Przeszukano 110 573 339 wypowiedzi na 4 078 forach

udar mozgu - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Udar mozgu ...

marii51 napisała: > zostawię.... obym nie zapomniała, że tu mam do poczytania > arturtopolski.pl/udar-mozgu-objawy-profilaktyka/ PS.Przeciez nic nie ZNAJDZIESZ kiedy nie dodasz

Re: Udar Mozgu

Straszne! -- Bywam w ... forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: Udar Mozgu

Horror -- Ulubione : forum.gazeta.pl/forum/f,99957,_Milosnicy_ksiazek_Remarque_a.html?s_action=f_add

Zawal serca i udar mozgu

zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,101580,20113498,zawal-i-udar-podstepni-zabojcy-polakow-i-polek.html#BoxLSCz O udarze mózgu i zawale serca coraz

Udar mozgu

www.plotek.pl/plotek/10,82573,20909910,michal-figurski-rok-po-udarze-nie-dzialala-polowa-twarzy-reka.html?bo=1 Niezla chujowizna

Re: Zawal serca i udar mozgu

Pamiętasz Wodeckiego? właśnie dostał rozległego udaru mózgu,jest w ciężkim stanie. Śpiewał o pszczółce Mai. 67 lat -- http://i66.tinypic.com/jzb3nd.jpg

Re: Zawal serca i udar mozgu ...

Nawet nie wiedziałam,w TV nic nie wspomnieli. superhit.pl/polecane/wanda-warska-zbigniew-wodecki-artysci-udar-stan-powazny/ -- http://i66.tinypic.com/jzb3nd.jpg

Re: Zawal serca i udar mozgu ...

Nie moge juz znalezc artykulu, z ktorego wzielam zdjecia ... Ale komentarze mozna czytac. Tu jest inny artykul. muzyka.onet.pl/jazz/wanda-warska-miala-udar

Re: Zawal serca i udar mozgu

Myslalam przede wszystkim o udarze m?zgu u Wandy Warskiej ... kultura.gazeta.pl/kultura/51,114526,21788822.html?i=3 .

Udar Mozgu

Do najczęściej spotykanych objawów należą: Nagłe drętwienie rąk, twarzy oraz nóg. Test: uśmiechnij się przed lustrem; jeśli któryś z kącików ust będzie opadnięty, to może być to pierwsza oznaka. Częste i bardzo silne bóle głowy, które pojawiają się nagle bez względu na okoliczności. Pro

Re: Udar mozgu

Na razie mi nie grozi na szczescie. Prognoza co mi grozi jest zywot mojego ojca.on byl chory przewlekle nieustannie ale udaru nie mial. Pewnie tez mam te same procesy chorobowe ale wole nie wiedziec. Zreszta leczenie jest gowno warte. Licze ze przerwe zla passe jako jedyny sie lownizujac w mojej

Re: Udar Mozgu

Straszna choroba -- Bywam w ... forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: Udar Mozgu

Straszne -- Moje forum: forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: Udar Mozgu

ważny jest beta-karoten, czyli składnik marchewek. Badanie to wykazało, że wystarczy w ciągu tygodnia spożyć około 5 marchewek, by zmniejszyć ryzyko udaru aż o 48 procent! -- Ulubione : Śr, 24-08-2016 Forum: Malarstwo, fotki, muzyka, ..i - Udar Mozgu

Re: Udar Mozgu

Po badaniach wykonanych na Harvardzie przeprowadzono kolejne, które nie tylko potwierdziły moc beta-karotenu, ale również innych witamin. Od dawna wiadomo, że ich brak zwiększa ryzyko nie tylko chorób serca, ale również udaru. Najważniejsze witaminy, które chronią przed udarem, to C, B6, B12, E, A

Re: Udar Mozgu

Ruch jest bardzo ważny, a wręcz niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Warto wychodzić na dłuższe spacery, przejażdżki rowerowe, a nawet bieganie. Naszemu organizmowi wysiłek fizyczny jest niezbędny, potrzebuje go minimum pięć godzin dziennie. Dzięki temu w znacznym stopniu popr

choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

mam prosbe do oczytanych i oczywiscie doswiadczonych Hashimotek. Piszcie co wiecie i jakie macie doswiadczenia. Jako pierwsze zadam pytanie: czy mozliwa jest niedoczynnosc tarczycy i wreszcie choroba hashimoto jako skutek udaru mozgu, i w konsekwencji choroby przysadki?..... Bo jak poczytalam to

Re: Dbajmy o zdrowie - wylew krwi do mozgu, a udar

zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/56,101460,16319512,Udar_mozgu___dzieki_diecie_mozna_go_uniknac__Sprawdz_.html#TRCuk -- http

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

jasne, jasne. Chciala tylko, zeby ktos zareagowal, bo myslalam, ze niektore* osoby juz tu nie pisza. Ciesze sie na odzew dziekuje

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

moze masz racje, ostatnio wlasnie tak zrobilam. Nawet nie zauwazyla z labolatorium, ze ostatnia dawka sie "sama" zwiekszyla:-( Dopiero jak uslyszalam o fantastycznych wynikach - i to na 50mg musialam jescze raz powtorzyc i sprostowac, ze biore 75mg. Nawet nie spiekla raka, ze uszlo to jej uwagi! tyl

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

Nie obniżaj dawki tyroksyny dla p. dr. jej to kolokwialnie mówiąc zwisa, a Ty nabawisz się rzutu choroby. o dawce powiedz p. Dr bez żadnych oporów. gdyby coś p. nadawała, to zdecydowanie powiedz, że Twoje samopoczucie na nowej dawce jest zdecydowanie lepsze. -- Wt, 19-05-2015 Forum: Hashimoto - choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

ok super, taktez zamierzam. Dostala wczoraj nagle potwierdzenie terminu na badanie krwi na 5 czerwca (jakim cudem) dostalam tez wizyte w lipcu. Moj plan jest taki, ze poniewaz endo nie wie o dawce aktualnej ok. 83mg, to zeby nie swirowac i nie zaburzac obrazu zredukuje ja do 5 czerwca do wyjsciowej

udar,niedotlenienie mozgu, choroba niedokrwienna

Witam Na udar mózgu zmarla moja babcia, ciocia ma tętniaka, z niedotlenienim mózgu trafila do szpitala, kilka osób od strony a mamy zmarllo na udar. Jak dbać o siebie żeby uniknąć tej choroby? Mam 33 lata, glowa boli mnie często, zdarzają się zawroty glowy , czasem takie uczucie ściskania i

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

Jak zaczelam sama analizowac wynik tsh to powinnam miec nadczynnosc?.. zawsze mialam prawie tsh w dolnej granicy normy odkad pamietam. Raz tylko chyba bylo ok 5.00 Czy wyniki ft4 swiadcza o niedoczynnosci? moje dodatkowe objawy oprocz tycia to lamliwe paznokcie i wypadajace znow garsciami wlosy, sen

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

mgg1 napisała: > Jak zaczelam sama analizowac wynik tsh to powinnam miec nadczynnosc?.. przy zażywaniu syntetycznej tyroksyny na wynik TSH patrzymy inaczej, tzn. zawsze w towarzystwie hormonów tarczycy. One już nie wskazują na nadczynność. > zawsze mialam prawie tsh w dolnej granicy n

Re: Choroba wystaw sklepowych ...

zostawię.... obym nie zapomniała,że tu mam do poczytania:) arturtopolski.pl/udar-mozgu-objawy-profilaktyka/

Re: udar,niedotlenienie mozgu, choroba niedokrwie

Takie choroby są nie dziedziczne co robić dbać o dobre ciśnienie mierzyć cholesteror robić EKG a co do jedzenia temat za bardzo duzy

Re: udar,niedotlenienie mozgu, choroba niedokrwie

Jak będziesz szukała na forum odpowiedzi na takie pytania to nie dowiesz się zbyt wiele, moim zdaniem przede wszystkim trzeba iść do lekarza, dowolnie jakiego, bo wtedy najwyżej on cię skieruje dalej. Ja chodzę do MedPro w Zgierzu d okardiologa i ci bardzo polecam, jakbys szukała kogoś dobrego.

Re: choroby przysadki, udar mozgu a niedoczynnosc

Nie wiem. Sądzę, że po udarze może wystąpić jakiś problem z przysadką, ale czy to może być przyczyną pojawienia się Hashi? Hm... skoro etiologia Hashi nadal jest nieznana, to każda przyczyna jest równie prawdopodobna...

Re: udar,niedotlenienie mozgu, choroba niedokrwie

podwyższenie ciśnienia w celu dostarczenia tlenu z hemoglobiny dla niedotlenionych komórek. Przy gęstej krwi tworzą się skrzepy co powoduje udary. Aby rozrzedzić krew należy spożywać dużo kwasów organicznych zawartych w owocach i jarzynach oraz do picia i posiłków używać tylko miękką wodę. Wykluczyć z diety

Centra udaru mozgu

helikopter. Byloby dobrze, jakby dzialal u nas przynajmniej uproszczony schemat - pacjent z udarem mozgu dowozony jest na tyle szybko do ODPOWIEDNIEGO szpitala, zeby mozna po zrobieniu zwyklego TK glowy (wykluczenie krwawienia) podac przed uplywem 3-ch, maksymalnie 4-ch godzin od wystapienia objawow

Konsekwencje udaru mozgu

. Konsekwencje rozleglego udaru mozgu (a wlasciwie tylko tu wskazana jest tromboliza) sa tragiczne: np. niedowlad polowiczy przez reszte zycia. > Mieliśmy już wielu takich pacjentów z naszej i okolicznych > neurologii na IT. Część po prostu zmarła, część przypadków przynajmniej się > skończyła

Re: Centra udaru mozgu

"Byloby dobrze, jakby dzialal u nas przynajmniej uproszczony schemat - pacjent z udarem mozgu dowozony jest na tyle szybko do ODPOWIEDNIEGO szpitala, zeby mozna po zrobieniu zwyklego TK glowy (wykluczenie krwawienia) podac przed uplywem 3-ch, maksymalnie 4-ch godzin od wystapienia objawow

Re: Zespol leku napadowego. Agorafobia.

udar, wylew a takze guzy mozgu nie objawiaja sie wielomiesiecznymi bolami ktore przechodza.

udar mozgu a prawo jazdy

czy po udarze mozgu mozna prowadzić samochod ??? prosze o informacje

Re: Centra udaru mozgu

gdzi > e > radiologowi płaci się uczciwe pieniądze... Przedstawiony przez ciebie poglad jest tradycyjny, od ktorego wlasnie w krajach, ktore licza pieniadze (np. USA) sie odchodzi, i to nie od wczoraj. Wlasciwe i nowoczesne diagnozowanie i leczenie udaru mozgu sie oplaca, bo wieloletnie

Re: Botox. Szukam osob z podobnym problemem...

Hej, moja dwunastoletnia corka ma spastyczna reke po udarze mozgu. Dostanie botox za dwa miesiace... bede mogla opowiedziec czy cos sie poprawilo. Trzymajcie kciuki! emilialubowiecka@yahoo.com

Re: Centra udaru mozgu

young_doc napisał: > "Byloby dobrze, jakby dzialal u nas przynajmniej uproszczony schemat - pacjent > z > udarem mozgu dowozony jest na tyle szybko do ODPOWIEDNIEGO szpitala, zeby mozna > po zrobieniu zwyklego TK glowy (wykluczenie krwawienia) podac przed uplywem > 3-ch

udar mozgu

moja mabcia 87 letnia dostala wczoraj udar mozgu, zostala natychmiast przewieziona do szpitala..sparalizowana jest prawa str ciala. W szpitalu lekarze chca ja pozostawic ok tygodnia aby zobaczyc co bedzie dalej...no wlasnie a co moze byc dalej????Nie mieszkam w Pl mam kontakt z mama kt opiekuje

UDAR MOZGU - transport chorego z zagranicy

Witam, Szwagier miał udar mózgu w trakcie pracy za granica, przebywa w tamtejszym szpitalu. Jego stan jest okreslany jako ciężki, ale stabilny. Zastanawiamy jak bedzie juz można go przetransportowac do Polski to jak to w rzeczywistości wygląda??? czy ktoś z was mial styczność z transportem chorego

Re: UDAR MOZGU - transport chorego z zagranicy

Zapytaj przede wszystkim tam w szpitalu na jakich warunkach (czym i gdzie umieścić po powrocie do kraju, czy w szpitalu, czy w domu) będzie go można przewieźć do Polski i kiedy. Zadzwoń do NFZ i zapytaj o koszty i organizację, no i zorientujcie się, czy szwagier był ubezpieczony przez pracodawcę i c

Agresja po udarze mozgu

czy ktos z Panstwa moglby mi pomoc? mam problem. Moj dziadek wlasnie przeszedl 3 udar mozgu. ogolnie funkcjonuje calkiem niezle - jak na czloiweka po tylu udarach. Zmienila sie jednak calkwoiecie jego psychika. zawsze byl raczej opanowanym czlowiekiem, usmiechnietym, zyczliwym, prawie nigdy sie

Re: Agresja po udarze mozgu

na tej stronie znajdziecie troche informacji ,jest tam tez Forum : www.udarmozgu.pl/ inna strona: www.zdrowie.med.pl/udar/udar01.html wpisz moze w google udar mozgu i Ci wyjdzie duzo stron o tym,moze znajdziesz tez inne Fora o tym. na Twoim miejscu udalbym sie do psychologa ,nie dla dziadka ale

Udar mozgu a żywienie

Dzien dobry.Mam pytanie: jak to jest z karmieniem przy udarze mozgu? Moja babcia wczoraj wieczorem dostala udar,ma porazenie polowicze wiotkie,zanik odruchu łykania i podają jej w szpitalu kroplówki.A jak jest z żywieniem przez sondę? Dlaczego akurat kroplówka a nie sonda? Nie wiem co myśleć

Re: Udar mózgu - rozpoznanie

Konkretna i bardzo wartościowa grafika jak rozpoznać udar mózgu. Warto wiedzieć fizjoterapeuty.pl/galeria/rozpoznaj-pierwsze-objawy-udaru-mozgu.html

Re: Ojciec przemocowiec

To ze nie mozesz do Mamy dotrzec po udarze jest naturalne, odpowiadaja za to zmiany organiczne w mozgu, uposledzajace zdolnosci poznawcze. Czy mama dostala przy wypisie jakies leki stymulujace nastroj ? P/depresyjne, p/lekowe ? Czy jest mozliwe zeby mama sie zgodzila na wizyte psychiatry

Re: czy jest tu lekarz ?

Moj facet rok temu mial zapalenie nerwu wzroku, w mozgu wyszly zmiany demielizacyjne naczyniopochodne, niespecyficzne dla sm, powstale w jednakowym czasie. Po pol roku mial powtorny rezonans zmiany niereagowaly na kontrast, nowych brak, jest pod opieka neurologa, ale wykluczono sm, choc rok po

Re: udar mozgu-jak postępować ...

poprostu normalnie.Osoby po udarze mozgu mimo ,ze czesto nie mowia,to doskonale wszystko rozumia.starac sie do nich jak najwiecej mowic i wszystkie czynnosci pielegnacyjne,karmienie wykonywac bardzo spokojnie .Chorzy tacy wymagaja szczegolnej troski ,i zrozumienia.nie piszesz jaki jest ogolny

Re: Ojciec przemocowiec

Widzialam osoby po udarze, zadna nie byla agresywna, zadna nie musiala byc przywiazywana do lozka, w zaleznosci od stopnia udaru i miejsca w mozgu takie osoby maja rozne dolegliwosci. Zazwyczaj problemy z porouszaniem ciala, zwolnienie ruchow co widac po zachowaniu, problemy z mowa i utrate

Re: Centra udaru mozgu

cytuje: A one są takie że nikt na świecie nie stworzył systemu w którym więcej niż 5% udarów kwalifikuje się do trombolizy. Stworzyl, stworzyl - 20-30% w niektorych osrodkach.

Lagodny udar mozgu?

NIEDOKRWIENNY UDAR MOZGU ma chyba lagodniejszy przebieg. Wiem ze starzy ludzie moga miec kilka mniejszych udarow ktore przezywaja, ale ktore powoduja porazenie twarzy czy calej polowy ciala. Czy w mlodym wieku mozna cos zrobic, aby uniknac tego porazenia na starosc???

Re: Centra udaru mozgu

Oooooo. Nasz forumowy geniusz się obudził. I wkleił 'newsa'. Jeśli robaczu nie zauważyłeś to już było. forum.gazeta.pl/forum/w,305,107771185,107771185,wiezc_do_przypadkowego_szpitala_.html

Re: Centra udaru mozgu

Obecnie bierze się zgodą taką jak za każdą inna procedurę. Afatycy też dostają trombolizę (chociażby zgoda domniemana) -- Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy." Bertrand Russell (1872-1970)

Re: Centra udaru mozgu

Porównywałem oficjalne dane kraj do kraju - oczywiście w dużych aglomeracjach będzie większy odsetek, ale wykluczenie chorych z terenów wiejskich sztucznie ją zawyży... a tak z ciekawości: który konkretnie ośrodek się czymś takim oficjalnie pochwalił? -- "Zaspokajanie naszych potrzeb musi być

Re: Centra udaru mozgu

0.9_procent napisał: > Oooooo. Nasz forumowy geniusz się obudził. > I wkleił 'newsa'. > > Jeśli robaczu nie zauważyłeś to już było. > forum.gazeta.pl/forum/w,305,107771185,107771185,wiezc_do_przypadkowego_szpitala_.html Nie zauwazylem :) Tytul watku nie wskazywal, ze o to w nim c

Re: Centra udaru mozgu

young_doc napisał: > Porównywałem oficjalne dane kraj do kraju - oczywiście w dużych aglomeracjach > będzie większy odsetek, ale wykluczenie chorych z terenów wiejskich sztucznie j > ą > zawyży... a tak z ciekawości: który konkretnie ośrodek się czymś takim > oficjalnie pochwalił?

Re: Centra udaru mozgu

> No pewnie koszty i brak personelu, czy jak? No dobrze, zgaduj jeszcze raz. Mała podpowiedź: W każdym okolicznym szpitalu z pododdziałem leczenia udarów ta procedura jest dostępna, ponieważ NFZ ją refunduje (i na dodatek ta refundacja pokrywa jej koszty). Pieniądze to zabawna rzecz. Pozwalają

Re: Centra udaru mozgu

usprawiedliwić bardzo kosztowne inwestycje (w dwumilionowym województwie masz jakieś 3000 udarów rocznie, z czego 2500 niedokrwiennych, z czego 90% pacjentów ma przeciwwskazania do trombolizy; z 250 pozostałych zator tętnicy środkowej lub postawnej to ilu - 20? z czego większość nie zmieści się w oknie

Re: Centra udaru mozgu

young_doc napisał: > > No pewnie koszty i brak personelu, czy jak? > > No dobrze, zgaduj jeszcze raz. Mała podpowiedź: > W każdym okolicznym szpitalu z pododdziałem leczenia udarów ta procedura jest > dostępna, ponieważ NFZ ją refunduje (i na dodatek ta refundacja pokrywa

toz to nieprawda

zapomniales o konsekwencjach udaru mozgu, ciezkiej walce o odzyskanie mowy i jako takiej sprawnosci fizycznej. Wyjazd do Francji nie mial charakteru demonstracji politycznej: stary i chory czlowiek szukal miejsca z lagodniejszym klimatem. -- Kiedyś demokrację niszczono za pomocą blokady

udar mozgu-pisze po raz kolejny :-(

Witam, moja 87 letnia Babcia ponad 2 tyg temu przeszla udar mozgu. Sparalizowana zostala prawa str ciala...do tej pory odzyskala wladze w prawej nodze (moze nia lekko poruszac) reka nadal sparalizowana ...moze przelykac tylko tzw papki zadnych twardych pokarmow-jest w szpitalu. Niedawno test

Re: Lagodny udar mozgu?

Bogdan, przestraszylam sie bardzo kiedy znany, pelny zycia aktor (zagraniczny) zostal niespodziewanie znaleziony niezywy w lozku z udarem mozgu. Wtedy zaczeto pisac w gazetach, ze kazdy jest potencjalnym kandydatem i moze skonczyc tak jak ten 50-letni aktor, bo kazdy nosi w mozgu jakas "

Re: Ja też chcę 14-tkę

Ta 30stka nie przeżyła Ciebie. www.pudelek.pl/artykul/88892/34-letnia_modelka_playboya_zmarla_na_udar_mozgu/ -- Aby dowiedzieć się kto naprawdę usiłuje Tobą rządzić

Kaczynskiego moze zatrzymac tylko udar mozgu....

Co jest wysoce prawdopodobne po tylu latach spiskow, stresow i ponizajacych porazek... Ale wine bedzie ponosil oczywiscie Tusk... hahah... A co tam... dodajmy jeszcze Putina... lol...

Re: Vader zeby miec udar mozgu trzeba miec mozg

A baba miała zwójh odpowiedzialny za rozmnażanie się i awanturowanie. Jak widać ewolucja pokazała, które zwoje są bardziej potrzebne.

Vader zeby miec udar mozgu trzeba miec mozg

Ten debil na quadzie mial chyba jakies 2 zwoje nerwowe odpowiedzialane za jedzenie, sranie, kierowanie quadami i porowadzenie tartaku.

Re: Udar mózgu - rozpoznanie

Dla zainteresowanych tematem polecam ten wpis: fizjoplaner.pl/a39/Udar-mozgu--Jak-rozpoznac-i-jak-udzielic-pierwszej-pomocy.html . Jest to taka baza wiedzy o udarze

Podobno udar

ale szybciej sepsa i zatrucie botoksem sebastiangojdz.natemat.pl/136401,nieoficjalne-putin-doznal-udaru-mozgu

Prawdziwy pech-udar mozgu / cccykoria

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=84705640 S. -- "chodźmy na forum Schizofrenia, tam ostatnio normalniej niż tu" (z forum Depresja) Forum o Nasza-klasa.pl

Re: czy jest tu lekarz ?

.focus.pl/czlowiek/stwardnienie-rozsiane-co-powinnismy-o-nim-wiedziec-12554 kobieta.onet.pl/zdrowie/profilaktyka/co-moze

szczepionki wywoluja udary i niedotlenienie mozgu

u niektorych dzieci, powodujac ich trwale kalectwo lub nawet zgoony. Czy lekarze szczepionkowcy o tym wiedza? Powinni, bo to ich obowiazek! Jesli wiedza, a ignoruja, tzn. swiadomie uczestnicza w zbrodniach. So, 12-12-2009 Forum: Wysokie Obcasy - Antyszczepionkowcy

Re: udar mozgu

Rozumiem Twoje zaniepokojenie, ale wybacz, wykazujesz też znaczne lenistwo. Zamiast zamieszczać tu swoje pytanie - o szczegółowości mniej więcej takiej jak "czy możecie mi powiedzieć coś na temat II wojny światowej?" - czy nie mogłabyś wrzucić w wyszukiwarkę takich haseł, jak udar, udar

Re: mam mamę po udarze jest leżąca i ma 55 lat

stanu pacjenta. Polecam też poczytać na ten temat. Dobrym zródłem mże być np. portal fizjoplaner.pl lub udarmozgu.com.pl Na przykład w tym pierwszym jest ciekawy artykuł o pozycjach ułożeniowych. fizjoplaner.pl/pozycje-ulozeniowe-po-udarze-mozgu

Re: Agresja po udarze mozgu

mąż jest po 4 udarach lekarka doradziła mi stres stop . bardzo uspokajają szybko widać rezultat jest spokojny przeszłam to i bardzo rozumie. bardzo dużo cierpliwości potrzeba ale wszystko będzie dobrze udar zrobił szkody w mózgu więc niema co sie dziwić mąż mój kwiczy kwi kwi wstyd mi ale

udar mozgu-jak postępować ...

...mają najbliźsi? Jak sie zachowywać w stosunku do osoby chorej,sparalizowanej nie mówiącej.Proszę o poradę -- Ania :) gg 5435057 Jeśli jest coś, co uszlachetnia duszę, to mieć przyjaciela. Jeśli jest coś, co jeszcze bardziej uszlachetnia duszę, to samemu być przyjacielem

Kijowski: kto z ZOMO, a kto z UB.

wliczone sa osoby, ktorym nie udzielono pomocy lekarskiej, bo wobec braku polaczen telefonicznych pogotowie nie docieralo do osob z zawalem i udarem mozgu. -- Kiedyś demokrację niszczono za pomocą blokady informacji. Dziś wrogowie demokracji wykorzystują do tego celu nadmiar informacji Dominika

Re: Rehabilitacja po udarze mózgu

Ja chyba wolałabym znaleźć jakiś dobry ośrodek rehabilitacyjny i próbować takich sposobów. Szukałaś już czegoś na internecie? Bo z tego co ja pamiętam to w Koszalinie jest dobre miejsce na http://normanrehabilitation.com/rehabilitacja-po-udarze-mozgu/ rehabilitacje po udarze . Wystarczy sprawdzić

Re: udar mozgu a prawo jazdy

Zależy jak masywny był ów udar i czy nastąpiło po nim trwałe upośledzenie organizmu.To może określić tylko lekarz.

Re: Kobieta- 97 letnia

Moj 81-letni sasiad ktory nigdy nie mial problemu z pecherzem po lekkim udarze mozgu ktory spowodowal upadek i zlamanie kosci udowe,j dostal cewnik, bo widocznie tak bylo wygodniej personalowi ... Jego rodzina walczyla o zdjecie cewnika. bo obawiala sie infekcji, ale to nic nie pomoglo

Re: udar mozgu a prawo jazdy

Sama jestem po udarze mózgu i mimo że mam prawo jazdy sprzed choroby to nie jeżdżę. Chorą nogę szybko łapie spastyka chociaż przy chodzeniu nie mam takich problemów. Mimo, że bardzo lubiłam jeździć wolę teraz nie narażać ani siebie ani innych. -- Zadzwoń do mamy!

Re: dziecko po udarach mózgu

Witam moja córka 2 lata temu rowniez przeszła udar mozgu lewej półkuli. Jak u Was przebiega rehrehabilitacjia od czego startowaliscie co udalo Wam sie uzyskac? Pozdrawiam Anna

Re: udar mozgu a prawo jazdy

O tym czy osoba jest zdolna do prowadzenia pojazdu, decyduje lekarz, który ma uprawnienia do badania kierowców. Lekarz musi wydać zaświadczenie o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdu. Zgodnie z Art. 90. ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, prawo jazdy otrzymuje osob

Re: odgrzewanie starych kotletow

mara571 napisała: > Olszewski ma 86 lat i jest po udarze mozgu. Dawni opozycjonisci, ktorych bronil > za friko (zaniedbujac dobrze placaca klientele) o nim zapomnieli. > Naprawde mu zazdroscisz? Czemu nie oburzales sie na emeryture specjalna dla Krz > ywonos, ktorej zaslugi sa

Tomaszweski udar mozgu

a co bedzie jak sedziowie beda jawni i przekrety dalej ? Na kogo wtedy zwalic wine ? Chyba slonko za bardzo Jasiowi przygrzalo. Roznica z jawnymi sedziami bedzie taka, ze druzyna przeciwna tez bedzie wiedzila kto bedzie sedziowal i wtedy bedzie mogla poslac detektywa zeby zadbal o dowody lapowki. Pr

Borowski ma chyba udar mozgu

W ostatniej wypowiedzi Borowski kategorycznie wykluczyl pozostanie wiceprezydentem Warszawy. A argumentowal to w sposob nastepujacy; " Chce pozostac jednym z przywodcow lewicy. Jestem politykiem, a nie administratorem" Panie Borowski; to po co pan startowal na pozycje prezydenta Warszawy

Re: Udar mozgu a żywienie

przebyty udar. Zawsze jakiś pozostanie, ale w jakim stopniu to już zależy od organizmu chorego. Piszę to jako córka po przebytym udarze u matki.

Re: Udar mozgu a żywienie

Postępowanie lekarzy w pierwszych dniach po udarze skierowane jest na opanownie zaistniałej sytuacji i leczenie ratujące życie. Kroplówki służą do nawadniania chorego i do podawania leków. Oczywiście żywienie chorego jest bardzo ważnym elementem leczenia i na pewno w najbliższym czasie zostaną

Re: Lagodny udar mozgu?

czynniki ryzyka udarów to m. in. nadciśnienie, cukrzyca, hiperchlesterolemia, otyłość. Unikając powyższych schorzeń, statystycznie zmniejszasz ryzyko udaru niedokrwiennego. NIEWIELKA ilość alkoholu stosowana systematycznie poprawia krążenie mózgowe, ale stssowany w nadmiarze - wręcz przeciwnie.

Re: Udar mozgu a żywienie

Żywienie przez sondę jest zalecane do 4-6 tygodni od momentu wystąpienia trudności w normalnym odżywianiu( w tym przypadku- zaburzenia połykania).Po tym okresie należy podjąć decyzję i ustalić kwalifikacje do założenia PEG (Przezskórnej Endoskopowej Gastrostomii).

Re: Lagodny udar mozgu?

Skoro najczęstrzą przyczyna udaru jest miażdżyca to dlaczego młodzi ludzie, sprawni fizycznie i bez problemów ze zdrowiem zapadaja na te przypadłośc i umierają? Czy to losowy kaprys??

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - udar mozgu

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin