Przeszukano 110 585 101 wypowiedzi na 4 079 forach

rękaw do pieczenia - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Pieczenie drobiu w rękawie

Potrzebuję mięso na popołudnie a wracam późno z pracy. Planuję upiec rano. I jak dalej? Mogę zostawić w piekarniku w rękawie i potem odgrzać? Będzie dobre?

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

jeśli zamierzasz zostawić upieczonego kuraka w piecyku - podziurkuj trochę ten rękaw nie wróżę ci sukcesu kulinarnego... -- świat nie kończy się tam, gdzie furmanka za dnia dojedzie - krecik

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

chyba osiwiałabym ze strachu ze cos pojdzie nie tak, folia sie przypali, a mój dom po przyjezdzie bedzie ociekał pianą strażacką...

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

MAsz piekarnik elektryczny? Sam się wyłączy? Jeśli tak - to ustaw na pieczenie w niskiej temperaturze - ok. 4 h w temperaturze 140 stopni. Jak wrócisz, to będzie jeszcze ciepłe, gotowe do jedzenia.

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

Nie masz możliwości ustawienia piekarnika tak, żeby włączył się później? Kończy piec przed Twoim przyjściem i po prostu wyciągasz. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Pół wieku poezji

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

barefoot_duck napisała: Ale czemu nie wystawisz pr > zykrytego naczynia z kurczakiem na balkon/taras/co tam masz? Mamy ogródek, Koty dochodzące oszaleją z radości -;)

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

To już lepiej zrób kotlety. -- "...nie zadaje sie, trzymam sie od nich z daleka, widocznie tu gdzie mieszkam sa tylko wykolejency..." by maroco1977 vel edel

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

ann.38 napisał(a): > barefoot_duck napisała: > > Ale czemu nie wystawisz pr > > zykrytego naczynia z kurczakiem na balkon/taras/co tam masz? > > Mamy ogródek, Koty dochodzące oszaleją z radości -;) To wsadź w brytfankę czy garnek z pokrywką. Koty sprytne są, ale

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

Gorącego kurczaka nie wstawisz do lodówki - wiadomo. Ale czemu nie wystawisz przykrytego naczynia z kurczakiem na balkon/taras/co tam masz? Przy obecnej temperaturze to prawie jak lodówka. Z pracy wrócisz, podgrzejesz i już.

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

Nie zaryzykowałbym, wolałbym upiec pozno wieczorem do lodówki na noc a potem na chwile do nagrzanego piekarnika zeby było goroce. Kilka razy nacięłam sie wlasnie na imprezach ,ze taki cięły letni kurczak czekał x godzin i bym niedobry. -- ----------------- Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz

Re: Pieczenie drobiu w rękawie

do piekarnika na tacce wyłożonej papierem do pieczenia kładła surowe cienkie filety oprószone przyprawami (wegeta,papryka) , na to podduszone pieczarki, starty ser i trochę majonezu wysokokaloryczne ale smaczne, pół godziny w piekarniku i gotowe, a jakby filety były obsmażone wcześniej to pewnie

Re: pieczeń wieprzowa z rękawa?

po krótkim obsmażeniu pieczeń jest soczysta, ponieważ pory zostały zamnknięte i soki zostają wewnątrz mięsa, będzie soczyste i kruche, ja pieczeń wolę z rękawa niż z brytwanny

Re: Mięso w rękawie, jak długo piec?

W rękawie piekę krócej-godzinę-półtorej-do rękawa nalewam pół szklanki wódki/wina-jako składnika do skruszenia mięsa i do utrzymania odpowiedniej wilgotności-w smaku niewyczuwalne. Jak nie mam nic otwartego-wody.

Ziemniaki pieczone w rękawie

posiekać, masło pokroić w kostkę. Wszystko wymieszać i przełożyć do rękawa. Ziemniaki piec 60 minut w temperaturze 200oC, przewracając co jakiś czas. 10 minut przed końcem pieczenia rozciąć rękaw. Zdjęcie potrawy dostępne tutaj

Szynka z indyka gotowana w rękawie do pieczenia

żelatyny 4 łyżeczki soli peklowej rękaw do pieczenia Połowę mięsa kroimy w kostkę ok. 2 x 2 cm. Resztę mielemy. Mięso wkładamy do misek, do każdej porcji dodajemy po 2 łyżeczki soli peklowej i dokładnie mieszamy. Odstawiamy mięso do lodówki na 24 godziny. Po tym czasie do mięsa pokrojonego w kostkę

Re: Ziemniaki pieczone w rękawie

ra.szymczak napisał: > przepraszam za brak precyzji - wystarczy przewrócić sam rękaw. A co do przypraw > y do ziemniaków - jeżeli ktoś jest taki "debeściak" to niech sam przyprawi ziem > niaki według uznania - ciekawe co dzisiaj nie jest "chemicznym syfem" Nie

Re: Ziemniaki pieczone w rękawie

Dokładnie, teraz dostępnych jest tyle rodzajów przypraw, że spokojnie można to zrobić samemu. Ja osobiście używam świeżego rozmarynu i tymianku plus wiadomo sól i pieprz. Do tego trochę czosnku i jak rozcinasz rękaw to normalnie poezja zapachów :D Polecam wszystkim.

Re: Ziemniaki pieczone w rękawie

No to zrobiłem. Syf. Polecam wodę z wodorostów i azbest zapiekany w ortalionie. Lepsze jest to danie. Smacznego.

Re: Ziemniaki pieczone w rękawie

Tak na poważnie? Bądź mną. Nie mam w domu przyprawy do ziemniaków. CTRL+C CTRL+V szukaj :) Są jakieś firmy, które to sprzedają i podają skład. Mam 3 pudła przypraw, sam to zrobię z "czystych" suszonych ziół. Smacznego.

Re: ;; Obiadkowo < ...

Rękaw do pieczenia kupilam 2 lata temu do pieczenia kurczaka, ale do tej pory lezy nierozpakowany ... .

pieczeń wieprzowa z rękawa?

hej - mam ładny kawałek szynki wieprzowej - doradźcie - czy lepiej upiec w rękawie czy tradycyjnie w piekarniku, w brytfannie (otwarta czy zamknięta?)? ma posłużyć jako danie obiadowe....

rękaw do pieczenia-jaka temperatura?

Zamierzałam ostatnio kupić rękaw do pieczenia,ale na opakowaniu przeczytałam,ze nadaje sie do temperatury do 200 stopni,a ja zawsze piekę mięso w wyższej temperaturze.Proszę napiszcie jak to jest z tymi rękawami.Można piec w wyższej,czy nie?Dzięki za podpowiedź

Re: ;; Obiadkowo < ...

Nie dokończyłam i za wczesnie mi uciekło. W sklepach są gotowe takie rękawy do pieczenia.

bezszwowy rękaw do pieczenia

Czy jakaś firma produkuje? Albo chociaż porządnie zgrzewany, szerokim paskiem? Kupiłam pierwszy raz rękaw do pieczenia, f-my Paclan - zgrzany delikatnie jak folia na kwiaty i rękaw pękł wzdłuż zgrzewu jeszcze w trakcie wkładania mięsa, porażka, musiałam zbierać z blatu mięso, cebulę, czosnek

Re: bezszwowy rękaw do pieczenia

Nie piekę zbyt często w rękawie. Z ciekawości pobiegłam do kuchni sprawdzić, jaki ja mam ten rękaw? Bardzo popularnej firmy Jan Nezbędny - bez szwu. Nie zdarzyły mi się żadne nieprzewidziane przygody.

Re: pieczeń wieprzowa z rękawa?

Kurczenie się miesa powoduje nie obróbka, tylko fakt, ze jest w sklepie namaczane albo nastrzykiwane. Nie ma siły, zeby ta wtłoczona na siłę woda w piecu albo garnku z mięsa nie uciekła. -- Moja mama ma Nobla z fizyki, mój tata pracuje w przedszkolu.

Re: pieczeń wieprzowa z rękawa?

a nie masz wrażenia że taka obróbka powoduje "kurczenie się" mięsa? badań żadnych nie przeprowadzałam :), ale tak na oko wydaje mi się, że piekarnikowa pieczeń wychodzi mniej więcej podobnych rozmiarów co kawałek mięsa z którego powstała, natomiast przy obsmażeniu jakoś się zmniejsza?

Re: pieczeń wieprzowa z rękawa?

kawalek miesa do 1,5kg efektywniej robi sie w rekawie, od 2kg wspaniale robi sie w brytfance przykrytej, szybko sie nagrzewa i po wylaczeniu piekarnika dlugo trzyma temp.! -- "wer wind sät wird sturm ernten"

Z tego co wiem to dobrze jest piec rękawie

calineczkazbajkii napisała: > Z tego co wiem to dobrze jest piec rękawie napisz cos ze swojej praktyki,

rękaw do pieczenia

witam, forumowiczów,zastanawiam sie czy rękaw do pieczenia jest bezpieczny- w piekarniku jest przecież ponad 200 C- a to jest plastik- jakby nie było. pozdr

Re: pieczeń wieprzowa z rękawa?

wg mnie najbardziej ekonomicznie bedzie zamarynowac/natrzec przyprawami, naszpikowac czosnkiem i wedzona slonina, jesli mieso jest b. chude i pozostawic przez noc, albo i dluzej w lodowce. na przynajmniej godzine przed dalsza obrobka wyjac zeby mieso nabralo temp pokojowej. jesli masz w domu kawalek

Mięso w rękawie, jak długo piec?

No właśnie, jak długo piec ok 2,5kilogramowy schab ze śliwką i na jaka temp. nastawić piekarnik. Doradźcie proszę, zeby nie piekło się 10 lat ale i nie wysuszyło.

łopatka pieczona w rękawie - jak?

witam, nabyłam rękaw do pieczenia i 0,5 kg łopatki. Nie wiem jak się zabrać do dzieła; szperałam po necie i na tym forum ale skutek marny :/ jeśli ktoś ma sprawdzony i łatwy przepis będę wdzięczna ;) jak długo trzeba piec taką porcję mięsa? dziękuję

Re: Mięso w rękawie, jak długo piec?

Dwie godziny. Aby schab był soczysty, połóż na wierzchu parę cienkich plasterków posolonej słoninki. Ja nie piekę w piekarniku, tylko w prodiżu, jest to agd nieco passe, ale za to idealne dla kobiet zapracowanych i niewymagające żadnego wysiłku (ani schylania się ani podlewania mięsa). Wkładasz

Re: Pieczenie w rękawie

rękaw przeciąć, trzymajac za "górę" rękawa, nozyczkami zrobic nacięcie w dnie przy jednym końcu i wylać do podstawionego pojemnika wytworzony sos, pieczeń wyjąć i pozwolic jej odpocząć na desce przed krojeniem, wystygnąć nieco..ja pieczeń przechowuje w całości w lodówce jeżeli ma być

szynka pieczona bez rękawa :( Jak to zrobić?

Mam w planie szynkę pieczoną z poniższego przepisu (o nucie malinowo-ziołowej) www.cincin.cc/index.php?showtopic=2590 Autorka robi ją w rękawie do pieczenia. Chciałabym wykorzystać podany zestaw przypraw, jabłka itd. żeby uzyskac podobny smak. Ale dotąd piekłam schab, piersi inducze, szynki

Re:pieczenie w rękawie

Uprzejma prośba - jak piec / gotować w rękawie foliowym - w brytwannie ? w blaszce ? - do tego wlać wody ? czy gotować w kąpieli wodnej? Zyczliwych proszę o pomoc>

Re: Ziemniaki pieczone w rękawie

przepraszam za brak precyzji - wystarczy przewrócić sam rękaw. A co do przyprawy do ziemniaków - jeżeli ktoś jest taki "debeściak" to niech sam przyprawi ziemniaki według uznania - ciekawe co dzisiaj nie jest "chemicznym syfem"

Re: Rękaw do pieczenia

ja piekłam do tej pory tylko raz w rękawie, ale trzymając się instrucji włożyłam rękaw do nie nagrzanego piekarnika i liczyłam czas pieczenia dopiero od momentu jak rękaw zrobił się jak balon okrągły.

pieczenie w rękawie foliowym

Jaką macie opinie o pieczeniu w rękawie foliowym ,czy jest zdrowsze niż tradycyjne.Jestem na diecie ale nie lubię gotowanego mięsa,do pieczenia nie dodaję tłuszczu .Wszystko jest we własnym sosie.Mięso z warzywami ryba,nie piekłam tylko osobno warzyw.

Rękaw do pieczenia

Nigdy jeszcze rękawa nie używałem.Chcę upiec karczek/w marynacie leży już 4 dni/i nie wiem do jakiego- nagrzanego czy zimnego- piekarnika go włożyć.Mięso waży 1 kg 20 dkg - jak długo należy piec i w jakiej temperaturze ? Czy ktoś pomoże.

Re: Pieczenie z rękawa.....

Ale czy w takim rękawie piecze sie szybciej niz w normalnym zaroodpornym i sie nie przypala?

Schab mi się nie podporządkował

Piekłem schab bo miał być schab po warszawsku, wyszedł wiórowa i wyschnięciu, a przecież piekłam go w rękawie, w dodatku 2 godz. Co zrobiłam źle? Już kiedyś robiłam to samo danie i wyszedł idealny, ale nie wiem, co zrobiłam inaczej. Przez 24 godz leżał natarty przyprawami, obsmażyłam na patelni

Re: pieczenie w rękawie foliowym

Dzięki za odpowiedzi ,rękaw foliowy do pieczenia można kupić w sklepie np.gosp domowego ,kiosku lub markecie.Zainteresowały mnie te gliniane naczynia,prosze o informacje czy można je kupić w sklepie.Pamiętam że mój tato opowiadał że za jego młodości piekło się kurę ,oblepioną gliną w żarze

Re: pieczenie w rękawie foliowym

Odkąd pojawiły się w handlu rękawy foliowe używam ich do pieczenia i nigdy mnie nie zawiodły. Nie trzeba pamiętać o ciągłym podlewaniu pieczeni by nie wyschła. Rewelacja! Niestety nie umiem odnieść się do kwestii zdrowotności. Ale w końcu żyję i mam się nieźle. :-) -- Człowiek potrafi w

Re: rękaw do pieczenia

W Lakeland sa worki do pieczenia, co prawda to nie jest rekaw, ale zastosowanie to samo.

Re: rękaw do pieczenia

Kupuje torebki w asdzie, lepsze niz rekaw , bo tylko z jednej strony trzeba zawiazac , o takie www.mysupermarket.co.uk/asda-compare-prices/Bags_Foils_And_Wraps/ASDA_Roasting_Bags_10.html

Re: rękaw do pieczenia

ok bede szukała:) chociaz myslałam o ebayu lub amazonie he eh bo ja potrzebuje co by z tego torebki porobic,wiecie podkleic taśmą od spodu i góre wstążka.ale spoko :) dziekuje za pomoc:) -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-29822.png http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=19304c4022eb96567.p

rękaw do pieczenia

uparłam sie ,ze znajde i doopa nie znalazłam:/ a potrzebuję. która z was kobitki wie jak to sie nazywa po angielsku?dzieki serdeczne za pomoc. -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-29822.png http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=19304c4022eb96567.png

Re: rękaw do pieczenia

laski juz znalazłam torebki celofanowe na amazonie:) bo w sumie to ja z tego rękawa chciałam porobic sobie woreczki,wiecie takie jak na te ,,pot pouri''(te pachnace płatki kwiatków) potrzebuje ze 100 wiec koszt tych z marketu by mnie zrujnował hehe a nie napisze do czego potrzebuje bo mnie smiechem

Re: Tańsze urlopy - nasze sposoby

An, aktualnie na Cyprze 18 stopni, odczuwalnie w słońcu więcej, w ciagu dnia chodzimy w krótkim rękawie. Wieczorem bluza bądź softshell. Dziś pieką nas pyszczki, przypieklismy się chodząc za flamingami :-)

Re: Do czego służy rękawy do pieczenia?

np schab pieczony w rękawie nie jest uszuszony na wiór:)) -- Moja Tusia

Szynka pieczona w rękawie

macie jakiś dobry, sprawdzony przepis? To będzie mój debiut i chciałabym żeby wyszło smacznie. Dzięki;)

Re: aluminium ...

Też to czytałam.Teraz piekę w rękawie ,ale folia przydaje się. -- http://i46.tinypic.com/2pzfsz9.gif

Re: Co zrobić z pieczarek?

ja robię pieczarki z rybą i innymi warzywami w foliowym rękawie, i piekę. Ryba jest bardzo soczysta a pieczarki smakują nieziemsko ;) Oprócz tego: - nadziewam je mięsem mielonym i serem żółtym; - panieruję w bułce tartej i smażę na głębokim oleju - naleśniki z serem żółtym i pieczarkami - mega

Re: Zrobiłem dzisiaj fibroscan i załamka...

Jaki miałaś dokładny opis obrazu na USG, można wiedzieć? Co do diety polecam zredukować dzienną dawkę tłuszczu do 50 - 60 gram,czyli zero smarowania masłem, zero smażenia, wszystko na parze lub pieczone w rękawie.W mięsie, serze, jajkach jest calkiem wystarczająca ilość tłuszczu. Białko ok 60 g na

Re: Pieczenie z rękawa.....

wady są dwie - pozyskanie sosu, niemożliwa deglasacja (tracimy smak przypieczony do dna rękawa), wykonanie (skończenie sosu) i tak trzeba do gara to przelać - folia pod wpływem ciepła staje się krucha bywa, że sypią się te okruszki plastikowe do sosu i na pieczyste ... moim zdaniem folia do

Re: pieczenie w rękawie - dawać tłuszcz/bulion?

Piekłam karczek w rękawie. Podlewałam winem. Wczesniej marynowałam w przyprawach Kamisa.

Re: Dobry pieczony schab ze śliwką BEZ rękawa i p

Nie musi być ani w rękawie, ani w folii, Schab nafaszeruj śliwkami bez pestek, posyp solą, polej oliwą i włóż do rondla z pokrywką. Ja tak robię i nie wychodzi mi suchy. Ewentualnie między śliwki możesz wepchać mu małe kawałki zimnego masła.

Dobry pieczony schab ze śliwką BEZ rękawa i pomysł

Hej-na pewno to danie znacie,ja robiłam je bardzo dawno,moze ktos pomoze? Mam schab-niecale kilo,suszone sliwki,calą szuflade przypraw i FOLIE ALUMINIOWĄ. Skonczyły mi sie rękawy a zadnego"pomyslu na" nie mam :p Jak zrobic by nie wyszedl suchy? z góry wielkie dzieki -- Historia małej

Re: Dobry pieczony schab ze śliwką BEZ rękawa i p

Ja wrzucam do foremki od keksu, przykrywam folią alumniową i co jakieś 20 - 30 minut dość szczodrze podlewam czerwonym winem

Re: Dobry pieczony schab ze śliwką BEZ rękawa i p

Ja robilam z przepisu na www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/kuchnia_mamy/kuchnia_mamy.html#schab_pieczony i nie wyszedl suchy. Pod koniec go troche podlewalam sosem i tyle. -- tessutimania.wordpress.com/ - moj blog o szyciu mipiaceilmondo.wordpress.com/ - moj blog o podrozach

Re: Dobry pieczony schab ze śliwką BEZ rękawa i p

Ja wszelkie mięsa piekę w prodiżu (nowocześniejszą wersją jest kombiwar) ponieważ wklada się je na 2 godziny i po 2 godzinach jest gotowe bez podlewania bez zagladania. Mięso bym obłożyla cienkimi plasterkami posolonej słoniny żeby nie wyschło.

Re: folia do gotowania

Koniecznie musi być specjalna folia przeznaczona do wysokich temperatur i kontaktu z tłuszczem. Bezpieczne w tym przypadku będą rękawy do pieczenia. Można je rozciąć i przyciąć na odpowiedni wymiar, obwiązać sznurkiem kuchennym lub niebarwioną nicią.

Re: dlaczego schab pieczony w rękawie wychodzi su

ja nie pomogę bo mi wszystko pieczone w rękawie wychodzi suche:-((

Re: Kurczak pieczony w całości - poradźcie.

Bzdury pleciesz w rękawie właśnie wychodzi mięciutki w środku a jego rozerwanie pod koniec pieczenia daje efekt miękkości w środku i chrupkiej skorki

Re: pierś z indyka

Można nadziać czymś wilgotnym, np owocami, na czas pieczenia owinąć plastrami słoniny i piec w rękawie, w niskiej temperaturze. -- albowiem woda jest ciemna i pełna delfinów

Re: rękaw do pieczenia-jaka temperatura?

a mozna wiedziec, jakie mieso pieczesz w temp. wyzszej niz 200C ... i po co w az tak wysokiej?

Re: bezszwowy rękaw do pieczenia

Też mam Niezbędnego i też jest bezszwowy :-) -- azjahavana: czemu ty musisz być zawsze taka upierdliwa Miss Ktoś musi... ;-)

Re: zrobiłam schab i łopatkę z wody i

też tak robiłam i z takim samym skutkiem, wiór, teraz nacieram przyprawami, ziołami, mięso marynuję się tak dwa dni w lodówce, po czym wkładam do rękawa i piekę, wędlina wychodzi super, polecam

Re: Pieczenie w rękawie

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli na kolejne dni gotować normalnie na kuchence w przygotowanym sosie, tak jakby od początku była gotowana na gazie? myślałam, że na kolejne dni też w tym rękawie, no, ale trzeba to mięso przecież przechować w lodówce, aby się nie zepsuło :)pozdrawiam

Pieczenie w rękawie

Chciałabym się dowiedzieć, jak prawidłowo przechowac mięso upieczone w rękawie ponieważ ma wystarczyć na 2 lub 3 dni. Upiekłam cielęcinę, ale nie wiem jak je na 2 dzień przygotować i przechować, i jak z sosem, bo owszem mięso puściło sok, ale ciężko to wybrać, aby przyrządzić sos. Możecie mi

rękaw do pieczenia ?

czy można go użyć do pieczeni rzymskiej? czy lepiej zawinąc pieczen w pergamin , słyszałam ,że do rekawa wlewa sie trochę płynu to do pieczeni z miesa mielonego chyba sie nie nada .

Re: rękaw do pieczenia ?

zawsze pieke pieczen rzymska tylko w foremce. Nawet nie wkladam pergaminu, bo zbiera sie bardzo duzo sokow i tak ci nic nie przywrze :) Mam bardzo dobry przepis, jesli jestes zainteresowana to sluze :) Daj znac

Re: rękaw do pieczenia ?

Nigdy nie robiłam pieczeni rzymskiej- ale ostatnio z mamą odkryłysmy genialność rękawu do pieczenia, i uzywamy go często. wiem, że nie wlewa sie tam płynu żadnego, wkładasz mięso, zamykasz, robisz kilka dziurek w tej folii i tyle. Myślę, że i pieczen rzymską da się w nim zrobić. p

Re: 1 godzina pieczenia na 1 kg mięsa?

U mnie sprawdza sie zawsze. Piekę w rękawie, piekarnik elektryczny, 220 stopni. -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: Szynka pieczona w rękawie

ja daje szynke na noc do marynaty(wczesniej ponakluwam widelcem),obkladam krazkami cebuli,nacieram czosnkiem i do lodowki/albo odrazu na swiezo nacieram przyprawami,ziolami.Potem obsmazam(chwilke,az sie zrumieni, na nieduzej ilosci tluszczu).Pakuje do foliowego piekarnika,podlewam-wrzatek(ok 1,5

Re: Jedzenie do pracy

Normalne :) Z wyjątkiem ryb czy innych "pachnących". Dziś był makaron ryżowy z warzywami i fasolą, jutro risotto warzywne. Z innych: pieczony indyk + pieczone buraki + ziemniaki (wszystko pokroić na kawałki, w rękaw i do piekarnika), pulpeciki z ciecierzycy w sosie + kasza gryczana + brokuły

Re: jak piec w rękawie foliowym???

Nie musisz niczym smarować, bo wystarczająca ilość tłuszczu wytapia się z mięsa. Nacierasz je przyprawami, można włożyć do rękawa paprykę, pieczarki, co chcesz. Jeżeli już czymś podlać, to odrobiną wina, zrobi się potem doskonały sos. Czas pieczenia zależy od wagi mięsa. Producent rękawa zwykle

Re: pierś z indyka

Racja,anton.Do smażenia posolone i przyprawione plastry najlepiej zamarynować (na noc) w jogurcie.Natomiast kawałek do pieczenia piec w rękawie.Wczoraj smażyłam schabowe z jogurtu i były soczyste.

Re: Z tego co wiem to dobrze jest piec rękawie

tak jak pisałam piekłam pierwszy raz , także to cała moja praktyka -- gotowaniedlamojegobrzdaca.blox.pl mojegotowaniee.blox.pl

Eklerki i ptysie - rosną jak na drożdżach, chociaż ich nie mają w składzie

Eklerki i ptysie - rosną jak na drożdżach, chociaż ich nie mają w składzie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rękaw do pieczenia

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin