Przeszukano 111 144 542 wypowiedzi na 4 113 forach

szpital zdroje - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Szpital w Krynicy Zdroju

Mam 4 dzieci,, 2 z nich urodzilam w Krynicy i lepszej i bardziej wykwalifiowanej kadry i personelu nie spotkałam nigdzie. pielegniarki i położne bardzo miłe lekarze naprawde dobrzy.

Szpital Uzdrowiskowy Olszówka w Rabce Zdrój???

Witam.Bardzo proszę o informacje na temat pobytu w Szpitalu Uzdrowiskowym Olszówka w Rabce Zdrój.Wybieram sie tam z 7 letnim synem oraz 1,5 roczna córka na poczatku czerwca i boję sie co tam zastanę.Zwłaszcza chodzi mi o warunki tam panujące.Boje się o córkę czy nie podłapie jakiejś choroby

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

wszystko wylonili mi jelito na brzuchu mam teraz stomie,z tego co wiem nie jestem pierwsza ze szpitala w Zdrojach, czeka mnie w lipcu 3 operacja schowania jelita. Kobiety jesli macie szanse wyboru szpitala omijajcie z daleka Zdroje bo oni poprostu postawili na tasmowke im wiecej operacji dziennie tym

Szpital w Busku Zdroju

wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13852776,Posel_Miodowicz_wciaz_nieprzytomny___Stan_bardzo_powazny_.html#BoxWiadTxt "Jak pisaliśmy, poseł Miodowicz trafił na oddział neurochirurgii w środowy wieczór. Tego samego dnia rano źle się poczuł, w szpitalu w Busku-Zdroju przeszedł pierwsze

Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

Witam, jestem w 38 tygodniu. Otrzymałam info, że szpital w Zdrojach jest przepełniony po remoncie oddziału (wszystko odbywa się maszynowo). Czy to prawda, że po cesarce wypisywane są kobiety po 2 dobie, brak pomocy przy dziecku, karmieniu, itd.? Czy kogoś odesłali do innego szpitala? Bardzo proszę

Poród w szpitalu w Zdrojach

Witam Mam pytanie do wszystkich Mam rodzących w ostatnich dniach w Zdrojach. Co potrzeba wziąć dla maluszka do szpitala, a co wzięłyście dla siebie ? Pozdrawiam.

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

W maju 2015 roku byłem pacjentem na Oddziale Chorób Wewnętrznych, kierowanym przez wybitną lekarz Elżbietę Bernatowicz. W ciągu 5 dni umiejętnie mnie zdiagnozowano i wyleczono z ciężkiej infekcji dróg moczowych. Ordynator, która potrafi poprzez USG cierpliwie nadać kierunek leczenia cieszy się tam o

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Witam serdecznie! Chciałam napisać parę słów o porodówce w Zdrojach...rodziłam tam w zeszłym miesiącu, więc jestem na bieżąco. Jak każda przyszła mama, przed porodem przeczytałam chyba wszystkie możliwe opinie o Zdrojach..nie warto tego robić, bo każda z nas czego innego oczekuje i inaczej odbiera

po szpitalu uzdrowiskowym - Cieplice Zdrój

po szpitalu uzdrowiskowym - Cieplice Zdrój. Bardzo fajne zabiegi, oklady borowinowe na oko i na plecy i ramiona, kolna, arezole oczne... kąpiele mineralne i hdromazaże. Cudowne 21 dni i moje oczka lepiej a robalowi gorzej, pozdrawiam Piwis78

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Dramatyczny poród w zdrojach sierpień nie polecam szpitala p. kasia położna arogancka jak sie pani nauczy przec to przyjede w konsekwencji dziecko urodzone w ciezkiej zmaartwicy!!!!!! koszmarny szpital i opieka nie polecam rodzic w tej koszmarnej fabryce!!!!!!!!!!!

Szpital Szczecin zdroje odział pediatri...neurolog

DLATEGO PYTAM A JESTEM Z INNEGO MIASTA A DO SZPITALA NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ!!!! CHODZI O SZPITAL SZCZECIN ZDROJE MĄCZNA

Re: Uzdrowisko Busko Zdrój - Szpital Krystyna.

Faktycznie uzdrowisko i szpital "KRYSTYNA" w Busku-Zdroju jest cudownym miejscem na rehabilitację.Personel i obsługa na zabiegach oraz lekarze są kompetentni i serdeczni.Byłam dwukrotnie:w 09/2009 oraz 08/2010 i wspominam bardzo sympatycznie pobyt i ludzi,z którymi miałam przyjemność przebywać

Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Czy któraś może napisać mi swoje wrażenia z pobytu w nowym szpitalu w Zdrojach? Mam termin na grudzień i szczerze mówiąc obawiam się wszystkiego. Słyszałam, że lekarze i położne w tym szpitalu to sympatyczni ludzie i otwarci na potrzeby pacjentów, ale czy ktoś może to potwierdzić. Jacy są pediatrzy

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Rodziłam w Zdrojach w gruniu 2012 r. Wybralam ten szpital ze wzglęu na świetną aparaturę do ratowania noworodków..i okazało sie ze mój wybór był idealny!! Mały uroził sie z wrodzonym zapaleniem płuc, reakcja lekarzy była natychmiastowa - cc, antybiokoterapia, potem inkubator 5 dni

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Rodziłam w Zdrojach w gruniu 2012 r. Wybralam ten szpital ze wzglęu na świetną aparaturę do ratowania noworodków..i okazało sie ze mój wybór był idealny!! Mały uroził sie z wrodzonym zapaleniem płuc, reakcja lekarzy była natychmiastowa - cc, antybiokoterapia, potem inkubator 5 dni

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

Witam,byłam tam 17.02.2014r, sprawna, szybka i fachowa obsługa, wycięty miałam wodniak jajnika. Polecam bardzo,szpital naprawdę przyjazny dla pacjenta, nie bałam się, nawet nie zauważyłam jak już było po wszystkim, byłam sprawna i gotowa do domu. Tego dokładnie oczekiwałam. Serdecznie dziękuję

Re: Uzdrowisko Busko Zdrój - Szpital Krystyna.

Witam, dostałam skierowanie na pobyt w szpitalu Krystyna w Busku Zdroju, na oddział rehabilitacji ogólnoustrojowej na 21 dni, nie z NFZ. Jednak termin chciałabym przesunąć dosłownie o 3 dni czy to jest możliwe? Nie chciałabym stracić tej rehabilitacji, a w tym terminie mam ważny egzamin, którego

Szpital Zdroje-oddział wew

Nie mam pojęcia jakie są warunki na tym oddziale wiem tylko że był odnawiany...w poniedziałek moja babcia musi się tam poddać leczeniu ...proszę o opnie...

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Kto mówi o niańczeniu dzieci? Obyś w tym marcu, w wybranym szpitalu, nie znalazła się w sytuacji, że nie będziesz miała siły po porodzie podnieść się z łóżka do pozycji półsiedziącej, nie mówiąc o zajęciu się dzieckiem w pierwszej dobie, a położna z noworodków nawet do Ciebie nie zajrzy. Chciałabyś

Re: Szpital Police i Zdroje

Oj to faktycznie niewesoło było. Całe szczęście ,że wszystko skończyło się dobrze. To tak jest ,że jak poród przebiega bez komplikacji i pobyt w szpitalu jest 2-3 dniowy to mamy chwalą sobie pobyt i opiekę. Ale niestety nie wszyskie porody są książkowe:(,a wtedy albo trafi się na super ekipe

Re: Szpital Police i Zdroje

Witajcie Rodziłam w Zdrojach 20 lipca.I korzystałam z jedynki,super sprawa , naprawdę polecam ,łazienka w pokoju duża,telewizor, lodówka, kołyska dla dziecka i fotel rozkładany.Czułam się jak w hotelu, a nie szpitalu:).Odwiedziny bliskich bez ograniczeń.Warunki i obsługa na wysokim poziomie

Re: Szpital Police i Zdroje

Witam ja też mam termin na wrzesień i będę rodziła w Zdrojach. Dzwoniłam ostatnio do szpitala i pani położna powiedziała, że dla dzidzi trzeba zabrać chusteczki i pieluszki, a ubranka jak chcesz a dla siebie koszule, kapcie, przybory toaletowe, ręcznik, podkłady majtki jednorazowe siateczkowe. W

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

Witam jestem tydzien po pobycie w szpitalu na ginekologi (konizacja).Z pobytu ,zajęcia sie pacjetem, jestem zachwycona "O" bólu + bardzo sympatyczne siostrzyczki.

Re: Szpital Police i Zdroje

akurat na obłożenie nie można mieć wpływu ani w Policach ani w Zdrojach, no i w każdym szpitalu można trafić na niemiłych ludzi... Co ma być to będzie, ech, czekam z niecierpliwością ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/piu30tc7tswc29m4.png

Re: Szpital Police i Zdroje

Bardzo przydatne informacje:), dziewczyny można na Was liczyc!!! Dzisiaj będę u mojego lekarza , zobaczę co on mi powie o Zdrojach. A wiecie jakie mam wrażenie jak czytam o Policach, ,że tam jest bardzo podobnie jak było na Unii. Czyli porodówka ok, miła opieka, ale potem na noworodkach to jakaś

Re: Szpital Police i Zdroje

rodziłam w Zdrojach 21 miesięcy temu i bardzo byłam zadowolona, - dla dziecka trzeba mieć tylko chusteczki nawilżone, maluchy ubrane są w szpitalne kaftaniki, zawinięte w pieluszki tetrowe i rożki, szpital daje pampersy, ciuszki tylko na wypis, chyba, ze ktoś chce ubierać w swoje, - dla siebie

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

Jak wszędzie, jak wszędzie... W tym kraju ludność została przeznaczona do utylizacji: pogotowie odmawia przyjazdu, lekarz rodzinny zamiast wizyty domowej każe przez telefon podać lek uspokajający osobie z zespołem ostrego ataku niedoczynności tarczycy, szpitale nie wpuszczają ludzi z atakiem

Re: Szpital Górka w Busku Zdroju - polecam

witaj, właśnie przeczytałam Twoja informacje na temat Szpitala ortopedycznego w Busku Zdroju. Mam gorąca probe, czy mogłabyś podać więcej szczegółów jeśli chodzi o formalności: jakie skierowanie , skąd je pobrać , jaka odpłatność za dziecko, za opiekuna. Czy opiekun możne być z dzieckiem w szpitalu

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Witam, jestem świeżo po porodzie bo rodziłam 30 listopada, czyli 8 dni temu. Nastawiłam się na inny szpital ale wylądowałam z Zdrojach:) Na IP badał mnie sam ordynator. Przyjęcie do szpitala sprawnie, bez jakichkolwiek zbędnych pytań. Dodam że miałam stawić się na ktg bo byłam już 2 dni po terminie

Jak dojechac do szpitala w Zdrojach?

Drodzy, Czy ktos wie jak z centrum najepiej dojechac do szpitala w Zdrojach? Czy jeździ w okolice szpitala jakis autobus pospieszny? Dzięki wielkie.

Re: Szpital Zdroje-oddział wew

To chyba mialas jakies szczescie- ja bylam tam od 28.10 na wycieciu torbieli jajnika i to co tam przezylam to....koszmar,lekarze ok, ale panie pielegniarki kompletnie nie wiedzą czym jest pielęgniarstwo. Jesli juz musicie sie tam znalezc to o operacjach niech ktos z rodziny bedzie z Wami, bo na pie

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

... Jestem ponownie w ciąży. szpital w Zdrojach omijam szerokim łukiem. Chociaż miło wspominam 2-3 panie, które opiekowały się mną i synkiem. Powodzenia dla wszystkich przyszłych Mam:)

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Podobno maja przeniesc sie 14 lutego, ale czy tak bedzie, zobaczymy. Zdroje maja tytul "szpital przyjazny dziecku", Stargard nie. -- Amelia Klara

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Jestem świeżo po porodzie w zdrojach (urodziłam 4 grudnia ślicznego synka :)) Musze powiedziec, że naczytałam się pełno informacji na temat tego szpitala na forach i jechałam z nastawieniem, że będzie cięzko. Nic bardziej mylnego! Szpital i cała obsługa była do ręki przyłóż. Ale zacznę od początku

Szczecin: dobry lekarz ze szpitala w Zdrojach

Witam, Jestem na etapie wyboru lekarza prowadzącego ciąże. Rozważam poród w szpitalach w Zdrojach albo w szpitalu Wojskowym i stamtąd chciałabym mieć lekarza. Jeśli chodzi o Wojskowy, to wybór jest prosty - polecany dr Kolczewski. Obawiam się jednak że warunki nie będą wystarczające w przypadku

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Witam, ja rodziłam w szpitalu w zdrojach w kwietniu 2011 miałam przemiłą stażystką/praktykantkę z położnictwa, położna też była też była ok, poza tym, że nie chciała żebym rodziła na "kole" - ale nie odpuściłam i w trakcie porodu powiedziala, ze musi wyjsc na chwile, a okazało się że

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Witam, ja rodziłam w szpitalu w zdrojach w kwietniu 2011 miałam przemiłą stażystką/praktykantkę z położnictwa, położna też była też była ok, poza tym, że nie chciała żebym rodziła na "kole" - ale nie odpuściłam i w trakcie porodu powiedziala, ze musi wyjsc na chwile, a okazało się że poszła

polecam szpital w sczecinie zdroje

Rodziłam w lipcu zeszłego roku i jesli jeszcze raz miałabym rodzić bez wachania wybrałabym szpital w szczecin zdroje,opieka super,sala do porodu osobno z wszelkimi "wygodami",położna bardzo sympatyczna rodziłam sama ale nie czułam sie samotna na sali porodowej położna była co chwilke

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Niestety dołączam się do negatywnej opinii na temat porodówki w Zdrojach. Planowaliśmy poród w Zdrojach z różnych względów spodziewając się odpowiedniej opieki (Sako, piłki, aktywny poród, wanna, itd.) a spotkało nas ogromne rozczarowanie i niepotrzebny stres. Nasz poród przebiegał chyba pod hasłem

Re: Szpital w Zdrojach

Witam 23 czerwca urodziłam w Zdrojach córkę, polecam szpital bo wspomnienia mam super mimo że leżałam tydzień w szpitalu bo córka dostała w trzecią dobę żółtaczkę. personel rewelacyjny, a dla pani Sylwi od laktacji pokłony, Pozdrawiam

Polanica Zdrój szpital MZ

Stanowisko objęte przez działaczkę PSL. Wieść gminna niesie że szykuje tam ciepłą posadkę p. Szulcowi, kiedy ten "zrezygnuje" z pracy w MZ

Rozbudowywać szpital w Zdrojach

W dodatku w przyszłości trasa SST będzie w pobliżu tego szpitala :), a co do miejsca to faktycznie szpital w Zdrojach ma sporą działkę, w dodatku jest tam bardzo fajny klimat, dużo zieleni itd. Dodam jeszcze, że Niemcy mieli w Zdrojach zarówno szpitale jak i sanatoria, a pani Jacyna woli, aby

Zamiast Wojciecha szpital dziecięcy Zdroje

Pracuję w szpitalu w Zdrojach i ciśnienie mi skacze kiedy czytam o kolejnych jedynie słusznych decyzjach, które mają uzdrowić nasze miasto.Dyr Gonerko stoi na straży małych pacjentów i ich rodziców a tymczasem na oddz. pediatrycznym w Zdrojach na którym jeszcze w zeszlym roku byl ordynatorem matki

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

Szanowny Panie bardzo Panu gratuluję zostania tatą.Powiem tak myślę że trafiliscie w złym momencie i nie na te osoby co trzeba z reguły wszyscy są mili i sympatyczni i nie powinno byc problemu z pomocą ale jak wszedzie i tak jest tez w szpitalu o ktorym mowa trzeba niektóre sprawy zostawic. Dziwię

Re: ???SZKOŁA RODZENIA PRZY SZPITALU W ZDROJACH??

hej! Też chętnie dowiedziałabym się o szkole rodzenia przy szpitalu w Zdrojach. Kurs zaczynam od stycznia. Pozdrowienia!

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Zdroje są ok, nawet w starym budynku. Poza tym, ważny jest personel, a szczególnie położne. Jak dla mnie, w Zdrojach dość często "wspomagają" porody (przyspieszają), no ale pewnie mam za mało danych aby tak z całą pewnością twierdzić. Na pewno leżąc wcześniej na patologii (bo np. jest się

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Ja dzisiaj byłam w Zdrojach-trwaja tam prace końcowe.Nie wiem dokładnie kiedy mają otworzyć nowy oddział,ale do 27marca(termin mojego porodu:) zrobią to napewno,więc ja wybieram ten szpital.Moja znajoma tez rodziła w Stargardzie-ponoć warunki sa niezle,ale jak dla mnie troszkę za daleko.

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Ja również czekam z utęsknieniem na informacje o otwarcie nowego oddziału w Zdrojach i jak ostatnio miałam nie za ciekawe samopoczucie to byłam w szpitalu w Zdrojach właśnie ale jeszcze na starym oddziałe to połozna sama nie wiedziała kiedy sie przenoszą ,mówia im luty albo marzec a kiedy to

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

podobno w tygodniu jest inaczej - lepiej cokolwiek to ma znaczyć ale do rzeczy: jak chcesz być przy cc w zdrojach z żoną - zapomnij!!!!, poradnia laktacyjna w weekendy nie dyżuruje - totalna bzdura!!!!!! i żona bez pomocy fachowców musiała opierać się na wiedzy koleżanki leżącej obok która miała to

w szpitalu w Zdrojach

Jestem w 24 tc i nie czułam wczoraj kopania, przestraszyłam się. Poszłam do szpitala w Zdrojach, zrobili mi badanie dowcipne, tętno i USG. Zajęli się mną super. Cieszę się, że mam tak blisko i już dawno wybrałam ten szpital. Nikt się nie wkurzał (mimo, że poszłam wieczorkiem). Uspokoiłam się

???SZKOŁA RODZENIA PRZY SZPITALU W ZDROJACH???

Czesc dziewczyny mam prosbe napiszcie cos na temat szkoly rodzenia przy szpitalu z Zdrojach, warto czy nie? Wielkie dzieki wszystkim ktore mi pomoga, pozdr:)

Re: Szpital Zdroje opieka i stosunek do pacjenta?

wspierała, bo urodziłam po dwóch godzinach. Pamiętam, że jako jedyna patrzyła na mnie i się uśmiechała. Szpital przemówił ludzkim głosem. Gorzej było na sali poporodowej (polecam dwuosobowe, jeśli jest wybór, bo zawsze można liczyć na towarzyszkę, która spojrzy na dziecko - choćby podczas wyjścia do

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 3

Ja nie chodze do szkoly rodzenia. A jesli chodzi o szpital to raczej napewno zdecyduje sie na zdroje.

Re: Ciaza zagrozona

Zawiła historia.jestem z Gorzowa. Trafiłam po wizycie do szpitala w drezdenku bo moim lekarzem prowadzącym byl ordynator tamtego szpitala.poniewaz powiedzial ,że będzie zakładał szew na szybko a wiecej więcej na wizycie nie wyjaśnił w ciągu godziny bylam byłam już u niego w szpitalu. Jak zobaczylam

szpital w zdrojach?

Chcialabym sie dowiedziec cos na tenat szpitala w zdrojach jakie sa warunki i lekarze czy warto tam rodzic?

Torba do szpitala+ Zdroje

Witam serdecznie, czy któraś z Was może mi poradzić, co zabrać ze sobą na poród w Zdrojach (to już za chwile)? Nie chciałabym zabierać zbędnych rzeczy, słyszałam, że szpital zapewnia wszystko dla dziecka. Wiem, że wątek był juz poruszany, ale nie mogę znaleźć na forum;-) Będę wdzięczna za

szpital w Zdrojach

Czy ktoś może mi udzielić większych informacji dotyczących szpitala w Zdrojach?Jak wygląda opieka personelu, czy możliwy jest poród rodzinny (koszt), czy to dobry wybór, itd? Iza -- PATYK

Re: Polanica Zdrój-czy ktoś rodził w tym szpitalu

hej dziewczyny wiecie moze... czy w Polanicy można sie wcześniej umowic na cesarke??? jestem w 34 tyg jak narazie dziecko lezy posladkowo miednicowo... i mam troche malo wod plodowych ,.. niewiem moze i sie jeszcze odwroci.. ale w razie w... wolalabym meic ta cesarke umowiona.. nie mam zamiaru byc p

Re: szpital w Zdrojach

Ja również nie polecam szpitala w Zdrojach. Rodziłam tam dwa razy i nie wspominam go rewelacyjnie. Gdy czytałam to, co napisała all305 to tak jakby to były moje przeżycia(też leżałam na patologii).

Szpital rehabilitacyjny "Orlik" Kudowa Zdrój

Wiatm, Moja 7-letnia córa ma skierowanie do w/w szpitala, czy ktoś ma jakies sugestie dotyczące pobytu? O czym pamiętać, czego brakuje itp. z góry dziękuję.

szpital Zdroje!!! co sadzicie

zastanawiam sie nad porodem w Zdrojach jeste to szpitalprzyjazny dziecku ,mam termin na pazdziernik.powiedzcie jakie macie doswiadczenia z tym szpitalem czy polecacie z gory dziekuej

To cześć rzeźnicy ze szpitala w Zdrojach

. Bandycka zgraja fizykoterapeutów z tej trupiarni w Zdrojach miała postawić na nogi 10 letniego chłopczyka , przez 4 dni rehabilitacji połamali mu wszystkie nogi i stawy i tak go wałkowali. Chłopak trafił na stół operacyjny w innym szpitalu. Personel tej trupiarni nie ma sobie nic do zarzucenia

Re: Szpital w Zdrojach?Najlepsza porodówka w Sz-i

Nie, nie było żadnej opłaty. Leżałam na patologii nowordka. Koleżanki które też tam rodziły nie płaciły za pobyt. Wiem na pewno że opłata jest na oddziale dziecięcym w zdrojach, jak dziecko leży chore a rodzic chce mieć łóżko koło niego..to faktycznie jakąś kasę za to pobierają..ale na pordówce nie

Re: szpital w Zdrojach

jestem autorką tego wątku. 6 stycznia 2006 r. urodziłam Kacperka 3550g, 58 cm. Rodziłam w szpitalu w Zdrojach.Jestem Bardzo zadowolona z przebiegu całej akcji porodowej. Personel szpitala jest wspaniały, począwszy od lekarzy przez położne,pielęgniarki a skończywszy na personelu pomociczym

Re: Szpital Górka w Busku Zdroju - polecam

Również chciałabym poznać szczegóły pobytu w tym szpitalu. Najlepiej na PW. Z góry dziękuję. :)

Re: szpital Zdroje!!! co sadzicie

3-4 lata temu szpital zdroje był bardzo chwalony, od roku jakoś to ucichło...

Re: Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

są inne fora ale tam nie znalazłam interesujących mnie informacji i przede wszystkim aktualnych :( W związku z tym proszę o jakiekolwiek info....

Re: Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

Polecam forum "Szczecińskie ciężarówki" forum.gazeta.pl/forum/f,24112,SZCZECINSKIE_CIEZAROWKI_.html -- Moja mała oaza Ulubione miejsce i pozycja kota

rodzenie w szpitalu Zdroje w szczecinie

wlasnie jestem przed samym rozwiazaniem i zaczynam sie zastanawiac jak to bedzie w szpitalu. planuje urodzic w szczecina zdrojach. prosze o opinie odnosnie szpitala, jakie niezbedne rzeczy powinnam ze soba zabrac? jesli chce zeby maz byl ze mna przy porodzie to czy musze za placic? kiedy place

Re: Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

idz na forum szpitale tam uzyskasz wiecej informacji forum.gazeta.pl/forum/f,588,Szpitale.html -- "Kobieta to jest człowiek miły w dotyku. A człowiek miły w dotyku to więcej niż człowiek". Jerzy Pilch

Co do Szpitala w Zdrojach

Witajcie!!! Proszę doradźcie co jest niezbędne w Szpitalu w Zdrojach podczas porodu i zaraz po i dla dziecka. Chcę się spakować i nie za bardzo wiem od czego zacząć. Z góry dziękuję. Ewa

Re: Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

ja akurat nie mialam ale skoro prawie kazda pacjentke traktuja schematycznie to szczerze watpie... :/ moim planem bylo rodzic w wodzie ale klamali miliony wymowek dlaczego nie moge chcialam chodzic zeby rozwarcie szlo tez nie mogłam a co dopiero jak im z jakims planmem wyskoczy ktos..

Re: szpital w Zdrojach

W Zdrojach zostajesz w szpitalu nawet jak jesteś 1 dzień po terminie. Ja odwlekałam to w czasie, bo nie specjalnie lubię szpitale ;). Chodziłam tylko na KTG, ale z każdym razem musiałam podpisać ośwoadczenie, ze nie zgadzam się na pozostanie w szpitalu i w związku z tym przejmuję całą

Re: Szpital Miejski będzie w Zdrojach?

skoro ten szpital niepotrzebny, to otworzyć na jego bazie szpital opiekuńczo -leczniczy,a nie kombinować z nowym oddziałem w Zdrojach, chyba,że jednak chodzi o grunty ? -- Czy świat się wiele zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy wku..eni.

Ten szpital w Zdrojach co to jest

ponoszą odpowiedzialności to dlaczego była próba wręczenie matce 5000 zł.Dobrze ze nie udało się cicho tego załatwić. Szpital odpowiada na zarzuty matki Personel szpitala w Szczecin-Zdrojach nie ponosi odpowiedzialności za urazy stwierdzone u 11-letniego pacjenta - powiedziała rzeczniczka

a w szpitalu MZ w Polanicy Zdroju

Pani Pryncypał z politycznego nadania (PSL) z wykształcenia bodajże bibliotekoznawca. Już nawet pacjenci omijają ten szpital szerokim łukiem.

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 2

Wszystkie inseminacje W szpitalu w zdrojach prowadził mnie de banach najlepszy w tym temacie. Tak nie chce ciąży bliźniaczej

Szpital Miejski będzie w Zdrojach?

ówczesna dyrekcja i chirurdzy nie chcieli, albo nie rozumieli o czym do nich mówię. Tak się kończy życie szpitala zarządzanego przez dyrektora/ów z nadania politycznego, a nie z konkursu. Czasami, ale tylko czasami, zdarza się, że dyrektor z nadania zna się na rzeczy jak pani dyrektor ze Zdrojów. Cóż

Re: szpital w Zdrojach

na zajeciach w szkole rodzenia w Zdrojach polozna mowila ze jak sie zglosi do szpitala po terminie (nawet 1 dzien) to musza Cie przyjac i juz nie wypuszcza. A w Stargardzie widze nic sie nie zmienilo (ja tez ze St.) - w grudniu zeszlego roku przyjeli na oddzial i nastepnego dnia wypisali moja

Re: rodzenie w szpitalu Zdroje w szczecinie

badań (z tego co pamiętam USG, gr krwi, test HCV, mocz), laczki pod prysznic, kapcie, ręczniki. Poza tym proponuję zadzwonić do szpitala i zadać wszytskie nurtujące ciebie pytania. Pamiętaj też, że teraz w szpitalu w Zdrojach jest również przeniesiony szpital miejski, a zasady mogły ulec zmianie.

Re: moze wszystkie szpitale przenieśc do Zdrojów?

Przeciez tereny po szpitalu na Unii i na Arkonskiej zaraz by znalazły chetnych developerów.... Proponuje wszystkie szpitale przenieśc do Zdrojów! -- forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=44789 Możesz mnie nie zrozumieć, ale prosze nie zrozum mnie źle! (J. Kleyff)

Re: Pilne! Szpital Zdroje Szczecin

absolutnie odradzam!!!!! chodziłam tam do szkoły rodzenia a we wrzesniu urodziłam corke poród koszmar!! ale nie tylko przez bol ale przez personel! kiedy rozmawiałam z kilkomas innymi mamami kazdej porod wygladał tak samo im sie nie chce poswiecic tobie chwili nikogo tam na porodowce nie interesujes

Re: Ten szpital w Zdrojach co to jest

? Czy to dla tej pani zrobili specjalnie stanowisko? Ile pieniedzy jest pompowane w zdroje? Czy chłopiec z połamanymi nogami daleko miał do komunikacji miejskiej ? Czy dobry jest dojazd komunikacja miejską ze szpitala tego do dworca PKP i PKS?

Re: rodzenie w szpitalu Zdroje w szczecinie

rodzilam w zdrojach 8 kwietnia tego roku, opieka rewelacyjna na odziale, polozne cudowne, pielegniarki z noworodkow rowniez.polecam ten szpital, dla dziecka nie musisz miec rzeczy dla siebie koszule ale nie koniecznie bo sa szpitalne bardzo wygodne. Pani Sylwia od laktacji jest cudowna osoba

Spór o pensje lekarzy w szpitalu w Zdrojach

Szpital w Zdrojach jest jednym z nielicznych w naszym rejonie, jeżeli nie jedynym, który nie ma zadłużenia - kosztem niskich zarobków personelu... Skoro inne, zadłużone szpitale mogą sobie na podwyżki pozwolić, to tym bardziej "Zdroje".

Re: zdjęcia noworodków w szczecinie

Zdjęcia noworodkowe w szpitalu w zdrojach robi amberfotografia.pl

Re: Szpital Miejski będzie w Zdrojach?

" Przeciwko przeniesieniu szpitala Protest pracowników Szpitala Miejskiego w Szczecinie. Nie chcą przeniesienia placówki do szpitala w Zdrojach. Jeden z argumentów to duża odległość od centrum. Lekarze i pielęgniarki boją się też utraty pracy. Jako argument protestu podają też to, że

Re: szpital w Zdrojach

Witaj Mam pytanie; czy masz na myśli szpital w Szczecinie?Jeśli tak to później odpiszę, bo sama rodziłam w Zdrojach rok temu.

Re: To cześć rzeźnicy ze szpitala w Zdrojach

Proszę bardzo. Od 1 września Danka Śliwa ze słynnego szpitala w Zdrojach przejmuje obowiązki i zadania szpitala z ul Wojciecha. Tam już sadyści zaopiekują się naszymi dziećmi, oczywiście jak karetka np; z Dobrej z waszym dzieckiem podejrzanym o sepsę zdąży dojechać do Zdrojów. Głos tylko

Re: Szpital Miejski będzie w Zdrojach?

zarobków. dobry pomysł bo szpital w zdrojach jest niewykorzystany a argument że pielegniarki za daleko będą miały do pracy jest smieszny i niepowazny,tysiące ludzi codziennie dojężdżą do pracy z prawobrzeza i na odwrót oraz okolicznych miejscowości ,a ci co juz pracuja w zdrojach czy np. w zdunowie to

Re: szpital Zdroje!!! co sadzicie

Moje trzy kolezanki rodzily w Zdrojach i wszystkie sobie bardzo chwala porod, szpital i opieke lekarzy i pielegniarek. Ja osobiscie lezalam tam na ginekologii i tez jestem bardzo zadowolona.

Stan18-letniego żużlowca Krystiana Rempały jest  bardzo ciężki. Mężczyzna przebywa w szpitalu w Jastrzębiu-Zdroju

Stan18-letniego żużlowca Krystiana Rempały jest bardzo ciężki. Mężczyzna przebywa w szpitalu w Jastrzębiu-Zdroju

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - szpital zdroje

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin