Przeszukano 112 021 741 wypowiedzi na 1 238 forach

wrednaona06 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Szukam kochanka z Wrocławia

Hey,widzę że nie jedyna jestem w związku długo letnim i szukam od czasu do czasu jakieś rozmowy i czegoś więcej...,może pogadamy? jeśli masz ochotę napisz:wrednaona06@poczta.fm

Re: Kosz dla wrednej za chamstwo.

ona nie jest wredna,ona jest głupia i podła-typowy twór pisowski. -- Paranoja i Schizofrenia.dziki kraj

06/06/06

dzisiaj mozemy bezkarnie grzeszyc, zabijac, sexic i wszystko co wg kosciola zle. dzis 06.06.06 wiec zwalimy na szatana ;p -- foto.wro.com.pl wrocław widziany moim obiektywem

06.06.06

a moja kochana kolezanka dzis urodzila :)))))))))))))) pewnie maly diabelek bedzie ale dziewczyny obie _ Aneta i mlutka Wiktoria - 10000 calusow!!!

06.06.06

Na rozluźnienie polecam artykuł. Z przymrużeniem oka oczywiście. skocz.pl/bmmo -- PGR - Pokolenie Giertycha Romana

06.06.06

:) podobno wyjatkowy dzien dzisiaj mamy. Jak dla mnie dzien jest dniem udanym ze wzgledu na pogode i pracowitym ze wzgledu na noszenie porąbanego drewna. Ciekawe jak dzis sie nites czuje bo wiem, ze ma lekkiego bzika zwiazanego z takim ulozeniem cyfr :P wszyscy ci ktorzy sa przesadni maja dzi

06.06.06

"it's the end of the world as we know and I feel fine" jakies szczegolne plany na ten szatanski dzien? ;)

06.06.06

Czy wierzycie w magię liczb? A w magię dat? 6 czerwca 2006 będzie połaczeniem magii liczb i dat. Ponoć świat szykuje się na tą datę jakoś specjalnie. Czy jak zwykle chodzi tylko i wyłacznie o komercję, jak w przypadku roku 2000 lub daty 20.02.2002? -- Forum SISKOM Cz, 26-01-2006 Forum: Telewizja - 06.06.06

06.06.06

Fajna data, nie?:D Jakaś baba z LPR ostrzegała przed atakami satanistów;) Mnie żaden Omen się nie przydarzył;)) Ale za to 03.03.03 okradziono mi mieszkanie;)) Tak, czy inaczej,cudownych demonków Wam życzę:))

06.06.06

czy dzisiejsza data jest szczególna. Napiszcie jeśli spotka was coś niezwykłego. Ja na razie zjadłam serek wiejski i żyję ;-) -- Co za dzień...

06.06.06

Czeka nas w tym roku ta wyjatkowa data. Co na ten temat mowi numerologia? Bedzie to zwykly wtorek czy moze ksiezyc zamieni sie w krew?

Urodziłam :) 06.06.06

Urodziłam synka Huberta:)Poród siłami natury.Nie wspominam dobrze porodu:( A to było tak: W poniedziałek wstałam o 5.30 już mają skurcze.Cały dzien na nogach.Mówiłam mojej mamie że nie ma szans żebym urodziła z datą 06.06.06.Strasznie nie chciałam hihi:)No niestety o 1 w nocy mąż zawiózł

Wyjazd 1.06-9.06

Poszukuje osoby z Krakowa na tygodniowy wyjazd na Lanzarote z oferty last minute. Wylot 1.06 powrót 9.06. Na dzisiaj cena 1739pln z HB ale na pewno jeszcze spadnie.

Diabelska data 06 06 06...

Od dawien dawna daty 666 uważane są za numery diabła,ponoć podczas tych dat najwięcej pechowych wydarzeń może się przytrafić. Więc uważaj jutro...06.06.06... \\Witch -- "Tylko słaby mężczyzna depcze godność kobiety, aby się jej kosztem wywyższyć..." |anonimowy gość forum|

06.06.06 \m/

I to, że dziś dostałam 6 to nie może być przypadek ;D Pozdrawiam wszystkich. :) -- I figure if I study high, take the exam high, I'll get high scores. Right?

666 - 06.06.06

G2:: Choć diabeł przed północą niech sobie triumfuje. Apokalipsa św. Jana Rozdział 13: 16 - I sprawia, że wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło 17 - i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia

06-06

(1)!!! ------------------------------- Michał 7 pkt.! nurni 7 pkt.! ------------------------------- (2) ------------------------------- sceptyk 6 pkt. Jondrus 6 pkt. ------------------------------- (3) ------------------------------- Balzer 3 pkt. Agent 3 pkt. jacek#jw 3 pkt.

PIS 06/06

I MAMY PIS BEZYNA 06/06-5.5PLN ON-4PLN CHLEB-3,5 PLN CUKIER-2,5 PLN MAKA-2.0PLN ITD ........

06.06.2009

Faktycznie data 06.06.2009 jest jedna z bardziej popularnych dat... Zwracam sie z pytaniem, do par slubujacych w ten dzien: Czy macie juz zarezerwowany samochod do slubu? Czy wiecie juz w jakim kosciele bedziecie slubowac i kiedy macie zamiar isc do kosciola zarezerwowac date i godzine?

24.06.06:)

Witam.24.06.06 to moja i mojego przyszlego meza data slubu.My mamy troszke pod gorke z przygotowaniami bo mieszkamy w Gliwicach a slub i wesele beda kolo Przeworska.Ale przynajmniej co chwila nie latam i nie dogladam przygotowan:)mam nadzieje ze wszystko bedzie tak jak sobie wymarzylismy

06.06.06 -pytanie do znawcow

witajcie moi drodzy , mam wydane nowe prawo jazdy z data 06.06.06..... czy mam na cos uwazac szczegolnie? serdeczne pozdrowienia dla wszystkich forumowiczow

Kto ma termin 06.06.06.????????

Czy jest ktos na 06.06.06 ????? -- src="<a href="bd.lilypie.com/GbZ6p1"" target="_blank">bd.lilypie.com/GbZ6p1"</a> alt="Lilypie Baby Ticker" border="0" /></a> Wszyscy

Omen - premiera 06.06.06

Pierwszym horrorem jakim oglądałam w zyciu był OMEN z 1987,miałam wtedy 9 lat a rodziców nie było w domu. Siostra umiała włączyć video. Byłam przerażona!!! Ale dzięki temu do dziś kocham horrory i zamierzam obejrzec remake'a :o)

06.06.06 Dzien Szatana?

Jak w tytule ;) -- Apel do Giertychao rezygnacje z funkcji ministra MEN PLaNETa_tERRa

wybitna data 06.06.06

dzis jest wyjatkowy dzien dla PBB-polish beer band beda znowu wzywac moce tego ktory chodzi miedzy rzedami chmielu <lol>

Jutro dzień 06.06.06

Różne są interpretacje Apokalipsy św. Jana, w których pojawia się liczba 666.Jedni uważają, iż liczba ta jest numerycznym ekwiwalentem wyrażenia „cesarz Neron” a inni, że to liczba bestii.Dla mnie pod tą liczbą nic sie nie kryje, ale wielu ludzi wiąrze je ze złem.Więc jak myślicie, co s

06.06.06 - już niedługo....

Oj będzie się działo... -- Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie Strona internetowa SISKOM

Diabelskie świeto 06.06.06:-)))))

-- "...związek z mężczyzną ma być wzbogaceniem życia,a nie jedynym jego sensem" "Strzeż sie ludzi,którzy sa pewni tego,że maja rację"

06.06.06 - dziś szatański dzień! ;-)

Dziś szatańska data: 06.06.06. Policja i Kościół uspokaja, że nic nam nie grozi. Za to poseł Anna Sobecka zaleca ostrożność Ostatni raz szatańska data straszyła ludzi 6 czerwca 1906. I choć tamtego dnia świat nie dotknęła żadna apokalipsa, to po 100 latach demon magicznej daty znów ożywa

Pilot Niemcy 02.06-06.06.2010

Biuro Podróży AGA TRAVEL Bielsko-Biała poszukuje pilota do obsługi wycieczki do Niemiec w terminie 02.06 - 06.06.2010. Wymagana znajomość Berlina, Poczdamu, Lipska. Wyjazd z południa Polski (autokar startuje z Krakowa). Osoby spełniające warunki proszone są o przesłanie CV na adres

sousse 06.06 poznan

czy ktos leci z poznania do tunezji i libii z triada 06.06.06? a jesli ktos kuz wrocil to niech sie podzieli wspomnieniami.

06.06.09 ;-)

zaklepany kosciół i masz na 16 (wyboru już nie był), sala też jest...., a co dalej , jaki plan ? Jak tam u Was przygotowania?

06.06.2006

No właśnie, jutro bedzie taka data... chodzi mi o 666, czy trzy szóstki przyciagaja negatywna energie?? czy jest to jakaś znaczaca data?? tak z ciekawości... -- nie ma takich trwałych, których nigdy czas nie kruszy Pn, 05-06-2006 Forum: Numerologia - 06.06.2006

03.06.06

prawie wszytsko wybrana, pozalalatwiane, ale coraz wiekszy stres... -- Bieganie

06.01.06

Znów ja mam zaczynać dzień? Leniuszki sie zrobiłyście. Jak nastroje z rana? Znów jakies dobre jedzonko na dziś szykujecie? Mi się tej pomidorówki nie udało wczoraj zrobić. O 20 byłam juz padnięta. Ale weekend sie zaczyna i na pewno będę pichcić:)

06.02.06

A cóż to wszyscy jeszcze śpią??? Niemożliwe. Witam koleżanki brzuchatki. Pogodę mamy dzisiaj ładniutką, słoneczko świeci, humorek jak narazie dopisuje (w końcu się wyspałam)i jak narazie jest OK. Pozdrawiam Magda -- <a href=" Pn, 06-02-2006 Forum: Rówieśnicy - 06.02.06

(*) 28.06.06r. (*)

:( -- UAM-forum prawa holokaust zwierząt (*) 28.06.06r. (*) nadzieja odeszła :(

wyjazd 06.05.06

czesc leci ktos 06.05 do exeter prosze o kontakt fajnie poznac kogos jeszcze przed wylotem. czy bede musial leciec sam :(

06.06.06 ale fajna data

Wow, rozpoczynam wątek z fajną datą:) Tak jak myślałam przyszło mi siedzieć w domu z dwoma dziewuchami. Starsza ma gorączkę więc do przedszkola nie poszła. A jutro jest przedstawienie z okazji dnia matki i ojca:( Może do jutra wydobrzeje. W końcu ma tylko gorączkę, nic po za tym. Życzę wam

..... 06.06.06... cas na wrózby...

Taka data ponoć ino roz na 1000 roków?! Nei nieftorzy chyciyli sie za wrozby: Powrózyć? Daj powrózyć... Do chałupy na os. Bór w Nowym Targu wesło babsko narodowości romskiej, pytajęcy, cy ni moze im powrózyć... Nei, cemu nie mozes... siadoj i wróz, jesce jyj uryktowali cosi

06.06.06 - :) godzina 0:00

-- Polska: jedyny kraj na świecie posiadający kopię zapasową prezydenta i rząd sterowany radiem. Nazywam się major Bień i mam stopień majora.

06.06.06......co za data;)

szkoda tylko , że do tego nie piatek ... Czy jesteście czasem przesądni?...czy boicie sie jak Wam kot przebiegnie drogę, w dodatku czarny ;) Ja troszkę tak....nic ważnego nie zaczynam w piątek Miłego , przesądnego dnia :))) -- Ufaj tylko tym ,co na to zasłużyli... MyHa

Praga-Polska-Praga 02.06 - 06.06.2010

Czy ktos jedzie z Pragi do Polski w tym terminie 02.06 - 06.06.2010 (Raciborz lub okolice, ewentualnie Wroclaw) i ma miejsce wolne w samochodzie?

06.06 - Moving Mountains

- December Decay http://www.youtube.com/watch?v=DbcxuHuqZP8 www.youtube.com/watch?v=DbcxuHuqZP8 06.06.2012 (środa) Klub Hydrozagadka (Warszawa, ul. 11 listopada 22) Moving Mountains + Setting The Woods On Fire

Turcja 10.06-17.06

witam poszukuj milej, sympatycznej osoby an wyjazd do turcji w terminie 10.06-17.06 do hotelu Onyria Claros k/Ozderee. Z przyczyn losowych jedna osoba niej est w stanie jechać. Wycieczka z TUI, koszt za osobe wynosil 2400 zł. Odsprzedam za 1500 zł. Transport na lotnisko do Poznania itp zapewnione

Berlin samochodem 09.06.06

Witam. 09.06.06 wybieram się z kumplem do berlina obejrzec mecz gdzieś na mieścieprzy piwku. Szukamy 2 osób, które chcą sie dostać do berlina w piątek 09.06.2006 i ewentualnie wrócić w niedzielę 11.06.2006.- wyjazd i powrót: warszawa. koszt przejazdu w jedną stronę dla jednej osoby to 60

Szukamy towarzystwa Hotel Pappas Lutraki 22.06-06.

Wybieramy sie do hotelu Pappas w Lutraki w terminie 22.06.-06.07.2019 szukamy fajnego towarzystwa z którym można pozwiedzać okolice nie tylko tą najbliższą. Daria(35) Marcin (40) dzieci (7i12) :o)

Kreta 08.06-22.06

Witam. Czy ktoś wybiera się na Kretę w terminie 08.06-22.06. Wylot z Warszawy. Może ktoś wie jaka jest Kreta w tym terminie tj: klimat, temp., woda itp Pozdrawiam -- artur_74

Znalazłem wątek z 06.06.06. Apage!

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=30277&w=43166148&a=43166148 -- "Bardzo. Bardzo jestem zadowolona, bo to jest partia normalnych i to naprawdę warto przyjrzeć się temu bliżej." - Nelly Rokita na p

Ślub 06.06.2009

Szukam par, które maja swój ślub tego samego dnia. Nie mieszkam w Częstochowie, więc kościół w którym wezme ślub jest mi obojetny bo liczy sie przecież co innego. Jak wiadomo wydatków ze slubem jest masa, wiec mozna w ten sposób ograniczyć koszty przystrojenia kościoła.

Zaczęłam 06.06.06. Czy ktoś również?

Fajna data, mam nadzieję , że wytrwam. Dziś mój 4 dzień i nie jest tak najgorzej. chętnie wymieniła bym sie wrażeniami z kimś kto również dopiero zaczął. Pozdrawiam

Kacperek 06.04.06

-- Kacperek jesteśmy razem już ...

06.06.07.Startuję..

Kochane może jest jakaś chętna?Od jutra zaczynam dietę kopenhaską..Nie wiem jak mi się uda.Razem łatwiej.Pozdrawiam.

06.06.07.Startuję..

Kochane może jest jakaś chętna?Od jutra zaczynam dietę kopenhaską..Nie wiem jak mi się uda.Razem łatwiej.Pozdrawiam.

06.06.06 - szatański dzień w Norwegii

"Wyznawcy szatana długo czekali na ten dzień. Bardzo prawdopodobne, że zamierzają go wykorzystać do ataków. W największym niebezpieczeństwie są budynki kościołów i cmentarze - ostrzega biuletyn rozesłany do parafii luterańskich w całej Norwegii, gdzie sataniści są bardzo aktywni. Norwegowie

03.06.06 pozdrawiamy :)

uuuuuu my juz 3 tyg i 3 dni po ;) zyje sie pieknie ,a co u was ? i foteczka ;) img486.imageshack.us/my.php?image=14cu2.jpg

Koncerty 17.06.06

Jak się podobały wczoraj koncerty np.HA DWA O ,ICH TROJE a raczej pięcioro. Jakie wrażenia z PRUSZKOWSKICH WIANKÓW.Gadajcie. --------------- Paweł Witkowski

Porozmawiajmy - 28.06.06

Hej dziewczynki! Nie ma jeszcze naszego watku? To zakladam! Jak u was dzisiaj? dalej goraco? Chyba to cieplo do mnie przechodzi teraz, w weekend ma byc 30 stopni! -- mój suwaczek

Pogadajmy 23.06.06

Dzieńdoberek :))) Dobry humorek mnie rozsadza (a jeszcze w poniedziałek miałam dołek), oby i Wam się dziś udzielił i został na weekend. Ja niestety jutro w pracy. Wczoraj podpisaliśmy z księdzem protokół. Było super bezboleśnie, szybko, naszych średnio kompletnych papierów się nie czepiał i

Pogadajmy - 16.06.06

hej hej! Weekend juz prawie! jak dobrze! Co u Was dziewczynki? U mnie ok, wyczerpujacy dzien wczoraj ale mily. Konferencja sie udala. Sloneczko dzis swieci wiec nawet wstac sie chcialo. Milego dnia! -- m

Pogadajmy 09 06 06

Puk puk, jest tam kto? Witajcie, jakie plany na weekend? Słoneczko wychodzi coraz śmielej, może wreszcie przyjdzie lato. Ja dzisiaj pomykam do bierzmowania Buziaki

pogadajmy-06.04.06

Witajcie :) zimno się zrobiło,ale będzie lepiej. Dzisiaj dużo roboty, więc bedę zaglądała nie tak często. Byłam wczoraj w kinie na tej Gejszy, wspaniały, spokojny, romantyczny film. Tego mi było trzeba, aż na końcu się poryczłąm. Aniu, mam nadzieję, ze się czujesz lepiej?! Na Prazesa wzieli

Łódź - 26.06.06

hej dziewczyny! jak przygotowania? u mnie na razie spokój. wybralismy zaproszenia, próbujemy umowic sie z zespołem na podpisanie umowy (chociaz tesciowa uwaza ze jeszcze za wczesnie ;) )... a tak poza tym u mnie słodkie lenistwo - słonce, rower, opalanie :] -- Pn, 26-06-2006 Forum: Ślub i wesele - Łódź - 26.06.06

Łódź, 20.06.06

Hej :) no co jest dziewczyny ?? co się dzieje ? czyżby niektóre z Nas już miały urlopik ? U mnie zaczęło sie poważne odliczanie dni do Naszego ślubu. Jestem ostatni tydzień w pracy jako panna :):) ale w ogóle mnie to nie martwi :) od poniedziałku wolne :) pozdrawiam -- Wt, 20-06-2006 Forum: Ślub i wesele - Łódź, 20.06.06

Pogadajmy 07 06 06

Witam dziewczynki! Pierwszy raz od dawna świeci słoneczko, od razu mi się gęba uśmiecha. Wczoraj zaliczyłam porażkę: byłam u spowiedzi przedbierzmowaniem i ksiądz nie dał mi rozgrzeszenia! Za to że mieszkam ze swoim chłopem. Odesłał mnie na później ze spowiedzią i dał jakieś "zastępcze" błogos

Pogadajmy - 06-06-2006

Cześć Kobietki heh muszę się wyżalić, ślub za trzy tygodnie z hakiem a ja nie mam światkowej, byłam przeświadczona że moja kumpela najlepsza nią będzie ale jej egzaminy wypadają, pytałam się kuzynki też ma egzaminy, w domu nerwowa sytuacja mogłabym siostre młodszą poprosić, ale znając jej "

6.06.06 - omen?

ministrant Ireneusz poczuł nagle na twarzy lodowaty podmuch wiatru i jakaś niepojęta siła pociągnęła go w strone zakrystii... słońce przykryły czarne, ciężkie chmury z których zaczęły padać wielkie krople deszczu, bębniąc w czerwone szyby witraży, jakby cały kościół skąpany był we krwi... Ire

Pogadajmy-22.06.06

Wita dziewczynki, u mnie dzisiaj pochmurno, ale dosyć ciepło, ma być do 25 stopni.Kolega wczoraj obronił magisterkę i przyniósł pyszne ciasto z truskawkami :) od rana słodkie. Oluś został we Wrocławiu, spałam sama ale nie mogłam się obudzic chyba przez pogodę. Wczoraj zawiozłyśmy tatę do

21.06..06-szałzakupów?

Po 10 minutach obrót Tpsa-12000akcji PKn -4000akcjo PEKAO-100,WBK 400 akcji,BPH -400 akcji Mol -100 Orbis-2 sztuki,BRE 1 sztuka

Piątek 16.06.06

jak obtawiacie?? Argentyna - Serbia(1-0 lub 2-1)- tak ja obstawiam WKS - Holandia(2-1) Meksyk - Angola(2-0) jestem ciekaw waszych typów Pozdrawiam

Łódź - 12.06.06

witam wszystkie łodzianki! jak przygotowania? w sobotę z narzeczonym byliśmy posłuchać zaspołu na żywo. wyszło ok - trzech panów na różnych instrumentach, zachęcają gości do zabawy, wydaje mi się że bedzie w porządku. niedługo umowimy się na podpisanie umowy. co prawda nie mam tak napra

17.06.06r.

ile z nas ślubuje tego dnia? jak tam przygotowania? ja mam już zamówioną sukienkę (justin alexander nr 8196)welon, szal, buty, bieliznę ślubną, zamówioną salę i dja i wodzireja, ustalone menu, prawie wybrane kwiaty i ozdoby do sali. a Wy?

Widziane 06.06.2003

Dziś w "Krakowskiej" o linii "121", a dokładnie przystanku dla wysiadających przy pl. Centralnym. Postuluje się go przenieść na miejsce nocnych "601", "604" itd. - vis a vis przystanku dla "4", "20" i "22" w stronę centrum i Pleszowa. Ciotka twierdzi, że nie można tego zrobić, bo zatrzymują

INFO - niepłodność - 06.06.

Ktokolwiek wpisał się gdzieś w środku na tamten wątek, informuję, że nie sposób odnaleźć jego wypowiedzi w natłoku kilu setek innych - więc albo wpisujcie się na końcu albo rozpoczynajcie nowy temat, jeśli chcecie być zauważeni. Tamten wątek jest bardzo cenny i wiele się z niego można dowied

20_06_06 DAHAB, PILNE!!!!!

Nistety z przyczyn obiektywnych nie mogę wylecieć 20/06/2006 na wycieczke do Dahab - Egipt. Moze jest ktos chetny kto odkupil by odemnie wyjazd dla 2 osob. Szczegoly dotyczace wylotu: wycieczka organizowana przez Alfa Star, powrot 27/06/06, zakwaterowanie w hotelu ***** - "Hilton - Dahab

26.06.2009 06.00

i oczywiscie herbate i kawe i mleko i cukier jak ktos lubi....:D -- http://lilypie.com/pic/2009/06/08/PC22.jpghttp://lb2f.lilypie.com/uV81p2.png http://www.animaatjes.de/bilder/b/bienen/14.gif Definicja tesciowej na 102 ?? 100 metrow od domu i 2 metry pod ziemia

06.06.06

Dziewczyny, pomyslcie jaka date urodzenia bedzie mialo wasze malenstwo jesli urodzi sie 06.06.06?? Niezle co? Niektore z was maja szanse! Ja raczej nie... ale na czerwcowego dzieciaczka ciagle jeszcze mam szanse... owu juz niedlugo... wiec zobaczymy, moze jeszcze do was dolacze

Wesele 06.06.2015 Leszno - okolice

Szukamy zespołu muzycznego na termin 06.06.2015, Wesele w okolicach Leszna. Ze względu na dość małą sale bankietową zespół maksymalnie 4 osobowy. Bardzo nam zależy by jeden z muzyków grał na saksofonie.

wesele 06.06.2015 Leszno-okolice

Szukamy zespołu muzycznego na termin 06.06.2015, Wesele w okolicach Leszna. Ze względu na dość małą sale bankietową zespół maksymalnie 4 osobowy. Bardzo nam zależy by jeden z muzyków grał na saksofonie.

pilot Paryż 02-06.06.2010

Szukamy pilota z doświadczeniem do Paryża w terminie 02-06.06.2010. Wyjazd z Głogowa. kontakt: but@intertranspks.com.pl

Kabaret Moralnego Niepokoju 2013-06-06

Właśnie znalazłem informację, że w naszym mieście 2013-06-06 wystąpi Kabaret Moralnego Niepokoju! Poniżej podaje link do wydarzenia jak by ktoś był zainteresowany: Kabaret Moralnego Niepokoju

Kreta stork 08.06-22.06

Witam, czy ktoś wybiera się może w czerwcu na Kretę do hotelu stork w terminie 08.06-22.06 Pozdrawiam

odstąpię rezerwacje na 06.06.2009

Odstąpie rezerwacje na 06.06.2009. Hotel Skalite w Szczyrku, filmowanie oraz orkiestrę. Mój e-mail anna_n@onet.eu

06.06.11 dostawa niesortu ANGLIA!

06.06.11 (poniedziałek)nowa dostawa niesortu angielskiego zbiórki: door tu door -Martin House , KRECIK NSPCC oraz BHF-sreduszka Oryginalnie pakowany w worki zbiórkowe .100%ORYGINAł. ZAPRASZAMY!! Siedlce ul.Sokołowska178 www.emgo-siedlce.pl tel. 600 825 123

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin