Sake

Sake

Przeszukano 115 324 420 wypowiedzi na 1 349 forach

teonia - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Drzewica (łódzkie) - aniołek Teonia

Nagrobek zmarłej w 1861 r. siedmioletniej Teoni Dubieckiej na dawnym cmentarzu przy kościele św.Łukasza Ewangelisty. -- Pt, 31-08-2012 Forum: Świątynie i nekropolie - Drzewica (łódzkie) - aniołek Teonia

Re: Leona

I jeszcze jedna kwestia Leoni do cudzoziemsko brzmiaccego nazwiska sie juz nie obsadzi, a Leone owszem. A Teonia jest od teofila?

Re: Leona

Ja, podobnie jak Aneladgam wolę Leonię. Jakaś taka ... bardziej delikatna mi się wydaje. Z kolei bardzo podoba mi się Teona, choć przyznaję, że Teonia też chyba lepiej by mi brzmiała :) -- www.pajacyk.pl

Cmentarz w Drzewicy (łódzkie)

Pochowany został tu także kapelan wojskowy ksiądz Antoni Dolaciński zamordowany przez Niemców we wrześniu 1939 r. na wieży kościelnej. Obok spoczywa siedmioletnia Teonia Dobiecka. -- Miasto moje, a

Re: jak Wam się kojarzy Teodor?

Teodor jest wspaniałym imieniem ,znajomi mają półrocznego Teonia i tylko dlatego nie brałam tego imienia pod uwagę dla najmłodszego (ale rozważałam Teobalda i Teodozego ).Jestem więc "za" ,na pewno będzie teraz więcej Teodorków i nie będzie to imię staroświeckie .

Re: gaudencjo

Rzeczywiście jest też tu: pregnancy.convert.ge/php/names.php3?letter=T&sex=f (poz. 1), ale nie jest to imię popularne. I jest to, rzecz jasna, Teona, nie Teonia. -- Inny zmysł wewnętrzny to jest

Re: Natasza Urbańska i jej imiona dla dzieci ;)

to po Jeremim Przyborze. Teonia podoba mi sie bardziej niz Teodora. W ogole i Natasza i Jozefowicz bardzo mi sie podobają :)

Re: 3-kolorowa łazienka

Po co ten cyrk? I tak wszyscy widzieli ze masz dwa rozne nicki, bo odpowiadasz na pytania jako joginka i jako teonia. Nikt by przeciez nie mogl za Ciebie odpowiedziec, ze w tej lazience nie ma dobrego swiatla. Odpowiadajac niebieskiemu_listkowi tez sie zapomnialas przelogowac, nie

Re: Leona

Wg mnie Leonia wcale nie brzmi zbyt "dziecinnie" i infantylnie. Leona brzmi dla mnie z kolei jakoś wybrakowanie i, jak pisała Aneladgam, jak dopełniacz od męskiego Leona. Ale też jest ok, faktycznie można ją zawsze zdrobnić do Leonii. http://pl.wikipedia.org/wiki/Teona Teona (Teonia chyba nie

Re: 3-kolorowa łazienka

teonia napisała: > Te trzy kolor kafli to jest komplet-jeden rodzaj > www.wema.pl/images/stories/1wema/Arange/Loft/loft_d.jpg > dopiero teraz widze ze rzeczywiscie szafka nie jest

3-kolorowa łazienka

Witajcie, przedstawiam Wam moja swieza lazienke, jeszcze z roztarta fuga lub jej brakiem. na wstepie przepraszam za otwarta toalete. na pasie czerwonym bedzie pralka nad nia planuje szafki/półki tylko jakie?? na rzeczy do prania wiklina (?)nie mam wiecej zdjec ale sciana z drzwiami jest taka ja

nocne wyjścia narzeczonego...

Witajcie. Pisze na tym forum z prosba abyscie pomogly mi zrozumiec zachowanie mojego narzeczonego. Od jakiegos czasu mieszkamy razem, jest "fajnie" powoli planujemy slub. Jednak jego zachowanie budzi we mnie ogromne zdziwienie. kilka razy zdarzylo sie, ze obudzilam sie w nocy a jego nie bylo. Za

jaki rowej miejski

Witajcie, jestem tu nowa wiec jesli okaze sie ze taki temat juz byl to przepraszam ale nie znalazlam:( wiec pytam, planuje zakupic rower miejski,najlepiej typowa holenderke. jaka? nie znam sie na tym zupelnie, nie ma mi kto doradzic. jestem z Krakowa, czy ktos moze wie gdzie? slyszalam ze pod Ha

Re: pomóżcie znaleźć link do sukienki

Jedyna z duza kokarda rozowa z tylu jaka znalazlam to ta: fason Badena www.juliette.pl/html/juliette_suknie_slubne_porter2007.htm ale nie ma bolerka:(

Re: 3-kolorowa łazienka

Ale u mnie wystapily i juz ich skuwac nie bede:) dziekuje wszystkim sa no coz krytyke naszej lazienki:)

Re: Fryzury ślubne

nawet nie wiadomo jakies masz wlosy, jaka suknie a chcesz mowic o ladnej fryzurze. to jest indywidualna sprawa ze ciezko powiedziec. niech poradzi ci jakas DOBRA fryzjerka. i koniecznie idz na probne uczesanie

Re: 3-kolorowa łazienka

joginka a co ty sie wypowiadasz za mnie??:) hehe to ze bylas w mojej lazience to wiesz, to moj watek:)

Re: 3-kolorowa łazienka

Te trzy kolor kafli to jest komplet-jeden rodzaj www.wema.pl/images/stories/1wema/Arange/Loft/loft_d.jpg dopiero teraz widze ze rzeczywiscie szafka nie jest wysrodkowa w stosunku do przycisku, wczesniej t

Re: leczenie niepłodności

Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisały moje poprzedniczki. Doktor A.Słowik to naprawdę lekarz z powołania. Jako pacjentka czułam, ze jestem w dobrych rękach :-). Na moje wszystkie, czasem bardzo głupie, pytania cierpliwie odpowiadał. Spokojny, opanowany. Jeśli nie odpowiada Wam Wasz