Przeszukano 112 125 072 wypowiedzi na 1 233 forach

prezent 1 rok - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Prezent na 1 rok życia!!

co można kupić takiemu maluszkowi zeby bylo dobre do zabawy i rozwijało go??? oczywiście w rozsondnej cenie.

Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Sama mam córkę 10 miesięczną i mimo że są w zbliżonym wieku to zawsze mam problem co kupić chrześniakowi. Młody ma 1,5 roku, żywe dziecko, rzadko kiedy usiedzi spokojnie i mało co go zainteresuje na tyle aby chociaż chwilę się tym pobawił. chciałabym 2 prezenty: jeden na Mikołaja a drugi pod

prezent dla dziecka -chłopczyk 1 rok

Wtajcie mam problem bo nie wiem co kupic w prezencie chłopczykowi który skonczył rok i całkowicie nie słyszy, nie chciałabym popełnic jakiegos nietaktu- chodzi o coś niedrogiego bo to ma być symboliczny upominek, prosze napiszcie czym lubią bawić sie wasze dzieci

prezent na 1 urodziny

moj synek w tym miesiacu skonczy rok. chcemu kupic mu prezent, nie zabawke (tzn, to swoja droga), ale cos takiego, co bedzie moze nie tyle sluzylo mu przez wiele lat, ale bedzie taka pamiatka, zeby jak bedzie mial 20 lat mogl powiedziec :a to moj prezent na 1 urodziny. nie wiem, co to mogloby byc

prezent dla chłopca 1,5 roku

Może macie jakieś pomysły na sprawdzone zabawki dla 1,5 roczniaka (chłopca). Dużo zabawek ma po starszym bracie, więc mam problem co mu kupić. Ma m.in. dużo Duplo, jeździki, tory z pociągiem, drewniane klocki, kilka zabawek z serii Little people i jeszcze sporo tego. Co u Was się sprawdziło? Może

Gwiazdkowy prezent dla dziewczynki 1,5 roku?

jestem mamą dwóch chłopców i muszę kupić prezent dla chrześnicy męża może coś podpowiecie ?

prezent 7 lat dziewczynka

Szukam pomysłu na prezent do 400 zł, może być 1 rzecz, może być kilka tańszych. Jest to prezent składkowy. Bez lego, lalek, hulajnogi i roweru.

pomóżcie-pomysłow brak-1,5 r prezent

Mamy 100 zł od cioci na prezent pod choinke i ja juz naprawde nie mam pomysłu co kupic Młodej,napisze co juz ma kupione pod choinke: -scuttle bug jezdzik -kuchnie -zjezdzalnie do domu -skoczek tootiny -ciastoline Myslałam zeby jej kupic tablice do mazania ale nie wiem czy to ja zainteresuje

Prezenty mikołajkowe dla dzieci 1-2lata

Podpowiedzcie proszę,co mozna kupić dzieciakom w wieku 1-2 lata na Mikołajki. Mam do obdarowania ok. 25 dzieci, więc kwota na jedno dziecko nie powinna przekraczać 20zł (do tego dojdą smakołyki). Myślałam o książeczkach, ale może macie inne pomysły?

Koniec roku szkolnego - prezenty

Chciałabym się dowiedzieć, czy w waszych szkołach jest zwyczaj wręczania upominków dzieciom z klas 0-1 na koniec roku? Jeśli tak, to jakie? U nas zerówka dostanie książki zakupione przez radę rodziców.

Prezenty - 1 ur.- zabawka, 8 lat- książka, gra

Szukam na prezent urodzinowy ciekawej książki dla 8 latka ( przeczytane mi.in: "Magiczne drzewo", "Mikołajek") i gry planszowej( ma już : monopoly , scrable- ciągle w nie gra)- może są jakieś nowości? No i dla jego siostry na pierwsze urodziny jakąś ciekawa zabawkę. Poratujecie?

Plastyczne prezenty dla dziecka 1,5 roku

Na Allegro znalazłam plastopiankę i plastynkę - znacie to? Czy rzeczywiście to nie brudzi? Czy niespełna dwuletnie dziecko pod nadzorem rodzica się tym zabawi? Może coś jeszcze polecacie? Farby do malowania palcami, ciastolina, pisaki nietoksyczne. Tyle na razie ja wymyśliłam... --------

prezent na 1. urodziny!

Drogie Mamy, moj synek konczy niedlugo roczek. Chcialabym wyjatkowo uczcic jego wejscie w okres dzieciecy (a pozegnanie z niemowlecym). Nic mi nie przychodzi do glowy. Myslalam, zeby zrobic mu zdjecie w duzym formacie, oprawic i napisac list, ktory moglby po latach przeczytac. Albo

Prezent pod choinkę dla chłopca 1,5 roku

Mam pytanie co można kupić chłopcu 1,5 roku pod choinkę, chodzi mi o zabawkę, cena do 100-150 zł. Może wy macie jakieś ciekawe pomysły bo ja nie mam najmniejszego pojęcia, jakie zabawki zainteresują takiego szkraba? -- Malwinka 4 czerwiec 2006

Fajny prezent --- Książka!1

A może ksiązkę od Mikołaja. Wczoraj na zakupach w Auchan widziałam naprawdę fajnie wydane albumy atlasy dla dzieci, tych całkiem nałych i tych trochę większych. Dla chrześniaka męża (6 lat) kupiliśmy dwa atlasy dla dzieci: Świat Zwierząt i Świat Wokół Nas (są jeszcze 4 dodatkowe z tej serii) cena

Prezent dla dziewczynki, 10 lat

Czym sie bawia wasze dziewczynki? Szukam pomyslu na prezent do ?50. -- pozdrawiam serdecznie MamaSzymka

Nowy Rok - prezent !

, mozna dzwonic nieograniczona ilosc czasu na cala Francje, wszystkie numery stacjonarne), oglosil dzis ze od 1-go stycznia w ramach forfait bedzie mozna dzwonic do wielu krajow na telefony stacjonarne, a do USA i Kanady takze na komorkowe. Nie wiem czy rozumiecie - za 30 euro/miesiac, szybki

Prezent na pełnię lata

http://www.youtube.com/watch?v=a8o7JEhZ9Sg;;a8o7JEhZ9Sg;;http://i1.ytimg.com/vi/a8o7JEhZ9Sg/default.jpg;;Tadeusz Faliszewski-Szczęście trzeba rwać jak świeże wiśnie (Polskie Drogi) http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/va/ph/itjd/tlfGCDH9KNDAD6gZfB.jpg -- "Dama ma - jak zwykle rację. I

Prezenty dla dziecka w wieku 1 - 3 lat

Polecam teżzwykłego klasycznego bobaska w rozmiarze 56 cm . Moja 2,5 letnia córeczka ma z niego duzo frajdy mimo tego że nie jest interaktywny . Cena 59 zł

Re: Prezent na 1 rok życia!!

rozkładana, można rozłożyć w domu, na balkonie, w ogrodzie... No chyba, że jakiś bardziej praktyczny prezent typu fotelik do samochodu, krzesełko do karmienia a może zapas pampersów. Wszystko zależy ile kasy Ty chcesz wydać i od sytuacji rodziców dzieciaczka.

Re: Prezent na 1 rok życia!!

A czy trzeba od małego juz przyzwyczajać dziecko do prezentów ? Może wystarczyło by winko musujące wypić za zdrówko i zjeść kawałek tortu ?

Re: Prezent na 1 rok życia!!

A ty jak idziesz do kogoś na urodziny albo imieniny to nie kupujesz prezentu?? Bo wydaje mi sie ze powinno sie cos podarowac. Ale kazdy inaczej wychowany jest

prezent dla przedszkolaka za 1 zł

czy macie jakieś pomysły na upominki dla przedszkolaków za 1zł, no może 1.50 ? ;) ma to byc drobiazg... w zeszłym roku dostali notesik + ołówek jakieś inne pomysły?

Prezenty na koniec roku szkolnego

Kochane e-matki, które pełnią funkcje szkolnych skarbników, trójek klasowych bądź kupują prezenty od klasy dla nauczycieli na koniec roku. Powierzono mi tę sprawę i nie wiem jak to ugryźć. 1. Do jakiej kwoty kupujecie prezent dla wychowawcy? I co to jest? U nas było już pióro, był kosz ze

coraz bliżej święta.. :) czyli jaki prezent? 1,5r

jak w temacie - coraz bliżej święta, i chociaż raz mam zamiar zrobić świąteczne zakupy szybciej, aniżeli tydzień przed Wigilią :D no i zaczynam od dzieci - bratanica w grudniu skończy 1,5 roku, strasznie żywiołowe to dziecko, ale ma też sporo zabawek po starszej siostrze (6 lat starszej). Więc

Re: Prezent na 1 rok życia!!

Podpowiedz: pl.youtube.com/watch?v=vZ1TMZHv1zI&feature=related

Jaki prezent ZAMiAST 1 Komunii w tym roku?

uczestniczyc w tym duchowym przeżyciu (czytaj: że nie dostanie fajnego prezentu)? -- Skorzystam z okazji zeby Ci powiedziec ze tym postem dales kolejny dowod na to jaki jestes PODLY I GLUPI - maria421

Co kupić na prezent - 4l i 1r?

Szukam prezentu urodzinowego dla 4 - letniego chłopca oraz dla rocznej dziewczynki. Jeśli chodzi o chłopca to ma już lego duplo, sporo zabawek FP z serii imaginext, tor "potrząśnij i jedź", tor z kolejką Thomas, mnóstwo książek, które uwielbia, ciastolinę, kilka gier planszowych. Generalnie to nie

Re: Prezent na 1 rok życia!!

Może to: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=75583463

Oriflame za 1 zł - zapraszam!!! PREZENTY

informuję, iż dla wszystkich zarejestrowanych w czasie promocji (23 paździrnik - 13 listopad) przewdziane są prezenty w postaci dowolnie wybranego kosmetyku Oriflame o wartości do 25 zł (warunkiem otrzymania prezentu jest złożenie zamówienia na dowolną kwotę w okresie promocji). Zapraszam Marta

Prezent dla 1,5 rocznej dziewczynki

Pomóżcie prezent ma być pod choinkę, cena do 100zł Moje pomysły to* lalka typu bobas czy jakaś inna Agatka (co roku chyba są w biedrze) * kuchnia do gotowania (są obecnie w Carrefour - nie wiem co wchodzi w skład zestawu są bardzo tanie 50zł, najwyżej oddzielnie dokupię jakiś garnki) * lego w

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

jeśli to prezent dopiero pod choinkę ( tak zrozumiałam) to tak naprawdę potrzebujesz prezentu dla dwulatka a nie dla 1,5. Dla dwulatka świetna może okazać się hulajnoga mini micro.

Prezent na Nowy Rok !

, mozna dzwonic nieograniczona ilosc czasu na cala Francje, wszystkie numery stacjonarne), oglosil dzis ze od 1-go stycznia w ramach forfait bedzie mozna dzwonic do wielu krajow na telefony stacjonarne, a do USA i Kanady takze na komorkowe. Nie wiem czy rozumiecie - za 30 euro/miesiac, szybki

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Moi też nie lubili duplo chociaż pojawiają się tu zawsze jako prezent 100% pewny :) Ale - ostatnio moje dzieci ku mojemu zdziwieniu zaczęły się bawić tymi klockami (a mają 5,5 i ponad 3 lata :) Myślę sobie że dla takiego 1,5 roczniaka może być fajne duplo ale właśnie nie same bricki tylko np

pierwsze klocki dla dziewczynki 1,5 roku

Poradzcie mi jakie klocki (moze lego, czy jakis zestaw) kupic dla corki, ktora ma prawie połtorej roku. Wlasciwie to chrzestna chce kupic prezent mikolajowy i prosila mnie zebym cos wybrala. Mam swiadomosc ze dziecko byc moze bedzie sie tymi klockami bawilo za pare miesiecy, ale jak ma

prezenty - pomocy

szukam pomysłu na prezent dla 3 latka - urodziny, mikołaj, gwiazdka oraz dla panienki 1,5 roku. co u Waszych dzieciaków się sprawdziło? --

Prezent dla chłopca lat 7

Witam proszę o pomoc co wybrać jako prezent dla 7latka tak do 50pln jakaś gra albo coś innego co jest teraz na czasie. Aha i żeby było dostępne w smyku, tesco itp.Z góry dziękuje pozdrawiam

Prezenty, prezenty, prezenty !

zabraknie u was prezentów pod choinką. No właśnie... i tu pojawia się u mnie(i chyba nie tylko) problem... kompletnie nie wiem co kupić: Mamie, Tacie, Babci (x2), Dziadkowi (x2), siostrze i... koledze. W tamtym roku kupiłam: Tata- smieszny otwieracz do piw; mama- świeczki zapachowe; dziadek1- tabliczka

Worek z prezentami dla dzieci w wieku 0-1 lat

Super, extra i fajnie ale dla dzieci w przedziale 1-2 lata nie ma zabawek?? Ktoś widać pomyślał!!

Podróż do Żnina 1 czerwca tego roku.

Witajcie. Poszukuję osobę, która wybiera się do Żnina w sobotę 1 czerwca. Mam do dostarczenia za niewielką opłat prezent na dzień dziecka. Proszę o kontakt sp@moj.pl.

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Najbezpieczniej to jakiś zestaw klocków Lego Duplo. Czy to zestaw z klockami podstawowymi czy jakiś tematyczny. W zależności od sumy jaką chcesz przenzaczyć na prezent. -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jpaxtwwdq.png

Drobny prezent slubny

dla znajomych-potrzebuje pomyslu. -- src="<a href="b1.lilypie.com/6rPGp1.png"" target="_blank">b1.lilypie.com/6rPGp1.png"</a> alt="Lilypie Baby Ticker" border="0" width="400

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

no wlasnie wszyscy mysla ze lego duplo jest najlepszym prezentem a moja dwojka dzieci zupelnie sie nei chce nim bawic. A juz na pewno nie poltoraroczniak. U nas sprawdzaja sie autka kazdego rodzaju grajaco-wyjace, straze i wozy policyjne. Mysle ze fajnym prezentem sa tez komplety z serii little

Re: prezent dla chłopca 1,5 roku

U nas sortery, przebijanki itd, były fajne do roku :( Ja też polecam garaż w kółkowicach, ten większy. My mamy i chłopaków nie mam, młodszy miał 1,5roku właśnie jak go dostał bawią się nim do dziś bardzo chętnie (ma 2,5). Do tego ustawiają sobie myjnię drewnianą, stację paliw z duplo, obok mata

prezent dla niego na 1 rocznicę

Niedługo nasza pierwsza rocznica ślubu! Mój mąż jest teraz w Niemczech i wróci miesiąc po naszej rocznicy, ale przysłał mi prezent wysyłką. Jest to cudowny naszyjnik z perłami, na pewno bardzo cenny! No i w związku z tym nie wiem, co mu kupić! Umawialiśmy się, że nic nie kupujemy, tylko

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

T mata z Tomkiem jest fajna. Mój starszak dostał ją rok temu i teraz bawi sie cała trojca. -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/2r8rqps6y1rd6d5d.png ] http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6qps6vrr2gb9y.png

Prezenty - pomysły

1. Mąż kończy 34 lata 2. Rodzice obchodzą 35 lecie ślubu 3. Mam z mężem 10 lecie ślubu i nie mam pomysłów na prezenty!!! Pomożcie! Zapodajcie trochę pomysłów (tylko żebym nie zbankrutowała ;))

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Mam w domu 1,5 rocznego synka i dla niego oraz kuzyna-rówieśnika kupiłam coś takiego: allegro.pl/playskool-potrojna-zjezdzalnia-tonka-hasbro-i1325500902.html oraz

Prezent od Mikołaja dla dzieci 1,5-12l

Zamówiłyśmy z siostrą Mikołaja, który ma dać prezenty dzieciakom. Siostra chce, żeby wszystkie prezenty były jednakowe, żeby Mikołaj nie musiał ich rozdawać wg imion. Słodyczy nie chcemy. Co można kupić dla chłopców w wieku 1,5r, 4, 7 i 12 oraz dziewczynek 2 i 4l? Raczej nic drogiego, jakiś

Jaki prezent na 1 urodziny dla dziewczyki?

Moja lena konczy rok w grudniu. Zaczynam sie wiec rozgladac za prezentem urodzinowym i gwiazdkowym. Moze macie pomysly? Myslalam o lali, na urodziny i wozku dla niej na gwiazdke? Zastanawiam sie jaka to powinna byc lala. Bobas czy moze "starsza" z wlosami?

Re: prezent dla chłopca 1,5 roku

) www.google.pl/imgres?imgurl=http://wizaz.pl/najlepsze-dla-dzieci/foto/666_250.jpg&imgrefurl=http://wizaz.pl/najlepsze-dla-dzieci/produkt.php?produkt%3D666&h=250&w=250&sz=15&tbnid=SQh0x-RYvTZloM:&tbnh=90&tbnw=90&zoom=1&usg=__hsfKmofkotcLpvd1jHdym6D4PGs

jaki prezent dla dziewczynki - 6 lat

Dziewczyny - jaki prezent kupić dziewczynce która ma 6 lat ?? Z góry dziękuję za pomoc

1 rok za mną

bardzo dziekujemy za wszystkie zyczenia. to bardzo miłe :-) 1. zacząłem dmuchac swieczki ale mama musiała pomagać 2. potem prezenty 3. i wielkie jedzenie -- Partycja Kostek

ROCZNICA ŚLUBU 40 LAT-PREZENT...

Hej!!! Dziewczyny proszę poradzcie co kupić na rocznicę ślubu dla teściów.Za tydzień (niedziela)robia dość huczną 40 rocznicę ślubu.Co im można kupić,dodam że mieszkaja na wsi i jak to 60-letni ludzie "nic nie potrzebują"odpada robot,odkurzacz,żelazko więc co? Nie mam żadnego pomysłu-poradzc

Sprzedam tanio książke- 1 rok życia dziecka...

Jest nowa ponieważ dostałam dwie w prezencie- dołoże do niej gratis książke- dziecko dla początkujących- L. Talko. Cena- 35 zl i jestem z Warszawy Ksiązka jest naprawde b fajna Moj mail to monikaszymkowiak@poczta.onet.pl

prezenty pod choinkę

Czy macie pomysły na prezenty pod choinkę dla dzieci w wieku od 1,5 roku do lat 7 (dzieci piątka), żeby nie były zbyt drogie, a najlepiej co mogłabym sama zrobić. Dzięki za każdy pomysł-Małgosia

Prezent dla 1,5 rocznego chłopca. Pomózcie:)

Witam, mam taki mały problemik, myslę, że trafiłam na odpowiednie forum, wiekszość z Was to mamy więc wiecie jaki byłby najodpowiedniejszy prezent dla chłopca w wieku 1,5 roczku. Nie jestem mamą, kilka lat przebywałam za granicą, teraz wróciłam do kraju i odwiedzam wszystkie koleżanki, jedna

Re: prezent dla chłopca 1,5 roku

A ja polecam jak najprostsze zabawki: sorter, przebijanka, pchacz (ale taki mały typu misio albo motylek na patyku), ciekawa kolorowa piłka (kupiłam świetną w tesco - z obrazkami uczącymi liczenia), kolorowe kubeczki matrioszki (też z tesco), tunel (to akurat dość duże jest, nie wiem czy są warunki

Prezenty swiateczne

Rozgladacie sie juz za prezentami? Ja juz pare kupilam, dla syna mam duzo pomyslow (tylko skad brac na to wszystko pieniadze?) a dla corki jakos nie moge wymyslec nic specjalnego, pare drobiazgow o ktorych wspomina, jakies lalki chce, ale sie lalkami nie bawi, ma pare i leza. Corka ma 7 lat, jesli

książka na prezent dla 1 rocznego chrześniaka

Zastanawiam się jaką książkę ofiarować na prezent dla chrześniaka z okazji jego pierwszych urodzin. Na chrzest podarowałam mu Dobry Bóg Mówi do Nas (wyd. Edycja Św. Pawła, autor ks. bisk. Antoni Długosz). Zastanawiam się czy wybrać książkę na czasie (dostosowaną do wieku czyli np książkę

Prezent-symulacja ników powiedzmy w 2026 r.

Jako prezent macie nowe wersje ników- zgadnijcie kto jest kto- niektóre są łatwe- Oto nowe propozycje: - lena bzdet - edka- stara-torebka - Szescdziecha1 - zaskroniec i żmija zygzakowata ( razem ) - zrzędliwa uliczna baba - kresowica - chohoł - nowy a.delon -- Naga prawda nie

"Prezent" na nowy rok od kablówki

W trosce o własną kieszeń, nasz wspaniały dostawca telewizji, od 1 stycznia wprowadza zmiany w ofercie: www.multimedia.pl/komunikaty_prasowe/aid/926c5551c21f85574026e45d62134bc3 Czy

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

A może coś co pozwoli małemu naśladować tatę? Dzieciaki lubią udawać, że już są dorośli i dostać zabawki imitujące realne rzeczy (przynajmniej mój tak ma ;) ). W tych http://emaluszki.pl/contests Konkursachhttp://emaluszki.pl/suwaczek6-20080605.jpg

Jaki prezent dla chrzesniaczki na 1,5 roku do 500?

Czesc dziewczyny. Mam kochana chrzesniaczke i chce jej kupic cos ekstra do 5 baniek na gwiazdorka. Prosze o wasze pomysly i propozycje. Co wy kupujecie. Thanks. Slawka

Prezenty pod choinkę

Mówi mąż Iryski do sąsiada : - Piękny prezent położyłem mojej kobiecie pod choinką w ubiegłym roku... - I co ona na to? -Ciągle szuka; -Las koło nas jest przecież duży. -- http://i42.tinypic.com/1qk1n4.jpg http://emoty.blox.pl/resource/blowup.gif

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Emma_me - ale to był post z listopada 2010 :) -- www.suwaczki.com/tickers/gyxwdf9h3m91mjkp.png

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

moja coreczka ma prawie 18 miesiecy i uwielbia LITTLE PEOPLE, te figurki sa wieksze i bardziej kolorowe niz te z duplo, poza tym niektore zestawy sa dzwiekowe i jednoczesnie ciekawsze dla takiego malucha

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

jesli ma wyladowac energie, to proponuje laufrada. na moja corke zadzialal doskonale ! -- MAJA i: http://alterna-tickers.com http://alterna-tickers.com/tickers/generated_tickers/h/h9325iaw0.png http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/ydfvwja8v2zy3wvi.png

Re: Chłopiec 1,5 roku - jaki prezent?

Tak myślałam o Małych Pipolach :) i widziałam taki fajny garaż na Allegro allegro.pl/fisher-price-little-people-rampa-garaz-zjezdzalnia-i1327153052.html A znacie może

Jaki prezent dla dziewczynki 5 lat

Mój syn dostał zaproszenie na urodzny od koleżanki z przedszkola. Noi teraz mam problem z prezentem. Nie mam pojęcia co kupic. Moze mamy dziewczynek w podobnym wieku mi cos podpowiedzą.Myślałam o jakiejś książce, ale moze macie jakis inny pomysł. Myslę że na prezent przeznaczyłabym okolo 50

Prezent od Billa

http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PG01&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.html&r=1&f=G&l=50&s1=%2220080319910%22.PGNR.&OS=DN/20080319910&RS=DN/20080319910 W tym tkwi przyszłość technologii teleinformatycznych.

Re: prezent dla dziecka -chłopczyk 1 rok

Może jakąś książeczkę, taką kolorową, wodoodporną. Albo są takie kolorowe, miękie piłeczki z materiału. Chociaż gdy moje dziecko miało roczek to cała rodzina i znajomi znosili różne sprzęty grające typu grzechotki, bębenki, cymbałki, i zabawki grające z tym że zwracali uwagę żeby to nie gra

Re: Zabawki - 1 rok

U nas lego Duplo sprawdziło się dopiero w późniejszym wieku. Córka dostała na roczek i według mnie to było trochę za wcześnie. Wszystko zależy od tego ile chcesz wydać na prezent :) Na roczek u nas królował rowerk trójkołowy - taki co rośnie wraz z dzieckiem, z rączką do trzymania z tyłu dla

PORADŹCIE!!!!!!!!!!!!!!!1

Niedługo mamy z chłopakiem rocznicę 5 lat?Ale jakoś nie wiem co mu dać w prezencie.Może macie jakiś pomysł?Nie chcę żeby to był kolejny perfum ani maszynka do golenia...Bardzo dziękuję za wszystkie pomysły!!!

Swiateczne prezenty

Koniec na ten rok robotek. Pochawalam farby, kleje, pedzle i uporzadkowalam serwetki. Ostatnie prace to prezenty swiateczne. Prezent 1 Dla znajomych posiadajacych knajpke. Juz wreczony i powieszony. Wlascicielom sie podaba a i klientom tez. Do kompletu byla butelka wina, w identycznej

Jaki prezent dla dziewczynki 11 lat ?

Mam problem z kupieniem prezentu dla mojej córki na urodziny. Książek nie lubi czytać, ma Simsy, gry planszowe. Nie chce kupować jej już zabawek, bo wydaje mi się, że jest już za duża. Może ktoś ma jakieś pomysły ?

Re: pomóżcie-pomysłow brak-1,5 r prezent

Witam, mam półtorarocznego synka i ten sam problem:P Tez ma już mnóstwo zabawek, z których większa część go nie interesuje... i zastsnawiałam się nad ciastoliną, tylko nie wiem, czy nie jest za mały?Co sądzisz? czarna784 napisała: > Mamy 100 zł od cioci na prezent pod choinke i ja juz

Prezent z okazji 100 lat niepodległości?

Dzisiaj działanie fotoforum w końcu poprawiło się. Odetchnęłam z ulgą po 2 tygodniach męczarni. Podziękuję administracji i informatykom, jeśli przez kolejne 14 dni nie będzie ŻADNEJ awarii. -- Anna R. fotoart-1

Kalendarz w prezencie

Czternaście symboli pochodzących z siedmiu różnych kultur świata prezentujemy w kalendarzu "Szczęśliwe Znaki", który ostatniego dnia roku znajdziecie w "Gazecie Wyborczej

Re: ***Prezent na 1 urodziny***

najlepsza forma oszczedzania. No i jak dziewczynka skonczy 18 lat, to dostaje od Ciebie naprawde duzy prezent, na jaki bys sie na pewno inaczej nie zdobyla.

Dziewczynki 4 lata i 1 rok

Bedą to prezenty od dziadków i od nas: -zamek Little People -kopciuszek, wyrzutnia Little people -tuba Little People -zagroda Little People -Barbie -duze wagoniki-grzechotki Brio-3 sztuki -mnóstwo książek Na razie to wsyztsko, ale jeszcze ciagle myslę :) Aga SzafaMalucha.pl

Re: 1 urodziny chłopczyka -prezent

Ja mam co prawda dziewczynkę, ale ok. roku sprawdzały się \lego \duplo - małpowała starsze siostry, teraz ma 2 lata i np. bawi się \polly \pocket, którymi np. jej starsza siostra zaczęła się interesować ok. 4 roku zycia. \polecam też stolik edukacyjny, my mamy dwa takie stoliki Chicco, z

Re: Gwiazdkowy prezent dla dziewczynki 1,5 roku?

prezent na Mikolaja ale dalismy go juz córce i teraz smiga nim po calym domu. Jest idealny dla 1,5 rocznej dziewczynki (moja corcia ma 19,5 miesiąca). Mozna kupić sam wózek z lalką w cenie okolo 125-130+wysylka. Do kompletu mozna tez dokupic łózeczko

Re: Fajny prezent --- Książka!1

ksiażka może być fajnym prezentem dla dzieci,które je lubią,tak jak moi chłopcy,co roku znajduja je wśród innych prezentów pod choinką,w tym roku starszy dostanie 4 tom Harego Pottera,a młodszy Leksykon zwierząt i wiem ,że sie bardzo ucieszą.Sa nie tylko w Auchanie,w Poznaniu duży wybór w Domu

prezent na zakończenie roku szkolnego Ikl

co kupujecie dzieciom na zakończenie roku szkolnego? ksiąźkę? jeśli tak to jaką? czy coś innego? mamy budżet 20 zł na dziecko

Niezobowiązujący prezent komunijny

Czy możecie doradzić mi coś niezobowiązującego na prezent komunijny dla chłopca,synka koleżanki z mojej dawnej klasy.Z koleżanką miałam dość słaby kontakt,nasza znajomość troszeczkę się zacieśniła,bo dzieci chodzą do tej samej szkoły i dość często się widujemy. W zeszłym roku kiedy moja córka szła

Prezent od "przyjaciół"

Rozumiem już,dlaczego zapomniano o rocznicy 1 września 1939r.Ten niesmaczny fakt został spowodowany prezentem od "przyjaciół" w postaci kilkunastu czołgów Leopard.Dla odwrócenia uwagi uwypuklony został natomiast fakt rocznicy 17 września 1939r.Ciekawy jestem czy następny prezent w postaci

Re: pomóżcie-pomysłow brak-1,5 r prezent

u nas rok temu http://allegro.pl/bebenek-z-muzyka-i-swiatelkami-super-cena-i2830799104.html to sprawiło dużo radosci młodemu do tej pory sie tym bawi. plus oczywiscie lego duplo -- http://lilypie.com http://lb3m.lilypie.com/BFZTp1.png http://lilypie.com http://lb1m.lilypie.com/awAPp1.png

Prezenty prezent prezenty ;o)

Hej! Mam na imie Aneta i chodze do klasy 1 liceum. Na razie kupiłam polowe prezentu tylko tacie - zestaw str8 upominkowy - 50 zl. O kasie pomyslalam juz w wakacje i jak tylko mialam wolna chwile - pracowalam. Mialam szczescie, bo ciocia zatrudnila mnie do sprzatania jej domu przez 3

F1 Singapur 2016

Na ile pewne są ogłoszone już daty wyścigów F1 w 2016 roku? Chodzi mi konkretnie o Singapur, chcę kupić bilety w prezencie, ale potrzebuję też pewności co do dat.

kasetki1... od regaty :-)

z pewną nieśmiałością, ale... dorwałam się do aparatu :-) 1. kasetka z kanaka - prezent dla szwagierki. Już dostała, powiedziała, że jej się podoba, ale sama nie wiem... 2. kasetka a Allegro - prezent dla mojej chrześnicy (lat 11). Urodziny za miesiąc, więc jeszcze nie widziała. 3. ta sama

MOTHERCARE BLUZY NOWE NA PREZENT chłopiec - r 116

src="fotoforum.gazeta.pl/photo/9/qi/eb/8v0z/B1YBZS8rOGZxdDBwIB.jpg" alt="IMG_0367" title="IMG_0367" /></a> <a href="http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2177797,2,17,IMG-0366.html"><img

"Prezent to by był, jakby Kaczyński oddał Srebrną" - opozycja o socjalnej ofensywie PiS

"Prezent to by był, jakby Kaczyński oddał Srebrną" - opozycja o socjalnej ofensywie PiS

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin