Sake

Sake

Przeszukano 112 834 702 wypowiedzi na 1 282 forach

przyczyna jakiej choroby jest dretwienie jezyka - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

historie w których piszecie, ze ciąża przebiegała wzorowo, że w rodzinie wszyscy zdrowi , a dzieciątko urodziło sie chore.Dlaczego tak jest?Ja rozumiem ,że urodzi sie chore dziecko bo matka miała różyczkę czy inną chorobę wirusowa, ale jak to możliwe , ze zdrowej młodej kobiecie rodzi sie chore

Jakie są przyczyny ...

...schozfrenii? ...choroby afektywnej dwubiegunowej? Czy decydujace sa uwarunkowania genetyczne, czy środowiskowe, czy jedne i drugie? Czy ktoś może zna najnowsze badania?

Przyczyny chorób psychicznych

Jakie uznawane przez obecna naukę przyczyny chorób psychicznych? Czy to 'tylko' zaburzenia biochemiczne w mózgu? Czy dysfunkcyjne wychowanie może przyczynić się do powstania choroby? Kiedyś mówiło się o schizofrenogennej matce, chyba już teraz się z tego wycofano, ale czy słusznie? Mówiło się

Ucisk w gardle, dretwienie kończyn

Byłam u neurologa który podejrzewa u mnie tężyczkę. Czy objaw taki jak np. ucis w gardle może powodować ta choroba? A może cos z tarczycą? Szukam przyczyn męczącego ucisku w gardle, wykluczam nerwicę ponieważ utrzymuje on sie cały czas , czasami jest on silniejszy. Poza tym mam ciągle

jakie są przyczyny PCO(s)?

skąd się to cholerstwo bierze...? jestem na etapie badań i wykuczenia tej choroby, ale zupełnie nie wiem jak powstaje? co jest przyczyną?

Jakie są przyczyny bezpłodności -bulwersujące.

Właśnie to przeczytałam, zajrzyjcie. A oto fragmenty, chyba najbardziej bulwersujące: "Ponad 90 proc. przyczyn kobiecej bezpłodności związanych jest z uprzednią aborcją, używaniem spirali oraz chorobami przenoszonymi drogą płciową" "Nie można również przemilczeć faktu, że kobieta płaci

zmeczenie, dretwienie, mrowienie

stresujaca prace, pije kawe, jem bardzo duzo słodyczy wiec wiem,ze nawalam w dbaniu o siebie.prosze o pomoc-jakie witaminy zazywac, jaka bomba uderzyc w organizam,zeby poczuc sie lepiej.i co mzoe byc przyczyna ww objawow

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Im dłużej jestem mamą chorego dziecka tym bardziej wydaje mi się że to po prostu przeznaczenie. A przed nim nie uciekniesz - co ma Cię w życiu spotkać to Cię spotka. To nie kara ani nie wyróżnienie dla "wybranych" to samo życie. Nie zapobiegniesz w wielu przypadkach chorobie dziecka, nikt nie da

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Kaju, Nie przestawaj pragnac drugiego dziecka, a forum moze lepiej nie czytaj. Badz dobrej mysli. Jestem mama dwoch planowanych i oczekiwanych synkow zdrowego i chorego - syndrom Freemana - Sheldona (choroba tak rzadka, ze trudno to sobie wyobrazic). Drugiego synka rodzilam gdy mialam 25 lat

Bolesne dretwienie! Szukam pomocy!

Witam. Jakis czas temu pisal za mnie syn o mojej chorobie. Chcialabym dodac wiecej szczegolow. Otoz już od 2 lat dokucza mi bolesne dretwienie, pulsowanie jezyka i ust. Wymienię jakie robiłam dotychczas badania na które kierowali mnie lekarze: 1) rezonans głowy – wszystko w normie 2

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Kaju, ja mysle, tak jak Twoj maz, ze nie powinnas czytac tego forum.Bo dla ciebie to zrodlo widzenia swiata w czarnych barwach. Wierz mi, gdyby ktos 10 lat temu powiedzial, ze bede miala chore dziecko, nie bylabym w stanie wyobrazic sobie tego, jak mozna zyc z choroba dziecka. A mozna i byc

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

takie doświadczone przez los dziecko może sie śmiać i do tego robi to bardzo często. Uwielbiam moje życie i nie zamieniłabym go na inne.Dziękuję Bogu za Karolinkę,taką jaka jest.

Re: Jakie są przyczyny ...

Przyczyną jest powolny wirus odry. Zatem to niejako choroby zakaźne. -- "Jakby można było dać przez neta w ryj, to byłoby tu o wiele spokojniej". <lumberjack>

anemia - jakie przyczyny?

... oprócz braku żelaza (ponad górną granicą normy), kwasu foliowego (górna granica)?? Wyczytałam w necie o jakichś chorobach Talasemia i Niedokrwistość sierpowata, ale... to chyb aostateczność?? jest jakies inne wytłumaczenie? -- Pozdrawiam, KIKA z Wisienkiem

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

To jest loteria... Mój Igor żyje dzięki cudowi tylko ;-) urodził sie w 26tc. Oboje z mężem jesteśmy zdrowi i ciąża tez przebiegała wzorowo aż do 26tc. -- Szczotka, pasta...

Re: Przyczyny choroby

miało być " zdecydowanie bardziej depresyjne niż lękowe", w jakim miejscu pozostawiam Waszej domyślności ;) ;)

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Ja odczuwam to podobnie. Gdy byłam w ciaży to bardzo bałam sie o zdrowie dziecka. Dzięki Bogu nie trafiłam wówczas na to forum, bo bym przezywała jeszcze gorzej. Pamiętam jak weszłam tu po raz pierwszy i przeczytałam historie założycielki forum i to jak opisała jak umarło jej dziecko, że ona

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

NA to nie ma reguły, moje pierwsze rodziłam jak miałam 22 lata, urodziło się chore, ciąża przebiegała wręcz wzorowo, a drugie, no cóż byłam chora, nie wiedziałam nic że jestem w ciąży pierwszy miesiąc, brałam antybiotyk na którym pisało: Nie stosować w ciąży, a dzidzia śliczny i zdrowy, więc

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Nawet jak urdzimy zdrowe dziecko nikt nie da nam gwarancji, że ono nie zachoruje w wieku późniejszym ;-((( Nie mysl o urodzeniu dziecka w taki sposób, przecież w zasadzie nie powinnismy jeżdzic samochodami bo tyle osób ginie w wypadkach, a jeżdzimy... -- Śr, 03-08-2005 Forum: Strata dziecka, Chore dziecko - Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Re: Jaka jest przyczyna choroby dziecka?

Nie chce Cie bardziej dolowac,ale nie ma lekarstw na wiele chorob,ktore trafiaja sie dzieciom jeszcze w okresie prenatalnym.Ja bylam cala ciaze zdrowa i moje dziecko tez,a niestety zmarlo dzien przed planowana cesarka w 38tc. Tego sie nie da przewidziec.Mysle,jednak,ze nie nalezy sie tego bac i

dretwienie łap u kotki

jej lapki, zaczynaja sie nagle trząśc i kotka prawie upada. Mam nadzieje ze to nie jest jakis paraliz, bo tak to wyglada. Weterynarz mowi, ze to nie od szczepienia, musi byc jakas inna przyczyna. No wlasnie.. jaka? Co mogloby byc przyczyna dretwienia lap u kota?? (dodam, ze trętwieja glownie

Re: Jakie są przyczyny ...

Kiedyś mówiło się o tzw. schizofrenogennej matce - zimnej, nieczułej na potrzeby dziecka. Zdaje się, że wycofano się już z tej teorii? I czy niedobory czy nadmiary takich neuroprzekażników jak serotonina czy dopamina to przyczyna czy skutek tych chorób?

Przyczyny kandydozy

Jakie przyczyny kandydozy: co u Was spowodowało tą chorobę? Po czym zauważyliście pogorszenie stanu zdrowia?

Jaka jest tego przyczyna-opóźnione miesiączkowanie

Pierwsza miesiączka powinna pojawić się do 16. roku życia (wszędzie tak piszą/mówią). Czy któraś z Was zaczęła miesiączkować sporo później? Czy była to jakaś przyczyna typu choroba lub coś innego? Czy to tylko "taka nasza uroda"? Ja miałam 17 i pół roku.

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

Witam interesuje mnie tylko jedna choroba autoimmuno, hashimoto jaka jest jej przyczyna? czy mozna z niej sie wyleczyc? Pozdrawiam

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

Tylko jakie jest lekarstwo, w przypadku, gdy przyczyną choroby hapteny jednego z członków rodziny? Wypisać go z rodziny, spakować walizkę i wystawić za drzwi?? I jak sprawdzić, czy jest to rzeczywista przyczyna choroby.

jaka choroba psychiczna?

Kobieta, 64 lata, dawno po menopauzie, nie bierze hormonów. Jakieś pol roku temu zaczeła się zmieniać na gorsze. Więcej agresji /ukierunkowana na kilka osób/, zawziętość w nienawiści. Nie poznaję jej. Co może być przyczyną? Odpada wizyta u lekarza, nie będzie mnie słuchać:/

Choroba w każdym ciepłym kraju, jaka przyczyna?

Od kilku lat wyjeżdzając do obcego, ciepłego kraju miewam ostre biegunki i wymioty, nie było by w tym nic bardzo dziwnego gdyby zawsze miało to miejsce w krajach typu Egipt, Turcja, ale oprócz tych dwóch wymienionych mam to samo w Hiszpani i Grecji. Dodam od razu, że hotele do których jeżdzę to min

istotne jest jaką chorobę...

zdiagnozowano u djokowicia; jeżeli pierwotną przyczyną problemów jelitowych jest autoagresja (immunologiczna) to leki wziewne marit bjorgen landrynkami przy leczeniu novaka...

Re: dretwienie twarzy

same objawy ,a neurolog wykluczyla.Powiedziala ,ze wszystkie objawy ,plus badanie potwierdzaja ,ze to szyjny jest przyczyna ,plus szs ,plus zaburzenia krazenia itd Czy w migrenie moze bolec ucho,bo polowiczny bol twarzy ,plus dretwienia szczeki glowy, jezyka ,pieczenia ,bol oka ,zle widzenie

jaka przyczyna takich wyników?

Na chorobę G-B leczę się 2,5 roku.Do grudnia 2005 wyniki ft3 i ft4 były w normie (oczywiście brałam leki:propranolol,thyrozan i B6).W styczniu nastąpiło zaostrzenie choroby, poziom chormonów skoczył ponad normę i pomimo zwiększonej dawki leków (parokrotnie)do tej pory nie udało się dojść do

Re: Przyczyny chorób psychicznych

Przyczyną w dużym stopniu jest sam fakt bycia homo sapiensem. To praktycznie jedyny gatunek o cechach autodestrukcyjnych, przeczący najsilniejszemu imperatywowi natury jakim jest instynkt samozachowawczy. Trochę wygląda to na fatalną pomyłkę ewolucyjną, względnie na mieszanie w małpich genach przez

Re: wyglad jezyka

ulka32 napisała: > Nie martw sie,to nie choroba to tzw.język geograficzny,. Normalny zdrowy język nie jest geograficzny jakaś niegomoga organizmu powoduje,że tak wygląda należy szukać przyczyny i leczyć!!!!!!!!!!!!!

Nocne pocenie jaka przyczyna?

i jego zdaniem nie jest to całkiem naturalne i przyczyną tego może być oznaka jakiejś choroby. Tak jest od poczatku naszego wspólego sypiania a więc od kilku miesięcy, ale tez ostatnio mam powiekszone węzły chłonne.

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

W jaki sposób patent ten uwiarygodnia metodę leczenia? I jakiego właściwie leczenia? Proszę, podaj jakiekolwiek dane na ten temat, ale na poziomie tego forum. Przypomnę: Pod nazwą forum jest napisane: rozmawiamy o osiągnięciach i odkryciach naukowych. Od dawna wiesz, co to oznacza. Jeśli nie

Re: Jaka jest tego przyczyna

psychiatrycznego znam to środowisko , tej choroby nie znam ludzie boja się psychologa psychiatry ze sąsisedzi sobie pomyslą błąd powiem ci coś Andrychów z wiązkami ma około 40 000 ludzi a w poradni jest zarejestrowanych 4000 osób

Re: Przyczyny choroby

na wszystkich imprezach, na topie kariery i w centrum ciągłego zainteresowania, bo to jest po prostu niepoważne, może dobre, ale dla nastolatków, a później te normy się zmieniają z wiekiem, tylko że nie wszyscy zauważają tą zmianę i nadal chcą być dziećmi dyskoteki i wspaniałości. Zależy w jakim

Re: dretwienie dłoni? to normale przy hashi?

Powinnaś mamodamianka iść do lekarza ,po drugie jak pamiętam pisałaś że to inna choroba immunologiczna wytworzyła Ci Hashimoto ,czy w końcu powiedzieli Ci co to za choroba była,może to w niej trzeba szukac przyczyny?Nie wszystko związane jest z hashi ,udaj się do lekarza

Jakie są źródła klerofobii ?

Tak często widać ataki na kler i na Kościół .Jakie przyczyny tej choroby ? zaciekawiony kecaw

Kąpiel może być przyczyną choroby wenerycznej

No cóż, wypowiedzieli się specjaliści z SUM. Jaka uczelnia tacy specjaliści i takie wypowiedzi.

Re: jaka przyczyna?

martynaa16 napisał(a): > Chciałabym się dowiedzieć, jaka może być przyczyna powiększonych w > ęzłów chłonnych

Choroba Scheuermanna

witam!! Mam pytanie! Czy Choroba Scheuermanna jest groźna? Czym się objawia i jakie jej skutki... dodam tylko, że wykryto u mojego znajomego tą chorobę bardzo późno kiedy już w pełni się rozwineła. Jaka jest jej przyczyna?

Re: Jakie przyczyny??

Z jednej strony to dobrze by było gdyby to nie była żadna poważna choroba.Ale z drugiej nerwica??:|Przeciez tego nikt mi nie zdiagnozuje.Dziwna sprawa. Pozdrawiam

Re: Jaka jest przyczyna alergii??

danych epidemiologiczno-klinicznych problem ten dotyczy do 30% dzieci na świecie. To niepokojące zjawisko określane epidemią XXI wieku zostało udokumentowane w Białej Księdze Alergii w Europie w 1997 roku (6) a jego przyczyny nie w pełni poznane. Tłumaczy się je m.in. zmianami cywilizacyjnymi

Re: Znana jest przyczyna choroby panaprezydenta.

A po jakiemu acan piszesz,po Wolsku?A u okulisty i laryngologa kiedy się było?Ślepyś pan i głuchy,więc wybaczamy potknięcia językowe i brak rozeznania

Re: RZS - jakie przyczyny?

Dzieki! :)) A jakie w ogóle przyczyny RZS? Co jest upośledzone w organiźmie, że ta choroba się pojawia?

co może być przyczyną?

. Proszę o poradę co to może być i jaki wybrać kierunek leczenia.

Utrata przytomności, dretwienie rąk

polecić, jakie badania mogę zrobić, żeby dowiedzieć się co jest tego przyczyną. dodam jeszcze, że często mam niskie ciśnienie ( najczęściej 90/70 lub 60) puls waha się między 60 a 70-80. Wiecznie zimne dłonie i stopy.

Re: Jakie są przyczyny WNM ?

Przyczyną WNM zaburzenia w pracy Centralnego Układu Nerwowego - moze to być uszkodzenie lub zaburzenia w przepływie neuroprzekaźników; a przyczyny tego stanu sa rózne: niedotlenienie wewnątrzmaciczne i okołoporodowe, wady wrodzone CUN, leki przyjmowane w ciąży (np. fenoterol zaburza

Re: dretwienie lewej reki

Tak od razu nie mozesz myslec.Dlaczego od razu guz?.Tak jak przedmowca pisze,moze byc przyczyna pochodzaca od kregoslupa.Moze sz tez miec za malo magnezu i potasu.Proponuje Aspargin,dostepny w aptece bez recepty.Jest to polaczenie wlasnie potasu z magnezem. w jakim jestes wieku?

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

Yacha, Ja jestem autorem hipotezy o przyczynie chorób autoimmuno. Hipotezę opublikowałem w naukowych pismach angielskich i w jednym rosyjskim. Sprawdzam tą hipotezę i robię badania laboratoryjne. Hashimoto nie badałem, ale badałem przypadki wielu innych chorób autoimmuno. Najwięcej

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

Anuteka, Moja hipoteza głosi, że wszystkie choroby autoimmuno powodowane obcymi haptenami, które po wtargnięciu do krwiobiegu zlepiają się z odpornościowymi (obronnymi) przeciwciałami i takie przeciwciało za pośrednictwem obcego haptenu może atakować własne tkanki. To jest tylko

Jaka jesteś boreliozo?

Jeżeli ktoś może to prosiłbym o opisanie swoich przypadków chorób wraz ewentualnymi komentarzami co do przyczyn tych stanów. Wydaje mi się ze moja uzdrowicielka chciałaby lepiej poznać chorobę by ostatecznie stawić jej czoła. Jeżeli można to wklejajcie fragmenty innych wątków, które mogą mieć

Re: Jakie są przyczyny zapalenia ucha?

z tego co powiedzial nasza lekarka zapalenie ucha u dzieci bardzo rzadko bierze sie z przewiania uszka Glowna jego przyczyna jest zwykle katar dziecko moze sie takze zarazic od kogos innego poniewaz takie zapalenie jest choroba zakazna- moj synek wlasnie jest w trakcie leczenia zapalenia i

Jakie objawy w pierwszej fazie?

Ciekawa jestem jakie objawy towarzyszyły u Was rumieniowi? U mnie po trzech tygodniach doxy, wróciły wszystkie objawy z początku choroby (leki wciąż biorę) tj, bóle stawów mięśni i takie dziwne dretwienie w oklicy pleców, zaburzenia czucia. Czy ktoś miał podobne objawy? Czy moje normalne w

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

właściwie leczenia? Leczenia kazdej choroby autoimmunologicznej, opisanej patentem. > Proszę, podaj jakiekolwiek dane na ten temat, ale na poziomie tego forum. Wielokrotnie juz na ten temat dyskutowalismy. Moje stanowisko jest znane. Licza sie skutki, a nie formalizm papierkowy. Niestety, tu

krostki, ciemieniucha, jaka przyczyna?

prawie przy kazdym karmieniu. Czy gdyby mial biegunke to bylaby oznaka jakiejs choroby, alergii? 2. Czy ciemieniucha i krostki na policzkach moga byc przyczyną alergii? Wczesniej synek był na Bebilonie pepti (bo wlasnie bylo podejrzenie alergii) ale tez mial ciemienuche i krostki (to trwa juz ok 3

pinczer miniatura łysieje. Jaka przyczyna ? :-(

mam pół roczną suczke rasy pinczer miniaturowy. Niestety łysieje na głowie, w okolicach oczu ma poprostu biale plamy az brak siersci, ostatnio równiez na łokciach u przednich lapek. Wiecie moze jaka jest tego przyczyna? Jakas choroba? Mysle np nużyca czy cos innego? Mial ktos podobny problem

Ciągle podwyższona temperatura, jaka przyczyna?

Moja 2 letnia córka w poprzednim roku często chorowała więc stąd mam nawyk sprawdzania jej często temperatury. Od czerwca br. nie choruje ale zauważyłam, że ma ciągle podwyższoną temperaturę między 37 a 37,3. Jaka może być tego przyczyna? Dodam jeszcze ,że czasem wychodzą jej krostki wokół

Re: drętwienie rąk i języka -jaka przyczyna??????

). Prawdopodobna przyczyna polineuropatii moze byc tez bezdech nocny. Ale diagnoza takich objawow jest nielatwa. M.in trzeba wykluczyc choroby mozgu wykonujac rezonans mozgu i rdzenia.

Re: Jaka przyczyna???

Spokojnie ja ma też okresy gdzie muszę dosłownie co 30min myć palce tak mam czarne pierścionków. U kobiet dzieje się tak w pewnym momencie cyklu tak mi lekarz powiedział lub w stanach zapalnych ale to nie jest wyznacznik jakiejś choroby:)

Opuchlizna nóg-jaka przyczyna?

Witam serdecznie. Śledzę to forum od ok.2 miesięcy. Niestety moją rodzinę również dotknęła ta straszna choroba. Moja teściowa ma nowotwór trzustki z przerzutami na wątrobę, jelita. Miesiąc temu miała operację podczas której usunięto jajniki, macicę (które też były zaatakowane). Aby zmniejszyć

Drogi na Białołęce przyczyną groźnych chorób?

Czy moze ktoś wie, lub sie domyśla, jaki wpływ na zdrowie mieszkańców (nowotwory, pylica, alergie itp.) Białołęki może mieć praktyka wykładania ulic gminnych tzw. destruktem, czyli starą, zużytą i zanieczyszczona nawierzchnią asfaltową? Na Białołęce sporo ulic - Ornecka, Waligóry, Szynowa

Re: CO MOZE BYC PRZYCZYNA DRETWIENIE KONCZYN?

wziasc dawke 4x dziennie cholestyraminy. Gdyby z powodu objawow ubocznych ta dawka byla mniejsza to daj sobie mnimum 6 tygodni leczenia. Gdyby dretwienia nie poprawily sie wcale w ciagu okresu probnego to raczej znaczy, ze neurotoksyna raczej nie jest przyczyna twoich problemow i z dalszego leczenia

podpuchniete oczy ..jaka przyczyna

podpuchniete oczy i że coś jest nie tak..dał tylko na badanie moczu..ja powiem wam że wcześniej zauważłam te oczy i dałam jej lekarstwo na owsiki na odrobaczenie bo niektóre objawy wskazywały na owsiki..no ale chyba nie ma owsików bo w kupie nie było ich widać..czy sa jakieś inne choroby gdzie z jednym

Re: Jakie są przyczyny ...

też. Dzięki nim organizm się uczy, to znaczy powstają nowe połączenia neuronowe. Jeśli mamy do czynienia też z jakąś podobną do Alzheimera apoptozą neuronów, to choroba psychiczna gotowa. Zamiast być kapitanem tego okrętu, człowiek staje się pasażerem i jego świadomy wpływ na to, czy okręt będzie

Re: Jakie przyczyny?

nie daja przyrostu masy, a robie po 50 pompek dziennie. Pewnie za jakiś czas ćwiczenia dadzą efekt....same pompki mimo że 50 to za mało. Ja na ćwiczenia poświęcam ok. godzinki dziennie. Wcześniej jak byłem słaby to zaczynałem od 10 minut i tylko w te dni kiedy choroba pozwoliła

Re: Kąpiel może być przyczyną choroby wenerycznej

Gość portalu: profesor napisał(a): > A nie pamiętasz jaka to była zalewa? Octowa. Na pewno.

Re: borelioza? jakie testy po prowokacji

witam, jestem w podobnej sytuacji, czy propranolol wzf 10mg pomaga tez na dretwienie jezyka? ostatnio bralam antybiotyk Amotaks przez dwa tygodnie, objawy nieco ustapily, nie mam zdiagnozowanej boreliozy, alechyba mam ja od 12 lat, musze odczekac jakis jeszcze miesiac by zrobic badania.

Re: Jakie są przyczyny bezpłodności -bulwersujące

Prywatnie, nie wierzę, żeby prawie wszystkie moje znajome, które spotykam w gabinetacvh i szpitalach były po aborcji albo chorobach itp. a z kolei wszystkie mamy wzorem cnót (?!)

Wielkie afty - jaka przyczyna, jakie badania?

Czy ktos z Was wie, co moze byc przyczyna wystepowania aft w ustach? Od wielu lat po kilka/kilkanascie razy w ciagu roku mam z tym problem. W chwili obecnej przechodze chyba najwiekszy "wysyp" ;-) Jedna afta (srodek mniej wiecej nad gornym klem) jest podluzna, ciagnie sie (w jednym kawalku) na

Re: Przyczyna chorób autoimmunologicznych

Oh, Internet skrywa jeszcze większe rewelacje. Dla przykładu: Z cyklu "leming przychodzi do lekarza"oczywiście nie powie całej swojej historii i z jakiego powodu doszło do tej traumy ,za to myśli ,że pigułka a wszystko załatwi -jak nowomowa nic nie przekazuje tak ,tak nowy tzw

moja choroba

:wirowka,laser,galwanizacja.Zobaczymy jak bedzie.Dodatkowo biore magnez+b6.Nikt z lekarzy nie okresili tej choroby,znalazlam informacje tutaj na tym forum.Chcialabym wiedziec jak najwiecej,jak mam radzic sobie z ta choroba jak skoncza sie rehabilitacje i jakie dodatkowe badania powinnam jeszcze zrobic. Pozdrawiam,Ela

Re: Jaka była przyczyna śmierci ciężarnej kobiety

Przeczytajcie bardzo fachowe wyjaśnienie sprawy które napisał MAVERICK i nie wypisujcie już głupot na tym forum jerśli się nie znacie na chorobach, powikłaniach chorób, na pracy pogotowia i szpitali. Zostawcie TO fachowcom a wy wróćcie do oceniania TEGO na czym się znacie !!!!!!!

Re: Jakie przyczyny??

napweno jest przyczyna.Usłyszałam gdzies ze u kogos tam macica była tez przyczyną problemow żołądkowych tylko nie wiem na ile to jest prawda.Pierwsze chyba co teraz zrobie to wybiore sie do ginekologa niech obada co i jak.A i jeszcze jedno.Jak gin takie dokładne badanie narządów wykona u dziewicy

Re: Kąpiel może być przyczyną choroby wenerycznej

we basenie to i zaciazom,Polki a jak,a co www.bild.de/BILD/lifestyle/reise/2009/07/lustige-urlaubs-beschwerden/polen-schwanger-spermien-pool.html

czy przyczyna jest psychika?

.wolne oczyszczanie przewodu. Żadne blokery kwasu żołądkowego na mnie nie działają; b. niska skuteczność dotyczy też leków na poprawienie perystaltyki jelit. Jakie jest prawdopodobieństwo, że przyczyną tego stanu rzeczy jest cofająca się do żołądka żółć i dlaczego gastroskopie w tym zakresie dawały odmienny

Re: Jakie są przyczyny bezpłodności -bulwersujące

wiesz a ja sadzę ,ze jest to prawda moze jest to źle napisane bo propagandowo,ale jest w tym prawda i nie do bezpłodności a niepłodności: -aborcja:zakażenie wewnątrzmaciczne,zrosty -choroby weneryczne jak najbardziej mogą być przyczyną niepłodności -jak i antykoncepcja a, że jest to

Prawdziwe przyczyny choroby forum pracownikow PKO

Choroba forum pracownikow PKO ma bardzo prozaiczny powod. Jest nim ochrona wizerunku banku i niedpuszczanie do wycieku negatywnych, bardzo wiarygodnych bo pochodzacych od pracownikow, informacji nie stanowiacych tajemnicy bankowej. Sa to wszelkiego typu informacje o nagonce sprzedazowej, atmosferze

Re: jakiej choroby moga dotyczyć moje objawy?

Dretwienie reki, problemy z pamiecia, wypadanie wlosow, stany podgoraczkowe? Choc trudno na razie przesadzac to jednak sprawdz borelioze. Borelioza lubi sie ujawniac w ciazy i po porodzie. Jezeli zwykly test Elisa nic nie wykaze to zrob Western blot na borelioze (na koszt wlasny), ktory jest o

Przyczyny(???)

Nie potrafię pojąc dlaczego tkwię w anoreksji, z jakiego powodu w ogóle "to " sie zaczęło. Miałam kochającą rodzinę, niemal same sukcesy w pracy i na uczelni, gdy zachorowałam byłam szczęśliwie zarzęczona...Oczywiście obecnie rzeczywistośc jawi się w ciemniejszych barwach. Choroba spowodowała

Re: historia mojej choroby

Basiu czytam Twoją histoie choroby ale może usystematyzujmy to :czy Ty zrobiłaś badanie WB?nie wiem jakoś nie znalazłam tego czy nieuwaznie czytałam może.Dretwienie np. w boreliozie bardzo typowe.Ja tez kiedys miałam w ręce ale mi to przeszło. Na co bierzesz debecylinę i w jakiej ilości

Re: choroby metaboliczne przyczyna niejedzenia?

Przyznam, że Twoja sytuacja jest trudna, zwłaszcza biorąc pod uwagę wiek Twojego maluszka. Co do chorób metabolicznych to sądzę, że kwestią jest występowanie objawów jakie one powodują. Jeśli będzie to miało związek z jakimikolwiek dolegliwościami bólowymi, w szczególności brzuszka lub przełyku

Re: głód soli-jaka przyczyny lub choroby?

apetyt na slone pokarmy oznacza ze brak Ci sodu.mozliwe ze masz zbyt malo aldosteronu,hormonu kory nadnerczy ktory zatrzymuje w organizmie sod i wode.a jakie masz cisnienie,niskie?wazny jest tez poziom potasu w organizmie?czy masz jakies dolegliwosci ze strony serca,np uczucie szybkiego

Re: pasożyty przyczyną wielu chorób

Trudno się będzie wypowiedzieć, co jest skuteczne, bo badania na pasożyty mniej więcej równie niemiarodajne jak na boreliozę. Poza tym, warto by wiedzieć, jakich współokatorów można podejrzewać. Wątpie by niektóre pasożyty m. in. toksokaroza, czy tasiemce robiły sobie coś z kuracji ziołowej

czy to choroba?

Czasami, a ostatnio nawet codziennie mój labek ma czarne stolce, naprzemiennie z brązowymi. Jaka może być tego przyczyna? Czy to może oznaczać, że mu coś dolega???? Od jakiego wieku można kąpać psa? I czy jakieś środki neutralizujące zapach psa w mieszkaniu?

Re: Jakie przyczyny??

była (dla mnie utrata dziewictwa oznacza zupełnie coś innego, jeśli z Tobą jest inaczej, będziesz badana przez odbyt i lekarz wykona Ci USG przez brzuch). Jeśli słyszałaś o przypadku, w którym choroba narządów rodnych objawia się bólem brzucha (ten przeklęty ner błędny:)), to lepiej idź to

jaka to choroba?

totalny brak sił fizycznych. Boli mnie oko (po lewej stronie) na szyi równiez po lewej stronie ogromny węzeł chłonny od dwóch lat powiększony (przyczynę nieznane-wd.lekarzy jestem zdrowa). Tylko czy tak się czuje zdrowy człowiek? Zalecenie od lekarza: jazda na rowerze. Chyba nie usłyszał,że nie mam

Re: Jaka była przyczyna śmierci pani Świderskie?

hej bez zartów z tego co ja slyszalem byla to kwestia b.powaznej choroby i ostatecznie nieporadzenia sobie z powyzszą

jaka przyczyna takiego zapalenia płuc?

Pani Doktor, bardzo prosze o opinię co mogło być przyczyną tak poważnej choroby. Dziecko 6 letnie wyjechało na wakacje (Bałtyk) zdrowe, bez żadnych cech infekcji; tylko odrobinę alergiczny katar na skutek odstawienia antyhistaminika. Po 5 dniach zagorączkowała i zaczęło narzekać na ucho

Re: odwodnienie - jaka przyczyna

Jeżeli podczas choroby piłaś niewiele (sama napisałaś, ze nie miałaś nadmiernego pragnienia), to już masz odpowiedź. Biegunka, choroba, większa potliwość + mała ilośc płynów i złe odżywianie, które nie dostarcza minimalnej ilości elektrolitów skutkuje właśnie odwodnieniem. U dziecka wystarczają

Re: Zakaznosc boreliozy

Na twoim miejscu zrobilbym badania bo zwlaszcza to dretwienie jezyka jest dosc znamienne - choroba im wczesniej wykryta tym krocej mozna leczyc. Gdyby sie potwierdzilo to tez sprawdz jak jest leczona ta chora osoba i gdyby leczenie bylo efektywne to pojdz w jego slady.

Re: pasożyty przyczyną wielu chorób

Dopóki, ludzie nie pojmą, że należy dla własnego dobra odrobaczać zwierzęta i sprzątać kupy po nich, to możemy się odrobaczać bez końca. Ostatnio byłam w mieście, to jakiś koszmar, wynurzające się z stopionego śniegu zmurszałe, rozsypujące się odchody psie, w całości, i rozgniecione, rozniesione

Przyczyny obumarcia ciąż..

Cześć dziewczyny mam prośbę wiem,że to bolesny temat ale czy możecie napisać jaka była przyczyna obumarcia u Was ciąży - jeśli taka przyczyna była,lekarz znalazł może to mi i być może innym dziewczynom pomóc w sposób taki,że znając różne przypadki będziemy wiedzieć jak się zachowywać,czego unikać

bardzo duzo limfocytow-jaka przyczyna???

to na silna infekcje, tymczasem Krystian nie ma podwyzszonej temperatury, nie kaszle, ladnie przybiera na wadze. Szukalismy informacji w sieci-wiekszosc jest szalenie niepokojacych, wspominaja o ciezkich chorobach zakaznych, nowotworach itp... Pediatra nas uspakaja,twierdzac ze to nie bedzie