Przeszukano 111 136 235 wypowiedzi na 4 110 forach

przyjecie - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac problem

Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac problem na rynku pracy. Problem, ktory PiS sam stworzyl. next.gazeta.pl/next/7

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Ale co za problem zrobic przyjecie dla przedszkolakow po urodzinach? Jak zrobisz je w kawiarni to i szykowanie odpadnie.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Mysle teraz o jednym i tym samym dniu. Rano okolo 11 przyjecie dla dzieci z przedszkola w lokalnej kawiarni dla dzieci (Minus tego - koszty). O 16 przyjecie dla rodziny i przyjaciol w domu.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Druga opcja za ktora jest maz to ze w niedziele przyjecie dla rodziny i przyjaciol. W poniedzialek zas po przedszkolu zabawa u nas w domu dla dzieciakow.

Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Moja coreczka niedlugo bedzie miec 3 latka. Nie moze sie doczekac na urodziny. Mamy do zaproszenia wielu gosci. 4 dzieci z przedszkola - to jeszcze ten wiek gdy dzieciaczki przychodza z rodzicami. Do tego rodzina i przyjaciele - czesc tez z dziecmi. Zastanawiam sie czy robic jedno przyjecie czy

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Dochodzi problem ze tu nie swietuje sie przed urodzinami. A to przyjecie dla przedszkolakow wypadloby mi przed urodzinami. No i sam fakt przygotowania dwoch przyjec. Ale z drugiej strony, to wtedy unikniemy tyle osob naraz.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

troche te koszty mnie powstrzymuja a tskze to ze nie chce by inne mamy myslaly ze wydajemy tyle kasy na urodziny. Z drugiej strony to troche ciekawiej niz w domu, zwlaszcza jesli w domu bedzie impreza pozniej. O 16 przyjecie dla rodziny i przyjaciol. Co myslicie?

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

Przepraszam, mialo byc zaakceptowala i oficjalnie odebrala Forda. -- ________________ "Sink 'Em All"

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

Porównuje Irak do Rosji. Totalny brak rozumu. Tak jakby inne kraje wiedziały gdzie są schrony. Jak unicestwić rosyjską armię. Ech.

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

Wystarczy że Rosja zmieni granice a Polska będzie na mapie wg 1918 roku. To tylko kawałek ziemi wokół Wisły, bez miasta Białystok a resztę Rosja podzieli z Niemcami. ---- Jasne. Niemcy aż się palą. A Rosjanoe grzeją silniki... -- YCDSOYA

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

Dla USA w czasie 2 wojny światowej kto był ważniejszym sojusznikiem? Polska czy USA Dla USA wtedy(i nie tylko dla nich) Polska niem istniała. Niby mieliśmy jakieś wojsko ale to wojsko trzeba było skompletować ubrać dać jeść i wyekwipować. Większość Polaków i tak pracowała dla dobra 3 Rzeszy

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

bmc3i napisał: > Przepraszam, mialo byc zaakceptowala i oficjalnie odebrala Forda. > Kiedy wejdzie do służby? A następne w jakim stanie? -- Sława! Forum Słowiańskie gg 1728585

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> Tak samo jak sądzili Japończycy szalejąc w Azji południowo-schowdniej. Roseveel > t pokrzyczy, pokrzyczy i nic nie zrobi. Bo jakesi są słabi, zdemoralizowani i m > ysla tylko o kupowaniu samochodow i lodówek. A oni mieli interes ekonomiczny ag > resji militarnej i ekspansji terytor

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

Wystarczy że Rosja zmieni granice a Polska będzie na mapie wg 1918 roku. To tylko kawałek ziemi wokół Wisły, bez miasta Białystok a resztę Rosja podzieli z Niemcami. Polacy i tak są tanią siłą roboczą a obecny kształt granicy jest tymczasowy. Przeciwko Rosji w czasach Napoleona walczyły ówczesne

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> jak się go czyta, to taki chłop prosto od pługa, zdroworozsądkowe z jednej stro > ny, ale prostackie z drugiej strony myślenie. > Facet liczy kase, a ta katapulta wyszla duzo drozej od parowych, wiec ... A co do smiesznosci, to i tak pestka w porwnaniu do bzdur, ktore wypisuja te Thi

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> Ale to ORP stanowić będą ultimate weapon w następnym konflikcie, a nie lotnisko > wce. Baju, baju bedziesz w raju. ORP sa robione po to zeby ich nigdy nie uzyc. Epoka wojen totalnych sie skonczyla. A jesli sie nie skonczyla, to wojna totalna bedzie oznaczac koniec ludzkosci. Od zakonczeni

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > jak się go czyta, to taki chłop prosto od pługa, zdroworozsądkowe z jedne > j stro > > ny, ale prostackie z drugiej strony myślenie. > > > > Facet liczy kase, a ta katapulta wyszla duzo drozej od parowych, wiec ... > A co do sm

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > Tak samo jak sądzili Japończycy szalejąc w Azji południowo-schowdniej. Ro > seveel > > t pokrzyczy, pokrzyczy i nic nie zrobi. Bo jakesi są słabi, zdemoralizowa > ni i m > > ysla tylko o kupowaniu samochodow i lodówek. A oni mieli intere

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> Rzecz w tym ze nie tylko bywalcy internetu i web brygady tak mysla. > Dlatego nie od parady podale,m wczsensiej przyklad Saddama Husaina, ktory po za > jeciu Kuwejtu gral na to ze Ameryka jest slaba i nie bedzie chciala prowadzic p > elnoskalowej wojny przeci niemu. Takie teksty

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> A jak sobie wyobrażasz "konflikt ograniczony" z Rosją? Jaki kraj poza Rosją jes > t w stanie zatopić amerykańskie lotniskowce w ciągu pierwszego dnia wojny - o c > zym debatują think tanki, i czy to dalej będzie "konflikt ograniczony"? A jak sobie wyobrazasz konflikt nieogrniczone z R

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > Rzecz w tym ze nie tylko bywalcy internetu i web brygady tak mysla. > > Dlatego nie od parady podale,m wczsensiej przyklad Saddama Husaina, ktory > po za > > jeciu Kuwejtu gral na to ze Ameryka jest slaba i nie bedzie chciala prowa > dz

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> W jednym i tymn samym poscie wylaczasz 2ws i inne konflikty piszac ze to nie pr > zystajace do wspolczesnych realiow, po czym cofasz sie w czasie jeszcze dalej? > Nie masz zadnych zastrzen do logiki swoje argumentacji? A co ma do rzeczy to ze konflikt odbywal sie przed druga wojna sw

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > Ale to ORP stanowić będą ultimate weapon w następnym konflikcie, a nie lo > tnisko > > wce. > > Baju, baju bedziesz w raju. > ORP sa robione po to zeby ich nigdy nie uzyc. Epoka wojen totalnych sie skonczy > la. A jesli sie nie skon

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > Po pierwsze proponuje zapomniec o drugiej wojnie swiatowej. To byla bardzo niet > ypowa wojna. I w dzisiejszych czasach nie ma szans na powtorzenie. Nie da sie w > ojna blyskawiczna podbic kraju ktorym ma glowice nuklearne na SSBNach. > Po drugie, po co

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

> Była kiedys taka ksiażka Caspara Whitebergera, bylego sekretarza obrony, wydana > nawet w jezyku polskim, pt Trzecia wojna swiatowa. Opisywał możliwe scenariusz > e wybuchu 3ws. Wojny hybrydowej jeszcze nie przewidział, ale jeden z tych scena > riuszy to wojna NATO z Rosją, rozpoc

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > A jak sobie wyobrażasz "konflikt ograniczony" z Rosją? Jaki kraj poza Ros > ją jes > > t w stanie zatopić amerykańskie lotniskowce w ciągu pierwszego dnia wojny > - o c > > zym debatują think tanki, i czy to dalej będzie "konflikt ogran

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

stary_chinczyk napisał: > > W jednym i tymn samym poscie wylaczasz 2ws i inne konflikty piszac ze to > nie pr > > zystajace do wspolczesnych realiow, po czym cofasz sie w czasie jeszcze d > alej? > > Nie masz zadnych zastrzen do logiki swoje argumentacji? >

Re: Przyjecie amerykanskiego lotniskowca

ignorant11 napisał: > bmc3i napisał: > > > Przepraszam, mialo byc zaakceptowala i oficjalnie odebrala Forda. > > > > Kiedy wejdzie do służby? Nie wiem kiedy zostanie przyjęty do służby, ale operacyjny ma być w 2020 roku (to dwie różne rzeczy, po przyjęciu do

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

. Trzylatkom wielkiego przyjecia urodzinowego wyprawiac nie trzeba. W ogole nie rozumiem tej nowomody na wydawanie majatku na przyjecie dla tak malych berbeci - przeciez dzieciom w tym wieku wystarczy kilkoro innych towarzyszy zabawy w domu i juz maja impreze po pachy; po kija jakies sale zabaw, kawiarnie i

przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

Dostalam zaproszenie na przyjecie pozegnalne pana emeryta. Jestem jedyna kierownik u nas w zespole .jest zaproszonych ok40 osob.slysze ze sami mezczyzni. Czy powinnam isc na ta impreze?Jest to obiad plus alkochol w restauracji. Nie wiem czy bedzie jeszcze jakas kobieta :(

Re: Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac prob

Ratuj Ojczyzne, wracaj do polskiego pracodawcy, zamiast podsylac uchodzcow. PS Zaraz rozpeta sie tu histeria u nawiedzonych.

Re: Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac prob

qwardian napisał: > > Pies, nie mamy zamiaru utrzymywać darmozjadów trzeciego sortu /.../ Nie macie zamiaru? A trzeci sort to zapewne za prezesPanem?

Re: Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac prob

Pies, nie mamy zamiaru utrzymywać darmozjadów trzeciego sortu, pożytecznych jak garb wielbłąda i zdradliwych jak Twoja japa... -- Kto ratuje jedno polskie życie, ratuje cały świat Talmud, Sanhedrin 37a

Re: Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac prob

Spokojnie, jak Kaczysc się rozpędza, wyrzuca nas z UE , zamkną granice , wprowadzą cła i nowych pracowników nie będzie trzeba bo niby gdzie będą te rynki zbytu? -- Nie ma takich bredni, w które ludzie nie byliby w stanie uwierzyć. Stanisław Lem

Re: Tylko przyjecie uchodzcow moze rozwiazac prob

Jak dajesz u siebie, to mozesz dawac w Ojczyznie. Nie widze przeszkod. PS Poziom kwalifikacji zawodowych wsrod uchodzcow jest bardzo niski. I to jest w Niemczech bardzo powazny problem teraz i na przyszlosc ze wzgledu na sprawy socjalne. Tylko ok. 7 % deklaruje, ze ma ukonczone studia akademickie,

Hotel Festival przyjecie okolocznosciowe warto ?

Szukam opinii na temat przyjec okolicznosciowych w tym hotelu. Moze ktos jest w stanie cos opowiedziec?

Przyjecie

Euro jest nie tylko issue ekonomicznym, ktore jest dosc trafnie omowione na watku. Ale tez aktem politycznym. Mowiac, bardzo zgrubsza, dla naszych niemieckich sasiadow przyjecie Euro przez Polske bylby aktem przyjacielskim. PF -- Zapraszam na forum Trojkat Weimarski: forum

przyjecie komunijne 21 maja

Z powodu zmiany terminu uroczystości odstąpię miejsce na przyjęcie komunijne 21 maja 2017 w Klubie Sosnowym (pod pergolą)

przyjecie komunijne 21 maja

Z powodu zmiany terminu uroczystości odstąpię miejsce na przyjęcie komunijne 21 maja w Klubie Sosnowym (pod pergolą)

Przyjecie komunijne - godziny

Zalozmy, ze msza jest na 11. W knajpie zaczynacie obiadem o 13? Do ktorej robicie przyjecie, zakladajac ze po poludniu dziecko wraca do kosciola na nabozenstwo) ?

Re: Hotel Festival przyjecie okolocznosciowe wart

tanie hotele super na imprezę Cz, 23-03-2017 Forum: Opole - Re: Hotel Festival przyjecie okolocznosciowe wart

Re: Przyjecie komunijne - godziny

ja mialam msze chyba jeszcze wczesniej, ale obiad na 13 przyjecie bylo w oddalonej o kilkanascie kilometrow agroturystyce wiec byl czas na spokojne dojechanie zebranie gosci szklanke wody pod brzozkami i zdjecia obiad podano kiedy wszyscy juz ochloneli po mszy (to byl koszmar jakis) i dojechaniu

przyjecie komunijne 21 maja Wawer

Z powodu zmiany terminu uroczystości odstąpię miejsce na przyjęcie komunijne 21 maja w Klubie Sosnowym (pod pergolą)

Re: Polske nie stać na przyjecie uchodźców

nie-tak napisała: > Polska twierdzi ze nie stać jak na przyjecie uchodźców ... ----------------- To prawda. W Polsce wielu emerytów dostaje emerytury na poziomie 200 euro lub troszkę więcej.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Dlaczego nie? Z kilkoma dziecmi z grupy sie regularnie spotykamy. To sa jej przyjaciele i te dzieci mowi ze chce zaprosic.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Zrobiłabym tylko jedno przyjęcie dla rodziny. Dla dzieci z przedszkola nie robiłabym żadnego oddzielnego przyjęcia. Ewentualnie przyniosłabym ciastka czy tort do przedszkola w dniu urodzin np. dwie godziny przed końcem zajęć.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

zapros do domu, 4 trzylatkow z rodzicami jest latwe do ogarniecia. Skromny poczestunek-podwieczorek, ze dwie godzinki posiedza i po sprawie.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Ja zrobilam dwa, jedno dla rodziny, a drugie dla kolezanek z przedszkola (z rodzicami, tak jak piszesz). Skoro mam mozliwosc, to po co mieszac obcych ludzi z rodzina?

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Jak nie masz bardzo odpornego dziecka, to na drugim przyjęciu będzie już bardzo zmęczone. -- Moja siostrzenica do myszy uratowanej przed kotem: "Nie bój się nas, myszko, my jesteśmy człowiekami. Nie zjemy cię, bo jesteś obrzydliwa".

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Co to znaczy ze "tu nie swietuje sie przed urodzinami"? Zakaz jest i bedziesz musiala kare placic, czy dziecko zabiora a Ciebie do wiezienia? Zawsze myslalam ze czlowiek zaprasza gosci na kiedy chce, kto Tobie robi problem z wyborem daty?

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

A problem z dniem po jest taki ze jest to poniedzialek i ze moze mi sie juz naprawde nie chciec po duzym niedzielnym przyjeciu. Do tego corka pewnie bedzie pytac o te dzieci juz w niedziele.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

A nie mozesz dać do przedszkola dla dzieci. Pogadaj z paniami co mozesz przynieść jakies balony, zrobic przyjęcie dla małej w przedszkolu ,a w domu dla rodziny? -- ----------------- Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Znam rodzicow dobrze, czesto sie spotykamy w swoich domach zeby dzieci sie pobawily. Ale zwykle wtedy max 3 dzieci na raz. Dzieci sie troche bawia, troche kloca. Hmm, moze faktycznie kawiarnia dla dzieci, zwlaszzca ze mamy taka pod domem.

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Jedno duże przyjęcie, goście sobie poradzą towarzysko. Chyba, że chcesz mieć dwie okazje do imprezy ;) -- It's important for me to create trends and not to follow them. I know that sounds arrogant, but I'm afraid of competition so it's vital I know what my competitors are doing so that I can do so

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Zawsze podwójne Jedno dla rodziny a drugie dla rówieśników Dla rodziny zawsze w domu Dla kolegów częściej poza domem -- ***Gwiazdy 2001*** - miejsce spotkań dla rodziców szesnastolatków Wt, 07-02-2017 Forum: emama - Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Pewnie ze kary nie ma. Ale taka jest tradycja ktora respektuje i ktoraznam poniewaz maz jest "stad". Ok. To beda dwie imprezy. Jedna po. Ale czy kawiarnia czy dom? Troche glupio na 3 godz kawiarni dla 4 dzieci wydawac tyle kasy. Tez nie chce byc przez inne mamy postrzegana jako over the top. Wiec

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

Dwa, ja bym sie podkusiła o jakies przyjęcie poza domem dla dzieci z przedszkola. Wyjście gdzieś plus jedzenie tort i do domu, 2 godziny i po kłopocie. No chyba ze dobrze znasz rodziców tych dzieci i nie bedzie problemu spędzić z nimi czas. A zabawy w domu beda dla dzieci atrakcyjne, zeby potem nie

Re: Przyjecie urodzinowe - jedno czy dwa

ja raz robilam taka laczona impreze i pozniej juz sie zdecydowalam na oddzielenie imprez. Ten pierwszy raz dzieci byly z rodzicami ale kolejnego roku dzieci byly juz bez rodzicow, wiec wolalam sie nimi zajac a dla znajomych doroslych z dziecmi zrobiam oddzielnie i dwie imprezy robilam przez kolejne

Re: Przyjecie w Krakowie-Pod zlota Pipa, ktos zna

Ja byłam nie dawno na imprezie zorganizowanej w Piwnicy pod Złotą Pipą i wszystko było w jak najlepszym porządku. Jedzenie bardzo smaczne wszystko ładnie podane. Do tego właśnie ten klimat i wystrój bardzo mi się podobał. Ogólnie byłam zadowolona.

nie przyjedzeniu

wejś nie przyjedzeniu takie watki wlasnie jadlem sniadanko :/ -- JESLI WEJDZIESZ W MOJ PROFIL TO PROSZE ZOSTAW PO SOBIE SLAD W POSTACI KROPKI BLAGAN TO DLA MNIE BARDZO WAZNE

Pytanie o przyjecie urodzinowe

. Mieszkamy w malym miescie, 90% ludzi miejscowych. Z rodzicami sie nie znam, tyle co twarze widze pod szkola. Syn sam wybral dzieci, ktore chce zaproscic. Chodzil z nimi 2 lata do przedszkola i teraz 2-gi rok do szkoly. Martwie sie, ze rodzice nie zdecyduja sie dzieci przywiezc na to przyjecie. Pierwszy raz

przyjecie slubne

Witam, Chcialabym zorganizowac przyjecie slubne na ok. 40 osob. Cos na zasadzie obiad, jakies ciasto, moze jakis pierwszy taniec, tak max. do 24.00. Wiadomo, chcialabym ograniczyc w ten sposob koszty.... Moze ktos jest w stanie mi cos podpowiedziec? Z gory dziekuje za pomoc.

Re: Pytanie o przyjecie urodzinowe

Jak robilam przyjecie dla córki to napisalam na zaproszeniu rsvp ,zeby wiedziec kto przyjdzie ,a kto nie.Dalam zaproszenie m-c przed party a rodzice mieli 10 dni na odpowiedz,tylko ze rodzice(wiekszosc) w naszym przypadku czekalo do konca i nawet paru odpowiedzialo przed samymi urodzinami czy

Polske nie stać na przyjecie uchodźców

Polska twierdzi ze nie stać jak na przyjecie uchodźców ale na zbrojenia i budowę podwodnych okrętów , wpuszczanie i utrzymywanie okupanta, podżeganie do wojen, do niepokoi w ościennych państwach (Litwa, Białoruś, Ukraina, ...) ja stać. Jak jest z Polska nauczyła się coś z własnej jak i światowej

Re: Pytanie o przyjecie urodzinowe

Niestety, nie podalam daty do kiedy trzeba potwierdzic. Pewnie dlatego, ze nigdy nie widzialam na zadnym innym zaproszeniu, zeby ktos wpisywal daty (oprocz daty przyjecia). Przyjecie jest w bardzo duzym soft play. Jesli dziecka imienia nie bedzie na liscie, to po prostu nie zostanie wpuszczone przy

przyjecie euro=splacanie greckich dlugow

iz przyjecie przez Polske euro bedzie oznaczalo transfer naszych pieniedzy do greckiej studni bez dna. -- Ze starcia kapitalizmu z socjalizmem zwycięsko wyszedł feudalizm. Lech Jęczmyk

Re: Znowu "gorace" przyjecie Braka w Kielcach

w_v_w napisał: > https://www.youtube.com/watch?v=-LYoNvUWEJw Bronek w Kielcach > > Mnostwo zwolennikow Bronislawa M. K, nie wiem dlaczego maja takie biale sprezyn > ki w uszach, to taki "nowy kotylion"? - rzeczywiscie b.gorace przyjecie...ale honoru on nigdy nie mal

Re: Pytanie o przyjecie urodzinowe

, mozliwe, ze to bedzie pierwsze i ostatnie przyjecie urodzinowe. Pozostale bedzie spedzac rodzinnie i pieniadze wydamy na przyjemnosci dla dzieci.

Gorace przyjecie Obamy w Atenach i pewne

ladowanie w Berlinie. To ostatnia wizyta Obamy w roli prezydenta USA w Europie. Na poczatek odwiedzil kolebke demokracji, gdzie Grecy mu podziekowali za wprowadzanie demokracji na Bliskim Wschodzie. www.youtube.com/

Re: nakrycia,dekoracje na krzesla-przyjecie wesel

Możesz wynająć albo kupić. Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli z okolic Krakowa polecam mabotex i ich sklep stacjonarny - tam zamówiłam pokrowce wg. własnego pomysłu. na stronie też znajdziesz nieco pokrowców w sklepie www.mabotex.pl/

Re: Przyjecie w Krakowie-Pod zlota Pipa, ktos zna

To bardzo dobra restauracja byłam tam na przyjęciu można powiedzieć międzynarodowym (goście byli ze Szwecji Anglii i Holandii). Wszystko było w jak najlepszym porządku. Obsługa bardzo dobrze sobie radziła z zagranicznymi gośćmi. Jedzenie tez bardzo dobre. Ogólnie wszyscy dobrze się bawili. Polecam

przyjecie urodzinowe

Urzadzamy male przyjecie urodzinowe dla max. 20 osob w tym dzieci (znajomi, rodzina i pryjaciele). Ze wzgledu na pogode (rzewidywane 30stopni) wiekszosc imprezy (zaplanowanej na od 11 do ....) zapewne toczyc bedzie sie w ogrodzie. Wpadlam na pomysl aby ustawic cos w rodzaju barku samoobslugowego z

Re: Przyjecie

To teraz wiemy przyjecie euro w/g asshole PF by bylo aktem "przyjacielskim". Mam nadzieje ze sie przyjacielu z tym zgodzisz tak jak my wszyscy......

W USA przybylo 100 mln ludzi,od kiedy ja tu przyje

www.google.com/search?q=population+of+usa&oq=population&aqs=chrome.2.69i57j0l5.7321j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Popacz,popacz jak ten

przyjecie ur.jakie zabawy sprawdzily sie u Was?

witam, pyt.jak w temacie, impreza dla 3l.musze wybrac kilka zabaw na przyjecie,ktore sprawdza sie dla dzieci 3-5 l. a przy okazji nie rozniosa mi domu ;) a nie robimy przyjecia "w centrum zabaw" mamy juz : malowanie twarzy dekorowanie wlasnych lodow (posypki ozdoby itp) skalka wspinaczkowa gra

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

Jestem w szczeblu kierowniczym wsrodku bedzie tez moj dyrektor i glowny. Jestem zalamana .jestem introwertykiem i takie sytuacje mnie dobijaja

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

Jutro jest impreza nie wiem co zalozyc.mam skromna szafę bo do pracy obowiazuja mnie jeansy i fartuchy

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

A ztym strojem mam 25 lat. Nie posiadam sukienek za kolano Mam zalozyc spodnie ? Wciaz w nich chodze do pracy

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

To najlepszy zestaw-kobieco i nienachalnie. -- Piękno nie jest rzeczą, jest sposobem patrzenia na rzeczy.

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

Dziekuje bardzo za rade. Co do stroju czy pasije pastelowa trapezowa sukienka przed kolano i ciemne szpilki?

Zorganizuj przyjecie

Nie masz gdzie zorganizować przyjęcia lub spotkać się z rodziną na obiedzie rodzinnym, to koniecznie musisz trafić do nas, jedzenie jest wyśmienite,obsługa nigdy nie zawodzi,zawsze jest na twoje polecenie,ceny są śmieszne co do jakości jedzenia,trudno uwierzyć przyjdz i sam się przekonaj. Restaurac

Re: przyjecie pozegnalne w gronie mężczyzn

figurę pani widzą i tak w pracy, to nie występ w bikini, by był szok ;) to spotkanie w restauracji, a nie chlanie w melinie. Bez przesady.

Rodzice sprzeciwiają się reformie edukacji

Rodzice sprzeciwiają się reformie edukacji

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - przyjecie

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin