Przeszukano 111 282 601 wypowiedzi na 4 110 forach

upojna noc - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Upojne wiosenne noce

Pijesz jakies winsko po wiosennych australijskich nocach i siem awanturujesz. Mam nadzieje, ze wino przynajmniej dobre:) PF

upojna noc

Kiedy pojawi się wątek pn. co robicie w tę upojną noc, bo ja siedzę i wyję ... :( ja krótko na forum jestem, czytaczem byłam trochę wcześniej i pamiętam z zeszłego roku jak Baltycki chyba kobiety kolejno na kolana brał i smutne piosenki załączał... :P

Re: Nazistowska upojna noc...

wyborcza.biz/biznes/1,100896,16803730,Spada_produkcja_przemyslowa_w_Europie__Niemcom_grozi.html#BoxBizTxt

Re: Nazistowska upojna noc...

research.agorafinancial.com/research/html/awn_spookymoney_0914?code=EAWNQAG3

Re: Ludzie z różnych stron swiata-Majorka

Odpoczynek po nocy spędzonej na upojnych tańcach flamenco? -- Dyplomata, to ktoś taki, co dwa razy pomyśli zanim nic nie powie.

Re: upojna noc

Smutnych piosenek mam dość :) Dobrego Nowego Roku! Baltyckiemu też, a co :) -- Nie zatrudniaj fachowca - bądź bohaterem w swoim domu.

Re: upojna noc

O na pocieszkę dla mnie, w TVP2 śpiewa właśnie mój faworyt i ulubieniec z VOP :) Arek Arek Arek :D :D :D

Re: upojna noc

wszystko już było... ale co tam, jeszcze ze dwa drinki i zapomnę... www.youtube.com/watch?v=4cHsWfPKXgk

Re: ciag dalszy mojej historii z wenecji ...

O godzinę zapytać. Pusty hotel, akurat na upojną noc w Wenecji....marnacji Kury nie mógł zdzierżyć.

Re: upojna noc

W promocji, miły akcent na koniec dnia/nocy, Lenek Kravitz na TVP Kultura :) dla chętnych Chociaż jak jeszcze chwilę tak posmęci jak teraz, to jednak wyskoczę oknem :P

Re: upojna noc

W Nowym już Roku życzę wszystkim spełnienia marzeń, tym, co czekają na lepsze - tego lepszego, tym, co się smucą - by zapomnieli, najlepszego wszystkim :) I dziękuję, łatwiej było przetrwać :P

Re: upojna noc

Beatka fajnie śpiewała, dopóki nie popadła w irytującą wokalną manierę :) -- "I carry the dust of a journey That cannot be shaken away It lives deep within me For I breathe it every day."

Re: upojna noc

Można siedzieć i nie wyć :) -- "I carry the dust of a journey That cannot be shaken away It lives deep within me For I breathe it every day."

Re: upojna noc

Oh, bardzo dziekuje za spowolnienie, rewanzuje sie zyczeniami slodkiego, milego ... :) www.youtube.com/watch?v=ovhzZnaAl5A Aczkolwiek ... nie moge Wam wiele dac ... www.youtube.com/watch?v=YJpgWLDLJto :D

Re: upojna noc

ojezusku, słabo jarzę, bo parę drinków już uczyniłam :D to było Baltycki chyba, a nie kobiety chyba mała rzecz, a różnica jaka wielka :D

Re: upojna noc

7katipo napisała: > Baltycki chyba kobiety kolejno na kolana brał No wiesz! (kolana wolne:-)) www.youtube.com/watch?v=wERDlPyKvh8

Re: upojna noc

> Ludzie, jaka noc? U mnie jest dopiero 4:25 po poludniu i wciaz nie wiem jakie b > uty bede miec dzis wieczorem. Nie przyspieszajcie tak tego czasu, bardzo prosze > ! > www.youtube.com/watch?v=xrRgiImux_I No, właśnie. Na razie piękne popołudnie. -- Loitering with content.

Re: upojna noc

Ludzie, jaka noc? U mnie jest dopiero 4:25 po poludniu i wciaz nie wiem jakie buty bede miec dzis wieczorem. Nie przyspieszajcie tak tego czasu, bardzo prosze! www.youtube.com/watch?v=xrRgiImux_I

Re: upojna noc

Dzięki, Bi - jeden z tych anglojęzycznych kawałków, które niepatriotycznie uwielbiam :) Sama rozpoczęłam Nowy Rok od tego: www.youtube.com/watch?v=4xtvJQNdTqk -- "I carry the dust of a journey That cannot be shaken away It lives deep within me For I breathe it every day."

Re: upojna noc

Buty znalazlam, sukienke wkladam za chwile i zaraz wychodze sie bawic wiec jeszcze raz wszystkiego NAJ :) I cos ode mnie, z moich stron, co na pewno zagraja tradycyjnie o mojej polnocy (long live Robbie Burns :) ): www.youtube.com/watch?v=5xUF2ZPi7OM Cheers to 2014!

Re: upojna noc

I u nas już pólnoc wybiła :) Szampan wypity, pokaz fajerwerków (w tv) zaliczony, trzeba iść spać bo zgodnie z prawem Murphy'ego dzieci zapewne wstaną o świcie ;) -- doradca po kursie średniozaawansowanym Die Trageschule ? Dresden www.trageschule-dresden.de

Re: upojna noc

I ode mnie cos, na Nowy, lepszy... http://www.youtube.com/watch?v=LzJ05IWY_vM;;LzJ05IWY_vM;;http://i1.ytimg.com/vi/LzJ05IWY_vM/default.jpg;;Jeff Buckley - New Year's Prayer HQ

Re: upojna noc

Bi, która u Ciebie? Bo u mnie za 10 północ, Mały już buty ubiera :P Przehandlowałam za zjedzenie dwóch łyżek sałatki curry z kurczaka, że nie wspominam nawet o spaniu ani nie ścielę łóżka, to mam teraz :P Twardy jest

Re: upojna noc

Cóż, podobno nic dwa razy sie nie zdarza.... czasem żałuję :) http://www.youtube.com/watch?v=ORc5YTsg9g8;;ORc5YTsg9g8;;http://i1.ytimg.com/vi/ORc5YTsg9g8/default.jpg;;MAANAM - Nic dwa razy - 1997

Re: upojna noc

Taak, potem bylo" pozostalismy sami, bez taty, bez mamy..."w najlepszym przypadku ;) http://www.youtube.com/watch?v=8mvnt8YiJlg;;8mvnt8YiJlg;;http://i1.ytimg.com/vi/8mvnt8YiJlg/default.jpg;;Bajm - Prorocy świata (1984) HQ!!!

Re: upojna noc

7katipo napisała: > coś zawsze się ma do dania :P Tak, tak, pamietam takich, co to nie mieli (prawie) nic a chcieli darowac swiat ... roznie sie to konczylo :P www.youtube.com/watch?v=px0P_S3JP7g

Re: upojna noc

Specjalnie dla Bi zwalniamyyyy....:) http://www.youtube.com/watch?v=OXiiKbY82k8;;OXiiKbY82k8;;http://i1.ytimg.com/vi/OXiiKbY82k8/default.jpg;;Maanam Nie poganiaj mnie bo tracę oddech

Re: upojna noc

U mnie jeszcze prawie godzina. Jest dobrze - wszystkie dzieci śpią i obejrzeliśmy odcinek serialu o Robin Hoodzie ;) Aktualnie obstawiamy zaklady do ilu stopni spadnie nam w nocy temperatura w domu. Kto przegra robi jutro rano śniadanie :P A dla wszystkich, ktor dziś smutno piosenka z życzeniami

Re: upojna noc

Przed chwilą skończyłam wieszać pranie, przewinęłam małego obesrańca i teraz go karmię z cichą nadzieją że uśnie. Mąż walczy ze starszą dwojką piętro wyżej i czekam z utęsknieniem aż zejdzie na dół, bo potrzebuję żeby przyniósł mi polar i kocyk - piec CO w naszym domu wybrał sobie dzisiejszy wieczór

Re: O awiacyjni:) upojna noc Was czeka

Upojna jak upojna,ale bylaby wskazana raczej garmazeryjna przy tej paskudnej pogodzie ! Wiec jedyna rada,obalic jakiegos konia i do cycka sie przytulic ! Milej nocy zycze !

Po upojnej nocy

- pełnej uniesień nadchodzi ranek: - Dzień dobry kwiatuszku... - Dzień dobry słoneczko. - Posłuchaj myszko... - Tak, kotku? - Zrobisz śniadanie, rybko? - Oczywiście, skarbeńku. - Jajeczniczke, złotko? - Ze szczypiorkiem, pieseczku. - Ale na masełku, żabciu? - Nie może byc inaczej, misiu. - K**wa...

upojna noc

Najpierw nie moglam zasnac do 4 rano. Maz kazal mi sie relaksowac, hehe, powtarzalam w lozku pozytywne afirmacje, rozkrecilam sie tak, ze potem lezalam sobie i myslalam. Gdy juz sie zmeczylam i w koncu poczulam, ze odlatuje, dziecko sie obudzilo i zawylo. Byla 4.21. Biedaczka ma katar od trzech ty

Zapraszam na upojną noc!

Witam! Tak się złożyło, że spędzam samotnie dzisiejszy wieczór w apartamencie nowoczesnego hotelu w Krakowie. Jestem poważnym facetem i szukam dziewczyny, która jest na tyle szalona i odważna, że spędzi ten wieczór (noc) razem ze mną. Gwarantuję dyskrecję, wyśmienitą kolację, dobre wino i co nam

Re: ...upojnych nocy (?)

pajdeczka napisał: &#62upojnych nocy(?) Jeszcze jak upojnych.Oj masz czego zazdroscic!!!!Marucha jest w tym temacie mistrzem swiata:-)))))))))

piosenka/sms po upojnej nocy

chciałabym zadedykowac mojemu facetowi po upojnej nocy jakas piosenke, albo wysłac smsa(najlepiej fragment jakiegos utworu albo cytat z ksiazki), tylko nic o imilosci, raczej o zabarwieniu lekko erotycznym. doradzvie cos

Re: Zapraszam na upojną noc!

Myślę, że bardzo dużo nieśmiałych dziewczyn zgodzi się na spędzenie nocy w hotelu z nieznanym facetem, będziesz miał w czym wybierac. ; D

Re: Kwiatek z randki nieinternetowej

No właśnie, z wadami sie też nie zapoznał i juz od razu wyjazd, noc upojna w planach ,związek. Wiem że w pewnym wieku to nie ma czasu na długotrwałe podchody ale czy pan nie za bardzo pocisnął z tym tempem? -- W ciszy drzemie siła.

Re: Wellman kontra Chodakowska

dla mnie nie ma znaczenia co one o sobie mysla. Wazne dla mnie co ja mysle. I mysle, ze przechodzi facet i widzi kobitke wypychajaca tylek. Mysli mniam... ale w zyciu nie pomysli ze ta poznana w barze, wypychajaca tylek desperacko nadaje sie na cokolwiek innego niz pare upojnych nocy. Z pewnoscia

Ida a tradycja nadawania imion

Mimo braku sklepienia na czółku, tak sobie myślę. Kiedy Róża informuje Idę, że efekt upojnej nocy wśród lunet będzie nosił imię "Melania", Ida jest zachwycona. Wyraża nawet żal, że sama nie wpadła na piękny pomysł nadania własnym dzieciom imion po przodkach. I tutaj właśnie pojawia się moje pytanie

Re: Zapraszam na upojną noc!

"Tylko poważne oferty wraz ze zdjęciem na mail" na dzisiejszy wieczór :D i jeszcze: "witam" i "pozdrawiam". Jak na allegro :D -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/5/gb/te/xqt2/or7owxqMDwNM40RY5X.jpg

Załzawione historie tunezyjskich upojnych nocy

Naiwny polski eksport: forum.gazeta.pl/forum/w,30397,101392379,,czy_tylko_ja_zostalam_skrzywdzona_przez_araba_.html?v=2

Re: upojna noc

wiedziałam że tytuł do podpucha :> no to śpij dobrze, i długo tak na wszelki słuczaj jakby następna miała być rownie upojna :P -- Sex & Drugs & Rock & Roll!

Re: upojna noc

weź mnie ze sobą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -- http://www.e-gify.strefa.pl/gify/kreskowki/kubus_puchatek/kubus_puchatek10.gif

Re: upojna noc

Wyśpij się dobrze :) -- http://www.mytinyphone.com/uploads/users/jessicabug10/182503.gif Upór bezsensowny, nabiera sensu, gdy jest trwały... ;) MyFree Farm

Re: Trzeźwe wesele=upojna noc poślubna? :-) nt

o 5:30 rano? :) > P.S. A na swoim weselu wypiłem 1 (słownie: jeden) mały kieliszek wódki. I to o > 4 nad ranem :)) No własnie! To jaka była prawdziwa noc poślubna ("poweselna")? Skoro był 1 kieliszek, to chyba upojna? :-) -- Christianus mihi nomen, catholicus cognomen.

Re: upojna noc

Emigrantka, czy ja Cie od bardzo dawna nie widziałam, czy ni się tylko to wydaje? :> -- http://tmp1.glitery.pl/text/298/47/1-Studia--4771.gif Forum dla ludzi pozytywnych ;) forum.gazeta.pl/forum/f,93662,Studia_.html

Re: Niechciana rola swatki

Mnie się tez to nie bardzo podoba. Ale to nie jest powód żeby kogoś obwiniać za własne niefortunne decyzje. I to nie znaczy ze kogoś nakłoniła do upojnej nocy. -- Można się przyzwyczaić do tego że się nie można przyzwyczaić. T.Mann

Re: Trzeźwe wesele=upojna noc poślubna? :-) nt

"I wieczory kawalerskie (że o panieńskich nie wspomnę)?" Żadne z nas nie robiło. Jakoś tak wyszło :( "A wybranka? :-)" Wybranka spała na łóżku obok. Ja bym jej dał gdzie indziej!! ROTFL!!!! :))) "To jaka była prawdziwa noc poślubna ("poweselna")? Skoro był 1

Re: Jakich cech u kobiet nie akceptują faceci?

/która wszystko wie najlepiej), od tego obie płcie uciekają. Oczywiście mam na myśli dłuższe związki, na kilka(dziesiąt) upojnych nocy pustka w głowie nie rzutuje ;)

Re: Słyszalyście o tej sprawie?

Zachowałaś się bardzo rozsądnie i pokazałaś facetowi, że zależy ci na swoim bezpieczeństwie. I to się chwali. Jednak pamiętam posty pań, które się chwaliły, jak wyrywały kolesia poznanego na imprezie i ulatniały się z nim albo do niego, albo do niej na spełnienie upojnej nocy. I dziś te same nicki

upojne letnie upalne noce

jaceq napisał: > Niepalący nade/pode mną, jeśli mu to nie > odpowiada, to niech sobie zamknie ono. Mialem kiedys sasiadke z bardzo glosnymi fonicznie orgazmami. Byl dylemat czy zamknac okno czy sie dostroic. Moze jak bys palil haszysz to bym sie dostroil. Tyton to obrzydliwstwo. -- Pozdrawi

Re: Trzeźwe wesele=upojna noc poślubna? :-) nt

indziej!! ROTFL!!!! :))) OK. Nie przeczę... Ale sam nie mam pewności co dzieje się w mym otoczeniu, kiedy spię jak zabity! > "To jaka była prawdziwa noc poślubna ("poweselna")? Skoro był 1 kieliszek, to c > hyba upojna? :-)" > > No niestety nie "upojna" a

Re: Nasi młodzi bohaterowie

Tam zaraz w przebraniu... może po upojnej nocy spędzonej w klubie dopadły go wyrzuty sumienia?... -- where is jessica hyde?

Upojna noc w Lisboa

http://img.photobucket.com/albums/v445/iftk2/03/02_kot_popugay.jpg -- • Forum "Arabia Saudyjska" • Forum ??? ????? "Erec Israel"

Re: Załzawione historie tunezyjskich upojnych noc

:) -- „ Nie kłóć się z głupcem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem! ”

Re: kolejna upojna noc przed nami :)

witaj, mąż w kinie, dziecko śpi, co mozna robić w sobotnią noc? chyba nic bardziej upojnego niż pisanie - rozprawy, konspektu, albo (to mój przypadek) artykułu ;) moje dziecko od września będzie przedszkolakiem - już drżę na myśl o tej rewolucji, zwlaszcza że muszę ją kilka km dowozić... ale z

jakie mesie perfumy na upojna noc?

wybieram sie na impreze, bedzie tam moja sympatia (podobno tez podobam sie jej) wiec chcialbym kupic sobie jakas fajna wode toaletowa, jakas fajna na upojny wieczor, moze noc. Co poradzicie kobiety? cena wody do 320zł dzieki

W czasie upojnej nocy... Cha, cha.

Paranoja coraz wieksza. -- Nie głosuję ani na PO ani na SLD - partie, które uchwaliły, że można zabierać rodzinom dzieci bez wyroku sądowego. Bronisław Komorowski podpisał tę ustawę 18.06.2010

Re: a co robisz?starch po upojnej nocy??????

ale chociaz noc upojna była;)? -- "Pesymista twierdzi, ze wszystkie kobiety to nierządnice. Optymista nie jest tego zdania, ale ma nadzieję."

Re: Szydło zakłóciła ciszę nocną i nic.....

Ja też się szlajam po nocach jak Beatka i nawet radiowóz odwozi mnie do domu po upojnej nocy

Re: Wrogowie podrzucili?

często to te najbardziej nieprzychylne alimenciarzom w ogólności) czy też pan, który przeżył z panią upojną noc albo kilka, a za kilka miesięcy pani pojawia się na progu z testem z dwiema kreskami.

Re: upojne letnie upalne noce

> Mialem kiedys sasiadke z bardzo glosnymi fonicznie orgazmami. Byl dylemat czy > zamknac okno czy sie dostroic. A teraz sąsiad ma dzieci podobne do Ciebie, cooo? Faktycznie, tytoń z haszyszem jest lepszy niż tytoń bez haszyszu. Sam czysty haszysz jest gorszy od czystego tytoniu. -- F

Re: Słyszalyście o tej sprawie?

niejednokrotnie się chwaliła, że wyrywała na imprezach FF, żeby albo u niego, albo u niej spędzić upojną noc. -- Jeśli cos zdarzyło sie raz- mozliwe, ze zdarzy sie ponownie, ale jesli cos zdarzylo sie juz dwa razy- na pewno zdarzy sie po raz trzeci. by eulalia_bardzo_przecietna

Re: Dzien i Noc milosci

Jako, że w 3 godziny seksu sobie nie zorganizuję to za rok może tym wiankiem będę machać, ale trzymam kciuki za Waszą upojną noc :D

Re: Nie mam nic przeciwko muzułmanom

ooo kolejny ochotnik... zaproś kilku syryjskich byczków do siebie na upojną noc....

Re: Ida a tradycja nadawania imion

przymrozki napisała: > Mimo braku sklepienia na czółku, tak sobie myślę. Kiedy Róża informuje Idę, że > efekt upojnej nocy wśród lunet będzie nosił imię "Melania", Ida jest zachwycona > . Wyraża nawet żal, że sama nie wpadła na piękny pomysł nadania własnym dziecio > m imion po

upojna noc z mężem/ partnerem:)

Skuteczne- wypróbowałam;)) Z tego co doradził mi jeszcze przed pierwszym porodem lekarz to: długa ciepła kąpiel w wannie, masaż sutków, ogólnie ruch, herbatka z liści malin. Życzę szybkiego i pomyślnego rozwiązania:)

anty, jak tam upojna noc z Szamilem???

przy polskich drogach pełno twoich rodaczek, może się zatrudnisz??? w tydzeiń wyciągniesz trzy ruskie średnie miesięczne...

Książka na weekend: "Drugie życie Leny"

Książka na weekend: "Drugie życie Leny"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - upojna noc

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin