Przeszukano 111 856 557 wypowiedzi na 1 216 forach

probna matura z matematyki 2013 arkusz rozszerzony - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Arkusz - matematyka

Podstawa www.cke.edu.pl/images/stories/Matura_probna_06/mat_pp.pdf Rozszerzony

Probna matura z matematyki

Jak wam sie widzi probna matura z matematyki ?? Bo szczerze powiem ze u mnie to nie bylo bardzo wesolo. Szczegolnie rozszerzona byla ciekawa(niektore zadania nieosiagalne), a na podst. juz troche lepiej , ale tez sie dalo gdzies walnac. Napiszcie wlasne spostrzerzenia. Ktore zadania bylo

Re: arkusze z matematyki - matura probna styczen

Już od jakiegoś czasu szukam odpowiedzi do materiału diagnostycznego z poziomu rozszerzonego i również nie mogę tego znaleźć:( Jeżeli ci się udało w jakoś zdobyć klucz proszę o link, z góry dziękuje...

Matematyka - arkusze rozszerzenia

Czy też jak ja odczuwacie, że nie ma tak naprawdę arkuszy które są w jakiś sposób odzwierciedleniem tego co będziemy pisać 14 maja ? Jedyny arkusz jaki pokazuje to 'z czym to sie je' był na maturze próbnej. To połączenie rozszerzenia i podstawy do jednego nie wyszło nikomu na dobre. Testy które

Matematyka - arkusze, odpowiedzi

: www.mmwloclawek.pl/artykul/matura-probna-z-matematyki-pytania-arkusze-testy-odpowiedzi-232332.html Tam znalazłem wszystko co dotyczy matury Poweodzenia

Re: Probna matura z matematyki

widze że wrazenia po próbnej mamy podobne:) podstawowy poziom nie był zły oczywiście nie mogłam uniknac kilku bledów typu czytanie ze zrozumieniem... ale to w koncu jestem ja ;) ale jak zobaczyłam arkusz rozszerzony to mi mina zrzedła...zaczęłam robic dwa zadania z czego jedno mi wyszło jako

ARKUSZE Z MATEMATYKI??

Wiecie czy są gdzieś w internecie arkusze egzaminacyjne z matematyki (szczególnie rozszerzonej) oprócz tych z matur próbnych wydawanych przez Okręgowe Komisje i oczywiście bez tych z gazeta.pl ! pozdrawiam i życzę wszystkim dobrego zdania matury

arkusze z matematyki - matura probna styczen 2008

Witam, przeszukalem juz chyba google wzdluz i wszerz i nie moge tego cholerstwa znalezc. Chodzi mi o mature (materialy diagnostycznie) ktora pisaly niektore szkoly w dniach 7-9 stycznia tego roku. Matematyka - poziom podstawowy zadania/klucze odp. Bylbym bardzo wdzieczny za podeslanie na mat

Re: Probna matura z matematyki

u mnie podobnie... z rozszerzonej zrobiliśmy średnio po 2 zadania i chociaż mamy matematykę rozszerzoną to jednak takich zadań nigdy nie było... podstawowa lepiej, choć też nie do końca.

Re: Probna matura z matematyki

w zeszłym roku, w maju była u nas w szkole próbna matura z matmy. Podstawową napisałam na 94%, rozszerzoną- 96%. ale teraz... rozszerzona w moim wydaniu to była zupełna porażka!

arkusze z probnej.

arkusz z matury rozszerzonej www.cke.edu.pl/images/stories/Matura_probna_06/a2_pol.pdf arukusz z matury podstawowej

Re: Matematyka - arkusze rozszerzenia

ja zdaje rozszerzona takze. probna poszla mi nie najgorzej, 64%. mam nadzieje, ze teraz uda mi sie napisac podobnie, moze nawet troche lepiej ;) chcialabym sie dostac na ae do krakowa. najbardziej przeraza mnie wizja jakiejkolwiek geometrii, gdyz jest to moja pieta achillesa :/

Re: Probna matura z matematyki

podstawowa - w miarę, ale rozszerzona to ostra przesada! mam matmę rozszerzoną w szkole i dupa! co to dało?! mam może jedno dobrze...

Re: Probna matura z matematyki

No to qrwa dokladnie tak samo jak u mnie...z tym,ze oba arkusze poszly mi beznadziejnie :) chyba nawet polowy nie zrobilam :D

Re: Probna matura z matematyki

Ekhem...Tez chcialabym skomentowac ta mature...U nas w szkole pisalismy teraz tylko poziom rozszerzony, bo uznali, ze proba na podstawowym byla w czerwcu.. no, w koncu dobre i to.. Z pewna obawa przestapilam prog sali... Ale w sumie to nie oczekiwalam czegos przerazajacego...ale to co

Matematyka, arkusze, odpowiedzi

: www.mmwloclawek.pl/artykul/matura-probna-z-matematyki-pytania-arkusze-testy-odpowiedzi-232332.html Tu je znalazłem

Re: Probna matura z matematyki

Matura z matmy to beznadzieja, na rozszerzonym poprostu niektóre zadania- kosmiczne!!! co to w ogóle było???

Re: Probna matura z matematyki

Ta matura rozszerzona byla naprawde ******, spodziewałem się szczerzemówiąc czegoś łatwiejszego :/ Podstawowa była w sam raz na trudność

Re: Probna matura z matematyki

Podstawowy mi zajął godzinke, ale rozszerzony to zupełnie inna historia i inny świa. Ja sie nie dziwi, że ministerstwo chce zlikwidować egzaminy wstępne na uczelni, no bo i po co jak w niektórych przypadkach matura rozszerzona jest od nich trudniejsza. PS. Nie będzie ciekawie jak ten poziom

Re: Probna matura z matematyki

ja to nie wiem jak ocenia moja prace ale z podst zrobilem wszystko bez statystyki, a rozszerzona byla po prostu na poziomie rozszerzonym... czego wy oczekujecie ludzie?? ze bedzie drugi test do liceum?? to jest przeciez matura!! przeciez musi byc jakis poziom, a trudne nie bylo przeciez

Próbna matura z matematyki 2010/2011

I arkusz: www.edulandia.pl/Edulandia/1,98377,8605968,Probna_matura_z_matematyki_2010_2011___arkusze.html

Re: Próbna matura z matematyki

Arkusz i odpowiedzi znajdziecie tutaj: www.edulandia.pl/edulandia/1,99193,7192495,Probna_matura_z_matematyki.html

Re: Probna matura z matematyki

Heh dla mnie zadne zadanie nie bylo fajne, szczegolnie na rozszerzonej... na podstawowej nie uniknelam niestety kilku bledow (wynikajacych z pospiechu i gapiostwa), ale poziom rozszerzony no coz... powiem tylko jedno slowo: PORAŻKA!! Zrobilam 2 zadania i wyszlam bo nie wiedzialam jak zabrac

Re: arkusze z matematyki - matura probna styczen

Witam. Też szukałem z ciekawości i również nic takiego nie znalazłem. Pozdrawiam -- X matura z języka, dzięki za to www.

Re: Probna matura z matematyki

Po prostu brak słów.Podstawowa poszła mi średnio,porobiłam głupie błędy,za które teraz mam ochotę się pochlastać..:/Ale rozszerzona to już kompletna masakra....To były zadania dla studentów matematyki,a nie dla zwykłych uczniów! Tym razem ci z Komisji przesadzili- i to grubo...Zaczynam się

klucze i arkusze

aby zobaczyć arkusze i klucze z przedmiotów, nalezy do przeglądarki wpisać adres: a) By zobaczyć arkusz www.cke.edu.pl/images/stories/Matura_probna_06/XXX_pr.pdf gdzie w miejsce XXX wpisujemy

Re: Probna matura z matematyki

Ta matura to jakas pomylka. Zadania byly smiesznie proste - (poziom rozszerzony) jedyna trudnosc mogly sprawic rachunki no i troche glupi klucz odpowiedzi ale to juz zawdzieczamy "matematykom" z komisji egzaminacyjnych. Apel do ministerstwa - kazcie mature przygotowywac osobom kompetentnym bo w

Re: Probna matura z matematyki

dziwne...hehe msuze Was zaskoczyc moze i jestem glupia,ale dla mnie podst byla trudniejsza od rozszerzonej wiec nie wiem jakim cudem dostalam jakiegos zacmienia ale coz poradzic...napewno nie zaliczylam...powodzenia zycze...

Re: Matura rozszerzona z matematyki

www.dziennikzachodni.pl/edukacja/matura/a/matura-05052016-matematyka-geometria-rownania-i-ciagi-pytania-zadania-arkusze-odpowiedzi,9955740/

Re: arkusze z probnej.

pipenn6 napisał: > arkusz z matury rozszerzonej > www.cke.edu.pl/images/stories/Matura_probna_06/a2_pol.pdf > arukusz z matury podstawowej

Re: Probna matura z matematyki

wyniki probnej z matmy nie sa za ciekawe. ale tego mozna sie bylo spodziewac. z podstawowej mialem 74%, zdecydowanie za malo. ale rozszerzona to kicha na maksa. moje 22% daja sporo do myslenia. wniosek jest jeden: trzeba duzo wiecej pracy!

Re: Probna matura z matematyki

Podstawa spoko:)mysle ze poziom byl w sam raz:)ale rozszerzona to totalna przesada.nie wiem dla kogo ukladali te zadania..jestem pewna ze moja nauczycielka nie napisalaby jej prznajmniej na 50 %awnie:])ja zrobilam z niej tylko pierwsze zadanie(ale na bank poprawnie:])

Re: Probna matura z matematyki

Jestem z Miasta poniżej 30tyś. a mimo to uważam że zadania były do zrobienia.Przed próbną wogóle nie powtarzałem a mimo to zrobiłem zadanka na podst. i rozszerz. pikuś to wszystko. Trzeba utrzymać ten poziom żęby nie było za łatwo. Konkursy matematyczne śą trudniejsze:)

Re: Matematyka - arkusze rozszerzenia

Ja z kolei słyszałem że na rozszerzeniu zadania mają być "nie banalne" i cokolwiek to znaczy nie wygląda to dobrze. Przerobiłem kilka książek z zadankami, zrobiłem sporo arkuszy i spotkałem się już z takimi "nie banalnymi" zadaniami i nie chciałbym się spotkać z tego typu zadankami na maturze.

Re: Probna matura z matematyki

z moich 100% z podstawowej jestem bardzo dumny choc moglem napisac lepiej(teraz mam dola i nie wychodzez domu), jednakrze rozszerzony byl bardzo trudny i tylko dlatego sie nie doluje moimi 100%, ogolnie troche jestem zniesmaczony moimi wynikami, za malo sie ucyzlem,jaki ja glupi, pociesza

Re: Matematyka - arkusze rozszerzenia

ja też się bardzo boję tej matmy, próbna mi kiepsko poszła, ale w szkole co miesiąc mieliśmy taką maturę próbną z matematyki i za każdym razem robiłam postępy, ostatnią kwietniową napisałam na 67%, ale nasza pani robiła nam wyłącznie rozszerzone zadania (pewnie dlatego, żebyśmy potem, na maturze

Re: Probna matura z matematyki

no zle mi poszlo, co tu duzo gadac.. podstawowa wcale nie byla taka prosta! 4 zadania mam zupelnie zle, co do reszty nie mam pewnosci..kurde, ale skoro matura ma byc taka sama dla calej Polski...to sorry, ale jak napisza ja ludzie ze wsi i mniejszych miast, ktore nie maja ani dobrych

Re: Matura rozszerzona z matematyki

www.dziennikzachodni.pl/edukacja/matura/a/matura-2016-harmonogram-terminarz-dla-maturzystow-porady-arkusze-pytania-odpowiedzi-odliczanie,9922183/

Matematyka Matura

Co myslicie o arkuszu z matmy rozszerzonej?? Piszcie bo ja juz sama nie wiem co mam myslec... przeciez to nie bylo wcale takie latwe jak niektorzy mowia... :|

Re: probna matura z matematyki

3 pisemnie i 4 ustnie. teraz to pewnie super rozszerzona. -- Stop_wypierdzianym_szrotom_z_zachodu! Uwaga! Nowe szroty! Galeria przeniesiona.

NIEPRAWIDŁOWOŚCI MATURY Z MATEMATYKI

w jednym z liceow duza czesc matur z poziomu rozszerzonego zostala otworzona przez uczniów o godzinie 9.00. wszystko stalo sie przypadkowo jednak uczniowie mieli okazję spojrzec do arkuszy zanim nie zostal odkryty blad przez komisję egzaminacyjną. otworzone arkusze zostaly wtedy zebrane. jednak

Re: matura z matematyki rozszerzona

wedlug rozporządzenia MEN oraz aneksu do informatora z matematyki, matura rozszerzona z matematyki będzie też zawierała część zadań z zakresu podstawowego. Czas pracy z arkuszem został nieco wydłuzony (zdaje się, ze do 3 godzin). Wejdz na stronę CKE - są tam informatory oraz wszystkie nowości.

Re: Probna matura z matematyki

UUUU widze że mamy tu typowego kujonka !!! Siedzi taki 50 % swojego czasu w zeszytach a później sie chwali!!! Ja do słabych nie należe - mam świetną nauczycielke !! - gdyby nie kilka głupich błedów to na podstawowym miałbym setke. Ale co z tego - rozszerzona była dla mnie nie do przejścia

Matura z matematyki

>W zeszłym roku maturzyści liczyli na łatwiejszą maturę i się nie przeliczyli. Po tym, jak w 2012 roku ponad 20% uczniów nie zdało matury z matematyki na poziomie podstawowym, w 2013 roku arkusze zostały chyba lepiej dostosowane do umiejętności i wiedzy zdobytej przez maturzystów w czasie

Re: rozszerzona matematyka

na UWr w tym roku trzeba było miec 160 pkt (suma obu poziomow) czyli nawet jesli podstawa na 100% to na rozszerzeniu brakuje. ale prosze pamietac, ze to byla probna matura wiec jak na probna to dosc sporo. zapewne jeszcze nie wszystkie zagadnienia ktore były na probnej były omawiane i w ogole...

Re: Probna matura z matematyki

e no widze że jest tu full kozakoow, dla was podstawowa to banał ale z rozszerzoną są już jakieś problemy:)? cieszy mnie znamienite towarzyswo z wynikami powyżej 90% z pdst. i rsz. ale mimo wszystko uważam te posty za bzdurne, nie żebym czuł sie od Was lepszy ale wszystkie zadania z rsz. są

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - odpowi

Odpowiedzi sa podawane wedlug tego arkusza www.edulandia.pl/Edulandia/1,98377,8605968,Probna_matura_z_matematyki_2010_2011___arkusze.html

Re: Probna matura z matematyki

no matura jaka była każdy wie.. podstawowa naprawdę podstawowa i prosta, choć brak kalkulatora mnie załatwił trochę, musiałem na piechotę liczyc i zrobiłem błąd ;) a rozszerzona była masakra.. nie wiedziałem jak i z której strony się za to wziąć.. ale co, dwa dni po maturze na matmie

Re: Matematyka - arkusze rozszerzenia

Nauka ciężko mi idzie ;) Uczę się teorii i 'praktyki' ale nie znaczy to, że dużo umiem :D Jestem na profilu podstawowym z matematyki a zdaje rozszerzenie (szkoda, że jesteśmy jedynym takim rocznikiem który ma maturę rozszerzoną połączoną w jedną całość). Próbną napisałem na trzydzieści parę

Matematyka - arkusz II - trening :)

Specjalnie z myślą o „nowych maturzystach” przygotowaliśmy dla Was arkusz egzaminacyny na nową maturę z matematyki na poziomie rozszerzonym. Zachęcamy do pobrania pliku i samodzielnego rozwiązania. Wkrótce również zamieścimy PEŁNE rozwiązania. Zapraszamy na stronę www

Re: Rozszerzona matura z matematyki!!!:(((((

ja zaczelam chodzic raz w tygodniu na matme dodatkowo od wrzesnia. a po feriach zimowych zabralam sie za arkusze(najwyzej dwa tygodniowo sama).I poszlo mi calkiem niezle(90).Pozdrawiam i zycze powodzenia!

Re: Matematyka - arkusze rozszerzenia

Uczylem sie matmy od 1 wrzesnia systematycznie rozwiazujac mase zadan,przerobilem caly material kilka razy,az w koncu to pokochalem :). Duzo motywacji mi dali wlasnie studenci :),ktorzy uwazali ze jesli matura z matma sprawi mi problem to nie mam czego tam szukac(bo jesli nawet sie dostane

Re: Rozszerzona matura z matematyki!!!:(((((

ja sie nic nie uczylam po za tym ze na lekcje chodzilam. no i na lekcjach arkusze rozwiazywalismy. w domu nic,i teraz zaluje,bo wiem ze moglam duzo lepiej ta maturke napisac. ale mialam 66 z rozsz.co nie jest najgorzej.

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusz

www.edulandia.pl/Edulandia/1,98377,8606020,Probna_matura_z_matematyki_2010_2011___odpowiedzi.html

Matura z matematyki 2010 - poziom rozszerzony, ...

arkusze maturalne. Ale kiedy doczekamy się takich materiałów od CKE... nie wiadomo. Na razie uczniowie muszą pogodzić się z odpowiedzią w kluczu "Rozwiązanie jest takie, i już."

matury z matematyki i polskiego rozszerzony

arkuszami matury z matmy 2012 i polskiego poziom rozszerzony wraz z odpowiedziami gorzowianie.com.pl/379,matura_2012_jezyk_polski_rozszerzony_i_matematyka.html <*>

Re: Probna matura z matematyki

Wiecie, tak czytam te opinie i uśmiecham się sama do siebie. Moim skromnym zdaniem to pdstawowa maturka była całkiem znośna - napisałam na 94% i to tylko dlatego, że w jednym zadaniu zapomniałam napisać warynek, a w tym z objętościami źle przepisałam wzór :). Co do rozszerzonej to mam mieszne

Re: matura rozszerzona -matematyka-pytanie

ja tez mam pytanie, jesli w przed ostatnim napisałam około-w zaokragleniu 61 stopni, (czy ile tam bylo?) jest ok? w przykladowym arkuszu bylo bez zaokraglenia ale rozumiem ze nie ma znaczenia?;p

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - odpowi

to jest tylko probna nie ma czym sie przejmowac... Jakis matol uklada ten arkusz z takimi zadaniami otwartymi nie do rozwiazania:/

Re: Matura 2010 - matematyka, odpowiedzi

ROZWIĄZANIA POZIOMU ROZSZERZONEGO! Tu są rozwiązane wszystkie zadania z arkusza rozszerzonego! www.zadania.info/n/9821764

Re: MARZEC 2008 probna matura z matmy - arkusze

hey...mogłabyś mi przesłać matury z matematyki???? my email: kwiatuszek...18@o2.pl byłabym wdzięczna

Matematyka - nowy trening przed maturą

Zamieściliśmy nowe arkusze treningowe z poziomu rozszerzonego matematyki do samodzielnego rozwiązania. Ci z Was którzy potrzebują trudniejszych zadań i mają ochotę sobie poćwiczyć również znajdą coś dla siebie. Zapraszamy na stronę

Re: MARZEC 2008 probna matura z matmy - arkusze

byłabym wdzieczna za arkusz rozszerzony mój mail madziaak@amorki.pl

Re: MARZEC 2008 probna matura z matmy - arkusze

ja proszę o odpowiedzi do arkusza rozszerzonego!!! :D byczek_opole@yahoo.com

Re: rozszerzona matematyka - matura próbna

Mimo wszystko tegoroczna matura próbna z matematyki była niesamowicie łatwa,kilka zadań jakby żywcem wziętych z poziomu podstawowego.Umieszczenie zadania pierwszego na maturze podstawowej byłoby moim zdaniem lekkim nieporozumieniem.(przez chwilę się zresztą zastanawialem ,czy otrzymałem

Re: Rozszerzona matura z matematyki!!!:(((((

klasa natomiast charakteryzowala sie tym, ze mielismy duzo fakultetow- razem wychodzilo jakies 7-8 matematyk tygodniowo- przed matura jechalismy z calym materialem od poczatku + robienie arkuszy (ze 4 zrobilem :P). Mialem sporo ksiazek (odziedziczylem po siostrze), ale wiekszosci zadan nie ruszylem

Re: MARZEC 2008 probna matura z matmy - arkusze

jeśli możesz, to poproszę arkusz rozszerzony z obu zestawów. z góry dziękuję!:) mój adres: katarzyncho@wp.pl

Re: JAK TAM PROBNA MATURA Z POLSKIEGO :>????

Piszę sobie tę maturkę piszę (pierwszy temat z arkusza podstawowego), już zamierzam przejść do wnniosków, słowem formułować zakończenie i czas się skończył... A arkusz rozszerzony faktycznie był prostszy. Jak w większości przedmiotów zresztą.

Re: matematyka rozszerzona na maturze

kup sobie kiełbase (wbrew pozorom nie jest to żart ;D zbiór zadań autorstwa pana Kiełbasy) zadania wg. stopnia trudności, podzielone tematycznie plus arkusze maturalne z rozwiązaniami jak przerobisz to żadna matura ci nie straszna swoją drogą nie wiem czy warto pchać się na studia na których

Re: MARZEC 2008 probna matura z matmy - arkusze

mogłabym Cię poprosić o przesłanie tych arkuszy i odpowiedzi z poziomu rozszerzonego. mój mail to twinsiaczki@o2.pl byłabym ogromnie wdzięczna

Re: Powtórzenie matury z matematyki poz. rozszerz

Z tego co mi wiadomo, to klasowka byla podzielona na grupy i zadania byly ze wszystkich 6 arkuszy polaczone, wiec nawet nie cala klasa pisala te zadania na tej maturze. Sledztwo pokaze, a nauczycielka jest naprawde dobra, wiec o powtorke z matury dla tych osob sie nie martwie.

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusz

banalne, ludzie, ogarnijcie się, ten sam poziom co rok temu, żal ściska poślady, jak macie problemy z takim czymś to mówię wam siema ! "podstawa z elementami rozszerzenia" nie wiem gdzie kolego widzisz tu cokolwiek z rozszerzenia, ja wiem - nigdzie.

Matura z matematyki. Nie trzeba wpadać w panikę?

Na szczęście są próbne arkusze na megamatmie. Nie jeden a kilka. Podstawa i rozszerzony, wielu moich kolegów z nich korzysta. Zatem nie ma stresu jest megamatma.pl

Re: Matura z MAtematyki była okropna !!!!!!!!!!!

nie trzeba bylo tego rozwiazywac z pochodnej. wychodzila funkcja kwadratowa i max bylo w wierzcholku. ale musialam sie ztrasznie "nagimnastykowac" zeby zrobic to zadanie. wedlug mnie matura byla duuuuzo trudniejsza niz probna. jestem dobra z matmy a braklo mi czasu :/ nie mowiac juz o

Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązania

wg mnie matura rozszerzona byla 10x trudniejsza niz ta rok temu.. ubiegloroczna w 2h napisalem na 86 %... w tym roku.. na 11 zadan, jednego nie dotknalem, 3 nie dokonczylem a 1 jestem pewien ze jest zle... tego ze jest dobrze jestem pewien w 2 zadaniach.. byla kosmiczna....

Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązania

ej.. ja miałam podstawę w szkole, z porwałam się na rozszerzenie i uważam, że było łatwe. Oczywiście wszystkiego nie zrobiłam do końca bo po prostu nie wiedziałam jak ale większość zrobiłam i z tego co piszecie wychodzi, że dobrze;]

Re: I jak matura z matematyki?

pisalam rozszerzoną i szczerze mówiąc wydaje sie ona dość prosta.. w porównaniu z innymi arkuszami z którymi sie zetknęłam.. rozłożyłam się na wielomianach za 3pkt..:/

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusz

Klasa ekonomistów ledwo zdała -.- Komuś się zdrowo po#$@#@# w głowie. Podstawa z elementami rozszerzonej? Kpina.

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - odpowi

03.11.10, 14:04 Gość: Gość to jest tylko probna nie ma czym sie przejmowac... Jakis matol uklada ten arkusz z takimi zadaniami otwartymi nie do rozwiazania:/ Jak się jest tłukiem to się nie dziw.

Re: Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązan

matura rozszerzona nie była aż taka zła, fakt chyba trudniejsza niż wcześniejsze, ale dało się zrobił imo zadanie ze skarbecem było źle sformułowane

Re: a ma ktos moze arkusz z wosu rozszerzonego??:

www.cke.edu.pl/images/stories/Matura_probna_06/wos_pr.pdf

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusz

sara9191 nie bulwersuj się.. ta matura na prawdę jest bardzo prosta.. ja zdawałem maturę 4lata temu.. teraz każde zadanie rozwiązałem bez namysłu. Zdawałem rozszerzoną matematykę, fizykę i niemiecki.. więc pewnie tyle przedmiotów co Ty.. Ta matura jest tylko po to żeby sprawdzić czy w ogóle

historia sztuki rozszerzona 2013

) www.se.pl/multimedia/galeria/110349/220736/matura-2013-egzamin-z-historii-sztuki-poziom-rozszerzony-arkusze-pytania-odpowiedzi/ oraz budowle 1, 2, 4 z zadania 6 (link) www.se.pl/multimedia/galeria/110349/220735/historia-sztuki-rozszerzony/ .... to byłabym bardzo wdzięczna za pomoc i odpowiedź :)

Re: Powtórzenie matury z matematyki poz. rozszerz

Ona nie wiedziala, ze te same zadania pojawia sie w tym roku. Arkusz z zeszlego roku pojawil sie na jednej klasowce w marcu i nie bylo zaznaczane 'uczcie sie tego na pamiec, bo bedzie na maturze'. Zadania byly publikowane w internecie, nawet przeze mnie. Czesc z nich jest na zadania.info. Nie

Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązania

Podstawowa z tego co widziała była bardzo prosta, aż szkoda słów. Rozszerzona, hm.... trudno określić, niektóre zadania to szkoda gadać,a inne znowu były całkiem proste. Wyszłam załamana, ale jak potem pomyśleć nie było tak źle. Nie zrobiłam tylko 2 zadań, więc jest dobrze ;)

Re: I jak matura z matematyki?

pisałem rozszerzenie i tez nie bylo ono łatwe :/ chociaz na lekcjach mieliśmy trudniejsze arkusze od tego! mak 60%, min 45% :/ liczylem na 60kilka % ale raczej nie bede tyle mial pozdrawiam

Re: Przecieki matura matematyka

elo kumpel wlamal sie na serwery cke i zdobyl arkusz z matmy rozsz macie linka usuncie spacje pozdro speedy. sh/X8q3T/mat-r-2013-przecieki.pdf

Re: Matura: trudny rozszerzony polski

hej sluchajcie matora byla totalnie banalna. Pisialem rozszerzona. Roman nareszcie zrobil arkusze na pozimie godnego polskiego ucznia. a nie to co probna taka latwizna byla ze nawet rzem nie pisal bo bylo ponizej mojej godnosci.

Re: matura z matematyki

ja też zdaję maturę z matmy, chiałabym na rozszerzonym. Wydaje mi się, że żeby zdać maturę z tego przedmiotu, potrzebne są na pewno dwie rzeczy: dobra znajomość materiału (możesz przejrzeć informator, tam wszystko dokładnie napisali) i jest jeszcze jedna sprawa - ważna jest umiejętność

Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązania

no ja pisalem rozszerzenie i tez nie jestem zadowolony za bardzo..to zadanie ze skarbcem to masakra...siedzialem z 30 min i nie moglem sensu zrozumiec..;d i jeszcze tego wieloianu nie mam...a zal go troche..:( a co do tego ze kiepsko poszla...no to co zrobicie? nie ma sie co lamac..;] przeciez

Re: mityczne arkusze egzamin ósmoklasisty

Swego czasu miałam z tej matematyki bdb i twierdzę, że przy moim ówczesnym podejściu do przygotowania do matury z matematyki rozszerzonej miałabym jakiś żałosny wynik. Moim zdaniem matura rozszerzona z matematyki jest trudna - znacznie trudniej jest osiągnąć bardzo dobry wynik. Zresztą konstrukcja

Re: Próbna matura z matematyki 2010/2011 - arkusz

opanowac, te wykazy to porazka itd... sadze ze jesli bym mial taka w tamtym roku probna to zdalbym ja tak samo jak swoja czyli 62 proc(majowa 72proc)... Ale skala trudnosci to wasza jest o 5proc trudniejsza od naszej ale tylko w zadaniach otwartych tych kilku ostatnich !

MAM arkusze

ja mam arkusze z matematyki rozszerzonej i podstawowej, 2 rozne egzemplarze, bo byly 2 rózne matury. mogę wysłać jeśli ktoś chce, tylko pisać na maila ! niitkaa@wp.pl

Re: Matematyka matura!

uczyłem się z książek Klaczkowa (polecam), a z arkuszy egz. to "Matematyka z sensem". "Zdaj Mature" od pazdra zrobiłem tylko arkusze, aha i mój wynik to 96/92 pozdrawiam

Re: Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązan

No dokładnie.. Ja z ustnego rozszerzonego angielskiego dostałem 100% i już tak się cieszyłem, że najtrudniejsze za mną i dzisiaj się przeliczyłem. Ze studiami już pewnie mogę się pożegnać. Zawsze nam zostają stosunki albo zarządzanie =P

Re: 87 czy macie probna matura?

probna? z tylu przedmiotow? O.o u nas w deklaracjach mozna bylo tylko wybrac 3 przedmioty (w tym polski obowiazkowo) - chetnie wzielabym wszystkie przedmioty ktore zdaje na maturze albo zrezygnowala z polskiego, ktory mi przy rekrutacji potrzebny nie bedzie wybralam na probna - polski

Re: zbiory zadań do matury rozszerzonej

aleś koleś wymyślił :)) Arkusze rozwiązywać, tak? I co nauczysz się matematyki tak? ile Ty zadań masz w arkuszach :). A tak przy okazji wszystkie arkusze z probnych znajdują się na jednej stronie www.zadania.pl

Re: Matura 2009, matematyka - arkusze i rozwiązan

po 2 latach studiów człowiek z uśmiechem patrzy na mature rozszerzoną i zastanawia sie czemu nie napisał jej na min. 95% skoro zadania sa tak łatwe :) Hehe ale wtedy stresu było co niemiara :D

Re: Matura z matematyki była za łatwa.

Wiekszosc osob uwaza ze byla bardzo trudna dlatego skoro wy uwazacie ją za latwa a nawet banalna to sie nie przejmujcie bo na studia sie dostaniecie. Ja napisalam bardzo dobrze mature probna ( 90 i 80%) A teraz zrąbałąm calkiem:( Jestem zalamana bo nei wiedzialam jak ugryść dwa zadania na

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin