Przeszukano 111 037 176 wypowiedzi na 4 108 forach

vvt - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Toyota Corolla 1.4 VVT 2002 r + kpl opon letnich

Do sprzedania samochód Toyota Corolla rocznik 2002. Więcej informacji pod nr telefonu 502-094-250 Możliwość obejrzenia auta w Sokołowie Podl. allegro.pl/toyota-corolla-1-4-vvt-2002-r-kpl-opon-letnich-i3945967508.html

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

To nie jest reguła,ja mam z 2002 1,6VVT-i mam przejechane 210 tyś i nie bierze mi oleju(szczerze) ,skrzynia chodzi jak lala,wymieniam sobie olej co 60 tyś,nie chaczy,nie świszcze na żadnym biegu,wszystko w jak najleprzym porządku,jak dbasz tak jeździsz(-:

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Ja posiadam is 200 z silnikiem 1G-FE z systemem VVT-I. Wyminę rozrządu wykonuje sie po 150 000 km.

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Powiem tak ja mam Corolle E-12 1,6VVT-i ,2002r,ja nie mam żadnego problemu z olejem od wymiany do wymiany zero dolewek(szczerze) 5W/30 Schel,naczytałem sie o tych silnikach że biorą olej,u mnie nie prawda,klocki też normalnie mi się ścierają,żarówki raz w roku wymieniam,dbam o wymianę oleju w

dobry link

get.google.com/albumarchive/104379811741125018922/album/AF1QipMFh3VF2A-obOlqiJPcfidiJ8vvT4seMPzOVCX7

Re: Małe, inne do miasta...

Może Toyota Yaris 1.3 VVT. Idealne autko do miasta. Żona taką miała, póki nie kupiliśmy następnej generacji tego modelu.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

W wersji 1,2 vvt jak dla mnie tragiczna skrzynia biegów, głósno zmienia biegi, że w całej kabinie słychać.

Toyota Avensis 2.4 VVT-i Prestige

Chce zwrotu mojej kasy! Ponad 2 złote za taki "artykulik" z pięciu akapitów ?? To jakiś smutny żart.

Re: ~~~~~~~~~~~~~~~~STARY WROCLAW~~~~~~~~~~~~~~~~

https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mbekyRJTXYfVVtVUBcic8kg.jpg -- Moje forum: forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: "Rada medrcow" szczytuje "w dyzlu

, charakterystyka czy podstrowne, ile z rury leci - co to kogo obchodzi. To troche jak swego czasu Toyota sie chwalila tech. VVT-i i poloa ludzi ze znawstem cmokala - no tak, kuplem bo ma VVT-i - tylo jak dopytac co to, to nikt do kladnie nie wiedzial. Ma byc klima,ma dobrze ciagnac, wyprzedzac, siedziec wyzej

Suzuki Ignis 1.5 VVT

Posiadam auto Ignis II z silnikiem 1.3 Auto to ideał i majstersztyk Japońskiej technologii Świetne jak zjeżdżę kupię kolejnego ignisa Niesamowicie wytrzymałe i bardzo szybkie Majstersztyk

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Tak trochę SUVa przypomina ten minivan, z wyglądu oczywiście, bo mało ma tych koni pod maską. ISUZU wymuściło pod koniec roku ciekawy egzemplarz, wyglądem podobny do DMaxa: www.isuzuute.com.au/mu-x/overview.aspx

Re: VVT - chwali się jak najbardziej

mam prospekt Ignisa i są wykresy mocy/momentu 3 silników (M15A, M13A i diesel) oraz... schemat systemu VVT :P -- potestatem obscuri lateris nescitis

toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Mam zamiar kupić w Niemczech Corrolę 1.6 vvt-i, prod.2004, 44.000 km. Czy jest niebezpieczeństwo, że ten silnik będzie brał dużo oleju, co często było opisywane odnośnie tych jedenostek? Których silników z tej serii należy się szczególnie wystrzegać?

GV 1.6 VVT jest strasznie mulowata

OK, ciezko jest spierac sie, ale 1.6 VVT to za slaby silnik na auto ze stalym napedem na 4 kola i spora masa. Calkiem powaznie mowiac to i mocy brak i elastycznosci. A z jakim samochodem porownujesz nowa GV? Ktos pisal, ze to ten silnik co w Lianie - prawie ten sam - odrobinke inna

Re: Przegląd przy 30 tys. km + pytanie o vvt

Z tego co wiem to w Ignisie VVT działa tylko na jeden rząd zaworków i jest "klasycznego" typu (selenoid), jak np. w starszych silnikach Hondy (Vtec SOHC). Na oko uruchamia się między 3600 a 4100 obrótów. Mam drukowaną ulotkę Suzuki ze schematem, mogę w wolnej chwili zeskanowac i

Bliźniaki Cramp!

www.youtube.com/watch?v=Njwn1tXE-tE&list=PL4ulAhsxiaR99tU9vvtDKqPPt1_HbkVOh Kto nie oglądał niech łapie. Tak mi się skojarzyło na fali wątku- jeden braciszek kujonek i

Re: Przegląd przy 30 tys. km + pytanie o vvt

na rece. Z innej beczki - czy natknal sie ktos na opis jak dzialaja zmienne fazy rozrzadu (VVT) w silnikach m13a i m15a? Google'alem troche i nic nie znalazlem ... a o vtec'u hondy jest wszedzie pelno informacji. Co ciekawe silniki 1.3 (m13a) w ignisie i nowym jimny maja VVT natomiast w nowym swift

Ile kosztuje kompletny rozrząd do Corolli 1999 vvt

Czy może ktoś wie ile kosztuje kompletny rozrząd do Corolli 1999 z silnikiem 1.4 vvt-i obawaim sie ze niedługo mnie to czeka...

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

Z tego co podaje AŚ (choć to kiepskie źródło informacji) 1.5 VVT początkowo nie będzie u nas sprzedawany - kto by to kupił za 50-60,000????

Re: GDI , VTEC, VVT-i

Tak czulem ze tylko ty sie wypowiesz :) i ze nic nie wspomnisz o VVT-i :) Wiec jeszcze pociagne, czy VVT-i jest naprawde gorsze do VTEC ? czy to juz tylko roznica, tego co sie lubi czy Toyote czy Honde ?:)

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Te nowoczesne silniki toyoty są g.... warte. Zrobisz 80 000 km i rozrządy do wymiany z systemem VVti - masakra. I to jest ten postęp ? do bani to wszystko. To już nie te toyoty corolle co kiedyś. Kolega ma toyote corollę ma 14 lat przebieg na silniku 1,4 86 Km PONAD 300 000 KM BEZ REMONTU. Teraz w

Re:Barka desantowa typ Projekt 1176!

bastion-karpenko.ru/VVT/1176_01.jpg bastion-karpenko.ru/VVT/1176_BUK_03.jpg Pozdrawiam!

Re: Przegląd przy 30 tys. km + pytanie o vvt

> Z tego co wiem to w Ignisie VVT działa tylko na jeden rząd zaworków i jest > "klasycznego" typu (selenoid), jak np. w starszych silnikach Hondy (Vtec SOHC). Nieczego innego sie nie spodziewalem ... pewnie tak jak w Hondzie dziala na zaworki ssace. W hondzie bylo tak ze cewka byla

Re: GDI , VTEC, VVT-i

nie koncentrujmy się tylko na literkach! toż to marketing! nowoczesny silnika TAK ale ważne jest też przeniesienie napędu, dobór przełożeń skrzyni biegów, napęd przód czy tył VVT-i jeździłem (volvo) naprawdę świetna elastyczność wielka fura a biegów jak nie chcesz to nie musisz zmieniać, po

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Mam Vengę z silnikiem 1,6 crdi + dodatki , razem 60 tys.zł. Bez porównania do tej Tojki ..o niebo lepsza KIA!

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Cena rzeczywiście daje domyślenia, ale jeszcze długo dostatecznie wielu klientów będzie kupować Toyotę dlatego, że jest Toyotą. Jak się zapracowało na markę, można odcinać kupony.

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Żal i żart nie na miejscu. Przewlekła choroba umysłowa toczy księgowych Toyoty. Kupujący chodzą do salonów wielu producentów i egzamin z rachunków maja już dawno za sobą

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

z tą jakoscią hundaia i ki na równi z toyotą poczekajmy z 8 lat ,to się okaże ,i własciciele toyoty sie bedą smiać

Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Pierwszy test Verso-S od dawna jest już na necie. Oto link: www.fanklubtoyota.pl/co-nowego/44/217.html

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

chętnie wybrałbym 3drzwiówke w bogatej wersji zamiast ,np. ds3 . Zdecydowanie taniej a też ciekawie.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

że koleś co to pisał to jakiś kompletny konował. A zamiast Swift w tekst można wstawić dowolny samochód i też będzie dobrze. Żenada

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Ciekawet jakim cudem fotele są o wiele wygodniejsze skoro są CAŁKOWICIE TAKIE SAME jak w moim Swifcie 2009.

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

@kondorr już tłumacze wezmy golfa3 i corolleVII /golf deska z twardego plastiku a corolla plastik pokryty miękkim materiałem miłym w dotyku 2). widziałem jak gościowi spadł ogarek z papierosa to w mgnieniu sekundy dziura w siedzeniu a w mojej toyce tapicerka ledwie nadpalona i łatwo da się to zamas

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

@ja. Czyli jestes uzytkownikiem 11-letniej corolli... to gratuluje bo to Verso-S popsuje sie z 15 razy zanim ty bedziesz musial zmienic olej w swojej corolli... Jesli wiezycie ,ze Toyota teraz to ta sama jakosc co 10 lat temu, to jestescie troche zalosni.

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Z deskami to sprawa jest niejednoznaczna. Niby brzydkie, ale ja w Yarisie I zrobiłem 200 tys. i auto wyglądało w środku tak jak nowe. Nic się nie przeciera, nie rysuje, nie psuje. Tyle, że niemodnie.

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

@ragles102: rozwiń myśl. chodzi Ci o to, że zawsze były beznadziejne i teraz też są? jeśli tak to wybacz, ale tym bardziej należy im się zjebka. dziś nawet "koreańczyki" mają nieraz lepsze plastiki niż Toyota, a kosztują dwa razy mniej...

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Dziwne że testujący nic nie wiedzą o wykonaniu desek rozdzielczych w Japońskich autach tak z przed 20 lat tak i teraz ,jakby to były niemieckie testy z góry dyskryminujace inne marki

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

teraz dokonałem transakcji, oddałem polo za 200 b e c z e k kiszonej kapusty, już mam inny przedmiot pożondania

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Suzuki swift moje pierwsze nowe auto,do tej pory wspominam je z zona pomimo ze minelo 23lata.Pojemnosc 1L ,3 cylindry.nizawodnosc mechaniczna,jeden problem rdza.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Ciekawy i dobry samochód. Rozczarowuje ten mały bagażnik. Jednak jest parę lepszych samochodów tego segmentu z C3 na czele.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Zaskakująco trzeźwy opis furmanki. Szkoda tylko, że nic nie ma o tym jak zachowuje się na naszych dziurach. Ale i tak w sumie przyjemnie się czyta

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

" Na liście znajdują się też elektrycznie regulowane przednie szyby" Od kiedy takie kmioty publikujecie? Co wy za serwis jesteście? Już nie wspomnę o innych błędach w tym tekście...

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Wszyscy miłośnicy (in spe) h...daja i kija powinni wziąć choćby testową jazdę tojotą, żeby rozumieć bezsens własnych słów. Co z tego, że taniej, co z tego że szybciej (jakoby) i (jakoby) lepsze wyposażenie. Misiowie puszyści: biedny musi kupować drogie, bo tanie znaczy jeszcze droższe. Pisze to użyt

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Kia Venga ma 7 lat gwarancji z czego rok, dwa jezdzisz a pozostaly czas auto spedza w serwisie na notorycznych naprawach....To auto to jedna wielka loteria...Poczytajcie sobie opinie posiadaczy....Bardzo dlugo zastanawialem sie nad zakupem....Ale przeszedlem sie z salonu sprzedazy do ...salonu napra

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

to konkurent KIA VENGA i HYUNDAI ix20 tyle że tam za 57 tysięcy to świat i ludize full opcja na dowolnym silniku w pelnej elektryce z 5-7 letnią gwarancją (7 KIA), z radiem z ster. z kierownicy, automatyczną klimą, beznzyną 126 konną o niebotycznym w porównaniu do Toyoty jezeli chodzi o przyspieszen

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

idealne auto na miasto to toyota yaris tsport 1.5 starsza wersja! oryginalny japonczyk a do tego 9sek i zawstydza wiekszosc banzyn 2.0l po 150-170koni i dizli 140konnych

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

żona ma to autko od października, jest bardzo zadowolona niż z Micry, wyciszenie, komfort, przyśpieszenie też jest lepsze - próbowałem. Do jazdy miejskiej - super. Nowa Micra to porażka, wygląda jak Matiz (na jesień były pokazy przed premierowe) i nie jest taka tania.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

@mix - zgadzam się i po przeczytaniu tego artykułu miałem to samo napisać. Jak czytałem tabele z danymi technicznymi to widząc tą moc, niską masę i słabe przyśpieszenie to myślałem, że tak jest skrzynia zestrojona i że prędkość maksymalna będzie wysoka ale 165 to słabiutko.

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

ty razem zdjecie z komuter bardziej poprawne 5,9l /100km, kto by kiedys pomyslal 1,2l i prawie 100KM, przy tej masie powinno sie lepiej zbierac niz 12,3s do 100km/h

Re: GDI , VTEC, VVT-i

Gość portalu: Pawel napisał(a): > Tak czulem ze tylko ty sie wypowiesz :) i ze nic nie wspomnisz o VVT-i :) > Wiec jeszcze pociagne, czy VVT-i jest naprawde gorsze do VTEC ? czy to juz > tylko roznica, tego co sie lubi czy Toyote czy Honde ?:) VVTi to system zmiennych faz rozrządu

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Panie Autorze nie promień skrętu 11.2m, a średnica zawracania 11.2m. Bo promień się zawsze mnoży razy dwa, żeby znaleźć średnice. A promień skrętu jest duży bo kapcie spore i szerokie. Silnik Swifta to może nowość w Europie, tyle że w Indiach jest już od ponad 2lat. Nadal jedna rzecz jest niezrozumi

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Moim zdaniem nowy model jest brzydszy niż poprzedni, powiększenie nadwozia rozumiem ale te szkaradne lampy przednie i tylne już nie. I tak Swift pozostaje jednym z najmniejszych aut w swoim segmencie i nie ma szans np. z Clio czy Volkswagenem Polo które mają rozmiary niemal kompaktu (Polo ma rozstaw

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

mam parę pytan do autora tekstu: jakie zderzaki projektowali styliści? jacy to byli styliści? jakie auto dostało nowe lampy? czy te lampy tez projektowali ci sami styliści?... a tak na poważnie to jesli ktos nie potrzbuje bagaznika, nie potrzebuje mocy na niskich obrotach i ma do wydania tyle ile ko

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Od razu widać że Suzuki jest w rękach VW, i wychodzą z tego samego założenia że jeżeli coś jest dobre i dobrze się sprzedaje to nie ma potrzeby zmiany, bo niektórzy to przesadzają bardzo mocno z nową wizualizacją. @procliowiec mówisz że Clio jest takie dobre szczególnie te z silnikiem 1,2 TCE i ma

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

W segmencie B clio najlepiej się opłaca i nie pieprzcie że "francuz" to zły. Laguna gorsza od passata na pewno, megane troche gorszy od golfa (ale tanszy duzo, więc sie opłaci), ale clio zawsze uchodziło za bdb auto, w tym lepsze od polo (Polacy na punkcie vw mają zayoba). Clio 1,2 (1149 c

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Drogi ccc pracowniku Nissana jak podejrzewam. Otóż miałem ostatnio okazję jeździć nową Micrą i nowym Swiftem. No cóż, jak twierdzisz nowa micra za te same pieniądze oferuje sporo więcej, być może, ale w porównaniu z nowa Micra Swift ma dodatkowo np. -poduszkę kolanową -ma 5 gwiazdek w testach zderze

Re: Suzuki Swift 1.2 VVT | Za kierownicą

Taaaa... Autko jest super, jedzie jak po szynach, fakt, że mam felgi 17'' 225 mm i zawias twardszy i obniżony o 40mm, ale jazda po zakrętach i rondach Wielkiej Brytfanny to po prostu bajka. Nie wiem co w.g autora artykułu znaczy ,że układ kierowniczy jest bardziej bezpośredni - czy może być? W wer

Re: Suzuki Aerio 1.5 VVT - co myslicie o tym?

Sprzedają pod kretyńską nazwą (chyba bardziej niż baleno) z silnikami pamiętającymi swój debiut w swifcie. Takiego 110-konnego VVT to ja bym może i kiedyś rozważył, ale na pewno nie warkotliwy 1.3/90KM, który nie oferuje ani mocy ani elastyczności ani niskiego spalania.

Suzuki Aerio 1.5 VVT - co myslicie o tym?

W Japonii jest w sprzedazy takie coś: www.suzuki.co.jp/dom4/lineup/aerio/gallery2.htm Ma silnik 1.5 16V wykonany w technice VVT (jak nowe toyoty i hondy) 81 kW i 143 Nm przy 4,000 obr. W Europie oczywiście sprzedają swoje starocie... .

Re: Toyota Yaris 1.0 VVT-i/1.4 D-4D. Rodzinne (po

siwy-55 napisał: > Yaris rodzinnym autem ??? > w takim razie "Komar" jest rodzinnym mopedem !!! tak to jest jak sie nie rozumie co sie czyta :-( przeczytaj powolutku : " Toyota Yaris 1.0 VVT-i/1.4 D-4D. Rodzinne (po)rachunki "

Re: Lyme and Rife

Brakuje tak częstotliwości dla barto,pola dla babesi bydlęcej i psiej są puste nie ogarniam tematu, wystarczy że kupię zywkły zapper np vvt3 ?

Re:Zmodernizowana Irańska "Szyłka"!

ic.pics.livejournal.com/panzerbar/17086497/133616/133616_original.jpg nevskii-bastion.ru/VVT

pisk w corolli 1.4 vvt-i - prosze o pomoc

Ostatnio moja Corolla zaczęła wydawać spod maski dziwny pisk: na wolnych obrotach słychac piszczenie z okolic alternatora: nie brzmi jak typowy metaliczny pisk zuzytych łozysk, tylko raczej jak transformatorek w urzadzeniach elektrycznych czasem. Czy ktos wie co to moze być? Czy jest sie czym prz

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Problem dotyczył silników wyprodukowanych przed lutym 2003, późniejsze są zmodyfikowane i podobno "nie biorą" ;-) - 2004 powinien zatem być OK. Na forum Toyota Klub Polska piszą, żeby unikać silników 1.6 starszych niż U427854, czyli samochodów starszych niż E067233. Dla silników 1.4 to

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

VVT tez zostal wymyslony przez fiata, ale przez dlugi czas nie wiedzieli jak to zastosowac.

Re: wybory i ich relacjonowanie.

Tak relacjonują amerykańskie wybory w Iranie https://www.youtube.com/watch?v=N4PSjVVtLFA;;N4PSjVVtLFA;;http://i.ytimg.com/vi/N4PSjVVtLFA/default.jpg;;Communist: "U.S. Democracy Is A Sham" -- Salonik

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

Wersja 1.3 opisywana była w kilku czasopismach (wszystkie ważniejsze w Polsce) + w serwisach internetowych (np. www.gieldasamochodowa.com i innych). Czy warto kupić? Ma plusy dodatnie i ujemne ;-) Zapytaj chaladii.

Re: toyota avensis - serwis

Kolego - ja polecę ci P. Kurzydło na Przasnyskiej. Tym bardziej jeśli masz diselka! Ja sam na przeglądy jeździłem do niego z 1.8VVT-i.

Re: Olej kokosowy - używacie?

Owszem używam tego: tulsi.pl/produkt/olej-kokosowy-500ml-ktc/?gclid=CK2vvtSe-cQCFcL3cgodYpEAkQ Jest bezwonny, idealnie nadaje się do smażenia mięs. Ale już np placki

Re: GDI , VTEC, VVT-i

No dobrze, ale chodzi mi o to z ktorym system najlepiej wybrac silnik A czy przypadkiem nie i-VTEC czy jakos tak to dopiero zmienne fazy rozrzadu i zmienny skok zaworow ?

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

Zamierzam poczekać na silnik 1,25 JTD. 170 Nm przy 2000 obr jest lepsze od 140 Nm przy 4000... Nawet jeśli porównanie mocy maksymalnej nie jest tak jednoznaczne... -- Salaamu Wa-alleikum Chaladia Bolandi

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

> gdzie go będzie można zobaczyć i odbyć jazdę próbną. > Jestem mieszkańcem powiatu tarnogórskiego ( Tarnowskie Góry ). No, jeśli z TG, to pewnie jesteś skazany na Durczoka...

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

nie rozumiem po co umieszczacie takie artykuły skoro taka wersja nie jest wogóle dostępna na polskim rynku. Myśle że o wiele lepszym wyjściem było by opisanie wersji 1,3 która to jest dostępna jako jedyna. Nie znalazłem na tej stronie żadnego artykułu na ten temat i dalej nie wiem czy jest to sam

Re: Suzuki Ignis 1.5 VVT

140 Nm przy 4000 rpm daje ok. 80KM 170 Nm przy 2000 rpm daje ok. 48KM Super koputa przy tych 2000 w dieslu nie będzie, dale jest sens kręcić go już do max 4000 rpm, gdzie ma max 70 PS - ciagle cienko... PZDR

Silnik Toyoty 1.2 Turbo VVT-iW

Silnik Toyoty 1.2 Turbo VVT-iW

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - vvt

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin