Przeszukano 111 279 815 wypowiedzi na 4 109 forach

usg z kontrastem - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

USG z kontrastem

Czy mozecie mi wytlumaczyc o co chodzi z USG z kontrastem, czy watro zrobic to badanie? Czy wykaze ono droznosc? Lekarz zalecil mi takie badanie a nie HSG.

USG z kontrastem, boję się

Jestem po histeroskopii (20.04) w czasie której usunięto przegrodę macicy. Dziś idę na USG z kontrastem, które ma pokazać czy macica dobrze się zagoiła i jak teraz wygląda. Czy jest tu ktoś kto miał wykonywane USG z kontrastem. Boję się trochę tego badania, bo nie wiem jak to wygląda. W jaki

Re: Pies mi zachorzał-martwię się:(

Na razie dostała kontrast i jak po lekach lepiej nie będzie to ma mieć jutro zdjęcie. USG nie proponowano. -- Sygnaturka się zgubiła....

HSG, USG z kontrastem, histerioskopia?

Czytam i czytam i coraz mniej z tego rozumiem. HSG a USG z kontrastem wyjaśnił w sąsiednim wątku Rafał, ale jak się ma do tego histerioskopia? Jakie to badanie i czy ma takie same możliwości jak pozostałe? Ratunku!

Re: USG z kontrastem, boję się

Jestem już po USG. Nie było tak strasznie. Nieprzyjemne było wkładanie kaniuli (tej rurki, przez którą podaje się kontrast) do macicy. Podawanie kontrastu bolało bardzo. Niestety aż dwa razy potwarzano tę całą zabawę, bo coś tam za pierwszym razem nie wyszło, więc bolało 2 razy. Ale przeżyłam

Re: Rezonans magnetyczny- pytanie o kontrast

mi zrobic tomografie, wiec poprosilam o rezonans, bo myslalam, ze to mniejsze zlo. Bylam glupia, bo moglam zazadac zwyklego USG. Tym bardziej, ze i tak nic nie wyszlo. Nie dajcie sie z tymi rezonansami, a zwlaszcza odmawiajce kontrastu! Opowiadaja glupoty, ze to naturalny srodek ziem rzadkich. I co z

Re: USG z kontrastem, boję się

Hej, miałam HSG klasyczne (z Rtg) ale wiem że kontrast podaje się tak samo, tylko że zamiast zdjęć zaraz po podaniu wcześniej zakłada się sonde usg (tak jak w usg dopochwowym). Najpierw przemywają, zakładają wzierniki, dezynfekują okolicę szyjki macicy, zakładają cewniczek przez kanał szyjki

Re: Inseminacja ? czy ma sens?

Boli samo wprowadzenie kontrastu, z usg też masz kontrast a samo rtg już tak jak usg nie boli. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: czy to hashimoto?

Oj młoda kobieto. Twoimi wyjaśnieniami zaciemniłaś sprawę(:.Dlaczego i jaką metodą miałaś badaną drożność tętnic szyjnych?.Angio - MR? (rezonans magnetyczny z kontrastem podanym dożylnie)Czy badanie potwierdziło drożność tętnic?. A może określono stopień zwężenia światła tętnic.? USG tarczycy

Re: czy to hashimoto?

Badanie usg tętnic wyszło dobrze nic tam nie było ale lekarz powiedział żebym szła do endokrynologa bo mam chorobe Hashimoto w początkowym raczej stadium a jak piszlam do endo to powiedział że krew na to nie wskazuje a usg na tarczycy są ślady ale najprawdopodobniej od rezonansu i tomografu ktory

Re: HSG, USG z kontrastem, histerioskopia?

Histeroskopia to całkiem inne badanie. W HSG I USG z kontrastem wprowadza sie do macicy cewnik i wpopowuje płyn, a potem robi zdjecia czy śledzi rozchodzenie się płynu za pomocą USG. W histeroskopii do macicy wprowadza się cały układ optyczny i ogląda się ją od środka bezpośrednio. Przy okazji

Re: Braster - wchodzicie w to?

zastepowac wszelki rtg usg, jesli tylko sie da, ewentualnie rezonans magnetyczny (oczywiscie nie jako profilaktyka). moj syn przed operacja mial wlasnie kilka razy bardzo szczegolowe usg i rezonans. rtg tylko raz z kontrastem. po operacji wszystkie kontrole tez byly za pomoca usg.

Re: USG z kontrastem

Witaj. Ja miałam w ten sposób sprawdzaną drozność jajowodów i przeszłam to badanie bezboleśnie,a jednak okazało się że mam jajowody niedrożne i zostałam skierowana na laparoskopię.W laparoskopi wyszło że jajowody drożne,także jakoś do tej metody badania drozności przez usg nie jestem przekonana

ból żeber (nastolatek) - co może być przyczyną?

mechanicznego żeber brak. w maju dziecko boli bardzobardzo więc dziecko trafia do szpitala, gdzie wykluczają choroby rematyczne, uszkodzenie kości, uszkodzenie mięśni. leczenie żadne czyli naproxen i hydroxizina. usg nic nie wykazuje. zalecenia - neurolog i ortopeda. neurolog nic nie widzi, daje skierowanie

Re: Mammografia vs. rezonans magnetyczny piersi

metoda (z kontrastem) jest najlepsza, ale najdrozsza, dlatego stosuje sie ja tylko dla mlodych kobiet obciazonych genetycznie oraz kobiet w ciazy, a takze jako ostatnia deska ratunku, gdy z usg i mammografi wychodza glupoty. I tak, niestety, w najblizszym otoczeniu mam ten problem. Biopsja, usg i mammo

czy to hashimoto ????

kobieta lat 26 moim problemem jest nagłe tycie 6 kg w ciąggu 3 miesiecy byłam na wizicie u endokrynologa który zbadał moją tarczyce i stwierdził ze nie jest idealna ale to wynik przeprowadzenia badania z kontrastem na rezonansie który pozostawił na niej ślad opisał tak usg; tarczyca

Re:

i badania krwi. Jako, że już byłam zaniepokojona, to zapisałam się na najbliższy termin, znów prywatnie, dwa dni pózniej. Na usg wyszły dwie niezidentyfikowane zmiany na wątrobie. Z otoczką halo, która na tyle zaniepokoiła lekarza, że kazał zrobić jak najszybciej tomografię z kontrastem. W tym celu

Re: Duży spadek wagi w ciągu miesiąca

Tia usg... Usg można sobie darować i od razu TK z kontrastem. Moja teściowa robiła usg bo miała objawy podobne. Usg czyste. Zrobiła markery kt. wyszły gigantyczne. Zrobiła TK i guz trzustki jak wół wielkości pięści. A i diagnozowala się sama bo lekarz przez rok uparcie ignorował objawy typu ból

Re: dobra wiadomość

Na cycki najlepsze badanie to rezonans magnetyczny z kontrastem. Wykrywa kilkumilimetrowe guzki i różnicuje złośliwe od niezłośliwych. nie pokaże tego ani usg ani TK, ani mammografia czy macanie. Mammografię uważam za bezsensowną, bo wykrywa tylko duże guzy najlepiej w małych piersiach, słabo

Re: in vitro 2017

Przed hsg kazali zrobić tylko posiew tlenowy, który wyszedł ok. A w związku z tym wodniakiem były bakterie beztlenowe no i jak tam wszystko ruszyli kontrastem to niestety rozwinął się stan zapalny. W krytycznym momencie CRP miałam prawie 300 a norma jest do 15... Mam żal do mojego ginekologa bo

Re: Guzek dysplastyczny w piersi

Od 13lat regularnie, średnio raz na pół roku mam kontrolę, czasami dają mi skierowanie na biopsję, zawsze usg, teraz mammografię z kontrastem. Zmian mam kilka. Ufam lekarzom. Jeden guzek nagle sie powiększył więc został wycięty, ale wszystko skończyło się dobrze. Nie czytam na necie na ten temat

Re: USG z kontrastem, boję się

Dzięki Yba. Mam nadzieję, że jak musimy się troszkę postresować i pocierpieć to później czeka nas za to nagoda:) Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny!! Pozdrowienia:)

Re: USG z kontrastem, boję się

Dzięki dziewczyny. Moje badanie zostało przesunięte na za tydzień. Ma się odbyć w warunkach ambulatoryjnych. Czy myślicie, że po tym badaniu mogę iść do pracy normalnie? Moje nieobecności są bardzo niemile widziane. Martka.b: napiszę jak było jak będę po. Pozdrawiam. Yba

Re: USG z kontrastem, boję się

cewnik, bo za pierwszym razem się obrócił i sobie wyszedł i za każdym razem nic kompletnie nie czułam. A samo wprowadzenie kontrastu da się wytrzymać. Bolało mnie najbarddziej gdzieś tak po godzinie , wzięłam środek przeciwbólowy i przeszło. Więc po pierwsze się nie bój i nie panikuj, bo to na prawdę

Re: USG z kontrastem, boję się

Cześć dziewczynki.. Tak się zaczęłam zastanawiać nad sobą.. Poczytałam na forum "Niepłodność" i nikt nie leżał w szpitalu.. A nikt o sanatorium też nie wspominał.. Choć to jeszcze kwestia kilku miesięcy, zaczęłam się zastanawiać, czy lekarz nie szykuje dla mnie czegoś jeszcze, o czym mi ni

Re: USG z kontrastem, boję się

ja mam mieć takie badanie.. ale to dopiero za jakieś 3-4 miesiące. Z tego co mówił lekarz jest to badanie dość inwazyjne. Chce mnie położyć do szpitala na 3 dni, a potem skierować do sanatorium.. Ja mam mieć sprawdzane jajowody.. Też się trochę boję tego.. Przestraszył mnie z tym sanatorium.. Ale po

HSG a usg 3D z kontrastem

czym sie roznia? bo ja rozumiem to tak, ze bola tak samo, tylko zamiast ryg robia usg? czy mialysice jakies powiklania po hsg?

Re: HSG, USG z kontrastem, histerioskopia?

zastawka - w hsg/usg go nie zobaczysz. Z drugiej strony ani takie uwidocznienie, ani inne, nie daje 100% informacji, moga byc np. zrosty strzepkow jajowodu, utrudniajace "wylapywanie" kom.jajowej, wodoczne tylko w laparoskopii, albo zagiecia jajowodu (np. po jakiejs operacji), niewidoczne w

nie mogę znaleźć nikogo z podobnymi objawami...

krwi, wszystko było w normie oprócz tsh które było w dolnej granicy - od tamtego czasu spadało i wzrastało, ale wszystkie inne normy związane z tarczycą oraz jej usg było ok. Miałam robioną tomografię kręgosłupa szyjnego, ze względu na kolizję i bóle, ale tam też wszystko było ok.W momencie, w którym

Re: Prześwietlenie czaszki i kręgosłupa - pomóżci

Tak jak Ci Wuika napisała, np. w ten sposób potwierdzało się ciąże mnogie gdy były wątpliwości. Pamiętaj że USG to lata 80-te, a wcześniej posiłkowano się (po jej wynalezieniu) diagnostyką rentgenowską. Podobnie rzeczy które dziś załatwia USG albo tomograf (błogosławieństwo) kiedyś w niedoskonały

Re: Zespół Gilberta, bóle wątroby,alat,asp

A po co USG? to jest grube badanie i jak już jest na prawdę źle to coś zobaczysz, np.: kamienie pokaże powyżej 10mm. Ja od razu zrobiłem rezonans jamy brzusznej w kontraście z cholangiogramem, później tomografie jamy brzusznej z kontrastem i nic złego nie ma.

Re: HSG a usg 3D z kontrastem

Cetko a o to co znalazlam w wyszukiwarce: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=191&w=11522531&v=2&s=0 Mam nadzieje ze Ci sie przyda:) Pozdrawiam jutrzenkaa

Re: Sterylizajca,ktoras mama miala?

stan zapalny i jajowody zarastaja. Po 3 miesiacach idzie sie na kontrolne usg z kontrastem i jesli jest wszystko ok mozna zrezygnowac z antykoncepcji. To tyle teorii, teraz praktyka. Mialam zakladane Essure, ale dostepna jest w niewielu miejscach wiec trzeba sprawdzic. Czekalam dosc dlugo, bo 9

Re: jak daleko posunąć się w profilaktyce

chciała się upewnić że faktycznie nic nie ma i miałam jedno zdjęcie. I dalej tylko usg aż do 45 rż. A później na zmianę usg, mammografia i rezonans. Regularna mammografia dopiero po 50 bo jak stwierdziła, szybciej będzie rak od naświetlania. Z rezonansem też nie można przesadzać, bo kontrast. Trudna ta

Re: czy to hashimoto?

Ustynka5572017 14.04.17, 16:07 napisała:...... byłam na wizycie u endokrynologa, który zbadał moją tarczyce i stwierdził,że nie jest idealna, ale to wynik przeprowadzenia badania z kontrastem na rezonansie ,który pozostawił na niej ślad?.. dalej opis badania usg+wyniki bad krwi i konkluzja

jest wstepna decyzja, co dalej

sytuacja, czy nerka pracuje, jak duzy jest refluks, jak przeplywa mocz itd. bedzie mial cos w rodzaju usg z kontrastem (beda mu m.in. wstrzykiwac kontrast do pecherza), ktore odbedzie sie najprawdopodobniej pod narkoza, ale to bedzie jeszcze ustalone z nami i moim synkiem, czy bez narkozy w ogole sie da

tomografia jamy brzusznej uczulenie na kontrast

Witam 4 miesiące temu w badaniu USG stwierdzono torbiele wątroby. Zalecenie weryfikacja w USG Doplera lub TK. Po otrzymaniu skierowania od onkologa na TK i ponad czteromiesięcznym oczekiwaniu w dniu badania dowiedziałam się, że nie wykonają badania bo jestem uczulona na kontrast {przyznałam się

Re: refluks-prosze o pomoc

Wiem wiem :) W marcu tego roku czyli rok od poprzedniej mieliśmy cystografię i własnie na jej podstawie nasz urolog stwierdził zmniejszenie refluksu z V na III/IV stopień po obu stronach. Przy ostrzyknięciu też było badanie ale nie pamiętam nazwy. Podają kontrast do pęcherza i robią usg. To też

Re: Uogólniony obrzek płodu - co z naszym malenst

Tym razem juz operacja zatoki moczowo płciowej. W badaniu cystoskopi z kontrastem (kontrast podany bezpośrednio do pęcherza i pochwy) nie uwidocznione wspólnego ujścia wiec stwierdzili ze można wyjąć dren i to samo zarośnięcie pochwy. Jak to zobaczyłam to moje pytanie jak będzie cewnikowana to oni

Re: Wątek,jakie badania pomocnicze robić przy lec

Moja przygoda z poszukiwaniem zaczęła się od REZONANSU bez kontrastu. Wyszły zmiany demielinizacyjne 3mm, a tak mnie piekła głowa, czoło skamieniałe, napięcie duże. Hardkor. Potem badanie w kierunku Stwardnienia od Neurologa - Wywołane Potencjały Wzrokowe. Dobre wyniki. Z Mbanku też miałem tę

Re: Zdiagnozujecie mnie?

Mam wszystkie wymienione przez Ciebie objawy i miałam zrobione wszystkie możliwe badania. Nawet zrobiono CT brzucha z kontrastem. Wyniki wszystkie w normie. Jedynie przy gastroskopii wyszedł Helicobacter, ale w badańiach kału sie nie potwierdził i antybiotyku nie dostałam. Tez mam bóle żołądka i

Re: Szczecin in vitro 2016

Ja przed invitro bylam na kilku wizytach u super pani doktor S.-P. Prywatnie na Ostrawickiej chyba. Przyjmuje tez chyba w poniedzialki na Unii w przychodni. Mialam problem z bakteriami i nie moglam podejsc do hsg. Noto wyslala mnie na hormonalne na Police. A tam na usg poznalam dr Br ktory mnie

Re: Grupa wsparcia Wrocław

31mela na pewno dr dokładnie oceni Wasza sytuacje i zaleci najlepsze rozwiazanie. Glowa do gory! :) panie naprotechnolog my juz dyskutowalismy na tym forum wczesniej. Nie problem z jajowodami:) z mojej strony wszystko w najlepszym porzadku ( mialam histeroskopie i kontrast jajowodow) problem

Marskość wątroby

będzie wykonany z kontrastem. Mi osobiście wydaje się że lekarz prowadzący zaniedbał jakieś badania skoro dopiero po pięciu latach wykonywane jest kolejne usg i nie było żadnych poważnych badań w tym czasie (tylko z krwi). Szukam dobrego, sprawdzonego i zaufanego hepatologa w okolicach Warszawy lub

bolerioza po 10-15 latach??

. Następnie zaczęły się ataki szybkiego , nagłego bicia serca, napady gorąca (podniesiony puls) Robiłam hortera wynik 29 sierpnia Napady pojawiają się co kilka msc. Od listopada ubiegłego roku zaczęły mnie strasznie boleć nerki i piec pęcherz i prawa pachwina. Robiona tomografia z kontrastem nerek i miednicy

Re: Kolory tzw neutralne...

; bzdury gadasz. do tak jasnych kolorow czarnych butow nie powinno sie zakladac - > za duzy kontrast. Mninie - po kolei. Rajstopy cieliste to są rajstopy BEZ KOLORU - po prostu. Imitują kolor ciała i są jedynie dopuszczalne na okazję, o której rozmawiamy. Trudno więc mieć do Celinki pretensje, ze

Re: Jak złapac mocz kota do analizy? krew w moczu

dziecinstwie, tak sugerowala dr Neska wynik usg Lumpusa Usg bylo, pelne badanie krwi bylo, mocz byl, nie wiem co jeszcze, urografia z kontrastem? Byle kitki za mocno nie meczyc trzymajcie sie!

Re: pylorostenoza?

można wykryć to schorzenie usg lub rtg z kontrastem podaje się albo kontrast do buzi czasem sondę do żołądka przez nos

Re: mlodszak bedzie mial operacje :-(

, a to wyglada na cyste na nerce, ale poki maly jest w brzuchu, to nic mu nie grozi. dostalam wpis w karcie, ze po porodzie sprawe trzeba wyjasnic i mlodszak mial dokladne usg jamy brzusznej w deugiej dobie swojego zycia. w wieku dwoch tygodni mial rentgen z kontrastem, na ktorym okazalo sie, ze ma 3

Re: hashimoto?

usg tetnic szyjnych ok natomiast rezonanst przysadki wykazal ze część gruczołowa wzmacnia sie niejednorodnie po podaniu kontrastu co to oznacza po po rozmowiez lekarzem powiedzila ze go to niepokoii wizyte mam w czwartek a juz sie martwie;/

przeczytajcie, prosze...

piersiowym sa zmiany meta. USG jamy brzusznej wykazalo rowniez zmiany meta w watrobie. Natychmiast zrobilismy tomografie z kontrastem. Wyniki byly straszne - nowotwor zaatakowal mozg, pluca, miesnie, watrobe, kosci... Maz wrocil do Centrum Onkologii. Otrzymal radioterapie na glowe, a nastepnie chemioterapie

martwie sie o synka, pocieszcie :-(

najprawdopodobniej nie pracuje wcale. tak wykazal rtg z kontrastem. do tego mlodszak ma 3 moczowody, czyli do kazdej nerki po 1. moczowod prowadzacy do tej dziwnej nerki jest poszerzony i jest w nim refluks moczowy. zaraz po porodzie najedlismy sie sporo strachu i malutki musial przejsc cale mnostwo badan, ale

Re: :))) blada kreseczka

Suuuuuuuuuuuuuuuper dziewczyny:D gratulacje :D spokojnych 9 miesięcy życzę :** ja w tym mies nie liczę na fasolę bo 28.12 mam hsg(ale usg nie kontrastem więc mi nie przepcha) bardziej na to się nastawiam ale było by miło 20 grudnia zobaczyć ZDROWE 2 kreseczki:) w każdym razie trzymam kciuki Kochane:*

Re: znowu ktoś marudzi!

prędzej skieruje na usg. RTG jest do tego lepszy ale wymaga wprowadzenia kontrastu. Sama metoda rozbijania kamieni nie jest taka zdaje się obojętna ale lepsze to niż operacja. Geneeralnie lepiej kamieni nie mieć.

Re: jakie badani

krew i usg, ewentualnie przy powikłaniach kontrast, ale usg wystarczy raczej.

Re: bolerioza problem z kolanami i nie tylko

Lezałem 2 razy na zakaznym, raz na neurologii , na kardiologii i bylem 2 razy zabierany karetka z powodu dusznosci i dziwnych akcji z sercem. Na neurologii miałem robione badanie EMG,USG nerek oraz rezonans głowy z kontrastem. Proszę tutaj masz sam odpowiedz dlaczego kontakt się urwał bo byłeś w

Re: Prosba o ocene wynikow

Tutaj usg zwyklego nie robia.Bede miec robione zdj po podaniu kontrastu z radioactive jodine.Czekam na termin tych badan.Niestety wynikow przeciwcial nie mam bo tu nie ma sie dostepu zbytniego do wynikow jezeli byly testy z krwi robione w szitalu.Mozliwe ze bede mogla poprosic lekarza o wydruk przy

Re: I jak żyć

moja mama od wielu lat ma problemy z tarczyca i zawsze robi badania na nfz:usg,hormony,jakies badania gdzie kontrast podawali.robi co roku i bardzo duzo tego,bo ma guzy pod obserwacja.

Re: Nie ma Totusia :(

miesiac. Czy byloby to zycie? Raczej wegetacja, powolne umieranie. Maz podjal ta decyzje. Zdjal ze mnie to brzemie. I tak dzis ta decyzja by zapadla. Dobrze, ze najpierw pojechal, ze powiedziano mu to co w rozmowie ze mna pomijano. Ja bylam gotowa robic mu usg nerek, badania z kontrastem. Nie bylo sensu

Cięzkie HSG i straszny wynik!:((

Hej dziewczyny miałam dziś HSG z użyciem USG prywatnie w gabinecie u mojego gina. Nie dostałam żadnego znieczulenia - lekarz mówił, że to nie boli - kłamał. Myślałam, że umrę, a jestem dość odporną na ból osobą. Za pierwszym podejściem (tak było więcej niż jedno) ból przy podawaniu kontrastu był

cienka blizna po cc- co to będzie, co będzie?

nieudanych IUI zdecydowaliśmy się na IVF. Po powtórzeniu badań jedna pani na USG widzi jakby za cienką macicę, każe przyjść do innej pani - inna pani też nie jest zadowolona. Szef oddziału decyduje się poazać usg szefowi ginekologii - ten decyduje, że trzeba zrobić USG z kontrastem. Wpierw robi normalne USG

Re: Nie wracajcie nigdy do Polski...

. W Szwajcarii funkcjonuje tylko prywat > na sluzba zdrowia. W Polsce w najbliższych dziesiątkach lat nie ma na to szans- nie stać na takie rozwiązanie. A możesz napisać ile u Was kosztuje np. badanie MRI z kontrastem lub wizyta prywatna u ginekologa ( z usg, cytologią, badaniem piersi) ? I

Re: 10-latek ciągle boli go brzuch

- EKG itp) i ściskaniem w gardle. Z badań które robiliśmy to kilkakrotnie USG, gastrokopia, kolonoskopia (w szpitalu na oddziale), badanie RTG z kontrastem z pasazem jelit, wodorowy test x2 (laktoza, fruktoza) w kierunku dysbakteriozy, różniste badania z krwi, wszytskie pasozyty x kilka (lambie to do

Re: Jest diagnoza

Zw szpitala puszczą Was pewnie do domu. Powinnaś znaleźć dobrego nefrologa i on Was pokieruje.Mój syn miał USG nerek oraz cystografię (to taki rentgen z kontrastem podanym przez cewnik do pęcherza, robią kilka zdjęć i na tej podstawie widać na ile mocz się cofa). Niskie stopnie refluksu cofają się

Re: klucie z lewej strony brzucha - lekarz zbywa

Toteż lekarka diagnozowała mnie przez 4 lata ;);) Po zmianie lekarza: mocz, krew, USG i dwutygodniowe badania różne w szpitalu, w tym badania z podanym kontrastem. -- Mam raczej niewielki biust, ale na szczęście równoważy go duża pupa ;)

Re: badanie drożności jajowodów

Również w Polsce w bardzo wielu klinikach robi się to badanie przy pomocy USG i w takiej formie jest też ono lepszej jakości: lekarz cały czas kontroluje wprowadzanie kontrastu i wie, czy dotarł on już do odpowiednich miejsc. Pomijając fakt, że wynik masz od ręki. Mój ginekolog stwierdził, że po

Re: Ale się podłamałam...

testy obserwacje to o kant stołu rozbić bo owulacji w ogóle nie było , pęcherzyk się wchłonął a na dodatek okazało się że moja macica jest dwudrożna i to na tyle że widać na usg. mój gin. nie pociesza mnie w następnym miesiącu kolejny monitoring ale tylko żeby potwierdzić brak owu. później kontrastem

Re: desperacja:)

Hej,wyjasniam:) Z tarczyca ok bo w marcu robilam w klinice badania tarczycy czyli: TSH, ft3, ft4,przeciwciala z krwi na choroby autoimmunologiczne, CT tarczycy z kontrastem, USG. Na reszte pytan odpowiem na priv;) A o metabolic poczytalam, moja sasiadka lekarka tez ja stosuje bo przez dwa lata waga

kamien w moczowodzie od miesiaca

Witam,od miesiaca borykam sie z kamieniem w moczowodzie.od 2tyg mam obnizona temp do 35 stopni,silne zawroty glowy,nigdzie nie wychodze z obawy ze zlapie mnie bol.w szpitalu bylam 4razy,mialam miec zabieg usuwania ale kamien przed zabiegiem "zniknal".po usg i rtg z kontrastem wypisali mnie do domu

Re: Zdiagnozujecie mnie?

fogito napisała: > Mam wszystkie wymienione przez Ciebie objawy i miałam zrobione wszystkie możliw > e badania. Nawet zrobiono CT brzucha z kontrastem. Wyniki wszystkie w normie. J > edynie przy gastroskopii wyszedł Helicobacter, ale w badańiach kału sie nie pot > wierdził i

Diagnostyka

Odkąd mi wykryto guza do wstępnej diagnozy minęły 4 miesiące! Nie muszę dodawać, w jakim stresie byłam! Miałam usg x2, tomografię z kontrastem i biopsję cienko-igłową, bo grubej bali się zrobić i ... nic! Wynik niejednoznaczny! Zrobiono mi też komplet badań z markerami nowotworowymi włącznie, ale

Re: siepniowe IUI

Ja dostalam Microgynon maja dzialanie antykoncepcyjne,ale takze i powoduja likwidajce cyst...Mam sie zglosic w 3dc na kolejne USG i wtedy lekarz zadecyduje czy robimy USG z kontrastem i IUI czy odrazu USG z kontrastem i IVF. Carolina nie wiem skad sie wziela,ale lekarz jak robil badanie odraz

Re: Nadal brak leczenia

Na usg wybieramy się w najbliższym czasie - podam jak będę miała wynik. U kogo proponujesz wizytę w Krakowie? Jeżeli chodzi o pamięć i koncentrację to jest różnie. Nie wiem czy słaba koncentracja i pamięć są wynikiem chorej tarczycy czy mają inną przyczynę ( czytaj: lenistwo). Dodam jeszcze, że

Re: histiocytoza X

Witam, czysty przypadek sprawił, że spojrzałam na stronę. U córki nie potwierdzono histicytozy.Na początku, po badaniach morfologicznych, robiony był TK z kontrastem - nie wykazał zmian (aktywności zmiany), wobec czego po usg jamy brzusznej (ok), po miesiącu powtórzyliśmy badania. Zdjęcie

Re: No i mam chyba wyrok. Bez potwierdzenia. Czek

kontrastem z jodem TSH: 5,95 ( 0,25- 5,0) FT3: 5,85 ( 3,01 - 6,80) Ft4 : 20,27 ( 9- 20,0) Tendencja wzrostowa od marca..chwała niebiosom, że odstawiłam te hormony bo nie chce wiedzieć co by było dziś. Neurolog kazał mi ustawić tarczycę ale jak? Endokrynolog każe czekać, działać teraz ostrożnie. Nie ma bata

Re: co słychac

pozwole sobie wtracic pare zdan poniewaz zmagam sie z bolem w lewym podzebrzu od roku chodzac po lekarzach i do dzis nie ma diagnozy. mialem gastroskopie, kolonoskopie,USG, Tomografie komputerowa jamy brzusznej z kontrastem, badania krwi, kalu wszystko w normie i dalej boli w zasadzie codziennie

Pomozcie!Migrena?Wirus?

.pierwsze bez kontrastu potem z podaniem kontrastu.TK super,wyniki krwi,dno oka,mocz (poza wyjatkiem acetonu w dniu przyjecia),usg watroba itd wszystko ok,wyniki zdrowego dziecka.W piatek dostalismy wypis choc widzialm po synku ze nie jst jeszcze calkiem noramlny,W niedziele pooludniu syn calkowicie jest

Pomozcie!Prosze!Migrena?

.pierwsze bez kontrastu potem z podaniem kontrastu.TK super,wyniki krwi,dno oka,mocz (poza wyjatkiem acetonu w dniu przyjecia),usg watroba itd wszystko ok,wyniki zdrowego dziecka.W piatek dostalismy wypis choc widzialm po synku ze nie jst jeszcze calkiem noramlny,W niedziele pooludniu syn calkowicie jest

to znowy ja :-)

histopatologiczne oraz dalszą diagnostykę. Węzła mi nie wycięto, zlecono kolejne USG, które nic nie wniosło do sprawy..potem tomografię szyi z kontrastem. Wynik Tomografi; W płacie L gr. tarczycowego widoczna zmiana guzowata o wymiarach 35 (CC)*20 (LL, AP)mm, w fazie CM ulega niejednorodnemu wzmocnieniu- obraz

Re:ledzeppelin3

Czy ten rak szybko postępuje , bo dolegliwosci żołądkowe mam od dwóch lat , dokladnie rok temu w kwietniu miałam TK z kontrastem w instytucie onkologii ( przeciez to jest badania dokładniejsze niz usg) rowniez badania krwi nie wykryto mi zadnych nieprawidłowości w jamie brzusznej, dlatego mnie to

przeklejone - powtórzenie wątku; autor - eliszka25

pracuje. tak wykazalo badanie rtg z kontrastem, ktore synek mial robione w wieku 2 tygodni. do kazdej nerki prowadzi osobny moczowod, wiec maly ma w sumie 3 moczowody. w tym prowadzacym do nerki niepracujacej jest dodatkowo refluks moczowy. do tej pory wszystko bylo bardzo dobrze. synek rosl i rozwijal

Bol brzucha - problem z diagnoza

krwi/morfologie, badania krwi na tarczyce i anemie, badanie moczu, enzymy trzustki, proby watrobowe etc, USG brzucha, gastroskopie i nawet tomografie komputerowa jamy brzusznej i miednicy z kontrastem. Z powyzszych badan nic nie wyszlo. Robilam tez rezonans kregoslupa czesci srodkowej i wyszla

Re: Bardzo proszę o odpowiedź lekarza.

A ja zanim jeszcze znajdę poprzedni post zapytam czy było wykonywane badanie rtg z kontrastem i usg jamy brzusznej??? Pozdrawiam - Ava

Re: Pręży się, płaczliwa już nie wiem co jeść :(

Może zróbcie jej USG jamy brzusznej jak nic nie wyjdzie to może pasaż z kontrastem na wykluczenie wgłobienia jelita grubego.

Re: Jak wyleczyc zapalenie sciegna nadgarstka?

Hej! Pani w szpitalu mowila, ze kontrast musi byc, ale niestety nie wspominala, co to za substancja :-( Co do USG, to mam nadzieje, ze moze wspomniana reumatolog mi zleci... wiaze duze nadzieje z ta wizyta...!

Re: Potrzebuję waszej pomocy

Rezonans jest bardzo dokładnym badaniem, ale póki ciemiączko nie zarosło, to USG jest uznawane za wystarczającą metodą diagnostyczną do oceny prawidłowości budowy mózgu i opon. MRI na pewno byłoby potrzebne, gdyby lekarz w USG stwierdził jakieś nieprawidłowości. MRI na pewno nie będzie elementem

Re: wieczne ZUM

mozna wykluczyc badaniem, które nazywa sie chyba cystoskopia mikcyjna. Robiłam to w częstochowie, prywatnie, płaciłam 100 zł. Polega to na podaniu kontrastu do pęcherza i obserwacji czy mocz cofa się z pecherza do nerek. Jest podobno nieprzyjemne ale jak odpowiednio przeprowadzone dziecko przechodzi bez

Re: W środę idziemy z Olisiem na neurologie...

Torbiel mogla sie juz wchlonac, wiec trzeba w to wierzyc. z tym rezonansem to masakry sie zdarzaja. u nas na usg wyszedl lewy rog czolowy powiekszony i obustronne cechy lsv. Na resonansie nic a nic nie bylo. Teoretycznie resonans jest duzo dokladniejszy i to predzej na nim powinno cos byc a tutaj

Re: ...

:) Zobaczysz jeszcze, że po wizycie w Poznaniu okaże się że wsio jest ok. Z usg to jakaś dziwna sprawa, ostatnio lekarz który mi je robił , w opisie napisał "zmniejszona echogeniczność miąższu" - to tak dla kontrastu:))

Re: rtg w celu stwierdzenia refluksu + gasprid

ojej to jak on wypije ten kontrast?? Kiedy masz to badanie? nie może być USG??

Re: Niedoczynność u 11-latki, euthyrox czy jodid

temu. W ostatnim USG wyszło że jeden płat 1,6 a drugi 1,3 ml, nie wiem, czy to dużo, czy mało. W poprzednim było napisane, że dolna granica, teraz nic. Na szczęście bez cech zapalnych. > > Zastanawiam się, co może być przyczyną, że Ft 3 jest w górnej, Ft 4 w dol > nej gr > > anicy

Re: A kuku robaczki

Mnie to naraz zrobili tomografie komputerowa,potem rezonans-jak go robili to wyobrazalem sobie ze to taka muzyka techno leci-i nawet mi sie rytm zaczal podobac.A dodatkowa atrakcja byl kontrast wpuszczany po pewnym czasie w zylke i czlek sie troche czul jak skazaniec po zastrzyku,czujac jak ten

Re: Belgia

innych czynników. W każdym razie temat jest skomplikowany i nie da się o tym powiedzieć w paru zdaniach. Ja osobiście jeszcze nie poddałam się mammografii (39 lat) i póki co zostaję przy usg. Z doświadczenia wiem, że ucisk stosowany przy MMR to nie bułka z masłem, jest naprawdę spory (bolesny albo i nie

Re: 7 miesięcy i nadal kolki wzmożone po zupkach

Hej a jak posiewy?? Dziwne to usg, bo ile razy ja jestem to mi mówią że zwykłe usg nie wykazuje refluksu. Trzeba podać kontrast do wypicia i dopeiro na zdjęciu wychodzi czy się cofa. U nas masakra, jednak aktybiotyk, wczoraj mi nim zwymiotował, dziś się udało. Znowu jelita bedą wyjałowione :( Ja

Re: Szalejące hormony, kontrast i narkoza

będę musiała się przyzwyczaić bo czeka mnie do końca życia. Posiew moczu robiłam chyba z 30 razy w ciągu tego roku, USG pęcherza i nerek ze 4. Także nie tędy droga. Nałykałam się antybiotyków i wszelkich możliwych suplementów, opiłam się soków z żurawiny, herbatek z pokrzywy i nic. Stosowałam nawet

badanie drożności jajowodów

Dziewczyny na czym polega to badanie? Do którego dc można je zrobić? Czy najczęściej robi się to z rentgenem, czy z usg? I czy w cyklu, w kt. robi się to badanie można się starać o dziecko? (rentgen? kontrast?) Czy po badaniu idzie się od razu do domu, czy zostaje w szpitalu jakiś czas? Czy trzeba

Re: InVitro Warszawa Invimed

zaraz po ślubie (2 lata temu) udało nam się z mężem za pierwszym razem radość niesamowita... jednak szybko okazało się, że coś jest nie tak... hcg rosło ale przyrost nie był na poziomie 66% nic na usg nie było widać.. miałam rosnącego krwiaka w macicy...niestety chyba około 6-7 tygodnia ciąży okazało

Re: ...kicający zdechły królik... a sio! :)

Badanie bez kontrastu ma znacznie mniejsza wartość diagnostyczną. Jeśli się okaże, że coś tam jest, to będzie trzeba je powtórzyć z kontrastem, to zwiększa koszty.Może się okazać, że coś jest, a bez kontrastu to nie wyjdzie. Ja miałam kontrast podany, chciałam mieć pewność co mam w głowie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - usg z kontrastem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin