Przeszukano 111 159 592 wypowiedzi na 4 114 forach

piersi w ciazy - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Bol piersi w ciazy

Droga Pani, W tej chwili jestem w 7 tygodniu plus 6 dni ciazy I niedawno nagle przestaly mnie bolec piersi. Bolaly mnie prawie caly okres tej ciazy az jakies kilka dni temu przestaly. Nadal jestem bardzo zmeczona I ciagle chce mi sie wymiotowac, ale piersi juz nie bola. Czy to moze byc zly znak

Re: Ciąża po 40. A jaka najstarsza mama ?

aa dzieciaki zdrowe wszystkie. Jedna z nich zaliczyla tuz po ciazy nowotwor piersi wczesnie wykryty. Wyleczony

Re: In vitro 2017 część3

Pamietam ze w pierwszej ciazy bol piersi mocny byl przed porodem pod koniec ciazy i jak juz karmilam wtedy dopiero zaczelam czuc bol piersi:)

Zmniejszona wrazliwosc piersi po ciazy i karmieniu

dzisiaj moje piersi nie wrocily do stanu przed porodem, tzn. nie sa juz one tak wrazliwe na dotyk, ani skora piersi ani brodawki. W zasadzie przestaly byc moja sfera erogenna w tym znaczeniu i o wiele mniej odczuwam dolegliwosci piersi podczas okresow. Tak jakby w ogole czucie w nich zmniejszylo sie o

piersi w 9 miesiacu ciazy:]

Jakie powinny byc piersi w ost miesiacu ciazy? Zaczynam sie martwic ze nie bede miala pokarmu... sa miekkie i kiedy ich dotykam odnosze wrazenie ze po za tluszczem nic w nich nie ma:/nie pojawila sie zadna "siara"... wydawalo mi sie zawsze ze pod koniec ciazy piersi powinny byc

Re: Zmniejszona wrazliwosc piersi po ciazy i karm

To tez niesprawiedliwe uwazac, ze ktos szerzy 'falszywy mit' nie znajac dokladnej historii. Moze jednak wypowiedza sie Mamy, ktore maja podobne doswiadczenia z piersiami po karmieniu?

Re: Zmniejszona wrazliwosc piersi po ciazy i karm

Ja nadal karmie (8 miesiecy) I faktycznie, moje piersi sa o wiele mniej wrazliwe na dotyk. Czasem jak patrze co corka wyprawia z moimi sutkami, jak je szarpie, ciagnie, mietosi to sama nie moge uwierzyc ze w ogole tego nie czuje, heh. Przed ciaza nie do pomyslenia. Na pewno budowa piersi sie

Re: Zmniejszona wrazliwosc piersi po ciazy i karm

To może zależeć od poziomu hormonów i wahać się na przestrzeni całego życia. -- Siedzieć w domu na macierzyńskim :) Normalnie wstaje taka mama malucha, albo kilku maluchów, kiedy chce, siada i tak siedzi, czas płynie, a ona siedzi - aż do wieczora, bo potem znowu się kładzie by lampka_witoszowska

Re: Zmniejszona wrazliwosc piersi po ciazy i karm

To forum nie jest dobrym miejscem na szerzenie mitów pt "straciłam pokarm" ;). A co do Twojego pytania chętnie przeczytam odpowiedzi bo ja nadal karmie i ciekawa jestem co będzie jak skończymy kp.

Re: piersi w 9 miesiacu ciazy:]

Nie u kazdej kobiety pojawia sie siara w ciazy i piersi sa nabrzmiale.Pokarm pojawi sie kilka dob po porodzie.Ja tez nie mialam nabrzmialych piersi czy siary podczas ciazy,a pokarm pojawil sie 2 doby po porodzie... -- Emilija,14.06.2008. http://s3.suwaczek.com/20100312134553.png

czy zawsze w ciazy bola piersi?

hej dziewczyny, mam pytanie: czy zawsze w ciazy bola piersi? w pierwszej ciazy mnie bolaly a teraz jestem w 10 tc i nic nie czuje mialam mdlosci czasem jeszcze sie zdarzaja wymioty ale jesli chodzi piersi zadnych zmian i tak troche sie martwie bylam u poloznej ale zrobila mi tylko test ciazowy i

jaki krem do piersi w ciazy?

Kobiety, mam maly problem z piersiami: skora wokol sutka tzw. aureola jest bardzo wysuszona, az sie luszczy. Nie wiem czym mozna traktowac piersi, (zwlaszcza okolice sutka) w ciazy. Czy np. takim kremem mozna smarowac? www.lansinoh.co.uk/LanolinInfo.php Czy moze polecacie cos lepszego?

Re: czy sa tu jakies przyszle mamy po 40stce?

Ja mam cukier jeszcze w normie ale tez sie boje ze mi skoczy. Narazie nie rzygam :) , w zadnej ciazy nie rzygalam, tylko calay czas piersi mnie bola, balony mi sie zrobily mega. Jestem w ok 8 tyg

piersi w ciazy...po ciazy...

na samym poczatku ciazy strasznie powiekszyly mi sie piersi...i sutki!!czy sutki mi sie zmniejszą jak przestane karmić?czy tak zostanie?jak u was było?

piersi w ciazy a ilosc mleka

CZesc, Jak to bylo u was? Czy to ile urosly piersi w ciazy swiadczylo o ilosci mleka po porodzie dla dzidzi? ;-) zastanawiam sie jak to bylo u was, ja jestem w 20tyg a moje nic nie urosly .moze jeszcze to sie zmieni ;)

Wyciek z piersi - 8 m-c ciazy

Witam, jestem w 8 m-cu ciazy i od pewnego czasu obserwuje wyciek z piersi. Na poczatku widoczne bylo niewielkie zabrudzenie bielizny, teraz wrecz widac skapujace kropelki. Czy to aby nie za wczesnie? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam, isa

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

,a przed tym nakarmilam dzidzie do syta...rozmiar piersi mi sie nestety (mowie niestety bo nosze miseczke B)nie zmienil (ten sam byl i przed ciaza i w ciazy i podczas karmienia)... -- Emilija,14.06.2008. http://s3.suwaczek.com/20100312134553.png

piersi po ciazy

Witam! Jestem 10 mies po porodzie, od 3 nie karmie już piersia a one nadal wyglądają jak porozciągane wory niczym u murzynki. Zawsze mialam wieksze piersi, niestety nie były one jedrne jak bym sobie tego życzyła, ale teraz to jest dramat!!! Jak mogę poprawic ich kondycje? Co wmasowywac? Czy

jak bola piersi na poczatku ciazy?

tak sie tylko zastanawiam, bo od dwoch dni odczuwam napadowo lekki piekaco-klujacy bol w okolicach brodawki. Poza tym, ogolnie bol czy dyskomfort przy ucisku piersi z boku. Czy ktoras z Was -obecnych ciezarnych tez tak miala? Jesli nie to...hm: jak bola piersi na poczatku ciazy?

obolale piersi w ciazy

Zaczynam 2 miesiac ciazy. Problemem teraz staly sie dla mnie opuchniete i obolale piersi, moze ktoras z Was ma sposob jak temu ulzyc? Jakies oklady? Nie powiekszyly sie szczegolnie, ale sa momenty, gdy jest to napraaaawde uciazliwe :((

jak bola piersi na poczatku ciazy?

tak sie tylko zastanawiam, bo od dwoch dni odczuwam napadowo lekki piekaco-klujacy bol w okolicach brodawki. Poza tym, ogolnie bol czy dyskomfort przy ucisku piersi z boku. Czy ktoras z Was -obecnych ciezarnych tez tak miala? Jesli nie to...hm: jak bola piersi na poczatku ciazy?

Re: ciąża - zmieniłam się w tłustą bułeczkę POMOC

ja w poprzedniej ciazy przytylam 15kg, strasznie usorly mi piersi a w obecnej schudlam 5kg, cycki bez zmian i wrocilo jak na razie 2kg. jestem w 33tc. urosl mi tylko troche brzuch, jak na ten etap ciazy to jest maly (poprzednio tez byl w sumie niewielki)

PIERSI po ciazy

Dziewczyny, jakie sa wasze piersi po ciazy? 5 miesiecy temu przestalam karmic piersia, jesli mozna tak to nazwac ( dostawialam do piersi przez 2 miesiace i sie poddalam,maly za chiny nie chcial sie dobrze przyssac, co kosztowalo mnie bolesna infekcja, a dalsze "karmienie " polegalo na

bol piersi a koncowka ciazy- zapalenie??:/

witajcie. jestem 37 tyg ciazy, wczoraj lekarz stwierdzil 1,5cm rozwarcia. siedzimy w domku i czekamy na rozwoj wypadkow. wszystko jest dobrze poza tym,ze od wczoraj wieczorem boli mnie piers, poczatkowo bol byl delikatny, prawie niezauwazalny, ale dzis od rana stal sie bardzo silny. nie wyczowam

plamienie z piersi podczas ciazy

Witam serdecznie wszystkich Mam takie pytanko,czy ktoras z Pan miala plamienie z piersi pod koniec ciazy(kolor tak jakby brunatny)w sumie sa tego znikome ilosci ale strasznie sie martwie,porod mam przewidziany na 29/09 a od 2 dni zaobserwowalam takie wlasnie zjawisko...Czy kto wie co to moze

duze piersi w ciazy!:)

to ja porusze taki temacik! otoz jeestem obecnie w tym pieknym stanie i zastanawiam sie jakie kosmetyki uzywac do piersi. w ciazy nie wolno takich co zawieraja kofeine(np. antycel.). teraz smaruje zwyklym balsamem nawizlajacym. co polecacie?

Operacja piersi po ciazy

Mam pytanie czy ktoras z Was probowala "podciagnac" piersi po ciazy? Jesli tak ile kosztuje taki zabieg, jakie wrazenia i czy znacie dobrych lekarzy. Pozdrawiam

bole piersi w ciazy

kochane... jak to jest ze jestem w 27 tygodniu ciazy i od jakis 3 tygodniu bola mnie sutki? co to oznacza. moja szwagierka jest mniej w ciazy ode mnie o jakies 3 tygodnie a ma juz laktacje? a mnie tylko bola sutki. czy to jest cos zlego???

Re: plamienie z piersi podczas ciazy

Absolutnie normalne - od ok. drugiej polowy ciazy u niektorych kobiet z piersi wydziela się juz siara, czyli pierwsze mleko. Kolor może się roznic, ale zwykle jest żółtawy albo pomaranczowawy.

Re: ladne piersi po ciazy

Ja urodzilam dwie corki i piersi praktycznie jak przed ciazami.Ale bardzo o nie dbalam i w ciazy,iw czasie karminia.Najbardziej pmagalay masazem prysznicem-raz zimna,raz goraca woda.Naprawde polecam:)No i oczywiscie kwestia dziedziczenia.Moja mama tez miala piekne piersi po 3 porodach,ale teraz

Duza wilgoc i biale uplawy czy ciaza?

Hej! Nie zabezpieczam sie i moge byc w ciazy. Teraz jest 20 dzien cyklu. Bola mnie piersi ale w sumie zawsze mnie bola przed okresem. Zwykle moje cykle sa 30-32 dniowe. Zauwazylam dosc duza wilgoc i biale uplawy wydobywajace sie ze mnie. Nieswedzace ani niebolace i bez zapachu. Poraz pierwszy to

Re: Duphaston - skutki uboczne?

ja mialam przypisany ten lek bola mnie piersi, spoznia sie miesiaczka jestem nerwowa.I nie jestem w ciazy.Z tego co wiem to bierze sie go od 14 dnia cyklu do pierwszego dnia wystapienia miesiaczki

Re: kto mial po ciazy ladne piersi??

Ja w ciazy smarowalam sie oliwka dla dzieci. a takze cwiczylam. piersi wygladaja jak przed ciaza. sa bardzo ladne :)

pytanie o bol piersi przy ciazy

Mam pytanie: czy we wczesnej ciazy zawsze bola piersi? Od czego to zalezy?

Re: BRAK powiekszonych piersi na poczatku ciazy??

Mnie piersi w ogole nie bola i nigdy nie bolaly, nawet jak bylam w ciazy, ktora poronilam w 10tc (pusty pecherzyk). Ale robily sie takie wieksze i "baloniaste" :) A teraz sa normalne, jak przed owu, mimo ze biore luteine (wczesniej nie bralam). Ech, nie ma to jak sie ponakrecac z

Piersi w drugiej ciazy. Pocieszycie?

Witam, Do lekarza ide za tydzien.Wg moich obliczen zaczelam 6tc. Drugiej ciazy. Pierwsza corcia ma 19 miesiecy. W pierwszej ciazy od poczatku mialam obrzmiale piersi i bolaly mnie brodawki. A teraz zaledwie przez kilka dni mialam wrazliwa na dotyk i to tylko jedna piers. No a teraz niz mi sie z

BRAK powiekszonych piersi na poczatku ciazy???

Czy ktoras z Was miala tak, ze w pierwszych tygodniach ciazy NIE powiekszyly Wam sie piersi? Innymi slowy: czy mialyscie jakies inne objawy albo brak jakichkolwiek objawow? Jestem po inseminacji, prawie 2 lata staran, bardzo bym chciala, zeby sie udalo. W II fazie cyklu zwykle powiekszaly mi

BRAK wiekszych piersi na poczatku ciazy???

Czy ktoras z Was miala tak, ze w pierwszych tygodniach ciazy NIE powiekszyly Wam sie piersi? Innymi slowy: czy mialyscie jakies inne objawy albo brak jakichkolwiek objawow? Jestem po inseminacji, prawie 2 lata staran, bardzo bym chciala, zeby sie udalo. W II fazie cyklu zwykle powiekszaly mi

Re: obwisle piersi po ciazy!!!!!!:(

Masz racje nigdy nie jest zapozno na to zebyzadbac o siebie i w koncu poczuc sie znow atrakcyjna kobieta. Waze 59 kg. Przed ciaza wazylam 53 kg a miseczke mialam duze D. w ciazy przytylam 30 kg :) no a piersi urosly o jakies dwa rozmiary. Mialam bardzo duzo mleka, blad moj ze zaczelam sie

bol piersi w ciazy - prosze poradzcie

hej dziewczyny jestem w szostym tygodniu ciazy od trzech tygodni bolaly mnie mocno piersi i dzis nagle przestaly, czy to oznacza cos zlego?? kiedy wogule piersi przestaja bolec w ciazy, po jakim czasie? prosze podzielcie sie swoimi opiniami bo sie bardzo martwie.

Re: bole piersi w ciazy

A ja też czytałam i wyczytałam że to normalne. I nie drzyj puchy. -- http://www.suwaczki.com/tickers/c55f3e3k1gjqwq9l.png

Re: bole piersi w ciazy

Poczytaj trochę o ciąży, o zmianach jakie zachodzą u kobiety itp. -- http://www.suwaczki.com/tickers/c55f3e3k1gjqwq9l.png

Re: duze piersi w ciazy!:)

Ja tym Fissanem smaruje piersi normalnie (nie bedac w ciazy) i bardzo go lubie. Jest tlusty jak oliwka i wchlania sie bardzo powoli - wiec jesli ktos tego nie lubi, to odradzam - ale dzieki temu swietnie sie rozsmarowuje (w sam raz np. do masazu). Mysle, ze jest skuteczny - na piersiach mam od paru

Bol piersi- koncowka ciazy

witajcie. jestem w 37 tyg. wczoraj na kontroli lekarz stwierdzil 1.5 cm rozwarcia i czekam sobie az cos zacznie sie dziac. niepokoi mnie jednak,ze od wczoraj wieczor pobolewa mnie piers. wczoraj tylko tak delikatnie, ale dzis od rana nie moge sie dotknac nawet. jest troche cieplejsza od tej drugiej,

bol piersi- koncowka ciazy

witajcie. mam pytanko. jestem teraz w 37 tyg. wczoraj lek. stwierdzil 1,5cm rozwarcia i czekamy na rozwoj wypadkow. narazie jest spokojnie, poza tym,ze od wczoraj wieczor pobolewa mnie piers. poczatkowo tak delikatnie,ze nawet nie zwrocilam na to uwagi, ale dzis rano poprostu nie moge sie dotknac. b

Re: obwisle piersi po ciazy!!!!!!:( do halszkabron

Nos dobre staniki juz teraz po urodzeniu dziecka nie sluchaj tego ze nie mozesz nosic stanikia bo musisz wietrzyc piersi, nie kupuj tez tych stanikow dla karmiacych matek sa wygodne w karmieniu ale nie trzymaja biustu smaruj je czym sie tylko da i nie probuj sie odchudzac po ciazy z dnia na dzien

Re: Czym dzialacie

Ahaaa. A bo Olenienie napisala, ze stosowala z elancyl na piersi, a ja wiem ze jest takie na rozstepy dla kobiet w ciazy na cale cialo, a reszty oferty nie znam, pewnie jak kazda firma maja cos innego na kazda czesc ciala:)

Re: bol piersi- koncowka ciazy

Prosze się skonsultować z położną lub lekarzem - podwyższona temperatura piesi wskazuje na stan zapalny i dobrze byłoby, żeby to ktoś zobaczył. Pozdrawiam :)

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 4

Ale tu ucichlo!!! Nowe mamy napewno zajete maluszkami!:) ktora teraz nastepna na porodowke sie wybiera? Mam pytanie, tam w karcie ciazy na samym poczatku lekarz ma do wypelnienia min. mase ciala, wzrost, potem jest 'badanie ginekologiczne' a potem 'badanie piersi'. I z tym badaniem piersi, to

Re: Kwiecien czyli wiosna bedzie radosna

Dziubek, jestem w III ciazy, pierwsza obumarła -wtedy do zabiegu miałam bole piersi oraz nudnosci, przy drugim poronieniu (samoistne) objawy wycofały sie, jak pojawiło się delikatne plamienie na kilka dni poprzedzajace zdarzenie. Teraz 13 tydzień, wszystko ok (wczoraj kontrola) a z bólem piersi mam

Re: Bio Oil i inne smary na rozstępy

A co innego napisałam? Ze to sprawa genów - piersi, których nie masowałam i które pod koniec ciazy/pierwsze dni po porodzie szokujaco zmieniły rozmiar - pozostały bez rozstępów. -- Producentka hormonu szczęścia :-)

gronkowiec zlocisty w piersiach w czsie ciazy

witam. jestem w 34-tyg. ciazy. po badaniu bakteriologicznym wycieku z pirsi wykryto u mnie gronkowca zlocistego. mialam go osiem lat temu po nacieciu piersi gdyz wtedy zrobil mi sie ropien.zaleczylam go wtedy ale teraz sie odnowil.lekarz przepisal mi erythromycinum 200mg dwie tabl.co osiem

krew z piersi podczas ciazy

juz pisalam o tym ale moze tu dostane wiecej odp:od 5 m-ca leci mi siara z piersi niedawno zauwazylam ze leci mi z nia mala ilosc krwi juz drugi raz podczas ciazy mam cos takiego,jestem w 7 m-u i troche sie boje prosze opowiedzcie czy mialyscie podobna sytuacje i czy moglyscie karmic piersia po

Re: Bol piersi- koncowka ciazy

hej.... ja tez jestem w koncowce 37 tygodnia... piersi mnie tez bola....to normalne-musza naprodukowac mleczka dla dzidzi, bo w koncu juz ostatni zakret i porod tuz tuz... siara (pierwsze mleko) sie juz pokazuje.... -- http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/9339.png http

Pokarm w piersiach po stracie ciazy, co robic?

Przez kilka tygodni pisalam na forum o walce o dziecko. W niedziele wywolali mi porod i urodzilam mojego synka w 15tyg. ciazy (umieral we mnie). Wczoraj wieczorem poczulam bol w piersiach a dzis sa wielkie, bolesne i jak lekko scisne, to leci mleko... Co robic? Wiem, ze jak pokarm by za dlugo byl

Re: Ból piersi w ciazy 3 trym.

Mnie piersi bolały w I trymestrze, II trymestr sielanka, teraz zaczęłam 31 tc i od wczoraj ból piersi powrócił i zauważyłam, że stały się znowu większe:(

Ból piersi w ciazy 3 trym.

Dziewczyny czy was w 3 trym.bolaly piersi jestem w 30 tyg.przyjmuje luteine bo ostatnio dostalam skurczy i od kilku dni bola mnie piersi. -- Dzielimy się wiedzą

Re: Pytanie o zakończenie karmienia piersią

Po pierwszym 2 latku odstawianym stopniowo nie mialam nic. Mlodszy 2.5 latek odstawiony z dnia na dzien - tragiczna burza hormonow - mdlosci, zawroty glowy, slabosc, zle samopoczucie, uderzenia goraca, bol calego ciala, poczucie beznadziei. Jednym slowem jak poczatki ciazy. Radze wiec odstawiac

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

Ja jestem po jednej ciąży. Piersi tak mnie bolały, że miałam problem z chodzeniem po schodach ;P

jakie mialyscie piersi na poczatku ciazy?

jestem w 7 tc. moje piersi raz sa nabrzmiale a raz miekkie, mam bolesne brodawki, a na nich male guzki, podobno lojowe. pewnie nie zwrocilabym na wyglad moich piersi wiekszej uwagi, gdyby ginekolog mnie dzis o to nie zapytal.czy takie powinny byc we wczesnej ciazy? a jak u Was?

Re: pierwsze objawy zaraz po zapłodnieniu

Witam dziewczyny bola mnie piersi od dwóch tygodni. A do miesiaczki mam jeszcze pol miesiaca. Czy mozliwe jest, ze jestem w ciazy?

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

W zadnej z trzech ciąz mnie nie bolały. -- Dawid - 2006 Krystian - 2007 i Zocha - sierpień 2010

Re: Ból piersi w ciazy 3 trym.

Ja tez mam tak,ze wrocil mi bol piersi:( bola niemilosiernie i sa strasznie wrazliwe... :) Ale nie martwie sie tym:) Slyszalam,ze w 3 tr. czesto sa nawroty z 1 tr.:D -- http://www.suwaczki.com/tickers/2nn3ikgnrk1l67n2.png

Re: No to ja.. 22 miesiace kp- wariatkowo przy pi

No ja tez zdecydowanie nie w ciazy. Moj syn je bardzo duzo i bez problemu. Chyba po prostu zakoncze przygode z kp i tyle. Na pewno nie pozwole na takie zachowanie przy piersi.

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

Mnie w pierwszej ciąży nie bolały piersi w ogóle. Oprócz braku @ i pozytywnego testu nic nie świadczyło o ciąży. Teraz jest całkiem inaczej piersi mnie bolą od początku. I jeżeli są jakieś książkowe objawy ciąży to ja je wszystkie mam :))

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

rudzieleccc napisała: > w pierwszej ciazy mnie bolaly a teraz jestem w 10 tc i nic nie czuje Mnie w pierwszej pobolewały na początku, były nadwrażliwe. W drugiej - zero symptomów piersiowych. (Może dlatego, że biust już po długotrwałej laktacji? Ciekawe, czy to ma jakiś wpływ?) -- 1

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

W pierwszej ciąży jeszcze na kilka dni przed spodziewaną miesiączką bolały mnie piersi. 2 tyg po spodziewanej miesiączce, której nie dostałam, poroniłam. Od razu za miesiąc zaszłam w ciążę (dla mnie pierwszą donoszoną). Piersi również bolały mnie w pierwszych tygodniach. Teraz jestem w 11 tyg

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

No mnie bolały i bolą (obecnie jestem w 2 ciąży)Przed okresem też mnie bolały prawie zawsze -- Piotruś moje kochane maleństwo Mój drugi dzidziuś w drodze

Re: krew z piersi podczas ciazy

ja nie mam wydzieliny brazowej tylko krew z siara.tezod 5 miesiaca ciazy z obu piersi ide do lekarza w poniedzialek napisze czy wszystko wporzadku:) czy moglyscie karmic przy tym?

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 3

Orchid ja oprocz bolu piersi nic nie czulam i tak samo bylo przy negatywnych betach jak i przy ciazy. Ale mysle, ze to byl skutek lekow. Ja staralam sie zawsze z 2-3 dni odpoczywac.

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 3

Dziewczyny,mam pytanie. Czy mialyscie objawy ciazy zanim zrobilyscie bete? Bol piersi, ciagniecie podbrzusza? Czy te objawy przychodza potem? I jeszcze jedno ptanko?? czy po in vitro i inseminacjach lezalyscie az do bety czy zylyscie normalnie?

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

A moja doświadczona położna zawsze powtarzała, że w "małych piersiach jest wiecej mleka". Ot, taka mała statystyka:) Na pocieszenie:) PS. U mnie jak najbardziej sie sprawdziło.

Re: jaki krem do piersi w ciazy?

Wlasnie o tym kremie chcialam Ci napisac:)Uzywalam Lansinoh jak zaczelam karmic i byl rewelacyjny,sadze ze Ci pomoze.

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

ja mialam normalne piersi do 4 doby po porodzie. A w 4 dobie z malego C zrobilo sie F i karmilam synka baaaardzo dlugo piersia. -- Usmiechajmy sie do siebie!

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

ilość mleka zależy od tego ile dziecko ssa pierś i czy robi to prawidłowo. Wielkość biustu, jego kształt, czy budowa brodawki nie maja tu znaczenia:)

Re: piersi w 9 miesiacu ciazy:]

Pamiętam,że podczas ciązy i zaraz po porodzie używałam kremu i kapsułek www.breastactives.pl/ bardzo mi pomogły,ujędrniły moje piersi. Przydały się szczególnie kiedy minął okres karmienia.

Re: piersi w 9 miesiacu ciazy:]

Siara tworzy się w piersiach już od ok. 16t u wszystkich ciężarnych. Ale nie u wszystkich pokazuje się na zewnątrz. Niepowiększenie się piersi, brak wypływu siary, jej kolor ani ilość nie maja żadnego wpływu na późniejsze karmienie. Polecam forum eksperckie Karmienie piersią: forum

Re: jaki krem do piersi w ciazy?

cherrie napisała: > Kobiety, > mam maly problem z piersiami: skora wokol sutka tzw. aureola jest > bardzo wysuszona, az sie luszczy. tez tak mialam w ciązy z calych piersi mi schodzila skora ja uzywalam Dax Mama a po prodzie Eris pharmaceris

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

Mnie nie bolały. Skończyłam akurat karmić, więc nawet się zmniejszyły na początku ciąży. Teraz jestem w 20tc i czuję, że znów się powiększają, są bolesne jak córcia zaczyna po mnie skakać albo inaczej je maltretować;) W pierwszej ciąży bolały od początku. -- "Bywasz piekącym jadem trollów n

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

Domyslam sie ze nie ma wiekszego znaczenia, ale chcialam wiedziec jak to bylo u was i troche przestac schizowac ;-)))... Mam nadzieje ze bede miala duzo pokarmu dla mojego malego synka ;)

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

Mam mały biust, który w ciąży się nie powiększył, a mleka mam pod dostatkiem, więc nie ma to znaczenia.

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

Mnie nie urosly-pokarmu nie mialam wcale.Ale to chyba nie ma wplywu. -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5skrhmjrqys799.png

Re: czy zawsze w ciazy bola piersi?

W pierwszej ciąży nie mogłam wytrzymac tak mnie bolały, nie mogłam ich nawet dotknąć, budziłam się w nocy jak sie przewróciłam na brzuch... w tej jakoś do wytrzymania, na początku troche pobolewały, ale nie było to jakies mega bolesne, w drugim trymestrze przestały boleć wogóle. -- http://www.suwac

wyciek z piersi, 5m-c ciazy

Pani doktor! Wczoraj wieczorem na wew. stronie stanika zauwazylam zaschniety wyciek. To wygladalo jak biale i zolte krysztalki. Czy to normalne w 20 tygodniu ciazy czy powinnam isc do lekarza? Do tego pojawila sie bolesnosc piersi taka jak przed miesiaczka. Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz.

Re: Sierpniowe testowanie :)

black.devile a piersi jak, masz powiekszone i bolace? Jesteś w ciazy ja Ci to mówie:)

Re: Czym dzialacie

W poprzedniej ciazy babydream oliwka i palmers, nie miałam żadnych rozstępów na brzuchu i udach. Niestety bardzo ucierpiały piersi i po porodzie ratowałam je serum z elancylu (polecam). Teraz mam balsam z hipp (nie polecam), regularność słaba, szukam teraz czegoś fajnego bardziej nawilżającego

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

Bedziesz miala tyle pokarmu, ile pozwolisz dziecku wyssac. Jesli mu nie pozwolisz ssac piersi na zadanie, wedlug jego indywidualnych potrzeb- dostanie odpowiednio mniej pokarmu, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Oj, chyba musisz sie troche podszkolic, zeby potem nie wygadywac takich glupstw

Re: jaki krem do piersi w ciazy?

lansinoh to jest rewelka przy karmieniu, a poki nie karmisz to sprobuj bio oil na wysuszona skore rozstepy, blizny, super jak dla mnie, ja tym traktuje caly czas piersi i szyje i znikome rozstepy, mozna cale cialo ale troche drogi jest , bio-oil, boots, bialo pomaranczoew opakownia

Re: piersi w ciazy a ilosc mleka

to czy piersi rosną czy nie rosną nie ma znaczenia dla ilości pokarmu. To tak jakby ilość włosów na mózgownicy miało znaczenie czy ktoś jest mądry czy głupi. Pokarm się tworzy już w czasie ciąży (pojawia się siara), krótko po porodzie jest siara, mleko przychodzi po kilku dniach. A pokarm jest

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - piersi w ciazy

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin