Przeszukano 111 852 773 wypowiedzi na 1 216 forach

szko?a angielskiego ?? - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: dobra szko?a j. angielskiego - poszukiwana!

zalezy ile mozesz przeznaczyc na nauke. ja osobiscie chodzilam do PKIN i jestem bardzo zadowolona. ale wiele zalezy od wykladowcy.

Re: Olsztyn´ska Szko?a Wyz˙sza

No tutaj spaczu nie mogę ci przyklasnąć, bo chyba coś Ci się pomieszało (delikatnie mówiąć). O ile dobrze wiem to większość z wykładowców na tym kierunku to właśnie ludzie z UWM. DLatego co jak co, ale właśnie dydaktyka języka angielskiego ma chyba na tej uczelni najlepszą opinię.

Re: elitarna szko?a dla elitarnej m?odziezy

Milo mi, ze masz swoje zdanie, opinie. Mysle, ze tak powinno byc. Juz kiedys M. Rej powiedzial, ze my, Polacy nie gesi i swoj jezyk mamy...Parafrazujac Nicolasa, powiem, ze my, Polacy nie gesi i swoj rozum mamy...tyle tylko, ze kazdy rozumuje inaczej. W jezyku angielskim mowimy, "in my humble

Re: elitarna szko?a dla elitarnej m?odziezy

Studia nie sa miernikiem sukcesu w zyciu. Moze po ich ukonczeniu otrzymacie intratna prace...a moze nie. Preferuje sie wasza szkole kosztem innych, rowniez bardzo dobrych szkol. Pytam sie dlaczego? Jestescie szkola funkcjonujaca za spoleczne pieniadze, jak wiekszosc szkol we Wroclawiu

Re: elitarna szko?a dla elitarnej m?odziezy

Panie tg. Przemawiają przez Pana ogromne kompleksy i zawiść. Brak argumentów aż razi. Obraża Pan uczniów XIV LO i nie może się Pan pogodzić z tym, że miasto inwestuje w przyszłych magistrów, inżynierów i doktorów, a nie w klasę robotniczą. Statystycznie XIV LO kończy 99% uczniów, 99% dostaje

Re: elitarna szko?a dla elitarnej m?odziezy

was mam na swoim celowniku, ale skoro sie prosisz...jako absolwentka XIV LO... 1. Powinno byc "bullshit", a nie jak napisalas - bulszit. Jest to okreslenie rynsztokowe, obrazliwe. To slowo nie licuje z twoim wyksztalceniem licealnym. Czy na takim poziomie byl wasz angielski? Wspolczuje. 2

Re: Syn jest nieszczęśliwy a ja rozczarowana szko

angielskiego czy tańca. -- "Nie pogardzaj drugim człowiekiem, dopóki nie poznasz jego historii. A gdy tylko poznasz, to bądź sobą i spluń" niezatapialna-armada.blogspot.com

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

wyjeżdża z dziećmi, niech lepiej jedzie do Hiszpanii albo do Francji. W każdym razie jak najdalej od bydła w białych angielskich rękawiczkach.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Sójrzmy na to troche inaczej przeciez to juz nie dziewczynka,a 16 letnia panienka,i wiadomo wszystko juz na miejscu prawie jak u kobiety,a jak jeszcze sie zaczęła ubierać jak Angielskie panienki ,mam na myśli dekoldy bluzeczki długoscia nie siegające pępka,biodróweczki ,ozdobny paseczek

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

kulturowymi. Teraz wsiakla w srodowisko, ma chlopca (zreszta-b.milego).Nigdy nie spotkala sie z jakimikolwiek oznakami przesladowania ze strony angielskich dziewczyn( moze jest za malo piekna;-)).Wiedziala,ze plotkuja,ale dziewczyny na calym swiecie plotkuja o innych dziewczynach! To nic nowego...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

ubieram właśnie tak jak wszystkie powinny byc ubierane (bo niby taki jest obowiązek) - mundurek szkolny, buty czarne, zapastowane ładnie, schludnie, czysto. Ma 5 par T-shirtów które codziennie zmienia oczywiście. Nawet strój na gimnastyke ma szary + białe obuwie zmienne... To w jej szkole angielskie

KTÓRA SZKOŁA JĘZYKOWA JEST NAJLEPSZA?

Chcę się zapisać do szkoy językowej, na w miarę intensywny kurs angielskiego, poziom średnio zaawansowany. Podzielcie się swoją wiedzą, która szkoa jest najlepsza ? Z góry dzięki.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

wrogow w klasie i 15 angielskich piegusow gotowych sie pozabijac za to zeby ja pocalowac czy pojsc do lozka.W tamtym swiecie oni tez sypiaja ze soba juz w wieku 15 lat,nawet w toaletach szkolnych.Chlopaki wiec wywieraja na nia presje zeby im dala d..y ,a dziewczyny sa zazrdosne i podloza jej

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

, kolorystycznie itp Być może też jest to kwestia egzotyczności. Coś co nam wydaje się pospolite, bo tak bardzo znajome dla tutejszych mężczyzn może być atrakcyjne, bo właśnie jest odmianą od angielskiej i irlandzkiej urody. -- ---- Przychodzi baba do lekarza... ...a lekarz w Anglii

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Ja sie na temat tego badania kobiecej opinii na temat kobiecej figury wypowiedzialam tutaj: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=650&w=59969502&a=59984909 Reasumujac - w tej samej ankiecie kobiety

Re: angielski dla najmłodszych - gdzie dobra szko

a czy są tam kursy dla roczniaków? Z tego, co widziałam na Państwa stronie, wydają się być kierowane do starszych dzieci..

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

ralphos napisał: > > Hmmm... jakby Ci to powiedzieć żeby Cię nie urazić... kobiety nie powinny się > wypowiadać na temat urody innych kobiet. ___ Hmmm.. a to dlaczego? Czyzby nasz zmysl estetyczny byl mniej wartosciowy niz meski? Rozmumiem ze powiedzialbys: "kobiety nie

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Trzeba przyznac ze Polki w wiekszosci to piekne dziewczyny a Angielki wrecz przeciwnie.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

tla religijnego? A poza tym 'polskie dzieci przesladowane' - to brzmi jakby regularnie bito siedmiolatkow a nie mlodych byczkow jak ze zdjecia do artykulu.

Re: angielski dla najmłodszych - gdzie dobra szko

Ja również polecam szkołę Mova. Wprawdzie moje dziecko nie chodziło bezpośrednio do nich a lektor z owej szkoły przychodzi na zajęcia do naszego przedszkola ale to chyba bez różnicy. Pozdrawiam -- "W życiu chodzi o to, by być trochę niemożliwym."

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

proponuje aby wszyscy Polacy mieszkajacy w Anglii zapisali swoje dzieci na judo, a jak wyrosną to ta wysportowana armia Polaków spusci lomot Anglikom i przejmie te ich wyspe; potem zabudujemy ten ich pseudo kraik kosciolami i blokowiskami;

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Czy Wy Polacy nie potraficie rozmawiać ze sobą normalnie, tylko ciągle robicie sobie na forach przytyki - a to gdzie ktoś się urodził, jakie ma wykształcenie, jakie zna języki, jak dobrą/złą ma posadę, itd., czasem o najdrobniejsze, żenujące szczegóły

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

basia napisała: > prymitywne zachowania stadne. ------------------------------------------- TRZECH BUDRYSÓW (BALLADA LITEWSKA) Stary Budrys trzech synów, tęgich jak sam Litwinów, Na dziedziniec przyzywa i rzecze: "Wyprowadźcie rumaki i narządźcie kulbaki, A wyostrzcie i groty

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

paczeć to sie kożdy może,ale przeca bić sie żodyn niy bije;)--a jak na te Twoje kryncynie gowom żona reaguje? -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

pisze ze swojego doswiadczenia - nieztety to, jak mundurki sa egzekwowane przez dyrekcje odbija sie na morale dzieci jak twoja corka bo masz racje - ze to inni odbiegaja od tego wzorca, ale wyegzekwowac to moze tylko grono - a nie rodzice .... -- "We need three things to survive: love, food

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Mieszkam juz w UK jakis czas, najpierw w Londynie a teraz w Essex. Dojezdzam do City do pracy i czasami tez podrozuje i zwiedzam okolice gdzie mieszkam. Na codzien spotykam bardzo wiele atrakcyjnych ras kobiet i musze powiedziec, ze angielki bardzo czesta sa atrakcyjne, podobnie hinduski i

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Kiedyś ładne dziewczyny,jeszcze jak ubrały ładny ciuszek,były przesladowane przez nauczycielki(od razu wiadomo było kogo zapyta,zresztą ocena też). Ps.A propos patrzenia,jak coś (ktoś) jest nieprzecietny,trudno tego nie zauważyć,to chyba normalne jak oko na nim zawisnie chwilkę dłużej.:) Zaś

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

A po co chodzi do szkoly z camymi czarnuchami, pakami i hindusami? No to sie wyroznia.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

W szkolach moich dzieci sa bardzo rygorystyczne zasady jesli chodzi o mundurki, i rodzice sila rzeczy tego przestrzegaja. Jesli ubieranie sie innych dzieci "na kolorowo" Cie drazni (a wnioskuje z postu, ze tak jest), to powinnas porozmawiac z dyrekcja szkoly, zeby ostrzej egzekwowala zasady

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

minisufka napisała: > a tak nawiasem to wcale nie uwazam zeby te Polki byly znow tak oszalamiajaco > piekne na tle innych narodowosci. bzdura totalna. narodowosc nie ma nic do > rzeczy. Hmmm... jakby Ci to powiedzieć żeby Cię nie urazić... kobiety nie powinny się wypowiadać

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Socer--ale pociskosz--a kto sam o nie sie bije? -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

No i prosze podstarzaly polak uratowalby wszystkie panny ktorych nikt nie chce nawet te pogrubione ale nie jest wolny.A one juz tylk odlatego ze z nudow rozmawiaja w czasie jazdy sa chetne zeby z polakiem podstarzalym isc do lozka. Moze wiecej samokrytycyzmu w ocenie wlasnej osoby przydaloby

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

., czyli w wieku 13-14 lat. Artykul moim zdaniem jest niewiarygodnie glupi. A najglupszy jest tytul. -- =^..^= vierablu

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Ja tylko sie zastanawiam czy osoby ktore tak obrazaja Anglikow kiedykolwiek byly w Anglii...? Jedzcie i zobaczcie jak wygladaja, a potem piszcie bzdury o rzekomej urodzie Polakow!

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

> Naszych biją!!!!!!! :) Gdzie ta tolerancja i demokracja jak w przypadku > pedałów czy lesbijek? Gdyby tak jednego j nich tknąć już byłaby tam cała komisj > a > i wszystko polazło by na skargę do parlamentu eurokołchozowego. > > Zaraz, zaraz te dzieci nie mają tam

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

anya.po.prostu napisała: > . I to nie na Ealingu ale w West End, Angel czy Islington, czyli podobno tam, g > dzie trendy :))) ___ Ja nie widuje dziewczyn w koronkowych rekawiczkach a mieszkam w Islington i na Angel bywam codziennie ;-) Eklektyczny styl Brytyjek nie kazdemu

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

A idealny mezczyzna wedlug przebadanych kobiet ma: twarz jak Johnny Depp www.born-today.com/Today/pix/depp_johnny2.jpg wlosy jak George Clooney

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Niemniej interlokutor ma rację, że statystyczny Szwed jest w połowie rudy, a w połowie w kolorze nijakim, czyli ciemnawym. Reszta to niewielki margines. -- Ogień, który cię sparzy, to ten sam, przy którym się grzejesz. Astro

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

"Zrozpaczeni złym stanem zdrowia Magdy rodzice dwa miesiące temu odesłali ją do Polski. Dziewczyna uczy się w gimnazjum, chodzi do psychologa." A nie łatwiej było po prostu przefarbować włosy? :) -- Z cyklu Forumowe Mądrości: "Żeby podać kontrprzykład, to musi być jakiś przykład

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Dokladnie. To ze jest inne to nie oznacza ze jest w jakis sposob mniej wartosciowe a to sugeruje Twoj post. Poczucie estetyki i postrzeganie piekna jest niezalezne od plci. To ze ty sie nie czujesz upowazniony do oceniania meskiej urody to jest Twoja prywatna sprawa, nie pozbawia mnie w

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

> A ja Ci przesylam pozdrowienia z Holandii Mam nadzieję, że nie są to pozdrowienia zza wielkiego jointa :P i że to stereotyp jest o ich narkotyzowaniu się, stereotyp z tej samej rodziny, co ten mówiący, że brytyjki nieatrakcyjne. :) >, gratulujac jednoczesnie cietej

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

A ja Ci przesylam pozdrowienia z Holandii, gratulujac jednoczesnie cietej riposty i dobrego wychowania jako, ze nie znizyles sie do poziomu Hper-Ewci. Milo czytac Twoje wypowiedzi. Poczatkowo myslalem, ze rzeczony Hipercostam jest tylko infantylny i prosciutki ale w kolejnych wypowiedziach

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Interesująca teoria próbująca tłumaczyć dziecko z problemami... Rodzice, lepiej zabierzcie córkę do psychologa, a nie zwalajcie winę na jej rzekomo niebiańską urodę. A zachowania polskich chłopców znamy - choćby z polskiej wsi, kiedy na dyskotece chłopak z miasta zatańczy w miejscową

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

zgadzam sie z dziewczynami powyzej. to naprawde absurdalen zeby zakladac ze dziecko bedzie dreczone bo jest ladna Polka. a tak nawiasem to wcale nie uwazam zeby te Polki byly znow tak oszalamiajaco piekne na tle innych narodowosci. bzdura totalna. narodowosc nie ma nic do rzeczy. a czy

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Tragikomedie jak Romeo I Julia. Wiecej w nich tragedi jak namietnosci. A mowia ze uroda w zyciu pomaga.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Sloneczko a co robi zonaty chlop jak fajno kobieta widzi? Najpierw sie oglado czy w poblizu zony nie ma.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

A moze po prostu typowa polska socjopatia i wyobcowanie daje o sobie znac. Ladnym byc to jedna sprawa, a nieuzytym i nie potrafiacym sie znalezc w srodowisku, to inna. Od lat obserwuje zjawisko asymilowania sie Polakow poza Polska i musze przyznac, ze proces ten przechodzi coraz gorzej. W

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Drogi ku.asinski zmaieszkaly az 7 miesiecy w Szwecji ,nawet nie wiesz o czym piszesz.Szkola podstawowa przewaznie ma 4 rektorow ale skad taki glupek jak ty moglby to wiedziec! Szwedzi nei sa zgrobni bo maja mankament (wiekszosc )maja za krotkie nogi a za dlugi tlow.Ty oczywiscie po 7

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

az 7 miesiecy w Szwecji ,nawet nie wiesz o czym piszesz Nie zamieszkałem tutaj (przynajmniej jak na razie - rozważam to) a jestem na stypendium naukowym - ale to tylko gwoli ścisłości. > .Szkola podstawowa przewaznie ma 4 rektorow ale skad taki glupek jak ty Za

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

No, juz niedlugo jak przyjdzie lato a czlowiek idzie ul. Zwyciestwa i te fajne dziolszki ida to glowa mu "loto" roz w prawo roz w lewo tak jak by na ping-ponga patrzol.

Re: angielski dla najmłodszych - gdzie dobra szko

Mogę zaprosic do nas, aby Państwo sami ocenili, czy jestesmy dobra szkoła dla dzieci. Duzo dzieci do nas z radoscia przychodzi. www.mova.pl

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Tez mnie rozsmieszyl ten artykul. No ale, skoro tak to mam nadzieje, ze nikt mojego syna atakowac nie bedzie. Przepraszam, w sumie to facet, wiec nic atrakcyjnego ze wschodu rodzaju meskiego nie jest grozne;-)

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

<<> Zaraz, zaraz te dzieci nie mają tam już rodziców tylko "opiekunów", bo obrażałoby to pary pedałów i lesbijek mających na wychowaniu adoptowane dzieci>> Nieprawda, dwie lesbijki to tez rodzice. Coraz czesciej z reszta zamiast adoptowac lesbijki dogaduja sie z przyjaci

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Zgadzam się z vierablu. Nie jestem ani psychologiem, ani socjologiem, ale pamiętam co nieco ze szkolnych lat i przypadki zawiści, zazdrości czy nawet przypadki 'terytorializmu' zdarzały się wśród dzieci tej samej narodowości (w końcu w Polsce nie ma takiej mieszanki innych nacji). Przypadki

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

paczynie to niy grzych,ale pomyśl sie co wtedy myśli Twoja żona,abo jom sie zapytej co myśli jak paczisz na inksze dziouchy ,yno niych szczerze to powiy od serca -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

to jestes najszczynsliwszom dziouchom na swiecie. -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

odnosnie strojow w szkole nalezy w 100% kupic cala wyprawke buty - tak jak wszyscy, nie fikusne - ale jakiedzieci nosza w szkolach moga byc z Clarks dla mlodszych dzieci, lub z innych, jak Adams czy Woolies -- "We need three things to survive: love, food and water" Cardinal Basil Hume

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Nie wszyscy to zwolennicy kursu Pis w polityce zagranicznej.Poza tym w Polsce mieszka 600.000 prawosławnych w 90% uważających sie za Polaków.I nigdy nie słyszałem by na serio ktos im dokuczał.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Niby, że wszystkie Polki to błękitnookie blondynki... taaaa... No cóż, od zawsze wiadomo, że Polki najpiękniejsze są i najseksowniejsze - pani Kalata, pani Fotyga, pan Beger, pani Hojarska...........

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Też jestem piękną Polką i też mam 12 lat... :) Przepraszam, że się wtrącam. Ale możecie mi wytłumaczyć, o co chodzi w artykule??? Tytuł w liczbie mnogiej "Polki". Treść o jednej dziewczynie i to w dodatku wersja rodziców...pewnie jakichś dobrych znajomych kogoś z redakcji. Gdzie rzetelność dz

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

No taka jest smutna prawda, że Polacy są statystycznie bystrzejsi i bardziej urodziwi niż Brytyjczycy - szkoda tylko, że w rządzie sami kretyni

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Plywanie wyrabia ogolna kondycje,zawsze wyrabia oddech i harmonie ruchow.Plywanie daje lepsza ruchowosc i chec uprawiania innych sportow.To wazne zeby dosc miekko wejsc w sport wyczynowy bardziej ,gdzie latwo o kontuzje u kogos kto do tej pory lezal przed telewizorem z pilotem. Umiejetnosc pl

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

respekt za to żeś przyznał a nie zbluzgał. co do wielkich liter, będę się upierał, że w necie można się bez nich obyć. w przeciwieństwie do polskich znaków, bo nie chcę zgadywać, czy ktoś otrzymał zadanie czy żądanie. chyba, że nadaje z kawiarenki internetowej w port blair na andamanach. ale to

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

frequentflyer napisał: > respekt za to żeś przyznał a nie zbluzgał. Spoko i dzięki. Jestem zawsze otwarty na konstruktywną krytykę i warto moim zdaniem być, bo jednak człowiek naprawdę uczy się przez całe życie i powinien korzystać z doświadczenia i wiedzy innych, a nie tkwić w

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

funkcjonowało, o czym donosi powyższa witryna :) Istotnie jednak, będę bardziej zwracał uwagę na detale. A co do zachwytów nad poliglotyzmem - czy jak ktoś publikuje gdziekolwiek swoje dobre CV, z którego ewidentnie widać, że zna się na rzeczy i mówi to wprost, to też napiszesz mu, że się sobą

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

nosić każda dziewczyna, bez względu na rozmiar. Ja biodrówek nie noszę i często mam problem ze znalezieniem w sklepie fajnych "niebiodrówek". a co do tych cekinowych butów, filoetowej spódnicy i koronkowych rękawiczek to mnie rozbawiłaś, bo DOKŁADNIE TAK ubrane widzę dziewczyny na codzień w

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

jaleo napisała: > Artykul jest panikarski i przejaskrawiony, podobnie jak te pojawiajace sie > ostatnio artykuly o "ogromnym problemie" rasizmu wsrod polskich dzieci - > ktore "przesladuja" ciemnoskorych kolegow. Chociaz teraz to juz mysle, ze wszystko jest mozliwe...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Artykul jest panikarski i przejaskrawiony, podobnie jak te pojawiajace sie ostatnio artykuly o "ogromnym problemie" rasizmu wsrod polskich dzieci - ktore "przesladuja" ciemnoskorych kolegow. -- ------ F

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

> Czyzby nasz zmysl estetyczny byl mniej wartosciowy niz meski? Nie tyle mniej wartościowy, co inny. Ja tam absolutnie nie czuję się upoważniony do komentowania wyglądu innych facetów, szczególnie po tym jak odkryłem, że kobiety mają kompletnie inne zdanie od mojego.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Za cziom Paliaki ujezhajut w Inglaterru? - wot i pytanie, Kotku! PS. Tez jestes taka piekna jak wszystkie Polki?

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

mosz recht, bo inaczy, by cie do Kompa nie pusciou! ;) -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37418&w=59973517 8 linijek nizej na tym samym forum :-)

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

no to nazot z tymi piynknymi Polkami,niych sam som ozdobom :) -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Gorzej jak sie popatrzy na Polki. To juz nie jest sie dumnym z bycia Polakiem. Zwlaszcza na te w krakowskich klubach.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Polacy maja taka nature ze jada do kogos i chca wprowadzac swoje porzadki ,zamiast sie przystosowac.Despotyzm ,obmowa i donos,sianie niezgody czeste wsrod polonii. Wygralismy bitwe o Anglie XXI wieku,w Citty juz mowia po polsku w salonie fryzjerskim i w banku i w pubie. Odwrocilbym pytanie ,

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

treyy: Widzisz, ty nie masz nawet w co się palnąć więc w co byś się nie łupnął i napisał i tak wiedzy i rozumku od tego u ciebie nie przybędzie.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

baba_w_oknie napisała: > rywalizacja ma na ogol stadny charakter.. > nie mozna rywalizowac w samotnosci.. > :-) wiec wlasnie nie wiem o co ci chodzilo w poscie wyzej. -- WPISZ

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Ze trywializujesz. -- Narodzenie bekarta: www.youtube.com/watch?v=qLLh2Jepn1Y&mode=related&search= Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,tak by swoim pojmowanie

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

baba_w_oknie napisała: > Ze trywializujesz. takie bywaja niektore zachowania - instynktowne. -- WPISZ

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

zapisujcie swoje > dzieci najpierw na plywanie To pływanie to na wypadek podtapiania w sedesie??????

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Nie generalizowalbym tak! W kazdym kraju jest bydlo i elity.I jest taka zaleznosc ze ,zwykli ludzie obockrajowcy nie maja dostepy do elit i sa zmuszeni obcowac z dolami spolecznymi. Na tym wyrabiaja sobie jakies subiektywne pojecie o calym narodzie.

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

pracy mam duzo stycznosci z roznymi designers i pracownikow fashion industry, oraz absolwentami tego typu kierunkow. No i te koronokowe rekawiczki wlasnie widzialam podczas spotkania z klientka. ;) Co wiecej, zdawaloby sie ze sa to ludzie, ktorzy powinni miec jakies poczucie estetyki, stylu. A

poziom angielskiego a filologia ang.

Witam, na jakim poziomie powinno się znać angielski żeby dać sobie radę na anglistyce?

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Wow! Nieczesto mi sie to zdarza bo rozne wynalazki po forach czytuje i na sasiednim forum WB i Irlndia bywaja podobne kwiatki ale zawziecie i ciemnota tej pani troche mnie zatkala... -- The London Dog

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Ejjjjjjjjj, Anienko, cos takou uostrou! Dej im se popatrzec! -- pyrsk Ballest "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

dobrze,że niy mom chopa:) -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

wola być sama nisz mieć chopa co za inkszymi paczi:)i ciekawe co jo takiego traca -- ...życie jest zbyt piękne i krótkie by tracić je na zbędne troski...

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

Poped seksualny jest z natury rzeczy uczuciem prymitywnym, ale nie stadnym. -- Narodzenie bekarta: www.youtube.com/watch?v=qLLh2Jepn1Y&mode=related&search= Podwładny powinien przed obliczem przełożoneg

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

baba_w_oknie napisała: > Poped seksualny jest z natury rzeczy uczuciem prymitywnym, ale nie stadnym. rywalizacja natomiast w stadzie. chyba ze uwazasz, ze jedna reka bedzie rywalizowac z druga. -- KOMUNO WRÓĆ

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

rywalizacja ma na ogol stadny charakter.. nie mozna rywalizowac w samotnosci.. :-) -- Narodzenie bekarta: www.youtube.com/watch?v=qLLh2Jepn1Y&mode=related&search= Podwładny powinien przed obliczem pr

Re: Piękne Polki prześladowane w angielskich szko

% naturalnych blondynow. Wiem cos o tym, sam mam jasne wlosy i blada twarz ze mnie :] >,dziweczyny > bily sie o niego och! :) > a chlopaki wiecznie na przerwach wyzywali na pojedynek. na szpady czy na pistolety? :) > Cos w 6 klasie arab szwed i jugol Ale tu prawie nie

EuroPlus+ Angielski z Cambridge Extra edition

mp3 i można się uczyć w drodze do szkoły, na uniwersytet czy do pracy. Słuchanie i powtarzanie całych zwrotów tą metodą jest nie tylko skutecznym sposobem nauki, ale znakomicie pomaga osłuchać się z językiem mówionym. Opis pochodzi ze strony producenta

EuroPlus+ Angielski dla nastolatków Extra edition

EuroPlus+ Angielski dla nastolatków w nowej, wzbogaconej wersji to ekscytujący kurs językowy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, który składa się z dwóch poziomów zaawansowania. <br /><br /> EuroPlus+ Angielski dla nastolatków wychodząc od bardzo podstawowych wiadomości

EuroPlus+ Angielski dla dzieci - Nicole and Tommy

EuroPlus+ Angielski dla dzieci - Nicole and Tommy to program do nauki języka angielskiego zaprojektowany z myślą o najmłodszych odbiorcach w wieku 6-10 lat. Dzięki EuroPlus+ Angielski dla dzieci - Nicole and Tommy młodzi odbiorcy mogą w przystępny sposób nauczyć się najważniejszych

Angielski At Once!

Angielski At once! to nowoczesny i wszechstronny program komputerowy do nauki angielskiego dla początkujących i średnio zaawansowanych. Z At once! szybko i skutecznie nauczysz się nowych słówek oraz całych zwrotów przydatnych na co dzień. Ćwicząc z programem poznasz prawidłową wymowę i intonację, a

Angielski Mówisz i rozumiesz

, krok po kroku objaśnia podstawy i tłumaczy najważniejsze zagadnienia gramatyczne. <br /><br /> Angielski - Mówisz i rozumiesz to specjalnie opracowane ćwiczenia oraz graficzny analizator wymowy doskonalą mówienie i kształcą rozumienie ze słuchu. Szybko zaczniesz mówić i rozumieć

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin