez zastanowienia poszedlbym/poszlabym raz jeszcze b. z daleka od kierunku budownictwo zastanawiam

sukcesy lekkoatletyczek z WSZiA

lekkoatletyczek z Klubu Uczelnianego AZS WSZiA. Kasia, oprócz złota w rzucie młotem, zdobyła również srebro w pchnięciu kulą. Jej koleżanka z sekcji, Anna Zwolak, studentka I roku fizjoterapii, w biegu na 100 metrów zdobyła srebrny medal, a na 200 - brązowy.

Re: WSZiA

Cytuję siebie. Podtrzymuję zdanie: Re: WSZiA czuk1 17.07.06, 23:52 + odpowiedz Jest w porządku. Ambitna. Profesjonalnie prowadzona. Przyjazna dla studentów. Znacząca w lokalnej społeczności. czuk ----------------------------------------------------------------------- Młodzi

Re: WSZiA

Zgadzam się z opinią przedmówcy z pewnością Zamojska WSZiA jest konkurencyjna, gdyż wydasz mniej na bilety niż dojeżdżając do Lublina na KUL czy UMCS. Zgodzę się również, że po tak renomowanej uczelni z pewnością łatwiej znajdziesz pracę w Biedronce czy Carrefourze. Z całą pewnością czeka Cię mniej

Starostwa Korpak w kadrze naukowej WSZiA ??!!!!!!

Witam. Czy może mi ktoś wytłumaczyć, jak osoba Starosty Tarnogórskiego może wykładać w WSZiA która mieści się w budynku powiatowym (CKU - tzw. sorbona ) i ten sam starosta podpisuję z tą instytucją umowę najmu lokali?. Czy nie istnieje tutaj konflikt interesów? A może WSZiA ma jakieś specjalne

WSZiA i tym podobne

Co sadzicie o rozwoju Alma Mater WSZiA w naszym miescie? czy w jakis sposob wplywa to na rozwoj miasta? czy wiecie cos o poziomie jaki ta uczelnia prezentuje? A pozostale "uczelnie" w zamosciu? ile juz tam ich wogole jest? czy Zamosc ma szanse stac sie mini osrodkiem akademickim na

CO SĄDZICIE O WSZiA ?

Proszę o opinie na temat Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu- komu z grona nie podpasc itp.

Zamość - WSZiA

. www.wszia.edu.pl/index.php?p=o-uczelni "Seminarium ufundowała w 1640 r. Katarzyna z Ostrogskich Zamoyska, żona II ordynata, Tomasza Zamoyskiego. W 1784 roku seminarium zlikwidowano, a budynek przejęło wojsko. W okresie Królestwa Kongresowego mieścił się w nim Korpus Inżynierów, który pod kierunkiem generała Jana Mallet

Wielkość ma znaczenie - fot.

student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/amonit.jpg student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/amonitek.jpg

Przy Oleksiej stanie wizytówka WSZiA

WSZiA na Oleksiej? Ten Oleksy ma jednak chody! Proponuję jeszcze ul. Lustracyjną, Korupcyjną i Bohaterów Ratusza. To takie ładne nazwy.

Z mojej kuchni - reminiscencje półn. Amerykańskski

Oto linki , smacznego : student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/kukurydz.jpg student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/kukurydzz.jpg

WSZiA w Opolu pytanko :)

Witam! Mam pytanie do was. Czy na Wyższej Szkole Zarządzania iAdministracji w Opolu można iść bezpośrednio na studia magisterskie?, czy tez trzeba najpierw zrobic licencjat a potem uzupelniajace magisterskie? Z tego co widzę na ich stronie to raczej trzeba osobno :/ Słyszałem że jak sie idzie

Co myślisz o WSZiA ???

Chciałem się dowiedzieć jaka opinia krąży o tej szkole. Nie ukrywam, że mój pracodawca chce mnie tam wysłać na Studia. Czy to jest dobry wybór?? Pomóżce! Pozdrawiam! azales@tlen.pl

Re: WSZiA

Jest w porządku. Ambitna. Profesjonalnie prowadzona. Przyjazna dla studentów. Znacząca w lokalnej społeczności. czuk

Informatyka na WSZiA zamosc

czy ktos z Was tam studiuje infomratyke? moze studiowal?? szukam info na ten temat jak tam jest moze macie jakies materialy harvard@o2.pl czy warto tam isc???

Re: WSZiA

ksztalcilam sie tam i... coz kasa kasa i kasa to jest moje zdanie chociaz szkola i ludzie wpozadku, nie wiem jak to jest teraz bo od mojej edukacji juz troche minelo :-)) ale gdybym mogla cofnac sie w czasie nie wybralabym juz tej szkoly, ponoc lepsza jest akademia rolnicza

Re: WSZiA

niestety ...mam zupełnie odmienne zdanie.Uważam ,że osoby chcące coś osiągnąć winny trzymać się od tej uczelni z daleka. Może to subiektywne zdanie,ale wyrobiłam je sobie juz dawno na podstawie obserwacji. Osoby wykładajace na tej uczelni maja wiedzę nieiwele wiekszą niż studenci...może są w

Re: STUDIA na WSZIA

oj na fizjoterapi to trzeba tyle zakuwać.... ja jestem na pedagogice to większy luz jest ale też w czasie sesji to paranoja.. bieganie za notatkami, kserami i ściągawkami.. no i przede wszystkim nauka.. a tego jest naprawde dużo.pozdrawiam wszystkich studentów WSZIA :)

Re: pozycja WSZiA

Owszem WSZiA jest uczelnia ambitna i dosyć dobrze zarzadzana, jednak jesli chodzi o studentow to uwazam ze nie szanuje sie tam tych ktorzy chca cos w życiu osiagnąc, zdobywać wiedze i wykazac sie czymś. Tutaj szanuje sie tylko tych ktorzy maja wiekszość egzaminow niezaliczonych! wiem ze to dziwne

Finanse i rachunkowość na WSZiA zamosc

Witam. obecnie jestem na filologii angielskiej na pwsz jednak czuje ze to nie to. poza tym ciezko jest.. mam chec rzucic i od nastepnego roku zaczac finanse zaocznie na WSZiA. Moze ktos napisac jaki tam jest poziom?

dlaczego WSHE i WSZiA śpią?

zastanawiam się dlaczego samorządy szkół nie myślą o wystawieniu swoich kandydatów w wyborach choćby samorządowych? Jest Was tylu, że z waszym poparciem wybory wygrane. A wiem, że organizacyjnie jesteście lepsi niż obene władze (przykład - juwenalia) Boicie sie czy co? A moze ci co rządzą ter

KTO JEST WŁAŚCICIELEM WSZiA????

CZY WALCZĄCY ZE SZKOŁĄ JAŃSKIEGO RADNI MAJĄ SWOJE INTERESY we WSZiA??? TO SUPER WAŻNE - BO MOŻE WYJAŚNIĆ ICH ZAANGAŻOWANIE W ZWALCZANIU KONKURUJĄCEJ Z WSZiA SZKOŁY JAŃSKIEGO!!!

Plagiat na politechnice i WSZiA

male, slabe uczelnie; kadra pracujaca na kilku etatach; promotor odpowiedzialny za mase studentow---mamy skutki !!! uczelnie nie sa w stanie ocenic czy byl plagiat szkoda slow

Witaj szkoło - fot

student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/kredki.jpg

Re: Podyplomowe w WSZiA!

Aniu nie mam nic przeciwko WSZiA ale jeśli chcesz coś umieć to nie ta szkoła dla Ciebie, jeśli masz znajomych w znalezieniu pracy potem i tylko brak Ci tego paperka to jak najbardziej. Mói znajomi kończyli WSZiA i niewiele wiedzą więcej od Liceum Ekonomicznego + informatyka na poziomie

Re: WSZiA, IiE

Przeczytaj: www.wszia.edu.pl/index3.php?nr=84 Informatyka , ekonomia, administracja... jest w Szkole na dobrym poziomie. Trudno zgodzić się z opinią poprzednika.

Re: Co myślisz o WSZiA ???

Opinie o WSZiA są różne, studiowałam w WSZiA i na UO. W WSZiA przymuszą Ciebie do nauki, będziesz tak długo zaliczał, aż w końcu nauczysz się tego co potrzeba, na UO za to szukają kasy za każdy powtarzany egzamin kasują dodatkowe pieniądze. Poziom nauki taki sam jak wszędzie, wszystko zależy

Re: WSZiA w Opolu

przy wyborze (UO,PO,WSZiA)nalezy sie zastanowic(pomijam kwestie wolnego czasu i pieniedzy) czy: 1.chcemy sie czegos nauczyc; 2.chcemy bezstresowo zdobyc papier. ad 1. studia dzienne ad 2. studia zaoczne znam z autopsji obydwa przypadki(PO) .. kompromis to np. licencjat na WSZiA i

Re: pozycja WSZiA

...bo to jest biznes...:( I wcale nie jestem jego wrogiem...ale w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie. A co do miejsca...to na pewno nie to...chociaz myślę m,że "amnestia maturalna" wpłynie na jego rozwój w sposób znaczący....właśnie w takich miejscach:((((

Re: pozycja WSZiA

Przyznam się wobec tego ancyku. Mam sentyment do moich wychowanków a tam zarządzających.Przez semestr widziałem szkołę od środka. Mam porównanie z inną "wyższą". pozdrawiam Cie Ancyku. Lubię "bratnie" dusze. czuk

Re: pozycja WSZiA

Na takie prowincjonalne studia idzie młodzież o małych dochodach rodziców i...(niestety, to moje zdanie) trochę w wyniku selekcji negatywnej, choć z wielkimi ambicjami i wiarą w swoje (nieraz nie odkryte) możliwości. m

Re: STUDIA na WSZIA

moim zdaniem jeśli masz zamiar studiować w zamosciu to lepszą opcją będzie WSHE w Koszarach . Studiowałem na WSZY i na koszarach więc coś o tym wiem

Uczyłam się we WSZiA

Gdybym miała tylko taką możliwość to na pewno zapisałabym się do szkoły Janińśkiego. Większy prestiż, a potem możliwość uzyskania pracy. W WSZiA, której jestem absolwentką, czesne było potężne, a jakość wykładowców...zamilknę może.

Zarządzanie i Marketing na WSZiA w Opolu

Czy ktoś studiuje może na WSZiA w Opolu (zarządzanie i marketing)? Polecacie tę uczelnię, jakie przedmioty sprawiają najwiecej problemów, jacy prowadzący? Życzliwych proszę o opinię. Pozdrawiam

WSZiA w zamosciu lipa

tam nie pachjacie sie informa gdzie tej informy ze swieczka szukac!! reszta tez bagno www.wszia.edu.pl

Re: WSZiA, IiE

Na WSZiA chciałabym zrobić sobie licencjala a na WSIiZ w Rzeszowie magistra... hm.... Informatyka i Ekonometria ... to taki fajny kierunek :):)

w Zamościu na WSZiA

Prywatne pielęgniarstwo jest w nie jednej uczelni np Wyższa Szkoła Zarządzania i Administarcji w Zamościu na wydziale fizjoterapii i pedagogiki. www.wszia.edu.pl

Re: pozycja WSZiA

Z tymi rankingami to róznie bywa...sami wiecie...:) Ale Czuku1 ..zazdroszczę Ci optymizmu...skąd go bierzesz w tej akurat kwestii???? pozdrawiam....a tak na marginesie to jest to chyba pierwsza kwestia w której mam tak bardzo odmienne zdanie od Twojego:)

Re: WSZiA Zamość

hehe przeciez na wszy jest poziom nizzy niz w niejednym lo:Dwiem bo widzialam kolokwia z tej 'uczelni' wiec nie ma co sie kokosow spodziewac....

Dobre miejsce WSZiA w rankingu "Polityki"

Jestem dumny,ze tam studiuje.Gratuluje zarzadzajacym.Oby tak dalej.Macie Panowie glowe na karku.Pozdrawiam Pana dr-a Witolda Potwora.Bylem zaszczycony mogac uczestniczyc w Panskich zajeciach.

Re: WSZiA ZBANKRUTUJE!!!

Bez względu na to co myśli, off przepraszam, co pisze liberał przekazanie budynków nieodpłatnie jest "przekretem". Otoczka wokół tego też jest pachnąca i to niemiło. Jedno jest pewne na podobne przekrety Pogan z ekipą pozwalał sobie po 1,5 kadecji. Miłościwie nam panujący prezydent miasta po 0

Jak się studiuje na WSZiA w Opolu?

Witam chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają studia na WSZiA. Chodzi mi o warunki w jakich odbywają się zajęcia oraz czy warto podjąć studia na tej uczelni. Z gury dziękuję

Re: Podyplomowe w WSZiA!

Dzięki za odpowiedź, prosze o więcej. Myslałam ze skoro nauka odbywa sie pod patronatem UMCS i SGH to poziom będzie troche wyższy niż w WSZiA. Z tego co słyszałam to licencjat tam łatwo się robi zaś już magisterkę pod patronatem UMCSu trudniej. To samo myślałam o podyplomowych. Szczerze

Re: Jaka jest WSZiA ??

Wiesz co Waldus! Nie studiowales tam wiec nie wiesz jak tam jest. Ja studiowalem na UO i sadze, ze WSZiA to jest to samo co UO. A to nie prawda, ze jak zaplacisz to masz zdany egzamin. Ryc tez trzeba. To nie te czasy...

Płynność finansowa w małych i średnich przedsię...

Uczę się na WSZiA www.wszia.opole.pl/ gdzie wykłada autor tej ksiazki. Bardzo fajny gosc, swietnie tlumaczy, a ksiazka jest zalecana do naszego przedmiotu i jest bardzo fajnie napisana - o trudnych rzeczach ale jezykiem dla ludzi a nie

WSZiA - Fizjoterapia - licencjat i co dalej?

Czy wiecie moze na jakiej uczelni mozna pozniej skonczyc magisterke? Na jakich uczelniach? Czy w W-ie, Lublinie moze? Jak oceniacie ta uczelnie? Czy nie ma pozniej problemu z praca w wiekszych miastach jak Wroclaw, Krakow W-wa?

Zagadka kulinarna ?

Zgadnij co przedstawia zdjęcie: student.wszia.edu.pl/~mm1/zdjecia/waryjatkowobonus.jpg

Przemysl- WSZiA - studiuje ktos itp? pieczątka !

witam Szukam kogos, kto studiuje itp w Wwyzszej Szkole Zarządzania i Administracji w Przemyslu- chce komus wysłac prezent urodzinowy w kopercie z nadrukowana pieczątka jego dawnej uczelni- niby w pamieci dla absolwentów itp:)- to ma byc niespodzianka, zeby się zdziwił- oczywiscie domysli się

WSZiA ma najlepszy projekt w kraju

Uniwerek zdobędzie nagrodę na produkcję bezrobotnych magistrów filologii, polibuda bezrobotnych od rolnictwa, a ta z nysy za mistrzostwo świata w produkcji bezrobotnych dziennikarzy

Re: Czy warto podjąć studia na WSZiA w Opolu?

Np. ze względów ambicjonalnych - nie tylko po papier się chodzi. Gdybym chciała tylko papier to bym poszła na WSZiA, a ponieważ od papieru ambicja u mnie ważniejsza więc studiuję na UO. Tak na marginesie, mam sporo znajomych po WSZiA i prawie każda z tych osób przyznaje, że wybrała tą uczelnię bo

Gdzie nocleg dla studentow zaocznych?

Gdzie mozna zatrzymywac sie na 2-3 noce na zjazdy? Jak najblizej WSZiA? Jakie sa ceny?

Zobacz wideo