Przeszukano 111 159 592 wypowiedzi na 4 113 forach

przedszkola schaumburg - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: przedszkole w Schaumburg

www.naszedomoweprzedszkole.com/ to jest polskie przedszkole. Nie mieszkam juz w Schaumburg, ale nawet jesli mieszkalabym to synka bym tam nie puscila. Jesli planujesz zostac tu lepiej (wg mnie) puscic dziecko do amerykanskiego preschool. Semestr sie niestety juz zaczal. Troszke za pozno szukasz

przedszkole w Schaumburg

szukam przedszkola dla mojego trzylatka w Schaumburg i okolicach, jesli ktos ma namiary i opinie bardzo prosze sie podzielic nimi, dziekuje bardzo

Re: Przedszkole polskie Schaumburg i okolice

Sorki, nie doczytalam, ze szukasz polskiego przedszkola. Ale i takiego znam adres:-) Christian Corner Children's Center 1600 W. Schaumburg Rd. Schaumburg 60194 -- img123.imageshack.us/img123/5259/indyk7tc.png

przedszkole w Schaumburg - pyt o opinie

WItajcie, przegladajac stare watki znalazlam informacje o przedszkolu w Schaumburg Dorotas Child Care. I stad moje pytanie. Bodajze IMajka pisala, ze jej dzieci tam chodza. Bardzo prosilabym o opinie na temat tego przedszkola. Szukam czegos na wakacje dla Kacpra, bo od wrzesnia zaczyna preschool

Re: Przedszkole polskie Schaumburg i okolice

1.Academy of Early Learning (847) 882-2265 32 N Roselle Rd, Schaumburg, IL 2.The Big Barn Preschool (847) 895-3654 888 S Roselle Rd, Schaumburg, IL 3.Safety Care Centers Incorporated (847) 884-1994 20 W Schaumburg Rd, Schaumburg, IL 4.Schaumburg Park Dist Preschool (847) 490-7036 421 N

Re: Polskie przedzkole w okolicach Chicago

PRZYJMĘ DZIECKO DO MAŁEGO DOMOWEGO PRZEDSZKOLA W SCHAUMBURG TEL.16304859931

Przedszkola w okolicy Chicago

Witam Szukam Polskiego przedszkola w okolicy Roselle, Bloomingadale, Schaumburg, Itasca Jak ktos wie o takim przedszkolu bardoz prosze o ingo. Dziekuje!

Polski przedszkole w okolicach Chicago

Witam Szukam polskiego przedszkola w okolicy Roselle, Schaumburg, Bloomingdale Itasca Bardzo prosze o info jak ktos wie. dziekuje

Re: Polskie przedzkole w okolicach Chicago

Witam! Ja prowadze polskie domowe przedszkole Stokrotka w Schaumburg. Po wiecej informacji prosze o telefon 847 5241737. Pozdrawiam i zapraszam Sylwia Lidecka

Polskie przedzkole w okolicach Chicago

Witam! Szukam polskiego przedszkola w okolicach Roselle, Bloomingdale, Schaumburg. Bardzo prosze o info jak ktos wie o jakims. Z gory dziekuje!

Polskie przedszkola na przedmiesciach Chicago

Dziewczyny,mam ogromna prosbe...Potrzebuje zrobic liste mozliwie wszystkich polskich przedszkoli na polnocno-zachodnich przedmiesciach Chicago.Domowych i tych duzych.Szczegolnie interesuje mnie okolica Arlington Hts,Rolling Meadows,Schaumburg,Mount Prospect,palatine,Des Plaines,Prospect Hts

Re: czwartek

u mnie wtorki i czwartki absolutnie odpadaja zwlaszcza jezeli to ma byc tak daleko (ode mnie Schaumburg i okolice sa niestety dosc daleko) poniewaz dziecie ma przedszkole akurat w te dni. Sroda moze byc i piatek pewnie tez. Czekam co ekipa ustali i postaram sie dostosowac.

Re: Czy sa mamy z okolic Naperville, IL. ?

Raczej zwiedzam te polnocno zachodnie okolice.Niezbyt znam Naperville.Moje dzieci chodza do przedszkoli w Schaumburg i Addison i raczej tutaj "grasuje",bo tez pracuje w tych okolicach.No i znajomi tez w tych okolicach lub w Chicago na polnocy. Pozrawiamy Irena i dzieciaki.

Re: Polskie przedszkole w Mount Prospect i okolic

Podejrzewam ze nie ma polskiego przedszkola w tych okolicach,ja tez swego czasu szukalam a mieszkam w Niles i w koncu zdecydowalam sie na nianie.Jest jedno w Schaumburg Dorota's Child Care przyjmuja tam dzieci do 5 roku zycia,lokalizacja Roselle Rd/Nerge Rd tel od pon do pt do godz 5 (773

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - przedszkola schaumburg

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin