Przeszukano 111 041 391 wypowiedzi na 4 107 forach

węgry ceny - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Węgry - Ceny

Wybieram się na Węgry, wszystko już mam zarezerwowane, załatwione itp. Mam dylemat, jednak bo nie wiem czy wziąć na wymianę Euro i jak teraz w sezonie kształtują się ceny w Budapeszcie np: Euro - Forint; Forint Euro oraz jakie są ceny podstawowych produktów, posiłków, napoi, biletów itp. Proszę o

Re: Wakacje'17

Lipiec - młodsza miała przedszkole zastępcze, starszak był od połowy czerwca za granicą, a potem na obozie harcerskim. Sierpień - wyjazd rodzinny na ponad 2 tygodnie, było super, moje Bieszczady potem Węgry i Słowacja. Ceny w porzo, służę miejscówkami na priv. Potem starszak był parę dni ze swoim

Re: 15 minut

To generalnie bardzo dobra inicjatywa. Ale jest wiele znaków zapytania, głównie cena. Węgry już się wyłamały deklarując przyłączenie się do Turkish Stream. Zresztą Węgry chcą współpracować z Rosją podobnie jak Niemcy. Moim zdaniem należy prowadzić taką politykę gazową żeby budować alternatywne

Węgry - ceny

Witam , poproszę o podanie aktualnych cen w sklepach spożywczych i w restauracjach / nie tych najdroższych / , jeśli ktoś pamięta i ma aktualne będę wdzięczny

ceny gazu- Węgry

Witam , tak jak w tytule . Nie odsyłajcie , proszę , na stronę pzm-tu , bo tam są mało aktualne ceny - zwłaszcza gazu. Pozdrawiam

Re: ceny gazu- Węgry

Jadę 2 czerwca , wracam 8 lub 9. Jeśli do tego czasu nie wyjeżdżasz to napiszę najbardziej aktualnie jak tylko się da.

Węgry - jakie ceny?

Jadę do Bułgarii przez Węgry i będę zwiedzać Budapeszt. Jakie są tam ceny, ile kosztuje np. obiad itp? Z góry dziekuję za wszystkie informacje.

Re: ceny gazu- Węgry

Witam ponownie, właśnie wróciłem z Węgier i podaje aktualne ceny gazu LPG i innych paliw: LPG 219-234 Ft ON 369-380 Ft 95 389-399 Ft Ceny najniższe w małych-nieturystycznych miastach, najwyższe na autostradach. Dla porównania podaje ceny w Słowacji (stacja BP): LPG -0,69 € ON -1

Re: Dobrze, że chociaż powrócili do zamierzeń Buz

ceny, a takie Węgry na ten przykład to klęczą za kilka kopiejek.

Re: Węgry - jakie ceny?

albo na tym forum albo na wakacje .pl Węgry tam gdzieś widziałem wyliczenie cen na Węgrxech ... Ewentualnie na hungaria.pl powinny być przykładowe ceny ... Parkowanie płatne na ulicach oprócz bodaj niedzieli ...

Re: Czy ktoś tęskni za poprzednim rządem?

> A teraz Węgry maja świetne wskaźniki gospodarcze Teraz to Węgry mają średnią pensję o 1/4 niższą niż Polska. Przy nieco wyższych cenach. Normalnie jedź na Węgry i taplaj się w ich dobrobycie.

Re: Węgry - Ceny

Tu masz namiary na noclegi w Egerze www.eger.hu/F%C5%91oldal/Fizetettszolg%C3%A1ltat%C3%A1sok/Mag%C3%A1nsz%C3%A1ll%C3%A1shelyek/tabid/1911/Default.aspx

Re: Węgry - Ceny

polecam sentendre na północ 20 km od budapesztu, zielona kolejka z bathany ter (przystanek metra).cudne miasteczko a pozatym z budapesztu nie ma co wyjeżdrząc tam masz wszystko i jest pięknie! balaton to bajoro, w drugą strone to tylko eger i tokaj ale to inne atrakcje- a pozatym wszędzie Polaków ja

Węgry -ceny :)

Jakie orientacyjnie są ceny w Hajduszoboszlo (lub okolice - Miskolc, Eger). Chodzi mi o ceny obiadow, alkoholu, taksowek, komunikacji miejskiej, ewentualnie dyskotek, pubow:) Moze ktos orientuje się, ile pieniedzy powinno sie miec na ok. 8 dni (bez noclegow). Z gory dzieki za info:)

Re: czy ktoś wybiera się do Bułgarii ok 20 08 20

W tym terminie będę wracał do Polski. Polecam również zakup winietek węgry i rumunia online, szkoda czasu na stanie w kolejkach po winietę na granicy. Rumuńską winietę warto wydrukować, trzeba pokazać na moście w Ruse przy wjeździe do Bułgarii. Jeżeli chodzi o Rumunię to polecam na nocleg hotel

Re: Węgry - Ceny

zawsze jeżdziłem na campingi a teraz pomyślałem (2 małych dzieci) o pencjonacie ,hotelu lub czymś podobnym, w rozsądnej cenie -gdzie szukacie takich rzeczy (jakies adresy może?) czy jedziecie w ciemno? interesuje mnie eger,miszkolc debreczyn. dzięki z góry

Re: Węgry - Ceny

Witajcie, płacąc kartą MAESTRO banku PEKAO SA dzis w Gyula kurs za 1,000 forintów to 14,41 zł. Wybierając w bankomacie bez prowizji tą samą kartą w UNICREDIT BANK kurs za 1,000 forintów to 14,64 zł. Wiec róznicy praktycznie zadnej. Nie wiem, jak w Bupaeszcie, ale w Gyula ceny produktów podobne jak

Re: Węgry - Ceny

; róznice są tak znikome że nie warte zachodu! mam inny problem zawsze jeżdziłem > na campingi a teraz pomyślałem (2 małych dzieci) o pencjonacie ,hotelu lub czym > ś > podobnym, w rozsądnej cenie -gdzie szukacie takich rzeczy (jakies adresy może?) > czy jedziecie w ciemno? interesuje mnie eger

Re: Węgry - ceny

Sierpień 2009. Ceny w sklepach zbliżone do naszych. W restauracjach odczuwalnie niższe.

Re: Węgry - ceny

Zajrzeć wystarczy do gazetek wegierskich: lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index.htm tesco.hu/ -- Brač wg hepika

Re: zagadka, trasa do Dalmacji

Chodzi o okolice Warszawy. Z moich 2 nawigacji wynika, że różnica między tymi 2 trasami, które rozważam, to 30 minut (według jednej) albo nic (według drugiej). Co do winiet - liczę się z nimi bez względu na trasę. Wkurza mnie cena winiety słoweńskiej, ale też uważam, że o tę kwotę - wobec kosztu

Re: zagadka, trasa do Dalmacji

p.s. przyznaję, że nie sprawdzałam jeszcze cen wszystkich winiet. Pewnie Wisłok dobrze podpowiada, czyli rozwiązanie zagadki tkwi w tym, że moja trasa wymaga winietek przez Czechy, Słowację, Węgry, a trasa przez Graz-Maribor daje możliwość tylko 2 winietek, czyli przez Czechy i Austrię (jeśli ktoś

Węgry-ceny?

Chciałbym sie zapytać jak kształtują sie ceny noclegów, w restauracjach, napoi itd . w północnej części balatonu. Prosiłbym też o wskazanie miejscowości godnych polecenia. Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

Re: Węgry -ceny :)

Porównywalne- w zeszłym roku. Wiadomo, że w kurortach i popularnych miejscach drożej- jak u nas -- Forum Tychy Dobre Miejsce

Re: Węgry -ceny :)

Witam własnie wróciłam z Hajduszoboszlo. Ceny sa zbliżone do naszych. Myślę, że można wziąć tyle kasy, ile wzięłoby się w warunkach polskiego wypoczynku. Ja miałam śniadania i obiadokolacje w cenie pobytu, tez byłam 7 dni i miałam "kłopot" z wydaniem przygotowanej kasy,bo w moim

Węgry-ceny kwater i hoteli

Hej! Za kilka dni wybieramy sie na urlop na Węgry,dokładnie zamierzamy jechać do miejscowości Miscolc-Tapolka.Mam prośbe;może ktos poda mi przykładowe ceny kwater i hoteli,niekoniecznie w tej miejscowości na Węgrzech.Chcemy jechać "w ciemno",i nie wiemy ile pieniędzy będziemy

Węgry-jakie są ceny?

Proszę o inf.jakie są ceny podst.produktów w sklepach i ile np.może kosztować kolacja w restauracji ? Byłam ostatnio na Węgrzech kilka lat temu i nie wiem czego się spodziewać.

ceny paliw

Prosze podeslijcie aktualne ceny paliw po drodze : Węgry, Serbia, Bułgaria,

Re: Karta maestro i Węgry - ceny

Ufff już jestem po eskapadzie węgierskiej. W zasadzie łaziliśmy po Budapeszcie i wybraliśmy się do Sentendre. Miasteczko jest przepiękne. Osobiście przetestowałem wariant pół na pół, czyli trochę euro na wymianę i trochę na karcie. Za wielkiej różnicy nie ma. Choć jakoś mi się widziało, że na wy

Re: Polska hubem gazowym:)))

Akurat Węgry nie chcą być wyzwalane od Gazpromu, są zadowoleni z tej współpracy. A Czechom to będziemy sprzedawali ten droższy gaz z Kataru(tu już chyba nie da się obniżyć ceny)

Re: wakacje w Grecji

nich pochodzić. Wybacz, ale bzdura. Prom ma przystępna cenę jeżeli weźmie sie pod uwagę ceny autostrad, paliwo, mordęgę via Serbia, Macedonia, Węgry. Do Epiru można doskonale dostać sie promem, a nie tłuc przez kolejne dzikie granice, choć same Bałkany warte zobaczenia. Na promie masz wszystko, czego

Jednak przegrani

z większością, Węgry utrzymały w Radzie dotychczasową pozycję. Jeżeli ceną ma być utrata części wpływów w Warszawie, warto było ją zapłacić. *György Schöpflin ? węgierski poseł z ramienia Fidesz do Parlamentu Europejskiego, wykładowca akademicki. W latach 70. i 80. na emigracji w Londynie wspierał

Re: Rimini - turyściz Afryki - czy zmieniacie kie

Nie porównujmy północnych Włoch (klimat prawie jak jakieś Węgry) z południowymi (śr. temp. w nocy w sierpniu dla Palermo i Mesyny 24 stopnie). Choc zgoda, większośc ludzi na tabelki nie patrzy. A Sardynia nie ma lotnisk? Ale to tak trudno czasem porównać, bo Włochy mają mniej tych lotnisk. Sycylia

Re: wakacje na Słowacji

Velky Meder -byłam tam 10 lat temu.Rozbudowują się .Ceny mają niższe niż w innych miastach.Blisko na Węgry.Sprawdz w necie.Z noclegami nie ma problemow .Jest multum wolnych miejsc.

Re: opłaty za autostrady, zakup winiet

Tam nie ma winiet. ale jakbyś potrzebował kiedyś na Czechy, Austrię, węgry, Słowację albo Słowenie to ja zawsze kupuje w Żorach na MOP Rowień a1.travel.pl/ :) Mają najlepsze ceny i się najbardziej opłaca

WĘGRY - jakie ceny???

Czy ktoś mogłby powiedziec mi jakie sa ceny na Węgrzech i ile dac 12-letniemu dziecku pieniedzy na tygodniowy pobyt ( bez wielkiego szalenstwa) Moze ktos ma jakies namiar na odpowiednia stronke w necie( chodzi o ceny)????

ceny ON - Słowacja, Węgry, Serbia, Bułgaria

Witam Orientuje się ktoś jakie ceny ropy są w tych krajach i gdzie najbardziej opłaca się tankować po drodze. Pozdrawiam

Re: Węgry - jakie ceny?

Ceny zywnosci sa nieco droższe niz w Polsce poza typowo wegierskimi owacami i warzywami (papryka, arbuzy). Paliwo jest niestety drozsze niz w PL (1 l LPG wychodzi ok 2,50 zł).

Re: Węgry... ceny itp.

mam ten sam problem..... planuję urlop od 09.07 nad Balatonem lub Hajdubobuszlo. masz może namiarty na jakąś niedrogą kwaterę pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku!!!

Węgry... ceny itp.

Witajcie ;) Mam do was takie pytanko czy ceny na węgrzech są wyższe, czy niższe od naszych ? Jeżeli chodzi np.o ubrania, buty, jedzenie, itp. ?? Kilka lat temu byłem w Budapeszcie, ale niestety pamięc zawodzi... Wybieram się tam ponownie, po sezonie - bo w październiku, więc, ceny powinny juz

Re: Węgry - jakie ceny?

Obiad mozna zjesc za 1000 forintow. pewnie da sie taniej, dwa lata temu ktos w centrum znalazl kulturalnego chinczyka za jakies bardzo psie pieniadze. Browar w knajpie od 300 do gory . Dobry Tokaj Szamorodnyj min. 1000, Aszu min 2000. Tak jak ktos napisal: kantuja na rachunkach przerazliwie wiec

Re: Węgry - jakie ceny?

w budapeszcie jest nieco drożej niż w warszawie. polecam gulasz (co nie znaczy że po węgiersku gyulas) z galuszkami w knajpie na tyłach katedry św. stefana :) jest tam jak na centrum pesztu w miarę tanio. parę fajnych i w miarę tanich knajpek jest między Gelertem a zamkiem budzińskim. aha, uwaga na

Re: kolonie, obozy młodzieżowe

posiłki), Majorka, Chorwacja, Węgry, Bułgaria, Włochy (ceny od 19 euro/ nocleg + 2 posiłki). Opracowujemy program, pomagamy w organizacji m.in. pilotów i przewodników, polecamy tani transport. Szczegółowy cennik na naszej stronie internetowej. www.campsport.pl , biuro@campsport.pl, tel. 737513233

Re: Węgry: rosną ceny

Ano błogosławieństwo. Nie da się ukryć. Gdyby nie Unia to by biedni Węgrzy musieli drożej o 20 Forintów olej napędowy kupować. A tak jest zawsze tańsza Austria.

Re: Propaganda Rosji sięga Himalajów

w których to wykazali się "świetnym" dowodzeniem a > skutkiem tego była mongolska okupacja trwająca 200 lat: W wprawie na Ruś uczestniczyło ponad 160 tyś. mongolskich żołnierzy. W wyprawie na Węgry - 50 tyś. (bitwa na równinie Mohi nad rzeką Sajó). No, a dla rozgromienia Polski (bitwa pod

Re: Bułgaria 2017 - dojazd własny

Ciężko sie ustosunkować do wypowiedzi Pavlov66bg, nie mieliśmy okazji jechać przez Serbię. W ubiegłym roku a dokładnie 28 lipca jechaliśmy przez Słowację(Barwinek), Węgry (Oradea), Bułgarię (Ruse) . Droga podobnej jakości jak w Polsce ograniczenia również do których lepiej sie stosować. Jedyny

Węgry - ceny żywności i napojów ?

Jak kształtuja sie ceny w kanjpach na Wegrzech? Chodzi mi o ceny różnych dań jakie są serwowane w ich knajpach oraz ceny alkoholi. Z góry dziękuję za informacje na ten temat. Pozdro

Re: Tańsze urlopy - nasze sposoby

1. Samolot plus booking.com - ale to już wiecie. 2. Szukanie ofert laste minute - kiedyś tym sposobem na niewielkie pieniądze pojechaliśmy do hotelu 5 gwiazdkowego ... all inc. - za cenę pobytu w 3 gwiazdkach.... - w lipcu! 3. Namiot w Polsce - ale tylko jak jest gorąco tj. ok 20 stopni nocą

Re: Po co Putin jedzie do Orbana?

beda jak juz wszyscy wiedza...o mojej doopie,bo: ?Dwudniowy węgiersko-rosyjski kombinat dyplomatyczny? akcentuje słowa szefa węgierskiej dyplomacji Petera Szijjarto, że Węgry ?są gotowe popierać sankcje (Zachodu wobec Rosji) tylko w zgodzie ze swoimi interesami?. czyli zaleznie od cen ropy i gazu

Re: Dojeżdżanie Rosji...

cojestdoktorku napisał: > ale kiedy ograniczono nam dostawy? > było chyba jakies jedno kilkugodzinne wahnięcie, o tym wiem > ale przez lata ma sie prawo zdarzyć tak jak zdarzają sie przerwy w dostawie prą > du Przykładowo na początku stycznia 2006 r. Węgry ? zmniejszenie

Re: ile kosztuje benzyna

podam ceny z dzisiaj benzyny czarnogóra 1,35 euro serbia 152-160 węgry409-463(stacja na granicy z serbią)najczesciej ok 440 słowacja 1-43-1,52

Re: Węgry - ceny żywności i napojów ?

ja trafiłem do pizzerii gdzie była totalna paranoja z polskiego punktu widzenia Pizza którą się napchały 2 osoby kosztowała 10 zł a szklanka mineralki z cytryną 3 zł.

Re: Węgry - ceny żywności i napojów ?

chyba tak samo - jak u nas: np. w Budapeszcie drogo jak to w dobrym mieście turystycznym, a poza miastem taniej....także myslę, że jeśli weźmiesz tyle ile na utrzymanie w Polsce +10% na tzw. nieprzewidziane wydatki, to będzie ok. powodzenia!

Re: Pierwszy raz do Albani

Witam! Pierwsza trasa jest dłuższa i wolniejsza,a zarazem droższa.Po drodze jest napewno dużo do zwiedzania(Dubrownik,Budva,zatoka kotorska.Szkoder).My jeździliśmy do tej pory przez Węgry,Serbię,Macedonię i Grecję. Nocowaliśmy w Belgradzie,a potem już do Ksamila raz przez góry,a raz przez Butrinit

Re: Węgry - ceny żywności i napojów ?

Drogo. Piwo w knajpie od 180 Ft (3,20 zl), ale w duzych miastach i ogrodkach to juz spoko ponad 220, pod 300 zwlaszcza na zachodzie, w Budapeszcie to i po 500. Obiad dwa dania od 1500 Ft (ale to trzeba trafic, zwykle 2-2,5 tys). Przekaski typu langos tez drogie - 200 Ft nawet. Chleb w sklepie dro

Re: Węgry-czy negocjuje się ceny pokoi przez inte

Dzięki, może spróbuję... Pytam, bo są kraje, gdzie negocjowanie cen wręcz należy do dobrego tonu, a i są takie, gdzie cena jest ceną i już...

PiS wpadł we własne sidła w euro-grze

europejskiej PiS, osamotnienie i totalną izolację. Nawet Węgry nie popierają naszej polityki, o reszcie grupy Wyszehradzkiej nie wspomnę. PiS jest w Europie sam. Nie ma jednej życzliwej duszy. Można oczywiście dowodzić, że świetnie się obejdziemy bez żadnych sojuszy, ale lada dzień będzie dyskutowany budżet po

Odwalcie się od Węgrów i Orbana...

Węgry spełniły swój obowiązek walcząc dzielnie u boku swastyczek w kampani na Wołgograd. Zapłaciły za to ogromną cenę. Za to reszta tzw. cywilizowanego świata wspomagała największych zbrodniarzy jaką zna ludzkość, Sowiecki Sojuz. Nie uczcie ojca jak dzieci robić, Węgry były przeciw ZSRR kiedy

Re: amerykanie zra sie miedzy soba, a

posiadania złota wypłacano odszkodowania po cenie rynkowej. W ZSRR w tym czasie wypłacano kulę w łeb lub skierowanie do łagru. Poza tym w przeciwieństwie do ZSRR można było handlować i swobodnie posiadać biżuterię, zakaz dotyczył tylko handlu zagranicznego i posiadania dla celów tezauracyjnych. Zamieniałeś

Węgry-czy negocjuje się ceny pokoi przez internet?

Czy jest zwyczaj negocjowania cen apartamentów / pokoi przez internet? Jeśli gospodarze na moje mailowe zapytanie o możliwość wynajęcia podali mi konkretną cenę, to można ją negocjować czy byłoby to źle przyjęte i bezcelowe?

Re: Węgry-czy negocjuje się ceny pokoi przez inte

jeśli tylko zadasz pytanie odpowiednio i taktownie, to nie sądzę, by się obrazili. Ja zawsze próbuję, gdziekolwiek bym nie jechał, szczególnie, jeśli dany obiekt to "interes rodzinny". Z takimi osobami dużo łatwiej negocjować. Nie zawsze się udaje, ale próbować zawsze warto! Nie mam do

Re: Węgry-ceny kwater i hoteli

Czy cena 10 euro jest ceną za osobe czy za pokój? -- Ludzkość winna jest dziecku wszystko, co ma najlepsze Pozdrawiam Pola mama Zuzi:)

Czy Kaczynski sprzeda Polskę Rosji

tak jak Orban Węgry, PiS wygra wybory? Jest do tego zdolny, Wszyscy poza PiS powinni zrobić wszystko, żeby tą bandę renegatów powstrzymać. Za każdą cenę. M.

Re: Węgry-ceny kwater i hoteli

Właśnie wróciłam znad Balatonu. Można znaleźć pokoje za 10 Euro ze śniadaniem. Pozostałe ceny: 1 kg arbuza ok. 45 FT, kawa espresso - ok 200 Ft, lody - 75 Ft za kulkę, dobry obiad w średniej klasy restauracji 600-800 Ft. Pozdrawiam Kasia

Re: ~~~~~~~~ Polska, Polska ~~~~~~~~~~~~

gliwcjusz1 8 godzin temu Mamy więc PiS ale w amerykańskim wykonaniu . Amerykanie są najważniejsi i będą się bogacić za wszelką cenę .Od emigrantów otoczą się murem tylko kto będzie za nich wykonywał wszystkie brudne roboty . Niestety Ameryka od samego początku swojego istnienia nic innego nie

Re: To kalka z Orbana

http://www.voxeurop.eu/pl/content/article/2972451-walka-o-ziemie Gdyby cudzoziemcy mogli tu swobodnie inwestować, cena ziemi poszłaby w górę, ale mniejsze by można z niej czerpać zyski: ?taka prozaiczna prawda kryje się za tym nacjonalistycznym zapałem?, ocenia austriacki prawnik Peter Hilpold w

Re: Czy p. Prezydent PL rownież się tak zachowa?

O Jałcie nic nie słyszał? O tym jak Angolę potraktowali polskich żołnierzy po wojnie również nie słyszał. Sprzedali Polskę,Węgry,Rumunię,Czechosłowację i wschodnią część Niemiec Stalinowi. Taka była cena za udział sowieckich bandytów, którzy wcześniejszej współpracowali z Hitlerem za pomoc w

Re: Tajemnica lekarska, prawo, klauzula sumienia

: Już nikt w Unii nas nie popiera, nawet Węgry. Proszę zobaczyć, Węgry wycofały się z poparcia naszego kandydata... Karczewski: No, ale myśmy go poparli, prawda? Olejnik: Panie Marszałku, z jakiego tytułu jestem pozbawiana praw właściciela, dlaczego na mocy nowego prawa, jeśli mam dom w lesie, który

Re: Węgry-ceny kwater i hoteli

Witam! właśnie wróciliśmy z wakacji.Byliśmy w Miscolc-Tapolce,i jesteśmy bardzo rozczarowani! Jedyna atrakcja tej miejscowości to baseny termalne,ale o zgrozo wstęp na nie ,dla czteroosobowej rodziny to "jedyne" 3500 forint (70 zł!). I co najgorsze takiego tłumu ludzi już dawno nie widz

Re: Ja bym wolał dobre stosunki z Rosją niż W.B

jednoznacznie złe, takie Węgry (np. Węgry), zyskują niemało, w sumie za znikomą cenę. Polska też mogła, kiedyś coś, ugrać (specjalne ceny i gazowy hub na Europę), ale to dygresja. Jeśli chodzi o mnie, wszystkie te okoliczności, z przewodnią rolą jaczejki PiS, nie podobają się. Agenturę należy wypalać żywym

Re: sanatorium Anna - Staś Rymanów Zdrój

zapomniałam jeszcze dodać że warto wziąć ze sobą paszporty i dowody osobiste (dziecku można wyrobić) bo w niedziele biura podróży organizują wycieczki na Słowację albo Węgry na termy po fajnych cenach, tylko trzeba mieć dokumenty ze sobą

Re: PRL - mieszkania z Wielkiej Płyty

> Fakt, tak było, ale w ówczesnych okolicznościach trudno sobie wyobrazić że wład > za przyjęłaby > postulaty wprowadzenie gospodarki wolnorynkowej. Wszyscy wiedzieli że na takie > dictum przyjedzie "bratnia pomoc", jak do Czechosłowacji czy na Węgry. Czyli ludzie chcieli

Re: Sporo prawd... Czego faceci chcą WIĘCEJ !

> owali. Dobry znajomy pracuje w amerykańskiej korpo na dużej maszynie, jest brygadzistą. Firma nastawiona jest wyłącznie na eksploatację taniej siły roboczej w Polsce. Produkują trochę na rynek lokalny ale sporo na Rosje, Węgry, Skandynawie. To dla kogo produkują i w jakich cenach jest decyzją

Re: Casamundo - OPINIE - czy ktoś rezerwował u ni

W zeszłym roku skorzystałam z casamudno (kierunek Węgry), pomimo obaw tych samych co Twoje wszystko przebiegło idealnie. Otrzymałam vouger zgodnie z regulaminem i na miejscu otrzymałam DOKŁADNIE to za co zapłaciłam. też ceny wydały mi się dziwnie niskie, ale dokładnie tyle zapłacilam co widziałam

Do wracających z Chorwacji samochodem

Bardzo proszę o podanie aktualnych cen benzyny 95 w Chorwacji. Ewentualnie jak ktoś jechał przez Węgry to też.

Re: POlska "niestety" nie zdazyla z pomoca NATO

jaki Ławrow był młodziutki. zmartwię Cię. Nikt nie rozważał w Polsce wysłania naszych samolotów nad Jugosławię, ani nikt od nas tego nie wymagał, kilka dni po wstąpieniu do NATO. Rozważano tylko wysłanie jakiś jednostek na Węgry, zdaje sie antychemików, jakby Slobo chciał Węgry ugryźć. ale chyba

Re: Wszyscy w domu ???

> Zapytam jaka jest droga przez Węgry? Lepsze drogi jak przez Słowację?Nie ma tam płatnych > autostrad? Trudno mi orzec, czy drogi lepsze niż w Słowacji. Autostrady i drogi szybkiego ruchu na Węgrzech są płatne: N, 28-06-2015 Forum: Chorwacja, Słowenia i Czarnogóra - słowenia - potrzebna winieta na wszystkie drogi !

Samochodem na Riwierę-opłaty

Witam!Proszę Was o podanie mi cen opłat za autostrady do Grecji przez Czechy,Węgry,Serbię i Macedonię. Ostani raz byłem kilka lat temu a podobno dużo sie pozmienialo.Proszę o wszelkie przydatne informacje . Aha ,gdzie najtaniej i jakie ceny jeżeli chodzi o benzynę.Dzieki .Pozdrawiam!

Re: Płatności w krajach tranzytowych

Chciałbym własnie uniknąć wymiany waluty. Z tym paliwem trochę wprowadziłem w błąd, chodzi o ON więc ceny na Słowacji i na Węgrzech są porównywalne np wg strony epetrol. W tym okolicach (słowacja/węgry) planujemy zatankować po 20l w jedną i drugą stronę więc różnica między cenami kilkunastu groszy

WĘGRY - Miszkolc,Eger,Góry Bukk - pytania o ceny

HEJ! Wybieram się w te wakacje w okolice Gór Bukowych.Mam pytanie o ceny noclegów i wasze doświadczenia z nimi. Interesują mnie tanie kwatery,campingi itd. Mam też pytanie o komunikację - jak dojechać tam ze Słowacji (pociągi, autobusy ) i jaki może być tego koszt. Z GÓRY DZIĘKI ZA ODP

Re: Autem do Słonecznego Brzegu koszt paliwa

Przez Rumunię nie warto kupować winiety na Słowację i Węgry. Z Barwinka najlepiej jechać na Vranov i nie szukać 20 km autostrady między Presovem a Koszycami. Na Węgrzech też odcinki autostrady, z których ewentualnie można skorzystać w tym rejonie (w okolicy Debreczena) są nie warte ceny winiety.

Re: Za to prezentujesz bełkot nieuka który zielon

wierszami. Słowacy, Węgry czy Rumunia przejściowo współpracowały z Niemcami i nie zostały wcielone do ZSRR, co obala Twoją bezpodstawną tezę jakoby w przypadku podobnej współpracy Polski, i ewentualnej wygranej Armii Czerwonej w takim scenariuszu, Polska miała stać się radziecką republiką. Wręcz przeciwnie

Re: w którym momencie historii Słowianie byli naj

) inkorporacją Prus (przypomnijmy, że tak planował Zygmunt Stary -- w myśl "hołdu" po bezpotomnej śmierci Hohenzollernów Prusy miały stać się częścią Polski, niestety chwycony za gardło przez Turczyna (czyżby nas półmiski trzymały) Zygmunt August, za cenę pomocy zbrojnej zgodził się w 1563 na dopuszczenie do

Re: Nocleg przy granicy Węgry-Rumunia

dlania napisała: Czy ktos mógłby polecić nocleg w umiarkowanej cenie na jedną noc gdzieś przy gr > anicy Węgry -Rumunia (Debreczen -Oradea)? My, już drugi raz, wybraliśmy to: www.booking.com/hotel/hu/peterfia-panzio.html

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - węgry ceny

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin