Przeszukano 112 230 459 wypowiedzi na 1 241 forach

tr?jka - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Tr(U)jka nie zapomina o kulturze...

Na stronie www.radio.com.pl/trojka/audycje/ znalazłem taki smaczek o nowej "audycji kulturalnej" (chodzi o kiluminutówkę pt. "Zakręt kulturalny"): "Spotykamy się, bo kultura nie umiera ! Powiem więcej - rozwija się a gd

StuleJKA, zabieg?

Witam Moj młody ma skonczone 9 miesiecy i cos mu sie porobilo z "siusiakiem" ze wogole sie nie zsuwa napletek. Wczoraj moj pediatra powiedzial ze po Nowym Roku musimy isc do chirurga dzieciecego na zabieg. Czy ktos to przechodzil ze swoim dzieckiem? Jak to wyglada? Czy jest bolesny? Czy potem

jka stosowac Isotrex

dostalem do stosowania isotrex i davercin, ale z ulotki nie jest napisane jak stosowac wiem ze jeden na noc na calą twarz a drugi tylko na pojedyncze, moze ktos wie ktory jak stosowac??

Jka dlugo lezaczki?

Mam pytanie do mam starszych niemowlakow.Uzywacie lezaczkow? Moja ma dziewiec miesiecy i nie bardzo chce w nim lezec.Polezy pare minut i probuje w nim usiasc,ale leci z nim do przodu.Zastanawiam sie czy juz czas zeby go schowac.

Jka przestać karmić???

Witam, za kilka tygodni wracam do pracy i nie wiem jak mam przestać karmić moją małą. W domu nie będzie mnie przez około 12 godzin i raczej cały dzień nie dam rady wytrzymać z nabrzmiałymi piersiami. Próbuje w ciągu dnia dawać jej butelkę ale wtedy moje piersi są strasznie nabrzmiałe i bolą. Poradźc

Jka to jest???

jak ja jestem to nie ma nikogo!!:(( -- dlaczego kocham

nowi-jka:)

nowi-jka, a takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam:) Muszę przyznać, że zrobiło to na mnie wrażenie, bo jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym przeczytała pod koniec dyskusji, że ktoś kto ją zaczynał choć trochę zmienił zdanie;)

czu-jka

czu-jka napisała: > > Kochankowie-wielka miłość+Sprawiedliwość=ślub:). I tu cię zaskoczę nie zawsze ten układ znaczy ślub Zależy czego dotyczyło pytanie i jaka była karta poprzedzająca kochanków lub występująca po kochankach - kochankowie to także możliwość wyboru i to

trUjące trUjaczki

oj oj oj a jednak to zrobili, strasznie to obciachowe, jeszcze w dodatku ten potrójny dzwonek do drzwi... Normalnie czułem się jakbym słuchał jakiegoś skeczu z misia. Tym razem mam już wrażenie, że rozmiar absurdu został potrojony. No cóż słupek niby rośnie, widzę więc, że derekcja podejmuje c

tr

-- Moje szkraby na wakacjach

TR

Jestem od niedawna na tym forum. Ale ciekawi mnie wasze zdanie na temat prasy muzycznej w kraju. Ja przedewszystkim lubie rock i kupuje Teraz Rock, ale za malo jest tam informacji o nowych zespolach. Tzn moze informacje sa, ale tak jakos po lebkach, czesto na pol strony. A o zespolach juz znan

nowi-jka

nowi-jka napisała: > jestes pewna ze to był gest Twoich gości?? Tak to byl gest jej jak i gosci bo:jak ktos chcial bardzo to kwiaty kupil,a tak mogl dac nawet 5zl,jak go nie stac na wiecej,a za tyle ladnych kwiatow sie nie kupi. > chodzi mi o to ze ja sie czuje przymuszona do tego

@ nowi-jka

Zerknij tutaj www.harcbieg.net.pl/kokpit Widocznie organizatorzy mają jakieś problemy ze stroną bo ja też miałem problem z odnalezieniem tych informacji.

nowi-jka

> syty nigdy nie zrozumie głodnego a zdrowy chorego Trafiłaś jak kula w płot, bo ja akurat o chorowaniu mogę ci dużo opowiedzieć na własnym przykładzie, a zdanie nt. chorowania dzieci mam takie, a nie inne. Napisz lepiej, ile razy twoje dziecko brało w życiu antybiotyk?

Czy jka dobrze słyszałem?

W sprawie dr G. agent Tomek uwiódł jedną z pielęgniarek, aby donosiła na Garlickiego. Tak mówił sędzia w uzasadnieniu. to ten Tomek? To ta sama męska dziwka? M.

Jka zwykle..

Polskie kluby jak polscy właściciele gruntów/developerzy/handlowcy/dealerzy: ceny z sufitu i (jeśli to polski wyrób) marna jakość towaru.

Jka samemu obciąć grzywkę???

Dziewczyny od lat mam długie, proste włosy, chciałabym obciąć grzywke- taką grubą, lekko przy długą, jednak mój fryzjer za samo obcięcie grzywki chce 45 zł!!!!!!!!! Moze mi doradzicie jak zrobić to samemu??

Jka zabezpieczyć auto? alarm?

Niedługo mój roczny samochód (opel-corsa), zamiast na parkingu strzezonym, będzie musiał stać po blokiem. Nie mam żadnych specjalnych zabezpieczeń. Co zamontować? Nie chciałabym wyjącego o róznych porach dnia i nocy alarmu. Co jeszcze można ?

Jka to robią Niemcy

www.rmf.pl/wiadomosci/index.html?id=56079

Nowi-jka....

To w dużej mierze zależy od rodzaju niepełnosprawności oraz rodzaju wózka - mój mąż jest w stanie sam sobie włożyć wózek do auta(wsiąść do auta i siedząc w nim włożyć wózek), ale jeździ na lekkim aktywnym wózku. -- SARKAZM - najniższa forma dowcipu - za to najwyższa forma inteligencji ;) NIE

pierwotne pogorszenie, jka rozpoznać?

witam , po walce z wirusem , który skończył sie u obojga dzieci anginą (dałam antybityk, bo po 5 dniach gorączki i leczeniu objawowym dzieci juz były tak wyczerpane, ze nie chciałm im przedłużac tej gehenny) , przyszła kolej na mnie... początkowo przez tydzień byo to zapalenei spojówek- czer

tr/dldr

Antywirus wyrywa mi TR/dldr.agent.aab oraz TR/Dldr.small.agg.4 Udaje się mu je usunąć, ale za każdym razem po restarcie komputera (jeżeli jest połączony z internetem) pojawiają się ponownie. Wie ktoś może jak się ich pozbyć? Tworzą one pliki exe w system32, ale ich wyrzucanie też idzie na marne...

jka skorzystac z wzorkow

jest totalnym zoltodziobem w sprawie malowania , ale bardzi chcialabym zaczac - moje pytanie jak mozna wykorzystac gotowe czarno biale wzorki - czy po prostu nalezt je odwzorowac na szkle czy jest jakas latwiejsza technika ??

JKA NAJWYGODNIEJ PODAĆ BOBOTIC??

PORADZCIE MAMY, BO NIE WYOBRAŻAM SOBIE ZEBY UTRZYMAĆ MAŁEGO W BEZRUCHU, I ZAAPLIKOWAC MU 8 KROPLI. MAM PROBLEM Z D3 A CO DOPIERO TYLE KROPEL. PRZY MOIM WIERCIPIĘTKU NIEREALNE. PROSZE O JAKIS SPOSÓB.POZDRAWIAM MARTA I MIKOLAJ (19.04.2004)

Tanie tłumaczenia TR-PL-TR

Wykonuję tłumaczenia z j.polskiego na turecki i odwrotnie, także prywatnej korespondencji. Tanio. Możliwa wycena przed tłumaczeniem.Przetłumaczony tekst wysyłam mailem zwrotnym zawsze najpóźniej do 12h po otrzymaniu maila. Udzielam też korepetycji online. Serdecznie zapraszam.

TANIE TŁUMACZENIA TR-PL-TR

Wykonuję tłumaczenia z j.polskiego na turecki i odwrotnie, także prywatnej korespondencji. Tanio. Możliwa wycena przed tłumaczeniem.Przetłumaczony tekst wysyłam mailem zwrotnym zawsze najpóźniej do 12h po otrzymaniu maila. Udzielam też korepetycji online. Serdecznie zapraszam.

obywatelstwo TR

czy ktos z Was ostatnio starał sie o uzyskanie Tr obywatelstwa? interesuje mnie barziej praktyczna strona tego procesu pozdrawiam seftali

repertuar TR

CZy jest już znany repertuar TR na wrzesień? Na ich stronie niewiele mozna sie dowiedziec ponad to,że garja Macbetha.

TR/Slotdem

Od kilku dni wprogramie Antivir pojawia sie komunikat o koniu TR/Slotdem. Czy ktos wie cos więcej na ten temat bo nigdzie nie moge znaleźć takiej informacji. A może to jakis fałszywy alarm?

do TR

Witam, w listopadzie lece na 6 miechów do TR i chciałam zapytać o kilka kwestii! 1. Ubez. zdrowotne. Czytałam że niektóre z Was będąc w ciąży korzystały z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego. Dostałabym jakieś namiary, opinie, linki ceny? 2. przesyłka, paczka =/ Czytałam też wątki że

Tłumaczenia prywatnej korespondencji TR-PL-TR

Wykonuję tłumaczenia z j.polskiego na turecki i odwrotnie, także prywatnej korespondencji. Tanio. Możliwa wycena przed tłumaczeniem.Przetłumaczony tekst wysyłam mailem zwrotnym zawsze najpóźniej do 12h po otrzymaniu maila. Udzielam też korepetycji online. Serdecznie zapraszam.

TrUjka, TrUjka, TrUjka...

Prawie moje myśli... Niestety już nie wierzę w jakiekolwiek pozytywne zmiany. Od kilku kierunek jest tylko jeden: coraz gorzej. TrUjka dawno spadła nawet poniżej wybitnie koszmarnego RMF. -- Maciej Zapraszam do mojej galerii

TrUjka

właśnie zapowiedziała przymrozki tej nocy ratuj się, kto w Boga wierzy. -- Nie jestem człowiekiem w swoim wieku. Jestem człowiekiem w wieku kogoś o wiele młodszego.

TR-->PL

Może jako ćwiczenie językowe ktoś zechce przetłumaczyć: Gelip geçen her yüzden gizli bir akis kalmış, Küflü aynalarında, küflü aynalarında. olur mu canim, bu cook onceden dahildi, ilker'e sor... dziękuję!

Delikatesy.TR

eh fajnie, mam sentyment do Cafe Brama w tym miejscu. mam dwie nadzieje: 1. ze jedzenie bedzie przynajmniej rownie dobre i 2. ze obsluga nie bedzie tak przerazliwie tragiczna.

Re: nowi-jka

nowi-jka napisała: > i tak byśmy do rodzimego II sniadania nie powrócili :( Widzisz, ja gdy mieszkalam w Polsce tez nie jadalam drugiego sniadania, nie rozumiem wlasciwie co to jest drugie sniadanie. Posilek zwany sniadaniem jadam jeden, maksymalnie do godziny 11. Maz je snadania

pl->tr

wiem że to długie ale jeśli można proszę jeszcze to... za nic nie mogę dogadać się z tym chłopakiem a jakoś wątpię w szczerość jego uczuć do mojej koleżanki..:( rozmawiałam z A. Ona bardzo cię kocha. proszę cię więc o jedno: nie skrzywdź jej bo to naprawdę bardzo wrażliwa dziewczyna. jeśli dla ci

Re: nowi-jka

nie ja nie stosowałam ja zaczełam pic od połowy tego cyklu, duzo zielonej herbaty bo 7.10 wtedy gdy powinna byc owu zauwazyłam bardzo lepki sluz i nawet pomyslałam ze znalazłam przyczyne długich starań. Dlatego zaczełam czytac o rozrzedzaniu sluzu. A to poprostu owu miałam wczeseniej i jzu było po

Jka mienic adres w dvla?

trzeba do nich dzweonic czy cos wypelnic? Chodzi mi o dowod rejestracyjny i oplate tax road, tax road mam do konca mies a pewnie list przyszedl na stary adres. Myslalam ze jak sie zmieni adres na prawie jazdy to juz sobie calkiem w dvla zmienia adres.

test tr

oferta <a href="link">tekst< /a> pozdrawiam news-man

TR-125

Kto wie cos wiecej o tym w sumie malo znanym czolgu? Ja wiem ze byl mozno przebudowany T-72, szczegolnie kadlub. Wierza byla w zasadzie zgodna z wersja T-72M/M1. A kadlub byl nieco dluzszy, ma siedmiokolowe podwozie. Chyba nie sa to orginalne kola standartowego T-72. Ma tez nieco przebudowany

Re: nowi-jka

może trzeba było :/ ale myslisz ze by to coś wiecej dało jak tu zwolenników lunchów/ lanczów/ lanchów tyle i tak byśmy do rodzimego II sniadania nie powrócili :( -- http://emotikona.pl http://emotikona.pl/emotikony/pic/ludek-pa-pa.gif Śr, 20-02-2013 Forum: emama - Re: nowi-jka

jka wrobić faceta w dziecko?

Gazeta.pl > Forum > Kobieta Poniedziałek, 20 października 2003 Kobieta jak wrobić faceta w dziecko? Autor: von_trupka@NOSPAM.gazeta.pl Data: 20-10-2003 16:39 + dodaj do ulubionych wątków + odpowiedz na list + odpowiedz cytując -------

Re: czu-jka

Dlatego napisałam, że najłatwiej. NAPISAŁAM TEN PRZYKŁAD Z PRZYMRÓŻENIEM OKA:). Jak zaczynałam swoją przygodę z kartami, sprawdzałam znaczenie i właśnie tak to interpretowałam:). Na zasadzie najprostszych i najkorzystniejszych rozwiązań:). Zresztą jak pisałam już, tarocistka tą Sprawiedliwość własni

Jka nie bedzieta tu pisać

białostockie hmmm .........nekro wie co to zamkne to forum:))))))) -- "Przedkładaj wiele małych przyjemności nad niewiele wielkich"

Re: Witam chmielewsko.

a tu wsio pl.youtube.com/results?search_query=karp+tr%C3%B3jka&search_type=&aq=7&oq=karp

jka spi wasze dwu tygodniowe malenstwo ???

witajcie moja niunia wlasnie jutro konczy dwa tygodnie , nadal spi jka embrionki ma podkulone nozki , czy to normalne boje sie ze moze miec pozniej klopoty z kregoslupem jka chce jej wyprostowac nozki to sie zapiera powiedzcie czy wasz malenstwa tez tak spia

Jka po polsku credit control?

Czesc, czy ktos wie jak przetlumaczyc na polski Credit Control Department, albo jak sie nazywa po polsku pozycja pracy jako wlasnie obsluga konta biznesowego plus sciaganie dlugow? Dzieki belka

Zewsi, Ty widział jka swołocz

Piłkarzyki nam zabrali, pierońskie rezuny, sabaki. Co my teraz poczniemy, gdzie będziemy ligę wygrywać??:( -- "Aby nauki Rzplitej były oczyszczone od wszelkiego ducha nowości i zarazy rządowi każdemu szkodliwej" Grodno 1793

Jka to jest z pieskami?

Planuje kupic pieska.niestety nie mam pojecia gdzie musze go zarejestrowac,co pies musi miec (ksiazeczki,chip)i jak to zalatwic.Jak to jest z podatkiem? Jesli ktos sie orientuje,bardzo prosze o pomoc:) Pozdrawiam. -- Kiedy filozof odpowiada, przestajemy rozumieć, o co pytaliśmy. Cz, 29-05-2008 Forum: Diaspora Polska w Niemczech - Jka to jest z pieskami?

Cafe'jka Internetowa w Arkadii ??????????????

Kochani, Czy wiecie czy w Arkadii można skorzystać z internetu? Jeśli tak to w którym miejscu? A jeśli nie to gdzie najbliżej arkadii jest ci? Dzięki Tylko nie oszukujcie mnie bo to bardzo ważne :-)

jka to napisac po angielsku?.

mam taki mały problem, nie wiem jak po angielsku napisac np.kółko z polskiego. więc jak to napisac, ktoś wie?.

Jka pozbyć się uciążliwej teściowej

Proszę o pomoc , nikt do tej pory nie jest mi w stanie pomóc. Na wstępie opisze swój problem : Moja żona jest właścicielem mieszkania 53,31 m 2 (3 pokoje z kuchnią i balkonem).Na początku mieszkaliśmy wspólnie przez okres 2,5 roku z moją teściową, która jest zameldowana w tym mieszkaniu. Żona zmę

Jka to bedzie na lotnisku?

Dostałam papiery rozwodowe, nic jeszcze nie podpisałam, czy bede miała problem wylecieć ze Stanów z dzieckiem? Oprócz tego dostałam cos takiego jak wyrok tymczasowy w którym jest: wnioskuje ze do czasu uzyskania rozwodu nie zezwalam na wyjazd mojego dziecka poza granice USA bez mojej zgody(tzn

TR

TR a dokładnie Palikot traktował niepoważnie wyborcę , jak idiotę, pelikany, instrumentalnie itp. Wyborca tego nie lubi.

do Nowi-jka

Czesc:) 14 X urodziłam zdrowa cudowna Laurke 55cm, 3270:)od nie dzieli jestesmy w domku. Uczymy się siebie nawzajem

Nowi-jka rilaks ;)

Mam jakies takie odczucie, ze moglas sie poczuc zaatakowana przezemnie. I jesli tak jest to przepraszam nie to bylo moim celem. Ale jak slysze, ze pomoc nie jest potrzebna bo tylko raz to krew mnie zalewa i pewnie stad takie a nie inne zachowanie. I na koniec posypywania glowy poppiolem dodam, ze

nowa stronka TR

Koniecznie zobaczcie nową stronkę TR www.tygodnikregionalny.pl, wreszcie jakaś internetowa alternatywa dla MOCHerowej linii:P Jak myślicie??

reklama TrUjki

Słyszałam,że pojawiły się telewizyjne reklamy TrUjki, czy ktoś to gdzies widział???

wyrachowana du......jka !!

Polskie frajerstwo jak zwykle tam gdzie nie należy to współczuje. Współczujcie tym co pracują za 800zł brutto miesięcznie, wychowują dzieci i nie biegają z du..ą po firmach aby zdobyć stanowiska. -- Demokrata

Oropozycja dla TR

Skoro niejaki pan Hambura moze startowac do PE z listy Gowina to czy nie bylo by dobrze by z listy TR wystartowal/a Conchita Wurst ? Fajnie spiewa a to juz znacznie wiecej niz to czym moga sie pochwalic inni kandydaci z tej listy

BASH W TR

Zobaczyłem i musze powiedzieć, że Panie były rewelacyjne a Panowie do ..... Ogólnie 5/6 szkoda, że Warszawa nie chce TR

Problemy TR Warszawa

Rozgonic nierobow z Teatru Narodowego i oddac scene narodowa TR. W wawie jest wiele reprezentacyjnych scen teatralnych sa tylko niewlasciwie kierowane.

Althamer w TR

to żadna tajemnica, że w TR są drzwi na przestrzał, czyli, że bez problemu można wejść do teatru jedymi drzwiami żeby wyjść drugimi.

Mumio w TR

W niedzielę 25 czerwca w TR Warszawa MUMIO dwukrotnie zaprezentuje swój spektakl "Kabaret Mumio" - o godz. 17.30 i 20.00. Więcej: www.mumio.art.pl/

Re: nowi-jka

anyx-spokojnie, ona mnie się czepia ;) -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/A8WTTObXAoZ7NOGD9X.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/BUu0yBxMfFIL5l2TCX.jpg TrzyBit

przeciwciala anty-Tr

U mojego dziecka wyszly przeciwciala anty-Tr. wynik silnie pozytywny. Oczywiście czekam na konsultację lekarską, ale do tego czasu stres mnie chyba zeżre. Czy ktoś wie coś na temat tego cholerstwa? Czy to może mieć jakikolwiek związek z autyzmem? Info w sieci jest malo, są dla mnie malo zrozumiale

"Zszywanie" w TR

Czy ktoś był na tej sztuce? W necie czytałam recenzje, to ponoć takiego skandalu w TR jeszcze nie było, zalew bluźnierstwa, chorych fantazji pornograficznych i wulgarne teksty. Był ktoś na tym?

jka z doświadczenia

osobistego powiem :) tzw "karoca" a;bo "wycieczka do zoo" (bo różewersje tej samej zabawy latają po weselach jak widać) jest dość zabwana, ale jednoczesnie niebezpieczna - weź pod uwagę że goście już 100% trzeźwi nie będą, a latając dookoła kilku krzeseł łatwo się przewrócić lub kogoś uszko

najwazniejsza 3jka

to akurat BaLeron sam powiedzial na jednej z konferencji prasowych ze to byl najwiekszy rzut w jego karierze ( o 3-jce w ostatniej sek w meczy nr 2). Nie jest to wymysl autorow. Poza tym w takich seriach 4 meczowych liczy sie kazdy mecz, a nie tylko tzw decydujace.

Re: nowi-jka

Dbaj o siebie.:) I niech dzidziuś rośnie zdrowo.:):):) Trzymaj kciuki za nas. -- http://blog.dzieciak.com http://www.dzieciak.com/t/index3.php/20101006/4/ticker.png

jka zwykle polska

na pierdoly to stac, komorki playery gps'y i pierdoly do kompa, ale od geby chleba sobie odejmie a mieszka jak w norze. niestety jest to domena biednych spoleczenstw. w USA konsole maja ludzie ktorzy juz kupili dziecku lekcje jazdy konej, spiewu czy baletu. pozatym ZYJA, wychodza do mias

Teatr trAKTOR

Teatr trAKTOR szuka wspólpracowników! Jeśli chcesz spróbować swoich sił jako aktor albo pomagać w tworzeniu przedstawień od strony technicznej ZPARASZAMY! Spotkanie jutro 12.07 i / lub w przyszłym tygodniu 18.07 o godzinie 19. Domu Mniejszości Narodowych - ulica ul. Vocelova 3 niedaleko I

do nowi-jka

no to trzymam kciuki za nas, za wszystkie zresztą :) dziś czuję coś w dole brzucha - niby, jak na @, ale nie do końca. no ale jak przyjdzie, to na sam urlop, więc mimo wszystko wolałabym nie ;) ale cóż tu po moim zdaniu... ;) u mnie okaże się na dniach, co dalej. pozdrawiam, dalliaa

Zobacz wideo