Przeszukano 110 711 522 wypowiedzi na 4 084 forach

transfer blastocysty - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Jestem 6 dzień po transferze 5 dniowej blastocysty , jest to nasze czwarte podejście. Tylko raz udało się że zaczął zagnieżdżać się zarodek, lecz niestety na krótko. Za każdym razem czułam się inaczej. Piersi zawsze bolały i brzuch. Teraz transfer miałam na kroplówce i embrioglue. Biorę Lutinus 3

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 proszę napisz kiedy następuje z reguły zagnieżdżenie blastocysty ?? Ile to dni od transferu??? Trochę się martiwę bo nie mam kompletnie żadnych objawów.

Re: Inseminacja na polnej Poznan 2017

czesc Kasiu. Ja dziś miałam transfer. 1 blastocysta podana 4 zamrożone. 24.02 testuje. Wam życzę powodzenia:)

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 napisała: I czy takie dojrzałe blastocysty mogą się jes > zcze podzielić dodatkkowo... Asia jak pytałam o to swojego gina to powiedział, że szanse są na to takie jak w naturze czyli niewielkie ale jak grzebałam po necie to znalazłam informacje, że przy transferze blastocysty jest na to

Re: in vitro 2017

Fionka a który to będzie dzień? Bo Ty miałaś chyba transfer 5 dniowej blastocysty o ile dobrze pamiętam?

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Invicta powołuje się na takie dane i mnie jak na razie przekonują więc idę tym trybem: zarodki w stadium blastocysty mają wyższy współczynnik implantacji (bicie serca płodu na każdy transferowany zarodek) przy podawaniu blastocyst, niż przy transferze 6-8 komórkowych zarodków (50,5% do 30

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

1natel, ja mam całą taką samą historię jak Ty. Tylko, że ja mam dzisiaj 6 dzień. Jak wyszło z betą? -- ja 34 l, mąż 36 l. endometrioza II stopnia, amh na 21-06-2013 1,70 klinika Angelius Katowice - 3 nieudane inseminacje, 4 nieudane transfery inv. ( w tym dwa razy punkcja) 13.10.2014 r trzecia

Re: in vitro 2017

No też od Twojego stanu po punkcji. Koleżanka jak miała powyżej 15 komórek pobranych i była bardzo szczupła to od razu lekarz powiedział, że w grę wchodzi tylko kriotransfer bo jajniki muszą odpocząć czyli transfer już blastocysty a nie 2 -3 dniowej komórki. Nas lekarz teraz np pytał czy chcemy

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Ściąga co się dzieje z zarodkami po transferze: 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna

Re: in vitro 2017

Ostatni transfer, finalnie udany, przychodzimy a lekarz mówi, że zapomniał nas zgłosić do transferu i zapomnieli przygotować blastocysty do transferu..... Kazali nam przyjść za 3 godziny i na szybko rozmrażali... No trochę to nie fajne było.... Poza tym więcej zarodków nie mieliśmy więc

Re: 10 dzień po transferze - jakie objawy?

W 10 dpt miałam takie ssanie w żołądku że jak czegoś nie zjadłam to było mi słabo. Lekki ból piersi ale to po lekach. Transfer 5 dniowej blastocysty. Beta pozytywna

Re: in vitro 2017

O znalazłam: 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna ?zakopywac? sie w

Re: in vitro 2017

Z nalazłam na blogu u pewnej kobiety.Łatwiej będzie zaglądnąć i pomyśleć co się teraz może dziać w ciele. 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

crio przy plamieniach, lekarz mówił że może przejdzie, że może mi sie wydaje, ale nie przeszło, cały czas przed i po transferze również plamiłam i oczywiście straciłam 2 ładne blastocysty....

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Odebrałam wynik bety w 10dpt -282,6. Miałam podaną 1 blastocystę . Czy jest możliwe być w takiej sytuacji w ciązy bliźniaczej??

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Luna rzeczywiście mega szybko masz robić betę... z tego co pamiętam to w invimedzie kazali robić w 10 dpt blastocysty. Teraz w tej drugiej klinice lekarz powiedział, że najwcześniej w 12 dpt.... Ciekawe bo po ostatnim transferze to okresu dostałam za nim test miałam zrobić. Zobaczymy jak teraz, za

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

istnieje takie pradopodobienstwo ze sie jeszcze podzielil, ale to male prawdopodobienstwo. gratulacje

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Aguśka głowa do góry będzie dobrze musi być! A zostały Wam jakieś mrozaczki? Ja od rana czekam na telefon z kliniki. Jeśli nie zadzwonią tzn że moje maleństwa są silne i jest blastocysta... jak tak to o 15 mamy transfer... Serce mówi, że się uda tylko głowa nie współpracuje z nim

Re: In vitro 2017 część3

zarodek klasy 1bc i nawet nie chciala podchodzic do transferu. Kolezanka ja jednak przekonala i urodzila zdrowego dzidziusia:-) 3 to jest juz dobrze rozwinieta blastocysta:-) Kolejna weryf.masz w pon? Moze miniemy sie gdzies na korytarzu :-)

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Onna trzymaj się i daj znać co z Tobą:/ Dziewczyny a mam pytanie jeszcze czy orientujecie się jaki mniej więcej powinien być poziom progesteronu i Estriadolu przed transferem blastocysty na cyklu Naturalnym albo stumulowanym to już obojętnie. ??? bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.Jutro mam

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

chyba będę musiała poczekać jednak do pt czyli 9 dpt ...a do kiedy brałyście zastrzyki plus encorton plus estrofem bo ja mam brać do 10 dpt

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

hej dziewczyny ja miałam podane dwa blastki... dziś jest mój pierwszy dzień po transferze...a czuje jakby z 3 dni mineło...kiedy testować ?bo nie wiem czy wytrzymam 10 dni ! czy są jakieś subtelne objawy że się udało ?

Re: Czy są tu osoby 35 + ?

Zwitryfikowane, czyli zamrożone jakąś tam specjalną metodą która ma zwiększyć szansę że przetrwają. Czyli przeszliśmy już stymulację jajników, uzyskanie komórek jajowych, zapłodnienie, hodowlę do blastocysty, biopsję tych embrionów i ich badania genetyczne. Teraz czekają zamrożone na transfer

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Sprawdziłam swoje zapiski, 12dpt dwoch blastusiow bfta 1010:-) potem juz nie miezyłam ale w 6 tc na usg biło jedno serduszko,synek ma dzis 16mies;-) -- www.suwaczki.com/tickers/f2wltgf6p5zmop0x.png

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

no ewentualnie beta 8-9 dnia ale to wczesnie, mniej nerwow przy minimum 10 dniach. jak ci wyjdzie beta 7 w 8 dniu to ze strachu szalenstwo, lepiej zaczekaj. nie ma zadnych objawow pewnych powodzenia!

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

gratulacje Asia :) potwierdzam: blizniaki sa super i nie ma sie czego bac! powodzenia! -- http://www.suwaczki.com/tickers/74703e3kosi0o8fu.png http://www.suwaczki.com/tickers/n59ytrd8wt58nlik.png

Re: in vitro 2017

czesc! moge sie dolaczyc? szukam sobie miejsca i nie moe znalezc.... jestem po nieudanym transferze, czeka mnie kolejny za dwa tygodnie z rozmrożonych blastocyst 5 dniowych. czy któras z Was tak miała? boje sie znow porazki... walczymy od stycznia tamtego roku

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 4

eVIK nie pisałam bo dzień przed transferem umarł mój tata, bardzo sie wahałam czy jechać na et ale nie mogłam go odwołać już - szczerze nie nastawiam się na sukces cały czas w biegu dużo stresu Transfer robił IP, blastocysty miałam nacięcie otoczki i klej...

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Dziewczyny ja to pisałam w tamtym roku :)) moje bliźniaki mają po 5 miesięcy i są cudowni. Bliźniaki są super i nie ma czego się bać. Jak uda mi się odnaleźć tamten wynik to tu napisze ile mialam bo nie pamietam. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tick

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

dziewczyny. Ja mam za sobą 5 pełnych programów - mnóstwo transferów - łącznie z mrozakami i trójkę cudownych dzieci. Trzymajcie się i powodzenia w tej trudnej walce. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tickers/34bwkw7iazvu5z1a.png" alt="Suwaczek z

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Wysoka beta wcale nie świadczy o ciąży bliźniaczej. Tak samo jak i niska mnogiej ciąży nie wyklucza. Koleżanka w 10dpt miała betę około 100 i jest w ciąży z bliźniakami. Druga w tym samym dniu niała betę coś ok 160 i było to pojedyncza ciąża. Każdy organizm jest inny. Zagnieżdzenie zarodka nastepuje

Re: In vitro 2017 część3

Katka, Katarzyna- oj ten czas leci jak szalony. Tak naprawde w pon.u mnie i u Katki bedzie juz wiadomo czy cos z tego bedzie.....choc czasem beta w 6dpt nie wychodzi, ale to pojedyncze przypadki. W mojej klinice lekarze twierdza, ze w tym dniu beta powinna byc juz 2-cyfrowa po podaniu blastocysty

Re: in vitro 2017

Hej dziewczyny ?? fajnie że jest taka grupa?? jestem Daria i to jest nasze 1 i mam nadzieję że udane podejście. Punkcie miałam w listopadzie i jej wynikiem było 12 jajeczek z czego 6 zamrozilismy a 6 poddalismy zapłodnienie i wyszły 2 blastocysty. Miałam transfer odroczony. Teraz czekamy na wizytę

Re: in vitro 2017

Przy podaniu 5 dniowej blastocysta można szybciej robić betę. Ja akurat miałam podany zarodek 3 dniowy ale to lekarz decyduje. Nawet nie wiedziałam wtedy, że można mieć odroczony transfer. Tylko, że ja szłam programem rządowym więc tak nikt się nie przejmował czy się uda czy nie. Moja ginekolog na

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

miałam dwie blastocysty z tym, że jedna wczesna była... dzisiaj robiłam beta hcg więc 11 dni po transferze... swieże miałam podane,,, 3 próba i udana:-)

Re: IVf grudzień '15 wątek szczęśliwy ;)

Czesc dziewczyny, mozecie mi napisac kiedy po transferze blastocysty najwczesniej bede cos wiedziec. W poniedzialek mialam transfer i to byla moja jedyna blastka.

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

test z moczu 9dpt :( zakończony niepowodzeniem po transferze 5 dniowej blastocysty

Re: in vitro 2017

To podobno zupełnie normalne, że tak zjeżdża ta liczba. Ja miałam 16 kumulusów, w nich 11 dojrzałych komórek jajowych. Zapłodniło się 6. Na dziś 5 dzień od zapłodnienia mam 1 blastocystę, 3 które się jeszcze dzielą i mają szanse dojść do blastocysty oraz 2 które dzielą się ale mają nieliczne

transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta hcg

Dziewczyny mój lekarz jest na urlopie a nie mogę znaleźć nigdzie wiarygodnej informacji na w/w temat. Czy podanie 5 dniowej blastocysty może spowodować wyższe stężenie beta hcg niż w przypadku 2 czy 3 dniowych zarodków? Jak byście były na dniach na wizycie u swojego ginekologa to poodpytajcie

Re: Fragmantacja DNA plemnikow

To akurat Ty masz wyjatkowo dobre wyniki, bo kliniki podaja, ze do blastocyty w 5 dniu rozwija sie 30-50%. (tu do poczytania arizonafertility.com/treatment-options/blastocyst-transfer

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 2

Jezeli tansferowany 5 dniowa blastocyste : 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Blastocyst wychodzi z otoczki 2dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 3dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna ?zakopywac? sie w endometrium 4dpt. Proces implantacji jest

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

Ja ostatnio wytrzymalam 14 dni z 3 dniowym zarodkiem, Wiec teraz z blastocysta czekam 12 dni, wiec w przyszly wtorek testuje. Ja nie badalam progesteronu przed transferem. Ale jak ostatnio badalam w 14dni razem z beta i mialam 43, a teraz mam te same leki + duphaston, wiec mam nadzieje ze tym razem

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Dzięki arponka za słowa otuchy. Niepokój jest okrutny, chociaż emocje po zobaczeniu gignatycznego wyniku bety już trochę opadły i postanowiliśmy nie martwić się na zapas - i staram się jak mogę :) jutro powtórzymy beta hcg i zobaczymy co dalej, potem usg...staram się myśleć pozytywnie, chociaż znają

Re: Szczecin in vitro 2016

W pierwszej procedurze 3 blastocysty i 3 transfery, beta 0. Druga procedura 1 blastocysta i transfer odwołany bo byłam przestymulowana i miałam za wysoki estaradiol i progesteron. Potem odczekałam cykl i podeszłam do crio, które doktorek przerwał przez endometriozę, czyli tydzień przed. Teraz dwa

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Asiu, jak na mój rozum, to beta przy blastocystach spokojnie może być wyższa, bo takie zarodki zagnieżdżają się wcześniej i szybciej następuje wydzielanie HCG (hormon ten zaczyna być wydzielany do krwi już w 48 godz. po implantacji). Czyli Twój wynik HCG robiony np. w 10 dpt siłą rzeczy będzie

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.5

pasująca do mnie była z Gdańska i dlatego tam był transfer, dwóch pięknych blastocyst. i też nic. Niestety Invicta praktykuje transfer tylko blastek, więc wróciłam do Invimedu w Warszawie i tam bez badań udało się z 3-dniowymi zarodkami. Jest parę różnic pomiędzy praktykami w klinikach np. w invimedzie po

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje cz. 2

Anitt te mrozaczki to 3 czy 5 dniowe? To też ważne. W novum mrożą chyba 2-3 dniowe. Jesteś po transferze blastocysty?

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Katka, współczuję. Trzymaj się kochana. Ja miałam blastocystę 5dniową, więc z rozpisek na necie wychodzi, że HCG już powinno być na tyle wysokie, że sikacz to wykryje. Test był czuły. Betę kazał mi lekarz zrobić w 10 dni po transferze. Koleżanka mi mówiła, że też robiła w 9DPT (5dniowy zarodek) i

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.5

rzadowy) Po nieudanych IUI, juz w zeszlym roku postanowilismy podejsc do IVF, pod koniec lipca zostaly podane dwie blastocysty, ale nie wyszlo, pozostaly mi tylko zamrozone komorki, ktore pod koniec pazdziernika zostaly zaplodnione, ale z nich powstaly dwie slabe blastocysty i znowu nic z tego

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje cz. 2

Blastocysta to chyba moze juz dzien po transferze sie zagniezdzac, ale z reguly pozniej. U mnie 6dpt po transferze bylo plamienie implantacyjne. A 7dpt bhcg bylo 15, a test sikany nic nie pokazywal. Ale oczywiscie co dzien robilam, inaczej bym zwariowala ;)

Re: Invicta wizyta - postawcie mnie do pionu :-)

Brenya nie wiem w której Invicta podchodzisz tzn w jakim mieście. Ja mam doświadczenia z Invicta Warszawa niestety nie była to dla mnie szczęśliwa klinika chociaż miałam wrażenie indywidualnego podejścia ale takiego sztywnego. Chociażby fakt ze transferują tylko blastocysty co często oznacza bardzo

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

hela2212345 napisała: > 1234kaska > Ty masz 9dpt blastki i testujesz za tydzień?! Czy ja coś źle zrozumiałam? 5.04.16 miałam transfer w 5 dobie 2 blastocyst

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

a przypomnij mireleczka, ty miałaś blastocystę podaną? bo jeśli tak to już od 6dpt można robić betę, tak mi powiedział teraz lekarz przy transferze jak pytałam, bo blastocysta praktycznie od razu powinna się implantować. No ale jutro już chyba wszystko nieczynne z racji na święta więc najwcześniej

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

:) W uzasadnionych przypadkach gdzie np zarodki juz wczesniej (poprzednie procedury) nienrozwijaly sie, czy sa ku temu przesłanki lepiej trzymac do blastki, obserwowac. Chociaz ja osobiscie jestem za blastkami. Ze wzgledu na mpje zdrowie psychiczne :) chodzi mi glownie o to, ze wole nie miec transferu

Re: Kwietniowo/Majowe In vitro 😉

to jest kalkulator dla in vitro specjalny, wpisujesz datę transferu np blastocysty i wylicza.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 3

Powiedzcie mi czy zawsze transfer mrozakow blastocysty odbywa się w 20 dniu cyklu? Bo chciałabym sobie zaplanować wakacje ;)

Re: in vitro wrzesien/październik'15 wątek szczęś

Dziewczyny a powiedzcie mi kiedy najlepiej bede robic po transferze blastocysty? Albo taki zwykly test? Dziekuje za mile przyjecie:-)

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 4

Słonko, Zielinka wielkie gratulacje :) Ja dzis jade na transfer mam dwie piękne blastocysty jedna klasy A druga B.W sumie to transfer jest jescze do decyzji lekarza,ale mam nadzieje że wszystko bedzie ok

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Hej dziewczyny czytam was od kilku dni, płaczę i cieszę się razem z wami. Jestem 4 dzień po transferze naszego jedynego blastocysty. To drugie podejście, za pierwszym razem też przetrwał tylko jeden zarodek, ciąży brak. Wcześniej inseminacje bez rezultatu. W sumie poza podwyższoną prolaktyną

Re: in vitro 2017

prawdopodobnie za dobre 2 tyg transfer z rozmrazanych 5dniowych blastocyst. Mam nadzieję że będzie dobrze i zostaną ze mną na 9 miesięcy. Onnna dobrze że wróciłas do pracy. Trochę innych myśli będziesz miała. Jak ty się czujesz? co zdecydowaliście? jaki macie plan?

Re: Ploty :)

Dodam jeszcze,ze jest to szacowany 5 tydzien ciazy, transfer 5-cio dniowej blastocysty mial miejsce 11 października .data ostatniej miesiaczki 23 wrzesnia

Re: Salve - NFZ

Udało się uzyskać 6 mrozaków! Jestem w szoku, nigdy nie miałam tak dobrego wyniku. Wszystkie blastocysty 4AA. Pierwszy transfer w czwartek, jestem już obstawiona lekami na maxa. Wezmę jeden zarodek, bo podobno za duże jest ryzyko ciąży bliźniaczej. Trzymaj kciuki ;) A co u Was? Ruszyliście?

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.5

wiedzieć w dzień transferu bo muszą być do stadium blastocysty a to trwa 5 dni

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

poniedziałek że odwołuja transfer bo kiepsko się rozwijają... Trzeba czekać było do dziś czy rozwiną się do blastocysty... Nikt nie dzwonił więc jedziemy.... Aż nie mogę uwierzyć, że dały rade. teraz mam stres czy na pewno się rozwinęły a może ktoś zapomniał do nas zadzwonić i pojedziemy a tam się okaże, że

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

U mnie ciężko porównać bo w I stymulacji bylo inne prawo i miałam wszystkie zapłodnione z tego 3 blastocysty najlepszej klasy ale zawsze 0. II stymulacja już można było 6 zaplodnic i tak tylko 2 się zaplodnily a z tego 1 zarodek 5dniowy też najlepszej klasy i z niego ciąża. Więc nie wiem o co

Re: in vitro 2017

Kahastsha wczoraj miałam transfer 1 blastocysta. 4 zamrożone. Katka. Wiadomo że coś tam czuje w dolnej części brzucha ale nie chce wariowac i szukać urojonych objawów.Od rana boli mnie głowa. Mecze się bo tabletki wiadomo nie wezmę. Przy dziecku ciężko leżeć 24h ale trochę spalam. A tak funkcjonuje

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.7

Czesc, ja juz po transferze. Pierwsze IMCI i chyba nieudane. Podane 2 blastocysty 5 dniowe 1bb i 2bb. Beta hcg w 6dpt - tylko 1,14. :(

Re: In vitro 2017 cz 2,(03/2017)

Dziewczyny życzę cierpliwości do testowania to jeszcze tylko parę dni żeby mieć pewnosc:) mam nadzieję że niedługo wy mnie będziecie tak mowic:) A te które czekają na transfer, mnie teraz bliżej do was, czekam na okres i zaczynam leki do transferu. I też właśnie zapytałam ostatnio lekarza które

Re: in vitro 2017

Cześć dziewczyny :) Ja jestem w tej chwili w 19dpt dwóch 5 dniowych blastocyst 4AA i 3AA i po poprzednich pełnych trzech nieudanych programach z 6 transferami 8 zarodków wreszcie jestem w ciąży. Ostania beta hcg z środy była 3091 i teraz czekam jak na szpilkach do wtorku na usg bo powinnam zobaczyć

criotransfer

Witam was kobietki. Czy ktos z was mial criotransfer 5 dniowa blastocysta? Po ilu zrobiliscie cichy tescik nie wg lekarza? mieszkam za granicaw NL i od laparo diag przez punkcje i transfery bez pomocy tlumacza jest ciezko ale jakos daje rade. Jednak poco wracac do kraju bez dziecka kiedy tu mamy 3

Re: in vitro 2017

A to moje podsumowanie dziś się dowiedziałam że 4 zarodki przetrwaly do blastocysty :) czyli mam zamrożone 4 zarodki cztero dniowe i 4 pięcio dniowe tak bardzo się cieszę że mam taki zapas bo na kolejne podejście nie było by już nas stać w ciągu jednego roku poszło nam ponad 40 tys :/ mieliśmy 3

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

joaska333 ja betuje w piątek będzie to 9 dpy miałam transfer blastocysty a ty? świezynka ?

Re: czynnik męski

:). Pierwsze in vitro (program rządowy ) i tylko jeden transfer niestety nieudany (zarodków było więcej, ale ponieważ żaden nie dotrwał do stadium blastocysty -wymóg programu - więcej transferów wtedy nie było. Za jakieś 9 miesięcy kolejna próba in vitro, jeden transfer dwóch 3-dniowych zarodków i ciąża. A

Re: marzec 2015 in vitro

Ja miałam diagnostyczną :-) -- niepłodność idiopatyczna, starania od 2008 r. 2 inseminacje, 1 in vitro: 1 transfer - ciąża, 3 miesiąc poronienie, potem 3 transfery (blastocysty, klasy najwyższej) brak ciąży

Re: marzec 2015 in vitro

Dzięki :-* -- niepłodność idiopatyczna, starania od 2008 r. 2 inseminacje, 1 in vitro: 1 transfer - ciąża, 3 miesiąc poronienie, potem 3 transfery (blastocysty, klasy najwyższej) brak ciąży

Pytanie o małe hcg po transferze..

Transfer 7.11 jednej blastocysty. Wyniki takie: 3dpt hcg 1,5 (jeszcze pregnyl), 6 dpt hcg 0,6, 10 dpt hcg 8,3, 12 dpt hcg 24 Jaka jest szansa na zdrową ciążę? Czy implantacja blastocysty mogła nastąpić tak późno? Hcg choć małe to rośnie w granicach norm... Proszę o poradę..

Re: marzec 2015 in vitro

Super! :-D -- niepłodność idiopatyczna, starania od 2008 r. 2 inseminacje, 1 in vitro: 1 transfer - ciąża, 3 miesiąc poronienie, potem 3 transfery (blastocysty, klasy najwyższej) brak ciąży

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje cz. 2

Kociatko ja po pierwszym udanym transferze blastocysty miałam plamienie w 2 dniu, była to kropla bordowej krwi. Za drugim razem nie miałam żadnych plamień. Oprócz mocnego bólu miesiączkowego nie miałam żadnych objawów.

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje cz. 2

Cześć Dziewczyny Dawno tu nie zaglądałam,dużo dziewczyn nowych i Ania1979 z mojego wątku in vitro invicta Gdańsk;)Więc i ja postanowiłam napisać :) Jestem 3 dzień po transferze 2 mrozaków blastocyst klasy 5AA i 4AA narazie objawów brak.W pon idę na betę to bd 6 dpt zobaczymy Pozdrawiam

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta cz.5

Dziewczyny i ja się wyrace do dyskusji o pgd bo miałam z tymi badaniami do czynienia po pierwszej poranionej ciąży. Lekarz powiedział ze mogła zaważyć genetyka. Kolejne trzy próby i pgd podawane miałam tylko genetycznie sprawdzone piękne blastocysty i NIC! Beta nie drgnęła nawet. Lekarze a Invicta

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

ewa51180, niepotrzebnie tylko się zdołowałaś przed świętami. Przeczytaj ten cytat pod spodem, to emriolog napisał: "Zarodki podane do macicy w stadium blastocysty zagnieżdżają się w jej śluzówce na ogół w ciągu 1. ? 2. dni po transferze. Pierwsze oznaczenie stężenia hCG w surowicy można wykonać po

Re: in vitro październik'15 wątek szczęśliwy

Pierwszy plan, że transfer w czwartek (morula), w zasadzie nie wiem kiedy zaczynają odmrażanie, może jutro? ja mam 5 morulek i 1 blastocystę zamrożoną, jakby morula nie odmroziła się dobrze, to będą odmrażać blastocystę a wtedy transfer w piątek by był, już nie mogę się doczekać :)

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

Hej. Tak jak pisałam red. Spokojnie ale jakoś tak dziwnie. Łzy mi poleciały w trakcie transferu że to jest ostatni raz i pewnie po lekach rozwiane hormony też zrobiły swoje. Jestem na L4 do świąt wiec trochę więcej odpoczywam ale tak jak pisałam wcześniej córka daje mi w kość. Muszę się pilnować

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje cz. 2

Ja wytrzymałam do 12 dpt ale ja miałam podane 3-dniowe. I wiecie ze 3 razy miałam podane piękne blastocysty i żadna się nie zagnieździła a na 3 transfery 3-dniówek przyjęły się dwie. Jakie to wszystko niepojęte! Taj sobie myśle ze na powodzenie składa się szereg czynników a chyba najważniejsze to

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.6

O już doczytałam, że to crio transfer :) to zapewne miałaś blastocystę podaną? Ja też jestem po 5 IVF. Dziś mój 9dpt. Nieco się stresuję...

Re: In Vitro czerwiec 2015

dzięki za info :) -- niepłodność idiopatyczna, starania od 2008 r. 2 inseminacje, 1 in vitro: 1 transfer - ciąża, 3 miesiąc poronienie, potem 3 transfery (blastocysty, klasy najwyższej) brak ciąży

Re: IVF czerwiec 2016 wątek szczęśliwy :)

Przykre te nasze życie :( Mam dwie blastocysty ponoć najładniejsze jakie mogą być i co z tego ten też był 8a 3 dniowy świeżak .Trzymam za resztę kciuki musicie jutro powalić tłustą betą ,ja podchodziłam z 5dziewczynami 1 sie udał 5 transfer ,mój był 4 :(

Re: Szczecin in vitro 2016

westuniu mi doktorek mówił, że embryoglue może być zastosowane do transferu zarodków na każdym etapie ich rozwoju, włączając stadium blastocysty. Proponowane jest również podczas kriotransferów zarodków rozmrożonych. Może być także zastosowane w trakcie transferów zarodków, u których został

Re: IVf styczeń '16 wątek szczęśliwy ;)

Kajtusiowo ;( kochana przytulam najmocniej jak mogę ;( ;( ;( ;( ;( ;( -- 5lat starań Endometrioza- 8laparoskopii,2014 ciąża- brak ♡ 9tc 06.2015- ICSI I podejście z MZ:5 blastusi, hiperstymulacja, 10.15-histeroskopia-ok, rysa endometrium 4 crio transfery 1 blastocysty- nieudane ;(

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

Ten zastrzyk przed transferem zawsze dostawałam, to ma być coś innego jeśli wyjdą nadmierne skurcze. Nospę też brałam, ja od transferu mam bóle miesiączkowe może to jest przyczyną niepowodzeń po transferze blastocysty.

Re: 2016 nowy rok nowe nadzieje :-)

Jak masz mrozaka to jedziesz ok 11 dc na usg. Lekarz wyznacza dzień i godzine przyjęcia ovitrelle, umawia cię też na transfer, który jest 5 dni po owulacji. Jakiej klasy masz zamrożoną blastocystę? Nie wiem jak jest na cyklu sztycznym, ja miałam transfer mrozaka na cyklu naturalnym.

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.6

Flora, może jeszcze ruszy. Sprawdź jutro. Może trochę później się zagnieździł, dziś 13 dzień po transferze, tak? Nie pamiętam, czy miałaś podaną blastocysty. Trzymam kciuki, jeszcze jest nadzieja.

Re: Szczecin In Vitro cdn.

Mam dwie koleżanki, którym również wyszły transfery ze świeżych blastocyst i to za 1 razem:) Jedną prowadził dr B., a drugą dr K.

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Ojej, ale dobra passa na forum, aż napawa optymizmem :))). Dziś idę na usg i za kilka dni mój trzeci transfer 2 blastocyst.

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

Isia wyniki masz dobre 😃 -- niepłodność idiopatyczna, starania od 2008 r. 2 inseminacje, 1 in vitro: 1 transfer - ciąża, 3 miesiąc poronienie, potem 3 transfery (blastocysty, klasy najwyższej) brak ciąży

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

mialam 2 trzydniowe zarodki slabej jakosci, a po drugiej 4 blastocysty dobrej jakosci. Ja mialam 2 stymulacje, 100% placilam za wszystko bo nie mieszkam na stale w pl. J.w-a pon czy wto i tak juz nie dlugo! ? Biedna z tym dyskiem. Mi po pierwszym transferze pielegniarka mowila ze wszystko mozna robic

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

z tego nie wyszło. Udane transfery były tylko na długim protokole z atosibanem, 5-dniowych blastocyst. W trakcie transferu, po transferze aż do bety i długo po becie miałam mocny ból miesiączkowy, nie czułam żeby nospa pomagała. Lekarz ostatnio stwierdził, że bolało bo byłam już w ciąży Być może u

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - transfer blastocysty

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin