Przeszukano 111 144 542 wypowiedzi na 4 113 forach

sole do kapieli - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Sole do kapieli

Czy mozecie mi polecic jakies fajne sole do kapieli??? zwlaszcza do walki z cellulitisem?? I gdzie w warszawie, lub w ktorym centrum handlowym mozna dostać. Poki co mam na oku NIVELAZIONE, lub sól z algami ale nie wiem czy to dobry wybór....

pytanie o sol do kapieli

Mam pytanie: jak wlasciwie dziala sol do kapieli na nasza skore? Oczywiscie poza zapachem jest to po prostu zwykla sol? A tez ciekawa jestem, jakie sa wasze ulubione sole do kapieli? Ja lubie 'mleko i miod' 0n-line.

sol do kapieli

Witam, mam pytanie: czy 14 miesieczne dziecko mozna kapac w soli? Ozywiscie takiej do kapieli. Moja znajoma kapie swoje dziecko imowi ze to bardzo zdrowe. Ja mam spore opory, ale nie wiem czy slusznie. Pozdrawiam!

Re: Sole do kapieli

Kupisz w dobrze zaopatrzonych drogeriach, np w GC na Marszałkowskiej widziałam dużo produktów Farmony.

Re: Sole do kapieli

Nivelazione Farmony?Super, polecam gorąco.Co prawda mnóstwo niby-algowych fusiastych drobinek w kąpieli, ale skóra jędrniejsza i fajne samopoczucie po kąpieli.

Re: Sole do kapieli

tak to ta firma, a mialas do czynienia z innymi rodzajami soli?? I gdzie to kupić??? Wiem że w mydlarniach ale nei bardzo wiem gdzi ew Wawie szukac, czy dostane w zwyklym kosmetycznym sklepie, badz u zielarza???

Naturalne sole do kąpieli

Któraś z Was może używała tych soli do kąpieli? naturabazar.pl/Natura-Siberica-Sol-do-kapieli-odmladzajaca-600g-p18538 Jak wrażenia? Efekt odmładzający jest zauważalny?

Re: kosmetyki godne polecenia ;)

-podkład dr irena eris -krem do rak z serii comfort bielenda -sól do kapieli z marki rossmana

Re: Sól do kąpieli - co daje??

Póki nie sprawdzisz to się nie przekonasz - moje ulubione sole do kąpieli to: naturabazar.pl/Natura-Siberica-Sol-do-kapieli-odmladzajaca-600g-p18538 fajna naturalna

Re: Wakacje2017 - duza rodzina

wiesz przy tym zalozeniu to i niezdrowa bylaby dla doroslego bo skora to skora i roznica wieku nie czyni takiej roznicy. Zalezy tez czy uzywasz soli i srodkow do kapieli czy nie ( a nie sa one zdrowe dla skory) oraz czym sie myjesz. Ja uzywam srodkow hypoalergicznych Ja zas odnosze wrazenie ze

Re: czy warto kupić roczne auto bez przebiegu?

stawiasz tezę ze bardziej rdzewieje samochód który został skapany w błocie z solą i stoi niż samochód który po tej kapieli jeździ tu i tam częściej bo? jest jakiś inny powód od założenia że ten jeżdżący w międzyczasie wypłucze się podczas deszczu bez soli? -- ‹^›_‹ ›

domowe sposoby - kulki do kapieli?

znalazlam na internecie przepis, niby latwy, ale rezultat nie taki jak trzeba w kilka godzin po wcisnieniuc z foremek kulki zaczely oddawac wilgosci sie rozpadac jakies wskazowki? moje maja w skladzie sole do kapieli, sode do pieczenia, kwas cytrynowy, oliwe i wode -- co bylo to bylo co

Re: Migawki z Eastbourne

scisle kazdy skrawek... woda tak slona, ze wychodzi sie po takiej kapieli na plaze lepkim od soli, do ktorej lepi sie znowu maczny piasek, wracalismy boso, zeby zakladajac nawet klapki nie poobcierac sobie stop - potem splukiwalam to pod prysznicem w lazience, konca nie bylo... -- http://fs1

Re: napady złości u dziecka

Kup sól magnezowa do kapieli i kąp w niej dziecko. On ma chyba zerowy poziom magnezu.

Re: sol do kapieli

Nie, nie powinna Pani tego robić. Skład tej soli sugeruje, że jest przeznaczona dla dorosłych.

Re: sol do kapieli

Podam sklad takiej soli: sodium chloride, calcium. magnesium. sulphur oxide, calcium sulphate. parfum, aqua, cl 15985

Re: Migawki z Eastbourne

chyba tylko wiatr, bo parasole zacieniaja scisle kazdy skrawek.. > . woda tak slona, ze wychodzi sie po takiej kapieli na plaze lepkim od soli, do > ktorej lepi sie znowu maczny piasek, wracalismy boso, zeby zakladajac nawet kl > apki nie poobcierac sobie stop - potem splukiwalam to pod

Re: Łuszczyca leczenie

tygodniach kapieli w soli (2-3 razy w tygodniu) zaczęłam widzieć pierwsze efekty: równomiernie plamy zaczęły schodzić i blednąć. Teraz jest lato, a ja nie mam nic, oprócz jednej plamki na plecach :) Wciąż kąpię się w tej soli, teraz raz w tygodniu. Pamiętam, że tę sól poleciła mi mama dziecka, które całe

sol do kapieli FARMONA

wreszcie zakupiłam tę wyszczuplającą sól. mam tylko pytanie- ile jej sie sypie na jedna kapiel???? Na opakowaniu nei znalazłam informacji o sposobie użycia.

sol Epsom

chciałabym zacząć dziecko kapac w tej soli,jednak mam pytanie jak to zrobić bo dziecko zawsze nalewa sobie wode do oczów.Czy stosowaliście ta sol,czy mialyscie takie problemy ,żeby podczas kapieli nie wleciało do oka i jak to rozwiazalyscie?

Re: problem z nastoletnią córką

zaczyna woniec. Niestety, nie ma innej rady nalezy pilnowac i przypominac nawet nastolatce, az nawyki higieniczne sie dobrze utrawla. Kupic dezodorant, jakies atrakcyjne kosmetyki, zachecac do kapieli np jakimis solami, pachnidlami etc No i pewnie poprawi sie jezeli w zakresie zainteresowan pojawi sie

Re: łuszczyca u dziecka

dzięki za tę informacje o soli, w tym roku już się nie wybieramy nad morze, ale może zaczne dosypywac małej do kapieli sól morską..

Sole do kąpieli

Sole do kąpieli bez konserwantów > http://www.k-4.katkara888.com/2011/10/06/dr-nona-sol-do-kapieli-kwartet/ Sole do kąpieli

Re: sol do kapieli FARMONA

niesttey nic takiego nie bylo. Ale dorwalam kobitke ze sklepiku internetowego z solami i mowi ze siedem lyzek. Takze juz wszytko wiem, dzieki za pomoc.

Re: Sposoby na regeneracje

opłacalne i wcale tak dużo za kg nie wychodzi, a do kąpieli i tak trzeba dodać 3-4 łyżki soli także ... O coś takiego mi chodzi /www.kwiatyupominki.net/sole-do-kapieli

Re: magnez??

Jak jest nadpobudliwy to sprobuj moze mu wsypac do kapieli troche soli epsom(inaczej sol gorzka) (Takie kapiele trzeba robic kilka razy w tygodniu. Ta sol jest bardzo tania. Jest to czysty siaczan magnazu, ktory w kapieli dziala na zasadzie odwoconej osmozy - wyplukuje metale ciezkie z organizmu a

Re: sol do kapieli FARMONA

Aaliyah, trzeba to tekturowe pudełko otworzyć. Instrukcja obsługi jest na nalepce zabezpieczającej woreczek :-)

Re: sol do kapieli

wlasnie nie ma nic o dozowaniu i na innej soli innego producenta tez nie ma NIC dziwne ale prawdziwe

Re: Babcine i mamine przesady ("medyczne" i inne

bolem gardla i podobnie z mokra glowa nie moge chodzic po dworze, nawet w upaly. Po kazdej kapieli w morzu czy jeziorze musze porzadnie osuszyc wlosy, bardziej niz reszte ciala. Dodam, ze wlosy same z siebie zostawione po myciu, susza sie nawet i 3 godziny, chociaz mam je dosc krotko sciete. Przemoczone

Re: decoupage - sloik na sol do kapieli...

No właśnie jak co ślicznego to by się chciało tym delektować, umieść jeszcze jakieś zdjęcie tego cacka.

Re: decoupage - sloik na sol do kapieli...

Jak ja lubię Twoje prace :) Jak będę u O. kiedyś, to jej ten słoik ukradnę ;) -- mojra Dzieła zebrane ;)

Re: sol do kapieli FARMONA

Bardzo możliwe :-)))) musiało być jakoś tak dużo bo przy wchodzeniu do wanny woda była ciemnozielona z mnóstwem algowych farfocelków :-))))

Re: sol do kapieli FARMONA

A ja pamiętam, że łyżek było siedem. W każdym razie jedno opakowanie wystarczało mi na ok. 4 kąpiele.

Re: sol do kapieli

ja uzywam soli bohenskiej takiej do kupienia w aptece, zalecone tam dawkowanie to od 0.5-5 kg na wanne. Ja wsypuje ok połowy opakowania czyli 0.5 kg.

Re: pytanie o sol do kapieli

oprocz soli maja skladniki zapachowe ktore rozpuszczaja sie w wodzie i dodatkowo ja barwia, mialam taki fajny na cellulitis aparta chyba.

Re: sol do kapieli FARMONA

Hej!!!Coś mi się kojarzy że 4 łyżki stołowe?Ale pewna nie jestem...Wiesz co, na pewno tam gdzieś było napisane, może na opakowaniu?Pozdrawiam.

Re: decoupage - sloik na sol do kapieli...

No, teraz widać więcej! Nawet te niedociągnięcia w malowaniu jakoś mi nie przeszkadzają - naprawdę uroczy i coś mi się zdaje, że go zgłoszę do SZtuki miesiąca. -- SZtuknij se...

decoupage - sloik na sol do kapieli...

...lawendowa oczywiscie :) prezent urodzinowy dla przyjaciolki. sloik (pojemnik?) z ceramiki biskwitowej, z decolady, sam w sobie taki ladny, ze troche szkoda mi go bylo w ogole dekupażować ;) v. No ładne rzeczy...

Re: decoupage - sloik na sol do kapieli...

> Nawet te niedociągnięcia w malowaniu jakoś mi nie przeszkadzają - naprawdę uroczy i > coś mi się zdaje, że go zgłoszę do SZtuki miesiąca. czuje sie naprawde nobilitowana :)) (serio mowie) v. No ładne rzeczy...

Re: decoupage - sloik na sol do kapieli...

to jeszcze trzy zdjecia (calosc, plecy i zblizenie) - wiecej nie mam i raczej miec nie bede, bo pojemnik juz szczesliwie trafil w rece jubilatki (jakie straszne slowo, swoja droga). reszte trzeba sobie niestety dowyobrazic ;) v.

Re: sol do kapieli FARMONA

przegladam to tekturowe opakowanie i widze tylko wskazania, skladniki aktywne, dzialanie i efekt i ani slowa o dawkowaniu. Z przodu opakowania i po bokach tez nic. poszukam jeszcze gdzies w necie. Juz nie moge się doczekać kapieli.... a tak wogole pare dni temu zakupialm peeling borowinowy Tołpy

Re: pytanie o sol do kapieli

Zawieraj a przynajmniej powinny, wiele minerałów, które wpływaja pozytywnie na skóre, mięsnie,i inne "wnetrznosci" np stawy. Ostatnoi, uzywalam bezzapachowej, bezbarwnej soli z Morza Martwego, która własnie na ból stawów b. mi pomogla.

Re: sol do kapieli

to strasznie drogo by wyszło te 0.5 kg :). Sól boheńska i podobne do nabycia w aptekach kosztują ok. 5-7 zł pewnie mozna je mieszac z takimi kosmetycznymi. pozdrawiam ,

Re: sol do kapieli

byhanya napisała: > nikt nie uzywa soli??? > come on Ja uzywam, wiesz, powinnas miec napisane na opakowaniu co i jak. Ja wsypuje jakos tak 4 lyzki, chociaz napisali ze ok. 8 ale uwazam, ze to za duzo:) Pozdrawiam Ola PS. na forum grasuje moja "podrobka", a konkretnie bum-4

Re: Potrzebuje dobrych sposo. na przeziebienie. P

1. Kapiel z plynami do kapieli na przeziebienie (do kupienia w aptece lub rossmanie) 2. Na noc jakis lek mocny z apteki na objawy przeziebienia/grypy 3. Duzo do picia w dzien - herbaty ziolowe, imbir, sok malinowy 4. Duzo lezec i spac 5. Plukanie gardla woda z sola. W dwa dni spokojnie powinnas

sol do kapieli

jak dozowac? uzywam od wiekow ale dopiero dzisiaj zauwazylam ze supie na oko - zerknelam na opakowanie a tam NIC

Re: sol do kapieli

dlatego nigdy nie sypalam pol kilo moze cwierc i tez nie za kazdym razem (tylko widze jak pieniazki sie topia i splywaja do rur)

Re: Kosmetyki z Morza Martwego

Sól z Morza Martwego: www.martiniqa.pl/morska-glebina-do-kapieli/1087-sol-z-morza-martwego.html

Re: kosmetyki z morza martwego - takie prawdziwe

Faktycznie takie kosmetyki są rewelacyjne. Przede wszystkim nie zawierają szkodliwych substancji. Ja używam głównie soli do kąpieli www.bellezza-shop.com/product/spa-beauty-sol-do-kapieli-lawenda,7.html , ale zastanawiam się nad jakimś kremem do twarzy.

Re: Co dać w małym prezencie przyszłym rodzicom?

i taki zestaw relaksujacy dla rodzicow, ktory kolezanka sama w pudelko nam wlozyla - byla tam relaksujaca swieca, relaksujace sole do kapieli, itp. Bardzo sie z tego ucieszylam.

Re: nawracające zapalenie zatok

Jest mnostwo naturalnych wspomagających metod.Trzeba tylko mieć pewność ze w zatokach nie ma cyst wtedy odpada wygrzewanie.Jesli nie ma mozna zatoki grzac sola uprazoną na suchej patelni i zawiniętą w ścierkę.Mozna ugotowac 1kg ziemniakow w lupinach bez soli ubic z lyzką sody,zrobic inhalacje a

Do kąpili coś fajnego?

Możecie polecic coś fajnego do kapieli typu płyn do kapieli czy sól. Chcę coś jako dodatek do piżamy dla młodej dzieczyny która lubi cuda kąpielowe. Najlepiej do kupienia stacjonarnie Douglas czy Rossmann. Cena do max 40zł. Pomóżcie. -- http://lilypie.com http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.png http

Re: co na wykrztuszanie - z homeopatii?

u nas taki kaszel co roku w sezonie grzewczym. grzanie wylaczone - kaszel przechodzi jak reka odjal. z homeo nie polece nic. ludowe kapiel w http://www.doz.pl/apteka/p3694-Jodowo_-_bromowa_Zablocka_solanka_do_kapieli_950_ml solance zaparzanie majeranku badz garsi soli morskiej i stawianie w

Re: co na kiepskie samopoczucie podczas okresu?

Uzupełnij poziom magnezu, kup porządna sol magnezowa do kapieli a nie tabletki magne-sragne.

Re: sól i płyn do kapieli

perfumowane mydło. Sole do kąpieli zawierają wartościowe (ponoć) mikroelementy, ale nie mają właściwości myjących. Fajne są płyny z prawdziwymi olejkami zapachowymi do aromaterapii, np. te Bielendy w małych brązowych butelkach. Ja używam niebieskiego płynu do kąpieli Dulgon z minerałami morskimi - taki sposób

Re: magnez!

Poszukaj sobie soli magnezowej do kapieli i regularnie ja stosuj, bardzo ladnie sie wchlonie przez skore.

Re: Projekt Denko i projekt Tylna scianka reakty

a jak zuzyc 4 pudelka soli do kapieli? dla utrudnienia dodam, ze myje sie prawie wylacznie pod prysznicem :) -- http://lb4f.lilypie.com/rCwJp2.png

Re: mamy katar.

sio na dwor, nawet na caly dzien. przy lozeczku wieczorem, w nocy, postaw miske z wrzatkiem i sola (sporo soli), niech młodzieży paruje i inhaluje. albo miske z zaparzonym majerankiem olbas, olejek herbaciany, majerankowy masz? olbasu 2 - 3 krople na recznik i przewiesic gdzies w pokoju, gdzie

Przyznac sie!

Ktora baba uwielbia wylegiwac sie w wannie w solach do kapieli? Ja sie przyznaje na pierwszy ogien - jestem od kolorowych pachnacych soli nad zycie uzalezniona :) -- cala ja dwa lata pozniej cala ja

Re: zabkowanie???

dziecku ulzyc i pomoc. inhalator z sola fizjologiczna i jakas solanka. sama sol tez wystarczy masc majerankowa pod nos masc bursztynowa na klatke piersiowa i plecy w skrajnych przypadkach nasivin do nosa do kapieli wlej zaparzony majeranek albo krople olejku herbacianego na tetre, recznik przewieszone

Re: odkrycie roku :)

Mam podobnie. Uzywam tylko kosmetykow naturalnych poczawszy od peelingow i soli do kapieli skonczywszy na mydlach i szamponach. Poszlam jednak o krok dalej i wiekszosc kosmetykow, a zwlaszcza mydla do ciala, do twarzy, a takze do wlosow i balsamy do ciala robie sama wg moich receptur. Tojest taki

Re: Projekt Denko i projekt Tylna scianka reakty

moze i sprobuje :) chociaz te sole do kapieli sa strasznie grube, nie wiem czy sie cos uda z nich ulepic -- http://lb4f.lilypie.com/rCwJp2.png

Re: szamank.a

zmianach pogody też cierpię. Te kuracje są przykre,ale skuteczne. Trzeba oczyścić stawy za złogów,które się tam odłożyły Ja nie propagowałabym czegoś, czego sama na sobie nie sprawdziłam. Tej osobie,która się skarży na te bóle w stawach radzę jeśli ma wannę w domu kąpiele w soli. Można użyć soli

Re: Kosmetyki 100% naturalne

Też używam tylko naturalnych kosmetyków. Moim zdaniem najlepsze są te z morza martwego. Np. sól do kąpieli, która świetnie relaksuje. www.bellezza-shop.com/product/spa-beauty-sol-do-kapieli-lawenda,7.html

Re: podoba wam się?

....tak naprawde to ciekawe ile tej soli przez zycie zjadamy, nie chodzi tylko o ta z solniczki,ale razem,w wodzie mineralnej, wszelkich produktach,no i czasami cos lykniemy przy kapieli w morzu czy oceanie,moze by ta beczka sie kazdemu nazbierala, nawet jak niewiele tej z solniczki urzywamy,

Re: pomysły na odetkanie noska

zaparz garsc majeranku i wlej to do kapieli, niech w tym posiedzi i sie poinhaluje. jak spi - w miske solidna ilosc soli, wrzatek i postaw kolo lozka, lozeczka czy gdzie tam spi. albo olbas albo eteryczne herbaciany, tymiankowy, grejfrutowy, sosnowy, eukaliptusowy, lawendowy, rozmarynowy

Re: Olejki eteryczne - stosujecie, babeczki?

"Smiem twierdzic, ze najlepszymi kosmetykami z jakimi mialam ostatnio do czynienia sa sole do kapieli i olejki eteryczne" kąpiel = nagość = nie to forum

Re: Chwila dla siebie

wiem ze Radox robi sole do kapieli, ale nie probowalam. mam tak malo czasu na zanurzanie sie w pachnacej piance, ze nie zglebialam do tej pory tematu... osobiscie lubie ziolowe Radoxy.

Re: niemowlę ma katar - jak ratować i leczyć??

aromaterapeutyczny zaparzyc garsc majeranku w duzym kubku/malej misce i postawic niedaleko gdzie dziecko spi (za zaparzony majeranek wlewam do kapieli zeby podczas sie inhalowal) we wrzatku rozpuscic garsc soli i tez postawic gdzies kolo lozka, niech sie dziecko inhaluje w naprawde ciezkich przypadkach, na noc

Re: kosmetyki z morza martwego - takie prawdziwe

Błoto z Morza Martwego www.martiniqa.pl/morska-glebina-do-ciala/1914-bloto-morze-martwe-sloik.html Sól z Morza Martwego: www.martiniqa.pl/morska-glebina-do-kapieli/1087-sol-z-morza-martwego.html

Re: złodziejstwo.

sensu w profilaktycznym laniu soli do nosa niemowlaka. Wystarczy izolowac dziecko od palaczy i nie przegrzewac.

Re: Jak odkleic gazik z rany po zerwanym paznokci

ale ma moczyc czy polac moczem?? ;) :D Zrob kapiel z soli fizjologicznej albo z jodyny jak masz. U nas po 5-10 minutach kapieli w jodynie odchodzil kazdy opatrunek i to z sam z siebie bez ciagniecia. Wskazowka nr 2: gazy, waty itp. nie przyklada sie bezposrednio na tak rane... Sa do tego

Re: Szukam...."jak zmienic swoj image"

Dziewczyny 40 ste , a jak planujecie swietowac 40stki? Myslalam nad jakims wyjazdem weekendowym. Macie jakies sugestie? Jakie sa Wasze pomysly? Ps.: moja bizuteria to obraczka i wisiorek magiczny Kosmetyki to sol do kapieli, mydlo i olej kokosowy i dezodorant kulkowy bez metali itp i tak nie

Re: Jaka pogoda po 15,09 ?

przejaśnieniami" No to jesteś pechowcem :( "jak dla mnie druga połowa września to idealny czas na Kretę, Rodos, albo Turcję > /Cypr" z tym się zdecydowanie zgadzam (80-90 % słońca), ale zauważ że Bułgaria jest bliżej Grecji i Turcji :), a wrzesień wg statystyk słoneczniejszy niż na Costa del Sol czy na

Re: Witam po urlopie.nt

Ja wlasnie z wanny wylazlam, z rozpedu kupilam sole do kapieli o zapachu lawendy i teraz pachne jak posciel:) -- Gasofnia

Re: Bielenda - seria profesjonalna - gdzie kupie?

.pl/produkty/aktywny-koncentrat-ze-stabilna-witamina-c Uzywam tez soli do stop bielendaprofessional.pl/produkty/sol-do-kapieli-stop-z-limonka-i-mieta

Re: drazliwa sprawa- higiena osobista

Moze glupio zapytam, a takie dodatki do kapieli , jak kolorowe sole, barwiące wodę ? Albo pachnące, o ile zapach nie drazni plyny pieniace do kąpieli ? Moj 8 latek, sam sie nie kapie jeszcze, ale dla mnie to nie jest problemem. Ale jak mu kupuje te srodki barwiace wode, pachnace truskawkami badz

Re: Chwila dla siebie

bardzo Ci chyba nie pomoge, ale od razu przypomnialy mi sie sole do kapieli o zapachu swierkow chyba. Takie co dawno temu w Polsce uzywalam i chyba firma nazywala sie Kinga, takie sobie nostalgiczne wspomnienie... Pozdrawiam:)

Re: morze martwe-wypoczynek zdrowotny

Polecam kosmetyki z Morza Martwego austriackiej firmy Biosal!!! Dostępne w formie soli do kapieli, żelu pod prysznic, maseczki błotnej, kremu do twarzy w bardzo atrakcyjnej cenie producenta. Jedynie w serwisie allegro.POLECAM!!!

Naturalne kosmetyki, zabawki, rajstopki

Polecam naturalne produkty z firmy freshandnatural sa bardzo fajne nasi ulubiency to sol do kapieli ,intesywnie pachnie tak rozgrzewajaco,uwaga woda mabrudny kolor i w wodzie plywa ciemno zielona mazia :)

Re: ikobieto i jak tam

Oj, ale Wam fajnie :-) GRATULACJE! :-) A co do przeziebienia: mnie zawsze pomaga wypad na sesje do solarki (POWAZNIE!), a wieczorem, tuz przed spaniem wymoczenie sie w goracej kapieli z dodatkiem soli. Juz pod klderka lyknac polopiryne S, garsc witaminy C - rano bedziesz jak nowonarodzona

Re: Co wy byscie wybrały dla teściowej?

sa tez rozne takie kolorowe i pachnace sole, sole musujace do kapieli, moze cos z takich rzeczy? :)

Re: czy Wy kąpiecie Wasze dzieci, jak sa chore???

Ja swoje dzieci kapie nawet jak sa chore.A jak ma katar to dodaj do kapieli soli morskiej nam to bardzo pomaga.

podziekowanie za prezent

kontakt mamy dosc sporadyczny, i to przez whatsappa, prezenty te nie sa zbyt trafione. Dostalam juz ogromne pudlo soli do kapieli (nie mam wanny), w zeszlym roku torbe do zalozenia na bagaznik roweru (mam lekka sportowa kolarke, na ktora nie ma mozliwosci zalozenia bagaznika, poza tym torba jest w stylu

W czym sie kapac?

Jakie sole lu plyny do kapieli sa najlepsze na odprezenie i nawilzenie skory? Czy cos mozecie polecic?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - sole do kapieli

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin