Przeszukano 110 695 338 wypowiedzi na 4 083 forach

the sims 2 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: The Sims 2 za darmo - tylko do dzisiaj!

Premiera Sims4 przecież była :) kupowałem 30% taniej na www.g2a.com/r/game-the-sims-4

the sims 2

potrzebny mi kod do instalacji the sims 2 kod na plycie to MXX07707056D jezeli ktos ma plyte z takim symbolem to prosze o podanie kodu instalacyjnego z gory dziekuje

The Sims 2 za darmo - tylko do dzisiaj!

Hej Pewnie wielu z Was kocha The Sims 2. Dzisiaj jest ostatnia okazja aby dostać tę grę wraz ze wszystkimi dodatkami zupełnie za darmo! Jak ktoś ma konto na origin to już teraz może skorzystać z promocji, a jak ktoś nie ma to rejestrujemy się i gotowe. Pełny opis co dostajemy znalazłem w tym

The Sims/The Sims 2

Hej ;) Jesli był już taki watek to z góry sory, ale nie chcę mi się szukać bo i tak nikt by mi nie odpisał ;p Znacie jakies fajne dodatki do The Sims 1 Jesli tak to gdzie można je ściągnąć za darmo? The Sims 2: Czy żeby zainstalowac dodatek do TS2 trzeba mieć The Sims 2 czy nie? I czy znacie jakieś

The sims 2

Cześć Kociaki :-) 1) Gracie w the sims 2 czy w the sims 3 czy wogóle nie gracie ??? 2) Jeśli gracie to jaki jestest według was najlepszy dodatek do tej gry ??? ( Pytam z ciekawości ) :-) Moje odpowiedzi: 1) The sims 2 2) The sims 2 na studiach Zapraszam do wypowiedzi :-) Pozdrowienia dla

Re: The sims 2

1) Gram w the sims 3 i 2 też. 2) Cztery pory roku, Zwierzaki i Na studiach. ;d

The sims 2

Siemka :) Potrzebuje dodatków do gry the sims 2. Albo przynajmniej akcesoria czyli meble, fryzury itp. Będę bardzo wdzięczna za link do pobrania The Sims 2 Młodzieżowy styl. Tylko odpowiadajcie szybko :) LoVvam wszystkich co mi prześlą LinkI :) :serce:

Re: The Sims/The Sims 2

Do The sims 1 polecam : Gwiazdę,Abrakadabra,Zwierzaki,Wakacje i Balange ;) Dodatki typu : Nocne życie albo własny biznes musisz mieć podstawową wersję The sims 2 .;) ale są też dodatki w necie typu : ciuchy , fryzury ,mebly itp . które możesz pobrać za free. ;) napisz w przeglądarce " dodatki do

Re: The sims 2

Dodatki teraz kosztują po 20 zł. akcesotia e empiku. To tak dużo, że od razu trzeba sciągac? haha a jak juz cos to piszesz: THE SIMS 2 DOWNLOAD i tam masz...

Re: Znacie kody do The Sims 2 ??

Wpisy w googlach "kody do the sims2 " wchodzisz w pierwszą lepszą stronkę i masz

The Sims 2

Tak se myślę czy chcieć na święta THE SIMS 2 i chciałam wiedzieć od osób które mają tą grę kilka żeczy ... 1. Co ciekawego można robić w tej grze ? 2. Co lubisz robić w grze ?:-D

THE SIMS 2 WLASNY BIZNES PROBLEM

Witam. Mam scracowana gre The Sims 2 Wlasny Biznes na samym poczatku ladowania gry staje na napisie " renderowane wielokaty na sprzedaz" potem przestaje dalej ladowac i gra sie zawiesza...jest na to jakies rozwiazanie?? Z gory dziekuje .

The Sims 2 Double Deluxe

mam takie pytanko.. czy ktos z was sciagal z internetu gre the sims 2 doulbe deluxe lub zwykle sims 2 aby tylko pelna wersja... szukalam dłuuuugo i nic nie znalazlam procze demo ... mialam simsy 2 ale kuzynka ode mnie pozyczyla i nie oddala ale i tak one nie dzialaly bo plyta byla za bardzo

Re: Znacie kody do The Sims 2 ??

www.kody.cvr.pl/kody-do-gry-The-Sims-2-1522.html Tutaj masz stronkę z której ja korzystam

Seriale TheSims2

Jakie są wasze ulubione seriale internetowe TheSims2 ?? mi się strasznie podoba : Tylko nie ona na YouTube na prawdę polecam :-) Po prostu super grafika i w ogóle .... :>

The Sims 2..! Pilne ;D

Drogie kociaki... Uwielbiam grę the sims 2 i ściągam z internetu wiele dodatków ( ubrania, fryzury itd. ) Ale nie mogę znaleźć kilku fryzur :'(... Macie linki !!!

The Sims 2.

Hejj. ;) Słuchajcie, niedawno moja koleżanka pożyczyła mi jakieś tam 13 000 dodatków do THE SIMS 2. No i je zainstalowałam, ale nie było ich w grze to je usunęłam. Niestety usunęłam jakieś inne pliki i teraz nie mogę grać :(( Problem tkwi w tym, że od jednej koleżanki pożyczyłam chyba z 10

The Sims 2

Witam! Mam problem z uruchomieniem gry The Sims 2.Gdy ją włączam pojawia się komunikat włóż właściwą płytkę, naciśnij OK i uruchom program. Co mam zrobić??Wkładam płytę nr 1 i nic.Proszę, pomóżcie!

Re: The Sims 2: Apartment Life Patch

Hej to dodatek czy zwykłe simsy bo ja nie mam the sims 2 :)

Striptiz w the sims 2

Na filmikach z youtube widziałam że w the sims 2 można robić striptiz. jak to zrobić???!!!Bo to fajna opcja jak na sims-y!hihihi z góry dzięki =)

Re: THE SIMS 2 WLASNY BIZNES PROBLEM

Chyba nie muszę mówić, że jest to nielegalne oraz że można Ciebie namierzyć po adresie IP? -- Twojogrod.net.pl

Auta w The Sims 2

Ostatnio instalowałam dodatki do The Sims 2.Ostatnie były 2 czerwone auta które szukałam w The Sims 2.Mam takie pytanko.Czy w The Sims 2 {bez dodatków } mogą być auta?

The Sims 2 problem z aktualizacją

Hej, mam problem z grą the sims 2, a konkretnie z jej aktualizacjami. Pod koniec instalacji the sims 2 na studiach trzeba włożyć płytkę z 4 cd, której nie mam. Wyczytałam na jakimś forum, że wystarczy zresetować komputer. Później zainstalowałam cracka i rzeczywiście wszystko działało do czasu, gdy

the sims 2

posiadam orginalną grę the sims 2 i zgubiłem nr seryjny z książeczki jeśli ktoś mógł mi pomóc kodem który jest numerem seryjnym byłbym bardzo wdzięczny .CÓRKA MNIE ZAMĘCZY RATUNKU

Problem z the sims 2

Gdy wlaczam gre The Sims 2, moge pograc najwyzej 10 min. Po tym wyłacza sie obraz, zostaje tylko sam dzwiek. Trzeba resetowac komputer. Tak dzieje sie zawsze. Dawniej gralo sie normalnie. Sytuacja zmienila sie gdy zostal podlaczony inernet. Co sie dzieje .? Prosze o pomoc.

Re: The Sims 2 za darmo - tylko do dzisiaj!

Nie za stara, ta gra? W dzisiejszej dobie gier DARMOWYCH (mikro płatności) te coś, blado wypada. -- vidmo76.blox.pl/html :>

Re: The Sims 2 teraz taniej

Ja tam swoich komentarzy nie obserwuję :D jeśli interesuje cię ile mam lat to 16 i co? to tylko głupie płytki w dodatku Simsy hah, idź taty poproś by ci kupił na święta kolejny dodatek The Sims 3 Bon Voyage?? ah nie to było w The Sims 2 ahahhaahha....

The Sims Bezludna Wyspa + The Sims 2 Bon Voyage?

Mam Simsy 2 Podróże.Lecz bardzi chciałabym mieć Sims BezLudna wyspa.Problem siedzi tutaj: Czy mogę grać w The Sims 2 i The Sims na jednym komputerze? Czy jak zaintsaluje The Sims 1 to będę mogła spokojnie grać w obie wersje?

The Sims 2 Cz Pory Roku - POMOCY!!!!

Chcę zainstalować dodatek cztery pory roku. mam już zainstalowane the sims 2 i podróże. no i instaluję cztery pory roku, ale instalacja zacina mi się przy 54% i wyskakuje okienko z napisem: Podczas kopiowania pliku ".....package" z nośnika wystąpił błąd. I mam do wyboru PONÓW PRÓBĘ lub ANULUJ

Re: The Sims 1 , 2 , 3 ;)

Jeżeli szybko Ci się nudzą, zajrzyj na http://t-s2.blog.onet.pl the-sims.xx.pl znajdziesz tam dodatki do The Sims 1 , 2 i 3 ! Oraz pobierzesz oficjalne dodatki do gry np. "Na świeta" czy inne ... Znajdziesz tam ponad 2000 dodatków...

Dodatki do The Sims 2

Mam dużo dodatków do The Sims 2 a jakoś je instalowałam już setki razy i tylko niektóre mi wchodzą.Co mam zrobić?

Wyspy THE SIMS 2

Mam pytanie. Czy macie jakieś linki do dodatków do the sims 2, do takich które by odpowiadały na wsypę? studnia jakaś, drewno, łódka... Na modthesims2 już wszystko potrzebne wyszukałam. Jak macie jakieś linki do proszę o ich adres:) Z góry thx;)

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Co "nieprawda"? (już nie mówiąc o tym, że tego rodzaju stwierdzenie jest zwyczajnie niegrzeczne).

Nieoficjalne Dodatki do The Sims 2 .

Wie ktoś może skąd można ściągnąć nieoficjalne dodatki do The Sims 2 ? Np. Valentine's Day http://www.simfantastic2.com/images/News%20Updates/s2update12-30-06.jpg Hollywood http

Re: Nieoficjalne Dodatki do The Sims 2 .

Valentine's Day www.simfantastic2.com/images/News%20Updates/s2update12-30-06.jpg"> Summer Life 1.bp.blogspot.com/_OHgAcmuCNqc/SBBmr5hLTkI/AAAAAAAAADI/kPDPxOn6qTQ/s320/The+Sims+2+Summer+Life.png teraz chyba będzie dobrze..

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Znaczy, w ten swój wiek strzelałam, nie wiem, kiedy wyszły pierwsze simsy, jakoś w tamtym okresie. A lat mam 21 :D

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Moja zaczęła grać mając lat 5. Pegi jest wysokie, bo zdarzają się bójki i seks ;) Ale tak naprawdę to zabawa w domek dla lalek, uwielbiam <3 -- Zorganizuj się!

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Nieprawda. -- gazeta_mi_placi napisała: Pisałaś o zeszytach, podręcznikach i ubraniach więc do tego się odniosłe m. anielska.blog.pl/

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Marusia! Jesteś w wieku mojego dziecka?? :shock: -- Moja babcia jest zagorzałą katoliczką. I ja po babci też jestem za gorzałą. anielska.blog.pl/

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Moj gra od piątego roku życia. Teraz wyszła czworka, i kupi sobie ją na wakacje. -- olaromanska.blox.pl/html www.dlaleszka.cba.pl/

instalacja the sims 2

hej mam problem z instalacjągry the sims 2 (oryginał)... a mianowicie niby instaluje się ładnie ale potem gdy próbuje uruchomić wyskakuje "wykryto oprogramowanie emulujące CD/DVD. Wyłącz wszystkie programy do emulacjo CD/DVD i ponownie uruchom gre" ?? czy ktoś może mi wytłumaczyć o co w tym

Re: The sims 2 instalacja - głupi problem

idz do sklepu i kup The Sims 2 wloz plyte do napedu i zainstaluj... Koniec!

THE SIMS 2

Witam Mam zainstalowane The Sims 2 oryginalne. Podczas instalacji nie było błędów. Niestety gra nie chce się uruchomić. Tzn. pojawia się obrazek "TS2" oraz napis na pasku, ale ekran robi się na sekundę niebiski i koniec. Czy należy jeszcze coś zrobić przed rozpoczęciem gry? Proszę o pomoc :(

jak zainstalować The Sims 2?

Jak zainstalować The sims 2 ściagnięte z internetu? Proszę o pomoc!

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Ja zaczelam grac w wieku 20 lat, bardzo dawno temu ;) Starsza corka zaczela grac w wieku 7-8 lat, a srednia ma prawie 5 lat i czasami sie pobawi np w robienie sobie pokoju, ale przy pomocy starszej. Powodzenia w dokupowaniu dodatkow ;)

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Dla dziesięciolatki zwyczajnie może być za trudna, tzn. "prowadzenie" Sima może jej nie wychodzić tak, jak by chciała. Choć zaznaczam, że ja w trójkę nie grałam, może jest prościej.

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Już wyszła? :O Ja w Simsy gram od bardzo dawna, chyba odkąd jakieś osiem lat skończyłam, bo gdzieś w tych okolicach wychodziła jedynka :D I wciąż pamiętam tę nieśmiertelną melodyjkę! Jeśli dzieciak uświadomiony, że nie wziął się z kapusty (bez obawy, "szczegółów anatomicznych" nie wida

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Moja zaczęła grać ok 10 roku życia. Najpierw były to proste dodatki a i tak sprzedała babci tekst "a wiesz, wchodzi dwoje ludzi do jacuzzi i robią barabara..." :D -- Dzieciaki 2002 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=21428

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

uwielbiałam grać w tą grę, żałuję ogromnie, że w tej chwili nie mam na nią czasu :) To co mi się najbardziej chyba podobało to...możliwość kreowania przestrzeni, serio :) -- „Każdy facet boi sie tego, że po ślubie dziewczyna zetnie włosy, przybierze na wadze i przestanie dawać mu dupy"

The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego wieku

Jak w temacie...moja 10-letnia córka prosi od jakiegoś czasu o tą grę. Na pudełku wiek 12 lat. A tak z Waszego doświadczenia - od jakiego wieku dziecko może zacząć grać? Jaka jest Wasza opinia o tej grze? Kompletnie się na tym nie znam:(

The Sims 2 Osiedlowe Zycie

Hej. Po długiej przerwie wracam znowu na to forum:) Więc tak, co myślicie o nadchodzącym dodatku the Sims 2 osiedlowe życie? Ja myślę, że to świetny pomysł. W grze będą również czarownice, a co za tym idzie? Magia. Już się nie mogę doczekać tego dodatku!! A Wy?

Re: The Sims 2/3 - graja Wasze dzieci?od jakiego

Kup jej Moja najstarsza zaczęła ze mną grać, jak miała z 5-7 lat. Potem przejęła schedę. Dziś czeka na kolejną edycję. -- A co się okazało jesteś najprawdziwsza z super córkami i mężem.O niebo lepiej wyglądasz niż myślałam(po twoich opisach) jesteś wysoka ,szczupła i fakt w mini chodzisz... by kkal

Instalacja the sims 2- która płyta??

witam! właśnie dostałem od kuzyna THE SIMS 2 (oryginalne)- są one na cd-rom. w środku są cztery płyty: -wyróżniająca się płyta: Disc 3 -Disc 2 -Disc 3 -disc 4 nie wiem od której płyty zacząć instalacje bo w sumie to w necie pisze ze od pierwszej trzeba, a tu nawet takiej nie ma:P aa na tej

the sims 2 zwierzaki

Sciagnełam the sims2 zwierzaki i niewiem co trzeba zrobic z plikami do rozakowania.gdy je rozpakuje sa tylko jakies dwa pliczki a nie cos do instalacji pliska pouzcie

the sims 2 na płytkach i dodatki

kupie przegrane the sims 2 i dodatki do gry. proponuje 10 zł za sims2 i 10 za każdy dodatek. proszę pisać na maila gazetowego

The sims 2 zwierzaki

O boże nie mogę sie doczekac kiedy sie ukaża nowe simsy: The sims 2 zwierzaki:) Wprost nie moge sie doczekac:) Te zwierzaki psy, koty i chyba nawet świnki morskie:) Jeżeli ktoś zna jakąś dobrą strone z działającymi i sprawdzanymi trainerami to the sims 2 do ściagnieia to będe wdzięczna:))) Chcem

crack do the sims 2

Bardzo proszę o wysłanie cracka do the sims 2 wraz z informacją gdzie muszę go umieścić itp, bo niestety się na tym nie znam :( Proszę o pomoc!

Pytanie do The Sims 2 Czas Wolny ;)

Hejka. Mam pytanko. Czytałam, że w The Sims 2 Czas Wolny można naprawiać auto (czy coś takiego). Trzeba mieć do tego część The Sims 2 Nocne życie? Bo ja tego nie mam i nie wiem czy będzie się dało naprawiać je. Proszę o odpowiedź, bo chciałabym sobie kupić The Sims 2 Czas Wolny ;))

problem z The Sims 2

No bo mam taki problem i nie wiem co zrobić. No to tak The Sims 2 nie chcą mi działać i nie wiem czemu może dlatego że mam 3 Windowsy albo mam za stary DVD ROM... poradźcie mi czy mam sformatować komputer czy może DVD ROM kupić nowy ... a może jeszcze coś innego ... proszę o pomoc...

Re: jak umieścić nowy mebelek w grze The Sims 2

Moje dokumenty/ea games/ the sims 2/ downloads. Pozdrawiam

THE SIMS 2 - KOPIA

Witam, mam oryginalna gre the sims 2. problem w tym , ze plyta glowna disc nr 1 pekla mi i nie moge odpalic gry. 3 pozostale plyty sa w porzadku, czy jest ktos kto by mi przegral plyte nr 1 z org,

crack do the sims 2...=*

Czy ktoś może mi wysłać cracka do the sims 2 na studiach...?? pliss.........!!!!!!!!! Mój email sylwia005@op.pl ;] Albo chociarz stronke z dobrym sprawdzonym crackiem...:)

the sims 2-problem

sciagnelam sobie the sims 2(przez lime wire po prosty w obsludze i ma timer co u mnie najwazniejsza rzecz) a i tak po uruchomieniu byly zwykle simsy,czy wina moze byc w "oszustwie"?tak jak np sciagnelam ja wam pokaze a okazal sie pornosem i czy to ze mam 128 mb, 950 mhz to jakis problem (40 gb

the sims 2 zwierzaki

Witam1 Mam problem poniewaz nie moge zainstalowac dodatku zwierzaki.Gra podstawowa instaluje sie bez problemu potem jak instaluje zwierzaki takze ale jak dochodzi do momentu ze trzeba ponownie wlozyc plytke z the sims 2 zeby moglo zakualizowac wersje to jest problem.Poprostu nie widzi tej plytki

CRACK DO THE SIMS 2

Jesli ktos ma cracka do The Sims 2, nie do budowania, tylko ten zeby gra chodzila po instalacji :) z bardzo bym prosil.. bo mam wlasnie pozyczona taka gra, w ktorej jest zły crack :| .. moj email- dj.s@wp.pl z gory thx :)

CD KEY The Sims 2 na studiach

proszę prześlijcie mi CD KEY do The Sims 2 na studiach!!!!!!! Pozdrawiam

problem the sims2

mam orginalną gre the sims2 i po jakimś czasie przez nieuwagę płyta się porysowała i nie mogę w tej chwili jej uruchomić.Co mogę zrobić,bo przecież nikt mi nie sprzeda dysku1.

THE SIMS 2

Jejku musze jak najszybciej zagrać w THE SIMS 2 poprostu musze!!!! Co sadzicie o tej grze?? Albo tylko o The SIMS?? :)

The Sims 2 na laptopa

Czy The Sims 2 (z dodatkami) działają na laptopach? Ja mam laptopa i jak dotąd działały (czasami się zawiesza), ale teraz niedługo będę miała cztery pory roku i jeszcze inne dodatki...

"The Sims 2" ---> Mały problem.

Hejka Kociaki :kwiat: Mam mały problem z grą komputerową "The Sims 2".Otóż,kupiłam orginalną grę w Empiku (ale to,że w Empiku to nieważne).Gdy była już zainstalowana,to usunęłam ją (a usuwałam łącznie parę razy,z różnych powodów0.I teraz chciałam ją ponownie zainstalować,bym mogła grać

The Sims 2 Zwierzaki

Oglądałam dzisiaj na Zig Zapie nowości wśród gier komputerowych. Akurat leciał epizod poświęcony EA games. Zgadnijcie, co zobaczyłam? Krótki zwiastun poświęcony THE SIMS 2 ZWIERZAKI! Zwierzaczki wyglądały jak żywe, były tam koty, psy, wszelkiej maści i naprawdę śliczne :D A jednak doczekamy się

Problem z załadowaniem the sims 2 osiedlowe życie

Hej. Mam problem.Posiadam już 11 płyt sims 2. Ostatnio kupiłam The Sims 2 Osiedlowe życie, zainstalowałam i było wszystko ok, ale później ją włączyłam to przy ładowaniu się zacinała, doszło do końca ładowania (ładowała się 2godz) i wyłączył się komputer- a mam nowy. Na drugi dzień wykasowałam

Crack do The Sims 2

Błagam. Niech ktoś mi napisze jak sie kopiuje cracka do The Sims 2. Albo jak ktoś może skopiować pierwszą płytę bo mi sie połamała. Błagam wysyłać wszystkie odpowiedzi na adres e-mail zuzka12_12@tlen.pl.

the sims 2 :nie mogę ściągnąć sobie dodatku

nie miałam w folderze the sims 2 dowonald więc je sobie dorobiłam ściągnełam sobie fryzurę i dodałam ją do folderu ,,dowonalds'' ale w grze jej nie ma co zrobić by była?

The Sims 2 Impreza...Błąd..

No więc tak.. Dzisiaj zakupiłam nowy dodatek-The sims 2 Impreza . Mam wszystkie dodatki oprócz The sims 2 Na święta . Jak chcę zainstalować Imprezę, najpierw jest wszystko ok, ale potem wyskakuje, że trzeba zaktualizować The Sims 2 Zwierzaki. Dobra, klikam OK. Instaluje się coś, ale potem jest

Wszytskie części the Sims 2

Jeśli ktoś chce to moge komus opylić wszystkie dodatki do the sims 2 ( nie mam tylko świątecznego dodatku ) Takto wszytskie nawet te najnowsze . Więcej info pod gg-6233959 email-mattom@poczta.onet.eu . Pozdrawiam

The sims 2 podróże- pytania

Mam pare pytac odnośnie the sims 2 podróże. Czy jak zbierasz muszle anaplaży to możesz tylko znaleźć rozgwiazę, małża i konhę? Czy coś jeszcze,? tak się zastanawiałam. Moje drugie pytanie jest odnośnie laleczki Voodooo. Gdy moja simka kopała w ziemi by znaleźć skarb znalazła mapę do tajemniczej

Re: Czy macie może jakieś kody do the sims 2?????

ja raczej nie gram w the sims2 bo nie mam czasu ale jak grałam to używałam tylko kodu na bliźnięta : -forcetwins -twins2

The sims 2 jak instalować??

mam the sims 2 nocne życie i cztery pory roku czy moge zainstalowac zaczynajac od czterech por roku??bo do nz mam mini mage a do 4por roku nigdzie nie moge znalezc

Dodatki do the sims 2 :)

Nie wiem czemu ale gdy wgrywam dodatki (the sims 2 już wgrane) to dochodzi do około 90% i samo się odinstalowuje, udało mi się po jakimś czasie wgrać własny biznes, i jakieś jeszcze 2 ale nie dzialają. Co zrobić jak po pewnym czasie się odinstalowuje - w czasie instalowania i jak jest wgrane a nie

Problem z uruchomieniem The sims 2

Pożyczyłam orginalne the sims 2. instalacja niby przebiegla bez problemów, jednak kiedy chce włączyć gre wyskakuje mi komunikat: "Włóż właściwą płytke DVD, wybierz OK i ponownie uruchom program". Co mam zrobić??

Re: The Sims 2 Osiedlowe Zycie

Na pewno będzie fajny. Jak grałam w The Sims 2 Na Studiach to właśnie myślałam, że mógłby powstać taki dodatek i prosze bardzo ;)) -- Każdy dzień to nowy dzień, by naprawić co jest złe.

The Sims 2 - Demo

Wersja demonstracyjna gry The Sims 2.

The Sims 2 charakteryzuje się dosyć dobudowanym motywem fabularnym. Cała kampania rozdzielona została na kilkadziesiąt różnorakich etapów.

The Sims 2 pozwala opracować swojego Sima od zera, lub też zdecydować się na

The Sims 2 Spolszczenie

The Sims 2 – Spolszczenie jest nakładką, umożliwiającą grę w polskiej wersji językowej.

Druga część The Sims 2 kontynuuje rozwiązania i pomysł z "jedynki", wprowadzając całkiem nowe elementy i oferując po prostu więcej zabawy.

The Sims 2 to zupełnie nowe

The Sims 2: Podróże

Przedstawiamy poradnik do gry The Sims 2: Podróże przygotowany dla czytelników sciagnij.pl przez serwis porady.polygamia.pl.

Poradnik do The Sims 2: Podróże zawiera przydatne

The Sims 2

, znaleźć w niej sekrety, i wiele innych rzeczy, które pomogą zwiększyć radość płynącą z gry.

Więcej o grze przeczytacie w encyklopedii gier gry.polygamia.pl.

The Sims 2: Pets spolszczenie

The Sims 2: Pets spolszczenie pozwala na takie zmodyfikowanie plików językowych gry, iż zamiast wersji w obcym języku otrzymamy tytuł po polsku.

The Sims 2: Pets to gra, w której występujące w niej zwierzęta, funkcjonują tak samo jak zwykli ludzie.

The Sims 2

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - the sims 2

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin